tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 16235
Het basispakker kost 15 pond. De boxed version kost 34,99 pond (incl. video...):hier kan je lezen wat er allemaal in zit wat liveries betreft (zo'n 35 stuks, onder voorbehoud).Op dinsdag 26 maart 2002 13:58 schreef The_FrankO het volgende:
volgens mij is hier iets niet helemaal goed gegaan of ze zijn de koffie vergeten
[afbeelding]
Die boxed versie moet je zeker ook alle livery's erbij nemen ofnietAls je alleen het basis pakket zo kan kopen wacht ik wel
hehehehOp dinsdag 26 maart 2002 14:55 schreef hellogoodbye het volgende:
(Er zijn nog steeds een heleboel mensen die denk dat ze die dingen niet nodig hebben...).
ik ben nu trouwuns lekkah aan het vliegen met de citation X woei mooi pleen man, ik vlieg een beetje vor to adf enz enz, als iemand mee wil vliegen, moet die ff hosten, dan join ik wel (ik kan niet hosten) bestemming onbekend
That's the spirit!!!Op dinsdag 26 maart 2002 15:01 schreef Evilernie het volgende:
ik ga de PSS airbus leren, ook al doe ik er een jaar over..
Is het ook mogelijk om met je motoren uit te starten aan de gate maar wel met gevulde tanks?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Hm, tja, nou, dat doen ze alleen maar omdat anders alle FS- en Boeing-fanaten niet weten wat voor ding het is...Op dinsdag 26 maart 2002 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op de site noemen ze het toch echt een FMC
Ik heb alle manuals nog ff doorzocht (met de zoekfunctie, natuurlijk) en de lettercombinatie fmc komt geen een keer voor (ik kreeg het al benauwd...
ja naar de gate gaan , motoren uit zetten en dan ; drukken dan opslaan en het vinkje bij make this default flight aanklikkeOp dinsdag 26 maart 2002 15:11 schreef -Sander_ het volgende:
Vraagje:
Is het ook mogelijk om met je motoren uit te starten aan de gate maar wel met gevulde tanks?
Ja, dat vind ik ook wel. Ben je weer ff lekker bezig. Ik wil ook echt realistisch kunnen vliegen. En dat moet met de Airbus wel lukken.Op dinsdag 26 maart 2002 14:55 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Het is hier al eerder gezegd: het leren bedien van de FMC/MCDU (whatever) doe je echt niet zomaar. Dat kost een hoop tijd. Dat blijkt wel uit reacties uit dit forum, de afgelopen tijd: zelfs de mensen die de DF FMC onder de knie hadden, hadden de grootste moeite met de Airbus MCDU. Niemand snapt het zo maar allemaal. Echt niet. Maar... de manuals van PSS ziijn aardig goed, vind ik. (Er zijn nog steeds een heleboel mensen die denk dat ze die dingen niet nodig hebben...).
Maar het goeft geen weken te duren, hoor: met een beetje goede wil en hulp van hier moet het je binnen een paar avondjes wel lukken. het is ook maar net hoe ver je wilt gaan (wat is 'helemaa' onder de knie'?): je kunt de waypoints allemaal handmatig invoeren maar ook lekker makkelijk een FS flightplan importeren. En: ik kan nu heel goed comp[leet geautomatiseerde vluchten maken, maar er zijn nog een hoop opties in de MCDU waar ik nog niets van snap.
Even terzijde: persoonlijk vind ik het leren omgaan met een plane de grootste lol: vaak is het zo dat ik het wel gezien heb als ik het ding eenmaal door en door ken. Maar ja, dat is mijn visie...
En ik heb zeker wel de wil om te leren vliegen met die Airbus.
Ik ga hem snel bestellen met m'n pa's creditcard
Ik ben bijna jarig, dus ik hoef het niet zelf te betalen en ik neem dus ook een zooitje livery's erbij.
FrankrijkOp dinsdag 26 maart 2002 15:14 schreef nealzie het volgende:
zeg, waar ligt toulouse?
(of was je zelf ook al zover gekomen)
airbus fabriek
tampert, kriminalpolizei
jah, zover was ik al gekomen jaOp dinsdag 26 maart 2002 15:15 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Frankrijk
(of was je zelf ook al zover gekomen)
ik moet daar me nieuwe airbus ophalen...
Ja. Met add-on planes kun je dit vaak instellen. Als je dit met een standaard plane wilt doen, moet je een vlucht starten, alles uit zetten en vervolgens de vlucht bewaren met optie 'make this the default flight' aangevinkt. De volgende keer start je dan vanzelf met een cold and dark cockpit. De fule kun je gewoon instellen op het Create een flight scherm.Op dinsdag 26 maart 2002 15:11 schreef -Sander_ het volgende:
Vraagje:
Tjonge, wat ben ik de afgelopen dagen weer actief in het grote FS-topic!
Ik heb wat splash screens gemaakt als je wilt kun je ze downloaden
Ik heb het met winace ingepakt en in 7 files gedaan
Je kunt winace hier downloaden.
Je moet als je het gedownload heb de extensie naar .ace veranderen.
Een voorbeeld pic (dit zijn voorbeelden de echte zijn mooier)
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
gewoon rechter muisknop en dan opslaan als
Het zijn allemaal echte foto's het is dus [b]NIET[/b] in fs2002 genomen.

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Jammie jammie! Die laatste Airbus cockpit pic is lekker, zeg. Waar haal je die vandaan?Op dinsdag 26 maart 2002 15:22 schreef jos_zwa het volgende:
jaja ook ik ben ze zelf aan het maken
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van Airliners.net. Staat bij de "best of all time" plaatjes.Op dinsdag 26 maart 2002 15:27 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Jammie jammie! Die laatste Airbus cockpit pic is lekker, zeg. Waar haal je die vandaan?
heb ie het tegen mij? Dan hadden daar namelijk 12 bestanden gestaan inplaats van 7 dus mag jij nu de moeite nemen om ff winace te downloadenOp dinsdag 26 maart 2002 15:25 schreef KIMBLE het volgende:
pleur ze ff in zip bestand
Het is echt de moeite waard mensen
liefst ookOp dinsdag 26 maart 2002 15:29 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
heb ie het tegen mij? Dan hadden daar namelijk 12 bestanden gestaan inplaats van 7 dus mag jij nu de moeite nemen om ff winace te downloaden
Het is echt de moeite waard mensen
want endoria doet raar hier
maar ik had het eigenlijk tot de 2e partij
Anoniem: 43679
He, kan je van die citation ff een linkje geven?? Thanx.Op dinsdag 26 maart 2002 15:04 schreef nealzie het volgende:
heheheh
ik ben nu trouwuns lekkah aan het vliegen met de citation X woei mooi pleen man, ik vlieg een beetje vor to adf enz enz, als iemand mee wil vliegen, moet die ff hosten, dan join ik wel (ik kan niet hosten) bestemming onbekend
Zo, m'n tentamens zijn weer achter de rug. Ik ga weer eens ff vliegen!!!!!!!! Jippie!!!!
www.abacuspub.com payware....Op dinsdag 26 maart 2002 15:33 schreef Loodeweickje het volgende:
[..]
He, kan je van die citation ff een linkje geven?? Thanx.
Zo, m'n tentamens zijn weer achter de rug. Ik ga weer eens ff vliegen!!!!!!!! Jippie!!!!
tampert, kriminalpolizei
citation XOp dinsdag 26 maart 2002 15:40 schreef Evilernie het volgende:
welke Citation?
tampert, kriminalpolizei
zekers, der staan der een paar te koop op aso.comOp dinsdag 26 maart 2002 15:42 schreef Evilernie het volgende:
ah die heb ik ook. Die is zooooo geil. Citation X's rulen
KLM World Business Class 747-400 LCD Display...Op dinsdag 26 maart 2002 13:58 schreef The_FrankO het volgende:
volgens mij is hier iets niet helemaal goed gegaan of ze zijn de koffie vergeten
[afbeelding]
Die boxed versie moet je zeker ook alle livery's erbij nemen ofnietAls je alleen het basis pakket zo kan kopen wacht ik wel
* P.B. heeft weer zin om te VLIEGEN!! (IRL dan he
tampert, kriminalpolizei
ja dat is zoOp dinsdag 26 maart 2002 15:46 schreef Robin Shrine het volgende:
Klopt dat als ik zeg dat ik de Boeing cockpit veeeel rommeliger uit vind zien dan de o zo gestructureerde Airbus? Het komt me allemaal wat rustiger en beter ingedeeld over, vandaar dat mensen sneller zeggen dat ze hem te kaal vinden.
maare geef mij de 'rommelige' boeing maar
inddOp dinsdag 26 maart 2002 15:47 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja dat is zo
Aaah, dat zeg je alleen maar omdat je die Airbus ILS niet onder de knie krijgt...Op dinsdag 26 maart 2002 15:47 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja dat is zo
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
die heb ik allang onder de knieOp dinsdag 26 maart 2002 16:14 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Aaah, dat zeg je alleen maar omdat je die Airbus ILS niet onder de knie krijgt...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, das te doen ja. Werkt alleen niet zo samen met de flight planners.Op dinsdag 26 maart 2002 15:13 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja naar de gate gaan , motoren uit zetten en dan ; drukken dan opslaan en het vinkje bij make this default flight aanklikke
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

nog een leuk shotje na wat gooi en smijtwerk in de F16?
Maar kan je FsNav niet in je windows al programmeren enzo?
tampert, kriminalpolizei
Da klopt wel, maar ik blijf vinden dat je een Boeing en een Airbus (de modellen waar we hier over praten dan), niet met elkaar kan vergelijken. Het zijn twee compleet andere vliegtuigen. Daar komt ook bij dat de A320 veel nieuwer is dan de B737.Op dinsdag 26 maart 2002 15:46 schreef Robin Shrine het volgende:
Klopt dat als ik zeg dat ik de Boeing cockpit veeeel rommeliger uit vind zien dan de o zo gestructureerde Airbus? Het komt me allemaal wat rustiger en beter ingedeeld over, vandaar dat mensen sneller zeggen dat ze hem te kaal vinden.
Ik ben het trouwens met kimble eens, geef mij ook maar een wat rommeligere cockpit met wat minder geautomatiseerde dingen, dat vliegt veel leuker.

heerlijk plane
tampert, kriminalpolizei
Hoezo werkt dat niet? Dacht het wel. Als je iets de default flight maakt, worden die instellingen ook voor alle andere vluchten gebruikt die je maakt.Op dinsdag 26 maart 2002 16:20 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Ja, das te doen ja. Werkt alleen niet zo samen met de flight planners.Vroeger kon het wel
Nee: FSNav werkt alleen als je in de cockpit zit: dus zelfs niet vanuit het FS main menu. Jammergenoeg.Op dinsdag 26 maart 2002 16:28 schreef Evilernie het volgende:
Maar kan je FsNav niet in je windows al programmeren enzo?
your wishOp dinsdag 26 maart 2002 16:39 schreef Robin Shrine het volgende:
Post eens pics van de buitenkant Kimble
ik had deze pics gister gemaakt
hier ff alle panels
Als ik met de AP een hoogte kies, dan doe ik "z" (autopilot aan) en druk ik op de altitude hold. Maar wat diet ie? Niets, hij gaat helemaal niet naar ie hoogte
En welke knopjes moeten aan voor een ILS? Zowel de glideslope en de richtingsgeval)?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
alt hld is nie goed, dan blijft die op diezelfde hoogte, try VS en zet hem dan op 2000ft (vs)Op dinsdag 26 maart 2002 16:56 schreef ND het volgende:
FF een vraagje over de dreamfleet 737-400
Als ik met de AP een hoogte kies, dan doe ik "z" (autopilot aan) en druk ik op de altitude hold. Maar wat diet ie? Niets, hij gaat helemaal niet naar ie hoogte![]()
En welke knopjes moeten aan voor een ILS? Zowel de glideslope en de richtingsgeval)?
voor ils
ap1 of ap2 , en APP
Mooi vloerkleedje kvind rood afschuwelijk
wacht maar, als je van dit houd (vorre een veel knopjesOp dinsdag 26 maart 2002 16:58 schreef Robin Shrine het volgende:
Oooh, is het de Cheyenne...nog niet geprobeerd. Ziet er wel mooi uit trouwens!
Mooi vloerkleedje kvind rood afschuwelijk
issie pay?Op dinsdag 26 maart 2002 16:59 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
wacht maar, als je van dit houd (vorre een veel knopjes) is dit een
![]()
plane
Anoniem: 37518
easypay? Dat is toch van Shell??Op dinsdag 26 maart 2002 17:11 schreef nealzie het volgende:
[..]
issie pay?
Hehe ja dat snap ik wel, ik weet wel hoe ik het moet invullen in de MCDU, maar ik wilde weten hoe je het met FSNAV moet doenOp dinsdag 26 maart 2002 00:45 schreef biobak het volgende:
[..]
Oke, het is heel simpel:
Init: EHAM/EGLL --> LSK 1R
F-plan: EHAM --> LSK 1L --> Departure --> Runway + SID kiezen. SID moet je dus al weten. Kan je bijv. vinden op de page van pilotincommand.
SID: VALKO --> kijken in FSNav op welke airway VALKO uitkomt = UR1
STAR: zelfde principe. Bij LOGAN verlaat je de airway UR1 bij die BIG1E STAR.
Ik wilde exporteren om met de ATC te kunnen babbelen.
Alleen hoe moet je FSNAV duidelijk maken dat je het volgende deel bijvoorbeeld via UR1 to LOGAN wilt
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Altitude instellen, snelheid instellen, en dan op "LVL CHG" rammenOp dinsdag 26 maart 2002 16:56 schreef ND het volgende:
FF een vraagje over de dreamfleet 737-400
Als ik met de AP een hoogte kies, dan doe ik "z" (autopilot aan) en druk ik op de altitude hold. Maar wat diet ie? Niets, hij gaat helemaal niet naar ie hoogte![]()
Ja en niet via Z de autopillot aanzetten, gewoon AP1 aanklikken, en je kan ook gewoon bij ALT bijvoorbeeld 28000 instellen en dan de VS instellen (als je dus niet met de FMC werkt) op bijvoorbeeld 1800, dan gaat ie stijgen met 1800v/s tot aan 28000 en zal die daar vanzelf blijven vliegen.Op dinsdag 26 maart 2002 17:15 schreef bennierex het volgende:
[..]
Altitude instellen, snelheid instellen, en dan op "LVL CHG" rammen
yepOp dinsdag 26 maart 2002 17:11 schreef nealzie het volgende:
[..]
issie pay?
van FSD
Oke Thanks voor al jullie antwoordenOp dinsdag 26 maart 2002 17:18 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ja en niet via Z de autopillot aanzetten, gewoon AP1 aanklikken, en je kan ook gewoon bij ALT bijvoorbeeld 28000 instellen en dan de VS instellen (als je dus niet met de FMC werkt) op bijvoorbeeld 1800, dan gaat ie stijgen met 1800v/s tot aan 28000 en zal die daar vanzelf blijven vliegen.
Wie weet er een mooie F18? En wat is de bestandsnaam van een goede F16? (die op de vorige pagina was wel een mooie, tijger uitvoering)
Met nl2000 v2 sta ik altijd naast de startbaan in het begin, hoe los ik dit op?
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Dat komt door de layers. NL 2000 heeft hun startbanen niet precies op die van MS zelf gezet geloof ikOp dinsdag 26 maart 2002 18:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb het al eerder voorbij zien komen, maar ik ben het antwoord vergeten.
idd, maar het is beter met LVL CH te klimmen (heb je FMC niet voor nodig btw). Alleen kleine altitude veranderingen doe je in V/S-modeOp dinsdag 26 maart 2002 17:18 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ja en niet via Z de autopillot aanzetten, gewoon AP1 aanklikken, en je kan ook gewoon bij ALT bijvoorbeeld 28000 instellen en dan de VS instellen (als je dus niet met de FMC werkt) op bijvoorbeeld 1800, dan gaat ie stijgen met 1800v/s tot aan 28000 en zal die daar vanzelf blijven vliegen.
Meestal daal ik alleen maar met LVL CHOp dinsdag 26 maart 2002 18:22 schreef bennierex het volgende:
[..]
idd, maar het is beter met LVL CH te klimmen (heb je FMC niet voor nodig btw). Alleen kleine altitude veranderingen doe je in V/S-mode
Als je een airport kiest, dan moet je onderin kliken op 'Search addon scenery's' (oid)Op dinsdag 26 maart 2002 18:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb het al eerder voorbij zien komen, maar ik ben het antwoord vergeten.
Dan zoek je je airport en dan kan je een positie kiezen.
Dit werkt niet als je een route wilt plannen
tampert, kriminalpolizei
Euhm via isecs? Want als je iets via airways doet zie het er altijd zo uit:Op dinsdag 26 maart 2002 19:04 schreef Evilernie het volgende:
ok stel, ik ga nu vanaf EHRD een IFR vluchtje doen. Ik vlieg eerst naar EHLE en dan via PAM en SPY naar Eelde. Hoe navigeer ik dan. Via airways of alleen enkel via VOR's (lijkt me sterk want richting Leylystad zijn geen VOR's)
Via/to : UR1/LOGAN (bijvoorbeeld, hierbij is UR1 de airway en LOGAN isec waar je eraf gaat.)
ja, maar kan iemand mij dan ff uitleggen hoe je via isecs navigeert. Dit kan niet met NAVradios omdat isecs toch geen frequenties hebben....Op dinsdag 26 maart 2002 19:09 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Euhm via isecs? Want als je iets via airways doet zie het er altijd zo uit:
Via/to : UR1/LOGAN (bijvoorbeeld, hierbij is UR1 de airway en LOGAN isec waar je eraf gaat.)
tampert, kriminalpolizei
Euhmm nou die zoek je op met FSNAV waar ze zitten en waar je dus van airway moet veranderen (als dat nodig is). Als je die gevonden hebt vol je die gewoon in in de MCDU (in het geval van de airbus) en hij vliegt erlangsOp dinsdag 26 maart 2002 19:13 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ja, maar kan iemand mij dan ff uitleggen hoe je via isecs navigeert. Dit kan niet met NAVradios omdat isecs toch geen frequenties hebben....
Ik weet niet of je ook via isecs kan navigeren (btw het is niet navigeren, zo heet gewoon het punt waar je de airway op/afgaat of van airway verandert) met de standaard planes.
tampert, kriminalpolizei
Nee, gewoon de borden volgen.Op dinsdag 26 maart 2002 19:23 schreef Evilernie het volgende:
ja, maar je zit bijv een Cessna met full navaids en je vliegt een IFR vlucht....hoe werkt het dan. Steek je dan gewoon je vinger uit het raam en je gokt maar dat het daar ergens is
Anoniem: 31124
je kan toch op een kaart zien welke richting je op moet??Op dinsdag 26 maart 2002 19:23 schreef Evilernie het volgende:
ja, maar je zit bijv een Cessna met full navaids en je vliegt een IFR vlucht....hoe werkt het dan. Steek je dan gewoon je vinger uit het raam en je gokt maar dat het daar ergens is
Kheb Vienna (ofsowiets, stond heel lang op microwings) al gebprobeerd, maar is ook ONTIEGELIJK zwaar qua FPS, zelfs NL2000V2 heeft hogere FPS
Eentje van : "Die moet je hebben!"
hmm, ik weet er wel een paar, maar ben van allemaal de naam kwijtOp dinsdag 26 maart 2002 19:37 schreef ND het volgende:
Sorry dat ik de Navigatie vragen verstoor, maar wie weet er een hele goede freeware aanrader add-on scenery?
Kheb Vienna (ofsowiets, stond heel lang op microwings) al gebprobeerd, maar is ook ONTIEGELIJK zwaar qua FPS, zelfs NL2000V2 heeft hogere FPS
Bremen2002 (EDDW2002 heet ie geloof ik eigenlijk)Op dinsdag 26 maart 2002 19:37 schreef ND het volgende:
Sorry dat ik de Navigatie vragen verstoor, maar wie weet er een hele goede freeware aanrader add-on scenery?
Airways gaan ook via VOR's hoorOp dinsdag 26 maart 2002 19:04 schreef Evilernie het volgende:
ok stel, ik ga nu vanaf EHRD een IFR vluchtje doen. Ik vlieg eerst naar EHLE en dan via PAM en SPY naar Eelde. Hoe navigeer ik dan. Via airways of alleen enkel via VOR's (lijkt me sterk want richting Leylystad zijn geen VOR's)
Tijdens jouw vluchtje vlieg je van Rotterdam eerst via airway A5 naar SPY (Spijkerboor) en dan via R12 en G105 naar EEL (Eelde)
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
tampert, kriminalpolizei
Nee, maar veel ISEC's zijn gedefinieerd door een soort kruispeiling te doen d.m.v. VOR's. Bijvoorbeeld de ISEC GRONY ligt op 55nm van de 054° radial outbound van SPY en op 22nm van de 083° radial inbound van EEL.Op dinsdag 26 maart 2002 19:13 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ja, maar kan iemand mij dan ff uitleggen hoe je via isecs navigeert. Dit kan niet met NAVradios omdat isecs toch geen frequenties hebben....
In de Cessna heb je dan dus NAV1 op 113.3 staan (SPY) en NAV2 op 112.4 (EEL). Je vliegt op een gegeven moment op de 054 radial van SPY en als de DME 55 nm aangeeft én je op dat moment de 083 radial van EEL passeert weet je dat je op dat moment op intersection GRONY bent. Daar je heb je dus helemaal geen FMC of GPS voor nodig.
Ik hoop dat het onderstaande plaatje van een stukje "Low Altitude Enroute Chart" één en ander wat duidelijker maakt:

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Paas filmpjeOp dinsdag 26 maart 2002 20:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
oja
Hier ben ik!
Anoniem: 46189
En.. heb je al een nieuw airbus filmpje? Ik begin een beetje airbusfan te worden.Op dinsdag 26 maart 2002 20:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
oja
Hier ben ik!
Maari kneem aan dat als je op de DME ziet dat je vanaf SPY 55 nm bent verwijdert, dat je dan je nav2 radio moet instellen op EEL en op de inboud 83 graden...
tampert, kriminalpolizei
http://www.avsim.com/project757/pics/week19.html
tampert, kriminalpolizei
Op dinsdag 26 maart 2002 20:36 schreef rdluca het volgende:
Voor de doet het selfert
woei, die wil ik in mijn kamer hebben
lijkt me eigenlijk minder werk.
Ik ga mn eigen rudderpedals proberen te makenOp dinsdag 26 maart 2002 20:36 schreef rdluca het volgende:
Voor de doet het selfert
Anoniem: 37797
een zender van discovery wat alleen maar over vliegen gaat
zooooo.. lauwe shit......ff kijken of ik dat kan ontvangen ofzo....Op dinsdag 26 maart 2002 21:28 schreef dutchplanet het volgende:
voor de mensen die 24 uur vliegtuigen willen zien is dit wat: http://wings.discovery.com/
een zender van discovery wat alleen maar over vliegen gaat
tampert, kriminalpolizei
SIDS en STARS heb ik vaak genoeg gevonden.. alleen airways ken ik niet vindenOp dinsdag 26 maart 2002 21:32 schreef ND het volgende:
Zijn SIDS en Stars kaarten nou gartis ofniet?Voor Jeppesen moet je ze kopen
Als je ze kan downloaden, waar kun je ze dan downloaden?

na mijn hopeloze poging tot een livery voor de bluebird VA, nog een poging, deze is veeeeel saaier, net zoals de echte airlines
de lijnen moeten hoger, maar dat zag ik te laat dus geen gezijk daar over.

GVD
tampert, kriminalpolizei
toppie nealzie,Op dinsdag 26 maart 2002 21:46 schreef nealzie het volgende:
owja, en wat moet er op de staart??
vogel of dat rare logo?
vogel op de staart en schuin aan de bovenkant van de staart: "bluebird".
Mag van mijn wel wat meer blauw in
ga zo door
Bij mij ging er een hoop mis (mede dankzij die joystick throttle bug), maar ik heb er een hoop van geleerd!!
Morgen weer ff proberen
Jaaaaa, was erg leuk. Binnenkort nog eens doen. Even wat picjes.Op dinsdag 26 maart 2002 22:38 schreef McFlipp het volgende:
Net ff MP-vluchtje met Tourniquet en Biobak, allen in de Airbus
Bij mij ging er een hoop mis (mede dankzij die joystick throttle bug), maar ik heb er een hoop van geleerd!!
Morgen weer ff proberen

Manchester

Bremen

tampert, kriminalpolizei
Dit topic is gesloten.