Die pics komen morgen. Die baan was gewoon korter dan ik had verwacht en autobreak stond slechts op lowOp dinsdag 26 maart 2002 23:36 schreef McFlipp het volgende:
Nice pics Biobak (je bent iig niet van de baan afgeschoten) en dutchplanet!
Goedenavond heren 
Hier is dan het langverwachte nieuwe filmpje:
Airbus, deel 4 (18,2 MB)
Voor degenen die vorige delen hebben gemist, deel 2 en 3 zijn hier te downloaden met veel dank aan McFlipp!!!
Airbus 2
Airbus 3
Airbus, deel 4 (18,2 MB)
Voor degenen die vorige delen hebben gemist, deel 2 en 3 zijn hier te downloaden met veel dank aan McFlipp!!!
Airbus 2
Airbus 3
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Wow wat een snelle connectie zeg...690 Kb/s
Goedemorgen...
Ik ben in me Airbus gesprongen, uitgenodigd voor een exclusieve presentatie van een nieuw Airbus-model op het vliegveld van Nice, Frankrijk.

En nog net op tijd om de nieuwste airbus te kunnen zien.
Ik ben in me Airbus gesprongen, uitgenodigd voor een exclusieve presentatie van een nieuw Airbus-model op het vliegveld van Nice, Frankrijk.
En nog net op tijd om de nieuwste airbus te kunnen zien.
whahahaha nils holgerson ( * nealzie voelt zich aangesproken)
Hehe leuke reden om te gaan vliegen
(vliegen met een verhaal...)
Ennuh ik wist niet dat me homepage zo snel was
Ennuh ik wist niet dat me homepage zo snel was
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Nou, dat zijn weer prachtige pics, rdluca! Wat is 'ie lekker, hè, die PSS Airbus!Op woensdag 27 maart 2002 06:50 schreef rdluca het volgende:
Goedemorgen...
Dikke lol
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Heeft er hier iemand ook zo vliegstuurtje, denk erover om er 1 te kopen. Welke raden jullie mij aan?
En op zo stuurjte kan je zeker niet de rudders bedienen, daarvoor moet je zeker die pendalen kopen? dat wordt dan wel een beetje heel erg duur........
Ik vindt fliht simuletor ijgeleik helemaal niet meer boeient. Stom spel, al die vliegtiug'jes waar je geens eens mee kan schiete. Scheneryies die je freem reet omlaag trekken.
En zo n stuurtje kost een vermogen
.
En op zo stuurjte kan je zeker niet de rudders bedienen, daarvoor moet je zeker die pendalen kopen? dat wordt dan wel een beetje heel erg duur........
Ik vindt fliht simuletor ijgeleik helemaal niet meer boeient. Stom spel, al die vliegtiug'jes waar je geens eens mee kan schiete. Scheneryies die je freem reet omlaag trekken.
En zo n stuurtje kost een vermogen

Positief filmpje. Can't stall, can't bank too much.. echt wel beterOp woensdag 27 maart 2002 00:06 schreef Tourniquet het volgende:
Goedenavond heren
Airbus, deel 4 (18,2 MB)
Airbus 2
Airbus 3
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
LOOOOOOL!
Leuke pics rdluca. Ik ben trouwens van de PiSS klasse overtuigd na het lezen van zoveels goeds over de Airbus. Na een "trialperiode" ga ik hem morgen kopen!!!!
Verwijderd
Ik heb de PSS Airbus nu NET officieel gekocht. Ik heb zelfs speciaal hiervoor een credit card aangevraagd! De installer is al binnen en is nu bezig met het downloaden van het hele zooitje.
Ik zit nu op het werk waar ik FS 2002 niet op de computer heb, maar laat 'm gewoon in een lege map installen: dan kan ik 'm vervolgens op cd branden en heb ik gelijk een perfecte backup. Tot de volgende patch, tenminste.
Dit werkt heel wat handiger dan de back-up tip van PSS zelf: die laten je van alles en nog wat kopiëren...
Ik zit nu op het werk waar ik FS 2002 niet op de computer heb, maar laat 'm gewoon in een lege map installen: dan kan ik 'm vervolgens op cd branden en heb ik gelijk een perfecte backup. Tot de volgende patch, tenminste.
Dit werkt heel wat handiger dan de back-up tip van PSS zelf: die laten je van alles en nog wat kopiëren...
Hij vliegt heerlijk!!Op woensdag 27 maart 2002 09:36 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Nou, dat zijn weer prachtige pics, rdluca! Wat is 'ie lekker, hè, die PSS Airbus!
Ik wil dus vermijden dat ik net zoals met mijn "trialversie" mappen moet gaan verplaatsen naar de FS2002. Want dan kan ik net zo goed mijn versie houden. Maar ben van de andere kant bang als ik over 6 maanden effe geen kabel internet meer heb, hoe ik dan nog mijn Airbus kan installeren
Verwijderd
effe wat hele mooie screenshots van een scenery.
http://alpha.science.unitn.it/~oss/msfs2k2/snaps/snaps1.html
Verwijderd
Tja, er zit toch niets anders op dan zo nu en dan (na elke update) de hele zooi te installeren in een lege map en die dan ergens parkeren, op cdr of zo. Dan kan je die over je FS install heen gooien. Een andere oplossing is er niet, vrees ik.Op woensdag 27 maart 2002 10:18 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik wil dus vermijden dat ik net zoals met mijn "trialversie" mappen moet gaan verplaatsen naar de FS2002. Want dan kan ik net zo goed mijn versie houden. Maar ben van de andere kant bang als ik over 6 maanden effe geen kabel internet meer heb, hoe ik dan nog mijn Airbus kan installeren
En over dat 'want dan kan ik net zo goed mijn versie houden': ik heb 'm gekocht omdat ik hem te gek vind en omdat ik graag elke patch meteen wil hebben. Die trial versies geven toch vaak problemen (ik heb gisteravond FS 2002 opnieuw moeten installen na een mislukte 'update' van mijn trial versie Airbus...).
Erg mooi, maar waar (en hoe) kan ik deze downloaden ?Op woensdag 27 maart 2002 10:53 schreef apenootje999 het volgende:
effe wat hele mooie screenshots van een scenery.
En nou mis ik alleen nog deel 1Op woensdag 27 maart 2002 00:06 schreef Tourniquet het volgende:
Goedenavond heren
Airbus, deel 4 (18,2 MB)
Airbus 2
Airbus 3
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
----====== AMATEUR POLL
!!!!! ===------
WANNEER DOE JIJ EEN LANDINGSGESTEL UIT ?
A) ALS IK DE LOCALIZER INTERCEPT
ALS IK DE LOCATIZER INTERCEPT HEBT EN ALS DE GLIDESCOPE IN HET MIDDEN IS (DUS ALS JE HET GLIJPAD NAAR BENEDEN GAAT)
C) ANDERS (zo ja vermelden)
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
C) Als ik daar behoefte aan hebOp woensdag 27 maart 2002 11:38 schreef jos_zwa het volgende:
----====== AMATEUR POLL!!!!! ===------
ALS IK DE LOCATIZER INTERCEPT HEBT EN ALS DE GLIDESCOPE IN HET MIDDEN IS (DUS ALS JE HET GLIJPAD NAAR BENEDEN GAAT)
Verwijderd
van me vorige bericht, dat was IK niet, een of andere lompe mongool heeft dat gedaan
maar wat ik dus wilde vragen, heeft er iemand zo vliegstuurtje? en welk vliegstuurtje is aan te raden. En als je zo stuurtje heb, dan is het zeker wel erg handig om ook die pedalen erbij te kopen.
maar wat ik dus wilde vragen, heeft er iemand zo vliegstuurtje? en welk vliegstuurtje is aan te raden. En als je zo stuurtje heb, dan is het zeker wel erg handig om ook die pedalen erbij te kopen.
C) Tussen A&B inOp woensdag 27 maart 2002 11:38 schreef jos_zwa het volgende:
Hoe zijn die Abacus toestellen? Iemand ervaring mee?
Ik ben gek op die 2 prop toestellen en wil de Piper Aztec
gaan uitproberen, misschien wel kopen als ie goed is.
Ik ben gek op die 2 prop toestellen en wil de Piper Aztec
C) Tussen A en B in, dus vlak voordat ik begin met dalen vanwege de glidescope.Op woensdag 27 maart 2002 11:38 schreef jos_zwa het volgende:
En de reden was idd dat ik anders te snel zal gaan bij het dalen, maar dat heeft pilotincommand dus al uitgelegt.
Verwijderd
Meestal gebeurd dit als de kist de glideslope passeert. Dan gaat hij naar beneden en dat zorgt ervoor dat de speed omhoog gaat. Dit wordt gecorrigeerd door het uit doen van het landingsgestel. Dit is natuurlijk wle bij een long approach. Bij een short apporch gebeurd het vaal al bij het intercepten.Op woensdag 27 maart 2002 12:08 schreef rellehenk het volgende:
[..]
C) Tussen A&B in
Lees ik hier over een trial versie van de Airbus?
Bestaat die al?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Mensen ik heb ff een vraagje ik ben net opgestegen met de airbus a320 vanaf EHAM 
Ik had voor de start t.o config gedaan en alles was goed, maar nu staat er dit:

Dus op de upper ecam moet je ff kijken, hoe gaat dit allemaal weg? want volgens mij moet dat vanzelf weggaan na de start, maar dat gebeurt dus niet.

Dus op de upper ecam moet je ff kijken, hoe gaat dit allemaal weg? want volgens mij moet dat vanzelf weggaan na de start, maar dat gebeurt dus niet.
abacus heb soms mooie planes maar nie veel speciaalsOp woensdag 27 maart 2002 12:09 schreef Delphi32 het volgende:
Hoe zijn die Abacus toestellen? Iemand ervaring mee?
Ik ben gek op die 2 prop toestellen en wil de Piper Aztecgaan uitproberen, misschien wel kopen als ie goed is.
als je wat leuks wil koop de Piper FSD Piper Cheyenne
Ik ben ernaar op zoek geweest, maar heb m nog niet gevonden. Tijdens mn zoektocht stuitte ik op de Aztec en die vind ik ook wel bijzonder fraaiOp woensdag 27 maart 2002 14:21 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
abacus heb soms mooie planes maar nie veel speciaals
als je wat leuks wil koop de Piper FSD Piper Cheyennedas pas een mooi plane
Hehe ik zat op school in dit forum te kijken vanochtend en toen keek ik naar de screenies van rdluca in die air france, en toen zei iemand: "zozo mooie foto's hoe hebben ze die genomen?" Hehe hij dacht dus dat ze echt waren!!!
Best wel goede job van pss en van de mensen van die mesh van die bergen
het ging om deze pic:
het ging om deze pic:
Verwijderd
Mesh is inderdaad erg mooi! Ik zie vaak genoeg van die files die je dan kan downloaden, maar kost mesh je ook FPS??Op woensdag 27 maart 2002 14:27 schreef McFlipp het volgende:
Hehe ik zat op school in dit forum te kijken vanochtend en toen keek ik naar de screenies van rdluca in die air france, en toen zei iemand: "zozo mooie foto's hoe hebben ze die genomen?" Hehe hij dacht dus dat ze echt waren!!!
het ging om deze pic:
[afbeelding]
Waarom kan ik hem niet downloaden?Op woensdag 27 maart 2002 00:06 schreef Tourniquet het volgende:
Goedenavond heren
Airbus, deel 4 (18,2 MB)
Airbus 2
Airbus 3
offtopic:
Ik zit hier op school met Win 2K, maar waarom zie ik geen airbus video met Windows Mediaplayer? Heeft ie anders wel is gedaan, maar nu niet meer.
Ik heb hem wel volledig gedownload.
Ik zit hier op school met Win 2K, maar waarom zie ik geen airbus video met Windows Mediaplayer? Heeft ie anders wel is gedaan, maar nu niet meer.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
mayby divxOp woensdag 27 maart 2002 15:07 schreef -Sander_ het volgende:
offtopic:
Ik zit hier op school met Win 2K, maar waarom zie ik geen airbus video met Windows Mediaplayer? Heeft ie anders wel is gedaan, maar nu niet meer.Ik heb hem wel volledig gedownload.
Verwijderd
Dat gaat niet vanzelf weg! TO config doet niets anders dan een checklist op de ecam toveren: je moet er zelf voor zorgen dat alles VOOR het vertrek GROEN is. Hoe bedoel je dat alles goed was voor de start? Was alles groen?Op woensdag 27 maart 2002 14:19 schreef McFlipp het volgende:
Mensen ik heb ff een vraagje ik ben net opgestegen met de airbus a320 vanaf EHAM
[afbeelding]
Ik zie dat je flaps nog up zijn, autobrake staat nog uit (rechts van ECAM) en je hebt de signs nog niet aan (op de overhead moet je het seatbelt knopje omzetten (en doe gelijk ff no smoking aan), onderaan, rechts van de lights. Als je dat doet en je drukt vervolgens nóg een keer op TO config, dan zal alles (ook TO config test) groen worden.
Ah zo.Op woensdag 27 maart 2002 15:16 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Trial versie is een nette benaming voor illegale software...
Wie kan en wil mij helpen met de FMC van de DF?
Ik zit met het volgende :
Ik wil een vlucht maken van EHEH naar EHAM. Ik weet dus alleen het kleine begin, en van die tutorial snap ik het nog steeds niet.
Eerst doe ik INIT REF. Daar vul ik EHEH in. Dan klik ik op ROUTE en vul ik op de ROUTE scherm het vertrekpunt en bestemming. (EHEH-EHAM)
En dan loop ik vast. Wat moet bij TO en wat moet dan bij VIA? Ksnap er helemaal de ballen van
Please, wie kan me helpen?
Op woensdag 27 maart 2002 15:16 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Trial versie is een nette benaming voor illegale software...
Trial software is een benaming voor "probeer" software. Illegale software wordt over het algemeen warez genoemd.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
en dat mag nietOp woensdag 27 maart 2002 16:01 schreef achappey het volgende:
[..]
![]()
Trial software is een benaming voor "probeer" software. Illegale software wordt over het algemeen warez genoemd.

Ik noem dit Trial software omdat ik eerst de volledige versies een paar dagen/weken speel en dan pas voor mezelf beslis of het de moeite van het kopen waard is.
En ik ben tot de volgende conclusie gekomen dames en heren.
[b]DE PSS AIRBUS IS HET HELEMAAL WAARD[/b]
En ik ben tot de volgende conclusie gekomen dames en heren.
[b]DE PSS AIRBUS IS HET HELEMAAL WAARD[/b]
Moraalridder?Op woensdag 27 maart 2002 16:02 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
en dat mag niet
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Mesh kan een aardige aanslag doen op de FPSOp woensdag 27 maart 2002 14:54 schreef terwee het volgende:
[..]
Mesh is inderdaad erg mooi! Ik zie vaak genoeg van die files die je dan kan downloaden, maar kost mesh je ook FPS??
Op woensdag 27 maart 2002 16:08 schreef achappey het volgende:
[..]
Moraalridder?
Verwijderd
Ik heb even een paar vraagjes:
Waar kun je die airbus kopen/proberen.
Maar belangrijker, is er een patch ofzo dat je fs2002 aan kunt laten staan terwijl je gaat internetten of iets dergelijks
Maar belangrijker, is er een patch ofzo dat je fs2002 aan kunt laten staan terwijl je gaat internetten of iets dergelijks
www.phoenix-simulation.co.ukOp woensdag 27 maart 2002 16:11 schreef Lighteye het volgende:
ga naar options/settings/generaal en haal het vinkje weg bij "pause on task switch"
Daar is geen patch voor, dat zit al ergens in de options: Pause FS2002 when task is switched of zoietsOp woensdag 27 maart 2002 16:11 schreef Lighteye het volgende:
...
Verwijderd
Hehe bedankt, that simpel
ik had de prof edition al wel gekocht zodra ie uit was, maar heb me er nog niet zo heel erg in verdiept, daarvoor had ik alleen fs98
jepz, maar ik vond ze gaar ik leerde er nix van. Je leert de VOR zo oppervlakkig. Je leert niks als DME, ADF, NDB enzo....dat moet je echt wel wetenOp woensdag 27 maart 2002 16:53 schreef Aerodynamic het volgende:
Wie heeft er eigenlijk wel eens die lessen gevolgd van FS2002??
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
ik wilde is gaan leren hoe je op/met VOR kan vliegen. Nu had ik de les van fs2002 genomen alleen daar begrijp/versta ik nix van dus weet een van jullie een site waar ik kan leren hoe je dat mot gebruiken
Verwijderd
http://www.learntofly.tk/Op woensdag 27 maart 2002 16:56 schreef Puken het volgende:
ik wilde is gaan leren hoe je op/met VOR kan vliegen. Nu had ik de les van fs2002 genomen alleen daar begrijp/versta ik nix van dus weet een van jullie een site waar ik kan leren hoe je dat mot gebruiken
Ik hou persoonlijk niet van die planes. Vind ze trouwens allemaal meer van hetzelfde. FSD, PSS nu weer Flight One Software...Op woensdag 27 maart 2002 17:09 schreef Evilernie het volgende:
WTF
check dit
http://www.flight1software.com/421promo/421pics.htm
Meer van hetzelfde kan ook betekenen: ze draaien goed op de wat mindere systemen, ze zijn superwendbaar en je kunt op de raarste vliegvelden landenOp woensdag 27 maart 2002 17:16 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Ik hou persoonlijk niet van die planes. Vind ze trouwens allemaal meer van hetzelfde. FSD, PSS nu weer Flight One Software...
Ik hou het ook alleen bij de big-ones. De echte lol haal ik toch uit de procedures die gevolgd moeten worden op VATSIM en alleen met de airliners kom je alle facetten tegen van real procedures: SID/STAR, handovers, van cruize level door ATC naar de approach geleid worden enz.Op woensdag 27 maart 2002 17:16 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Ik hou persoonlijk niet van die planes. Vind ze trouwens allemaal meer van hetzelfde. FSD, PSS nu weer Flight One Software...
Verwijderd
Zie er wel geinig uit ja....Op woensdag 27 maart 2002 17:09 schreef Evilernie het volgende:
WTF
check dit
hoe zal eigenlijk het panel zijnOp woensdag 27 maart 2002 17:09 schreef Evilernie het volgende:
WTF
check dit
Wie weet een site waar ik informatie kan vinden over het vliegen via SID's en STAR's in het nederlands? (ja ik kan engels, maar nederlands is toch makkelijker
)
HAHAHAHA
[b]moet je doit eens lezen
Apache schiet zijn eigen staart stuk en stort neer.
http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1017039343371.html
Voor de mensen die hem niet willen druukken ..
Hier heb je het zelfde stuk
Helikopter kan zichzelf bij afvuren raketten neerhalen
Apache schiet in eigen staart
Door Bert Huisjes
De nieuwe Apache-helikopter kan door het afvuren van zijn raketten zijn eigen staartrotor beschadigen en daardoor neerstorten.
Dit is aan het licht gekomen door ervaringen van de Amerikaanse en Britse luchtmacht in de strijd in Afghanistan. Bij het afvuren van de zware Hellfire-raketten, waarvan acht stuks aan weerszijden van de heli zijn bevestigd, kan de uitstoot van de raket de staartrotor beschadigen, waardoor het toestel onbestuurbaar kan raken.
Volgens een rapport, dat gisteren via The Daily Telepgraph naar buiten kwam, mogen de Amerikaanse Apaches met onmiddellijke ingang nog maar aan één zijde raketten afvuren. Bij lancering van raketten aan de rechterkant is de kans op schade te verwaarlozen, omdat de rotor links zit. Het toestel, dat tegen tanks wordt ingezet, verliest daarmee de helft van zijn slagkracht. Of het probleem alsnog is op te lossen, is onduidelijk.
Bij het Nederlandse ministerie van Defensie was gisteren niet duidelijk wat de gevolgen zijn voor de Nederlandse Apaches. De toestellen - waarvan de luchtmacht er uiteindelijk 30 krijgt - zijn uit dezelfde serie (AH-64D) en uitgerust met hetzelfde wapensysteem. Nederland zette anderhalf jaar geleden voor het eerst vier toestellen in tijdens een vredesmissie in de Hoorn van Afrika.
Een woordvoerder van de luchtmacht: ,,Als zulke problemen spelen, nemen we die uitermate serieus. Wij zullen bij de fabrikant en de Amerikaanse luchtmacht nagaan wat er aan de hand is en een eigen onderzoek instellen. We willen van onze Apaches met 100 procent zekerheid kunnen zeggen dat ze veilig zijn.'' Voor Nederlandse vliegers is er geen direct gevaar. Zij werken bij oefeningen met simulatieaanvallen en vuren geen raketten af.
[b]moet je doit eens lezen
Apache schiet zijn eigen staart stuk en stort neer.
http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1017039343371.html
Voor de mensen die hem niet willen druukken ..
Hier heb je het zelfde stuk
Helikopter kan zichzelf bij afvuren raketten neerhalen
Apache schiet in eigen staart
Door Bert Huisjes
De nieuwe Apache-helikopter kan door het afvuren van zijn raketten zijn eigen staartrotor beschadigen en daardoor neerstorten.
Dit is aan het licht gekomen door ervaringen van de Amerikaanse en Britse luchtmacht in de strijd in Afghanistan. Bij het afvuren van de zware Hellfire-raketten, waarvan acht stuks aan weerszijden van de heli zijn bevestigd, kan de uitstoot van de raket de staartrotor beschadigen, waardoor het toestel onbestuurbaar kan raken.
Volgens een rapport, dat gisteren via The Daily Telepgraph naar buiten kwam, mogen de Amerikaanse Apaches met onmiddellijke ingang nog maar aan één zijde raketten afvuren. Bij lancering van raketten aan de rechterkant is de kans op schade te verwaarlozen, omdat de rotor links zit. Het toestel, dat tegen tanks wordt ingezet, verliest daarmee de helft van zijn slagkracht. Of het probleem alsnog is op te lossen, is onduidelijk.
Bij het Nederlandse ministerie van Defensie was gisteren niet duidelijk wat de gevolgen zijn voor de Nederlandse Apaches. De toestellen - waarvan de luchtmacht er uiteindelijk 30 krijgt - zijn uit dezelfde serie (AH-64D) en uitgerust met hetzelfde wapensysteem. Nederland zette anderhalf jaar geleden voor het eerst vier toestellen in tijdens een vredesmissie in de Hoorn van Afrika.
Een woordvoerder van de luchtmacht: ,,Als zulke problemen spelen, nemen we die uitermate serieus. Wij zullen bij de fabrikant en de Amerikaanse luchtmacht nagaan wat er aan de hand is en een eigen onderzoek instellen. We willen van onze Apaches met 100 procent zekerheid kunnen zeggen dat ze veilig zijn.'' Voor Nederlandse vliegers is er geen direct gevaar. Zij werken bij oefeningen met simulatieaanvallen en vuren geen raketten af.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
tampert, kriminalpolizei
maar die raket gaat toch dezelfde kant op dus nie echt een oplossing lijkt mijOp woensdag 27 maart 2002 18:33 schreef Evilernie het volgende:
wat een acties....Maar ze kunnen toch die Hellfires wel een andere configuratie geven
Verwijderd
Weet je wat ik nou zo leuk vind aan die airbus?: De gwps callouts zijn heel erg somber als het verkeerd dreigt te gaan.
Op woensdag 27 maart 2002 18:31 schreef Blackhole het volgende:
EEN LUL VERHAAL

Weer eens wat pics van mij. Sommige pics doen mee aan de contest, kies zelf maar uit jury 
Afgelopen zomer met de Canada 3000 A330 gevlogen naar Canada. Ben erg blij dat ik hem eindelijk in de PSS uitvoering heb, weliswaar de A319 maar dat maakt het er niet minder mooi op

Afgelopen zomer met de Canada 3000 A330 gevlogen naar Canada. Ben erg blij dat ik hem eindelijk in de PSS uitvoering heb, weliswaar de A319 maar dat maakt het er niet minder mooi op
Waar heb jij gezeten de afgelopen 2 topic's? Er is geen juryOp woensdag 27 maart 2002 18:44 schreef Robin Shrine het volgende:
Weer eens wat pics van mij. Sommige pics doen mee aan de contest, kies zelf maar uit jury
Maar mooie pic's
Jij bent jurylid, dat heb ik gelezen in de vorige 2 topicdelen
maar je zoekt een partner
maar je zoekt een partner
Verwijderd
Ik op zich wel...Op woensdag 27 maart 2002 19:06 schreef Robin Shrine het volgende:
Wie heeft er trouwens goede ervaringen met de nieuwste officiele nVidia drivers Version: 28.32?
Seakerhett niet, las ik op Tweakers
doen het bij mij primaOp woensdag 27 maart 2002 19:06 schreef Robin Shrine het volgende:
Wie heeft er trouwens goede ervaringen met de nieuwste officiele nVidia drivers Version: 28.32?
Seakerhett niet, las ik op Tweakers
Geen rare cockpitvisuals, AA, lockups?
als ze het prima doen, zullen ze het wel goed doen he
(beetje overbodige vraag lijkt me)
als ze het prima doen, zullen ze het wel goed doen he
ik had er nog best veel probs mee.....
tampert, kriminalpolizei
omdat dit topic "[fs2 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 19" heet heb ik een vraagje.
ik krijg morgen fs2002 wie heeft er nog goede tips? en wat kan ik het beste gebruiken voor de besturing(toetsenbord of thrustmaster dual analog2)?
alvast bedankt
rblommers
ik krijg morgen fs2002 wie heeft er nog goede tips? en wat kan ik het beste gebruiken voor de besturing(toetsenbord of thrustmaster dual analog2)?
alvast bedankt
rblommers
joystick of stuur is altijd beter. Die moet je dan ook gebruiken. Keyboard is naar.
tampert, kriminalpolizei
Je moet in ieder geval niet met het toetsenbord vliegen want dat is niets. Ik zelf vlieg met een race stuurOp woensdag 27 maart 2002 19:43 schreef rblommers het volgende:
omdat dit topic "[fs2 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 19" heet heb ik een vraagje.
alvast bedankt
rblommers
Ga gewoon wat addons downloaden en als je het leuk vind kun je payware nemen wat al een stuk beter is
En/of een joystickOp woensdag 27 maart 2002 19:53 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval niet met het toetsenbord vliegen want dat is niets. Ik zelf vlieg met een race stuuren dat gaat ook best i.c.m. toetsenbord voor trushst level enz.
Ga gewoon wat addons downloaden en als je het leuk vind kun je payware nemen wat al een stuk beter is
Dat is toch goed mogelijk? Je begint anders eerst met een dual thottle. ff een vraagje daarover. (want ik vind een boeing 737/747 throttle toch wel vetjes
je kan in windows gewoon een joystick toevoegen, als je wilt zeggen dat dat throttle is, weeti k dat niet precies, ik weet ook niet hoe bijv. de side winder pro dat regelt met zijn throttle, waarschijnlijk moet je ergens zeggen wat je als throttle wilt, en dan dat ding bewegen..
gelukkig geen rare cockpitvisuals meer, AA ok en never nooit lockupsOp woensdag 27 maart 2002 19:33 schreef Robin Shrine het volgende:
Geen rare cockpitvisuals, AA, lockups?
als ze het prima doen, zullen ze het wel goed doen he(beetje overbodige vraag lijkt me)
een dom vraagje misschien maar wat is payware?Op woensdag 27 maart 2002 19:53 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval niet met het toetsenbord vliegen want dat is niets. Ik zelf vlieg met een race stuuren dat gaat ook best i.c.m. toetsenbord voor trushst level enz.
en nog een dom vraagje, wat is throttle/dual throttle?Dat is toch goed mogelijk? Je begint anders eerst met een dual thottle. ff een vraagje daarover. (want ik vind een boeing 737/747 throttle toch wel vetjes ) Kan je een potmeter (welke waarde?) rechtstreeks aansluiten op je gamepoort en dan in windows (bij dual throttle=dual potmeter) gewoon 2 assen joystick toevoegen? Of moet er nog software tussen? En hoe kan je in FS2002 2 verschillende axis's toewijzen? (eentje voor linker motor, eentje voor rechter motor)
dat zijn addons waarvoor je moet betalenOp woensdag 27 maart 2002 20:26 schreef rblommers het volgende:
[..]
een dom vraagje misschien maar wat is payware?
[..]
en nog een dom vraagje, wat is throttle/dual throttle?
tampert, kriminalpolizei
payware zijn addons waar je moet voor betalen zoals Dreamfleet, PSS, PIC. Je kunt de links naar hun site vinden bij de eerste post.Op woensdag 27 maart 2002 20:26 schreef rblommers het volgende:
[..]
een dom vraagje misschien maar wat is payware?
[..]
en nog een dom vraagje, wat is throttle/dual throttle?
en hier staan pics van DF,PSS,PIC planesOp woensdag 27 maart 2002 20:30 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
payware zijn addons waar je moet voor betalen zoals Dreamfleet, PSS, PIC. Je kunt de links naar hun site vinden bij de eerste post.
Hehe ik weet precies waar het voor dient hoorOp woensdag 27 maart 2002 15:10 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Dat gaat niet vanzelf weg! TO config doet niets anders dan een checklist op de ecam toveren: je moet er zelf voor zorgen dat alles VOOR het vertrek GROEN is. Hoe bedoel je dat alles goed was voor de start? Was alles groen?
Ik zie dat je flaps nog up zijn, autobrake staat nog uit (rechts van ECAM) en je hebt de signs nog niet aan (op de overhead moet je het seatbelt knopje omzetten (en doe gelijk ff no smoking aan), onderaan, rechts van de lights. Als je dat doet en je drukt vervolgens nóg een keer op TO config, dan zal alles (ook TO config test) groen worden.
En het gekke was alles was dus groen en het was dus goed, en opeens toen ik weer keek stond er dit dus! ik snapte er nix van!
Maarja straks nog maar een keer proberen
ik wil vliegen!!!! vor to vor, eham-charless de gaulle
Ik had graag meegevlogen, maar ik ben nu bezig met wat divx experimentjesOp woensdag 27 maart 2002 20:50 schreef nealzie het volgende:

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
je moet ook niet slapen! nou moet je een go around doen een veels te veel betalen voor onnodige vertraging!Op woensdag 27 maart 2002 21:09 schreef Duncan het volgende:
Grr zat ik te slapen zet ik die Airbus te laat in zn appr stand
Dan doe je toch gewoon een go-around? (duren trouwens best wel lang, lijkt zo)Op woensdag 27 maart 2002 21:09 schreef Duncan het volgende:
Grr zat ik te slapen zet ik die Airbus te laat in zn appr stand
[edit]
te laat, en btw, nou moet je weer dokken aan brandstof jongske. Das nie best, je maakt de vliegmaatschappij ten schande. Als ze failliet gaan is het jouw schuld
Ik vlieg mee.Op woensdag 27 maart 2002 20:50 schreef nealzie het volgende:
LEKKO UB31 WOODY UN872 DENOX UZ319 MOPIL
kan ie ff je msn aanzetteOp woensdag 27 maart 2002 21:11 schreef rdluca het volgende:
[..]
Ik vlieg mee.
moet ff contacte met je
owk, ikke:Op woensdag 27 maart 2002 21:11 schreef rdluca het volgende:
[..]
Ik vlieg mee.
vor to vor, eham charless de gaulle,
110.40, 386.0, 114.90, 113.20, 109.00, 116.60, 116.80, 112.80, 115.35
throttle ook "betaal addons"?Op woensdag 27 maart 2002 20:30 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
payware zijn addons waar je moet voor betalen zoals Dreamfleet, PSS, PIC. Je kunt de links naar hun site vinden bij de eerste post.
Dit topic is gesloten.