Toon posts:

Dungeon Siege

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.797 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:28
Op dinsdag 02 april 2002 09:47 schreef Predator_NL het volgende:
Ik vind het echt een supercoole game, ik ben nu in stonebridge aangekomen en heb nu 2 man in me party...

De ene (hoofdchar) is me archer, en ik heb ook een mage (of die maak ik zegmaar). Dat vind ik ook zo cool van deze game, je hoeft geen stat punten uit te lenen, ze moeten het echt leren :D

Maar ok..., mijn mage heeft dus maar 1 nature magic, en 0 combat magic... Nature Magic gaat omhoog (doordat ik dat straaltje gebruik), maar Combat Magic blijft op 0 staan...

Moet ik dan een spell hebben die tot "combat magic" behoort om die gast ook een puntje combat magic aan te leren?
Ja dn moet je inderdaad een spel gebruiken die daar hoort.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nu mijn poging tot het posten van een screenshot
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1176375427
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2402527085
Geresized naar 640x480... sorry voor het kwaliteits verlief had even geen zin om photoshop op te starten.

De game is gewoon perfect. Het duurde even voor ik de party organisatie doorhad maar nu gaat het geweldig na 10 uur spelen eindelijk in de glacial caverns. Weer spinnen meppen maar nu deep frozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 10:50

^^0nMe

Got Babana's?

Grootste fout die had gemaakt in town 3, health potions kopen, omdat ik zwaar tekort had daarvan na spider dungeon en mines, en al mijn manapotions verkocht omdat ik in de mines een paar honderd had gevonden, dus daar zou ik geen tekort van hebben dacht ik. Ff later in ice cave, gebruikte alleen maar healing wind, gevolg : mana tekort van het jaar, en toen dropte de mana potions opeens niet meer als een gek.
Met een party van 7 man spelen is wel dodelijk, 2 man tijdens zware gevechten constant healing wind, 3 melee, 1 archer en een aanvallende mage. Vreemd genoeg is die archer opeens de sterkste char , al lvl 21 archery en 22 dex, terwijl de rest pas bij lvl 16 en 18 str ofzo zit. En die mages gaan nu niet zo snel lvl up, van healingspells en monster cast spells krijg je niet veel exp blijkbaar.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik ben nu in de mine van de dwarves, op zoek naar die ene gast, maar na een uurtje lopen moet ik toch toegeven dat ik hem nergens kan vinden? Weet iemand waar die gast ongeveer zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Wat is trouwens het command om een screenshot te maken? Ik heb nou niet bepaald zin om steeds printscreen te doen en dan als de sodemieter naar PSP te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenshot is gewoon op printscreen rammen.
Die dwerg in de mijn moet je ergens op het einde van de mijn met een liftje naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 02 april 2002 12:08 schreef JesterRace het volgende:
Screenshot is gewoon op printscreen rammen.
Die dwerg in de mijn moet je ergens op het einde van de mijn met een liftje naar beneden.
liftje naar beneden genomen, over het water gelopen, weer twee liftjes genomen en toen kwam ik een in een ruimte wat leek op een kantine oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm je moet bij een lange gang uitkomen met meerdere liftjes. Een paar doen het niet of zijn er niet...de 2e set liften zit die dwerg achter een muurtje wat je op moet blazen. Dus nog effe verder doorgaan aan het einde van die gang is trouwens de lift naar buiten.
Ik hoop dat dat een beetje helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb nu 2 Archers en 1 Mage, werkt superlekker..., alleen gaat de strength best langzaam....

Ik heb nu 2,5 uur gespeeld, en zit nog steeds onder de grond..., ik weet niet hoe lang dat spel duurt?, hehehe, maar volgens mij is het niet bepaald snel uitgespeeld.

Maar ik denk dat een Party met 5/6 Archers en een paar mages en sterkst is..., doordat het allemaal long-range spelers zijn. De redz gaan superlangzaam op... Het enigste nadeel is dat je je soms moet terugtrekken.

Ik heb ook zo'n pony gekocht, zwaar relax. Maar tellen die beesten ook mee als Party member?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op dinsdag 02 april 2002 12:18 schreef Predator_NL het volgende:
Ik heb nu 2 Archers en 1 Mage, werkt superlekker..., alleen gaat de strength best langzaam....

Ik heb nu 2,5 uur gespeeld, en zit nog steeds onder de grond..., ik weet niet hoe lang dat spel duurt?, hehehe, maar volgens mij is het niet bepaald snel uitgespeeld.

Maar ik denk dat een Party met 5/6 Archers en een paar mages en sterkst is..., doordat het allemaal long-range spelers zijn. De redz gaan superlangzaam op... Het enigste nadeel is dat je je soms moet terugtrekken.

Ik heb ook zo'n pony gekocht, zwaar relax. Maar tellen die beesten ook mee als Party member?
IK ben bijna 2 volle dagen bezig nu maar zit nog net over de helft :(

Dus maak je borst maar nat ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik ben eerst met een lift naar beneden gegaan waar zo'n stenen monster je staat op te wachten, daarna via het water iets omhoog en dan met een lift naar de overkant en vervolgens met een lift naar beneden. Daar kom ik dus bij die 'kantine' uit. Ben ik dan ergens helemaal in het begin verkeerd gelopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik zit nuin de glitterdelmijn ofzo... , en die is HEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg lang volgens mij...

Ik ben een stuk nadat je in die mijn een lift ben ingestapt en een stuk naar beneden moest. Daar stond mijn donkey nog boven, dus moest ik later weer terug om dat beest te halen :D

Ik laat hem altijd achter ergens staan, en haal hem later weer op... Maar wanneer kom ik die mijn weer uit?...., en wat is het volgende stadje dat ik tegenkom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 02 april 2002 12:34 schreef Predator_NL het volgende:
Ik zit nuin de glitterdelmijn ofzo... , en die is HEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg lang volgens mij...

Ik ben een stuk nadat je in die mijn een lift ben ingestapt en een stuk naar beneden moest. Daar stond mijn donkey nog boven, dus moest ik later weer terug om dat beest te halen :D

Ik laat hem altijd achter ergens staan, en haal hem later weer op... Maar wanneer kom ik die mijn weer uit?...., en wat is het volgende stadje dat ik tegenkom?
Volgens mij ben ik daar ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op dinsdag 02 april 2002 12:21 schreef Blackhole het volgende:

[..]

IK ben bijna 2 volle dagen bezig nu maar zit nog net over de helft :(

Dus maak je borst maar nat ..
Dat is toch juist positief :?
Of houdt blackhole alleen maar van korte en magere spelletjes? Hmmzzz dan houd je het nog lang uit met FS2002 :+ (NOFI)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op dinsdag 02 april 2002 12:39 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Dat is toch juist positief :?
Of houdt blackhole alleen maar van korte en magere spelletjes? Hmmzzz dan houd je het nog lang uit met FS2002 :+ (NOFI)
Ik vind dit juist wel een helegoede Game

Dit is weer eens een game waar je aan verslaaft raakt ..
en dat het spel van af hetbegin af aan boeiend blijft ...
Het is zelfs zo erg dat ik juist niet meer vlieg door dat spel ..

Veel Games van de laaste tijden kunnen me niet goed vast houden ,langer dan een dag staan ze er niet op .

Maar dit spel zou iedereen eens moeten proberen ..
Zeker als je ooit Diablo heb gespeeld dan is dit een hele goede Game

PS FS 2002 is geen spel dat is een sim .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verslavend nee hoor...nu in 1.5 dag tijd ruim 11 uur gespeeld. Tussendoor effe snel een paar posts op GOT en dan weer snel spelen.
Eten?? Slapen??? NEEE!! Dungeon Siege spelen.
Maar even serieus na 11 uur spelen zit ik halverwege de glacial caverns (chapter 3). Ellende net waren mijn potions op en moest ik helemaal terug rennen naar het dorp. Kwam ik er daar achter dat de zwaarden die ik liet liggen omdat ik dacht dat ze niets waard waren (ice swords) ruim 1600 coins waard zijn ARGHGHGHGH. Maar ach na alle inkopen gedaan te hebben en mijn 5de ezel gekocht te hebben gaan we weer op pad met 19K coins over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op dinsdag 02 april 2002 13:17 schreef JesterRace het volgende:
Verslavend nee hoor...nu in 1.5 dag tijd ruim 11 uur gespeeld. Tussendoor effe snel een paar posts op GOT en dan weer snel spelen.
Eten?? Slapen??? NEEE!! Dungeon Siege spelen.
Maar even serieus na 11 uur spelen zit ik halverwege de glacial caverns (chapter 3). Ellende net waren mijn potions op en moest ik helemaal terug rennen naar het dorp. Kwam ik er daar achter dat de zwaarden die ik liet liggen omdat ik dacht dat ze niets waard waren (ice swords) ruim 1600 coins waard zijn ARGHGHGHGH. Maar ach na alle inkopen gedaan te hebben en mijn 5de ezel gekocht te hebben gaan we weer op pad met 19K coins over.
Ach ik zit hier met 3 man tegen beesten van 1000 HP :(

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1171932404

Hier ff een foto van waar ik net voor bij ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Laatst online: 20:39
"Of houdt blackhole alleen maar van korte en magere spelletjes? Hmmzzz dan houd je het nog lang uit met FS2002"

hehe er was eens een tijd dat blackhole en ik 24 per dag speelde, we kochten een spel op vrijdag en gingen aan de gang lol was ik moe ging hij verder 24 uur per dag hehe geen enkel spell heeft het langer volgehouden dan 1 weekend.

(btw hoi blackie niet werken???)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 20:06
Op maandag 01 april 2002 21:33 schreef Blackhole het volgende:
Ik zit nu hier vast en wat moet ik doen hier zo :(

[afbeelding]

En waar is dat OOG voor :(

iemand die al zo ver is :(

<knip>
Hmm ik zit daar nu ook vast, hoe ben jij er voorbij gekomen?

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op dinsdag 02 april 2002 13:28 schreef tntkiller het volgende:
"Of houdt blackhole alleen maar van korte en magere spelletjes? Hmmzzz dan houd je het nog lang uit met FS2002"

hehe er was eens een tijd dat blackhole en ik 24 per dag speelde, we kochten een spel op vrijdag en gingen aan de gang lol was ik moe ging hij verder 24 uur per dag hehe geen enkel spell heeft het langer volgehouden dan 1 weekend.

(btw hoi blackie niet werken???)
Nee ik heb de helenacht niet geslapen ben al de hele nacht en opchtend aan de dunne :(
dus ff niet werken vandaag .

Wel jammer want ik had zo veel zin om te gaan werken :O :z
Maar ja wel met het iedee dat het snel half 5 is en dan weer naar huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op dinsdag 02 april 2002 14:03 schreef NoLife het volgende:

[..]

Hmm ik zit daar nu ook vast, hoe ben jij er voorbij gekomen?
JA gewoon terug lopen en het pad weer volgen over die dunnen stammen heen ..

Ik weet anders ook niet ..
Maar nu gaat het spel pas beginnen hoor voor jou .

Hier een leuke Foto ..

Ik sla hier iemand naar de eeuwige jachtvelden :)
je ziet ze gewoon opstijgen als geraamte

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2453351959

en dan hier een foto van voor het kerkhof in het moeras.
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2579240612

Wie hier alvoor bij is weet dat je nu stap voor stap moet gaan werken ander over leef je het niet .. :(

hier lopen beesten en zombies van 1000 / 2000 HP rond ..
dus nu wordt het aan poten ..

Maar het blijft een grappig spel en lekker sfeer vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 15-10 20:06
Op dinsdag 02 april 2002 14:09 schreef Blackhole het volgende:

[..]

JA gewoon terug lopen en het pad weer volgen over die dunnen stammen heen ..

Ik weet anders ook niet ..
Maar nu gaat het spel pas beginnen hoor voor jou .
Tnx :) gelukkig begint het pas,want dit is eigenlijk best wel een gaaf spel :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap iets niet. Die healing wind spreuk, die is toch maar single cast? Dat houdt toch in dat je 'm cast en dat ie dan pleite is? Of kun je m steeds weer casten maar moet je wachten totdat ie uitgewerkt is voordat je m opnieuw cast?
Hmm ik ga het gewoon effe proberen :) duhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik ben nu in chapter 3, maar is het nog mogelijk om terug te keren naar Stonebridge? Ik wil daar namelijk nog een ezel kopen en een mage inhuren. Moet ik gewoon dat hele stuk teruglopen of is er een shortcut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Laatst online: 10-10 19:44
Op dinsdag 02 april 2002 09:47 schreef Predator_NL het volgende:

Moet ik dan een spell hebben die tot "combat magic" behoort om die gast ook een puntje combat magic aan te leren?
Yep! Ik gebruik zelf bijna geen nature magic, (alleen healing hands) alleen combat magic eigenlijk...

Waar kan je eingelijk dat 3e boek vinden van die Miniquest in Glacern?? (ijsdorp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

gelden die ezels nu ook voor party members?, en hoe komt het dat jullie mages zoveel magic punten hebben???, het duurt toch eeuwen voordat je zoveel heb, de mijne heeft pas 2 combat magic en ik heb het idee alsof ik het spel al haast uigespeeld heb :D

Hoe lang duren die mijnen dan wel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Weet iemand waar de uit gang is van het moeras want ik komer niet .. uit sta nu in een gang boven in met moeras.
dus waar je doorheen val als je er over heen loop ..
ik heb alles al afgemaakt maar een uitgang vinden .. :( NEE
Hier sta ik nu
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1946639439
Wie kan mij helpen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:43
Damn dit spel is gaaf! Normaal houd ik niet zo van Hack & Slash games maar dit spel is echt gewoon te goed/mooi om hem te laten liggen. Wat een detail! :9~

Vooral dat er ook een beetje op de grootte van de beesten in vergelijking met jezelf wordt gelet. Bijvoorbeeld die Beer die in het begin in een kleine grot zit, die is echt 3 à 4 keer zo groot als jij! Geweldig!

Microsoft, keep 'em coming please!

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Woei, heb nu 1 warrior, ben ik mee begonnen. 1 archer (vrouw die ik een mijn vond), nog een warrior, dwarf en een mage, in tweede dorp ingehuurd.

Ow, en twee ezels :)

Is het ook mogelijk om je singleplayer characters online te brengen om op die manier items te traden? Zou wel erg vet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Je kan iig van single naar multi transferren, of dat ook terug kan weet ik niet.

Btw als er iemand zin heeft om online te spelen, 213.10.66.176, pass=GoT, ik blijf nog wel ff spelen, begin het net leuk te vinden ;)

Edit: Valt me trouwens op dat er veel resurrection shrines zijn.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
IS iemand al voor bij de Moeras of niet want ik kan geen uitgang vinden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 01 april 2002 23:27 schreef zanac het volgende:

[..]

Terug die mijn in :)
Je kan als je een stukkie terug de mijn inloopt ergens met een plateau-lift ding naar beneden. Daar zit die broer.
Ik kan `m ook niet vinden :(

De enige plek zo ver ik weet waar ik niet naar beneden ben geweest is war de hendel niet werkt (zie plaatje)
Als ik weer terug ga de mijn in waar moet ik dan naar beneden?
Help! :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/s.j.molenaar/mines.JPG

Deze lift krijg ik niet aan de praat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ook in het moeras. Ik heb een eilandje gevonden waar een soort boomstronk met een opening is. Daar kun je in. Dat gaat richting de goblins (ijzeren ronde lift naar beneden). Misschien dat je daar heen moet?

Trouwens, die healing wind is dus echt wel MEGA belangrijk...Die spreuk is echt superfijn. En inderdaad kan ie oneindig gecast worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op dinsdag 02 april 2002 18:27 schreef zanac het volgende:
Ik ben nu ook in het moeras. Ik heb een eilandje gevonden waar een soort boomstronk met een opening is. Daar kun je in. Dat gaat richting de goblins (ijzeren ronde lift naar beneden). Misschien dat je daar heen moet?

Trouwens, die healing wind is dus echt wel MEGA belangrijk...Die spreuk is echt superfijn. En inderdaad kan ie oneindig gecast worden :)
Waar zit die boom in de buurt ?

kan je ff een screenie maken want ik zoek me rot .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 21:43

MaDLiVe

.-Observer-.

Ahhh, chello, was iig goeie game net, ik ga zo ff leren dus contact me later maar: madlive@hotmail.com

deze game doet!
en omdat je geen cdkey nodig hebt is de game des te leuker om te lannen. Zeker een game die een ere plaatsje naast diablo2 verdient :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 02 april 2002 18:04 schreef The Will het volgende:
Je kan iig van single naar multi transferren, of dat ook terug kan weet ik niet.
Kan inderdaad niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dungeons.exe heeft helemaal geen icoon?
is dat normaal? want als ik hem opstart zie ik zo'n dos shermpje, en dan is het weer weg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg je eigelink betere items als je het spel moeilijker zet.. Zoals bijvoorbeeld nightmare en hell van diablo.. Want ik vind het nu veel te makkelijk, maar ik wel wat leuke spullen krijgen voor als ik het spel moeilijker ga spelen :D

kun je trouwens ook instellen dat je mages automatisch mana potions drinken... want ze casten gewoon hun mana op en dan moet ik wachten ze het weer erbij hebben gerengerate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 19:05 schreef pr0t0type het volgende:
Mijn dungeons.exe heeft helemaal geen icoon?
is dat normaal? want als ik hem opstart zie ik zo'n dos shermpje, en dan is het weer weg :?
Kan het spel dus niet starten :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Heb geduld man, klik gewoon op Dungeon Siege in je start menu.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb nu 2 van die kamelen!, woei, kan ik iets meer meenemen...

Heb nu 3 Archers, waarvan 1 vrouwelijk, en 2 man (me hoofdchar), en een mage. (ook vrouwelijk), en dan 2 kamelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 18:38 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Waar zit die boom in de buurt ?

kan je ff een screenie maken want ik zoek me rot .
Ik ben als je voor het eerst dat moeras ziet opdoemen ALLEEN maar langs de linker wand blijven lopen. Dat is af en toe bochterig en als je maar langs de wand blijft doorlopen, kom je 3 of 4 eilandjes tegen die in het moeras liggen. Bij die 3e of vierde is die opening in een huge boomstronk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
Op dinsdag 02 april 2002 18:26 schreef Maiar het volgende:

Deze lift krijg ik niet aan de praat
Je moet een stuk doorlopen, als ik me het goed herinner moet je waar die 2 liften zijn naar beneden. Als je daar bent een muur opblazen en daar is die bro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Hmmm, ben ff gestopt met spelen ivm examens, maar zo te horen zijn die swamps waar ik nog naar toe moet niet al te leuk. 1 groot nadeel van die healing wind is dat je er op een gegeven moment te veel op leunt (noodgedwongen, dat ook) zodat die mage niet meer omhoog lvl'ed. Dan krijg je later problemen, omdat het een stuk moeilijker is om hem te lvlen met dodelijkere monsters. Daarom heb ik nu 2 mages met healing wind, die wissel ik af, de andere valt dan aan met flash oid, hoe meer ze killen hoe sneller ze lvl up gaan.
Ik durf btw geen 2e ezel mee te nemen, met mijn party moet ik het nu hebben van taktiek en teamwork, en een extra ezel past daar helaas in niet, die ene van mij is al een paar keer bijna overleden, toen alle monsters ineens die ezel ging aanvallen ipv mijn teammembers, die ze gewoon voorbij liepen.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 16-10 21:45
Dat is een van de misschien niet zo leuke of juist wel slimme features dat je monsters ook een persoon aanvallen waardoor die heel snel het haasje is. Dit zorgt ervoor dat je je gaat terugtrekken of dat je ervoor zorgt dat je sterkste persoon als eerste aanvalt zodat deze als eerste gepakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op dinsdag 02 april 2002 20:29 schreef zanac het volgende:

[..]

Ik ben als je voor het eerst dat moeras ziet opdoemen ALLEEN maar langs de linker wand blijven lopen. Dat is af en toe bochterig en als je maar langs de wand blijft doorlopen, kom je 3 of 4 eilandjes tegen die in het moeras liggen. Bij die 3e of vierde is die opening in een huge boomstronk...
Ik ben er al door heen maar debankt ..
zo hier weer een paar leuke foto's

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1381571138

:) EZELTJE STIKJE

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1888779693

Zo dan hebben we hier die boom waar ik in moest :)
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1166490717
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1576391849
Dan hier een van de mindere levels in het spel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

ik wil even weten hoe ver ik nu ben...
Afbeeldingslocatie: http://www.si.hhs.nl/~20011475/nummer2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.si.hhs.nl/~20011475/nummer1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.si.hhs.nl/~20011475/groepsfoto.jpg

Er zijn vast wel mensen (of allemaal ongeveer als ik zie hoeveel uur ze hebben gespeeld), die hier langs zijn....

Waar ben ik nu ongeveer?, ik bedoel, hoe ver moet ik nog tot, lolz..., ik heb altijd graag een idee hoe lang een spel nog kan duren, en met dit spel heb ik dat dus totaal niet, hahaha

Echt een bruut spel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent denk ik op 1/10 van het hele spel! :)

Ik heb trouwens nu een party van 8 mensen. 3 Tanks (fighters dus), 2 archers, 3 mages. 2 van die mages zijn combat mage en die andere is nature mage. Ze hebben allemaal al erg hoge levels, dus die nature mage laat ik healing wind doen. Daar leveled zijn nature magic wel mee door. Die andere twee mages gooien steeds van die bommetjes, die doen ook lekker veel schade nu. Ik vraag me trouwens wel af of het aantal vijanden dat je tegenkomt steeds gerelateerd is aan de grootte van je party. Want nu met die goblins enzo, kom ik echt groepen van 10-12 tegen en da's best hard. Ik kan me niet voorstellen dat je er ook 12 tegen krijgt als je bv maar 4 man in je party hebt...enig idee iemand?

Ohja, ik heb dus 8 man omdat ik mijn ezel uit de party gezet heb en die ergens in een dorpje heb geparkeerd. Die kan ik altijd weer effe halen op deze manier. Wel gaaf man, nu al die mechanische shit bij die goblins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 22:01 schreef zanac het volgende:
Je bent denk ik op 1/10 van het hele spel! :)

Ik heb trouwens nu een party van 8 mensen. 3 Tanks (fighters dus), 2 archers, 3 mages. 2 van die mages zijn combat mage en die andere is nature mage. Ze hebben allemaal al erg hoge levels, dus die nature mage laat ik healing wind doen. Daar leveled zijn nature magic wel mee door. Die andere twee mages gooien steeds van die bommetjes, die doen ook lekker veel schade nu. Ik vraag me trouwens wel af of het aantal vijanden dat je tegenkomt steeds gerelateerd is aan de grootte van je party. Want nu met die goblins enzo, kom ik echt groepen van 10-12 tegen en da's best hard. Ik kan me niet voorstellen dat je er ook 12 tegen krijgt als je bv maar 4 man in je party hebt...enig idee iemand?

Ohja, ik heb dus 8 man omdat ik mijn ezel uit de party gezet heb en die ergens in een dorpje heb geparkeerd. Die kan ik altijd weer effe halen op deze manier. Wel gaaf man, nu al die mechanische shit bij die goblins :)

*SPOILER ALERT*

Ik heb net flamethrowers en lightning guns gevonden, lijkt wel quake of wolfenstein man :D
oops verkeerde knopje hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Daar ben ik ook net langs. Ik zit nu in de mijn. Geen idee hoe lang het nog duurt. Dat wil je toch ook niet weten of wel? Dadelijk speel je em uit voordat ie hier in de winkel ligt.

Is er trouwens iemand die de game met de MS Strategic Commander speelt en een leuk profile gemaakt heeft?

En hoe kan ik karakters van plaats verwisselen? Volgens de help tips met drag en drop maar als ik een karakter icoon selecteer en ermee probeer te draggen dan werkt dit niet echt. Moet ik daar nog een knop voor inhouden of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Hmmm iedereen heeft hier minimaal 4 members ofzo in zijn party. Is het idee om dan een solo mage te beginnen heel erg idioot? Daar ben ik nu namelijk mee begonnen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Heeft er iemand al over multiplayer uitgebreid geprobeert? Ben er zeer benieuwt naar of de multiplayer ook zo cool is, anders ga ik hem misschien wel origineel kopen. De reacties zijn hier zo ontzettend goed en enthousiast, dat ik me weer voorbereid op eindeloze avondtjes lekker hack & slash, en items vinden :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Het probleem dat je hebt is dat je bij een horde monsters alles op je afkrijgt. Je hebt geen teammembers die wat af kunnen leiden.
Wat ik ook nogal eens doe is met twee aanvallen en twee even laten wachten. Als die twee dan zwakker zijn terugtrekken en met die andere aanvallen. Je hebt wat meer strategie keuze als je met een team speelt. Maar alleen (samen met een ezel voor je zooi) zou ook moeten werken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
/me Will heeft vandaag met 3CLipZ en nog iemand gespeeld.

Was wel leuk ja, is wel leuk dat je maar 1 char hoeft te besturen en iemand anders de andere.

Edit: Met andere woorden: Het wordt gewoon rete moeilijk :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

hoe is dat dan in multiplayer?

Ik neem nog 1 archer en 1 nature mage in me party, en dan laat ik hem zo....

Maar wat kan je allemaal doen in multiplayer?, hetzelfde als in single player?

Wat ik altijd best jammer vind van deze games, is dat als je ze eenmaal uitgespeeld heb niet meer speelt (dat heb ik iig), of zou dat ook anders zijn met deze game :P, dat als je helemaal aan het eind bent je weer terug moet en de monsters weer geplaced zijn, maar dan nog moeilijker, lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ja met multi kun je in dezelfde wereld spelen als in single, maar er is ook nog een andere.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Heb je een vette verbinding nodig om te kunnen hosten?, of is er niet zoveel lag?, met diablo II was er bijvoorbeeld al snel lag enzo, was best wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Hmmm eerst ging het wel redelijk, maar op een gegeven moment ging hij de hele tijd synchronizen van data, en ging die beetje laggen :?

Maar zo'n vette verbinding hoef je dus niet te hebben.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 02 april 2002 22:12 schreef Holy_Paladin het volgende:
Heeft er iemand al over multiplayer uitgebreid geprobeert? Ben er zeer benieuwt naar of de multiplayer ook zo cool is, anders ga ik hem misschien wel origineel kopen. De reacties zijn hier zo ontzettend goed en enthousiast, dat ik me weer voorbereid op eindeloze avondtjes lekker hack & slash, en items vinden :P .
Neem wel van die Kamelen mee, want je vind erg veel items, hehehehe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik zit nu in dat level na de Moeras ..

Dus met die vlammen werpers ..en rocketschieters.

Maar duurt dit level lang .. want ik ben net voor bij dat draaiding in het middan .. en al naar beneden gegaan.

Maar ik vind dit geen leuk level of blijf dit de hele tijd zo want dit vind ik niet zo veel meer met het spel te maken .. had liever beetje rond blijven lopen in de riddrtijd.
En niet zo als het er nu aan toe gaat want hier vidn ik geen zak aan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 02 april 2002 22:44 schreef Blackhole het volgende:
Ik zit nu in dat level na de Moeras ..

Dus met die vlammen werpers ..en rocketschieters.

Maar duurt dit level lang .. want ik ben net voor bij dat draaiding in het middan .. en al naar beneden gegaan.

Maar ik vind dit geen leuk level of blijf dit de hele tijd zo want dit vind ik niet zo veel meer met het spel te maken .. had liever beetje rond blijven lopen in de riddrtijd.
En niet zo als het er nu aan toe gaat want hier vidn ik geen zak aan ..
Wat loopt daar dan rond?, supersonische robots ofzo?, of moet ik het meer zien als kabaouters met een bazooka op hun nek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Als zoiets er in zit ben ik meteen weg :{

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Inderdaad, lijkt me ook niet echt leuk ofzo..., straks zie ik nog tanks rijden met skells erin..., en verschillende commando's waar mijn archers op moeten schieten...
Beetje overdreven dit..., maar ik vind het meestal niet meer zo leuk als je al "guns" kan gebruiken in een RPG..., RPG staat wel voor role playing, maar ik versta er wel altijd 1 tijd onder. En niet dat er in het begin skells, spinnen etc. je aanvallen, en als je verder komt gebommandeerd word met bazooka's (of wat het ook zijn)...

Maarja, ik zie wel tot waar ik het leuk vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
ben hem net aan het spelen, na de eerste campaign van HOMM4 uit te hebben gespeeld, maar spel ziet er retegoed uit :D

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu vast in die ice cavern.. Wat moet ik nu doen??

ik ben er trouwens achter gekomen dat je je ventjes kan ordenen om ze betere formatie te maken.. Zo'n pizza stuk met de tanks voorop en archer erachter en dan de mages daar nog achter en de ezeltjes erin.. Werkt perfect..

Moet je linker muisknop ingedrukt houden op de character venstertje en dan wordt groen en kun je het verslepen.. :D

veel makkelijker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Oordeel zelf maar

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2759108336
Dit zijn nog alleen maar de TANKS

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1575586886
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2474059165

Er zitten ook kleine schoenendozen in als heli's en dat soort rare dingen ...

Maar het is ff wennen maar het is de moeite waard als je ff door zet het blijft een mooi spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
OMG :X :X :X

Dit vind ik dus echt ontzettend klote :(

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar wacht even, het is juist mega cool WANT: Goblins staan erom bekend dat ze allerlei technische handigheidjes gebruiken. (Denk ook maar aan Warcraft 2 waar de goblin sappers bommetjes hebben en er ook een goblin zeppelin ding bestaat). Dit is dus gewoon een deel van het spel waarin je in de goblin wereld zit en tja, die bewaken hun territorium dus met mechanische dingen.
Als je straks uit die goblin wereld bent dan is het vast weer gewoon "medieval" zullen we maar zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op dinsdag 02 april 2002 23:55 schreef zanac het volgende:
Ja maar wacht even, het is juist mega cool WANT: Goblins staan erom bekend dat ze allerlei technische handigheidjes gebruiken. (Denk ook maar aan Warcraft 2 waar de goblin sappers bommetjes hebben en er ook een goblin zeppelin ding bestaat). Dit is dus gewoon een deel van het spel waarin je in de goblin wereld zit en tja, die bewaken hun territorium dus met mechanische dingen.
Als je straks uit die goblin wereld bent dan is het vast weer gewoon "medieval" zullen we maar zeggen!
IK lach me nu rot met die dingen ..
moest in het begin ook wel wennen maar het is een leuke verandering in het hele spel ..
Ik vraag me af hoe ze er op gekomen zijn om dit zo in elkaar tezetten ..

Het spel gaat steeds beter worden ..
Ik ben hopelijk bijna uit die Goblinwereld want je wordt er wel gek van .. maar het blijft leuk ..
Toen ik eerst begon had ik ook zo iets van :( maar nu gaat ik het juist heel leuk vinden ..
Zelf je nu ook gebruik kan maken van hun wapens ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Klinkt wel grappig, naja ik merk het wel als ik er ben. Denk dat dat nog wel redelijk moeilijk wordt met mijn solo mage ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op woensdag 03 april 2002 00:02 schreef The Will het volgende:
Klinkt wel grappig, naja ik merk het wel als ik er ben. Denk dat dat nog wel redelijk moeilijk wordt met mijn solo mage ;)
IK zal ff wat screens plaatsen .

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1763984545
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1753514118
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=3111202176
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1865369982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 22:55

Bezulba

Formerly known as Eendje

maar 4 party members?

kheb 2 ezels, en 6 members... en ik ben net de icecaves uit...

3 warriors 1 archer(me eigen char) een natural mage en een combat mage...

kheb btw echt fucking veel shit... khad alle 2 me ezels vol met stuff die voor het grootste deel oz'n mooi kleurtje had van "dit is cool" :)

kvin trouwens me ezels soms wel stom... doe je een tactical retreat blijven die beesten vrolijk staan.. en dan gaan ze dood.. ja duh ga dna achter me staan... maar ja die beesten staan nou niet bekent om hun flitsende inteligentie ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Hmmmz, op zich wel droog, kom je daar aan met je warriors en mages, hebben die fuckers gewoon een chaingun en laserguns. In theorie zou dat gewoon kansloos moeten zijn, in de praktijk niet ? Kan je die guns ook jatten, dat zou dan wat minder leuk zijn.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo hier nog wat foto's
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1451925488
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2959402180
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1789163016
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1582087929

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Laatst online: 20:39
"Sex is lekker , maar met Vliegen geniet je langer."

uhhh blackie is nog vrijgezel, zijn er nog horny gamebabes hier op de forum die hem anders doen bewijzen >:) :9~

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

ff mijn characters :))

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2629927909

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2135749431

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2812995398

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2514530536

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2353203198

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2283381512

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2102721664

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hier weer een paar mooie foto's :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1797564426
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=3018880375
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1089474395
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2124404378
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1557969146
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2664599545

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Bij sommige mensen zie ik trouwens dat de characters linksboven verdeeld zijn in twee groepen? Hoe kan dat? en kan ik de volgorde ook veranderen? Zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je ff een character selecteren, daarna nogmaals met de linkermuisknop op zijn plaatje drukken, maar nu ingedrukt houden. Dan zie je het hele plaatje groen worden, en dan kun je m naar boven of naar beneden slepen zodat je je party-opstelling in kan delen zoals je zelf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Zal het zo ff proberen..

ik baal er trouwens wel van dat je je multiplayer characters niet kunt opslaan. Multiplayer wordt zo helemaal niet erg aantrekkelijk en het spel heeft nu een houdbaarheidsdatum gekregen als ie uitgespeeld is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag (voor de redelijk ver gevorderden). Ik zit nu net in chapter 5. Maar van chapter 4 moet ik nog de tempel purifieen en de bandid boss verslaan. Ik denk dus dat ik een beetje snel dat moeras doorgerend ben en gelijk naar die goblins ben gegaan en dus die twee quests gemist heb. Klopt dat? Of kun je die pas doen ergens in chapter 5?
Ik ga denk ik alvast ff terugrennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
NG hoe bedoel je dat je ze niet kan opslaan? Ik heb gewoon nog mijn multi char staan met alles wat ik had gevonden hoor :?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 03 april 2002 14:44 schreef The Will het volgende:
NG hoe bedoel je dat je ze niet kan opslaan? Ik heb gewoon nog mijn multi char staan met alles wat ik had gevonden hoor :?
huh?

Dus je hebt singleplayer characters en multiplayer characters? Ben ik dan blind dat het mij niet lukte?

btw. Wie host? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 13-10 11:32

Bosmonster

*zucht*

Blah dat zal vast niet draaien op mn P3-800 met Geforce 1 :(

Komtie niet voor PS2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 03 april 2002 14:53 schreef Bosmonster het volgende:

Komtie niet voor PS2 ?
Microsoft die een spel ontwikkeld voor de PS2? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
NG-> Ik host straks wel ff, moet eerst even een koeler zien te vinden ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij draait hier bij mij op een amd duron 700 en geforce 1 sdr op resolutie van 800*600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 03 april 2002 15:05 schreef The Will het volgende:
NG-> Ik host straks wel ff, moet eerst even een koeler zien te vinden ;)
contact me maar @ ICQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo net ff naar de Draken grot geweest en ff wat gespeeld met draakje :P

Alleen jammer hij heeft het moeten bekopen met zijn leven :9~ maar daar maak ik me nu helemaal geen zorgen over :P

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2163815065
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1796207817
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2381853923
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1066086748
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2302126347
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2784317878
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2584098776
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=3027124006

ZO dat was het weer op naar het volgende slachtvlees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Op dinsdag 02 april 2002 23:34 schreef The Will het volgende:
OMG :X :X :X

Dit vind ik dus echt ontzettend klote :(
Idd, da vindt ik ook wat minder, van die mechanische troep erin. Vindt dat soort werelden ( en de games ervan) juist leuk, omwille dat er geen auto's en andere mechanische dingen in zitten. Zo wou ik laatst een boek gaan lezen, ook over zo'n "bg" wereld, begon de eerste pagina meteen over een grasmaaier |:( |:( . Maar dungeon siege krijg ik morgen, en toets week is net voorbij, dus dat wordt gamen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 14:53 schreef Bosmonster het volgende:

Komtie niet voor PS2 ?
Draait hier heerlijk op een P3 666MHz met een Geforce DDR hoor... no problem en nog in 1024x768/32 ook

Mechanische shit hoort bij goblin hoe vervelend het ook is. Lees maar eens wat boeken of idd warcraft etc. zolang het maar geen echte "mechanische" dingen zijn maar een houten doos met tandwielen kan nog net. Er zal echt geen kwartshorloge opduiken in DS hoor ook geen lightsaber.
Lightning rod is een populair wizzard wapen in de diverse fantasy boeken. Maar nu dwalen we weer te ver af... back to the arena for more action zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu in begin chapter 3, maar ik weet niet waar ik heen moet.. kan iemand mij helpen?? ik moet nu de mage meric vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er allemaal erg mooi uit...
Maar ik vraag me af of ik het wel leuk zal vinden. Ik speel normaal alleen adventures en strategy spellen, sinds kort begonnen met RPG (Baldur's Gate stukje gespeeld daarna er weer af wegens ruimtegebrek (laptoppie)) en nu Planescape: Torment. Er werd in dit topic gezegd dat dit meer hack&slash is dan RPG. Iemand ervaring met beide spellen? Als ik P:T en BG leuk vind, vind ik dit dan ook leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Weet iemand welke poorten Dungeon Siege gebruikt bij het hosten van een multiplayer sessie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 03 april 2002 16:58 schreef ingeni het volgende:
ik zit nu in begin chapter 3, maar ik weet niet waar ik heen moet.. kan iemand mij helpen?? ik moet nu de mage meric vinden.
Die vind je in de Ice Cave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Op woensdag 03 april 2002 16:58 schreef ingeni het volgende:
... [verwijderd]

/edit
ach eigenlijk reageer ik beter niet op zoiets :?

/edit

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 17:34 schreef Skeleton het volgende:

[..]

/edit
ach eigenlijk reageer ik beter niet op zoiets :?
/edit
nou en?

ooit gehoord van Import? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
Dat Fortress Kroth, komt die pas na de swamp?
Ik ben nu nml bezig met Chapter 4 (in de swamp), maar heb Reinforce Fortress Kroth nog open staan bij de quests van chapter 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
ik ga zo 8 in :)Ik zit in het einde van level 7

Maar kan ik nog wat kopen voor dat ik door level 8 heen moet ?

ik ben namelijk door mijn potjes heen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 17:56 schreef Darklance het volgende:
Dat Fortress Kroth, komt die pas na de swamp?
Ik ben nu nml bezig met Chapter 4 (in de swamp), maar heb Reinforce Fortress Kroth nog open staan bij de quests van chapter 3...
Yep, dat fortress komt pas later, na de swamp.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.