wow WTF! Die is echt goed!Op maandag 01 april 2002 16:23 schreef [FrEEzEr] het volgende:
[afbeelding]
En toch speeld hij op de Playstation2 een stuk beter!
#
wow WTF! Die is echt goed!Op maandag 01 april 2002 16:23 schreef [FrEEzEr] het volgende:
[afbeelding]
En toch speeld hij op de Playstation2 een stuk beter!
#
Ik heb er even naar gekeken, en zo moet het:Op maandag 01 april 2002 16:22 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Alleen die crooked grind around bagage claim wil maar niet lukken! PLEASE HELP!
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Hehe tnxOp maandag 01 april 2002 16:25 schreef Zap het volgende:
[..]
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
TnxOp maandag 01 april 2002 16:27 schreef Pathfinder het volgende:
[..]
Ik heb er even naar gekeken, en zo moet het:
als je linksom rond de bagage claim gaat:
ollie los, pijltje links, pijltje boven, grind (en dan op de bagage claim neerkomen, en helemaal linksom eromheen draaien).
Als je hem rechtsom doet moet je ipv pijltje links pijltje rechts drukken.
Ik hoop dat het je nu lukt
Verwijderd
om mezelf maarez te quoten.. mijn gamma probleempje is al opgelost met het proggie Powerstrip..Op maandag 01 april 2002 14:42 schreef Alkahol!K het volgende:
thps3 is idd wel bijzonder vetjezmaar ik heb een klein dingetje waar ik me aan erger: het ziet er allemaal net IETS te donker uit.. en volgens mij kun je nergens de brightness instellen ofzo? (ik heb ene geforce256) .. weet iemand misschien hoe ik dat kan oplossen..?
en een keyboard configuratie die goed werkt (ook in multi) zou ook wel handig zijn....
ja, met het game zelf niet, dan gaat ie terug naar windows. maar heb gamespy geinstaleerd en dat werkt wel goedOp maandag 01 april 2002 16:29 schreef [FrEEzEr] het volgende:
Batman2k kan jij sowieso multiplayeren dan ?
Verwijderd
Tjsa, denk niet dat je het wilt, maar je zou met cheat slowmotion aanzetten en dan stuntenOp maandag 01 april 2002 16:39 schreef are2be het volgende:
3.Hoe impress ik die skaters in Canada snel? lukt me niet, ik heb er al 3 kunnen impressen, wat is de trik?
Ja dat heb ik dus ook, en zo te lezen nog meer mensen..Op maandag 01 april 2002 16:27 schreef [FrEEzEr] het volgende:
[..]
Maarreh wat is dit spel buggy zeg, na een half uur spelen ofzo heb ik geen soundfx meer (?!)
#
Ik weet het niet (heb zelf die goal nog open staan), maar volgens mij kan het door op die houten baan te racen naar beneden (moeilijk uit te leggen), en dan te jumpen naar de overkant (ergens tussen die bomen waar die gast staat kan je ergens op jumpen zag ik)....Op maandag 01 april 2002 16:39 schreef are2be het volgende:
Ik heb een paar vragen, ik kom maar niet verder... :
1. waar zijn alle statpoints bij de foundry en waar is dat board dat je daar kunt halen?
2. bij Canada, daar moet ik die bully begraven, hoe ????????
3.Hoe impress ik die skaters in Canada snel? lukt me niet, ik heb er al 3 kunnen impressen, wat is de trik?
BF1: Don-Panio
Verwijderd
nee, ik hou niet zo van cheaten bij dit soort spellen...Op maandag 01 april 2002 16:43 schreef Batman2k het volgende:
[..]
Tjsa, denk niet dat je het wilt, maar je zou met cheat slowmotion aanzetten en dan stunten
Zo kan je de secret tape halen, als je via de ramp weer verder springt.Op maandag 01 april 2002 16:50 schreef Batman2k het volgende:
in canada heb jij boven in bij de bomen een hendel, dan krijg je een extra ramp, weet niet of je daar wat aan heb
-
-
Verwijderd
Verwijderd
dat is dus mijn vraag!!!Op maandag 01 april 2002 15:44 schreef ReV3rEnD het volgende:
3 vragen :
1. waar zit de nieuwe "deck" in de foundry?
2. waar kan ik de "gaplist" bekijken... als deze er niet meer in zit zou het zonde zijn want dat liet me het spel de hele tijd met plezier spelen om alle gaps te halen
3. waarvoor is "hangtime"
Verwijderd
dit werkte bij mij:Op maandag 01 april 2002 17:36 schreef BlaaT_2001 het volgende:
Hellup!
Bij mij werkt THPS³ nog steeds niet, heb zoals eerder in het topic gezegd, een andere monitor gekozen ipv een standaard monitor, maar het lukt nog steeds niet...![]()
Ik kan hem alleen met 640*480 16bit opstarten, de rest doen het niet, dan zwart scherm enzo. En in 640*480 staat het beeld ook niet goed, want dan heb ik zwarte randen op mijn scherm.
Screenie van menu :
[afbeelding]
Mijn PC Specs
AMD Dondervogel 850
704 MB SDRAM
Viper II -zijn al heeeeeeeeeeeeel lang geen nieuwe drivers meer van, beetje rare kaart-
Windows 2000
Ik wil het zo graag spelen........................
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Jij bent ongeduldigOp maandag 01 april 2002 17:37 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
dat is dus mijn vraag!!!
There is no magic.
-
wat is dat voor blauw toetsenbordje ?Op maandag 01 april 2002 16:57 schreef xonide het volgende:
[afbeelding]
es zien of we dit werkend krijgen.. lijkt me wel flex.. moet ff de win2k drivers vinden voor directpad pro .. es ff zoeken
-
There is no magic.
-
Hmmzz kon niet zelf een naam op gevenOp maandag 01 april 2002 17:46 schreef McFlipp het volgende:
k, ik start wel ff een server:
Name: GoT thps3
pasw.: gans
Verwijderd
werkt niet, weer hetzelfde probleem (hij start nu alleen in 800*600 16bit op, maar menu is dan weer $*$#%&%&* )Op maandag 01 april 2002 17:38 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
dit werkte bij mij:
zet eerst je resolutie van windhoos op 800x600 en start dan het spel op dezelfde reso. als het goed is doet hij het dan (althans bij mij)
Verwijderd
wachten op de nodige patchesOp maandag 01 april 2002 17:58 schreef BlaaT_2001 het volgende:
[..]
werkt niet, weer hetzelfde probleem (hij start nu alleen in 800*600 16bit op, maar menu is dan weer $*$#%&%&* )
iemand een andere oplossing?
Vanaf de startpositie naar links, naar de loopbrug springen. Aan het eind over het hekje en doorgrinden op de rail, dan meteen naar links springen en verdergrinden op een andere rail (misschien is er een simpeler manier maar dit werkte bij mijOp maandag 01 april 2002 16:39 schreef are2be het volgende:
1. waar zijn alle statpoints bij de foundry en waar is dat board dat je daar kunt halen?
Ik sprong per ongeluk in de boom waar die gast onder staat...dat werkte2. bij Canada, daar moet ik die bully begraven, hoe ????????
Gewoon een hoge sprong maken met een paar flips en grabs gecombineerd. Ik vond ze eigenlijk vrij makkelijk...elke truc met meer dan 3000 punten werkt3.Hoe impress ik die skaters in Canada snel? lukt me niet, ik heb er al 3 kunnen impressen, wat is de trik?
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
-
een demo, url kan hier ook... of bedoel je full version ? en dan is het warez request...Op maandag 01 april 2002 18:03 schreef syserr het volgende:
en iemand per ongeluk al ergens een demo tegengekomen!? wil em nou toch wel eens uitproberen... icq me ff ajb als je weet waar ik em kan downen..
Hangtime is hoe lang je in de lucht 'zweeft'. Het is vrij lastig uit te leggen wat het precies is maar het wordt bijv in basketbal en honkbal ook gebruikt als term (voor een speler resp een bal die in de lucht blijft 'hangen'Op maandag 01 april 2002 17:37 schreef ReV3rEnD het volgende:
dat is dus mijn vraag!!!
2. bully begraven. tegen de boom aanrijden die achter hem staat...Op maandag 01 april 2002 16:39 schreef are2be het volgende:
2. bij Canada, daar moet ik die bully begraven, hoe ????????
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
* Lampie is er nog mee bezigOp maandag 01 april 2002 18:35 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hangtime is hoe lang je in de lucht 'zweeft'. Het is vrij lastig uit te leggen wat het precies is maar het wordt bijv in basketbal en honkbal ook gebruikt als term (voor een speler resp een bal die in de lucht blijft 'hangen').
Hoe langer je hangtime hoe langer je in de lucht bent hoe meer tricks je kunt doen.
* IceStorm heeft net de geweldige prestatie geleverd om de sick score in canada te halen
-
Verwijderd
space kan niet in MP verandert worden toch ?Op maandag 01 april 2002 18:58 schreef McFlipp het volgende:
Ahh ik heb norton antivirus uitgezet en nu kan ik iig een game binnen komenAlleen verander ik de spatiebalk in multyplayer, want dat is nu mijn ollie en chat toets
Verwijderd
hier staat het allemaalOp maandag 01 april 2002 18:50 schreef BADgoofy2000 het volgende:
In level 1 is me nu alles gelukt, behalve de voorman verzuipen. Weet iemand hoe dat moet?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
in de config heet ie "switch"Op maandag 01 april 2002 18:50 schreef KoenM het volgende:
Mischien een domme vraag (maar de search vond 'm niet...) maar hoe kan je zo'n Revert doen? Ik heb al op alle knoppen lopen rammen, maar hij doet niks
. Ook bij de control configuratie zie ik geen Revert toets...
wel een cool spel trouwens
een demo, en idd url mag hier ook...Op maandag 01 april 2002 18:31 schreef SaURoN het volgende:
[..]
een demo, url kan hier ook... of bedoel je full version ? en dan is het warez request...
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Tnx het werktOp maandag 01 april 2002 19:54 schreef SaURoN het volgende:
ff naar options gaan en savegame doen
Verwijderd
Verwijderd
das geen zwem beweging, zo staat ie opz e board, alsof ie evenwicht houd ofzo.Op maandag 01 april 2002 20:18 schreef Squirtle het volgende:
Zelfde probleem hier, hij maakt een zwemmende beweging...
Hmm Tony Hawk Pro Swimmer 3
[afbeelding]
Hij zwemt das toch duidelijkOp maandag 01 april 2002 20:21 schreef -Billy- het volgende:
[..]
das geen zwem beweging, zo staat ie opz e board, alsof ie evenwicht houd ofzo.
maar het lijkt idd op een zwem beweging
Is hier geen oplossing voor??Op maandag 01 april 2002 19:42 schreef McFlipp het volgende:
En hoe kan je zorgen dat spatie geen chat meer is in multiplayer?
kan het niet gewoon bij je controls dan?Op maandag 01 april 2002 20:24 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Is hier geen oplossing voor??
Dan kan ik dus niet online spelen.Op maandag 01 april 2002 20:31 schreef The Will het volgende:
Nope kan voor zover ik weet niet.
o=ollie is standaard NUMPAD 2Op maandag 01 april 2002 20:37 schreef B0MBACI het volgende:
Ik heb het iso'tjemaar na level 1 staat er press O to contineu maar hij doet het niet blijft vast wat ik ook doe
gewoon de ollie toest, bij mij is dat spacebar (ennuh dat is ook chatten in multiplayer gvdOp maandag 01 april 2002 20:37 schreef B0MBACI het volgende:
Ik heb het iso'tjemaar na level 1 staat er press O to contineu maar hij doet het niet blijft vast wat ik ook doe
There is no magic.
Ik heb dat ook, ik vertoon me niet meer in multiplayer game sin THPS3 totdat die bug verholpen is, want dat is echt vreselijk irritant... Ik kan gewoon niet zonder de spatiebalk goede combo's maken..., en is het ook niet leuk online te spelen als ik er dan niks meer van kanOp maandag 01 april 2002 20:40 schreef McFlipp het volgende:
[..]
gewoon de ollie toest, bij mij is dat spacebar (ennuh dat is ook chatten in multiplayer gvd![]()
![]()
![]()
)
Nou ik heb ff online gespeeld met andere toetsten maar ik kan dan alleen nog maar grinden, combos lukt gewoon niet meerOp maandag 01 april 2002 20:43 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, ik vertoon me niet meer in multiplayer game sin THPS3 totdat die bug verholpen is, want dat is echt vreselijk irritant... Ik kan gewoon niet zonder de spatiebalk goede combo's maken..., en is het ook niet leuk online te spelen als ik er dan niks meer van kan
Verwijderd
dat is dus echt nixOp maandag 01 april 2002 21:15 schreef McFlipp het volgende:
Wooho me nieuwe high score met singleplayer
[afbeelding]
There is no magic.
Verwijderd
nix...?Op maandag 01 april 2002 21:47 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
dat is dus echt nix
Verwijderd
zelfde prob hier!Op maandag 01 april 2002 21:49 schreef The Will het volgende:
Ja maar jij bent ook zooooo l33t dat jij het allemaal wel kan!
Btw weet iemand waar het aan kan liggen dat ik altijd als ik wil connecten met multiplayer games een timeout krijg? Firewall staat uit en niemand download ofzo
Hier ookOp maandag 01 april 2002 21:50 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
zelfde prob hier!
Verwijderd
ik heb hier een legale cd liggen , wel een cdr maar goedOp maandag 01 april 2002 22:03 schreef hellogoodbye het volgende:
Heeft iemand hier al de legale PC versie? Hij is toch nog niet uit? Zou 'ie morgen al in de winkels liggen? I really hope so...
Of Nollie Stance, BS/FS verschil naar ik meenOp maandag 01 april 2002 19:33 schreef Xtuv het volgende:
[..]
in de config heet ie "switch"
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Nopez, het is bekend dat ie pas 12 april in de schappen komt! Nog fftjes door sparenOp maandag 01 april 2002 22:03 schreef hellogoodbye het volgende:
Heeft iemand hier al de legale PC versie? Hij is toch nog niet uit? Zou 'ie morgen al in de winkels liggen? I really hope so...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Shit, dan pas...Op maandag 01 april 2002 22:52 schreef O.D.Smolik het volgende:
[..]
Nopez, het is bekend dat ie pas 12 april in de schappen komt! Nog fftjes door sparen
-
Verwijderd
Verwijderd
Wat je moet proberen is veel grinden, en de grinds aan elkaar haken met Manual's. Aan het einde moet je eigenlijk een rond geval hebben waar je rondjes op kan grinden voor misschien wel een halve minuut, dan tikt je score heel erg lekker aan. Je kan dan zo ook op de 100.000 / 150.000 zittenOp maandag 01 april 2002 23:41 schreef Neo666 het volgende:
bah krijg het spel niet in een res hoger dan 800×600
bij hogere res flipt het hele spel uit snap er nix van.
Normaal speel ik alles op 1024×765 of hoger
p.s me highscore met 1 move was 150.000 bij tony Hawk 2, bij 3 nu 51.450
Hoog niveau daar op gamespy trouwens<DayDreamer>denk je nu echt dat die slet van je mij mag pijpen ??
<hydroponic>ScreamuS: 5150, 5151, 6500
<ScreamuS>sure ?
<BamMargera>heb jij zeker al ervaring mee
<POPPI>HEY !
<Skunkie>ik wil ook gepijpt worden
<ScreamuS>is it in UDP ? or TCP ?
<BamMargera>zopi is eikelloos
<POPPI>IK BEN DIE SLET !
<Turok>ok
<DayDreamer>hahahaha
<DayDreamer>eikelloos
-
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq