Euh...1024 x 768 x 32bit en alles op max.Op zaterdag 30 maart 2002 12:56 schreef SaURoN het volgende:
ik wil ook wel meespelen straxmet gampje
ben nog niet goed hoor ;p 1e keer dat ik tony speel
btw wat voor reso spelen jullie,zodra ik hoger als 640 doe gaat de refreshrate van dat ding zo HOOG dat me monitor het niet meer aan kan
Ik speel elk spel op 1024...hoger hoeft niet

Gebruik je numpad keys als pijltjes, die normale pijltjes doen het dan ook.Op zaterdag 30 maart 2002 12:59 schreef aftermath het volgende:
aaagh ik krijg de controls niet geconfigureed (hij pakt de buttons voor link/rechts/boven/benenden niet) en tijdens spelen doet de controller het niet![]()
sidewinder
edit: controller doet het nu wel, alleen de link/rechts/boven/benenden nog niet
hmmz bij mij krijg je dan zon vage refreshrate van hier tot tokio die me monitor niet aan kanOp zaterdag 30 maart 2002 13:03 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Euh...1024 x 768 x 32bit en alles op max.
Ik speel elk spel op 1024...hoger hoeft niet

Verwijderd
Verwijderd
Pijltjestoetsen staan standaard al goed, hoef je dus niks aan te doen, de rest kan je wel zelf configureren.Op zaterdag 30 maart 2002 12:59 schreef aftermath het volgende:
aaagh ik krijg de controls niet geconfigureed (hij pakt de buttons voor link/rechts/boven/benenden niet) en tijdens spelen doet de controller het niet![]()
sidewinder
edit: controller doet het nu wel, alleen de link/rechts/boven/benenden nog niet
aagh ik heb het al/ ik moest onder opties nog de sindewinder selecteren ...Op zaterdag 30 maart 2002 13:08 schreef DJNelis het volgende:
[..]
Pijltjestoetsen staan standaard al goed, hoef je dus niks aan te doen, de rest kan je wel zelf configureren.
Verwijderd
/me gaat weer ff aan de controls wennen
heb hem geinstalleert, maar helpt niet echtOp zaterdag 30 maart 2002 13:18 schreef RaceAap_NL het volgende:
Voor de mensen bij wie de monitor uitvalt: Installeer die DirectX van de CD, werkte bij mij ook
/me gaat weer ff aan de controls wennen
Tevens heb ik de num keys als controls gedaan en dan werken mn pijltjes ook weer. Heb tevens alle moves onder de z x c v en spatie gezet.
kheb zon brak GeForce 2 MX dingetje i.c.m. Duron 700
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
naam: TweakerZ
pass: GoT
manic en ik zitten erop.. ik maak hem 4 Player
Heeft Clipz ook, gewoon gamespy gebruikenOp zaterdag 30 maart 2002 13:39 schreef SaURoN het volgende:
als ik in zon internet lobby zit clapt hij terug naar windows
deze error:
Timeout joining server (dat doet ie bij elke en mij firewall is uit)
ik weiger gamespy arcade te gebruikenOp zaterdag 30 maart 2002 13:41 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Heeft Clipz ook, gewoon gamespy gebruiken

Verwijderd
Dat spel is aardig aan te passen van textures tot mp3 vet zeg!Op zaterdag 30 maart 2002 13:46 schreef S_trAngeR het volgende:
Ik ben even met fotosoep bezig geweest en heb mijn eigen board gemaakt
[afbeelding]
Verwijderd
wat kan ik hier aan doen?
meot ik dan de directx van de cd installen of dat proggie van manic gebruiken?
iemand die weet wat ik hier aan kan doen ?Op zaterdag 30 maart 2002 13:42 schreef aftermath het volgende:
ik kan geen mp doen... hij geeft een errors na het ophalen van de data (bij connecting to sever)
deze error:
Feyenoord!
zo.. dikke combo
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Ik weet niet precies welke toetsen ik moet instellen
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
zie ook:
[topic=454346/1/25]
thnx
BF1: Don-Panio
edit: owja, je moet nu ook andere (leukere) dingen doen om een level te halen, er zijn ook wel elementen uit tony hawk 2 gebleven, maar het is een waardig vervolg
Is wel een beetje jammer, aangezien ik alle andere dingen in het level wel gehaald heb (jaja, inclusief de SICK SCORE)
Hoe krijg jij het voor elkaar om een hogere refresh rate te krijgen bij een hogere res???? Da is onmogelijk namelijk... Je zal wel bedoelen dat je refresh rate te laag wordt voor je monitor, 50hz ofzow....Op zaterdag 30 maart 2002 13:06 schreef SaURoN het volgende:
[..]
hmmz bij mij krijg je dan zon vage refreshrate van hier tot tokio die me monitor niet aan kan170 ofzo
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
oh enne outl@w, sorry
Je naam kwam niet echt bekend voor, en je reageerde niet.Op zaterdag 30 maart 2002 13:50 schreef Outl@w het volgende:
Bah zit ik er net in, wordt ik gekicked door eclipz of Maniac![]()
Dus we dachten een non-tweakers....dus kick
[topic=453562/4/25]
Verwijderd
Ik speel met toetsenbord....Op zaterdag 30 maart 2002 15:12 schreef Clyde het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met de game i.c.m. met een toetsenbord? Is een gamepad nou echt aan te raden of is na enig oefenen een toetsenbord ook wel voldoende?
werkt wel lekker hoor
moet alleen ff dat numpad verandere in WSAD
deze error:
Verwijderd
Tering veel fouten in het spel
Ill press delete.... en maar weer een paar dagen wachten
Er is toch wel iemand die deze al gehaalt heeftOp zaterdag 30 maart 2002 14:45 schreef S_trAngeR het volgende:
even een vraag : ik zit nu in cannada en nou zit er zo'n vet figuur sneeuwballen te gooien... hoe moet ik hem eens even aan pakken?
In de besneeuwde boom boven hem springen?Op zaterdag 30 maart 2002 15:39 schreef S_trAngeR het volgende:
[..]
Er is toch wel iemand die deze al gehaalt heeft?
GeluktOp zaterdag 30 maart 2002 15:39 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
In de besneeuwde boom boven hem springen?
Hoe kom je er bijOp zaterdag 30 maart 2002 15:27 schreef Xiphy het volgende:
Bah game is BETA.. en niet zo'n klein beetje ook..
Gewoon store release hoor, in amerika is hij ook al in de winkel te koop
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ook een Ollie maken etc. lukt niet. Hij reageert alleen op me excape toets en de pijltjes toetsen, verder niks... De besturing staat op toetsenbord, dus daar ligt het niet aan...
[edit] ik zie al denk ik waar dit aan ligt...
Sure...wacht jij nog maar een paar jaartjesOp zaterdag 30 maart 2002 15:27 schreef Xiphy het volgende:

Hoe kan dat?, ik kan telkens helemaal opnieuw beginnen
Verwijderd
Zulk soort figuren blijf je houdenOp zaterdag 30 maart 2002 15:27 schreef Xiphy het volgende:

Dit is de final ass
sommige moves zijn echt vaag
Bij mij valt het geluid weg na een tijd spelen, muziek blijft komen, maar de fx verdwijnen. Hebben andere daar ook last van? Ik heb nooit problemen met geluid in spellen, kheb gewoon een Live!...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Verwijderd
Als dit geen beta is ben ik de paus...Op zaterdag 30 maart 2002 16:08 schreef Famoso het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij
Gewoon store release hoor, in amerika is hij ook al in de winkel te koop
Kep al meerdere keren vast gezeten tot m'n middel in de grond
In level 3 ga ik dwars door sommige objecten heen.
Bij sommige sprongen bleef ik skaten in de lucht.
en nog een zooi andere dingen.
dus lijkt dit wel heeeel erg op een beta
daar ben je dan echt wel de enige meeOp zaterdag 30 maart 2002 16:34 schreef Xiphy het volgende:
[..]
Als dit geen beta is ben ik de paus...
Kep al meerdere keren vast gezeten tot m'n middel in de grond
In level 3 ga ik dwars door sommige objecten heen.
Bij sommige sprongen bleef ik skaten in de lucht.
en nog een zooi andere dingen.
dus lijkt dit wel heeeel erg op een beta

hier loopt ie prima, en ik weet zeker dat er meer mensen zijn die precies hetzelfde zullen zeggen.
sommige herkennen hier nog een eens niet het verschil tussen de beta en final
als je dat niet doorhebt, download dan nix en koop em gewoon

Het ziet er zwaar bescheten uit hier.
De intro filmpjes knipperen en in het menu (of wat het dan ook is, er staat een ventje) knippert ook alles door elkaar heen.
WTF is dit
Verwijderd
mischien ff video drivers update?Op zaterdag 30 maart 2002 16:41 schreef rb338 het volgende:
Het ziet er zwaar bescheten uit hier.
De intro filmpjes knipperen en in het menu (of wat het dan ook is, er staat een ventje) knippert ook alles door elkaar heen.
WTF is dit
bij mij werkt ie prima
Heb je ook een Voodoo5?Op zaterdag 30 maart 2002 16:44 schreef Dirk het volgende:
[..]
mischien ff video drivers update?
bij mij werkt ie prima
Zo ja, welke drivers?
Ik heb Amigamerlin 2.1, doen het met alle games beter dan alle andere drivers. Maar bij THPS3 is het verneukt.
THPS2 had ook al kuren onder winXP
op zijn verzoek:
Poinst available....45Op zaterdag 30 maart 2002 17:02 schreef 3CLipZ het volgende:
haha.. M@NIC denkt dat ik cheat
op zijn verzoek:
[afbeelding]
Euh...je kan ze ook terug zetten lijkt me.
Anyway, ik doe dezelfde stats ff, want ik kom vergeleken met jou voor geen meter de lucht in.
hoe meer truukjes enzo je doet.. hoe meer stats je krijgt
The first casualty in war is always the truth...
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Da's de 'switch' key...Op zaterdag 30 maart 2002 16:59 schreef Glorix Jim het volgende:
Erm.. hoe doe je een revert? Kan die toets nergens terugvinden in de configuratie
Dus als je gewoon rustig skate skate, de key waarmee je omdraait...
ik kick zn ass ZWAAR met trick attack
ZwembadOp zaterdag 30 maart 2002 16:56 schreef Asphyxion het volgende:
De 'Jackass' move van Ban Margera is wel brilliant...
Password is altijd GoT dus wie eens mee wil doen
4 player max
op mijn chello accountje werkt dat nog redelijk
Wil ik ook wel ff wetenOp zaterdag 30 maart 2002 17:54 schreef Predator_NL het volgende:
hoe hebben jullie je knopjes?, als ik spatie gebruik voor springen dan krijg ik een chat-schermpje in multiplayer...
Kunnen jullie zeggen hoe jullie je knopjes hebben?
4 max. en paswoord = Got
server name tweakers
waar ik nu dus gebanned benOp zaterdag 30 maart 2002 18:05 schreef S_trAngeR het volgende:
ik maak ook wel even een server
4 max. en paswoord = Got
server name tweakers
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Iemand?Op zaterdag 30 maart 2002 17:05 schreef fw het volgende:
Hmz... Als ik het spel op start gaat m'n monitor uit, net zoals wanneer ik naar een hogere refreshrate dan 60 hz wil wisselen (hoger kan monitor niet aan). Iemand misschien een idee waar dat aan ligt?
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Iemand ideeën?
Het is me vandaag al 7x gevraagt ofzo maar deze persoon wint.
Stuur 1 mailtje naar iedereen die hem heeft..... LOL
Probeer numpad 2 eensOp zaterdag 30 maart 2002 19:27 schreef Lampie het volgende:
Als ik single player doe, het 1e level met een paar van die lava putten, dan staat er press O to continue. Maaaar..... je raadt het alhij reageert niet op mijn Nul toets, de O en mijn Numpad 0.
Iemand ideeën?
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Telkens als ik net lekker an t spelen ben dan loopt
ie vast
ongeacht welk level ofzo
iemand een idee??? of zijn er meer met t zelfde probleem??
Keep on rolling....
Duidelijk een driver probleem, het komt namelijk maar weinig voor dat dit niet door vastlopers gebeurd. Hoe je dit kan oplossen weet ik niet..., misschien andere drivers proberen?Op zaterdag 30 maart 2002 19:43 schreef cablecarp het volgende:
Probleempje![]()
ie vastdat gebeurd meestal na zo'n 10 a 15 minuten
ongeacht welk level ofzo
zelfde hier, vet irritantOp zaterdag 30 maart 2002 19:43 schreef cablecarp het volgende:
Probleempje![]()
ie vastdat gebeurd meestal na zo'n 10 a 15 minuten
ongeacht welk level ofzo
Detonator 22.80 ... dacht ik net een driver gevonden te hebben die goed was
The Real Thing overüberheerst gewoon alles
ff edonkey opnieuw installeren hoor

Verwijderd
trouwens, voorkomen is beter dan genezen: ik heb een TNT2 videokaart, moet ik nog nieuwe drivers downloaden ofzo?? ik wil wel d'rect spelen...
Ik kan hem wel aanklikken als de te gebruiken controller, maar alle controls zijn dan grijs en die kan ik dus niet instellen. Als ik het spel dan ga spelen, werkt de gamepad niet.
Terwijl hij het in alle andere games wel gewoon doet.
Hoe kan dit?
Hij heeft in totaal 8 buttons en dat is dus genoeg voor alle trucjes etc.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Overigens, in de tutorial hebben ze het over een 'revert'... wasda?
Verwijderd
zit standaard onder de 7, is bij het landen,Op zaterdag 30 maart 2002 20:40 schreef IceStorm het volgende:
*kuch* Ik moet nog duidelijk werken aan mijn combo's
Overigens, in de tutorial hebben ze het over een 'revert'... wasda?
Dit topic is gesloten.