Toon posts:

Dungeon Siege

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.797 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

In het tweede dorpje, een klein mannetje met 8 cobat magic dacht ik..., kan je inhuren

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-10 21:45
Op vrijdag 05 april 2002 23:40 schreef eendje het volgende:
die gast boven me met dit plaatje

[afbeelding]

hier zit ik momenteel ook ff vast.. je kan daarin en dan gaat ie omlaag en gebeurt er wat... maar wat dan? :) volgens mij is het iets om bij die fortress te komen..

maar ik ga wel weer doorzoeken en hopelijk vind ik het wel :)

kheb het al gevonden... alleen moet ik nog steeds dat fortress vinden :( iemand een hint voor me ;)

er is iig nog geen walkthrough op internet te vinden
Die gast was ik dus. Weet iemand nu wat je daar moet doen? De vloer zakt als je erop gaat staan. Maar wat gebeurd er daardoor? Dat mis ik even. Als iemand het weet, zet het hier even neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 11:37

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 06 april 2002 13:21 schreef Frijns.Net het volgende:

[..]

Die gast was ik dus. Weet iemand nu wat je daar moet doen? De vloer zakt als je erop gaat staan. Maar wat gebeurd er daardoor? Dat mis ik even. Als iemand het weet, zet het hier even neer.
je moet dan terug.. en weer de cave in en dan verder richting dark forest.. dan zit er aan de rechterkant weer zo'n gangetje en dan kom je weer buiten.. :) en dat moet je 3x doen en dan heb je een kist met goodies :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

ZoneMatch laat nu opeens wel weer games zien op het Internet, maar als ik één wil joinen staat er nog steeds 'no games found at the specified address'. Is het iemand al gelukt? Ik wil namelijk wel zeker weten dat multiplayer het doet als ik het spel koop in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 19:00
Op zaterdag 06 april 2002 16:25 schreef NG het volgende:
ZoneMatch laat nu opeens wel weer games zien op het Internet, maar als ik één wil joinen staat er nog steeds 'no games found at the specified address'. Is het iemand al gelukt? Ik wil namelijk wel zeker weten dat multiplayer het doet als ik het spel koop in de winkel.
Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad. Het je hetzelfde probleem met games waarin bijvoorbeeld 6 van de 8 slots bezet zijn :?

Er zijn vaak namelijk mensen die games hosten die achter een firewall/nat zitten En nix hebben ingesteld |:(

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zaterdag 06 april 2002 16:43 schreef Fr3aKER het volgende:

[..]

Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad. Het je hetzelfde probleem met games waarin bijvoorbeeld 6 van de 8 slots bezet zijn :?

Er zijn vaak namelijk mensen die games hosten die achter een firewall/nat zitten En nix hebben ingesteld |:(
_elke_ keer pech? Dat lijkt me heel sterk, ik probeer het nu al 4 dagen 50 x per dag ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:41

Willybubba

Nut up or shut up.

Gister voor het eerst MP gedaan. Ook DAT roelt. Dit spel *MOET* ik kopen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

tcp {
6073 { =>10.0.0.2:6073 }
}

tcp {
2302 { =>10.0.0.2:2302+2400 }
}

ik heb dus de poorten 6073 en 2302 t/m 2400 opengezet, nog steeds lukt het me niet om te hosten of een andere game te joinen :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 17-10 21:43

MaDLiVe

.-Observer-.

Ehm ik kan bijna elke game via zonematch joinen np zelfs vanachter mijn clients niet.

Anyways weet iemand hoe het nou precies met saven in een multiplayer game zit??

Hij saved mijn character en mijn equipped stuff maar alles wat in mijn stack zit is weg! Tevens moet ik altijd overnieuw beginnen in een map. Ik hoorde wel iets over savepoints en warpstations.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zaterdag 06 april 2002 19:55 schreef MaDLiVe het volgende:
Ehm ik kan bijna elke game via zonematch joinen np zelfs vanachter mijn clients niet.

Anyways weet iemand hoe het nou precies met saven in een multiplayer game zit??

Hij saved mijn character en mijn equipped stuff maar alles wat in mijn stack zit is weg! Tevens moet ik altijd overnieuw beginnen in een map. Ik hoorde wel iets over savepoints en warpstations.
ik heb net Dungeon Siege op de server geinstalleerd en vanaf die bak kon ik wel op een multiplayer server komen, ik zal dus even met wat poorten moeten klooien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Zou het misschien een leuk idee zijn om de coolste items, die je hebt gevonden, hier te posten?? Het is maar een voorstel, maar het lijkt me wel leuk om je "super" items hier te laten zien. Die van mij zuigen nog, want ik ben pas net in het begin van chapter 3. Ik weet niet of iedereen bijna dezelfde items vindt op singleplayer, en niet iedereen is al full multiplayer bezig, dus misschien moeten we nog maar ff w8ten, maar het lijkt me wel leuk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 06 april 2002 21:21 schreef Holy_Paladin het volgende:
Zou het misschien een leuk idee zijn om de coolste items, die je hebt gevonden, hier te posten?? Het is maar een voorstel, maar het lijkt me wel leuk om je "super" items hier te laten zien. Die van mij zuigen nog, want ik ben pas net in het begin van chapter 3. Ik weet niet of iedereen bijna dezelfde items vindt op singleplayer, en niet iedereen is al full multiplayer bezig, dus misschien moeten we nog maar ff w8ten, maar het lijkt me wel leuk!!
kheb het gevoel dat je telkens dezelfde special items krijgt.. dus dat het niet zoals bij diablo 2 telkens anders is.....

btw dat gevecht met die necro voordat je bij dat fortress komt is KUT KUT KU TKU TKU HOEREN SCHIJT!!@!!$@(%(!@*%

zo

ff me frustratie uiten ;)

ik maak wel ff een screenie maakt gelijk duidelijk waarom het kut en onmogelijk is enzo ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/tegelaer/Dungeon2.jpg

dit is dus een screenie van de ingezoomde map.. lijken niet veel ventjes maar ze hebben gemid 850 hitpoints en die grote dude rechts in het hoekje 3000

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/tegelaer/Dungeon3.jpg

en hier zie je waarom het ook zo kut is.. je bent ingesloten!!! dus m'n kwetsbare ezels en mages staan dus ook tussen de fighters en worden gelijk aangevallen :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zaterdag 06 april 2002 21:24 schreef eendje het volgende:

[..]

kheb het gevoel dat je telkens dezelfde special items krijgt.. dus dat het niet zoals bij diablo 2 telkens anders is.....

btw dat gevecht met die necro voordat je bij dat fortress komt is KUT KUT KU TKU TKU HOEREN SCHIJT!!@!!$@(%(!@*%

zo

ff me frustratie uiten ;)

ik maak wel ff een screenie maakt gelijk duidelijk waarom het kut en onmogelijk is enzo ;)
daar is ook een packmill van mij gestorven omdat mijn nature mage geen mana meer had voor healing wind... :\ _overal_ items :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

gvd tievusspel... als ik die kut hoer neermep vallen z'n gesummonde beestjes ook niet gelijk neer!!! AJKHRJHSKJghkaehg htf haal ik dit ooit?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zaterdag 06 april 2002 21:45 schreef eendje het volgende:
gvd tievusspel... als ik die kut hoer neermep vallen z'n gesummonde beestjes ook niet gelijk neer!!! AJKHRJHSKJghkaehg htf haal ik dit ooit?
ik heb 2 warriors met zwaard laten hakken, 1 archer met vlammenwerper laten schieten, 1 combat mage die eerst een halfspin had gesummoned en later zelf firering casted, 1 nature mage die eerst een scorpion had gesummoned en later healing winds casts.

en zorgen dat je packmills ver uit de buurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Multiplayer is trouwens erg laggy, maar wel leuk, heb net een aantal n00bs blij gemaakt met een shitload troep, althans, voor min 40+ lvl characters was het troep, voor hun waren het praktisch special items :+ En in ruil daarvoor kon ik mooi even wat skills opdoen waar ik nog heel slecht in was, warrior heeft nu lvl 18 ranged weapons erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoooo.. heb 'em nu ook eindelijk uitgespeeld na 26 uur...

Erg leuk spel.. Ik kreeg van laatste monders de glass armor van 347 ar :9~ nu met lvl 53 melee skill en 49 str is ie aardig sterk :D

nu maar eens de multi-player wereld proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een top spel, nuff said :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:39
Op zaterdag 06 april 2002 23:43 schreef ingeni het volgende:
zoooo.. heb 'em nu ook eindelijk uitgespeeld na 26 uur...

Erg leuk spel.. Ik kreeg van laatste monders de glass armor van 347 ar :9~ nu met lvl 53 melee skill en 49 str is ie aardig sterk :D

nu maar eens de multi-player wereld proberen.
Van harte .. :)

En hoe voeld het nu dat je er helemaal door heen ben :)

Ik had echt zo iets van ZOOOO hehe dat is klaar :P

Next!!! >:)

Maar hoe vond je de eind baas ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik kan die King nergens vinden in dat kasteel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook die honkbalknuppel van die opgesloten Orc/Ogre whatever hij is afgepakt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: De Toren aan de Noordkant waar Ordus' Axe zich bevind vind ik die voor of na Wesrin's Cross :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 07 april 2002 11:21 schreef ItSnows het volgende:
Vraagje: De Toren aan de Noordkant waar Ordus' Axe zich bevind vind ik die voor of na Wesrin's Cross :P
geniale sig btw ;)

ehm die axe zit imho in die dungeon waar je doorheen moet om aan de andere kant van die pass te komen....maar kweet niet zeker :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 11:33 schreef eendje het volgende:

[..]

geniale sig btw ;)

ehm die axe zit imho in die dungeon waar je doorheen moet om aan de andere kant van die pass te komen....maar kweet niet zeker :)
Ahum! Voordat ik daar weer ga zoeken weer iemand het zeker? :P Die grote spin aan het eind was een watje trouwens en die laatste grote zaal ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 07 april 2002 11:36 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Ahum! Voordat ik daar weer ga zoeken weer iemand het zeker? :P Die grote spin aan het eind was een watje trouwens en die laatste grote zaal ook :P
ik heb die hele kwest niet gedaan :) kon em nie vinden dus khad zoiets van fuck it ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

damn bijna uitgespeeld! en wat was die draak moeilijk! damn...4 man dood en 2 net gehaalt ;) gelukkig was de town niet ver weg dus konk ff resurrect scrolls inslaan ;)

kheb net alle coole shit uit de chamber of stars ofzo gehaalt.. en nu op weg om alles uit te moorden :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-10 15:55

Dizzy

Where am I?

weet iemadn nuo al welke poorten je moet openknallen van je server voor multiplayer?

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 07 april 2002 15:58 schreef Dizzle het volgende:
weet iemadn nuo al welke poorten je moet openknallen van je server voor multiplayer?
tcp 80, udp 6073 en udp 2302 t/m 2400, maar die moeten volgens mij ook openstaan als je een andere server wilt joinen, dus niet alleen als je host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

whoosh uitgespeeld :)

de eerste x dat je die vent molt heb je echt zoiets van... is dit alles? :) maar er kwam nog meer ;)

kvon het einde niet zo onwijz moeilijk... die draak was moeilijker imho :)

maar twas wel een leuk spelleke

btw die hint aan het einde... van a new war enzo.. slaat dat op die multiplayer campaign? of op een uitbreiding?!?

dungeon siege 2!!!! :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zondag 07 april 2002 17:58 schreef eendje het volgende:
whoosh uitgespeeld :)

de eerste x dat je die vent molt heb je echt zoiets van... is dit alles? :) maar er kwam nog meer ;)

kvon het einde niet zo onwijz moeilijk... die draak was moeilijker imho :)

maar twas wel een leuk spelleke

btw die hint aan het einde... van a new war enzo.. slaat dat op die multiplayer campaign? of op een uitbreiding?!?

dungeon siege 2!!!! :)
Ik hoop zelf op Dungeon Siege 2

Maar erkomen zeker nog wel uitbruidingen voor dit spel dus :)

IK wou dat ik hem al kon KOPEN
Want ik heb nu een ISO liggen maar ik ga hem zeker halen als ORG :)

dus nog ff een paar weekjes wachten :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je hem nog orgineel kopen als je het al uitgespeeld hebt?

Maarre ik zit nu in Chapter 3 ff snel doorspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online
Om de uitgevers te stimuleren om een vervolg te maken misschien :?

En sowieso omdat je als je het een goed spel vond, eigenlijk verplicht bent om het ook orgineel te kopen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 07 april 2002 18:40 schreef LaptopDude het volgende:

waarom zou je werken als je ook oude omaatjes kan beroven?

wrom zou je een oto kopen als je de bmw van de overbuurman kan jatten...

|:(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 07 april 2002 18:40 schreef LaptopDude het volgende:

Omdat ik hem ook nog eens online wil spelen? Van 'uitspelen' is dus geen sprake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 18:47 schreef eendje het volgende:

[..]

waarom zou je werken als je ook oude omaatjes kan beroven?

wrom zou je een oto kopen als je de bmw van de overbuurman kan jatten...

|:(
dat zijn geen goeie vergelijkingen...

ik heb hem (pas) vandaag "binnen".. morgen vertel ik hoe ik hem heb uitgespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Nu online
Die vergelijkingen zijn misschien een beetje heel erg overdreven, maar laat het duidelijk zijn dat het niet kopen wel gewoon broodroof is waar je mee bezig bent.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svp weer over Dungeon Siege graag ;)

MIJN probleem hierboven is bijv nog steeds niet opgelost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

woei, uitgespeeld, nu even naar een leuke vaste server zoeken om wat te lvlen en te traden. Hopelijk komen er er nog wat leuke updates uit wat betreft het multiplayergedoe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 19:20 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

dat zijn geen goeie vergelijkingen...

ik heb hem (pas) vandaag "binnen".. morgen vertel ik hoe ik hem heb uitgespeeld :P
Wedden dat je dat niet lukt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 07 april 2002 20:54 schreef zanac het volgende:

[..]

Wedden dat je dat niet lukt? :P
mij is het in 20 uur gelukt, het is in principe dus te doen.

mits je geen social life en een fucked-up bioritme hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 20:55 schreef NG het volgende:

[..]

mij is het in 20 uur gelukt, het is in principe dus te doen.

mits je geen social life en een fucked-up bioritme hebt :P
telt "hangjongeren" en "kroegzoeken" mee :P

morgen uitgebreid verslag hoe ik de draak heb verslagen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 07 april 2002 20:59 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

telt "hangjongeren" en "kroegzoeken" mee :P

morgen uitgebreid verslag hoe ik de draak heb verslagen :Y)
mjah, misschien dat het aan mij lag, maar welke draak? Dat makkelijke beestje wat ik tegenkwam vòòr het Fort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 21:01 schreef NG het volgende:

[..]

mjah, misschien dat het aan mij lag, maar welke draak? Dat makkelijke beestje wat ik tegenkwam vòòr het Fort?
jaha.. ik moet eerst nog beginnen met spelen, kzit nu bij mijn zus duhz morgen begin ik pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Ja hee, ik bedoel dus uitspelen op Normal en ALLE quests doen he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 07 april 2002 21:23 schreef zanac het volgende:

[..]

Ja hee, ik bedoel dus uitspelen op Normal en ALLE quests doen he..
ah :P Nouja, ik wil hem toch nog eens overnieuw doen met minder characters en 4 ezels ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

[..]

makkelijke beestje? volgens mij mis jij iets :)

twas dat klote beest van die quest! ja die ja! die je mages vrolijk zeer snel frituurt, om daarna op je fighters hun hoofd te gaan springen :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 07 april 2002 21:32 schreef eendje het volgende:

[..]

makkelijke beestje? volgens mij mis jij iets :)

twas dat klote beest van die quest! ja die ja! die je mages vrolijk zeer snel frituurt, om daarna op je fighters hun hoofd te gaan springen :)
mijn twee combat mages zijn ook nog eens heel sterk en hebben vette armor, dat is niet zo'n probleem en mijn nature mage staat altijd een heel eind van de actie af met zijn healing wind zodat hem niets kan overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 07 april 2002 21:34 schreef NG het volgende:

[..]

mijn twee combat mages zijn ook nog eens heel sterk en hebben vette armor, dat is niet zo'n probleem en mijn nature mage staat altijd een heel eind van de actie af met zijn healing wind zodat hem niets kan overkomen.
dat heb ik ook... alleen haalt die dragon dat MAKKELIJK met z'n firebreath... en ik had ook best wel goede armor voor me mages... maar ze gingen toch hard dood :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Op zondag 07 april 2002 19:35 schreef The Will het volgende:
Die vergelijkingen zijn misschien een beetje heel erg overdreven, maar laat het duidelijk zijn dat het niet kopen wel gewoon broodroof is waar je mee bezig bent.
Je heb je gelijk als het gaat om dit soort spellen, maar 90% van de spellen zou je geld toe voor moeten krijgen om het te spelen, hehehe...

[ps] hey!, je icon is veranderd :D

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 07 april 2002 21:35 schreef eendje het volgende:

[..]

dat heb ik ook... alleen haalt die dragon dat MAKKELIJK met z'n firebreath... en ik had ook best wel goede armor voor me mages... maar ze gingen toch hard dood :(
mousecursor boven healthpotion houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 07 april 2002 21:36 schreef NG het volgende:

[..]

voordat ie z'n healthpotion op heeft is ie al weer dood :/

maa rje hebt opzich wel gelijk twas me 2de run ofzo op die draak en had zoiets van fuck it... ik sla hem neer if it's the last thing i do ;)

khad het mischien anders KUNNEN aanpakken..

maar hijs wel wat moeilijker als de eindbos.. want dat was koekie

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zondag 07 april 2002 21:36 schreef NG het volgende:

[..]

Ach ja .. ik had 4 van die HAKKERS lopen en had die DRAAK in nog geen 2 min dood ..

Oke koste me wel mijn POTJES ..

ik geloof iets van 4 a 5 per man :(

Gewoon inv vol gooien en naar die draak toe gaan dan red je het altijd ....

PS over goud geeen zorgen maken die krijgje genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 07 april 2002 21:40 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Ach ja .. ik had 4 van die HAKKERS lopen en had die DRAAK in nog geen 2 min dood ..

Oke koste me wel mijn POTJES ..

ik geloof iets van 4 a 5 per man :(

Gewoon inv vol gooien en naar die draak toe gaan dan red je het altijd ....

PS over goud geeen zorgen maken die krijgje genoeg :)
daar had ik wel problemen mee.. khad te weinig potions ;) stupid me ;)

och ja kheb het gehaalt en er van geleerd ;) me main tank gastje liep met z'n halve inv vol met potions en me mages ook ;) zodat ik nooooit te weinig had!

btw de treasures uit die starchamber zijn COOOL damn :)

kvin het trouwens best debiel dat je aan het einde met de beste combat magic dude die constant cast.. nog steeds niet alle spells kan casten! terwijl ik toch echt wel alle quests heb gedaan en ook wel zo'n beetje elk hoekje doorzocht...

bietje wierd

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 07 april 2002 21:42 schreef eendje het volgende:

[..]

kvin het trouwens best debiel dat je aan het einde met de beste combat magic dude die constant cast.. nog steeds niet alle spells kan casten! terwijl ik toch echt wel alle quests heb gedaan en ook wel zo'n beetje elk hoekje doorzocht...

bietje wierd
Om online natuurlijk verder te kunnen lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
PS ik heb ff een vraagje Weet al iemand wanneer die EDITOR uit komt om je eigen verhaal te maken ??

en zo ja heeft iemand daar ook INFO van ..
het schijnd wel dat hij Gratis te DLL valt.

IEMAND wat info ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 07 april 2002 21:53 schreef Blackhole het volgende:
PS ik heb ff een vraagje Weet al iemand wanneer die EDITOR uit komt om je eigen verhaal te maken ??

IEMAND wat info ..
haal je niet 2 games door elkaar?

dungeon sieg en neverwinternights?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

IEMAND wat info ..
http://www.planetdungeonsiege.com/dungeoneers/editor/

zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zondag 07 april 2002 21:54 schreef eendje het volgende:

[..]

haal je niet 2 games door elkaar?

dungeon sieg en neverwinternights?
NO voor DS komt hij ook :) heb ik gehoord dan ..

Met NWN zit hij bij het spel zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

IEMAND wat info ..
cool! een editor! mooizo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

Op zondag 07 april 2002 21:54 schreef NG het volgende:

[..]

http://www.planetdungeonsiege.com/dungeoneers/editor/

zoiets?
tnx: maar waar is de download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 07 april 2002 21:57 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

tnx: maar waar is de download?
spel is nog nie eens in de winkel...dus daar moet je denk ik even op wachten.....

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 07 april 2002 21:58 schreef eendje het volgende:

[..]

spel is nog nie eens in de winkel...dus daar moet je denk ik even op wachten.....
spel ging in sommige landen geloof ik 5 april in de winkel, maar de editor zal wel komen? Informatie is er alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Die DL van die EDITOR komt nog ...

Hij moet eerxt uit zijn over all dus ik denk dat hij dan gepland staat in Mei ..

Zo te zien is het met die Editor ook wel tedoen ...

zo hier een paar foto's van dat ding :)
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2037753871
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=3147068681
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2513779667

Zo dit was het dan weer nu maar hopen op wat het ons gaat brengen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Is er al een mogelijkheid om dedicated Dungeon Siege te serveren zonder dat je dus zelf met een character erin zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zondag 07 april 2002 22:08 schreef NG het volgende:
Is er al een mogelijkheid om dedicated Dungeon Siege te serveren zonder dat je dus zelf met een character erin zit?
Nee dat is nog niet mogelijk ..
hopelijk komt het wel ..

Hier nog meer over de EDITOR

http://www.microsoft.com/games/DungeonSiege/6a.asp
En hier de ORG site van de DS game

http://www.microsoft.com/games/DungeonSiege/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 07 april 2002 22:20 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Nee dat is nog niet mogelijk ..
hopelijk komt het wel ..
Inderdaad, want dan installeer ik gewoon een dedicated servertje die 24/7 draait.

Ik heb trouwens gemerkt dat wanneer er 4+ mensen naar mij connecten dat de boel voor de anderen dan laggy wordt. (chello)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Voor de mensen die het willen weten of het spel bij hun lopen ..

hier de systeem eisen

Windows XP, 2000, Me, 98
PC with 333 MHz equivalent or higher processor
128 MB of system RAM
1 GB available hard disk space
8 MB 3D graphics card
DirectX 8.0 compatible sound card with speakers/headphones
Multiplayer: 56 kbps for 1-4 players, broadband or LAN for 5+ players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 07 april 2002 22:22 schreef NG het volgende:

[..]

Inderdaad, want dan installeer ik gewoon een dedicated servertje die 24/7 draait.

Ik heb trouwens gemerkt dat wanneer er 4+ mensen naar mij connecten dat de boel voor de anderen dan laggy wordt. (chello)
en dat vind je raar? tis maar 16kb/s upload toch bij chello?

tzal dan wel de limit zijn... 4kb/s per man

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo hier ff nog 1 mooie foto 's die ik nog had staan ..

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2319952855

Zo en dan nu een foto van mijn CHAR :)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1141061841

Zo dat was het wel ..

Dit CHAR heeft dus die EINDBAAS verslagen ..

Hier nog een mooie paar foto's van het spel .

http://www.shacknews.com/screens.x/dungeonsiege//2/thumbs/screenshots_big_4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Grmbl, was net lekker met mijn combat mage #1 multiplayer aan het hakken en armor aan het kopen van een andere gast, krijg ik de error:

Exception detected: gathering exception data en wordt ik gewoon uit Dungeon Siege gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 07 april 2002 23:03 schreef Blackhole het volgende:
Zo hier ff nog 1 mooie foto 's die ik nog had staan ..

[afbeelding]

Zo en dan nu een foto van mijn CHAR :)

[afbeelding]

Zo dat was het wel ..

Dit CHAR heeft dus die EINDBAAS verslagen ..

Hier nog een mooie paar foto's van het spel .

http://www.shacknews.com/screens.x/dungeonsiege//2/thumbs/screenshots_big_4.jpg
wrom loop jij met een elite sword rond? dat zwaardje uit de chamber of stars is 10x beter... evenals minimaal 4 andere zwaarden in spel :)

wel coole armor though ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2830695311

Daar loop ik nu mee rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/tegelaer/Dungeon4.jpg

dit is mijn party :) en mijn main tank gastje looks 3v1l ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/tegelaer/Dungeon5.jpg

en dit is z'n zwaardje ;)

btw als je plaatjes wil invoegen moet je het met
code:
1
[img=800,600]

doen dan worden ze gelijk geresized

heb ik niet gedaan want anders zie je de letters niet goed maar ff voor andere :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 16-10 21:45
Hoe kom je nu in Fortress Kroth terecht? In welk chapter zit dat? En weet iemand of er een overzicht is van de gasten die je kunt inhuren in de verschillende hoofdstukken en wat ze kosten? Niet dat je na een lekker dagje shoppen opeens geen centen meer hebt om iemand in te huren.
Ondertussen zit ik in de moeraslevel. Daar kruipen zombies rond met 2000+ HP. Daar kun je wel even op inhakken.
Misschien dat er ook ergens een overzicht is van de items die je kunt vinden (speciale uitrustingen en zwaarden?) zodat je daar een beetje op kunt letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 08 april 2002 14:38 schreef Frijns.Net het volgende:
Hoe kom je nu in Fortress Kroth terecht? In welk chapter zit dat? En weet iemand of er een overzicht is van de gasten die je kunt inhuren in de verschillende hoofdstukken en wat ze kosten? Niet dat je na een lekker dagje shoppen opeens geen centen meer hebt om iemand in te huren.
Ondertussen zit ik in de moeraslevel. Daar kruipen zombies rond met 2000+ HP. Daar kun je wel even op inhakken.
Misschien dat er ook ergens een overzicht is van de items die je kunt vinden (speciale uitrustingen en zwaarden?) zodat je daar een beetje op kunt letten.
nou je kan zelf wel zien of een zwaard beter is dan degene die je hebt toch? en centen heb je toch genoeg? want ik heb maar een aantal x gehad dat ik betere armor kon kopen in een shop dan dat ik al aanhad...
en het fortress zit een heel stuk voorbij de swamp dus duurt nog wel ff :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Nu online
Kan iemand mij vertellen wat alle kleurtjes betekenen? Dus de item names. Ik weet alleen dat blauw magic is, maar de rest is me nog niet helemaal duidelijk.

Ennuhm, NG, heb jij een solo char gemaakt? Of had je eerst nog meer team-mates?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 08 april 2002 15:15 schreef The Will het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat alle kleurtjes betekenen? Dus de item names. Ik weet alleen dat blauw magic is, maar de rest is me nog niet helemaal duidelijk.

ik heb 6 characters, maar de screenshot hierboven komt uit een multiplayer session en daar kun je maar 1 character besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 08 april 2002 15:15 schreef The Will het volgende:

blauw is magic
light geel is iets beter magic
donker geel is supermagic

dat was het geloof ik :)

oh ja en donkerbruin is unique denk ik

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 09:11
Ik weet niet of dit in een ander topic zou horen of hier, maar ik heb een heel raar probleem als ik het spel wil starten.
Mijn PC loopt vast (echt vast, alle lichtjes gaan uit enzo) en als ik hem opnieuw wil opstarten dan krijg ik 4 rode ledjes en moet ik allemaal truukjes uitproberen om hem weer aan de gang te krijgen.

Systeem:
MSI K7t Pro
1 Ghz Athlon
GeForce II MX400
512 Mbyte PC133 RAM

Ik heb het idee dat het door het moederbord veroorzaakt wordt en ik vraag me af wat ik ertegen kan doen.

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 15:33 schreef eendje het volgende:

[..]

blauw is magic
light geel is iets beter magic
donker geel is supermagic

dat was het geloof ik :)

oh ja en donkerbruin is unique denk ik
Donkerbruin is volgens mij een item dat aan de ene kant een plus geeft op iets, maar tegelijk een negatieve bonus geeft aan iets anders. Dus bv een zwaard dat plus 25 life geeft maar ook -15 mana.

Trouwens, ik heb problemen om the Zone op te komen als ik ICS (Internet Connection Sharing) aan heb staan. Dat NAT verhaal dus. Maar ik snap effe niet hoe ik dat moet oplossen. Ikzelf ben dus de server-bak die de ICS service draait voor mede huisgenoten hier. Ik kan me nog wel voorstellen dat ik poorten moet forwarden als ZIJ willen spelen op the Zone. Maar blijkbaar ook als ikzelf wil spelen? ICS uitzetten is geen optie. Dus kan iemand me _precies_ vertellen hoe ik dat poort probleem oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 08 april 2002 16:14 schreef TheMightyTumTum het volgende:
Ik weet niet of dit in een ander topic zou horen of hier, maar ik heb een heel raar probleem als ik het spel wil starten.
Mijn PC loopt vast (echt vast, alle lichtjes gaan uit enzo) en als ik hem opnieuw wil opstarten dan krijg ik 4 rode ledjes en moet ik allemaal truukjes uitproberen om hem weer aan de gang te krijgen.

Systeem:
MSI K7t Pro
1 Ghz Athlon
GeForce II MX400
512 Mbyte PC133 RAM

Ik heb het idee dat het door het moederbord veroorzaakt wordt en ik vraag me af wat ik ertegen kan doen.
Welk OS gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op maandag 08 april 2002 14:10 schreef eendje het volgende:

[..]

wrom loop jij met een elite sword rond? dat zwaardje uit de chamber of stars is 10x beter... evenals minimaal 4 andere zwaarden in spel :)

wel coole armor though ;)
Ik ben nog niet echt sterke zwaarde tegen gekomen :?

dus zal wel weer wat gemist hebben of en van mijn dod CHAr heeft hem ni bij zich :(

Want die lullo's pakken ook meer op dan lief is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
Op maandag 08 april 2002 16:49 schreef NG het volgende:

[..]

Welk OS gebruik je?
Ik gebruik Windows XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Likje, dit spel moet ik hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 08 april 2002 17:08 schreef TheMightyTumTum het volgende:

[..]

Ik gebruik Windows XP
Automatically restart on error al uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
Ja, maar het vreemde is dat ik mijn PC ook niet kan opstarten daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 08 april 2002 17:14 schreef TheMightyTumTum het volgende:
Ja, maar het vreemde is dat ik mijn PC ook niet kan opstarten daarna.
En het gebeurt echt alleen bij Dungeon Siege?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
Op maandag 08 april 2002 17:15 schreef NG het volgende:

[..]

En het gebeurt echt alleen bij Dungeon Siege?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu ook aant spelen. ben nu in de mijn.

ik neem niet iedereen in mn party die ik tegen kom. dat is me teveel geregel met items enzo :)

helaas had ik niet genoeg geld om een ezel te kopen. maar ik heb begrepen dat dat later ook nog kan. ik heb 1 archer en 2 fighters (waaronder mn begin-character).

wel koel spel, soms beetje eentonig (klik, slash, dood, klik, slash, dood, ... :)), maar toch wel koel.

binnenkort review op gamers4ever.net! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ezel kopen kan idd altijd nog je kun ten allen tijden teruglopen. Ik ben nog punt tegengekomen dat maar in een richting genomen kan worden ik zit nu in chapter 5 maar kan als ik dat zou willen helemaal naar het begin teruglopen.
Dus even de mijn in geld halen en terug om ezel te kopen.
BTW beste taktiek is ezel in een veilig stuk parkeren en later ophalen..duurt wat langer maar spaart ezels... ik heb er een aantal vermoord totdat ik dit ging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm... ik doe met 1 char gewoon of alleen dex of sterngth. ik zie dat jullie alle twee doen.

hoe kan je eigenlijk je intelligence uppen? dmv spells?

is dit echt nodig?

ik vin het namelijk veel leuker om 1 ventjes helemaal to the max van 1 ding te hebben, alleen als je dat doet bij archers, kunnen ze vaak geen armor, omdat ze daar strength voor moeten hebben.

ik doe het dus allemaal totaal verkeerd?

ik ben niet zo'n diehard rpg'er namelijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

http://dsiege.rpg-guide.com/

Ik vond dit een erg handige site, vooral voor de verschillende items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komen er ook nog goede armors voor mn archer, waar je niet zo veel strength voor nodig hebt? dus eigenlijk alleen dex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eej wilt er iemand nu multiplayen? Met een level 40 Knight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 08 april 2002 21:23 schreef LaptopDude het volgende:
Eej wilt er iemand nu multiplayen? Met een level 40 Knight?
Is goed, host jij of ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 21:24 schreef NG het volgende:

[..]

Is goed, host jij of ik?
Doe jij het maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 08 april 2002 21:27 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Doe jij het maar :)
oke,

IP = 213.93.17.112
Pass = spielerij

Als het niet lukt contact je maar ff op ICQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 21:28 schreef NG het volgende:

[..]

oke,

IP = 213.93.17.112
Pass = Spielerij

Als het niet lukt contact je maar ff op ICQ.
k dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afspraakjes graag via #spielerij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 08 april 2002 21:29 schreef ItSnows het volgende:
Afspraakjes graag via #spielerij :)
ik zit niet graag op brakke IRC servers :) Tenzij #spielerij op een andere server dan irc.tweakers.net zit wil ik best naar een speciaal channel toe hoor.

ps. Laptopdude Add me sowieso maar op ICQ, anders wordt Itsnows nukkig :+
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.