doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Verwijderd
ik moet zeggen dat ie wel moeilijker is dan deel 2
donder veel eerder op mijn bek.
hey weet iemand nog wat de controls waren voor 2 ?
CVB maar wat onder C wat onder V wat.....
ik zit soms op de verkeerde knop te rammen en dan huh wtf dat was toch de grind knop
heb nu C=Grinden V=Grab B=Kick (klopt volgens mij niet)
Valt mee gok ik, je kunt vrij simpel een grind van 25 k maken (ik bedoel IK kan het alOp zondag 31 maart 2002 22:20 schreef Xiric het volgende:
ben er nog niet zo erg goed in maar dit is dus echt wel een hoge score voor de map RIO
[afbeelding]
Eat this punk...Op zondag 31 maart 2002 22:20 schreef Xiric het volgende:
ben er nog niet zo erg goed in maar dit is dus echt wel een hoge score voor de map RIO
[afbeelding]

zonder cheats!
edit: I love my gamepad
9xxx punten valt mee hoor,Op zondag 31 maart 2002 22:20 schreef Xiric het volgende:
[afbeelding]
ik heb er net 12xxx gehaald en dat is nog weinig, kan er namelijk geen ene reet van,
maar ik moet zeggen, mijn hoge scores haal ik ook altijd door slides en grindes te combineren
WOW SHIT!!!!!Op zondag 31 maart 2002 22:36 schreef O.D.Smolik het volgende:
[..]
Eat this punk...
zonder cheats!
Verwijderd
ken iemand me helpen?
vind jijOp zondag 31 maart 2002 23:03 schreef Coroner het volgende:
Meer dan 600 replies over "niks"
Na een vast loper en na restart gaf hij dit:
Aangezien ik meerdere drivers heb geprobeerd (die bij cd zaten, beta nieuwste, getweakde en nieuwste normale) snap ik dit echt niet... heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn ?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Op Black & White naOp zondag 31 maart 2002 23:28 schreef SaURoN het volgende:
Dit spel is echt bug spel van de eeuw
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Koop een gamepad! Gaan je scores vet omhoog.Op zondag 31 maart 2002 23:36 schreef Xiric het volgende:
nou ok dan nog ff wat harder geprobeert
[afbeelding]
micro$oft gamepad pro werkt niet op de een of andere manierOp zondag 31 maart 2002 23:42 schreef O.D.Smolik het volgende:
[..]
Koop een gamepad! Gaan je scores vet omhoog.
Smile !!!
Da's wel een dure manier om hogere scores te krijgenOp zondag 31 maart 2002 23:42 schreef O.D.Smolik het volgende:
Koop een gamepad! Gaan je scores vet omhoog.
Mijn advies: veel oefenen, steeds iets anders doen tijdens je combo, en dingen doen tussen het neerkomen (flips ed.). Dan combo's aan elkaar gaan plakken met manuals.
Enne, de beste stuurlui staan aan wal, want ik kan zelf ook amper grinden
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Verwijderd
in tony hawk 2 haalde ik ze van 6 a 700.000
nog even oefenen dus
maar wel een meesterlijk spel
wel jammer dat ik alle levels nu al heb
hoe heb je dat dan weer gedaanOp maandag 01 april 2002 00:00 schreef enigma het volgende:
mijn hoogste combo zit nu op 140 duizend in airport
in tony hawk 2 haalde ik ze van 6 a 700.000
nog even oefenen dus
maar wel een meesterlijk spel
wel jammer dat ik alle levels nu al heb
cheats ?
Smile !!!
Verwijderd
wat die scores in deel 2Op maandag 01 april 2002 00:03 schreef Xiric het volgende:
[..]
hoe heb je dat dan weer gedaan
cheats ?
geen cheats, 1 jaar oefenen of zow
edit: met alle levels bedoel ik degene tot tokio
Iemand tips?
Verwijderd
er is zo'n halfpipe met een kleine opening ertussenOp maandag 01 april 2002 00:08 schreef rb338 het volgende:
Bij Skaters Island krijg ik het niet voor elkaar om bij de eerste 3 te komen
Iemand tips?
gewoon heletijd daartussen truckjes doen en een manual voordat je je truckje begint,
en al aan de revert gedacht tijdens het landen?
Of jij heb gewoon die ISO verkloot met brandenOp zondag 31 maart 2002 23:28 schreef SaURoN het volgende:
Dit spel is echt bug spel van de eeuw
Dus niet alle levels?Op maandag 01 april 2002 00:05 schreef enigma het volgende:
[..]
edit: met alle levels bedoel ik degene tot tokio
Verwijderd
Wat voor een gamepad hebbie dan ? En hoe krijg jij al die tricks achter elkaar ? kan je moeilijk op 1 ramp hebben.Op zondag 31 maart 2002 22:36 schreef O.D.Smolik het volgende:
[..]
Eat this punk...
zonder cheats!
edit: I love my gamepad
Het is echt een super verslavend spel inderdaad!Op maandag 01 april 2002 00:56 schreef knyn het volgende:
heb er juist ongeveer 5u zitten mee spele, heb er nu wel ff genoeg van, ben tot in airport geraakt
Als ik het zit te spelen, denk ik na een tijdje "dit wordt ECHT het laatste spelletje voordat ik stop". En voor ik het weet ben ik weer anderhalf uur verder
Maar wel heel leuk
Hmm, je hebt 'm nu wel aan de praat? Jij had er toch ook eerst last van dat je scherm zwart werd als je het opstartte?Op maandag 01 april 2002 00:21 schreef SaURoN het volgende:
begin het zat te worden op 640 te spelen, dat ding wil gewoon neit hogerHoop dat er snel een patch komt.... dit schiet zo niet op
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
Voor de mensen die last hebben van een zwart beeld of strepen, dit valt te proberen, werkte toevallig bij mij, ondanks dat ik geen philips beeldscherm heb:Op zondag 31 maart 2002 19:13 schreef Webby het volgende:
iemand al geprobeert om het met een vd3 3k 16mb pci te spelen? bij mij als ik thps3 opstart laad ie eventjes en krijg dan zwart beeld
- Ga naar het bureaublad
- rechtermuisknop --> eigenschappen
- tabblad instellingen --> geavanceerd
- tabblad beeldscherm --> eigenschappen
- tabblad stuurprogramma --> "Stuurprogramma bijwerken"
- "Ik wil zelf kiezen(geavanceerd)" --> volgende
- "niet zoeken" --> volgende
- "Compatible hardware weergeven" uitvinken
- selecteer bij Fabrikant --> philips
- selecteer bij Model --> PHILIPS 105S(15 inch/CM 1300)
- klik op volgende --> voltooien
- Start de computer opnieuw op
- klaar --> thps3 opstarten..
Dat moet! Ingebouwde drivers namelijk, anders doe je wat verkeerd!Op maandag 01 april 2002 10:09 schreef Lampie het volgende:
98se pakt mijn Sidewinder neit
MS gamepad pro werkt perfect bij mij. Maar ik moest wel zorgen dat ik em in een van de eerste twee usb poorten stopte. In poort 3 en 4 werkte ie niet. En je moet ook eerst nog even een nieuw profiel aanmaken, maar dat is in dit topic al eerder uitgelegd.Op zondag 31 maart 2002 23:56 schreef Xiric het volgende:
[..]
micro$oft gamepad pro werkt niet op de een of andere manier
Kleine eigen update.. op hetzelfde stukkie nu meer dan 100,000Op zondag 31 maart 2002 17:07 schreef JohnnyBravo het volgende:
Wat dacht je hier van? Een x11 combo (al die combinaties passen er niet eens op) zonder special moves en score van >70000
[afbeelding]
Oefening maakt meester *kuch*
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Kheb de thrustmaster dualpower alleen de trilgeval is stukOp maandag 01 april 2002 00:57 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Wat voor een gamepad hebbie dan ? En hoe krijg jij al die tricks achter elkaar ? kan je moeilijk op 1 ramp hebben.
Je moet gewoon veel manuals tussen de tricks door doen, haal VET veel punten.
Verwijderd
Verwijderd
Dit is de knop die in het config programma onder de naam "Nollie Stance" staat.Op maandag 01 april 2002 11:23 schreef LooneyD het volgende:
hoe doe je zo'n revert dan in de tutorial zegt ie hit the revert button maar die heb ik helemaal niet
tnx
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Niet Nollie Stance maar SwitchOp maandag 01 april 2002 11:55 schreef Pathfinder het volgende:
[..]
Dit is de knop die in het config programma onder de naam "Nollie Stance" staat.
There is no magic.
Iemand een idee hoe je het aan de praat krijgt, zijn er al cracks?
BTW,je hoeven natuurlijk niet te gaan linken naar cracks, dat mag hier toch niet.
ik wil alleen weten hoe jullie het op hebben gelost.
Neej gaat niet draaienOp maandag 01 april 2002 11:25 schreef -Nighthawk- het volgende:
Zal hij een beetje redelijk draaien op myn celly 466 met v3 ?? , misschien op aller laagste resolutie?
edit:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| - Pentium® III 500 MHz or Athlon® processor or higher - Windows® 98/ME/2000/XP operating system - 64 MB of RAM - 700 MB of uncompressed free hard drive space (plus 150 MB for the Windows swap file) - 100% Windows® 98/ME/2000/XP -compatible computer system including: - DirectX® 8.1 (included) - 100% DirectX 8.1 -compatible true 16 bit sound card and drivers 98/ME/2000/XP - Compatible keyboard/mouse and drivers - 100% Windows® 98/ME/2000/XP -compatible quad speed (600 K/sec sustained transfer rate) CD-ROM drive and drivers *3D Accelerator Card Required - A 100% DirectX 8.1 or higher compatible 16MB or higher AGP 3D video card and driver are required to play Tony Hawks Pro Skater 3. Some 3D accelerator card brands may not be compatible with the 3D acceleration features utilized by Tony Hawks Pro Skater 3. Please check with the cards manufacturer to ensure DirectX 8.1 compatibility. - Supported Chipsets for Windows® 98/ME/2000/XP - Matrox G550 - Kyro® I and II - nVidia Riva TNT, TNT2, and TNT2 Ultra - All nVidia GeForce Chipsets - All ATI® Radeon Chipsets |
Kan allebei dus, zie ik nuOp maandag 01 april 2002 12:02 schreef The Will het volgende:
[..]
Niet Nollie Stance maar Switch
* Pathfinder heeft in de career nog geen enkele keer een manual of revert gedaan, en heeft geen zin om het te leren
En dan even over de propellor grinden en je hebt hetzelfde als in het eerste level van thps 2Op maandag 01 april 2002 12:13 schreef SaURoN het volgende:
Wisten jullie al, dat als je bij het begin van airport, gelijk naar rechts moet en dan door dat dingetje , waar bagage door gaat, heen kan? is wel grappigwel goed verborgen opzich
Verwijderd
Installeer even de drivers van je beeldscherm en laat deze dus niet op standaard beeldscherm staan.
Verwijderd
Helaas heb ik deze drivers niet, weet iemand waar je de drivers voor en yakumo monitor vandaal haalt?Op maandag 01 april 2002 12:59 schreef Evil_E het volgende:
Voor mensen die problemen hebben met resoluties.
Installeer even de drivers van je beeldscherm en laat deze dus niet op standaard beeldscherm staan.
In airport moet ik nog die crooked grind over die bagage dinges...
'k ben daar al meerdere rondjes overheen gegrind zonder resultaat... hoe doe je zo'n crooked grind?
Verwijderd
ToetsenbordOp maandag 01 april 2002 13:25 schreef CyberTijn het volgende:
M'kay, wat is een leuk gamepadje om THPS3 mee te spelen ?
werkt prima
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Kan iemand hier misschien uitleggen hoe het moet.
Verwijderd
Gewoon vanaf die gozer in dat controlpaneltje aan komen gassen als dat ding aan het gieten is, en eroverheen grinden. Na veel keer proberen lukt het welOp maandag 01 april 2002 13:32 schreef Evil_E het volgende:
Ik heb nu 8/9 goals in het 1e level, lukt me alleen nog steeds niet om die molten bucket te grinden
Kan iemand hier misschien uitleggen hoe het moet.
Moet toch wel een combinatie zijn van richting+grind... met welke skater speel je?Op maandag 01 april 2002 13:19 schreef Xtuv het volgende:
Hmmz.. ik moet nog 2 dingen halen voor het laatste level
In airport moet ik nog die crooked grind over die bagage dinges...
'k ben daar al meerdere rondjes overheen gegrind zonder resultaat... hoe doe je zo'n crooked grind?
Verwijderd
THPS2 controls:Op zondag 31 maart 2002 22:01 schreef LooneyD het volgende:
hey weet iemand nog wat de controls waren voor 2 ?
CVB maar wat onder C wat onder V wat.....
ik zit soms op de verkeerde knop te rammen en dan huh wtf dat was toch de grind knop
heb nu C=Grinden V=Grab B=Kick (klopt volgens mij niet)
C - Kick
V - Grind
B - Grab
Space - Ollie/Jump
Verwijderd
Oh je moet dus dat gietding grinden en niet de bak waar het in komt?Op maandag 01 april 2002 13:34 schreef BananeKoning het volgende:
[..]
Gewoon vanaf die gozer in dat controlpaneltje aan komen gassen als dat ding aan het gieten is, en eroverheen grinden. Na veel keer proberen lukt het wel
En maakt het nog uit van welke kant, want aan beiden zit een controlpaneltje
dus vanaf je startkant of vanaf de andere kant?
Iemand?
Volgens mij maakt het niet uit van welke kant, maar ik heb het steeds van rechts gedaan.Op maandag 01 april 2002 13:40 schreef Evil_E het volgende:
[..]
En maakt het nog uit van welke kant, want aan beiden zit een controlpaneltje
dus vanaf je startkant of vanaf de andere kant?
-
Elisa ofzo, die vrouw dus (is d'r maar 1 volgens mij)Op maandag 01 april 2002 13:37 schreef Pathfinder het volgende:
[..]
Moet toch wel een combinatie zijn van richting+grind... met welke skater speel je?
-
heb het al: http://www.planettonyhawk.com/thps3/codes/pc/
Ik heb het al! Ik moest IN GAME ook nog de controller selecteren! Dus bij Options, en dan Controls en dan moet je op Primary Control klikken, en dan kun je kiezen!Op maandag 01 april 2002 14:24 schreef GandalfTheGrey het volgende:
ik kan maar niet online spelen met gamepad..(Thrustmaster Firestorm)
je moet via gamepsy het doenOp maandag 01 april 2002 14:29 schreef xonide het volgende:
vet raar. op het moment dat ik online probeer te gaan op internet gooit ie tony hawk eruit naar m'n desktop.. naja. lekker dan
Verwijderd
There is no magic.
Iemand toevallig die hem even aanwijst
Edit: Uhmm IceStorm, heb je er al 1 in een gebouwtje gehad? Ik weet niet welke het allemaal zijn, ik weet alleen maar half waar ze zittenOp maandag 01 april 2002 14:33 schreef SaURoN het volgende:
[..]
je moet via gamepsy het doen
There is no magic.
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
dat is die het dichst bij de fontein ligt (toch?)Op maandag 01 april 2002 14:49 schreef IceStorm het volgende:
Hmmm ik ben in L.A. een beetje de laatste rail kwijt. Ik heb west, east en north maar south kan ik niet vinden denk ik.
Iemand toevallig die hem even aanwijst?
in dat gebouwtje zit er 1, 1tje er naast aan de rechter kant en 2 aan de andere kantOp maandag 01 april 2002 14:49 schreef IceStorm het volgende:
Hmmm ik ben in L.A. een beetje de laatste rail kwijt. Ik heb west, east en north maar south kan ik niet vinden denk ik.
Iemand toevallig die hem even aanwijst?
1
2
3
4
5
6
| in gebouw er naasst
ervoor
_____ | |
| |
_____ | |
| | |
Dan moet je Tokyo 's proberen, da's pas ergOp maandag 01 april 2002 14:58 schreef CyberTijn het volgende:
pffff eindelijk na veel bloed, zweet en tranen de Gold Medal in Rio gehaald, jezus wat was dat kut zeg.
* Pathfinder lukte het maar net, zonder specials, manuals ed.
blup
There is no magic.
tlijkt wel of in 3 de airtricks niet zoveel meer opleveren... in 2 was het supereazy om zelfs zonder revert 20.000 te halen... maar in 3 bijna onmogelijk.Op maandag 01 april 2002 15:12 schreef The Will het volgende:
Als je geen ruimte hebt om te grinden moet je al je stat points in de stats die je nodig hebt om hoog te kunnen springen, dus speed, hangtime en air en dan gewoon veel grab/flip trick combo's. Zo haalde ik het altijd bij Tony Hawk 2, en veel gebruik maken van reverts.
in 3 zou je btw ook een airtrick kunnen doen dan en dan bij het landen overgaan in een manual ofzo?
en ik zag een filmpje waarbij een gast een hadnstand op z'n board dee, HOE DOEK DA?!!
blup
Valt wel mee hoor, je moet er alleen even inkomen... ik heb als hoogste nu ongeveer 80000 gehaald met 1 airtrick combo, zonder specials, reverts ed.Op maandag 01 april 2002 15:14 schreef eendje het volgende:
[..]
tlijkt wel of in 3 de airtricks niet zoveel meer opleveren... in 2 was het supereazy om zelfs zonder revert 20.000 te halen... maar in 3 bijna onmogelijk.
Dat klopt, daar heb je revert voorin 3 zou je btw ook een airtrick kunnen doen dan en dan bij het landen overgaan in een manual ofzo?
Dat is een van de specials die je in een vrij slot kunt zetten, kijk maar in het lijstje (ik heb hem nog nooit geprobeerd btw).en ik zag een filmpje waarbij een gast een hadnstand op z'n board dee, HOE DOEK DA?!!
Verwijderd
1. waar zit de nieuwe "deck" in de foundry?
2. waar kan ik de "gaplist" bekijken... als deze er niet meer in zit zou het zonde zijn want dat liet me het spel de hele tijd met plezier spelen om alle gaps te halen
3. waarvoor is "hangtime"
Verwijderd
Jammer maar helaas... Misschien issie online wel leuk
Ff proberen dan maar.
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Maar uiteindelijk toch gelukt
Alleen die crooked grind around bagage claim wil maar niet lukken! PLEASE HELP!

En toch speeld hij op de Playstation2 een stuk beter!
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
#
Dit topic is gesloten.
![]()