"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Verwijderd
Voor een complete lijst met problemen in Dungeon Siege, met daarbij ook de oplossingen.
(Ook een lijst met poorten die je open moet zetten, wil je kunnen multiplayeren vanachter een NAT).
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Heb Casema Broadband Premium.
Enige wat op de 8ergrond meedraaid is Norton AV 2002
Kan iemand ons helpen?!
Ps : soz van crosspost!
Nu alleen die online wereld nog, slaat die BTW wel al de quests op die je hebt gespeelt of mag je steeds alles opnieuw doen?
Hier werkt DS ook niet online
Ik zit in de game wordt er naar een paar seconden uitgekickt.
Hopelijk wordt het opgelost met de patch
Verwijderd
Heb de demo met plezier uitgepseeld, echt topspel woehooe
Type : Error
Module : E:\DUNGEON SIEGE\DSVIDEOCONFIG.EXE
Location : fueldb.cpp line 655 (at P:\GPG\Lib Projects\GpCore\Fuel\)
Fail Count : 1 (w:0, e:1, x:0)
Exe timestamp: Feb 25 2002 12:18:53
You must specify a write home path if you will be saving this FuelDB.
Type : ErrorBox
Module : E:\DUNGEON SIEGE\DUNGEONSIEGE.EXE
Location : TattooGame.cpp line 934 (at P:\vss_db_tattoo\GPG\Projects\Tattoo\Game\)
Fail Count : 1 (w:0, e:1, x:0)
Exe timestamp: Mar 8 2002 22:34:09
Unable to create or access required directory!
Attempted path: 'G:\\Dungeon Siege'
Error code : 0x00000005 ('De toegang is geweigerd.')
Heb hem geinstalleerd op drive e:\ en hij pakt drive g:\? Vage shit. drive g:\ is andere partitie heeftie nix te zoeken, h:\ = cd-rom en e:\dungeon siege heb ik het geinstalleerd..
Irritating, krijg het maar niet weg
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Maar DS is wel een super phat spel, beetje relaxt rondstampen met grote zwaarden een bijlen, paar tover dames mee en off course een paar ezels
Kan alleen om een vage reden niet online, niet in de plaats waar ik woon kan online met DS, sommige zitten achter een router en andere niet, zal wel bij @home liggen ofzow.
Gewoon alle poortmappingen netjes gedaan enzo, nix helpt.
Maarja heb toch geen gekochte versie van DS dus, iemand die het wel heeft kan er ook niet mee online dus,
No game were found on the specified adres...
Kan iemand mij daar mee helpen?
Misschien staat het er al in.. maar heb geen zin om 600 posts door te lezen.....

Ik kwam het tegen zodra je uit de ijsgrot komt naar een moeras oid toe. Bij het huisje van een verkoper.
heeft geen echte functie in het spel, hoort gewoon bij de omgeving.Op dinsdag 30 april 2002 03:13 schreef zwik het volgende:
Even een vraagje tussendoor (ook al barst het hier van de vragen). Wat doet het elfje in onderstaand plaatje.
[afbeelding]
Ik kwam het tegen zodra je uit de ijsgrot komt naar een moeras oid toe. Bij het huisje van een verkoper.
Ok bedanktOp dinsdag 30 april 2002 03:22 schreef NG het volgende:
[..]
heeft geen echte functie in het spel, hoort gewoon bij de omgeving.
Nou, het staat onderhand op elke pagina wel 5x, bovendien staat het ook op de motd van ZoneMatch. Wanneer je achter een router of ICS zit is het bijna onmogelijk om een game te joinen. Hopelijk komt er z.s.m. een patch uit.Op dinsdag 30 april 2002 00:32 schreef Rexcore het volgende:
kan iemand mij helpen met het multi-player probleem.. Ik kan wel connecten met de gamezone.. maar als ik dan een game uitzoek en dan join, dan krijg ik altijd dezelfde message..
No game were found on the specified adres...
Kan iemand mij daar mee helpen?
Misschien staat het er al in.. maar heb geen zin om 600 posts door te lezen.....
Verwijderd
Niet helemaal waar.. Als je groep gewond is en geen mana of health meer heeft dan 'geneest' de groep sneller als ze dichtbij een elfje gaan staan.. Dat las ik tenminste op de forums van DSOp dinsdag 30 april 2002 03:22 schreef NG het volgende:
[..]
heeft geen echte functie in het spel, hoort gewoon bij de omgeving.
Verwijderd
maar dit werd al eerder aangegeven. Ik heb diablo ook een tijd gespeel maar dit ziet er idd al een stuk beter uit.
Doet me een beetje denken aan het secret cow level van Diablo II
Oja wat voor armor hebebn jullie?
Ik heb er nu een van 350 def. die liet de eindbaas vallen
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/dungeon_siege_chicken_level.txtOp dinsdag 30 april 2002 21:11 schreef DarkJedi het volgende:
Waar vindt je dat level?
Doet me een beetje denken aan het secret cow level van Diablo II
Oja wat voor armor hebebn jullie?
Ik heb er nu een van 350 def. die liet de eindbaas vallen
complete uitleg. je kunt niet falen!
Ik niet......Op dinsdag 30 april 2002 21:19 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/dungeon_siege_chicken_level.txt
complete uitleg. je kunt niet falen!
MAAR DE LINK WEL!!!!
(dead link dus
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Nadat ik die eindbaas had verslagen ben ik terug gelopen naar de Fire Cliffs, daar heb ik alles wat ik had verkocht, en al m'n characters nog even in het nieuw gestoken
die link doet het bij mij welOp woensdag 01 mei 2002 10:01 schreef Ryceck het volgende:
[..]
Ik niet......
MAAR DE LINK WEL!!!!
(dead link dus)
hmm moment
=======================================================================
II. Chicken Preparation
You need to get 3 items to enter the Secret Chicken Level. First you
will need a friend willing to host a game for you. Start up a newbie
character in the single player game, and immediately save. Import that
character into multiplayer and have him join your friend's game. Drop
the starting noob 'knife' that your level 0 character is equipped with.
Next you need to play a game on the 'kingdom of ehb' map. Start in
Jeriah's Trading Post. In the cave of the 'Crystal Caverns' there
is a hidden shrine mini-dungeon. It consists of many rooms where you
have to drop something on pressure plates to hold them down and open
doors. At the end there is a chest that contains the item 'Fury's Eye'.
The last item you need is the book 'Trial Of Gallus'. As stated above,
beat the multiplayer 8 townstones quest to pick this up off the ground
in the Majin dungeon.
III. Step By Step
A) Now that you have the three items, the newbie knife, fury eye, and
the trial of gallus book, start/join a multiplayer game on the map
'Utraean Peninsula'. Choose the town of Quillrabe to start in.
shop. You should be heading in the East direction. At the bottom,
you should see the exit out of the town, and a river.
C) Once you exit the town it will say that you entered the 'Quillrabe
Canyons'. Follow the river to the North until you hit that zone
wall. Now head East hugging the North zone wall. After a few screens
you will come to a signpost pointing to Crystwind and Quillrabe, as
well as a Legionnaire Guard.
D) Next to him should be an elevator platform switch. Hit it to bring
it down, and ride it up. After riding up, hug the North wall again
but this time go West. You will pass by a sign pointing to town
and then immediately after another elevator. Ride it up.
E) Now head northwest a screen or two, and you will come across some
mobs including a Green Drake. Directly behind him will be a wall.
If you have the Trial Of Gallus book in your inventory, part of
the wall will slide away and reveal a new area. Step through.
F) It will say that you have entered the Forgotten Mesa. There are
no mobs here, so just head straight North. You will have to use
three elevator platforms before you get to the top.
G) At the top there will be three large gray pressure plates on the
ground, before a circle teleporter. Go on the first and drop the
Fury's Eye. Then on the next drop the newbie knife. On the third
drop the Trial Of Gallus book. All three items will turn to dust
and the teleporter circle can now be used.
H) Hit the switch on the circle platform. It will rise up until it
stops seemingly in the middle of the air. However you will see
a piece of mesa land on the same plane as you to one side. If
you move your mouse cursor between that and the circle platform,
you will see it become the sword (which means action is possible).
Do the Indiana Jones thing and walk across the invisible bridge.
Welcome to the Trial Of Gallus area!
I) Follow the path north until you come upon a little marble building
with another elevator inside. Ride that down. Head up the path a
little bit more and you will finally get to the Secret Chicken
Level Dungeon!
J) The secret level is a few rooms with oversized chickens inside,
as well as a Chris Taylor mini-chicken-boss. After you beat all
of them, a wooden door by the boss chicken will become magically
unsealed. You enter here for the last boss of the multiplayer
map, Colonel Norick.
Note: With two players on 'regular' and 'easy' level, the chickens
have 7000 HP, Chris Taylor has 12000 HP, and Norick has 35000 HP.
With four players on 'veteran' and 'normal' level, the chickens had
~17,000 HP, Chris Taylor had ~26,000 HP, and Norick has ~76,000 HP.
Also each chicken is named after a person who worked on the game,
a sort of credit like thing for the game.
Geen dead link, maar een referer error.Op woensdag 01 mei 2002 10:01 schreef Ryceck het volgende:
[..]
Ik niet......
MAAR DE LINK WEL!!!!
(dead link dus)
gewoon link koppie-peesten in een nieuw IE window en klaat is Ryceck !
Ik kom nu in de swamps namelijk een betere Nature Mage tegen die ik wil meenemen maar dan moet ik Merik uit het team zetten ?
Wel zijn staff bewaaren.
Vlak voor Korth Fortess kom je nog een mage tegen en die is vet goed!
Ik heb hem dus midden in de wildernis uitgekleed en weg gekickt
Die fighter is niet zo super in het fortess, mijn eigen fighters waren dus ik heb maar lekker laten klagen
Het elfje heet zeker wel een functie in het spel ! Een rode vult je health bij, een blauwe vult je mana bij en een paarse vult beide bij !Op dinsdag 30 april 2002 03:13 schreef zwik het volgende:
Even een vraagje tussendoor (ook al barst het hier van de vragen). Wat doet het elfje in onderstaand plaatje.
[afbeelding]
/edit
laat maar ik heb de tree al gevonden
...
Verwijderd
Die zijn idd erug irritant !Op donderdag 02 mei 2002 12:00 schreef JJJ het volgende:
Ik zit nu in de swamps vast bij die 3 swamp witches die de hele tijd van die kutbeesten casten met 4k hpKom ik nog niet voorbij
Ik stuur altijd meteen mn warrior erop op af dan lukt het vaak wel.
Ik ben nu trouwens al een stuk verder dan dat (ben valkbij kasteel kroth)
Alleen heb ik in totaal 3 party members, waarvan een warrior, 1 met veel dexterity (die kon die kewle goblins guns gebruiken
Hoe pakken jullie dat aan ?
als ik een multiplayer spel wil starten en ik voer dat ik via IP adres dan kan hij de game niet vinden zegt ie ..
als ik een game start via zone dan kan ik wel zijn game zien (net als een heleboel andere games) maar ik kan zijn game weer niet joinen ... die andere heeft dat net zo als ik en ik kom ook geen andere games in
bijde os'en zijn windows XP
ik heb een chello verbinding en de andere een ISDN verbinding ... dus weet iemand of we instellingen fout hebben staan ofzo ??
het spel is geweldig !! en dus wil ik het ook wel een keer online gaan proberen
Nee geintje
Heb geen idee want het hele online gedoe werkt niet bij mij
Komt zeker door de crack
Op dat moment had ik 6 gasten in m'n party zitten. 3 Melee, 2 Archers en 1 mage met Nature Magic. Die mage liet ik heel vaak "Healing Wind" casten, dan wordt iedereen weer "beter" :-)Op donderdag 02 mei 2002 12:32 schreef -|smr.geasto|- het volgende:
[..]
Die zijn idd erug irritant !
Ik stuur altijd meteen mn warrior erop op af dan lukt het vaak wel.
Ik ben nu trouwens al een stuk verder dan dat (ben valkbij kasteel kroth)
Hoe pakken jullie dat aan ?
Was op zich niet zo moeilijk dat stuk
Volgens mij heb ik het bos uitgemoord en ben daarna gewoon doorgelopen....Op donderdag 02 mei 2002 19:00 schreef JJJ het volgende:
Ik heb net die goblinmeuk achter de rug, en dan kom ik buiten, vlakbij een zee. Daar in het bos zijn een aantal shops, 2 geloof ik, en voor de rest nog een huis met iemand die het heeft over de flooded dungeon. Dan is er in het bos een huis, met een dungeon. Die heb ik onderhand al uitgemoord, maar waar moet ik nu heen?
Verwijderd
want wil het dus echt nu effe via internet met een paar maten gaan spelen.
Hoe komen ze bij jouw aan 4k hp?Ik zit nu in de swamps vast bij die 3 swamp witches die de hele tijd van die kutbeesten casten met 4k hp Kom ik nog niet voorbij
Ik speel op de hoogste moeilijkheidsgraad en ze zijn maar 1k?
Of speel je Multi Player en is dat moeilijker?
Je hebt precies mijn party-indelingOp dat moment had ik 6 gasten in m'n party zitten. 3 Melee, 2 Archers en 1 mage met Nature Magic. Die mage liet ik heel vaak "Healing Wind" casten, dan wordt iedereen weer "beter" :-)
Ik gebruik ook zo'n healing wind techniek: laat m'n drie melee ventjes er netzolang op inhakken totdat ze bewusteloos vallen (dan kiest de ai de volgende melee gast uit, ondertussen staat door healing wind de bewusteloze weer op en kan dan even doorhakken en healen omdat hij het doelwit niet meer is). Tenminste, zo'n techniek gebruik ik alleen als terugtrekken geen zin heeft (omdat de vijanden je niet achterna komen, of omdat je zo zwaar getroffen wordt, dat je zelfs met vluchten niet goed weg kan komen). En luiheid natuurlijk, want een gevecht gaat zo langzaam als je elke keer terug trekt en weer aanvalt.
Maar ik doe ook nog wat fout: gebruik haast nooit potions.
Alleen nogal rot als al m'n melee gastjes neervallen. Dan laat ik snel m'n boogschutter en tovenaar wegvluchten en lok dan meteen een paar mannetjes mee (die ai denkt dat ik nu weerloos ben en volgt me nu wel). Ondertussen komen de bewusteloze mannetjes weer bij en als de vijand dan weg is kunnen ze zich snel healen om vervolgens weer te hergroeperen.
Wordt alleen wat lastig als je mannetjes op een gegeven moment alle 5 op een andere locatie zijn met allemaal vijanden achter zich aan. Gelukkig dat er een pauze knop is (gelukkig kan de spatie toets heel wat hebben)
\me baalt alleen van instant hit ranged attacks die mijn ventjes binnen twee schoten doden. No escape...
Tja, misschien als iedereen maar vaak genoeg die vraag stelt dat het dan gaat werkenIs er al een werkende oplossing zodat mensen die in een netwerk zitten al kunnen spelen want op de site van hun kon ik er niks over vinden.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Ok ok, 4k is een beetje overdrevenOp donderdag 02 mei 2002 20:11 schreef Infinitive het volgende:
[..]
Hoe komen ze bij jouw aan 4k hp?
Ik speel op de hoogste moeilijkheidsgraad en ze zijn maar 1k?
Of speel je Multi Player en is dat moeilijker?
Heb maar ff wat plaatjes gemaakt van mijn party :-)

Tijd voor de Multiplayer, kan ik daar een beetje aankomen met lvl 52 ? Of ben ik dan weer een Newb ?
dikzak
Verwijderd
niemand???Op donderdag 02 mei 2002 20:10 schreef Esmer het volgende:
Is er al een werkende oplossing zodat mensen die in een netwerk zitten al kunnen spelen want op de site van hun kon ik er niks over vinden.
Er staat "walk through the ice caves and u will enter theb fortress" maar als ik da doe kom ik alleen die Merik tegen.
Ik ben de caves 2x op en neer gelopen maar nix gevonden dus....
Weet iemand waar da fortress zit?????
Geen idee, ik heb hier geen problemen...Op vrijdag 03 mei 2002 00:52 schreef Esmer het volgende:
[..]
niemand???
Dat fortress zit een heel stuk verderop... gewoon doorlopen dus... je komt het vanzelf tegen.Op vrijdag 03 mei 2002 10:18 schreef Ryceck het volgende:
Ik zit nu (eindelijk) in chapter 4 maar..... ik moet da Kroth Fortress nog reinforcen... Waar kan ik dat fortress vinden????
Er staat "walk through the ice caves and u will enter theb fortress" maar als ik da doe kom ik alleen die Merik tegen.
Verwijderd
Dan ben je er nog lang niet, als je die merik gered hebt dan wil ie je joinen en moet je zn staf gaan zoeken.Op vrijdag 03 mei 2002 10:18 schreef Ryceck het volgende:
Ik zit nu (eindelijk) in chapter 4 maar..... ik moet da Kroth Fortress nog reinforcen... Waar kan ik dat fortress vinden????
Als je dan doorloopt de icecave uit dan ga je geloof ik door de dark forest en kom je wel wat shops enz tegen.
Dan ga je nog door de goblins cave (redelijk end) en wanneer je daar uit bent kom je bij zee en dan ben je al redelijk dicht bij (nog even door het bos en een ruïne.
Trouwens is het bij jullie ook zo dat die warriors veel sneller levelen omdat die ranged gasten en mages vaak niet automatisch schieten ?
Ik heb meestal iedereen geselecteerd, iedereen valt dan wel aan.Op vrijdag 03 mei 2002 11:01 schreef -|smr.geasto|- het volgende:
[..]
Trouwens is het bij jullie ook zo dat die warriors veel sneller levelen omdat die ranged gasten en mages vaak niet automatisch schieten ?
Heb je ze wel allemaal op "engage" staan ?
Esmer: DS werkt NIET via een NAT of Firewall. Als je kabel (ofzo) hebt en via een andere server (in je huis) op internet zit, moet je de kabel rechtstreeks in je desktop steken. Persoonlijk zie ik wel veel servers, maar kan ie ze tijdens connecten niet vinden. Een vriend van me kan zelfs niet op de Zone server connecten en ziet dus ook de lijst server niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Je kan WEL met firewall/nat online op de zone spelen !Op vrijdag 03 mei 2002 15:36 schreef dvdstelt het volgende:
Esmer: DS werkt NIET via een NAT of Firewall. Als je kabel (ofzo) hebt en via een andere server (in je huis) op internet zit, moet je de kabel rechtstreeks in je desktop steken. Persoonlijk zie ik wel veel servers, maar kan ie ze tijdens connecten niet vinden. Een vriend van me kan zelfs niet op de Zone server connecten en ziet dus ook de lijst server niet.
ik heb een linux server als firewall/nat ertussen en het werkt 100% ok.
de snelste manier om een hoger lvl te bereiken ?
Verwijderd
vertel me HOE!!!Op vrijdag 03 mei 2002 17:45 schreef InNuedo het volgende:
[..]
Je kan WEL met firewall/nat online op de zone spelen !
ik heb een linux server als firewall/nat ertussen en het werkt 100% ok.
2302:2400 UDP
2300 UDP
6073 UDP
Verwijderd

In multiplayer uitgespeeld ? SP zeker ?Op zaterdag 04 mei 2002 15:11 schreef TheM het volgende:
Ik heb nu DS in Multiplayer uitgespeeld (die Grom verslagen) maar er gebeurd helemaal niks!Is er geen outro, of iets dergelijks? Ik vind 't best wel belachelijk (en di Grom was echt MAKKELIJK!)
Ik snap niet dat mensen het RSI gevoelig kunnen noemen ik heb het grootste gedeelte van m'n tijd achter over gezeten en af en toe op H of M gedrukt. Party deed het meeste werk.
Zelf als ex diabloII verslaafde vind het wel een leuk spel, maar het trekt het niet bij Diablo denk ik. Weet niet, heel erg dicht bij, maar sommige dingen denk ik weer, tja bij. Gameplay is wel goed, maar soms een beetje, teveel herhalend.
Maar toch, eentje van de beste spelen tot nu toe dit jaar.
|{ brrr }] |
Verwijderd
Helemaal geen outro, je verslaat die gast Grom (die tovernaar die daarna nogmaals terugkomt als een demoon ofzo). In iedergeval, daarna gebeurt er echt helemaal niks, nada, noppes. Escape en Exit, meer is er niet te doen dit vind ik echt een downpoint voor het spel.
Je hebt ook verders helemaal niks meer om vooruit te kijken. (Met Diablo 2 had je de cinematics nog). Nu niks. Nog 2lvl's en dan kan ik veteran in, misschien is dat wat.
Op zaterdag 04 mei 2002 15:27 schreef Kris het volgende:
[..]
In multiplayer uitgespeeld ? SP zeker ?
En wapens met een dam van 400 (ook zwaarden?)
Ik heb online in me eentje al die dorpjes nagekeken maar die minder goed spul dan wat ik al droeg van de SP campaign.
Verwijderd
http://ds.heavengames.com/Members/Zen/chicken.htmlOp zaterdag 04 mei 2002 20:34 schreef DarkJedi het volgende:
WTF hoe komen jullie aan armors van 600 en meer?
En wapens met een dam van 400 (ook zwaarden?)
Ik heb online in me eentje al die dorpjes nagekeken maar die minder goed spul dan wat ik al droeg van de SP campaign.
lees dat maar eens door
En zo kan het ook natuurlijk
http://ds.heavengames.com/gameinfo/cheats.html
iptables -t nat -A PREROUTING -p udp -i eth0 -d INTERNETIP --dport 2302:2400 -j DNAT --to-destination BACKENDCOMPUTER:2302-2400Op zondag 05 mei 2002 03:27 schreef Esmer het volgende:
[..]
en hoe forward je dat allemaal op een linux bak?
iptables -t nat -A PREROUTING -p udp -i eth0 -d INTERNETIP --dport 6073 -j DNAT --to-destination BACKENDCOMPUTER:6073
iptables -t nat -A PREROUTING -p udp -i eth0 -d INTERNETIP --dport 2300 -j DNAT --to-destination BACKENDCOMPUTER:2300
Verwijderd
M'n ventje sterft constant omda ik ni snel genoeg kan heale ..
Health: HOp zondag 05 mei 2002 15:34 schreef real_raichu70 het volgende:
Is er eigenlijk ook een hotkey om een potion te gebruiken zoals in Diablo ?
M'n ventje sterft constant omda ik ni snel genoeg kan heale ..
Mana: M
staat ook in de manual
Verwijderd
Bij de demo zit geen manual ...Op zondag 05 mei 2002 15:37 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
Health: H
Mana: M
staat ook in de manual
ah, ik wist niet dat je over de demo hadOp zondag 05 mei 2002 16:01 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Bij de demo zit geen manual ...
Ik heb het spel ook, vind hem errug gaav maar hij is zo onstabiel als een gek...
Regelmatig klapt ie er uit (krijg eerst ff een XP-schermpje door m'n beeld heen met 'exeption' en dan het send/don't send' gebeuren)
Is vrij irritant want zo kun je niet lekker door spelen.
Ik draai dus windows XP (staat er net een week schoon geinstalleerd op) heb een PIII 500@585, Geforce 1, 256 MB RAM. Hij draait verder goed genoeg (30 frames @ 800x600) kheb shadows uitstaan.
Iemand een idee? (ik ben nu bezig met videodrivers 29.20 te downen...)
Verwijderd
Alleen kan ik daar helemaal niks mee. Hij valt niet aan, ik kan niet aanvallen, want als ik mijn muis op hem beweeg komt er zo'n tekstballonnetje met een uitroepteken. Maar ook dat werkt niet. Ik kan niet met hem spreken, want als ik op hem klik met dat tekstballonnetje gebeurt er niks.
Ook in het filmpje vlak er voor valt ineens zowel de spraak, als de ontertiteling weg. Want aan het beeld te zien moet 'Gom' van alles zeggen, maar ik hoor en zie niks in het 'voorfilmpje'.
Iemand een tip of hetzelfde meegemaakt? Ik heb alle threads over Dungeon Siege doorbladerd en ben dit probleem nog niet tegengekomen. Ook niet op de Dungeon Siege site bij 'known issues'.
Ik speel onder W98se, met creative SB5.1 en Ati Radeon 64MB DDR en alle drivers zijn de nieuwste versies.
Ik heb DS ook al opnieuw geinstalleerd, maar dat maakt geen verschil.
[edit]
ik laat het probleem maar staan voor mensen die hetzelfde tegenkomen, maar heb de oplossing gevonden:
Voor je aan het laatste filmpje begint:
-Selecteer firerain voor 1 van je mages.
-Skip het filmpje meteen als het start, als je te lang wacht, hou je hetzelfde probleem.
-Attack Gom met firerain (eventueel gecombineerd met de rest van je party)
Je mist nu wel het laatste filmpje, maar kan in ieder geval de game uitspelen
[/edit]
Verwijderd
http://www.dsnetguide.com/
Voor diegenen die nog bezig zijn met het spel zou ik zeggen wacht hier nog even mee tot je hem "clean" uitgespeeld hebt
Op de site staan ook andere erg handige dingen, zoals een item index (inclusief set items, waarvan er helaas niet al te veel zijn zoals in D2), maps die je kunt printen zodat je de weg niet kwijtraakt en hints/tips.
Je hebt toch niet gecheatedOp zondag 05 mei 2002 22:48 schreef MarcK het volgende:
Ik heb het volgens mij bijna helemaal uitgespeeld, en nu sta ik bij 'Gom'; volgens mij het eindmonster.
Alleen kan ik daar helemaal niks mee. Hij valt niet aan, ik kan niet aanvallen, want als ik mijn muis op hem beweeg komt er zo'n tekstballonnetje met een uitroepteken. Maar ook dat werkt niet. Ik kan niet met hem spreken, want als ik op hem klik met dat tekstballonnetje gebeurt er niks.
Ook in het filmpje vlak er voor valt ineens zowel de spraak, als de ontertiteling weg. Want aan het beeld te zien moet 'Gom' van alles zeggen, maar ik hoor en zie niks in het 'voorfilmpje'.
Iemand een tip of hetzelfde meegemaakt? Ik heb alle threads over Dungeon Siege doorbladerd en ben dit probleem nog niet tegengekomen. Ook niet op de Dungeon Siege site bij 'known issues'.
Ik speel onder W98se, met creative SB5.1 en Ati Radeon 64MB DDR en alle drivers zijn de nieuwste versies.
edit:
ik heb DS ook al opnieuw geinstalleerd, maar dat maakt geen verschil
[afbeelding]
gisteravond ook uitgespeeld, maar bij mij ging die wel hakken ...
Grafisch meesterlijk spel, alleen jammer dat de wapens ed niet random zijn zoals Diablo
...
Ik heb het dus opgelost door m'n processor te downclocken...Op zondag 05 mei 2002 17:09 schreef Ares het volgende:
M'n probleem...
Als je dus een schermpje met 'gathering exception data' ofzoiets krijgt is dat de truc.
(Ik had m'n 500@585 staan met een voltage van 2.00@2.20)
Als ik het wil op starten zie ik : Of het menu niet maar meteen een BSOD , optie 2 : het start op ... ik hoor geluid maar ik zie nixx .. na 2x op alt-tab te hebben gedrukt kom ik in het spel maar de crusor ( zwaardje ) zie je niet
optie 3 : same a nr 2 aleen nu loopt hij vast voor ik het spel nog maar kon laden ( zag nog wel 0.5 sec de crusor en daarna freezed de computer )
ik heb de nieuwste DET XP voor specs chek me game sys
Heb ik ook gehad.Op maandag 06 mei 2002 09:51 schreef RS_003 het volgende:
Ik heb probs met dungeon siege ( zie game sys specs )
Als ik het wil op starten zie ik : Of het menu niet maar meteen een BSOD , optie 2 : het start op ... ik hoor geluid maar ik zie nixx .. na 2x op alt-tab te hebben gedrukt kom ik in het spel maar de crusor ( zwaardje ) zie je nieten als ik me muis heel hevig beweeg zie ik 0.5 seconde de muis ( lekker speelen hoor
)
optie 3 : same a nr 2 aleen nu loopt hij vast voor ik het spel nog maar kon laden ( zag nog wel 0.5 sec de crusor en daarna freezed de computer )
ik heb de nieuwste DET XP voor specs chek me game sys
Zet shadows eens uit en alle extra grafische zut. Toen deed hij het wel bij ons.
maar dan moet hij wel opstartenOp maandag 06 mei 2002 10:31 schreef InNuedo het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad.
Zet shadows eens uit en alle extra grafische zut. Toen deed hij het wel bij ons.
[edit] werkt niet

Lo ???? iemand ???Op maandag 06 mei 2002 10:33 schreef RS_003 het volgende:
[..]
maar dan moet hij wel opstartenen dan nog iets ik heb @#%@#% een GF 4 TI en dan moet ik grafische opties uit zetten ? nja dan maar hoopen dat het een bug is
[edit] werkt nieten het ziet er meteen eens stuk lelijker uit
( heb wel over de 80 fps ) en ik moet nog steeds op alt-tad druken om er in tekomen maar ook in het menu blijft de crusor bijna onzichtbaar
Iemand die dat probleem ook heeft met de GF 4 ?
Verwijderd
Ik heb geen oplossing, maar wel drie tips:Op maandag 06 mei 2002 11:51 schreef RS_003 het volgende:
[..]
Lo ???? iemand ???
Iemand die dat probleem ook heeft met de GF 4 ?
-Op dit forum staan veel DS problemen DS 'Net Guide
-Bel met 020-5001005, de MS Product Support Services, die hebben mijn probleem snel opgelost via hun database.
-Stick to CS
Dungeons roelen, vette spoils

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Volgens GPS zou vrijdag aanstaande een patch en de siege editor uit moeten komen.
eindelijk
Verwijderd
Ja, je kan spullen verkopen in de stad. De eerste stad die je tegen komt is Stonebridge ofzo. Daar moet je ff rond lopen tot je een Smith zit, en daar verkoop je je stuff.Op woensdag 08 mei 2002 21:22 schreef apocrypha het volgende:
Ik heb niet echt veel zin om het hele topic door te lezen, dus ik vraag het nu maar. Ik ben nooit echt into de RPG games geweest, maar DS is wel gaaf. Ik zit net in het begin, heb 15 min gespeeld ofzo. Maar kan je ook spullen verkopen? Zoja waar krijg je het meeste goud voor, want dan kan ik die spullen bewaren.
Aan het begin verdien je niet veel met verkopen van die items maar later in de game als de items better zijn verkopen ze ook beter. O ja nog ff een tip. Ik zou als ik jouw was geen items kopen bij black smit ofzo.. De beste items vind je op het slachtveld. En bewaar je gold om Charecters in te huuren.
Verwijderd
Je krijgt helemaal op het laast een lift naar boven naar een winter wereld.Op donderdag 09 mei 2002 11:45 schreef Kink het volgende:
Ik zit vast, naja vast. ik weet niet waar ik heen moet. Ik zit in de 2de journey. Ik moet de broer van Gloern uit de Glitterdelve mine halen. Je komt dan op een gegeven moment een lift tegen. En je komt dan in een soort van kantine, en slaapplaatsen voor de krugs. Weet iemand waar die broer is of niet?
Dan ben je te ver, ga terug naar beneden en pak daar vlakbij een lift naar beneden daar zul je zijn broer vinden.
Verwijderd
http://www.endoria.net/upload/index.php/1223910826
Ik had gister dus DS geinstalled. Kwartiertje gespeeld en alles deed het goed. Maar nu als ik hem opstart blijft ie hangen bij dat zwartescherm met die witte puntjes links onder. Bij een vriend van me werkt ie wel.
-Specs-
Win XP - AMD Athlon XP 1700+ - GeForce 3 Ti-500 - 256 Ram.
Ik heb de nieuwste patch nog niet kunnen vinden.
Ik heb hem 2 keer opnieuw geinstalled. Maar dat hielp niks
Wat is het probleem.
Yes kan ik eindelijk multiplayerenOp woensdag 08 mei 2002 13:47 schreef katana25 het volgende:
Ik lees net goed nieuws op www.dungeonsiege.com
Volgens GPS zou vrijdag aanstaande een patch en de siege editor uit moeten komen.
eindelijk
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
kon eerst geen goede games vinden, dus loop een van de chats binnen.. na een uurtje ouwehoeren vind ik iem. van lvl 86!! die me wel ff wil levelen.. dat was rond 20 uur.. tegen 5 uur in de ochtend zat ik op lvl 36
wahoo! wat een kickstart!
--
kan die char alleen niet voor sp gebruiken, dus ben in mn eentje multiplay begonnen... mis je dan nog wat? ik kan geloof ik ook niemand in mn party krijgen.. zit intussen in stadje van chapter 3 (glacier ofzo?)
Localhost is where the heart is
Hij is geopend
Dit topic is gesloten.