Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
je bent laatOp dinsdag 02 april 2002 15:12 schreef McFlipp het volgende:
Euhmmm weie heeft dit al ontdekt?
[afbeelding]
Alle leuning grinden, bij dat gebouw en dan krijg je eastern-,western-,southern- and northerquake te zien, als je ze allemaal hebt dan komt er een earthquake
all eeeuwenOp dinsdag 02 april 2002 15:12 schreef McFlipp het volgende:
Euhmmm weie heeft dit al ontdekt?
[afbeelding]
Alle leuning grinden, bij dat gebouw en dan krijg je eastern-,western-,southern- and northerquake te zien, als je ze allemaal hebt dan komt er een earthquake
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Tsja, voor mijn PC is het ook het eerste spel dat niet vloeiend loopt met alle details aan op 1024x768x32bit. En dan inderdaad als distance fog uitstaat, als het aanstaat loopt het zelfs nog goed op 1280x1024x32bit.. Dus ik speel het nu maar op 1024x786x16bit (liever dan 800x600x32bit).Op dinsdag 02 april 2002 00:25 schreef Saekerhett het volgende:
Is het normaal dat het spel niet vloeiend loopt in 1024x768x16 met distance fog, schaduws en bewegende textures uit? Krijg dan als ik ver kan kijken hooguit zo'n 10 à 15 fps, terwijl met distance fog aan alles zeer vloeiend verloopt, 40 fps ongeveer.
Voor systeem check sig.
Zoals ik al eerder vroeg, hoe kan het dat dit spel zo zwaar is?
#
Als je de aardbeving hebt veroorzaakt moet je de kapotte (snel)weg op, en dan grinden waar die auto hangt.Op dinsdag 02 april 2002 15:47 schreef Phreak het volgende:
[..]
Kun jij mij dan ook vertellen hoe ik die car chase stop?
There is no magic.
Ok thanks, meteen ff doenOp dinsdag 02 april 2002 15:51 schreef The Will het volgende:
[..]
Als je de aardbeving hebt veroorzaakt moet je de kapotte (snel)weg op, en dan grinden waar die auto hangt.
Grote omgevingen.. en je kan ver kijken.Op dinsdag 02 april 2002 15:49 schreef Zap het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder vroeg, hoe kan het dat dit spel zo zwaar is?Heb verschillende andere spellen gespeeld die grafisch nog net wel ff wat complexer waren (althans naar mijn gevoel), en toch beter liepen..
Bij andere games kun je vaak veel minder ver kijken, meeste FPS games b.v. met thsp3 kun je als je een beetje hoog staat ergens vaak het hele level overzien..
Ik werd GEK van dat irritante ventje wat maar aan 't roepen was..Op dinsdag 02 april 2002 15:51 schreef The Will het volgende:
[..]
Als je de aardbeving hebt veroorzaakt moet je de kapotte (snel)weg op, en dan grinden waar die auto hangt.
GRRRRr uit frustratie kon ik ook steeds maarniet op die brug komen
AAARGH en hij bleef maar roepen..
Was wel een opluchting toe ie naar beneden donderde
- maakt het uit hoe lang/zwaar je caracter is? ik kruijg het gevoel veel hoeger te kunnen springen als ik een licht ventje neem.
- waar staat de 'manual' skill voor?
Verwijderd
There is no magic.
Verwijderd
- ik weet het nietOp dinsdag 02 april 2002 16:27 schreef greatgonzo het volgende:
ff een paar 'domme'vraagjes
- maakt het uit hoe lang/zwaar je caracter is? ik kruijg het gevoel veel hoeger te kunnen springen als ik een licht ventje neem.
- waar staat de 'manual' skill voor?
- hoeveel balans je hebt als je een manual doet
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
There is no magic.
Tuurlijk ik krijg op 640x480 2x het beeld boven elkaarOp dinsdag 02 april 2002 16:43 schreef The Will het volgende:
Wat bedoel je met "raar" beeld? Beetje vaag zo, kun je het ff wat meer toelichten?
En dit alles terwijl ik thps2 op 1024x768 kan spelen zonder ooit een probleem te hebben.
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Verwijderd
ik weet wat je bedoelt, een gozer hier op lan heeft het ook (bij mij werktie welOp dinsdag 02 april 2002 16:47 schreef MICHIEL123 het volgende:
[..]
Tuurlijk ik krijg op 640x480 2x het beeld boven elkaarik kan het een beetje raar uitleggen. En op 800x600 en de 1024x786 dan trekt ie heel raar weg net alsof de refresh rate te hoog is
AH neee!!Op dinsdag 02 april 2002 16:49 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt, een gozer hier op lan heeft het ook (bij mij werktie wel) maar we hebben van alles geprobeerd.. tevergeefs
Verwijderd
*zucht*Op dinsdag 02 april 2002 16:53 schreef greatgonzo het volgende:
en wat is een manual move?
ga jij maar eerst eens de tutorial spelen

Dat hoef ik nog niet maar ik wil gewoon een fix voor deze "bug" ja hoe zal ik het noemenOp dinsdag 02 april 2002 16:56 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
*zucht*
Verwijderd
ik wilde net zeggenOp dinsdag 02 april 2002 17:02 schreef The Will het volgende:
Reverend had het niet tegen jou maar tegen grote gonzo
Tony Hawk 2 en 3 kun je echt niet met elkaar vergelijken hoor, bij 3 kun je veel grotere wereld zien enzo.Op dinsdag 02 april 2002 16:47 schreef MICHIEL123 het volgende:
[..]
Tuurlijk ik krijg op 640x480 2x het beeld boven elkaarik kan het een beetje raar uitleggen. En op 800x600 en de 1024x786 dan trekt ie heel raar weg net alsof de refresh rate te hoog is
En dit alles terwijl ik thps2 op 1024x768 kan spelen zonder ooit een probleem te hebben.
There is no magic.
wat zijn sommige mensen toch ook dom
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Wat loop je nou op hem te bitchen, het gaat toch helemaal niet over jouOp dinsdag 02 april 2002 17:00 schreef MICHIEL123 het volgende:
[..]
Dat hoef ik nog niet maar ik wil gewoon een fix voor deze "bug" ja hoe zal ik het noemen

Neej, daar achter heb je een paar rails en een trappetje met een rail, en natuurlijk die bagagesjit. Kan je leuke dingen meeOp dinsdag 02 april 2002 17:56 schreef SaURoN het volgende:
[..]
door die xray shit heen?
sorry, sorry, ik kende de move gewoon niet.Op dinsdag 02 april 2002 16:56 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
*zucht*
heb inmiddels de tutorial gedaan, heb daarbij alleen een probleem: de revert move
Ik zou de revert toets moeten drukken, ik kan hem alleen nergens vinden! ook niet in controller menu?
Hoe kan ik dit doen? Of ben ik echt zo stom?
Veel mensen willen de hoogste score bereiken.
Dus dikke combo's en nogal _niet_ realistisch.
Ik zelf speel het gewoon voor leuke moves.
Dus met een kickflip van een trap af vind ik al super gaaf.
Ik speel het op de laatste manier, en met de gedachte om coole secrets te vindenOp dinsdag 02 april 2002 18:03 schreef M@NIC het volgende:
Ik denk dat je THPS3 op 2 manieren kunt spelen.
Ennuh ik vind grinden op vanalles en nog wat 10000x leuker dan in een half-pipe truck uit halen!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Gege dat doe ik ook welles, maar dan moet je wel al die points ff op NUL zetten. Want dan kan je pas realistisch skaten.Op dinsdag 02 april 2002 18:03 schreef M@NIC het volgende:
Ik denk dat je THPS3 op 2 manieren kunt spelen.
ow daar kom je uit als je xray uitkomt jaOp dinsdag 02 april 2002 17:59 schreef O.D.Smolik het volgende:
[..]
Neej, daar achter heb je een paar rails en een trappetje met een rail, en natuurlijk die bagagesjit. Kan je leuke dingen mee
o ja joh?Op dinsdag 02 april 2002 15:54 schreef SnArK het volgende:
Ik kreeg online al leuke reacties op mijn skater:
[afbeelding]
-
-
Verwijderd
Is er al iets bekend over een cheat om alle levels te kunnen spelen.
ik heb een hekel aan opdrachten vervullen tegen de klok maar vind dat voor de fun beetje grinden en doen wel leuk. Alleen de foundry begint te vervelen.
iemand?
2. Hoe krijg je alle details open van je figuur? dus kleur haar logo op tshirt enzo.
tnx
Options>cheat> typin: roadtripOp dinsdag 02 april 2002 18:50 schreef -[CasanovA]- het volgende:
ik heb het draadje een beetje doorgelezen maar zo snel niks kunnen vinden.
ik heb een hekel aan opdrachten vervullen tegen de klok maar vind dat voor de fun beetje grinden en doen wel leuk. Alleen de foundry begint te vervelen.
iemand?
Verwijderd
kep zo'n stomme packard bell computer...kweet nog geneens wat voor monitor ik hebOp dinsdag 02 april 2002 18:44 schreef xonide het volgende:
Nieuwste drivers instaleren... heeft al eerder geholpen bij iemand!

Oh, geen specials, geen manuals, geen reverts, kan ik allemaal niet goed genoeg
Ik ben die van mij kwijt
- Als ik naar internetgames ga wordt ik er METEEEN uitgemieterd
Omdat ik niet alleen met problemen wil komen hier even m'n skater
Ik zag hier ook iemand die z'n eigen deck had ontworpen! Hoe doe je dat
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Mag ik dit diep triest noemen zonder dat het een flame-pje isOp dinsdag 02 april 2002 18:50 schreef -[CasanovA]- het volgende:
ik heb het draadje een beetje doorgelezen maar zo snel niks kunnen vinden.
iemand?
Sorry maar dis echt...... ik wou het zelf ook hebben.
Typ in bij google "THPS3 cheat"...en raad eens...

Gamespy al geprobeert?Op dinsdag 02 april 2002 19:12 schreef Fr3aKER het volgende:
Het staat hier vast al wel ergens:
- Als ik naar internetgames ga wordt ik er METEEEN uitgemieterd
Omdat ik niet alleen met problemen wil komen hier even m'n skater
[afbeelding]
Ik zag hier ook iemand die z'n eigen deck had ontworpen! Hoe doe je dat
Feyenoord!
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Unlock All Cheats:
To unlock the entire Cheat list at once, go to the Cheats menu (in the Options menu on the main screen). Enter the Cheat "backdoor" and the entire panoply of cheats will be made available in the game. To access them, pause during gameplay and go down to the Cheats option in the pause menu. Toggle cheats on and off by hitting X.
Unlock All Movies:
Go to the cheats in the Options menu. Then enter the code "Peepshow" without the quotes.
Unlock All Skaters:
Go to the cheats in the Options menu. Then enter the code "Yohomies" without quotes.
All Levels:
Go to the options menu and click on cheats.Enter the password "Roadtrip". All ready been tested.
Verwijderd
dus ga niet hier meer vragen stellen maar kom naar
[topic=457074/1/25]
Verwijderd
http://www.tweakers.net/meuktracker/1842
Ik hoop dat het bij jullie ook werkt.
*kuck* heppie schema?Op dinsdag 02 april 2002 21:15 schreef pixeleer het volgende:
thps3 roelz! heb net mn oude ps1 controller omgesoldeerd naar een db25-parallele port connector.. voor de *echte* tony hawk experience![heb namelijk 1 en 2 op de psx gespeeld.. 3 ziet er helaas niet uit]
Op die boot, ga naar een van de reddingsboten. Maar daar een paar mooie tricks met daar achteraan iedere keer een revert! Die boot is zo klein, dat iedere keer wanneer je weer omhoog gaat aan de andere kant, de computer de tricks aan elkaar vast plakt. De sick-score van 500.000 punten wordt daarmee een eitje!!
heb ik ookOp dinsdag 02 april 2002 21:15 schreef pixeleer het volgende:
thps3 roelz! heb net mn oude ps1 controller omgesoldeerd naar een db25-parallele port connector.. voor de *echte* tony hawk experience![heb namelijk 1 en 2 op de psx gespeeld.. 3 ziet er helaas niet uit]
-
Ik kan wel de knopjes instellen, maar de 'pijltjes' werken gewoon niet, maakt niet uit wat ik doe, ik krijg ze niet aan de gang. Nieuwe drivers, geen drivers, ding in andere poort rammen (poort 1 t/m 4 geprobeerd en in 2 van mijn hubje).
Iemand een idee of istie gewoon kapot?
Bericht hierboven
Heb je de controller in de game ZELF ook geselecteerd? Veel mensen zien dit over het hoofdOp dinsdag 02 april 2002 23:05 schreef Floris het volgende:
Ik heb een MS Gamepad Pro, deze wil toch echt niet werken.
Ik kan wel de knopjes instellen, maar de 'pijltjes' werken gewoon niet, maakt niet uit wat ik doe, ik krijg ze niet aan de gang. Nieuwe drivers, geen drivers, ding in andere poort rammen (poort 1 t/m 4 geprobeerd en in 2 van mijn hubje).
ik kan niet meer dan 1280x1024 selecteren in dat opties scherm. En met die stomme mist uit loopt dat meer dan vloeiend dus ik wil ff kijken of een hogere res. lukt.
het lukt * Kaasplank nog steeds niet om veel punten te halen
ga naar je install dir > DaTa > Movies > Jeuh toch al gauw zo'n 30 minz aan films
Ga nu naar de music dir, rous alles ff naar je winamp en tada weer 106 minuten gratis muziek
woei
\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
kom er NIET uit
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
die kerel staat aan die mashine graind over die mashine heen en er komt een haak die die kerel in het water gooitOp woensdag 03 april 2002 04:20 schreef megamuch het volgende:
kan iemand mij ff uitleggen hoe ik in foundry de forman kan hosen..
kom er NIET uit
succes
Smile !!!
Heb je wel eerst op "new" aangeklikt, zo dat ie een nieuw profie aanmaakt? (als je dat niet gedaan hebt, dat eerst doen )Op dinsdag 02 april 2002 23:05 schreef Floris het volgende:
Ik heb een MS Gamepad Pro, deze wil toch echt niet werken.
Als het gelukt is ga je naar button configuration, ga bij elke knop bij langs en assign ze allemaal. Behalve right, left, up en down!
Nu ga je naar Axis configuration assign alleen de eerste (dus primary, instructies op het beeld VOLGEN! Nu heb je alles klaar, staart nu thps3 op. Ga bij options, naar control options ofzo. En als het goed is zie je nu primary controller, klik daar op en je kunt kiezen tussen je toetsenbord en gamepad.
Veel suc6!
(als je nou de hele draad gelezen had, ben je het op pagina 20 tegen gekomen
Verwijderd
kk heb m eidelijk
en ik heb thps2 met 3x geheel uitgespeeld..
dus houd wel van di soort spelle
mare k vin het wel nogal een beetje van hetzelvde
maaar zooooo vet
hehe
Hoe doe ik een revert? er staat nix in het controller menu, maar volgens de tutoral moet ik toch echt wel de revert toets gebruiken?!
Ik denk dat je de 5de bent die dit vraagt.Op woensdag 03 april 2002 09:39 schreef greatgonzo het volgende:
Nog eens mijn vraag:
Hoe doe ik een revert? er staat nix in het controller menu, maar volgens de tutoral moet ik toch echt wel de revert toets gebruiken?!
Kijk gerust eens het topic door

Verwijderd
maar hij sucked naar mijn mening
meer van hetzelfde, ietsje betere graphics maar verder niet veel meer als wat ik ook op mijn dreamcast heb met THPS2
Beter zo, dan een slecht vervolg IMOOp woensdag 03 april 2002 09:46 schreef CUBiST het volgende:
heb deze game op ps2, gamecube en pc gespeeld
maar hij sucked naar mijn mening
meer van hetzelfde, ietsje betere graphics maar verder niet veel meer als wat ik ook op mijn dreamcast heb met THPS2

heb ik al een paar keer gedaan, kan het nergens vinden (misschien overheen gekeken)Op woensdag 03 april 2002 09:40 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Ik denk dat je de 5de bent die dit vraagt.
Kijk gerust eens het topic door
Kan niemand mij helpen hoe ik de revert move kan doen?
Verwijderd
ik denk dat er voor diegene die er al vanaf deel 1 bijzijn en 1&2 volledig hebben uitgespeeld alles 100%, hier geen zak meer te beleven valt...
mijn mening.
ja, in de tutorial staat dus dat ik de revert toets moet gebruiken, maar die is er nie!!!Op woensdag 03 april 2002 10:14 schreef dahaaz het volgende:
ik raad de toturial aan
erg saai maar soms wel handig
en ja revert staat er ook in
Revert doe je direct na een landing (bv vanuit een quarterpipe).
Revert doe je met de Switch knop.
Zelf heb ik deze onder de X gezet.
Verwijderd
owz..Op woensdag 03 april 2002 10:58 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ja, in de tutorial staat dus dat ik de revert toets moet gebruiken, maar die is er nie!!!
op die manier

nahh je weet t al
"This is the captain speaking....... OH MY GOD! AN ICEBERG!!...... just kidding people..."
Hmm lolOp woensdag 03 april 2002 11:18 schreef CyberTijn het volgende:
"This is the captain speaking....... OH MY GOD! AN ICEBERG!!...... just kidding people..."
Op airport is het commentaar ook wel leuk hoor:
"Flight 666 to Hollywood is departing, now"
Verwijderd
dan springt ie trug naar windows
wa moet ik doen ?
antwoord 123 op zelfde vraag:Op woensdag 03 april 2002 11:48 schreef dahaaz het volgende:
mare.. als ik will connecte met internet (lan doet t wel)
dan springt ie trug naar windows
wa moet ik doen ?
Gamespy
Verwijderd
heb ik alOp woensdag 03 april 2002 11:56 schreef SaURoN het volgende:
[..]
antwoord 123 op zelfde vraag:
Gamespy
enne via gamespy draaien..
da kan ?
maar t moet tog ook via thps3 kunne ?
neeOp woensdag 03 april 2002 11:58 schreef dahaaz het volgende:
[..]
heb ik al
enne via gamespy draaien..
da kan ?
maar t moet tog ook via thps3 kunne ?
Verwijderd
bug ?Op woensdag 03 april 2002 12:11 schreef SaURoN het volgende:
[..]
neebij iedereen klapt hij er uit
waaa
mare da fixe ze tog wel ?
die 2 mannetjes in LA dan! bij die paarse halfpipe ..Op woensdag 03 april 2002 11:27 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hmm lol
Op airport is het commentaar ook wel leuk hoor:
"Flight 666 to Hollywood is departing, now"
de hele tijd een discussie over meest rare dingen haha
-
Verwijderd
heb ze nog geen een keer hetzelfde horen zeggen
maarre I NEED HELP!
in LA : kheb hem helemaal uit behalve de laatste stat point
die zit onder een rooster aan de bovenkant van het gebouw waar je begint
Not very useful maar mn laatste stat zit daarinQuote van planettony :
The 2nd image shows another hidden area that this unlocks. Head to the big building directly in front of you where you start. An easy way is to use the rail just to the left of where you start to grind up to the top of the building. There is a pair of grates up there as well that will open up after grinding this ledge. Not very useful though...
iemand een idee?
Argh, I need that crooked grind.Op woensdag 03 april 2002 09:52 schreef xonide het volgende:
Als ik even snel tel zitten we pas op 918, en toch is er al een nieuwe geopendOp woensdag 03 april 2002 13:14 schreef xonide het volgende:
goed plan
m'n excuses
-

:P\
btw ik zag iemand met wolverine net online?
hoe the fuck kun je dat zo krijgen ???
een van de eerste is darth moul dacht ik of hoe je het ook schrijft
-

Kon nog wel ff doorgaan, maar sprong prongluk van de rail af =/
Vanzelfsprekend geen cheats gebruikt. Mischien een idee om een appart "Post je THPS3 combo score's"-thread te starten?
watte??Op woensdag 03 april 2002 07:26 schreef Xiric het volgende:
[..]
die kerel staat aan die mashine graind over die mashine heen en er komt een haak die die kerel in het water gooit
succes
zeg gewoon wat ik precies moet doen. ik moet ergens grinden waardoor die haak die gozer in het wat pleurt.. maar waar!! ?!?!
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
[topic=457591/1/100]
Dit topic is gesloten.