Toon posts:

Dungeon Siege

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.797 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

woei, ik heb nu een convertspell gevonden, steeds wraiths gesummoned en flame blades gecast. Ben binnen no-time lvl 30 combat mage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 15 april 2002 19:34 schreef daaf258 het volgende:

[..]

Nou dat is weer flink k*t dus die verpakking. Ik weet nog toen ik de prachtige doos van Baldurs Gate 2 openmaakte. een mooi stuk design met een geweldige poster en een mooi doos waar de cd's tenminste in paste.

Bij Dungeon Siege, DVD verpakking. Dat vind ik voor spellen schraal. Een boekje erin gepropt, wel aardig boekje, maar nu het ergste van al! 2 CD'S OP ELKAAR |:( het moet niet veel gekker worden. Dus al met al niet veel soeps die verpakking. Gelukkig is het spel wel de moeite (en je centjes) waard.
Hopelijk komt er een collectors edition.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:40

Bloodclot

Jawier!

oops verkeerde quote

nope dat is nog niet "de" icecave

dit moest de goeie quote zijn :) :
Op maandag 15 april 2002 19:28 schreef Bajo het volgende:
Ik heb nog ff een vraagje.

Als je tijdens je tocht een opdracht van mensen vergeet maar gewoon doorrent naar de volgende charapter, zal ik dan veel missen?- en loop ik dan niet vast opeens?

Ik ben vergeten iemands z'n broer te bevrijden en iemand ergens wat tegen te zeggen voor een 1 of andere dame.
Kan het zijn dat ik hierbij iets misloop?

Ik ben ongeveer 10 min bezig geweest in de Icecaves, echt langer niet- ben ik verkeerd gelopen, of is deze cave nou echt zo kort?
Hooguit 2x links vechten, 3x rechts, loop je terug staat er nog een zooitje, daarna cave weeruit? tis net het spookhuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-10 04:47
Denk dat die reactie voor mij bedoeld was :)

Maare ik keek net in dat boek waarin ik zag dat die dwarf z'n broer nog niet niet teruggevonden was in de Dwarfmine's.

Dus ik weer terug, systeemmatisch alles afgaan wat ik nog niet heb gehad, maar heb ondertussen wel 2x er doorheen gefietst, maar kan die broer nergens vinden, iemand misschien een --> hintje? <--

Ondertussen wel die message afgeleverd, die zat in "Glaci....." -nog iets :)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 15 april 2002 21:10 schreef Bajo het volgende:
Denk dat die reactie voor mij bedoeld was :)

Maare ik keek net in dat boek waarin ik zag dat die dwarf z'n broer nog niet niet teruggevonden was in de Dwarfmine's.

Dus ik weer terug, systeemmatisch alles afgaan wat ik nog niet heb gehad, maar heb ondertussen wel 2x er doorheen gefietst, maar kan die broer nergens vinden, iemand misschien een --> hintje? <--

Ondertussen wel die message afgeleverd, die zat in "Glaci....." -nog iets :)
Aan het einde van de mijn kun je op een paar punten met een lift naar beneden, probeer het daar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En opletten dat je rooie tonnetjes kapot kunt knallen zodat er muren opgeblazen worden waar achter broers verstopt kunnen zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 14:56
Op maandag 15 april 2002 22:06 schreef zanac het volgende:
En opletten dat je rooie tonnetjes kapot kunt knallen zodat er muren opgeblazen worden waar achter broers verstopt kunnen zitten :)
Nou, als hint zal ik zeggen dat dat niet nodig is en dat je, net als NG zei, aan het einde naar liften moet zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 19:28 schreef Bajo het volgende:
Ik heb nog ff een vraagje.

Als je tijdens je tocht een opdracht van mensen vergeet maar gewoon doorrent naar de volgende charapter, zal ik dan veel missen?- en loop ik dan niet vast opeens?

Ik ben vergeten iemands z'n broer te bevrijden en iemand ergens wat tegen te zeggen voor een 1 of andere dame.
Kan het zijn dat ik hierbij iets misloop?

Ik ben ongeveer 10 min bezig geweest in de Icecaves, echt langer niet- ben ik verkeerd gelopen, of is deze cave nou echt zo kort?
Hooguit 2x links vechten, 3x rechts, loop je terug staat er nog een zooitje, daarna cave weeruit? tis net het spookhuis :)
dat was waarschijnlijk een kleine ice cave, nog VOOR glacern. De echte ice caves kun je renned namelijk neit eens zo snel door heen komen.

Verder maakt dat van die quests neit heel veel uit. Als je namelijk nei met die vent had gesproken had je niet eens gemerkt dat die quest er was. Ik weet neti of ik alle quests tot nu toe heb gehad, maar heb wel alle quests die in mn lijstje stonden voltooid... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-10 11:44
kep em vandaag gekocht... ik moet zeggen hijs echt veel beter dan ik had verwacht.. en ik verwachtte er al veel van :P
maar waarom vergeet ik nou steeds te saven :'(

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps, te laat :).

Ik heb er net weer een fighter bij. Redelijk sterk al, een soort dwerg. Was voor de fire cliffs. Heb em nu alweer een stukje bij me :). fighters roelen :) -> heel Dungeon Siege roelt! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik ben nu eigenlijk alleen nog maar met me nature/combat mage bezig. Moet eigenlijk nog even mijn best doen met melee skill en ranged weapons skill. Ben benieuwd hoelang het duurt om alle lvls op max te krijgen en hoe lang het dan duurt voordat je voor cheater wordt uitgemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-10 00:25

Jive

MooMooMastah

Op maandag 15 april 2002 22:18 schreef NG het volgende:
Ik ben nu eigenlijk alleen nog maar met me nature/combat mage bezig. Moet eigenlijk nog even mijn best doen met melee skill en ranged weapons skill. Ben benieuwd hoelang het duurt om alle lvls op max te krijgen en hoe lang het dan duurt voordat je voor cheater wordt uitgemaakt :)
Je kunt als je de hele game Solo doet, behoorlijk hoog eindigen met je stats (dus zonder party-members meenemen).
En als je dan toch een partyventje meeneemt, gebruik em dan alleen om te healen ofzow.
Zo kun je heel hard zelf lvl'n.

Tja, wat betreft Multiplay ... tis gewoon mogelijk om door te lvl'n dan, lijkt me.
Elke game begint weer opnieuw.

Ennuh, zijn jullie al op het Paaseiland geweest ??
In de Ultrean Peninsula.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Paaseiland Pics.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jivedaf/DS01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jivedaf/DS02.jpg

Klikken voor uitvergroten.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

hmm.. nee nog niet geweest... :) Zal morgen meteen kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:40

Bloodclot

Jawier!

maar die editor zou toch tegelijk met de release komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op maandag 15 april 2002 22:52 schreef Bloodclot het volgende:
maar die editor zou toch tegelijk met de release komen?
idd daar zat ik net ook al aan te denken..
ik miste al iets :'( ach dan komt ie nog denk/hoop ik

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig wat is die draak simpel! gewoon potions blijven drinken. Ik had em zo down met 3 fighters, 1 archer, 1 combat mage en 1 nature mage met healing wind. sim-pel.

Hier wat screenies van de battle en daarna :).

Burn baby burn!
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/screenshot2.JPG

Bubaai, little fella!
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/screenshot3.JPG

Hier m'n party:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/screenshot4.JPG

Op naar Castle Ehb!!!

Ik speel em nu op 800*600*32, draait toch net een tikke lekkerder op mijn systeem (specs? zie sig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Zet eens http:// voor je links :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al gedaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS: speeltijd: 18 uur en 41 minuten. Duurt het nu echt nog 20 uur :??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 11:20 schreef Exci het volgende:

[..]

hmmz .. en daar is weer een min punt :(
mwa ik ga het denk ik vanavond zelf maar uit proberen, en ik zie wel wat er gebeurd met party members enzo :)
ben toch blij dat ik het zelf heb uitgeprobeerd :)
single player vond ik niet echt boeind (swwy :P) maar multiplayer over LAN was wel wat :)

jammer dat ik zo weinig tijd heb om te spelen en ook nog een hoop andere dingen heb te doen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 16 april 2002 08:44 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
PS: speeltijd: 18 uur en 41 minuten. Duurt het nu echt nog 20 uur :??
Nee hoor, je bent er bijna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag, dat ik iedereen met 40 uur en zo zie. ik heb toch echt elke dungeon gecleared en alle bossen goed doorgekeken. tis nog mn eerste rpg ook :).

Aan het einde, heb je dan nog wel tijd om een mooie screenshot te maken? en hoe gaat dat "meenemen naar multiplayer" eigenlijk? kan je dan een char uitzoeken? of wordt het standaard de sterkste (ik wil namelijk mn begin character meenemen). Heb je ook nog tijd om je zwaard te equippen die je op het einde had opgepakt (ik noem maar wat)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 16 april 2002 12:29 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
vaag, dat ik iedereen met 40 uur en zo zie. ik heb toch echt elke dungeon gecleared en alle bossen goed doorgekeken. tis nog mn eerste rpg ook :).

Aan het einde, heb je dan nog wel tijd om een mooie screenshot te maken? en hoe gaat dat "meenemen naar multiplayer" eigenlijk? kan je dan een char uitzoeken? of wordt het standaard de sterkste (ik wil namelijk mn begin character meenemen). Heb je ook nog tijd om je zwaard te equippen die je op het einde had opgepakt (ik noem maar wat)?
ik heb er iets van 20+ uur over gedaan.

Aan het einde van het spel kun je gewoon doorgaan met de singleplayer wereld. Dus nog wat quests oplossen die je was vergeten bijvoorbeeld en dus ook om items te zoeken/verdelen voor mp.

Je kunt met multiplayer een nieuwe character aanmaken of een singleplayer character importen. Voor zover ik weet kun je alle characters importeren, behalve ezels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Weet iemand trouwens hoe je level wordt bepaald bij multiplayer? Is het een gemiddelde of wordt het van één sublevel gehaald?

Ik heb namelijk een character die is 21 strength, 16 dexterity en 52 intelligence en heeft als level 52. Nu moet die nog 2 levels omhoog om op veteran te kunnen, moet ik nu dus alles op intelligence richten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 16 april 2002 14:21 schreef NG het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je level wordt bepaald bij multiplayer? Is het een gemiddelde of wordt het van één sublevel gehaald?

Ik heb namelijk een character die is 21 strength, 16 dexterity en 52 intelligence en heeft als level 52. Nu moet die nog 2 levels omhoog om op veteran te kunnen, moet ik nu dus alles op intelligence richten?
Dat level is je Uber-Level.
Word bepaald van het aantal afzonderlijke levels die je hebt gehaald. Vraag mij niet om de berekening, maar die kwam ik ergens op een site tegen.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Laatst online: 10-10 19:44
Hier is een handig tooltje om je stats mee uit te rekenen. Die zegt waar je op moet concentreren om een bepaalde skill te halen:
http://www.conquest.net/dsnetguide/dl-statcalc.shtml
I've created an Excel spreadsheet that will calculate your Str/Dex/Int/HP/MP/Uberlevel based on numbers you plug in for skill levels as you gain them. The formulas are tested and golden--it is completely accurate, and it takes into account the exact order and amount in which you train different skills. There are no macros on the spreadsheet, so don't worry about viruses and such--if you download it from my site it is safe to use. There are two main pages on the spreadsheet:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 16 april 2002 14:56 schreef Darklance het volgende:
Hier is een handig tooltje om je stats mee uit te rekenen. Die zegt waar je op moet concentreren om een bepaalde skill te halen:
http://www.conquest.net/dsnetguide/dl-statcalc.shtml
[..]
Errug handig :9 Moet nu dus vooral richten op combat magic om snel uberlevels te stijgen :)

Trouwens, ik heb nu 4 special spellbooks, alle 4 propvol met spells, op deze manier scheelt het veel ruimte in mijn inventory die nu weer helemaal vol zit met potions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, dus nadat je de eindbaas hebt verslagen is het spel dus nog neit afgelopen? je komt neem ik aan wel eerst door die secret treasure room (is dat de star chamber?). Ik heb net een key van die king gehad, en nog een gozer ontdekt die zooi verkoopt. Verder nog wat gespuis geslacht. Koel spel :).

Ik heb nu een elite-seck sword, maar daar moet ik 50 strength voor hebben, ben 43 dus nog even wachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 16 april 2002 15:25 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
hmm, dus nadat je de eindbaas hebt verslagen is het spel dus nog neit afgelopen? je komt neem ik aan wel eerst door die secret treasure room (is dat de star chamber?). Ik heb net een key van die king gehad, en nog een gozer ontdekt die zooi verkoopt. Verder nog wat gespuis geslacht. Koel spel :).

Ik heb nu een elite-seck sword, maar daar moet ik 50 strength voor hebben, ben 43 dus nog even wachten :).
idd, je komt eerst in de Chamber of Stars ofzo en later pas in de grot die naar de eindbaas leidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koel! hoeveel uur is het ongeveer nog van waar ik nu zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 16 april 2002 15:38 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
koel! hoeveel uur is het ongeveer nog van waar ik nu zit?
weet ik veel, halfuurtje?

Ben je al dieper in het kasteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Is er al een oplossing voor het probleem dat je niet kan multiplayeren als je ADSL hebt en achter router zit? (en meer van die problemen :) )

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 16 april 2002 15:39 schreef McFlipp het volgende:
Is er al een oplossing voor het probleem dat je niet kan multiplayeren als je ADSL hebt en achter router zit? (en meer van die problemen :) )
poorten forwarden was bij mij voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op dinsdag 16 april 2002 15:40 schreef NG het volgende:

[..]

poorten forwarden was bij mij voldoende.
bij mij dus niet, en bij een HELEBOEL anderen ook niet, maar er zou aan een patch gewerkt worden had ik gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 16 april 2002 15:40 schreef McFlipp het volgende:

[..]

bij mij dus niet, en bij een HELEBOEL anderen ook niet, maar er zou aan een patch gewerkt worden had ik gehoord?
Ik hoop het, ik heb trouwens ook op een aantal fora gelezen dat ze eraan dachten om multiplayer packmills beschikbaar te maken na een patch of misschien een mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 15:39 schreef NG het volgende:

[..]

weet ik veel, halfuurtje?

Ben je al dieper in het kasteel?
ik heb net die king gesproken in z'n gevangenis. Daar ben ik nu dus +/- een halfuurtje voorbij...

edit: laat anders maar, ik zie het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 16:04 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

ik heb net die king gesproken in z'n gevangenis. Daar ben ik nu dus +/- een halfuurtje voorbij...

edit: laat anders maar, ik zie het wel :)
Ey maare... speel je het op Easy ofzo? Want ik geloof niet dat je het in ruim 20 uur haalt als je het HELEMAAL op Normal speelt. Ik neem maar aan dat je em op Easy hebt staan (of hem daar af en toe op zet zoals bij die draak ofzo), want Normal is dus echt wel effe wat moeilijker en duurt ook langer daardoor.
Ik heb m dus helemaal op Normal uitgespeeld, nooit op Easy ofzo gezet (wist toen niet eens dat dat kon :))
Dat duurt wel iets van 40 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is mijn eerste rpg, ben op easy gaan spelen daarom ja...

daar zou het dus idd aan liggen ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat et levellen dan gewoon langzamer bij normal/hard? want ik zie wel vooral dezelfde levels voorbij komen als ik heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu die laatste grot in in chapter 9 (koele naam :P).

In die schatkamer vondt ik echt een dik lekker zwaard, van 250 dmg ofzo. Best vettig ding :)!

Morgen ga ik em uitspelen :).

En dan neem ik mn char lekekr mee naar de online wereld (hopen dat het werkt).

Waar haal je je char eigenlijk uit? uit de savegames? En kun je ook zo'n andere meenemn? dus diegene die je ergens had "gekocht"? Niet dat ik dat doe, want mijn char heeft dat dik lekekre zwaard :). Maar sommige zie ik ook emt een zwaard lopen die ik helemaal neti tegen ben gekomen? Komt dat nog, of heeft dit te maken met random items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als er een uitbreiding komt, hoe gaat dat dan met je char? moet je dan weer opieuw beginnen? Of moet je je savegames bewaren om em daarin dan in te improteren?

Ik hoop echt wel dat er een uitbreiding komt :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 20:17 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
En als er een uitbreiding komt, hoe gaat dat dan met je char? moet je dan weer opieuw beginnen? Of moet je je savegames bewaren om em daarin dan in te improteren?

Ik hoop echt wel dat er een uitbreiding komt :)!
ik denk wel dat je je saves kan bewaren... lijkt me een beetje lullig hum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar dan moet je gewoon je laatste save game bewaren, of die hele map. Ok, maar kan ej die dan zo importeren in jeuitbreiding (als die er komt)? Lijkt me wel vervelend, moet ik al die tijd mn savegames bewaren (of iig de laatste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

check wat ik zojuist lees!!!

w00terdew00000t!

yeah! nu heb ik nog meer zin om em snel uit te spelen. ik wacht toch tot morgenmiddag :). Ik moet nu echt sk gaan leren :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Hopelijk krijgt ie nu een wat ruimer budget voor het multiplayer gedeelte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar hoop ik aan het einde van deze week al m'n aandacht aan te gaan besteden. Hopen dat eht werkt bij mij. Wij hebben wel het inet gedeeld (via een server met Gentoo geloof ik)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
weet iemand btw waar de beloofde editors te halen zijn???
je had iets met Skrits een FX editor en een level editor maar ik kan er nergens iets van vinden..
op de officieele site staan wel wat leuke plaatjes van de editors en wat je er mee kan maar daar heb je niks aan als je ze niet hebt :'(

[edit]
hmz never mind net al wat gevonden :(
"Dungeon Siege" also will offer a revolutionary game design tool, the Siege Editor, which will be available shortly after release.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, ik heb net een full plate gevonden van 350 of 450 defense (kweenie meer :)), alleen je had er wel strength 59 voor nodig :P. Iig veel sterker dan die crystal armor nog!

Dan neem ik die armor gewoon mee naar online (dat kan neem ik aan :?)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 07:31 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Wow, ik heb net een full plate gevonden van 350 of 450 defense (kweenie meer :)), alleen je had er wel strength 59 voor nodig :P. Iig veel sterker dan die crystal armor nog!

Dan neem ik die armor gewoon mee naar online (dat kan neem ik aan :?)!
LOL, ik heb nu een armor aan van defense 659 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-10 22:27

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 17 april 2002 09:01 schreef katana25 het volgende:

[..]

LOL, ik heb nu een armor aan van defense 659 :)
patser :( ik kom niet verder als 250 defense :)

wel een totaal van 600 nogiets maar och.. mischien toch iets vaker spelen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 11:34 schreef eendje het volgende:

[..]

patser :( ik kom niet verder als 250 defense :)

wel een totaal van 600 nogiets maar och.. mischien toch iets vaker spelen
LOL kan er niks aan doen eendje maar je moest maar eens naar de geheime kippenlevel daar vind je vast wel wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 17 april 2002 11:36 schreef katana25 het volgende:

[..]

LOL kan er niks aan doen eendje maar je moest maar eens naar de geheime kippenlevel daar vind je vast wel wat ;)
kippenlevel? :) ik mis geloof ik nog wat :( :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja in multiplayer wereld zit ie. Nooit van gehoord :? :?

heeft oa te maken met the fury's eye :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 17 april 2002 11:48 schreef katana25 het volgende:
ja in multiplayer wereld zit ie. Nooit van gehoord :? :?

heeft oa te maken met the fury's eye :)
niet zover gekomen in mp.. ken wel het fury's eye verhaal.. enig nadeel ik moet terug gaan naar singleplay.. daar het oogje aan me char geven.. dan weer terug importeren naar multiplay.. benk dus al me coole shit weer kwijt die ik in mp gevonden heb :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat oog heb ik niet :(.

Heb em nu uitgespeeld. Koele game. Tijd omde multiplayer wereld te gaan verkennen. Kan je met een chello lijn een game voor 2 man hosten? Mn vriend is er nu ook aan verslaafd...

Hier wat screens van de final fight:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/dungeonsiege1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/dungeonsiege2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/dungeonsiege3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/dungeonsiege4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/dungeonsiege5.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/dungeonsiege6.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/dungeonsiege7.JPG

Het was een koele game. Is er nog iemand die em net heeft uitespeeld en die samen met mij eht online verhaal wil doen? (ik ben level 55 fighter)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er moet gewoon een tweede deel komen. Kan neti anders als je dat einde van de "verteller" leest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 17 april 2002 12:04 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Er moet gewoon een tweede deel komen. Kan neti anders als je dat einde van de "verteller" leest...
dat slaat imho op de mp uitbreiding.. maar week dus nie zeker :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 12:01 schreef eendje het volgende:

[..]

niet zover gekomen in mp.. ken wel het fury's eye verhaal.. enig nadeel ik moet terug gaan naar singleplay.. daar het oogje aan me char geven.. dan weer terug importeren naar multiplay.. benk dus al me coole shit weer kwijt die ik in mp gevonden heb :(
Nee natuurlijk niet,
Als je nou iemand kent die em ook online speelt dan kun je met die ene char die het eye in ze inventory heeft joinen bij hem op zijn game dan het eye droppen, dan er weer uit en je hoofdchar selecteren en opnieuw joinen en eye oppakken.

:z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 17 april 2002 12:06 schreef katana25 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet,
Als je nou iemand kent die em ook online speelt dan kun je met die ene char die het eye in ze inventory heeft joinen bij hem op zijn game dan het eye droppen, dan er weer uit en je hoofdchar selecteren en opnieuw joinen en eye oppakken.

:z :z
he das handig ;) u rock baby u do! ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 12:01 schreef eendje het volgende:

[..]

Ik heb dat hele oog niet gevonden... :?

Boeien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er iets van 22 uur over gedaan...

edit: 21:58 om precies te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 12:05 schreef eendje het volgende:

[..]

dat slaat imho op de mp uitbreiding.. maar week dus nie zeker :)
hmm.. dat kan ook. Maar dan is het nog wel een 2de bverhaal.

De uitbreiding en deel 2 zijn toch al aangekondigd, dus wara lullen we over :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 12:07 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

Ja SunCrusher dat is wel boeien want dit oog en nog een tweetal andere items heb je nodig om in die kippenlevel te komen en daar krijg je heeeeeeel veeeeeeeeeeel rare items.
kijk maar naar mij, ik heb nu een armor met def 659, een axe met meleedamage 345-426, een single handed sword met meleedamage 232-292 en ga zo maar door.

so you tell me 8-)

:Z :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Laatst online: 10-10 19:44
Op woensdag 17 april 2002 12:07 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

Moet je 'even' terug lopen naar de icecaves.
Daar een zijroute nemen naar een kleine dungeon en daar heb je van die platformen waar wat op moet liggen om de deur open te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 07-10 17:02
Zeg jongens, zitten er hier ook Diablo-fans bij ?
Ik bedoel, als je Diablo cool vind, is dit dan ook wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn eertse rpg, en ik vin het koeler dan diablo1 (wel es gespeeld)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 ding vinnik echt vaga aan dat online. Hoe gaat het saven dan? Ik zie wel dat je op verscillende plaatsen (steden?) kan starten, maar als je daar dan weer start, heb je dan je level van de vorige keer dat ke gespeeld heb? En als je nou ergsn in de bossen loopt? kun je dan dara gewoon weer verder gaan en wordt je level (melee enz) "onthouden"?

Veel vragen dus:
-Hoe wordt er gesaved?
-Hoe wordt je "exp" "opgeslagen"?

Kan iemand me dat online ven duidelijk uitleggen? strax begin ik er aan, kan ik weer helemaal opnieuw omdat er niet gesaved wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 12:23 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
1 ding vinnik echt vaga aan dat online. Hoe gaat het saven dan? Ik zie wel dat je op verscillende plaatsen (steden?) kan starten, maar als je daar dan weer start, heb je dan je level van de vorige keer dat ke gespeeld heb? En als je nou ergsn in de bossen loopt? kun je dan dara gewoon weer verder gaan en wordt je level (melee enz) "onthouden"?

Veel vragen dus:
-Hoe wordt er gesaved?
-Hoe wordt je "exp" "opgeslagen"?

Kan iemand me dat online ven duidelijk uitleggen? strax begin ik er aan, kan ik weer helemaal opnieuw omdat er niet gesaved wordt...
Het is heel simpel op het moment dat je in MP gaat spelen en nieuwe wapens vind of een level up gaat dan hoef je eigenlijk niks te doen want op het moment dat je disconnect dan word het allemaal opgeslagen in een aparte MP-save.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb heel veel diablo 1 en 2 gespeeld en vind dit ook kewl ja ... zecht ook niet alles natuurlijk.
BTW Fury's eye...selecteer gewoon de andere map als je een mp game host en haal effe dat eye op...simpel toch :).
Niet geen gedoe met heen en weer importeren.
Chello werkt perfect voor 2 spelers ik heb al een aantal keer samen met blackhole gespeeld....als iemand interesse heeft om af en toe te mp'en op veteran level...geef maar een gil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ent de singleplayer uitgespeeld, dus ikw il liever met iemand die ongeveer net zo sterk is (dus ook voor de eerste keer multiplayer gaat doen) spelen.

Iemand die net de SP uit heeft en met mij het MP verhaal wil uitvogelen? Ik ben level 55 knight. Contact me maar (ook als je nog neit uit hebt, maar wel bijna...)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Diablo spelers weten allang hoe Mulen gaat.
Bij DS is het alleen maar nog makkelijker, want je hoeft alleen je savegame even te kopieren.
Hell .. zelfs DUPEN is zow simpel als wat.

Enige nadeel is, je kan niet in je eentje dupen als je niet 2 pecee's hebt ... maarja .. is online met een maat die host ook snel geregeld ....

En dat Kippuhlevel is echt UBERvet ...
Ik had alleen wel meer verwacht van die ChickenGun, maarja

* Jive moet es gaan bedenken wat vanavond te doen.
Kippen of Koeien slachten.
Moeten eigenlijk dat kippuhveld eens in een 8-player doen op veteran-normal ofzow ... (is dat te doen zonder ubergear ??)

Ik begin trouwes het idee te krijgen datik Katana een groot plezier met dat kippuhlevel gedaan heb >:)

En wat betreft de items die je nodig hebt om te kunnen kippen ... je kunt natuurlijk ook die DUPEN/MULEN met iemand anders.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hervaz
  • Laatst online: 19-09 21:31
Dom dat ik op easy heb gespeeld, na 21 uur was de pret over.

Ik vond hem wel erg cool en verfrissend, vooral die lightning guns enzo >:)

Maar de expansion ga ik lekker op HARD spelen, diablo 2 vond ik toch wat herspeelbaarder omdat je hem 3x achter elkaar moest uitspelen, en telkens coolere stuf vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat er geen outro filmpje bij zat. Vind ik toch altijd een mooie afsluitiong van het geheel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 13:05 schreef hervaz het volgende:
Dom dat ik op easy heb gespeeld, na 21 uur was de pret over.

Ik vond hem wel erg cool en verfrissend, vooral die lightning guns enzo >:)

Maar de expansion ga ik lekker op HARD spelen, diablo 2 vond ik toch wat herspeelbaarder omdat je hem 3x achter elkaar moest uitspelen, en telkens coolere stuf vond.
samen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voorn level is je char en waarin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh jive doe maar kippenlevel vanavond ;) ;)

En ja je hebt mij wel een plezier gedaan(en jezelf toch ook?)

B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

nadat iedereen me lekker heeft gemaakt over dit spel ga ik hem vanmiddag ook eindelijk spelen :D (ja nu al ;) )

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Kvind het multiplay gedoe wel grappig...
Maar die van diablo beter.

En dan verhaaltjes zoals "we hebben het geld niet om een closed online-systeem te maken" gaan bij mij niet op als je een game maakt die door Microsoft gefinancierd word trouwes.

Denk dat de herspeelbaarheid van DS van de mods af zal hangen.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op woensdag 17 april 2002 13:09 schreef katana25 het volgende:
euh jive doe maar kippenlevel vanavond ;) ;)

En ja je hebt mij wel een plezier gedaan(en jezelf toch ook?)

B-)
Heb eigenlijk niet meer ge-DS'd sins jouw & squat.
Moet je me strax wel effe je ip + foonnummer doormeelen als squat nie meedoet.
Want ik kan niet zo 123 een ds-server draaien, moet ik eerst met poorten in me firewall gaan klooien.
Maar alsik dat wel uitgezocht heb kan ik zonder probs een ds-server draaien denk op me andere doos. (16 kb/s upstream zuigt)

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 13:13 schreef Jive het volgende:

[..]

Heb eigenlijk niet meer ge-DS'd sins jouw & squat.
Moet je me strax wel effe je ip + foonnummer doormeelen als squat nie meedoet.
Want ik kan niet zo 123 een ds-server draaien, moet ik eerst met poorten in me firewall gaan klooien.
Maar alsik dat wel uitgezocht heb kan ik zonder probs een ds-server draaien denk op me andere doos. (16 kb/s upstream zuigt)
LOL, ik heb hetzelfde probleem hoor met Xs4all/ADSL en Router. Maar voor de time being heb ik me router er tussen uit gehaald.

Als GPS nou eens met een multiplayer fix komt die ze al een tijdje beloofd hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe gaat dat eigenlijk via zonematch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 17 april 2002 13:37 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
hoe gaat dat eigenlijk via zonematch?
Vergelijkbaar met Gamespy denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej, maar ik bedoel me saven enzo. Spawn je dan midden in de anderen, zeg maar waar die toevallig zitten, of spawn je dan op diezelfde plek in dat dorpje?

En is eht eigenlijk neit heel erg saai om met je level 56knight te beginnen. aangezien je alleen nog maar armors kan kopen van 2/3 defense, en ik al met een armor loopt van 484defense...

zijn de vijanden dan niet heel erg slap op het begin (en aan het einde)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 17 april 2002 13:59 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
neej, maar ik bedoel me saven enzo. Spawn je dan midden in de anderen, zeg maar waar die toevallig zitten, of spawn je dan op diezelfde plek in dat dorpje?

En is eht eigenlijk neit heel erg saai om met je level 56knight te beginnen. aangezien je alleen nog maar armors kan kopen van 2/3 defense, en ik al met een armor loopt van 484defense...

zijn de vijanden dan niet heel erg slap op het begin (en aan het einde)?
ik zal ze wel beantwoorden, maar eerst even dit... probeer het gewoon voordat je dit zoort simpele vragen stelt!

je kan kiezen waar je spawned
je kan het niveau hoger zetten zodat begin beestjes al 2k aan health hebben en er ook gewoon goede spullekes te koop zijn en her en der verspreid liggen
saven kan je volgens mij niet... maar je quest worden wel opgeslagen enzo en je items ook dus als je later weer joined kan je verder gaan waar je gebleven was (alhoewel de beestjes wel gerespawned zijn)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 17 april 2002 13:18 schreef katana25 het volgende:

[..]

LOL, ik heb hetzelfde probleem hoor met Xs4all/ADSL en Router. Maar voor de time being heb ik me router er tussen uit gehaald.

Als GPS nou eens met een multiplayer fix komt die ze al een tijdje beloofd hebben |:(
]
het spel is net uit en nu al zeuren dat ze het moeten fixen? ligt imho aan jouw router hoor dat ie het niet aankan niet aan het spel..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 17 april 2002 14:01 schreef eendje het volgende:

[..]

ik zal ze wel beantwoorden, maar eerst even dit... probeer het gewoon voordat je dit zoort simpele vragen stelt!

je kan kiezen waar je spawned
je kan het niveau hoger zetten zodat begin beestjes al 2k aan health hebben en er ook gewoon goede spullekes te koop zijn en her en der verspreid liggen
saven kan je volgens mij niet... maar je quest worden wel opgeslagen enzo en je items ook dus als je later weer joined kan je verder gaan waar je gebleven was (alhoewel de beestjes wel gerespawned zijn)
Ho! :)

Quests worden online niet opgeslagen... Items, levels wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 17 april 2002 14:03 schreef NG het volgende:

[..]

ehm hoe komt het dan dat ik toen ik na m'n eerste potje weer ging spelen gewoon de 1ste 2 quests nog had staan? en ook de questitems in bezit had enzo?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 17 april 2002 14:04 schreef eendje het volgende:

[..]

ehm hoe komt het dan dat ik toen ik na m'n eerste potje weer ging spelen gewoon de 1ste 2 quests nog had staan? en ook de questitems in bezit had enzo?
questitems heb ik ook nog steeds, stone of hiroth enzow, maar host je dan zelf een potje en speel je alleen of join je een potje waar anderen al aan het spelen zijn? Het zou namelijk kunnen dat jij dan de quests overneemt waar zij op dat moment al mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 17 april 2002 14:17 schreef NG het volgende:

[..]

questitems heb ik ook nog steeds, stone of hiroth enzow, maar host je dan zelf een potje en speel je alleen of join je een potje waar anderen al aan het spelen zijn? Het zou namelijk kunnen dat jij dan de quests overneemt waar zij op dat moment al mee bezig zijn.
volgens mij hoste ik de eerste x zelf en daarna iemand anders.. maar we waren echt net bezig enzo..

wazig iig :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 14:03 schreef eendje het volgende:

[..]

]
het spel is net uit en nu al zeuren dat ze het moeten fixen? ligt imho aan jouw router hoor dat ie het niet aankan niet aan het spel..
Nee het spel is al een tijdje uit in amerika en GPS heeft ook toegegeven dat het een probleem dus het ligt niet aan mijn Router Vriend!!!
Jees als je niet weet waar je over praat zeg dan niks :(

No flame intended

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 17 april 2002 14:22 schreef katana25 het volgende:

[..]

Nee het spel is al een tijdje uit in amerika en GPS heeft ook toegegeven dat het een probleem dus het ligt niet aan mijn Router Vriend!!!

No flame intended
no flame taken :)

tis meestal nl zo dat mensen vreselijk gaan tieren en zeuren terwijl ze gewoon niet hun router goed kunnen instellen :) vandaar ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op woensdag 17 april 2002 14:22 schreef katana25 het volgende:

[..]

No flame intended
Asik niemand kan vinden die mijn nieuwe java door hell kan helpen ga ik wel met me router freubelen
En dan host ik wel alsik alle poorten goed geforward heb.
Is alleen schijt, want ik moet dan de poorten gaan forwarden naar een andere doos als ik zelf mee speel, en dan kan dit dus weer voor andere probs gaan zorgen alsik andere games join mischien .... maarja .. ik ziet wel ...

Ik had trouwens no probs om bij squat te joinen met mijn freesco ertussen hoor.
En dat ding ga ik echt voor geen goud ertussenuit halen.
* Jive is allang blij datie van windoze routers af is & "echte" software gebruikt voor zijn internetverbinding.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 14:03 schreef NG het volgende:

[..]

Dus als ik een quest aanneem, dan moet ik die voltooien, anders issie weer weg als ikde tweede keer ga kijken?

en eendje: zoals al gezegd, ik heb niemand om mee te spelen (en in je eentje via lan is ook neti alles). Maar iig bedankt voor je tip over de difficulty.

1 vraagje nog: wordt je game nou gesaved als je een nieuwe item opraapt/koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 17 april 2002 14:35 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]
1 vraagje nog: wordt je game nou gesaved als je een nieuwe item opraapt/koopt?
Wanneer je dan de game afsluit staat er, changes to the world will not be saved, maar alles wat met je character te maken heeft, behalve dan de quests worden wel gesaved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 17 april 2002 14:03 schreef eendje het volgende:

[..]

]
Ik heb het ook hoor! En ik weet best wel hoe ik me router in moet stellen! Mister wiseguy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 13-10 22:15
Kan iemand nog even wat Vette pics posten for FUN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dus. Nu alleennog wachten op die maat van me of op een ander die online wil :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vin het wel een minpunt dat je je quests niet kan houden :(.

Je items worden wel gesaved, maar niet je quests en het landschap (enemy's bijvoorbeeld).

Maar als je in een bos stopt, dan spawn je dus de volgende keer dat je weer verder gaat neti op die plek wara je toen gestopt was? Je spawnt dus weer gewoon helemaal aan het begin, maar je kan kiezen in welke stad je wilt spawnen?

begrijp ik het zo dan goed?

Edit: ik zie net dat je ook player vc. player kan. Misschien een ekeer leuk om ene soort veldslagje na te maken :P. Zal wel lang duren, want iedereen gebruikt dan gewoon potions enzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Als je quest-items in je zak hebt, blijft de quest wel gewoon open staan geloof ik.

Weetik niet helemaal zeker.

Jive's Box
Jive @ DNET

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.