even vraag je over EGLL (heatrow)
Hoe krijg je de catering aan je vliegtuig?
en kan die slurf ook aan het toestel komen?
Hoe krijg je de catering aan je vliegtuig?
en kan die slurf ook aan het toestel komen?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Paar keer shift+enter drukken??Op donderdag 28 maart 2002 14:39 schreef hellogoodbye het volgende:
Nog ff over dat 'nieuwe' PSS Airbus main panel view...
Eerst zag je dit op de runway:
[afbeelding]
En nu zie je dít op de runway (je ziet dus niets...):
[afbeelding]
En het gaat dus om wat je uit het raam ziet, zeg maar.
Ik vind dat dus echt niks. Jammer. Weet iemand of dit is op te lossen met wat gerommel in een of ander (panel?).cfg file? Die eerste is toch veel mooier, leuker?
Dan kan je toch net zo goed SHIFT+ENTER doen?Op donderdag 28 maart 2002 14:54 schreef rdluca het volgende:
[..]
inderdaad aan te passen in je panel.cfg; zoek
VIEW_FORWARD_DIR=X.X, Y.Y, Z.Z
X.X is de pilot seat. Door deze waarde groter maken gaat de pilot seat omhoog.
dus de B767, MD11 en B747-300 worden dus vervangenKLM SELECTS BOEING AND AIRBUS IN FLEET RENEWAL PROGRAM
AMSTELVEEN, March 28, 2002 - KLM Royal Dutch Airlines announced today that the company intends replacing the Boeing 747-300, MD-11 and Boeing 767 aircraft types currently operated in its intercontinental fleet with two new types, the Boeing 777-200 and the Airbus A330-200. KLMs current 747-300F freighter aircraft will be replaced with Boeing 747-400 Freighters.
This replacement program will improve the cost efficiency and competitiveness of the KLM fleet as the new aircraft will have lower unit costs and superior operating characteristics within KLMs network. The new aircraft are expected to reduce environmental impact, increase customer appreciation and enhance flexibility in the network. Furthermore, the aircraft are being purchased at a time when the market for aircraft purchase is very favorable.
The fleet replacement, about which KLM has been negotiating with the two airplane manufacturers, engine manufacturers and several lease companies since August 2001, is planned to take place in two phases.
During the first phase, KLM will replace the twelve Boeing 747-300 aircraft currently operated, with eight Boeing 777-200ER (Extended Range) aircraft and three Boeing 747-400ERF (Extended Range Freighter) freighters. The first Boeing 777-200ER aircraft will be delivered late 2003. The last Boeing 747-300 will be phased out before 2005. KLM is currently still negotiating with various parties on its choice of engines for the new aircraft.
For the second phase, KLM is negotiating the replacement of its ten MD-11s and twelve Boeing 767-300ERs with a combination of A330-200s and additional Boeing 777-200ER airplanes.
On completion of the fleet replacement program, KLM will have reduced the number of aircraft types in its intercontinental fleet from four to three, comprising the Boeing 747-400 (in all-passenger, combi and freighter configurations); the Boeing 777-200ER; and the Airbus A330-200.
The KLM Board of Managing Directors will be making further announcements on the fleet renewal at the May 8, 2002, press conference presenting the companys results for fiscal 2001/2002.
Verwijderd
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ga jij dat stuk nog eens goed lezen.Op donderdag 28 maart 2002 15:53 schreef KIMBLE het volgende:
klm:
[..]
dus de B767, MD11 en B747-300 worden dus vervangen
door B777-200 en A330-200
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
nee ik heb teveel hoofdpijnOp donderdag 28 maart 2002 16:43 schreef achappey het volgende:
[..]
Ga jij dat stuk nog eens goed lezen.
Wat is een one flag carrier?Op donderdag 28 maart 2002 16:03 schreef rellehenk het volgende:
Ik had toch wel verwacht dat de KLM een one flag carrier zou blijven
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
dat die alleen maar met boeing/airbus vliegt maar nu dus allebijOp donderdag 28 maart 2002 16:45 schreef achappey het volgende:
[..]
Wat is een one flag carrier?
Huh? Ikke niet snappen? Dan zijn ze nu toch ook geen one flag carrier aangezien ze met MD-11's vliegen? Bovendien hebben ze ook vroeger met de Airbus A310 gevlogen.Op donderdag 28 maart 2002 16:46 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dat die alleen maar met boeing/airbus vliegt maar nu dus allebij
toch
ik wist het nie zekerOp donderdag 28 maart 2002 16:48 schreef achappey het volgende:
[..]
Huh? Ikke niet snappen? Dan zijn ze nu toch ook geen one flag carrier aangezien ze met MD-11's vliegen? Bovendien hebben ze ook vroeger met de Airbus A310 gevlogen.
MD hoort bij Boeing. Vroeger hebben ze idd ook nog met Airbussen gevlogen. Ik las wel eens dat KLM een van de weinige echte one-flag-carriers waren.Op donderdag 28 maart 2002 16:49 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik wist het nie zeker
tering wat supermooi!!!Op donderdag 28 maart 2002 16:47 schreef The_FrankO het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MUST HAVE!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog wat splash screens gemaakt
Hier twee pic's (dit is brakke jpg kwaliteit de echte zijn veel beter)
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet rechtermuisknop klikken en dan doel opslaan als. Als je het gedowload heb moet je het veranderen naar .zip
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MUST HAVE!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Heb je de vorige van mij ook gehad? Die zijn ook erg mooiOp donderdag 28 maart 2002 16:54 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
tering wat supermooi!!!
tampert, kriminalpolizei
Op donderdag 28 maart 2002 16:57 schreef Evilernie het volgende:
yo goeiesmiddags....ben ik nou de enige die morgen naar school moet
jawelOp donderdag 28 maart 2002 16:59 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
school
Is jezus bij jullie op school niet terug op aarde gekomen dan
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha ja jij bent de enigeOp donderdag 28 maart 2002 16:57 schreef Evilernie het volgende:
yo goeiesmiddags....ben ik nou de enige die morgen naar school moet
Verwijderd
Tegen die tijd zijn er NIEUWE piloten opgeleidt op de vliegscholen om ze in airbussen te laten vliegen.Op donderdag 28 maart 2002 16:52 schreef rellehenk het volgende:
[..]
MD hoort bij Boeing. Vroeger hebben ze idd ook nog met Airbussen gevlogen. Ik las wel eens dat KLM een van de weinige echte one-flag-carriers waren.
Kost het dan niet veel geld om piloten om te scholen naar Airbussen?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Verwijderd
Jij wel.. De frames worden er echter niet beter op..Op donderdag 28 maart 2002 17:04 schreef Blackhole het volgende:
Zo mensen hier ben ik vertrokken van af eham .
[afbeelding]
[afbeelding]
PS Deze fotos zijn genomen op de hoogste res .. op mijn monitor .. 1600 in 16 bits![]()
Bijna vol open ..
Verwijderd
Op donderdag 28 maart 2002 17:07 schreef Puken het volgende:
Nee niels en ik motten morgen ook naar school anders krijgen we in mei niet 2 weken achter elkaar les
tampert, kriminalpolizei
Aaargh ik post em ook altijd tussen de pics in, dan ziet niemand emOp donderdag 28 maart 2002 16:30 schreef ND het volgende:
Dies toch al eens een keer geweest?![]()
Maar waar kan ik gratis Sid/Star Airport charts downloaden van EGLL?
je kan tog in de fmc de charts vinden? (df iig)Op donderdag 28 maart 2002 17:24 schreef ND het volgende:
[..]
Aaargh ik post em ook altijd tussen de pics in, dan ziet niemand em
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ja idd, maar op papier vind ik handiger, en bovendien staat in de FMS geen airways. (dacht ik zo)Op donderdag 28 maart 2002 17:25 schreef nealzie het volgende:
[..]
je kan tog in de fmc de charts vinden? (df iig)
het is FMCOp donderdag 28 maart 2002 17:40 schreef ND het volgende:
[..]
Ja idd, maar op papier vind ik handiger, en bovendien staat in de FMS geen airways. (dacht ik zo)
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ok, ik zal het proberenOp donderdag 28 maart 2002 14:04 schreef jos_zwa het volgende:
hieronder is een plaatje te zien van een paar flightplans van Lufthansa. kan iemand mij een beetje (1 route) uitleggen hoe dit zit ??? welke waypoint nu gebruikt worden ??? want er staat er soms meerder onder elkaar:
Ja dat bedoel ik (typvauwtjeOp donderdag 28 maart 2002 17:47 schreef McFlipp het volgende:
[..]
het is FMC
Ennuh er staan daar idd geen airways, maar daar kan je wel FSNAV voor gebruiken. En op dutchvacc website kan je iig gratis sids/stars charts halen van EHAM.
Ennuh in de FMC (=MCDU) van de airbus zitten dacht ik niet die sids en stars in de MCDU.
onder VIA komt de airway te staan en bij TO staat totaan welk waypoint je op die betreffende airway vliegt.Op donderdag 28 maart 2002 18:37 schreef ND het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik (typvauwtje) Hmmz, ff FsNAV dan weer installeren, staan daar wel SID's en STAR's in?
Ik moet toegeven dat via SID en START vliegen errug interessant en relistisch is. Kwist niet dat de aankomst route voor EHAM R06 al in Noord Brabant is. (in de regio Eindhoven)
Ff een vraagje over de FMC :
Wat is het verschil in de ROUTE pagina tussen "TO" en "VIA"?
Aha op die fiets, hoe moet je meerdere waypoints (dat kunnen toch VOR/NDB's zijn?) toevoegen?(is dus ook meteen meerdere airways toevoegen)Op donderdag 28 maart 2002 18:54 schreef McFlipp het volgende:
[..]
onder VIA komt de airway te staan en bij TO staat totaan welk waypoint je op die betreffende airway vliegt.
Euhmm is rdluca omgekomen bij de Albert Heijn??Op donderdag 28 maart 2002 19:10 schreef pilotincommand het volgende:
Is Bolk dood?
Verwijderd
Ik zie jullie anders ook niet...Op donderdag 28 maart 2002 19:13 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Euhmm is rdluca omgekomen bij de Albert Heijn??
Ik stond (en sta nog steeds klaar op ip 213.84.188.26) klaar op EHAM en we gingen vliegen, ik was bij baantje nummer 24 aangekomen en opeens gaat ie weg, daarvoor had ie gezegt dat ie tijdens de vlucht nog eten ging halen bij AH dus ik snap er nix van.
Hmmmzzz camel heeft al gejoined hoor dus dan ligt dat aan jouw.Op donderdag 28 maart 2002 19:25 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Ik zie jullie anders ook niet...
Ik kan niets vindenOp donderdag 28 maart 2002 19:28 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Hmmmzzz camel heeft al gejoined hoor dus dan ligt dat aan jouw.
En nu net nog iemand
wtf hoe komt dat in godsnaam?? ER zijn al 2 andere mensen gejoined en rdluca en nealzie konden ook gewoon joinen (uurtje geleden ofzo, en heb niet opnieuw gehost ofzo)Op donderdag 28 maart 2002 19:34 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik kan niets vinden
Hier, ook voor de andere Engelse vliegvelden!:Op donderdag 28 maart 2002 16:30 schreef ND het volgende:
Dies toch al eens een keer geweest?![]()
Maar waar kan ik gratis Sid/Star Airport charts downloaden van EGLL?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
wil je hem in je mailbox? Posky Martiniar 767-300 dirty ??Op donderdag 28 maart 2002 19:50 schreef KIMBLE het volgende:
fuck!!!!!!!!!11
posky site is downen ik heb die martinair nodig
heb iemand die
zoja messag me
bij de weg weet iemand hoelaat het nu is op KLAX (los angeles)
ja plz!!!!Op donderdag 28 maart 2002 20:10 schreef rellehenk het volgende:
[..]
wil je hem in je mailbox? Posky Martiniar 767-300 dirty ??
ok, komt ie. Duurt ff met 6 KB uploadOp donderdag 28 maart 2002 20:11 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja plz!!!!
* KIMBLE is u voor eeuwig dankbaar
okOp donderdag 28 maart 2002 20:14 schreef rellehenk het volgende:
[..]
ok, komt ie. Duurt ff met 6 KB upload
http://www.dutchvacc.com/Op donderdag 28 maart 2002 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
hmm als ik clearance vraag om te taxien op eham dan krijg ik zo'n tien markers te horen waar ik langs moet. Kan ik ergens een chart d/loaden waar deze op staan?
verstuurd...Op donderdag 28 maart 2002 20:17 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ok
[edit]
hoe groot is die danwel nie?
ik heb hem en hij werktOp donderdag 28 maart 2002 20:39 schreef rellehenk het volgende:
[..]
verstuurd...
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!!!!!!! Thanks man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Staan er echt keie veel. Voor EGLL staan tering veel kaarten. Woei!!!!Op donderdag 28 maart 2002 19:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hier, ook voor de andere Engelse vliegvelden!:
http://www.ais.org.uk/uk_aip/pdf/ad/aipad2.htm
goeie pagina is dat jaOp donderdag 28 maart 2002 20:56 schreef ND het volgende:
[..]
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!!!!!!! Thanks man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Staan er echt keie veel. Voor EGLL staan tering veel kaarten. Woei!!!!
* Nd Is verry happy now
www.lagoonline.comOp donderdag 28 maart 2002 21:33 schreef TheRock het volgende:
Filip waar kan je Schiphol kopen?
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Alleen staat op die pagina alle SID\s en STAR's van een vliegveld apart. Hoe weet je nou welke STAR bij welke landingsbaan hoort?Op donderdag 28 maart 2002 21:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
goeie pagina is dat ja
Verwijderd
Een STAR hoort niet bij een specifieke landingsbaan. Het is meer een standaardroute naar het vliegveld toe. De ATC loodst je daarna met "vectors" naar het punt waar je goed voor de in gebruik zijnde landingsbaan komt.Op donderdag 28 maart 2002 21:55 schreef ND het volgende:
[..]
Alleen staat op die pagina alle SID\s en STAR's van een vliegveld apart. Hoe weet je nou welke STAR bij welke landingsbaan hoort?
Zijn er SID's en STAR's voor Eindhoven en Maastricht?
Ja klopt, op dutchvacc had ik ze al gevonden, maar kon geen enkel plattegrondje vinden met mijn markers erop. Wist ik veel dat die nep waren!Op donderdag 28 maart 2002 20:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.dutchvacc.com/
10 markers lijkt me overdreven veel. Meestal is het "taxi via North to W7, rwy 01L", zoiets. Als je die 10 markers te horen krijgt van de ATC van FS zelf dan dat kloppen: dat slaat nergens op en is volkomen onrealistisch.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
S1 op Schiphol bestaat wel hoor! Namelijk het stukje taxibaan tussen runway 06/24 en het R-platform (Cargo).Op donderdag 28 maart 2002 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt, op dutchvacc had ik ze al gevonden, maar kon geen enkel plattegrondje vinden met mijn markers erop. Wist ik veel dat die nep waren!
Wel weer een uur verspild aan het uitzoeken waar marker S1 nou zou kunnen liggen.
Klopt helemaalOp donderdag 28 maart 2002 22:13 schreef ND het volgende:
Aha, zo. Dan heb ik 1 vraagje nog. Als ik van EGLL naar EHAM wil vliegen en ik start op baan 09L (EGLL) Dan is het toch de beste om SID "BROOKMANS PARK/BPK te nemen"? Checkf ff deze link : http://www.ais.org.uk/uk_aip/pdf/ad/32LL0603.pdf
Is de frequentie van dit ding nou 117.5???
Ikke vlieg nog Boeings (737/747/777)Op donderdag 28 maart 2002 22:19 schreef Bolk het volgende:
Vraagje:
Wie van jullie durven zich al airbus geschikt te noemen? Niemand vliegt meer boeing heb ik zo maar het idee![]()
De take off was in Airbus2.avi. Ik heb helemaal geen ruimte om alle filmpjes op te slaan, daarom gaan de oude er steeds af. Ik ben nu airbus6.avi aan het uploadenOp donderdag 28 maart 2002 22:25 schreef ND het volgende:
Waaaa!! Heb ook net ff DiX geinstalled op mijn PC, in AIRBUS3.AVI blijkt dat er een takeoff was!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!! heb ik die gemist?!?!?!?!? (ik kan hem nu niet meer downenFilenotfound) Wanneer komt de landing?
* Bolk heeft airbus 5 nog niet wegens downtime gisterOp donderdag 28 maart 2002 22:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De take off was in Airbus2.avi. Ik heb helemaal geen ruimte om alle filmpjes op te slaan, daarom gaan de oude er steeds af. Ik ben nu airbus6.avi aan het uploaden
Misschien heeft iemand airbus2.avi nog voor je? Ik wil het filmpje opzich ook wel uploaden naar je (met 6 kB/s), maar dan moet je me maar ff contacten (msn: ihd@xs4all.nl)
??? bedoel je niet E1?Op donderdag 28 maart 2002 22:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
S1 op Schiphol bestaat wel hoor! Namelijk het stukje taxibaan tussen runway 06/24 en het R-platform (Cargo).
negative, helaas...Op donderdag 28 maart 2002 22:33 schreef Bolk het volgende:
[..]
* Bolk heeft airbus 5 nog niet wegens downtime gister
staat ie er nog op? plz confirm
kheb em anders ook nog wel..Op donderdag 28 maart 2002 22:33 schreef Bolk het volgende:
[..]
* Bolk heeft airbus 5 nog niet wegens downtime gister
staat ie er nog op? plz confirm
Nee hoor, S1:Op donderdag 28 maart 2002 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
??? bedoel je niet E1?
Woei!Op donderdag 28 maart 2002 22:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Hij druppeld binnenOp donderdag 28 maart 2002 22:48 schreef Tourniquet het volgende:
Hier is ie dan:
Airbus 6 (14,4 MB)
zenksOp donderdag 28 maart 2002 22:48 schreef Tourniquet het volgende:
Hier is ie dan:
Airbus 6 (14,4 MB)
Nou word ik helemaal gek, je bent toch niet aan het fotoshoppen he?
/10Op donderdag 28 maart 2002 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
leuke server; 500KB/s
huh?? Of ik of jij hebt een oude versie!Op donderdag 28 maart 2002 22:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou word ik helemaal gek, je bent toch niet aan het fotoshoppen he?
mijn mapje van dutchvacc:
[afbeelding]
Zou jij airbus 5 nog een keer willen uppen plz?Op donderdag 28 maart 2002 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
leuke server; 500KB/s
hmmm ik heb dus de oude => 18-02-1998Op donderdag 28 maart 2002 22:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
huh?? Of ik of jij hebt een oude versie!
Ik heb hier ook de papieren versie uit januari 2001 en daar heet die taxibaan ook gewoon S1.
Nee van die vase ben ik afOp donderdag 28 maart 2002 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
isdn zeker?
Gewoon van http://www.dutchvacc.com/, bij Downloads. Schiphol heeft de naamgeving van de taxibanen en exists veranderd, ik dacht in de zomer van 2000.Op donderdag 28 maart 2002 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
hmmm ik heb dus de oude => 18-02-1998
waar heb je die nieuwe(re) vandaan dan?
Ben bezig met uploaden, gaat alleen niet geweldig snel....16KB/s max (@home)Op donderdag 28 maart 2002 22:55 schreef Bolk het volgende:
[..]
Zou jij airbus 5 nog een keer willen uppen plz?
Thnx
ThnxOp donderdag 28 maart 2002 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben bezig met uploaden, gaat alleen niet geweldig snel....16KB/s max (@home)
Verwijderd
BOEING ROELTOp donderdag 28 maart 2002 22:19 schreef Bolk het volgende:
Vraagje:
Wie van jullie durven zich al airbus geschikt te noemen? Niemand vliegt meer boeing heb ik zo maar het idee![]()
Verwijderd
tampert, kriminalpolizei
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq