BF1: Don-Panio

En "The Real Thing" overheerst inderdaad maar IRL leidt je pijn en hier niet, dat is voor mij een groot voordeel
There is no magic.
De halve Ragnarok party is hier te vinden, lolz
Loopt als een tiet hier hoorOp zaterdag 30 maart 2002 20:47 schreef The Will het volgende:
Ontzettend cool spel, alleen loopt hij echt klote hier op 1024x768 (Geforce 2MX)
En "The Real Thing" overheerst inderdaad maar IRL leidt je pijn en hier niet, dat is voor mij een groot voordeel
Draai je soms 32 bit? Dat vind mijne ook niet helemaal tof
btw
Ik zit nog in het 1e level (heb de 2e al geunlocked, maar ik wil ff alles hebben
Verwijderd
is er een manier om de camera iets uit te laten zoomen?
btw, ik kreeg een mailtje van een zekere user hier, met de vraag waar hij kon leechen.
volgende keer doe ik iets anders dan het mailtje in kwestie deleten.
ik doe niet aan verzoekjes, ik kan er namelijk niet garant voor staan dat degene die de info bij mij vandaan halen, het spel ook gaan aanschaffen.
helaas ben ik blijven hangen @ TNT2 ultra...
Zal het nog een beetje te spelen zijn @ 1024x768 of desnoods 800x600 ?
ik heb over die controler gegraind dan gat die half pipe omhoog daar ben ik ingesprongen nu zit ik in de quaterpipe daarboven aan de overkant
daaro is de secret tape maar hoe kom in godsnaam daar ?
Smile !!!
Vraag: Gravis Gamepad Pro werkt niet
Ik kan hem wel aanklikken als de te gebruiken controller, maar alle controls zijn dan grijs en die kan ik dus niet instellen. Als ik het spel dan ga spelen, werkt de gamepad niet.
Terwijl hij het in alle andere games wel gewoon doet.
Hoe kan dit?
Hij heeft in totaal 8 buttons en dat is dus genoeg voor alle trucjes etc.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ctrl + Shift + Z is auto screenie
Binnenkort dus kewle screens
Verwijderd
ik denk niet dat iemand nog op screenies zit te wachten hoor? iedereem heeft hem zo ondertussen toch al wel?Op zaterdag 30 maart 2002 21:03 schreef M@NIC het volgende:
Woei....ff proggie geinstalleerd.
KewlOp zaterdag 30 maart 2002 21:03 schreef M@NIC het volgende:
Woei....ff proggie geinstalleerd.
* Lampie gaat er ook een zooitje maken voor de wachtenden
Whahaha grappig.Op zaterdag 30 maart 2002 21:09 schreef Dirk het volgende:
[..]
ik denk niet dat iemand nog op screenies zit te wachten hoor? iedereem heeft hem zo ondertussen toch al wel?
Nou meneertje, er zijn enorme vette moves die nog niemand heeft gezien!
Als ik ff Clipz z'n moves erbij haal.
- liggend grinden, dus je ligt op je skateboard
- Grinden met je skateboard tussen de tanden
Ik bedoel maar
geef eens een paar tips, ik snap de knopjes niet eens van hoe je kan hellen op je skatboard (achterkant van wieltjes enzo rijden)....
Hoe kan je op je skateboard liggen etc?, plz, geef een antwoord en negeer deze post eens niet, hehehehe...
Een manual (op je voor/achter wielen rijden) doe je door te springen en daarna op naar voren, naar achter of naar achter, naar voor te rammen.
There is no magic.
Goh, dat probleem heb ik nou ook.Op zaterdag 30 maart 2002 21:24 schreef Predator_NL het volgende:
en negeer deze post eens niet, hehehehe...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd

There is no magic.
Had ik ook, moet je ff gamespy installeren en dan kan je multiplayeren, rocked echt welOp zaterdag 30 maart 2002 21:36 schreef RaceAap_NL het volgende:
Effe een vraagje voor de multiplayer d00dz: Moet dat nou met Gamespy ja of nee? Hij flikkert me namelijk naar de desktop als ik multi wil gaan spelen

Verwijderd
IK heb hem geinstalleerd cd erin etc.. bla bla
Nu start ik em op (800x600 16 bits)
dan gaat me monitor naar die resolutie, daarna gaat de monitor ineens standby oranje ledje..
Ik hoor de muziek spelen.. maar heb een zwart beeld. Ik speel het op een PII 350 mhz 384 ram met een geforce 2 mx 200 op windows XP pro kan iemand mij helpen.
Detonator versie 28.31
Je drukt je naar voren toets + je naar achteren toets inOp zaterdag 30 maart 2002 21:54 schreef Predator_NL het volgende:
Niemand weet hoe die manual werkt?

En anders kijk je ff je toetsen na.
heb ik ook is me nog nie gelukt om optelossenOp zaterdag 30 maart 2002 21:56 schreef BlackjackBoZ het volgende:
Ik heb hem dan toch ook eindelijk gekocht...
dan gaat me monitor naar die resolutie, daarna gaat de monitor ineens standby oranje ledje..
Ik hoor de muziek spelen.. maar heb een zwart beeld. Ik speel het op een PII 350 mhz 384 ram met een geforce 2 mx 200 op windows XP pro kan iemand mij helpen.
Detonator versie 28.31

ik was in level 2 nog maar 2000 punten verwijderd van de sick score van 120.000 !!
tering dat is ZWAAR balen
nouja morgen maar weer verder spelen, ik grind maar eventjes langs de trapleuning naar beneden om achter de TV te gaan zitten ofzo
Heb je 'm wel ingesteld ?Op zaterdag 30 maart 2002 22:06 schreef BlackjackBoZ het volgende:
[..]
die staat al geinstalleerd geen resultaat!
Want alleen installeren doet geen flikker.
Skate3.exe heeft een fout veroorzaakt en wordt afgesloten
grrrr
Verwijderd
Ik heb een p3 500 256 mb ram windows xp pro en een savage 4 16 mb pro agp(ja weet ik zijn kut dingen maar heb nu GEEN geld voor andere)ik heb al de nieuwste drivers(voor zover mogelijk)ook al alle resoluties geprobeerd..
ohja verder werkt het spel gewoon alleen ik zie absoluut geen menu's...
Feyenoord!
Verwijderd
Ook gedaanOp zaterdag 30 maart 2002 22:07 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Heb je 'm wel ingesteld ?
Want alleen installeren doet geen flikker.
Ik heb ook een S3 Savage 4 op een andere comp en daar werkt hij prima op, maar het is toch bekend dat de Savage niet goed onder XP werkt?Op zaterdag 30 maart 2002 22:15 schreef MetalMaupio het volgende:
ik heb net th3 geinstalleerd en alles ging goed totdat ik in het hoofdmenu kwam, achtergrond enzo werkt alleamaal alleen ik zie het menu niet alleen een bluaw scherm aan de bovenkant.
Poorten 5150-5151 en 6500 zijn nodig. (RTFM!)Op zaterdag 30 maart 2002 22:18 schreef Outl@w het volgende:
Weet iemand welke poort ik moet openen in mijn firewall om deze game te kunnen hosten?
Als ik de resolutie op 640x 480 zet heb ik dubbel beeld
Als ik de resolutie hoger zet als 640x480 dan heb ik draaiend beeld, net als of de monitor de resolutie niet aankan, maar hij kan tot 1280x768

Andere monitor aanhangen helpt ook niet
System specs: P3 800Mhz, Geforce 2 MX (laatste detanator), 256MB ram. OS=XP
Op mijn andere systeem werkt ie wel
Ik wil mijn broer afmaken
Xp toegevoegt
Opzich schokt het niet ofzow...das het probleem niet...
Maar de menu's etc...worden of totaal NIET weergegeven, of op de plek waar een menu moet komen, is een groot blauwe/grijze vak te zien
Heel vervelend...je kunt nu wel een paar keer op [enter] rammen, en dan hopen dat het een beetje lukt, maar dit schiet natuurlijk niet op
TNT2 ultra, winXP....
Overgins 'kjnipperd' het beeld heel vreemd als er een menu zuo moeten worden weergegeven...net alsof het daar onweerd ofzow
'k heb precies hetzelfde jaOp zaterdag 30 maart 2002 22:15 schreef MetalMaupio het volgende:
ik heb net th3 geinstalleerd en alles ging goed totdat ik in het hoofdmenu kwam, achtergrond enzo werkt alleamaal alleen ik zie het menu niet alleen een bluaw scherm aan de bovenkant.
Ik heb een p3 500 256 mb ram windows xp pro en een savage 4 16 mb pro agp(ja weet ik zijn kut dingen maar heb nu GEEN geld voor andere)ik heb al de nieuwste drivers(voor zover mogelijk)ook al alle resoluties geprobeerd..
ohja verder werkt het spel gewoon alleen ik zie absoluut geen menu's...
Verwijderd
en daar draait ie op win98 of xp?Op zaterdag 30 maart 2002 22:49 schreef Penetrator het volgende:
[..]
Ik heb ook een S3 Savage 4 op een andere comp en daar werkt hij prima op, maar het is toch bekend dat de Savage niet goed onder XP werkt?
Verwijderd
Win 98 SEOp zaterdag 30 maart 2002 23:08 schreef MetalMaupio het volgende:
[..]
en daar draait ie op win98 of xp?
Verwijderd
heb hem thnxOp zaterdag 30 maart 2002 23:18 schreef MetalMaupio het volgende:
bij het configuration utility 3e tab...
dat vind ik dat wel humor eigenlijk
mijn "bejaarde" Matrox G400 MAX geeft dus totaal geen problemen. makkelijk te spelen op 1024x867 alles full (ok.. wel die "distance mist") zelfs 1280 gaat op zich nog (al wordt het dan op sommige punten wat te zwaar)
Nope GeForce kaartje hierOp zaterdag 30 maart 2002 23:30 schreef G-Spotter het volgende:
is het nu zo dat GeForce kaarten hier dus problemen mee hebben
dat vind ik dat wel humor eigenlijk
mijn "bejaarde" Matrox G400 MAX geeft dus totaal geen problemen. makkelijk te spelen op 1024x867 alles full (ok.. wel die "distance mist") zelfs 1280 gaat op zich nog (al wordt het dan op sommige punten wat te zwaar)
ik kan @ the moment amper nog typenOp zaterdag 30 maart 2002 23:32 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Nope GeForce kaartje hier

ik krijg gewoon vet RSI
en dat gewoon door te veel Tony Hawken
te geweldig spel!
Op zaterdag 30 maart 2002 21:56 schreef BlackjackBoZ het volgende:
Ik heb hem dan toch ook eindelijk gekocht...
Detonator versie 28.31
Oh joy, nog 2 mensen met hetzelfde probleem als ik hebOp zaterdag 30 maart 2002 21:57 schreef SaURoN het volgende:
[..]
heb ik ook is me nog nie gelukt om optelossen
Even een vraagje, ik had het al eens eerder nml en toen lag het aan m'n max refreshrate van 60hz van m'n monitor. Is dit bij jullie ook zo?
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Maar ze zullen vast wel met patches enzo komen voor dit soort probl, maarja, om daar weer op te wachten duurt ook weer zo lang.
http://members.ams.chello.nl/b.t.hooft/hztool14-Providedby3CLipZ.rar
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Ik heb de nieuwste ASUS videodrivers voor me GF3, en de CD heb ik gebrand met FireBurner.
Clipz tast je kop aan
Sorry, ik ben verder dan datOp zondag 31 maart 2002 00:23 schreef HGJ het volgende:
Ik heb het ook sinds vandaag maar ik kom niet voorbij het 2e level. Is er ook iemand die dit wel lukt en zou diegene dan ook ff een saved game kunnen uppen?![]()
Ik ben nu bijna klaar met Suburbia, maar ik moet "help the thin man" en de laatste van de stat points nog... en die lukken niet atm
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Ik heb ook al heel effe lopen kloten in 4, maar dat valt nog niet mee zeg, ik moet een sleutel vinden voor dat ene wandelende lijk, maar kan het nergens vinden
Je hoeft hem niet te vertellen, ik vind hem wel uiteindelijk... maar is dat 5e stat point ook makkelijk?Op zondag 31 maart 2002 00:49 schreef Squirtle het volgende:
Help the tin man is zo makkelijk he, die is zelfs mij gelukten nee ik vertel hem lekker niet
Squirtle: thanks, maar ik zoek nog wel even verder
Gelukkig gaat mijn broer zo naar bed
5e statpoint? hmm nog niet naar gekeken eigenlijk naar dat veld... maar die thin man was gewoon te makkelijk om niet te doen even tussendoor
Overal even tinman

Squirtle: dat 5e stat point (naar mijn telling
Nu op naar de Airport, daar moet ik nog 3 goals en 1 stat point
De 3 goals die ik nog moet zijn de high, pro en sick scores... en de sick score is 300000! Pffff, toch maar eerst leren om goed te grinden + manual etc., maar dat zal tot overmorgen moeten wachten
Ik kan hem wel aanklikken als de te gebruiken controller, maar alle controls zijn dan grijs en die kan ik dus niet instellen. Als ik het spel dan ga spelen, werkt de gamepad niet.
Hoe kan dit?
derde keer....Op zondag 31 maart 2002 01:50 schreef Captain Pervert het volgende:
Derde keer:
Hoe kan dit?

misschien een hint
ik zou et niet weten iig
en nu heb ik em eindelijk, valt ie toch wel wat tegen...:(
Hoe kan dit?

HOEF je hem wel te configgen?
in de meeste games zet ie zelf de buttons

Btw net ruim 350000 gehaald in het Airport level met quarterpipes, zonder manuals, reverts ed
Echt achterlijk.
Ik speel momenteel 4 andere dingen probleemloos met die gamepad en in het verleden nog tientallen anderen. Dit is het eerste spel dat zit te zeiken
..............Op zondag 31 maart 2002 03:09 schreef Pathfinder het volgende:
Maak even een nieuwe profile aan, dat helpt wel denk ik... je kunt nl geen buttons toewijzen als er geen profiel geselecteerd is

WheheheOp zondag 31 maart 2002 03:11 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
..............

Want hier op het LAN draait ie bij iedereen behalve bij mij, voor de rest werken alle opengl en d3d spellen wel.

Foutje van het spel, of ben ik echt zo goed?
(hieruit blijkt meteen dat je nooit je multiplier boven de 251 kunt krijgen... wat jammer toch
lolOp zondag 31 maart 2002 03:48 schreef Pathfinder het volgende:
Whahaha:
[afbeelding]
Foutje van het spel, of ben ik echt zo goed?
(hieruit blijkt meteen dat je nooit je multiplier boven de 251 kunt krijgen... wat jammer toch)
Smile !!!
En mij ook nietOp zondag 31 maart 2002 10:14 schreef IceStorm het volgende:
*kuch* Voor bepaalde personen in dit topic. Voortaan als je mensen van GoT mailt of ze je een link geven naar THPS 3 doe het dan subtiel ipv naar 12 mailadressen te mailen aub. En het is zeker niet handig om mij dan ook te mailen want ik geef toch niks.
[ontopic]
Nou weet ik nog niet hoe ik in het eerste level die Lava-grind doe
als je een gforce hebt kies dan in het d3d menu voor de optie emulate fog, dan is het grijze ook goed.Op zaterdag 30 maart 2002 23:52 schreef Ikroelz het volgende:
bah bij mij is de helft grijs
Heb zelf de fog uitgezet in de opties van TH3 want het ziet er veel minder uit in het spel
coole d00dOp zondag 31 maart 2002 10:50 schreef Predator_NL het volgende:
Ik heb mijn skater effe aangepast, vond die standaard beetje saai:
[afbeelding]
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Verwijderd
woeiii dat is beter nu nog de controls goed onder de knie krijgeOp zondag 31 maart 2002 10:49 schreef Unknown het volgende:
[..]
als je een gforce hebt kies dan in het d3d menu voor de optie emulate fog, dan is het grijze ook goed.
Heb zelf de fog uitgezet in de opties van TH3 want het ziet er veel minder uit in het spel
Maar nu komt het, in singleplay kan ik wel met die pad spelen, ga gewoon naar options en kies gamepad ipv keyboard en dan spelen. Als ik online echter dat ding wil gebruiken kan ik nergens voor kiezen, hij joined de server en ik moet me maar redden met het toetsenbord
Hoe kan ik online toch met mijn gamepad spelen?
Vaak proberenOp zondag 31 maart 2002 10:36 schreef Lampie het volgende:
[ontopic]
Nou weet ik nog niet hoe ik in het eerste level die Lava-grind doe
Verwijderd
Over ongeveer een uurtje ben ik denk ik klaar met kopen, ik koop em nu @ 120 KB/s
Ik zal ff een server hosten:
name: Gathering of Tweakers
pass: GoT
Feyenoord!
Heb je wel eerst op "new" aangeklikt, zo dat ie een nieuw profie aanmaakt? (als je dat niet gedaan hebt, dat eerst doenOp zondag 31 maart 2002 01:58 schreef Captain Pervert het volgende:
Nogmaals, nu met screenie:
Hoe kan dit?
[afbeelding]
Als het gelukt is ga je naar button configuration, ga bij elke knop bij langs en assign ze allemaal. Behalve right, left, up en down!
Nu ga je naar Axis configuration assign alleen de eerste (dus primary, instructies op het beeld VOLGEN! Nu heb je alles klaar, staart nu thps3 op. Ga bij options, naar control options ofzo. En als het goed is zie je nu primary controller, klik daar op en je kunt kiezen tussen je toetsenbord en gamepad.
Veel suc6!
Hetzelfde volgt weer... nu was ik in level (alles snel gedaan) en hij crasht weer, ik probeer het nog met wat in stellingen maar hij blijft het doen,
ik re-install mijn hele pc maar het blijft maar gebeuren, ook al nieuwe en oude drivers geprobeerd...
plz help
PC: Amd Duron 800, Aopen AK33 MOBO, Ati Radeon 8500, onboard sound, 384 MB SDRAM.... optical mouse... vergeet ik iets ?
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Nop, dat werkt niet onder Win2kOp zondag 31 maart 2002 00:13 schreef 3CLipZ het volgende:
ik draai dit progsel -> ff instellen en alles werkt PERFECT
http://members.ams.chello.nl/b.t.hooft/hztool14-Providedby3CLipZ.rar
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
niet ?Op zondag 31 maart 2002 12:50 schreef fw het volgende:
[..]
Nop, dat werkt niet onder Win2k
ik draai em zonder problemen op XP
Ik vind het vreselijk irritant dat dus de spatiebalk onder multiplayer niet werkt..., dan kan ik er direct geen bal meer van
bij mij draait hij niet onder xpOp zondag 31 maart 2002 12:59 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
niet ?
ik draai em zonder problemen op XP

win98 compability nemenOp zondag 31 maart 2002 13:07 schreef SaURoN het volgende:
[..]
bij mij draait hij niet onder xp
Op zondag 31 maart 2002 12:49 schreef DoctorBob het volgende:
het verhaal: ik ging tony hawk spelen (2 dagen geleden) ik installeer hem (ik blij) toen ging ik hem spelen, najah ik was nog in het menu en hij loopt na 2 minuten vast.. heel pc muis werkt 5 seconde door en stopt er dan ook mee, ik restart mij pc.
Hetzelfde volgt weer... nu was ik in level (alles snel gedaan) en hij crasht weer, ik probeer het nog met wat in stellingen maar hij blijft het doen,
ik re-install mijn hele pc maar het blijft maar gebeuren, ook al nieuwe en oude drivers geprobeerd...
plz help
PC: Amd Duron 800, Aopen AK33 MOBO, Ati Radeon 8500, onboard sound, 384 MB SDRAM.... optical mouse... vergeet ik iets ?
Dit topic is gesloten.