The first casualty in war is always the truth...
Hier de laatste foto's van het spel
Eerst het kasteel
Zo dan komen hier een paar foto's van de LAASTE level.
Zo dit as een foto van mijn knokploeg
Een Ja wel daar is die hoofdbaas die er aan moet geloven
Dat was zijn dood
{b]WAAR KOMT DIE NU VAN DAAN !! [/b]
Zo dat was het einde
Ik vond het een heel goed spel ik heb me in jaren niet zo erg meer vermaakt met een spel als dit .....
Dit gaf mij weer het Diablo 1 gevoel terug ...
en op het eide van dit level dacht ikook echt weer terug te zijn in het Diablo wereld ..
Zo dan ga ik nu kijken of je hem uit kan spelen op Single CHAR ..
Ik heb nog 1 woordt voor dit spel NEXT
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Weet wat je bedoel kan je het niet gewoon zelf op nemenOp woensdag 03 april 2002 20:51 schreef Cyberboy het volgende:
Hey Blackhole, weet jij misschien waar ik het muziekje van de eerste level (helemaal in het begin, als je begint met het doden van monsters) in mp3 of wav kan krijgen? Ik vind die muziek echt zoooo gaaaf, ongelovelijk mooi gewoon
want ik vind de hele sound van het spel erg goed ..
Het is qua sfeer een heel goed uit gezet spel .. gameplay is goed, GrafX zijn heel erg goed , en de Sound is ook uitstekend gedaan .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
En ik heb die laatste screenshots maar effe NIET bekeken, want dat is wel een mega spoiler natuurlijk..
Heb je het nou uitgespeeld met 3 of 4 man en zonder spells?
JA alleen met vechtersOp woensdag 03 april 2002 21:03 schreef zanac het volgende:
Haha ziek dat je 'm nu al uitgespeeld hebt Blackhole
En ik heb die laatste screenshots maar effe NIET bekeken, want dat is wel een mega spoiler natuurlijk..
Heb je het nou uitgespeeld met 3 of 4 man en zonder spells?
Wel op Easy maar de laaste 2 levels door gelopen zonder potjes leven
maar het is tedoen .. je moet alleen zorgen dat je veel armor heb .. en een sterk zwaart
Want ik had 2 CHAR lopen met haast het zelfde char .. en 2 iets minder..
Mijn Tijd dat ik er over heb gedaan is 28:05:45
Dat is als je hem op Easy speeld en gelijk in een keer doorloopt .. zonder vast tezitten .. en tevaak terug moet lopen voor nieuwe potje s of zo ..
Verwijderd
Oooohhhh op EASY? Ik dacht al hoe kan die gozer zo snel zijn...Op woensdag 03 april 2002 21:17 schreef Blackhole het volgende:
[..]
JA alleen met vechters
Wel op Easy maar de laaste 2 levels door gelopen zonder potjes leven![]()
maar het is tedoen .. je moet alleen zorgen dat je veel armor heb .. en een sterk zwaart
Want ik had 2 CHAR lopen met haast het zelfde char .. en 2 iets minder..
Mijn Tijd dat ik er over heb gedaan is 28:05:45
Dat is als je hem op Easy speeld en gelijk in een keer doorloopt .. zonder vast tezitten .. en tevaak terug moet lopen voor nieuwe potje s of zo ..
Ik speel m op normal..
Wat wel grappig is, is dat net als met diablo eigenlijk, je op het begin denkt van WAAAAH dat zwaard (ofzo) kost 8 duizend!! Ik heb maar 670 gold hoe kom ik ooit aan acht duizend?!?! En dat je een paar dagen later zoiets hebt van: hmm ik heb 750.000 gold, wat zal ik es kopen?
Verwijderd
Ja maar het probleem is: ik weet niet hoe ik het moet opnemenOp woensdag 03 april 2002 21:00 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Weet wat je bedoel kan je het niet gewoon zelf op nemen![]()
want ik vind de hele sound van het spel erg goed ..
Het is qua sfeer een heel goed uit gezet spel .. gameplay is goed, GrafX zijn heel erg goed , en de Sound is ook uitstekend gedaan .

Nee maar gebruik een SEARCHOp woensdag 03 april 2002 21:55 schreef Cyberboy het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is: ik weet niet hoe ik het moet opnemenIk bedoel, heb je daar een speciale programma voor nodig ofzo? Want ik heb de data-mappen al doorgelopen maar je kunt het geluid niet terugvinden op mp3 of wav formaat. Misschien wat tips?
het is daar al vaker voor gekomen dat iemand muziek uit eenspel wilde hebben dus .. zoek ff of vraag het anders ff in een andere TOPIC..
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Verwijderd
Rechtsonderin zit er ergens een knopje "disband member" en daarmee gooi je iemand je party uit.Op woensdag 03 april 2002 22:01 schreef Dizzle het volgende:
Kan je party members ookv erwijderen uit je groep?, en heb je een max? ik zit nu in de erste town, stonebridge, en daar kan je 2 chars huren, maar zulke hele geweldige stats hebben ze niet, kan i ze dan later nog dumpen of hoe werkt dit ongeveer?
There is no magic.
Verwijderd
Je ex-chars blijven staan waar je ze dumpt dus wees menselijk en dump ze in een stad ofzo. Je kan ze gewoon weer opnieuw meenemen ook.Op woensdag 03 april 2002 22:21 schreef The Will het volgende:
Blijven die chars daar dan ook staan? En waar kun je je eerste ezel kopen? Als je solo speelt heb je namelijk erg snel ruimte gebrek
Je eerste ezel kan je in de eerste stad kopen.
maar wat kan je doen als je doorspeelt in single player nadat je die gast heb gekilled?
BF1: Don-Panio
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
There is no magic.
Dat is wel wat voor de maker om er in deel 2 rekening mee houden .Op woensdag 03 april 2002 22:42 schreef ^^0nMe het volgende:
Over ezels gesproken, ik dacht dat die ezel van town 3 duurder was dan die van town 1. Zou er verschil tussen zitten, zou me leuk lijken als je het ezeltje ook kan lvl'en, totdat ie een dodelijke backkick in huis heeft
en hij mag ook wel iets sneller lopen .. want hij is zo

en het lijkt me best wel saai met alleen een mage bijvoorbeeld...
Maar je kan dat toch nooit aan?, ik zit nu al met 4 man moeilijk te doen het te overleven soms, ik kan met niet voorstellen dat 1 mage dat kan overleven...
Ik denk inderdaad dat je het aantal enemys voorgeschoteld krijgt aan de hand vaan het aantal vechtende party-members.
Lijkt me sterk dat 1 mage straks 9 spinnen tegelijk moet killen
[edit], maar wat kan je nog verder doen als je het uitgespeeld heb>?, want er staat dat je verder kan spelen..., word het dan een soort diablo II, alleen maar levelen enzo?
btw, Blackhole, die difficulty kan je in theorie toch veranderen ook al heb je easy gekozen. Moet je ff op ultrahard zetten en een save loaden van net voor de eindbaas, ben benieuwd of ie dan te slopen is.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
There is no magic.
Verwijderd
Ik heb nu ook FIREWALL, jawel! En spreuken waarmee ik monsters kan beinvloeden, bijvoorbeeld dat ie tijdelijk mij heel lief vindt en voor mij vecht
Ik weet nog een lastig stuk in die Goblin dungeon. Daar heb je op een gegeven moment een platvorm dat je met een lever kunt activeren om naar de overkant te komen. Aan die overkant stond het helemaal vol met leipo's. Mijn tactiek was uiteindelijk om ze te verzwakken door steeds een leeg platvorm naar de overkant te sturen, en als ie net onderweg was, snel met mijn mages er summons op te casten (een skelet en een gargoyle had ik toen), en dat was ook hilarisch om te zien
Ik gebruik ook best vaak die "minigun" die je van de goblins kunt jatten en ook hun grenadelauncher. Hun lightning-gun en flamethrower kan ik nog niet gebruiken helaas. Ik dacht eerst wel effe dat het klote was om zulke wapens te kunnen krijgen ivm dat ze veel te sterk zouden zijn of niet in de sfeer van het spel passen, maar dat is achteraf toch meegevallen. Het is juist mega cool
Zo dacht ik er ook over maar het was wel passend in het spel ..Op woensdag 03 april 2002 22:49 schreef zanac het volgende:
Ik gebruik ook best vaak die "minigun" die je van de goblins kunt jatten en ook hun grenadelauncher. Hun lightning-gun en flamethrower kan ik nog niet gebruiken helaas. Ik dacht eerst wel effe dat het klote was om zulke wapens te kunnen krijgen ivm dat ze veel te sterk zouden zijn of niet in de sfeer van het spel passen, maar dat is achteraf toch meegevallen. Het is juist mega cool
moest gewoon ff wennen om zo iets in een H en S game tespelen ..
Single lijkt me iets saaier..., misschien doordat je te zeker bent en teveel controle heb over je char. Met meerdere man komt het wel eens voor dat je te laat terugtrekt, of iemand zijn redz opraakt, of dat een parsoon weggevaagd word. Allemaal dingen die je niet heb als je 1 char heb. Die controle heb je er dan over
En dat vond ik juist wel leuk, maar ik ga het ook misschien nog wel single char proberen....
Btw, iemand die weet waar ik Planescape: Torment kan kopen?, ik wet echt niet meer waar die te krijgen is....
Ik ben het meerendeel vd tijd aan het rennen hoor, ben gelukkig nog niet dood gegaan, iets wat ik wel had met mijn fighter. Het is echt moeilijk hoor, single player. De Crypt ging me nog wel makkelijk af, maar ik vrees dat het later moeilijk gaat worden.
Als er nu veel Grunts ofzow op me af komen, moet ik echt wel gaan rennen.
There is no magic.
Van af die kapotte brug gewoon het PAD volgen dan kom je er van zelfOp woensdag 03 april 2002 22:59 schreef Alpha-xp het volgende:
euh ik heb ff een vraagie zit een beetje vast in chapter 1ik moet naar die stonebride town toe maar kan de weg nie vinden burg is kapoet dus moet via een andere weg (naam vergeten) ik volg die borden maar na een tijdje kan ik nie meer verder. er is alleen een soort grot ofzo ik heb iedereen daar gekilld enzo maar kan geen deur vinden ( heb wel een leuke ax en schild gekregen
)
zo moeilijk is het niet ..
Als je nu al brobs heb dan kan Darkwoods of die moerrassen echt grote problemen gaan opleveren ..
want veel mensen komen daar ook vast tezitten ..
Verwijderd
Ik heb dus een mage, die ik een heal-spell laat casten. Maar hoe zorg ik er eigenlijk voor dat hij vanzelf de heal-spell cast zodra een van mijn characters verzwakt raakt? En meestal is het zo dat de monsters meteen mijn mage aanvallen, die zich dan niet kan verdedigen. De rest doet meestal ook niks, dan moet ik perse op die monster klikken om hem te doden. En als laatste vraag: Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn mage wat achter mijn characters aan loopt, zodat hij niet meteen aangevallen wordt? Ik kan wel de linies veranderen enzo, maar hoe zorg ik ervoor dat ik die ene character op die ene plaats krijg?
Btw, op de foto zie je dat mijn mage achter de anderen aan loopt, maar dat is gewoon puur toevallig. Mijn linie is gewoon alle 4 naast elkaar
En volgens mij kan je niet auto-heal casten.
There is no magic.
Verwijderd
Ow als dat zo is vind ik dat wel jammer. Want moet ik me nou bezighouden met het doden van de monsters of het casten van spells? Je kunt natuurlijk de agressief-mode gebruiken maar dat wil ik eigenlijk niet. Of moet dat dan wel?Op woensdag 03 april 2002 23:58 schreef The Will het volgende:
Gewoon linksboven je char naar onderen verslepen. Sim-pel
En volgens mij kan je niet auto-heal casten.
Of bedoelde je dat niet?
There is no magic.
Verwijderd
Ja wat ik wil is dus gewoon sim-pel: Mijn mage moet gewoon alles vanzelf doen, dus ik moet me concentreren op het doden van de beestjes, en hij moet mijn characters healen. Nog iets: ik wil dat mijn mage wat achterblijft zodat hij niet aangevallen wordt. Maar zo te lezen kan de 1e nietOp donderdag 04 april 2002 00:02 schreef The Will het volgende:
Dan zet je hem gewoon ff op pauze en laat je sommige aanvallen, anderen spells casten etc..
Of bedoelde je dat niet?
Btw, elke keer het spel op pauze zetten zal de gameplay verstoren. Dus liever niet
Verwijderd
Jouw mage kan nu nog niet auto healen, daar issie nog te dom voorOp donderdag 04 april 2002 00:08 schreef Cyberboy het volgende:
[..]
Ja wat ik wil is dus gewoon sim-pel: Mijn mage moet gewoon alles vanzelf doen, dus ik moet me concentreren op het doden van de beestjes, en hij moet mijn characters healen. Nog iets: ik wil dat mijn mage wat achterblijft zodat hij niet aangevallen wordt. Maar zo te lezen kan de 1e niet
Btw, elke keer het spel op pauze zetten zal de gameplay verstoren. Dus liever niet
Als je wil dat je magier achterblijft, moet je gewoon de rechtermuisknop ingedrukt blijven houden en een formatie kiezen. Ook kun je zo de afstand tussen je characters vergroten of verkleinen (met muiswiel draaien als je rechtermuis ingedrukt houdt).
En als laatste kan ik je vertellen dat je die spatiebalk als een ZEGEN zult gaan beschouwen als het eenmaal echt moeilijk begint te worden. Dat kun je gewoon niet zonder die pauze knop. Eigenlijk is dat ook erg goed bedacht dat dat kan. Het voegt enorme waarde toe aan de roleplaying experience. Waarom? Nou zie het zo: In het "echt" kan elk character op elk willekeurig moment een bepaald idee krijgen en dat direct gaan doen. Net als in het echte leven dus. Om dat dan in zo'n spel te bouwen is er een time-freeze knop waardoor je dus elk character op elk moment iets kan laten doen en niet hoeft te wachten totdat je ze allemaal aangeklikt hebt, allemaal een opdracht laten doen terwijl de real-time doorloopt. Dan zou je meteen dood zijn door tijdgebrek.
/me loves the time-freeze toets
Wat wel nep is, ze casten die healing spells pas als je char half dood is, je kan beter al beginnen te casten bij 3/4, sommige monsters doen meer dan een halve levenbalk damage.
Had pas nog een leuke slachting veroorzaakt, gewoon iedereen rond de baas van de icecave gegooid en healen met die handel, je zag iedereen doodgaan, gehealed worden en weer doodgaan, totdat ik 2x healing wind +1x healing hand+ 1x combat healing had aangezet in totaal. Daarmee kan je volgens mij schijt hebben aan taktiek en formatie, je gaat er iig niet zo makkelijk mee dood.
D3-Monk
Hij is idd errug leuk
Verwijderd
Ik heb al 4 dagen amper geslapen
Als ik single player heb uitgespeeld, dan ga ik een multiplayer character bouwen en online dat tweede verhaal spelen. Lijkt me echt supergaaf
Verwijderd
2de verhaalOp donderdag 04 april 2002 02:07 schreef zanac het volgende:
Dungeon Siege is echt een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb! Ik blijf me gewoon verbazen over de graphics, de verscheidenheid aan vijanden, de muziek, hoe gedetailleerd de wereld is, geen enkel loading scherm te zien, het skill systeem, het "level-design", de NPC's, de items en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik heb al 4 dagen amper geslapendat komt niet echt vaak voor als ik spellen speel hehehe
Als ik single player heb uitgespeeld, dan ga ik een multiplayer character bouwen en online dat tweede verhaal spelen. Lijkt me echt supergaaf
Verwijderd
Verwijderd
het lijkt mij een vet spel. hoeveel uur ben je dr nou mee bezig geweest blackhole?
28:05:45 zoals je had kunnen lezenOp donderdag 04 april 2002 07:34 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
beetje veel spoilers toch...
het lijkt mij een vet spel. hoeveel uur ben je dr nou mee bezig geweest blackhole?
Dat is wel op makkelijk .. dus op de andere duurt het aleen maar langerOp donderdag 04 april 2002 08:15 schreef NG het volgende:
[..]
28:05:45 zoals je had kunnen lezen
En voor de mensen die het nog niet weten de tijd van dat je bezig ben kan je zien als je Saved.
heb je al je quests wel gedaan of de helft opengelaten?Op donderdag 04 april 2002 09:00 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Dat is wel op makkelijk .. dus op de andere duurt het aleen maar langer
En voor de mensen die het nog niet weten de tijd van dat je bezig ben kan je zien als je Saved.
Ik heb er 2 niet gedaan dat is die boeken terug brengen en die eerste staf heb ik niet kunnen vinden .. maar voor de rest heb ik alles.Op donderdag 04 april 2002 09:26 schreef NG het volgende:
[..]
heb je al je quests wel gedaan of de helft opengelaten?
Maar je kon ook nog naar beneden, daar ga ik dan maar eerst heen, ik wil die complete mijn uitgeroeid hebben
Da's niet zo boeiend, die quest met die boeken duurt 3 minuten, 1tje heeft een gozer in een huis, de ander heeft zo'n archer guard in een toren. En het gare is, ik hoopte van een wizard leerling een lekkere ring of amulet te krijgen, maar dan geeft ie je slechts fokking 400 piek, weet je hoe rijk je al ben als je in die stad bent aangekomen.Op donderdag 04 april 2002 09:39 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ik heb er 2 niet gedaan dat is die boeken terug brengen en die eerste staf heb ik niet kunnen vinden .. maar voor de rest heb ik alles.
Ik vraag me btw af of je nog wat krijgt als je die axe van act 1 weer terugbrengt naar die gozer, had hem gewoon lekker gehouden, was best lekker voor die tijd
D3-Monk
Daarom heb ik zo ook niet gedaanOp donderdag 04 april 2002 10:56 schreef ^^0nMe het volgende:
[..]
Da's niet zo boeiend, die quest met die boeken duurt 3 minuten, 1tje heeft een gozer in een huis, de ander heeft zo'n archer guard in een toren. En het gare is, ik hoopte van een wizard leerling een lekkere ring of amulet te krijgen, maar dan geeft ie je slechts fokking 400 piek, weet je hoe rijk je al ben als je in die stad bent aangekomen.
Ik vraag me btw af of je nog wat krijgt als je die axe van act 1 weer terugbrengt naar die gozer, had hem gewoon lekker gehouden, was best lekker voor die tijd
en gewoon door gelopen .. want ik vond het niet nodig om nog wat tekrijgen ..
Had al zat troep op mijn Ezel ..
WEet iemand ook of je multyplay solo kan spelen dus dat je een eigen spel aan maak en dan kan gaan spelen en save of is dat niet mogelijk ?
en zo ja waar kan ik dan beste beginnen in het nieuwe land ..
ORCS ????? bedoel je niet die GOBLINSOp donderdag 04 april 2002 11:37 schreef NG het volgende:
Ik ben nu volgens mij bij die orcs met die brug die je van plaats kunt veranderen, alleen moet je een mannetje achterhouden om die hendel om te gooien. Kun je later die character nog wel ophalen?
JA je krijgt al je mannen wer terug.
Op donderdag 04 april 2002 11:40 schreef Blackhole het volgende:
[..]
ORCS ????? bedoel je niet die GOBLINS
JA je krijgt al je mannen wer terug.

ok
Verwijderd
Je hoeft geen character achter te laten hoor... Je kunt gewoon met z'n allen over die brug.Op donderdag 04 april 2002 11:37 schreef NG het volgende:
Ik ben nu volgens mij bij die orcs goblinsmet die brug die je van plaats kunt veranderen, alleen moet je een mannetje achterhouden om die hendel om te gooien. Kun je later die character nog wel ophalen?
Verwijderd
De uitspraak Multiplayer zuigt lijkt me niet echt van toepassing als je alleen tot het connecten bent gekomen. Kun je beter zeggen, een game maken ging helemaal niet. Da's minder natuurlijk, maar of de multiplayer goed is of niet heeft het niks mee te makenOp donderdag 04 april 2002 09:37 schreef NG het volgende:
Multiplayer zuigt trouwens, probeer gisteren bij iemand te connecten die een host draaide en het lukte maar niet, steeds 'no games were found at the specified address'.
En bij ZoneMatch krijg ik die m elding ook steeds, bij _elke_ poging.
een multiplayer die niet werkt zuigt.Op donderdag 04 april 2002 11:53 schreef zanac het volgende:
[..]
De uitspraak Multiplayer zuigt lijkt me niet echt van toepassing als je alleen tot het connecten bent gekomen. Kun je beter zeggen, een game maken ging helemaal niet. Da's minder natuurlijk, maar of de multiplayer goed is of niet heeft het niks mee te maken
Verwijderd
Vreemd. Ik kan me herinneren (als we het over dezelfde brug hebben, in de Goblin dungeon, degene die je kan draaien) dat als je voor het eerst komt aanlopen, je aan de hendel moet trekken zodat ie naar je toe draait. Dan loop je er overheen met je hele party. Dan moet je even dat omweggetje lopen linksom en kom je weer terug in die brug-kamer maar dan aan de linkerkant. Dan aan die hendel trekken en de brug komt naar jouw kant toe en vervolgens loop je met je hele groep voor een tweede keer die brug over. Je hoeft/moet dus helemaal niet OP de brug staan en dan een hendel over te halen.Op donderdag 04 april 2002 12:06 schreef NG het volgende:
[..]
Nee hoor, want als ik 1 character die hendel wil laten overhalen loopt ie heel brutaal van die brug af.
Een paar dagen geleden kon ik multiplayeren of The zoneOp donderdag 04 april 2002 12:05 schreef NG het volgende:
[..]
een multiplayer die niet werkt zuigt.Ik probeer van alles, rechtstreeks vanaf mijn server connecten, poort forwarden, vanaf werkstation connecten, zelf hosten, niets helpt. Zuigt!.
Maar sinds gister ofzo opeens niet meer
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Welke KEY ???Op donderdag 04 april 2002 15:36 schreef Frijns.Net het volgende:
Multiplayer zal toch pas werken als het geheen in de winkel ligt in de states. De key die nu trouwens gebruikt wordt voor de FLT release die zal online toch wel niet werken lijkt me.
Ik heb hem er niet bij gehad .
En alles werkt hier gewoon over een lan ..
Kan me ook niet voor stellen dat MS ooit Keys weggeeft bij spellen .. zeker als je over de ZONE speel
PS weet iemand waneer de ORG in Nederland tekoop is ? want ik wil hem graag org hebben ..
Verwijderd
Bier, Whiskey en Metal!!
Volgens mij is de huidige release gecracked, ik kan me namelijk herinneren dat ik een nummer zag tijdens de installatie.Op donderdag 04 april 2002 15:45 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Welke KEY ???
Ik heb hem er niet bij gehad .
En alles werkt hier gewoon over een lan ..
Kan me ook niet voor stellen dat MS ooit Keys weggeeft bij spellen .. zeker als je over de ZONE speel
PS weet iemand waneer de ORG in Nederland tekoop is ? want ik wil hem graag org hebben ..
Verwijderd
Dat nummer wat je zag is je Microsoft gebruikersnummer ofzoiets. Dan heb je recht op huh helpdesk of weet ik veel wat. Heeft gelukkig niets te maken met een serial key van het spel zelf. (Die is er volgens mij niet)Op donderdag 04 april 2002 18:14 schreef NG het volgende:
[..]
Volgens mij is de huidige release gecracked, ik kan me namelijk herinneren dat ik een nummer zag tijdens de installatie.
JA ..Op donderdag 04 april 2002 18:15 schreef NG het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ORG? Origineel?
Ik ben vanmiddag teleurgesteld uit de DynaByte gestapt met de mededeling 'We weten het niet'. Kan het ook zo 1-2-3 niet op Internet vinden, maar dat zal wel komen omdat ik te lui ben.Op donderdag 04 april 2002 19:00 schreef Blackhole het volgende:
[..]
JA ..
Verwijderd
DYNABYTE prijs (€ incl. BTW) 45,95
van de dynabyte site dus
Hehe, ik zal ze het morgen even inpeperenOp donderdag 04 april 2002 20:02 schreef Cyberboy het volgende:
Release verwacht : 19-04-2002
van de dynabyte site dus
Dan weet ik dat ik dat ff opzij moet leggen ..Op donderdag 04 april 2002 20:02 schreef Cyberboy het volgende:
Release verwacht : 19-04-2002
OF GEWOON FF MIJN GELD OPEISEN VAN MIJN HD
Zal die TNTKILLER is ff aan de tand gaan voelen waar mijn geld blijft .
Verwijderd
Nu wil ik samen met 2 andere de multiplayer quest doen over internet maar we zitten allemaal achter een firewall/nat dus een game hosten is wat lastig.
Nou heb ik besloten dat ik dat wel wil instellen maar hoe doe ik dat
De readme zegt dit:
Ik heb nog een vraagje:Alternatively you can enable specific ports. Dungeon Siege uses DirectPlay 8.1, which typically uses ports 6073, 2302, and 2300.
ZoneMatch Port
AutoUpdate, Chat, Games List, News: 80 TCP
2300 UDP Primary ZoneMatch Port.
Game Session Ports
6073 UDP - Primary: Inbound for Hosting, Outbound for Joining
2302-2400 UDP - Secondary: Inbound
2302-2400 UDP - Secondary: Outbound
Word je character apart opgeslagen als je hem hebt geimport naar multiplayer. Dat gebeurt dan neem ik aan op je eigen schijf en niet zoals bij Diablo op een realm
Daarom .. ook omdat er daar een mooie hoesje omheen zit en gewoon de org CD s zijn ..Op donderdag 04 april 2002 20:27 schreef Cyberboy het volgende:
Ik vind het echt dapper, dat je daar nog E45,95 voor wilt betalen! Ik bedoel, je hebt gewoon een fantastisch werkende spel, maar toch koop je het origineel! Petje af
Meestal zijn de CDr's van mindere kwalitijd als de org ..
En ik wil graaglang doen met goede spellen .
Ook al omdat er veel updtaes aan koemn voor dit spel .
Want ik zit tewachten op de editor van dit spel .
en ik vind het gewoon dat dit spel zeker die 45,95 Euro waard .
Verwijderd
Ik w8 toch ff tot mijn droomgame uitkomt: Outcast 2
dat vin ik een slechte zaak... downloaden moet je doen omdat het weken eerder uitkomt... niet omdat je er geld mee uitspaart.. want als het dan nog maar 10 euro kost dan koop je het nog steeds niet...Op donderdag 04 april 2002 23:43 schreef Cyberboy het volgende:
Ik respecteer volledig jullie besluit om het spel te kopen, immers als ik een spel erg leuk vind, zou ik het ook origineel willen bezitten. Je beleeft erg veel plezier aan het spel dus vind ik dat je de makers moet belonen en het spel dus origineel moet kopen. Helaas ben ik maar een scholiertje van (bijna) 16 en heb er geen E45,95 over voor wat extra dingen zoals support, updates (kun je gewoon met de illegale versie ook downloaden), handleiding, hoesje, duurzaamheid cd's enz.
Ik w8 toch ff tot mijn droomgame uitkomt: Outcast 2
blup
Verwijderd
Paar chapters terug al een mega draak tegengekomen waar ik echt veel moeite mee had.
Het einde bewaar ik tot morgen hehe. Ik verwacht wel een mega gevecht met een flinke eindbaas.

Alvast bedankt.
Nou Ja mega gevechtOp vrijdag 05 april 2002 03:08 schreef zanac het volgende:
Ik ga maar es pitten... Ben nu in het laatste chapter (9) aangekomen. Net echt heeeeele coole wapens en armor gevonden. Een van de allercoolste dingen van het spel vind ik wel dat je echt ziet wat je aanhebt en vasthoudt. Hele creepy bonehelms en dikke plate armors. En het mooist zijn al die verschillende bewegende kleuren en effecten op de wapens en staves. Droooool
Paar chapters terug al een mega draak tegengekomen waar ik echt veel moeite mee had.
Het einde bewaar ik tot morgen hehe. Ik verwacht wel een mega gevecht met een flinke eindbaas.
Geef je 1 HINT zorg dat je vlak bij staat en niet ver af ..
jup, gelijk na het circuskampOp vrijdag 05 april 2002 20:57 schreef NG het volgende:
Ik ben nu in Fortress Kroth, maar wil er nog een archer bij, krijg ik in het spel nog de kans één in te huren?
ik vind het wel een beetje kut dat er niet duidelijk stond waar dat fortress was! ik ben er straal voorbij gelopen en zou dus terug moeten de icy caves.. maar daar heb ik dus GEEN zin in
khad een mooie screenie gemaakt.. en hij zei zo van screenshot written to blalblalba.bmp alleen ik kan hem niet vinden.. iemand enig id
blup
Ja, ik zit er nu ook aan te denken om die Knight in te huren die in het fortress is...Op vrijdag 05 april 2002 21:07 schreef zanac het volgende:
Nee volgens mij niet..Wel nog een fighter of twee
circuskampOp vrijdag 05 april 2002 21:07 schreef eendje het volgende:
[..]
jup, gelijk na het circuskamp
ik vind het wel een beetje kut dat er niet duidelijk stond waar dat fortress was! ik ben er straal voorbij gelopen en zou dus terug moeten de icy caves.. maar daar heb ik dus GEEN zin in
daar staat ie

dat chickie met die grote boog ben ik
mwa je vind het vanzelf welcircuskampAch, dat zie ik daarna wel
blup
Ik heb op het moment 2 mages, 1 was toch net iets te moeilijk, en een ezel. Ik heb ook een oplossing gevonden voor de sterke melee attacks, waar je als mage weinig tot geen defense tegen hebt. Ik summon nu gewoon een Killer dinges (kweenie meer hoe die heten, maar het zijn die vage soort van konijntjes die in het begin veel rondlopen, die je niet kan mollen, maar dan de grote aggro versie
Ik zit nu in de caves in Glitterdelve, en het is mij nogal makkelijk afgegaan met zo weinig team members. Dus ik denk dat ik daar wel mee door ga tot het eind.
There is no magic.
Het is best leuk om op internet te spelen
wacht maar tot later... krijg je 5 swampcreatures met elk 1000 hitpoints op je dak.. dan WIL je wel 3 knight ventjesOp vrijdag 05 april 2002 21:25 schreef The Will het volgende:
Damn, wat een grote party heb jij zeg.
Ik heb op het moment 2 mages, 1 was toch net iets te moeilijk, en een ezel. Ik heb ook een oplossing gevonden voor de sterke melee attacks, waar je als mage weinig tot geen defense tegen hebt. Ik summon nu gewoon een Killer dinges (kweenie meer hoe die heten, maar het zijn die vage soort van konijntjes die in het begin veel rondlopen, die je niet kan mollen, maar dan de grote aggro versie) en die vangt dan alle hits op, en dan kom ik met mijn mages om de enemie met wat Soul Lances naar de klote te helpen
Ik zit nu in de caves in Glitterdelve, en het is mij nogal makkelijk afgegaan met zo weinig team members. Dus ik denk dat ik daar wel mee door ga tot het eind.
maar dit werkt prima hoor
2 knights voor voorop
1knight/archer voor flexibele inzet
1 archer voor die heel belangrijke inoogschietacties
1 naturemage voor de healingwind
1 combatmage voor de leuke dingen
en 2 ezels zodat ik lekker veel shit mee kan nemen en verkopen
blup
There is no magic.
yep, zo draai ik het ook, behalve dan die ene archer, die mis ik nogOp vrijdag 05 april 2002 21:52 schreef eendje het volgende:
[..]
wacht maar tot later... krijg je 5 swampcreatures met elk 1000 hitpoints op je dak.. dan WIL je wel 3 knight ventjes
maar dit werkt prima hoor
2 knights voor voorop
1knight/archer voor flexibele inzet
1 archer voor die heel belangrijke inoogschietacties
1 naturemage voor de healingwind
1 combatmage voor de leuke dingen
en 2 ezels zodat ik lekker veel shit mee kan nemen en verkopen

hier zit ik momenteel ook ff vast.. je kan daarin en dan gaat ie omlaag en gebeurt er wat... maar wat dan?
maar ik ga wel weer doorzoeken en hopelijk vind ik het wel
kheb het al gevonden... alleen moet ik nog steeds dat fortress vinden
er is iig nog geen walkthrough op internet te vinden
blup
Verwijderd
Ik heb dat ding helemaal nooit gezienOp vrijdag 05 april 2002 23:40 schreef eendje het volgende:
die gast boven me met dit plaatje
[afbeelding]
hier zit ik momenteel ook ff vast.. je kan daarin en dan gaat ie omlaag en gebeurt er wat... maar wat dan?volgens mij is het iets om bij die fortress te komen..
maar ik ga wel weer doorzoeken en hopelijk vind ik het wel
kheb het al gevonden... alleen moet ik nog steeds dat fortress vindeniemand een hint voor me
![]()
er is iig nog geen walkthrough op internet te vinden
Iemand een idee waar dat ding voor is?
kheb hem ook! hij levert nie eens zoveel op dus ik DENk dat het een quest item is ofzo... waar je dus later iets mee kan...Op zaterdag 06 april 2002 00:07 schreef zanac het volgende:
[..]
Ik heb dat ding helemaal nooit gezienJe hoeft er in ieder geval niet iets mee om verder te komen ofzo. Ik vraag me wel iets anders af: Ik heb een FURY's EYE (soort grote knikker) gevonden ergens in het begin/midden van het spel, maar wat ik daarmee kan/moet is me een raadsel. Je kunt hem niet equippen ofzo..
Iemand een idee waar dat ding voor is?
mare vertel mij s hoe ik in dat fortress kom
blup
Verwijderd
Ik weet nog dat ik ergens in een grot liep waar ik een enorme beholder tegenkwam (zo'n ronde zwevende bol met tentakels). Als je die grot uitkomt, kom je geloof ik direct een fighter tegen die je eventueel kan huren. Dan is het fortress niet ver meer.
Maar misschien haal ik wat door mekaar
ahh gvd!!! wat een *(@$!(&$! zooiOp zaterdag 06 april 2002 00:12 schreef zanac het volgende:
Het fortress? Daar kom je vanzelf. Die quest van reinforce het fortress krijg je al in chapter 5 ofzo, maar kun je pas echt doen in chapter 7 geloof ik.
Ik weet nog dat ik ergens in een grot liep waar ik een enorme beholder tegenkwam (zo'n ronde zwevende bol met tentakels). Als je die grot uitkomt, kom je geloof ik direct een fighter tegen die je eventueel kan huren. Dan is het fortress niet ver meer.
Maar misschien haal ik wat door mekaarEr zijn ook zoveel dungeons en grotten!
nou ja nu maar zo snel mogelijk weer naar de die goblinzooi onder die boom kieken of daar nog wat te hakken valt
blup
There is no magic.
Verwijderd
Maar je krijgt zeker nog een kans om er een te huren. Ik weet alleen niet meer wanneer precies.
Ik heb net de single player uitgespeeld op Normal mode. Echt moddervet!! Heb er wel lang over gedaan, maar dan hedde ook wat. Alle quests gehaald en een keer of duizend gesaved ofzo
Binnenkort ga ik zeker die multiplayer wereld (Utraean Peninsula) proberen! Als the Zone nou binnenkort goed gaat werken..
Dit topic is gesloten.