Super spel. Zit het nu af en aan een paar dagen te spelen en het draait tot dus ver stabieler dan THPS2 onder W2K met een GF2Ti. Op 1024x768 met 32bit. Ziet er prachtig uit.
De muziek is goed, maar toch waren de THPS2 tracks wel heftiger. Ze hadden er wel 2-3 keer zoveel in mogen stoppen.
Ik draai na 2 dagen al mijn eigen mp3s op de achtergrond
In THPS2 kon ik vrij eenvoudig alle sick scores halen met gewoon springen en wat simpele kicks/grabs. In THPS3 moet je toch wel naar de grinds/manuals/revert combos voor de hogere scores. Het springen lijkt niet zo hoog te gaan, en alles gaat een stuk sneller.
Nu mis ik alleen wat:
Geld. Die stats punten zijn bijna allemaal vrij simpel te pakken. De cash icon goals waren eigenlijk wel veel uitdagender. Daardoor was er ook meer te doen in ieder level. Remember the Bullring?
Maar ik heb gelukkig nog 2 dagen vrij
Nog even wat simpele tips die ik in eerdere posts al voorbij zag komen:
Manuals: up/down na elkaar voor een nose manual. Down-up voor een gewone manual. Dan up en down voor de balans gebruiken.
Hiermee kan je grinds overbruggen op lege plekken...
Reverts: gebruik de switch bij het landen vanuit een QP (quarter pipe) om vervolgens weer naar een manual te kunnen gaan.
Grinds: Wissel je grinds af door te springen tijdens een grind en met de pijltjes toetsen een andere grind te doen.
Als je special meter vol is spring je hoger. Doe dus eerst een truuk voordat je op een wire oid wilt springen/grinden.
Toetsen stel je in via het config util:
program files\activision\thps3\thps3setup.exe
Een toetsenbord is echt prima te doen. Ik heb ook op een gamepad zitten spelen, maar da's niets voor mij.
Mijn toetsen zitten onder:
Speed/jump: spatie (altijd vasthouden tot je wilt springen!)
Grab: B
Grind: V
Kick: C
Switch/Revert: X
Menu: ESC
Pijltjes voor l/r/u/d
Oh nog 1 ding. De camera heb ik onder de Q. Da's wel handig om te veranderen naar wat verder naar achter. Zeker als je THPS2 gewend bent.
EN:
Niet vallen is ook wel belangrijk