Toon posts:

Dungeon Siege

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.797 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:27

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 08 april 2002 21:31 schreef NG het volgende:

[..]

ik zit niet graag op brakke IRC servers :) Tenzij #spielerij op een andere server dan irc.tweakers.net zit wil ik best naar een speciaal channel toe hoor.

ps. Laptopdude Add me sowieso maar op ICQ, anders wordt Itsnows nukkig :+
irc.tweakers.net is nie brak! dat was de vorige server waar ze opzaten :) nu is het best oke

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:41

Willybubba

Nut up or shut up.

[b]Mijn PC loopt vast (echt vast, alle lichtjes gaan uit enzo) en als ik hem opnieuw wil opstarten dan krijg ik 4 rode ledjes en moet ik allemaal truukjes uitproberen om hem weer aan de gang te krijgen.
Dat is idd een moederbord probleem, ik zie dat je een MSI K7T hebt. Gebruik de search er maar eens op, d`r zijn er meer met een soortgelijk probleem.

En ff ontopic: Healing Wind OWNS. :7

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gvd wat een spel zeg :7

Toenet ff best lang gespeeld, ik zit nu op 5u en 25min. speeltijd. Hier nog ff een screenshotje:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1263720616

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2765648722

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1067482371

Geheime plaatsje? Nee hoor, het is dat ik ff mijn inventory op moest ruimen >:)

Maar het is echt kankermoeilijk, dit is de 3de dungeon (2de grote, als je die 1e kleintje niet meetelt). Ik ben er al 2 uur mee bezig maar nog steeds geen uitgang in zicht. Ook ben ik in een doolhof de weg kwijtgeraakt (gangetjes waar van die lelijke spinnen komen). Gelukkig ben ik daar weer uit maar toenet crashte mijn computer en moest ik mijn pc resetten. Gelukkig had ik nog net voor de crash gesaved :) Het wordt echt steeds moeilijker (niet dat ik bijna doodga, maar de puzzels en dungeons worden steeds ingewikkelder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:42
Damn die screenies doen me denken aan mensen die bij Diablo de Arcane Sanctuary ofzo vol gaan leggen met hoopjes goud, dus steeds 1 gold droppen. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

OK. Heel lang topic met heel veel posts, so please forgive me my ignorance.

Praten we hier over een on-line game of over een spel wat ik gewoon op mijn PC kan installeren en spelen zonder mijn telefoonrekening tot absurde hoogtes op te voeren?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 09 april 2002 09:47 schreef Mobster het volgende:
OK. Heel lang topic met heel veel posts, so please forgive me my ignorance.

Praten we hier over een on-line game of over een spel wat ik gewoon op mijn PC kan installeren en spelen zonder mijn telefoonrekening tot absurde hoogtes op te voeren?
Both :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al een idee waar die Fury's Eye goed voor is die je vind bij de ice caves?

heb hem wel steeds bij me nog, maar weet niet wat er mee moet.
kan hem wel verpatsen voor 1000 gold, maar ik denk dat er meer mee is dan gewoon verpatsen, maar wat?

iemand al iets mee kunnen doen?
page 4 is een afbeelding van dat ding btw door Blackhole
voor als je wil weten hoe ie eruit zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Zonet de eerste cheaters al gezien. Paar gastjes die lvl 200+ waren.. :\ Je maakt mij niet wijs dat je dat nu al legaal kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 09 april 2002 10:50 schreef NG het volgende:
Zonet de eerste cheaters al gezien. Paar gastjes die lvl 200+ waren.. :\ Je maakt mij niet wijs dat je dat nu al legaal kan zijn.
dat is zeker te doen hoor imho! en wat bedoel je met lvl 200? meeskill 200? ik zat al op 50+ toen ik met single player campaign klaar was in 28 uur ofzo...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 19:38
*Spoiler fury eye (beetje)*

s
p
o
i
l
e
r

Fury eye geeft zover ik weet de mogelijkheid om naar een geheim "kippen" dungeon te gaan. En hier zit een baas die vrij krachtig is en behoorlijk wat speciale items geeft.
Hoe je naar dit dungeon kan gaan is mij niet bekend. Het is in ieder geval niet op dezelfde map waar je het oog vindt. Schijnt met begin map te maken te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 09 april 2002 10:53 schreef SCaffa het volgende:
*Spoiler fury eye (beetje)*

s
p
o
i
l
e
r

Fury eye geeft zover ik weet de mogelijkheid om naar een geheim "kippen" dungeon te gaan. En hier zit een baas die vrij krachtig is en behoorlijk wat speciale items geeft.
Hoe je naar dit dungeon kan gaan is mij niet bekend. Het is in ieder geval niet op dezelfde map waar je het oog vindt. Schijnt met begin map te maken te hebben :)
is dat net zoiets als in dialbo 1? die wilde verhalen over een cowlvl (die pas in diablo 2 er echt inzat) :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 16-10 21:45
Dat lijkt er wel op. Die cowlevel was wel leuk in Diablo 2.
Weet er iemand waar dat level te vinden is in DS waar je dat oog voor nodig hebt? Ik wil er niet langs lopen :)
Op dinsdag 09 april 2002 10:50 schreef NG het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------

dat is zeker te doen hoor imho! en wat bedoel je met lvl 200? meeskill 200? ik zat al op 50+ toen ik met single player campaign klaar was in 28 uur ofzo...
200? Ik meen dat het maximum op 150 stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 09 april 2002 10:52 schreef eendje het volgende:

[..]

bij multiplayer wordt je character een level gegeven, dus niet apart voor melee, ranged, nature of combat. Dit was duidelijk een cheater, hij was zelfs anderen aan het uitleggen hoe hij het deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Voor al die mensen die problemen hebben (ja, ik ook) met het connecten naar een game op de Zone heb ik dit stukje tekst gevonden:
It appears that the ICS included in Windows 2000 does not fully support DirectPlay 8. If you read the Dungeon Seige readme it tells you which ports you will need to forward to your client.

You should not have to forward the entire range. I know people that have had success only forwarding a couple ports. The ones you should try first are:

2300 UDP
6073 UDP
2302 UDP

Simply forwarding these 3 ports to the computer you want to play on should allow you to join games. Note that you will not be able to host a game.

Windows XP ICS has full support for DirectPlay 8 games behind the gateway with zero configuration required. I have joined and hosted many LAN/internet games with no problems at all while behind a Windows XP ICS gateway. We were able to have several computers on the internal network able to join one game. You will not be able to do this using the ICS in 2000. This alone makes using an XP gateway worthwhile.
En dat kun je hier vinden: klik

Ik heb dit nog niet getest. Dat kan ik pas vanavond doen. Ik hoop dat die poortnummers gemakkelijk in te stellen zijn bij ICS aangezien ik nog nooit iets van configuratie voor ICS ben tegengekomen.

En als het je helemaal niet lukt om door de game te komen dan kun je hier de cheats bekijken.

Deze post is ook wel leuk. Over een, volgens de poster, geheim level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 09 april 2002 11:30 schreef NG het volgende:

[..]

bij multiplayer wordt je character een level gegeven, dus niet apart voor melee, ranged, nature of combat. Dit was duidelijk een cheater, hij was zelfs anderen aan het uitleggen hoe hij het deed.
hmm dan moet ik mijn mening bijstellen.. excuses :(

tis echt wel kut! vooral dat ie het gaat vertellen! kom op zeg... dat je het offline doet oke .. maar online :r

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 09 april 2002 12:04 schreef eendje het volgende:

[..]

hmm dan moet ik mijn mening bijstellen.. excuses :(

tis echt wel kut! vooral dat ie het gaat vertellen! kom op zeg... dat je het offline doet oke .. maar online :r
daarom is het zo jammer dat je multiplayer characters kan importen vanuit singleplayer. Bij singleplayer lijkt het cheaten mij namelijk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 09 april 2002 12:05 schreef NG het volgende:

[..]

daarom is het zo jammer dat je multiplayer characters kan importen vanuit singleplayer. Bij singleplayer lijkt het cheaten mij namelijk makkelijker.
hmm you are rigt.. mischien moeten ze het scheiden zoals bij d2...

nou ja iig is het wel een cool spel :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 200 lijkt me lachu..aangezen het spel tot level 150 gaat :)

Anyway, voor mensen die nog niet zeker zijn of ze hem willen kopen ja of nee..
Een erg uitgebriede PLAYER review (dus geschreven door een speler) kun je hier vinden.
Dit is een erg objectief verhaal en kaart alle punten goed aan.

P.S. ik ben bij chapter 4 ... een stelletje bandits opjagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vind die review echt slecht, staan een HOOP fouten in
This becomes an enormous problem when you are in a dungeon, walk under an archway that does not disappear (despite the products claims to the contrary),
dat gebeurt ECHT WEL damn die gast moet z'n ogen is laten nakijken
The third major flaw with the camera is that it seems bound to some intermediary angles. That is, you cannot look up or down past a certain point. This becomes burdensome when your party stands before a stairway. You cannot look up the stairs to see what is at the top. Or, if your group is running up a slope, you cannot see beyond your lead character. This limitation is constantly vexing and confounding, requiring you to regularly charge into the unknown, with predictably disastrous results.
dat is imho gedaan om het juist spannender te maken! want was er cooler dan een trap op te rennen zonder te weten wat er aan de andere kant is!

ik ga niet eens meer quoten... die gast vind blijkbaar ook diablo 2 3x nixs want dat is precies het zelfde... maar later zegt ie dat ie het kut vind dat alles zo overduidelijk gekopieert is! maar beter gejat dan slecht verzonnen!

nee die "review" vin ik persoonlijk zeer slecht.. hij zeurt zelfs over een verhaal en npc chars die vrij weinig zeggen! TIS EEN HACK AND SLASH FOR CRYING OUT LOAD!!!! geen echt rpg met kilometers text en een verhaal waar menig boek een puntje aan kan zuigen...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Het zit zo met Dungeon Siege. Ze hebben de game toegankelijk gemaakt voor iedereen. Daardoor komt het wat simpeler naar voren als Diablo 2. Daar heb je een skill tree, Random objects en volgens mij een groter speelveld.
Dungeon Siege is echter alles wat je ervan verwacht. Vette graphics, heerlijke gameplay, geen moeilijk gedoe of lang lezen in een handleiding. Ofwel installeren en gamen.
Als je niet van RPG houdt dan moet je deze game gewoon niet installeren. Als je er wel van houdt dan koop je deze want er is geen andere game op dit moment. Of je moet willen wachten op Morrowind of reeds online bezig zijn met een andere RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

http://www.ebgames.com/ebx/news/content_item.asp?cont_id=31743&style=NEWS

En zoals hier in verteld wordt komen de editors als open beta uit in Mei. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 09 april 2002 10:24 schreef Squatter het volgende:
heeft iemand al een idee waar die Fury's Eye goed voor is die je vind bij de ice caves?

heb hem wel steeds bij me nog, maar weet niet wat er mee moet.
kan hem wel verpatsen voor 1000 gold, maar ik denk dat er meer mee is dan gewoon verpatsen, maar wat?

iemand al iets mee kunnen doen?
page 4 is een afbeelding van dat ding btw door Blackhole
voor als je wil weten hoe ie eruit zien :)
http://www.forumplanet.com/planetdungeonsiege/topic.asp?fid=2980&tid=599078

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:42
Frijns.Net: Jij zegt dat je dit alleen moet kopen als je van RPG's houdt. Dat vind ik echt onzin, aangezien dit een Hack and Slash is en geen RPG. Dus Morrowind en Dungeon Siege kun je IMHO _niet_ met elkaar vergelijken.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

euhmm ik weet niet of het al gevraagd is maar ik heb dus adsl fastt via s4all en heb de draytek vigor 2200e router. Als ik msn zone doe, staat er dat ik bepaalde poorten open moet zetten, okeej heb ik gedaan. Maar het lukt nog steeds niet om online te gamen. Als ik naar de game list ga staat er een tijdje "refreshing game list" (oid) en dan zegt ie gewoon na een tijdje "you have been disconnected"!! En als ik via ip probeer, dan kan ik wel de game zien en ook joinen, alleen ik zie dan niemand, die anderen zien mij wel, en dan staat er weer na een tijdje "Ypu have been disconencted from the game"!!!!!
Hoe komt dit? Is er een oplossing voor?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een paar vraagjes:

-als ik melee weapons gebruikt, kan het dan ook zijn dat mn dex. stijgt? dit had ik geloof ik een keer :?

-stijgt je strength appart van je melee weapon skills (net zoals je dex bij archers). of is het zo dat je in melee stijgt, dat je dan automatisch ook in strength stijgt? volgens mij niet, maja :)

-mn archer heeft een hoge dexs, maar ik heb eigenlijk nx aan strength gedaan (12 ofzo). voor armors heb ik (nu nog) strength nodig. blijft dit zo in het hele spel?

-waar kan ik een kaart krijgen/vinden van de hele omgeving. ik moet nu namelijk naar de ice caves. dit zijn neem ik aan niet de grotten die je tegenkwam onderweg naar glacern (toen zat daar ergens links van de weg een grote grot met wat van die witte lopende beesten dr in).

-waar kan ik na glacern een ezel halen? is dit nog ver? dan kan ik hier rekening mee houden met mn kapitaaltje :)

een boel vragen van een beginnende rpg'er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 09 april 2002 14:46 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

-als ik melee weapons gebruikt, kan het dan ook zijn dat mn dex. stijgt? dit had ik geloof ik een keer :?

Klopt :)

-stijgt je strength appart van je melee weapon skills (net zoals je dex bij archers). of is het zo dat je in melee stijgt, dat je dan automatisch ook in strength stijgt? volgens mij niet, maja :)

Melee en strengts hangen niet echt samen.

-mn archer heeft een hoge dexs, maar ik heb eigenlijk nx aan strength gedaan (12 ofzo). voor armors heb ik (nu nog) strength nodig. blijft dit zo in het hele spel?

Het is sowieso handig om je characters op minimaal twee vlakken te levelen. Je zult zien dat je archer sommige crossbows of andere bows niet kan dragen omdat hij/zij daar de slap voor is.

-waar kan ik een kaart krijgen/vinden van de hele omgeving. ik moet nu namelijk naar de ice caves. dit zijn neem ik aan niet de grotten die je tegenkwam onderweg naar glacern (toen zat daar ergens links van de weg een grote grot met wat van die witte lopende beesten dr in).

Op je CD-ROM 1 staan in X:/Manuals/Dutch.pdf op volgens mij de 3e bladzijde een map. Het is neit veel maar het is tenminste iets.

-waar kan ik na glacern een ezel halen? is dit nog ver? dan kan ik hier rekening mee houden met mn kapitaaltje :)

Sorry, ben ik vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ik heb een manier ontdekt om sneller een goede combi mage te maken. Je begint als nature mage totdat je eventueel met behulp van magic items level 55 nature mage bent zodat je het convert spell kunt gebruiken. Dat spell verandert je tijdelijk in een combat mage maar je eigenlijke level van combat magic is nog laag zodat je heel snel blijvende combat magic skill points erbij krijgt. :9~ Ik had binnen een kwartier de combat skill van 0 naar 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 09 april 2002 14:50 schreef borganism het volgende:
spoiler:
Ik heb een manier ontdekt om sneller een goede combi mage te maken. Je begint als nature mage totdat je eventueel met behulp van magic items level 55 nature mage bent zodat je het convert spell kunt gebruiken. Dat spell verandert je tijdelijk in een combat mage maar je eigenlijke level van combat magic is nog laag zodat je heel snel blijvende combat magic skill points erbij krijgt. :9~ Ik had binnen een kwartier de combat skill van 0 naar 25.
Hmm.. eerst maar eens lvl 55 nature mage worden en die spell vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGreatCornholio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-02 20:37
Ik probeer DS op te starten maar dat wil niet echt lukken :'(
Ten eerste krijg ik geen 'normale' snelkoppeling op mijn bureaublad. Ten tweede krijg ik na het opstarten van DS een dos boxje te zien en daarna niets meer.
Weet er iemand een oplossing ?

Bij voorbaat dank !

P.S. OS = WinXp Prof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 15:27 schreef TheGreatCornholio het volgende:
Ik probeer DS op te starten maar dat wil niet echt lukken :'(
Ten eerste krijg ik geen 'normale' snelkoppeling op mijn bureaublad. Ten tweede krijg ik na het opstarten van DS een dos boxje te zien en daarna niets meer.

Bij voorbaat dank !

P.S. OS = WinXp Prof
Had ik eerst ook last van, je moet gewoon een NORMAL install doen, dan werktie wel. Als je zelf kiest op welke schijf je hem wilt installeren krijg je die rare icoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 14:46 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

een boel vragen van een beginnende rpg'er :)
Ik zie hierboven al een uitleg, maar die klopt dus niet :D

1. AL je stats gaan omhoog, maakt niet uit wat je gebruikt.
ECHTER, het maakt wel uit wat je het meest gebruikt ten opzichte van de snelheid waarmee verschillende stats omhoog gaan.

dat brengt me bij..

2. Je experience levels stijgen apart van je stats levels.
MAAR, je strenght is de primairy stat nodig voor Melee, dexterity is primairy voor Archer en intelligence is primairy voor Magic

3. ER is geen map, je hebt een overview map waar je al geweest bent enzo (map button rechts onderin) en verder moet je gewoon de hoofdweg volgen.
P.S. de ICE CAVES zijn enorm goort met verschillende soorten ice creatures enzo...dus ik denk niet dat je die al gehad hebt..
Gewoon de weg volgen.

4. Volgende plek is geloof ik een kleine tradepost met zigeuners enzo... en ja, dat duurt nog ff :D

Hopelijk helpt dit meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGreatCornholio
Op dinsdag 09 april 2002 16:00 schreef pr0t0type het volgende:

[..]

Had ik eerst ook last van, je moet gewoon een NORMAL install doen, dan werktie wel. Als je zelf kiest op welke schijf je hem wilt installeren krijg je die rare icoon..
OK, ga ik proberen BEDANKT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 11:42 schreef Frijns.Net het volgende:
Voor al die mensen die problemen hebben (ja, ik ook) met het connecten naar een game op de Zone heb ik dit stukje tekst gevonden:
[..]

En dat kun je hier vinden: klik

Ik heb dit nog niet getest. Dat kan ik pas vanavond doen. Ik hoop dat die poortnummers gemakkelijk in te stellen zijn bij ICS aangezien ik nog nooit iets van configuratie voor ICS ben tegengekomen.

En als het je helemaal niet lukt om door de game te komen dan kun je hier de cheats bekijken.

Deze post is ook wel leuk. Over een, volgens de poster, geheim level.
Ik krijg die fuc*ng ding echt niet aan de praat :(
Wat is Broadband nou precies? Kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 16:03 schreef GuaRRand het volgende:

[..]

Ik zie hierboven al een uitleg, maar die klopt dus niet :D

1. AL je stats gaan omhoog, maakt niet uit wat je gebruikt.
ECHTER, het maakt wel uit wat je het meest gebruikt ten opzichte van de snelheid waarmee verschillende stats omhoog gaan.

dat brengt me bij..

2. Je experience levels stijgen apart van je stats levels.
MAAR, je strenght is de primairy stat nodig voor Melee, dexterity is primairy voor Archer en intelligence is primairy voor Magic

3. ER is geen map, je hebt een overview map waar je al geweest bent enzo (map button rechts onderin) en verder moet je gewoon de hoofdweg volgen.
P.S. de ICE CAVES zijn enorm goort met verschillende soorten ice creatures enzo...dus ik denk niet dat je die al gehad hebt..
Gewoon de weg volgen.

4. Volgende plek is geloof ik een kleine tradepost met zigeuners enzo... en ja, dat duurt nog ff :D

Hopelijk helpt dit meer >:)
je hebt alles goed behalve 4 :)

in glacern zelf kun je er ook nog 1 kopen namlijk :)

ik heb em nu. loop nu door de ice caves :)

zal binnenkort es ene pic online gooien van mn main-char en de rest van mn party. :)

Jasper out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 20:07
ok ik zit met een groot probleem, ik was al een paar dagen bezig met dungeon siege multiplayer op mijn server. (ik liet de pc gewoon aanstaan.) nu is mijn pc zojuist gecrashed tijdens het alt-tabben, en is mijn level 29 poppetejes gewoon "WEG"! (kan niet meer geselecteerd worden)

Heeft iemand hier een oplossing voor? want het is uiterst zuur om deze 30+ uur intehalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 09 april 2002 16:42 schreef Stefmeister het volgende:
ok ik zit met een groot probleem, ik was al een paar dagen bezig met dungeon siege multiplayer op mijn server. (ik liet de pc gewoon aanstaan.) nu is mijn pc zojuist gecrashed tijdens het alt-tabben, en is mijn level 29 poppetejes gewoon "WEG"! (kan niet meer geselecteerd worden)

Heeft iemand hier een oplossing voor? want het is uiterst zuur om deze 30+ uur intehalen
nixs aan te doen jammer genoeg... had je maar moeten saven

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGreatCornholio
Ik probeer DS op te starten maar dat wil niet echt lukken
Bij voorbaat dank !

P.S. OS = WinXp Prof
Op dinsdag 09 april 2002 16:00 schreef pr0t0type het volgende:

[..]

SHIT , werkt bij niet.... :'( iemand een andere oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-10 14:53
Heb je niet nog een auto/quicksave staan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Op dinsdag 09 april 2002 17:04 schreef SHIT , werkt bij niet.... :'( iemand een andere oplossing ?
Hmm geen idee, maar ik geloof dat ik er wel wat over zag op andere forums. Dus ga ff naar www.dungeonsiege.com en ga via de community sites link naar de andere DS forums. Daar kun je vast de oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Op dinsdag 09 april 2002 17:00 schreef eendje het volgende:

[..]

nixs aan te doen jammer genoeg... had je maar moeten saven
Als je multiplayered, en je stopt met een bep game, dan wordt automatisch je character gesaved. Je kan de volgende keer dat je over inet/lan gaat spelen met dezelfde character doorgaan. Maar door het crashen is ook mijn oude stats niet eens bewaard, het persoon is gewoon compleet weg.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 09 april 2002 17:14 schreef Stefmeister het volgende:

[..]

Als je multiplayered, en je stopt met een bep game, dan wordt automatisch je character gesaved. Je kan de volgende keer dat je over inet/lan gaat spelen met dezelfde character doorgaan. Maar door het crashen is ook mijn oude stats niet eens bewaard, het persoon is gewoon compleet weg.... ;(
dat bedoel ik met saven je had gewoon een xmoeten quiten

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
dat heb ik voor het laatst bij level 16 gedaan. maar ook die is er niet meer. de character file is gewoon wegehaalt door scandisk ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 01:10
Ik heb ook ff een vraagje: kan je je character in Dungeon Siege zo maxen dat je alle 4 de skilles (melee, ranged, nature en attack magic) maxed of moet je echt gaan kiezen?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:18

Bloodclot

Jawier!

Op dinsdag 09 april 2002 17:44 schreef DenMan het volgende:
Ik heb ook ff een vraagje: kan je je character in Dungeon Siege zo maxen dat je alle 4 de skilles (melee, ranged, nature en attack magic) maxed of moet je echt gaan kiezen?
ben je heel lang bezig denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Op dinsdag 09 april 2002 18:27 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

ben je heel lang bezig denk ik :)
dus het KAN wel :?

Tja... ik denk idd dat ik dan wel lang bezig ben, maar goed... je moet er wat voor over hebben toch? ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan? wat heb je er aan? je kunt toch maar 1 ding tegelijk doen, dus heeft eht hetzelfde (of minder, want je kan het maar 1 voor 1 doen) effect als 1 fighter, 1 archer, 1 combat mage en 1 nature mage. en dan ben je veel sneller klaar ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Op dinsdag 09 april 2002 18:34 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
en dan? wat heb je er aan? je kunt toch maar 1 ding tegelijk doen, dus heeft eht hetzelfde (of minder, want je kan het maar 1 voor 1 doen) effect als 1 fighter, 1 archer, 1 combat mage en 1 nature mage. en dan ben je veel sneller klaar ook.
yup... ik zeg ook niet dat ik het ga doen ofzo... ik vraag me alleen af of het KAN. Ik ben gewoon benieuwd tot hoever je kan gaan :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 09 april 2002 18:34 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
een multiplayer character die alle levels op maximum heeft is natuurlijk erg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 09 april 2002 18:35 schreef DenMan het volgende:

[..]

yup... ik zeg ook niet dat ik het ga doen ofzo... ik vraag me alleen af of het KAN. Ik ben gewoon benieuwd tot hoever je kan gaan :)
tuurlijk kan het maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken! en als je eerst een uur rondrent als zwaardmanneke daarna een uur als archer enzo.. dan kom je wel op een redelijk lvl... maar tis niet echt nuttig

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Op dinsdag 09 april 2002 18:37 schreef eendje het volgende:

[..]

tuurlijk kan het maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken! en als je eerst een uur rondrent als zwaardmanneke daarna een uur als archer enzo.. dan kom je wel op een redelijk lvl... maar tis niet echt nuttig
Nou, dat kon ik eigenlijk niet, aangezien ik niet weet of het aantal vijanden beperkt is, en dus de trainingsmogelijkheden op een gegeven moment op zijn...

ik vroeg me af of het net zoals bij Diablo 2 is dat je op een gegeven moet gaan kiezen wat je gaat doen, of dat het net zoals bij Secret Of Mana is: train tot je ubersterk bent.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Heb dus wat liggen prutsen met ICS maar het baat niet.
Schijnbaar is ICS het probleem dat je met Dungeon Siege niet kan multiplayeren over het Internet.

Via deja-news kwam ik deze post tegen.
Daarin staat:
going to reply it myself.. i just solved it.. sigh
For all who have the same problem, u have you turn
off your ICS sharing if you have it on... (which
most likely you do.. it's the only problem that can
give you consistant "Could not connect to ZoneMatch
server" error)
GPG is fixing it... so.. for now... it's just turning ICS
off when you play... if you have to share connection..
maybe run a proxy...
Dus ICS eraf en ander programma installeren van bijvoorbeeld Tinysoftware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:41
Voor de mensen die een beetje willen Kl*ten in DS

Hier zijn een paar leuke Cheats

Hit enter and type: (+ turns cheats on, - turns them off)

+chunkey Always chunky
+superchunky Chunk factor
+version Game version
+resizelabels ?
+shootall Clicks not required
+loefervision No fog
+xrayvision No textures
+minjooky Char very small
+movie Record a movie (use -movie to stop)
+GUI ?
+mouse Enable mouse
+rings Enable selection rings
+potionaholic ?
+faertehbadgar ?

Er staan wel leuke dingen bij :)
zo als je CHAR groot laten worden :)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3011243344

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 20:47 schreef Blackhole het volgende:

cheatstuff
Toch vind ik dat maar raar. Cheats voor single player op zich niet natuurlijk, maar wat nou als je cheat, en vervolgens je player exporteert naar een multiplayer game? Werkt dat dan? Want ik weet niet hoe die GPG luitjes het allemaal voor zich zien, maar bv diablo2 heeft wat succesvolle multiplay wereld/community wel wat laten zien. Dat is hier dus totaal anders. Vooralsnog zie ik het multiplay gedeelte van DS binnen een half jaar uitsterven want dan heeft iedereen het spel een keer rond gespeeld en alles op max gecheat.. :?
Het vergelijken met de battle.net servers en character online opslaan van Diablo2 is natuurlijk misschien iets dat GPG sowieso nooit voor ogen gehad heeft, maar ik denk dat ze dat toch uiteindelijk gaat opbreken..jammergenoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 09 april 2002 21:16 schreef zanac het volgende:

[..]

Toch vind ik dat maar raar. Cheats voor single player op zich niet natuurlijk, maar wat nou als je cheat, en vervolgens je player exporteert naar een multiplayer game? Werkt dat dan? Want ik weet niet hoe die GPG luitjes het allemaal voor zich zien, maar bv diablo2 heeft wat succesvolle multiplay wereld/community wel wat laten zien. Dat is hier dus totaal anders. Vooralsnog zie ik het multiplay gedeelte van DS binnen een half jaar uitsterven want dan heeft iedereen het spel een keer rond gespeeld en alles op max gecheat.. :?
Het vergelijken met de battle.net servers en character online opslaan van Diablo2 is natuurlijk misschien iets dat GPG sowieso nooit voor ogen gehad heeft, maar ik denk dat ze dat toch uiteindelijk gaat opbreken..jammergenoeg.
mwa dit is denk ik toch anders... je zal het voornamelijk spelen met vrienden, net als diablo 2... daarmee kan je ook cheaten maar dat doe je dan gewoon niet..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 09 april 2002 20:47 schreef Blackhole het volgende:

<knip>[afbeelding]
Je vergeet dat die cheats dus ook het multiplayer gedoe beïnvloeden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op dinsdag 09 april 2002 21:24 schreef NG het volgende:

[..]

Je vergeet dat die cheats dus ook het multiplayer gedoe beïnvloeden :{
Dat zou ik niet weten.

maar dan zal die andere toch wel een melding krijgen van hoe of wat ..

Maar ik zal ze wel wegn halen als jllie da willen en alleen de leuke laten staan .. die niet schadelijk zijn voor de CHAR s

Ik heb er een paar wegggehaald

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 09 april 2002 21:31 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Dat zou ik niet weten.

maar dan zal die andere toch wel een melding krijgen van hoe of wat ..

Maar ik zal ze wel wegn halen als jllie da willen en alleen de leuke laten staan .. die niet schadelijk zijn voor de CHAR s
Helaas, je kan gewoon singleplayer cheaten en daarna je character importen. De andere gebruikers weten er dan niks vanaf, op het extreem hoge char lvl en de skill levels allemaal op hun maximum na :{

Je mag van mij best offline cheaten, maar zodra het met multiplayer te maken heeft zal ik het op alle kanten bekritiseren. Daarom speel ik nu ook niet meer op elke willekeurige server van ZoneMatch, het liefst speel ik tegen andere GoTers of mensen die ik ken. Van hun weet ik tenminste dat ze niet zo snel cheats gebruiken om het spel voor een ander te verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op dinsdag 09 april 2002 21:35 schreef NG het volgende:

[..]

Helaas, je kan gewoon singleplayer cheaten en daarna je character importen. De andere gebruikers weten er dan niks vanaf, op het extreem hoge char lvl en de skill levels allemaal op hun maximum na :{

Je mag van mij best offline cheaten, maar zodra het met multiplayer te maken heeft zal ik het op alle kanten bekritiseren. Daarom speel ik nu ook niet meer op elke willekeurige server van ZoneMatch, het liefst speel ik tegen andere GoTers of mensen die ik ken. Van hun weet ik tenminste dat ze niet zo snel cheats gebruiken om het spel voor een ander te verneuken.
Ik zelf gebruik nooit geen cheats in MP want daar ben ik ook vel tegen .

Maar ik wil het wel eens in SP kijken wat er allemaal mogelijk is ..

dan doe ik het wel .. Maar MP nooit .. daarom speel ik vaak bij Blizzard op hun Server Diablo of Warcraft .

Want dat zijn nog een van de weinige die goede antie cheats hebben ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 21:35 schreef NG het volgende:

[..]

Nou dat vind ik dus de domste fout die ooit een spellen onwikelaar heeft kunnen maken :r
Maar ja (Microsoft) he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damned, die van fijne sloeg terug naar windows, met een foutmelding over world.dsmap. Nu heb ik em gereinstalled, en het blijkt dat die file precies op het punt zit waar je de cd's moet vervangen. gelukkig had ik nog ene oude savegame van een kwartier minder gespeeld.

Hij sloeg er in de grot na de ice caves uit, als je het water doorloopt, en dan aan de andere kant van het plasje weer het land op kan. Vlakbij zo'n soort draak die uit het water kwam.

Nog iemand met deze problemen? en wat heb je ertegen gedaan (voor het geval dat ie het straks weer doet :'()?

SPecs:
Duron800
256Mb ram
geforce2mx 400
OS=WinXP

En ook toen ik de eerste keer speelde, vond ik een hele goede armor, die was er nu niet :? zo'n beestje liet die vallen, nu liet ie alleen een summon jade gargoyle vallen :( heeft dit te maken met dat het min of meer een random game wordt, als je je save games weer load?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op dinsdag 09 april 2002 14:30 schreef McFlipp het volgende:
euhmm ik weet niet of het al gevraagd is maar ik heb dus adsl fast via xs4all en heb de draytek vigor 2200e router. Als ik msnzone doe, staat er dat ik bepaalde poorten open moet zetten, okeej heb ik gedaan. Maar het lukt nog steeds niet om online te gamen. Als ik naar de game list ga staat er een tijdje "refreshing game list" (oid) en dan zegt ie gewoon na een tijdje "you have been disconnected"!! En als ik via ip probeer, dan kan ik wel de game zien en ook joinen, alleen ik zie dan niemand, die anderen zien mij wel, en dan staat er weer na een tijdje "You have been disconencted from the game"!!!!!
Hoe komt dit? Is er een oplossing voor?
Nog maar een keer dan...

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet ook de legionnaires na de ice caves in fort nog wat helpen. ben ik heir zo voorbij gelopen? of komt dit nog? heb nx gezien namelijk :? (ik ben dus in de cave na de ice caves).

en anders laat ik em lekker zitten :) (ik neem aan dat het geen crusiale quest is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 09 april 2002 23:01 schreef pr0t0type het volgende:

[..]

Nou dat vind ik dus de domste fout die ooit een spellen onwikelaar heeft kunnen maken :r
Maar ja (Microsoft) he!
dit vind ik zo'n bediele opmerking..

ten eerste ms is niet de ontwikkelaar maar de uitgever....

ten tweede tis een overweging die je maakt als producer om de mogelijkheid te geven om je char van single player te exporteren naar multi.. en ze zullen heus wel aan dit soort problemen hebben gedacht...

wat ik al eerder zei, je speelt dit toch voornamelijk met mensen die je kent (aangezien je toch eerst een server moet opzetten ed) dus tis net als met diablo2 tcp/ip games... speel alleen maar met vriendjes :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 09:23 schreef eendje het volgende:

[..]

dit vind ik zo'n bediele opmerking..

ten eerste ms is niet de ontwikkelaar maar de uitgever....

ten tweede tis een overweging die je maakt als producer om de mogelijkheid te geven om je char van single player te exporteren naar multi.. en ze zullen heus wel aan dit soort problemen hebben gedacht...

wat ik al eerder zei, je speelt dit toch voornamelijk met mensen die je kent (aangezien je toch eerst een server moet opzetten ed) dus tis net als met diablo2 tcp/ip games... speel alleen maar met vriendjes :)
Als GPG het idee heeft gehad hiermee een solide massively multiplay spelvorm uit te brengen dan hebben ze het wel goed mis. Het is toch overduidelijk dat het een kolossale fout is om te kunnen cheaten in single player om vervolgens doodleuk je character in multiplayer te kunnen importeren? Om maar niet te spreken van het idee om je character lokaal op te slaan in plaats van op hun servers online (ala Bnet dus). Hoezo hackable... GPG weet dit ongetwijfeld en dus zal het wel zo zijn dat ze er juist voor gekozen hebben om dit allemaal niet te regelen. Oftewel, de multiplayer community zal zo om zeep geholpen worden. Jij hebt het steeds over peer to peer gamepjes met vrienden. En blijkbaar heb je dat bij Diablo ook gedaan. Nou ik (en veeeele anderen) speel veel liever massive multiplayer online. Maar da's een kwestie van smaak. Tuurlijk kun je gewoon met je maten een gamepje maken, maar met onbekenden spelen is dus niet meer leuk omdat ze waarschijnlijk allemaal binnen twee weken level 150 zijn en alle andere cheats ook hebben gebruikt.
GPG mist daardoor imho uiteindelijk veel cash. Zo simpel is het. Het online gebeuren gaat uit als een nachtkaars als hier niet snel iets aan gedaan wordt.
Nog zo'n kolossale fout is dat je niet met the Zone kan connecten als je ICS gebruikt. ICS is ffs _gemaakt_ door Microsoft. Dan mag je toch wel verwachten dat ze een game publishen die werkt met hun eigen programmatuur...
Hier zijn ze geloof ik wel mee bezig om dit op te lossen.

Ik zie het gewoon zo: We hebben nu allemaal Diablo2 en Battle.net mogen ervaren twee jaar lang ofzo. Daar is het gewoon goed (iig beter) geregeld. Komen ze nu aanzetten met DS waarbij je gewoon kan cheaten zonder enige moeite. Sja dan moeten ze niet denken dat we daar blij mee zijn. Ze hebben tijd genoeg gehad om het van Bnet af te kijken.
Conclusie: Ze willen het gewoon niet zo doen en hebben andere ideeen ofzo..nou helaas, DS is supetvet, maar online moet ik het allemaal nog maar zien gebeuren.. :/

Op een ander forum las ik hetvolgende en dat is denk ik inderdaad hoe het zit.

"Gas Powered Games is a small company and does not have the resources to maintain closed servers like the realms for Blizzard's Diablo II. However, they did a great thing by giving the host the power to kick or ban people from multiplayer games. If someone comes in your game with a hacked character or starts using cheats, just ban them. Problem solved. In some ways it's actually better than closed servers because its far more secure (since you can't hack your way around a person behind the keyboard with the power to ban you) and much cheaper to implement. It's a great idea."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

je mikt een vraag neer en geeft gelijk het antwoord..handig :)

tis gewoon zo ja dat gpg geen geld hiervoor heeft. en daarom voor deze oplossing gekozen heeft... en ik ben zelf nog zeer sterk van mening dat het echt wel een mp hit kan worden juist OMDAT je eik met vrienden moet spelen, want met zo'n willekeurige onbekende is het ook niet zo cool.. :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 08:21 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
damned, die van fijne sloeg terug naar windows, met een foutmelding over world.dsmap. Nu heb ik em gereinstalled, en het blijkt dat die file precies op het punt zit waar je de cd's moet vervangen. gelukkig had ik nog ene oude savegame van een kwartier minder gespeeld.

Hij sloeg er in de grot na de ice caves uit, als je het water doorloopt, en dan aan de andere kant van het plasje weer het land op kan. Vlakbij zo'n soort draak die uit het water kwam.

Nog iemand met deze problemen? en wat heb je ertegen gedaan (voor het geval dat ie het straks weer doet :'()?

SPecs:
Duron800
256Mb ram
geforce2mx 400
OS=WinXP

En ook toen ik de eerste keer speelde, vond ik een hele goede armor, die was er nu niet :? zo'n beestje liet die vallen, nu liet ie alleen een summon jade gargoyle vallen :( heeft dit te maken met dat het min of meer een random game wordt, als je je save games weer load?
niemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 22:25 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Ik zelf gebruik nooit geen cheats in MP want daar ben ik ook vel tegen .

Maar ik wil het wel eens in SP kijken wat er allemaal mogelijk is ..

dan doe ik het wel .. Maar MP nooit .. daarom speel ik vaak bij Blizzard op hun Server Diablo of Warcraft .

Want dat zijn nog een van de weinige die goede antie cheats hebben ..
Ik zou je post nog ff doorlezen als ik jou was, want nu zeg je wel iets goed fout :D (nooit geen=altijd :P (--=+ :Y))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMNED!

hij geeft nog steeds dezelfde foutmelding. Altijd precies daar in dat gebiedje waar ik het water weer uit kan lopen! :(

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/damned.JPG

sorry voor de layoutverneuking, maar ik baal hier fucking veel van! heeft er iemand een oplossing? :'(

Specs:
Abit K7T Turbo
Duron800
256Mb ram
Geforce2mx 400

PLZ! ;(

edit: heeft het soms te maken met dat een file neit goed wordt gekopieerd van mn (illegale, ja) cdrom? iedereen heeft em hier illegaal, dus dat kan het (hoop ik) niet zijn. heeft er iemand anders een (we werknde) kopie van de beschadigde file?

edit2: dit is dus NA de reinstall. voor de reinstall kreeg ik precies zo'n foutmelding... :'(

Heb ik eindelijk weer eens een master spel, werkt mn pc weer eens tegen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
GPG heeft misschien niet het geld maar Microsoft heeft zeker de centen om wat fatsoenlijke servers neer te zetten. Als Blizzard het lukt dan moet het hun ook lukken lijkt me. Zeker als voor deze game dadelijk de editor gedownload kan worden dan denk ik dat er heel wat mensen en groepen zullen zijn die mooie add-ons gaan maken.
Als je dan geen fatsoenlijke online servers hebt dan denk ik dat het zo afgelopen is met DS. Wie gaat er nou een MOD maken of uitbreidingen voor multiplayer als er geen mens op de servers zit vanwege het cheaten?
Alleen met vrienden spelen is ook niet altijd een optie want niet iedereen is speelt graag DS.
Het zal wel een te grote investering zijn voor zowel MS als GPG om eraan te beginnen. Heel erg jammer. En ik hoop toch dat ze heel erg snel die patch uitbrengen zodat ik gewoon ICS kan laten draaien. Nog nooit een game gehad die er problemen mee had en zij krijgen het voor elkaar |:(

En SuN-CRuSHeR ik denk dat die file corrupt is. Als je niet de originele cds hebt dan zou ik de ISO waar die file op staat nog maar eens opnieuw fikken en nu op een lagere snelheid. Misschien dat je dan van het probleem af bent.
Eigenlijk wel gek want ik kreeg tijdens de installatie al een melding dat ik een corrupte file had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de originele iso's nog (hehe, originele illegale kopieen :)).

zou het helpen als ik deze zou openen met deamon tools?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon spelen met de iso gaf nog steeds de foutmelding, nu dus ff geuninstalled en weer aant installen. lets just hope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owkee! ik ben er langs na een install van de iso's.

nu maar weer gewoon met de cd spelen, dat gaat een stuk sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 00:04
hmm, ligt het aan mij of is het spel eigenlijk heel makkelijk? In een dungeon loop je zo een kamer met tientallen beesten in, en met wat geheal moord je gewoon alles zowat automatisch af. Ook die spin bijvoorbeeld had ik zò dood.

Wat ik leuk vind aan dit spel is de character vorming en de mooie omgevingen (vooral bovengronds). Archers zijn echt gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op woensdag 10 april 2002 15:54 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
originele illegale kopieen :)).
:? heo wil je dit uit leggen ... :P

Zijn het nu originele of ILLI's of zijn het Kopieen :?

Oke een kopie is meestal al een illi verschijnsel hier en anders wordt er wel over BACKUP gepraat ..

Maar ik zou gewoon zeggen ik heb Org copies liggen .

En die heb ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 10 april 2002 17:49 schreef wacko het volgende:
hmm, ligt het aan mij of is het spel eigenlijk heel makkelijk? In een dungeon loop je zo een kamer met tientallen beesten in, en met wat geheal moord je gewoon alles zowat automatisch af. Ook die spin bijvoorbeeld had ik zò dood.

Wat ik leuk vind aan dit spel is de character vorming en de mooie omgevingen (vooral bovengronds). Archers zijn echt gaaf :)
Je speelt het op easy? Het spel kàn erg moeilijk zijn, maar dan moet je ook behoorlijk dom zijn :+ Een nature mage met healing wind zorgt er bijvoorbeeld al voor dat al je characters automatisch geheald worden als hun health-percentage onder de 50 komt. Als je dat soort trucjes doorhebt maak je het alleen maar makkelijker voor jezelf. Multiplayer is overigens wel moeilijk, eendje en ik zijn vandaag bijhoorlijk vaag doodgegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 00:04
Ik speel op easy ja, omdat dit m'n allereerste hack 'n slash allertijden is :P

Dat heal truukje had ik al door ja, maar je moet inderdaad toch best dom zijn om dat niet te begrijpen...

Misschien maar eens op normal proberen dan :) (kan gelukkig gewoon tussendoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 10 april 2002 18:38 schreef wacko het volgende:
Ik speel op easy ja, omdat dit m'n allereerste hack 'n slash allertijden is :P

Dat heal truukje had ik al door ja, maar je moet toch best dom zijn om dat niet te begrijpen :?
erm... :o ik had het pas door nadat ik hier las dat het autohealing was :o

Overigens gebruik ik met multiplayer voornamelijk Major Heal, scheelt erg veel mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm... als ie dat automatisch doet kan ie dus geen melee weapon, en issie dus heel kwetsbaar. ik laat mn nature mage lekker meeknokken, en als er iets verkeerd gaat, ff op pause, healing wind selecteren en dan mn "target" aanklikken, snel melee weapon weer selecten en door slashen :)

ben nu bij het bandits kamp. koel spel. :)

zal strax (of morgen, of overmorgen :)) es een screenie van mn party online gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:13
Wat ik nu vraag klinkt misschien stom maar :

- Als ik een archer train stijgt ie kei langzaam met strenght. Hoe kan ik dit oplossen ? Dit is ook bijv met een magier. Kweet echt niet hoe ik dit oplos dat hij zwaardere dingen aankan.

- Kan ik het volgende doen : iemand mijn ezeltje bewaken terwijl de andere mij volgen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals mij net is verteld, stijgt je strength sller als je melee weapons gebruikt (een zwaard bijvoorbeeld), je dexterity zal sneller stijgen bij het gebruik van (kruis)bogen en je intellignce zal sneller stijgen als je spells cast.

het stijgt allemaal dus, maar het een sneller dan het andere (ligt er dus aan wat voorn soort wapen/spell je gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 19:37 schreef Timocos het volgende:
Wat ik nu vraag klinkt misschien stom maar :

- Als ik een archer train stijgt ie kei langzaam met strenght. Hoe kan ik dit oplossen ? Dit is ook bijv met een magier. Kweet echt niet hoe ik dit oplos dat hij zwaardere dingen aankan.

- Kan ik het volgende doen : iemand mijn ezeltje bewaken terwijl de andere mij volgen.
je ezel zal zoiezo achter blijven, maar als je een enemy attackt (dus er op klikt) zal je ezel blijven staan. zo zal hij (bijna altijd) uit het gevecht blijven. wordt ie dan toch aangevallen kan ie zelf wel wat schoppen, maar dan is het raadzamer er even snel naartoe te lopen en daar de enemy's te killen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 00:20 schreef KID-ICARUS het volgende:
Deze ga ik zekers kopen :9~

Weet iemand al wanneer die in Nederland uitkomt... ? :7
tja het is net wat je ervoor over hebt

D:\Share Map\Games\03.29.02.Dungeon_Siege-FLT\CD1\FLT-DS1.BIN :9 ik heb hem nog steeds niet gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 18-10 11:44
Op woensdag 10 april 2002 20:29 schreef DeadlyPoison het volgende:

[..]

D:\Share Map\Games\03.29.02.Dungeon_Siege-FLT\CD1\FLT-DS1.BIN :9 ik heb hem nog steeds niet gespeeld
shees is dit ook al een Fairlight? hebben die gasten alles overgenomen ofzo?

maare Discovery (max) in R'dam heeft em als t goed is de 15e binnen (hij d8 zelfs 2 dagen eerder maar de 15e zeker)
dan ga ik eens kijken offie echt zo goed is :P (twijfel er eigenlijk niet aan)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 10 april 2002 20:09 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
zoals mij net is verteld, stijgt je strength sller als je melee weapons gebruikt (een zwaard bijvoorbeeld), je dexterity zal sneller stijgen bij het gebruik van (kruis)bogen en je intellignce zal sneller stijgen als je spells cast.

het stijgt allemaal dus, maar het een sneller dan het andere (ligt er dus aan wat voorn soort wapen/spell je gebruikt).
Dat is ook al eerder in deze topic verteld (volgens mij door eendje) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta nu voor die kades die het moeras in lopen. schijnt erg kutstuk te zijn volgens blackhole, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 :).

zonet was er ook een secret area, als je voor die kades naar rechts gaat, moet je een stukje door het bos, dan kom je op een open plek, daar moet je dan het "open" gedeelte volgen. dan kom je op een geplaveide weg, die leidt naar een ommuurd park. daar is een shaman, die wat creatures cast, ff slopen, en dan de "kamer" aan het einde binnen, liggen wat items in kisten en wat geld. het gaat om het vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook misschien wat ik met de "rune of diamonds" moet?
Een quest-item van een quest die ik heb gemist??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 10 april 2002 22:03 schreef NG het volgende:

[..]

Dat is ook al eerder in deze topic verteld (volgens mij door eendje) :)
ohoh! mensen kennen me!

IEK!

* Bezulba wil een nickchange! :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 20:29 schreef DeadlyPoison het volgende:

[..]

Zal wel komen omdat je cd2 niet hebt dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al een idee wanneer die MP fix komt??
want met me ADSL+ROUTER kom ik dus ook mooi niet op Zonematch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 23:14 schreef katana25 het volgende:
iemand al een idee wanneer die MP fix komt??
want met me ADSL+ROUTER kom ik dus ook mooi niet op Zonematch :(
Ik heb hier adsl met een alcatel "pro" modem die nu als router fungeerd en ik kom wel gewoon op zonematch. En ik heb niet extra poorten open gegooid ofzo. Joinen lukt wel en hosten heb ik niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta nu voor het kerkhof in de swamp. mn main-char heeft nu een best vette helm, zo een met 2 van die vleugeltjes draan :).

wanneer komt er weer een tradepost, ik kan namelijk weer een beter zwaard, maar die had ik bij de vorige verkocht |:(.

Dungeon Siege is een koel spel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het zuiden van dat swamp zit weer een shop...niet ver meer dus. Zodra je eilandjes ziet die verbonden zijn door plankjes zit je in de buurt in een van die huisjes zit een shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-10 13:23

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Hmmm, ik speel nu samen met een vriend de singleplayer campaign met ieder een mage. Aangezien niemand melee doet, moeten we vertrouwen op de summons.
Kan je eigenlijk meerdere creatures tegelijk hebben ? En ik zie soms het nut niet van een high-lvl creature spell, bv wat heb je aan een grey wolf van lvl 40 met 700hp , terwijl een cave giant (lvl35) dan 4k hp heeft ?

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op donderdag 11 april 2002 11:50 schreef ^^0nMe het volgende:
Hmmm, ik speel nu samen met een vriend de singleplayer campaign met ieder een mage. Aangezien niemand melee doet, moeten we vertrouwen op de summons.
Kan je eigenlijk meerdere creatures tegelijk hebben ? En ik zie soms het nut niet van een high-lvl creature spell, bv wat heb je aan een grey wolf van lvl 40 met 700hp , terwijl een cave giant (lvl35) dan 4k hp heeft ?
je kan maar 1 monster tegelijk hebben, gaat die grey wolf niet langer mee dan een cave giant? En volgens mij is die grey wolf ook een stuk sneller dan die slome giant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-10 13:23

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Op donderdag 11 april 2002 11:57 schreef NG het volgende:

[..]

je kan maar 1 monster tegelijk hebben, gaat die grey wolf niet langer mee dan een cave giant? En volgens mij is die grey wolf ook een stuk sneller dan die slome giant.
Mja, hij heeft weliswaar 2x zoveel secondes als de cavegiant, en is idd ook een van de snelste summons, maar wat heb je eraan als ie zo weinig hp heeft ? Als hij nou massive damage deed, of iets anders leuks. Er moet op inet toch een guide hierover staan ?

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik zit nu net na het Droog Village, maar er staat een bord met pijlen naar Dragons Rath en Castle Ehb.

Welke van de 2 moet ik eerst heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragon's rath eerst ;)

bereid je maar voor op een leuk draakje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Okee dan, ik sta nu net voor het kasteel, maar het is niet zo erg ver terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 15:11
kewl spel dat wel maar ik zit toch met een probleempje :(

Reverend en ik wouden een LAN gamepie starten om te kijken .
nu geen probleem ik host de game zet alles goed en w8 op hem.
krijgt hij dus te zien van Cannot join game.

OK dachten we dan host Rev de game, maar dat hielp ook niet nu kreeg ik dan de error Cannot join game.
Weet iemand hoe om dit op te lossen? BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-10 00:25

Jive

MooMooMastah

Op donderdag 11 april 2002 15:37 schreef Jaguar645 het volgende:
kewl spel dat wel maar ik zit toch met een probleempje :(

Reverend en ik wouden een LAN gamepie starten om te kijken .
nu geen probleem ik host de game zet alles goed en w8 op hem.
krijgt hij dus te zien van Cannot join game.

OK dachten we dan host Rev de game, maar dat hielp ook niet nu kreeg ik dan de error Cannot join game.
Weet iemand hoe om dit op te lossen? BVD
Staan de juiste poorten open ?
Zelfde versie vanut spel ??

Ik heb gister met squatter anders gewoon kunnen spelen (laggy, maar we konden spelen).

Ik weet alleen niet meer precies welke opties we gekozen hadden, maar iig niet via Zone of Lan.

Jive's Box
Jive @ DNET

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.