YEAH!
ClipZ en ik hebben zonet ff met elkaar gespeelt.
Nou ja geprobeert, en het wil!!
ClipZ en ik hebben zonet ff met elkaar gespeelt.
Nou ja geprobeert, en het wil!!
Ik wil hem wel terug hebben met rente.. keej?Op vrijdag 29 maart 2002 20:42 schreef klomp het volgende:
[..]
aan die plaatjes te zien zijn de gezichten dit keer wel realistischer dan in de vorige versies
wel erg gaaf
maar ik meot eerst geld hebbenkan iemand me mischien ff wat lenen ???
![]()
Nee jij bent heiligOp vrijdag 29 maart 2002 20:58 schreef Albinoraptor het volgende:
Wil niet lullig zijn, maar vind eigenlijk dat modjes niet moeten posten in zo'n thread en zeker niet een beetje plaatsjes gaan neerzetten.
Vind ik beetje hypocriet, altijd in dat soort topics zeggen koop spelen -> slotje -> maar ondertussen wel mee doen (vind ik geen probleem) maar blijf dan wel goede voorbeeld geven en post niet.
Verwijderd
EN GELIJK HEB JE!Op vrijdag 29 maart 2002 20:58 schreef Albinoraptor het volgende:
Wil niet lullig zijn, maar vind eigenlijk dat modjes niet moeten posten in zo'n thread en zeker niet een beetje plaatsjes gaan neerzetten.
Vind ik beetje hypocriet, altijd in dat soort topics zeggen koop spelen -> slotje -> maar ondertussen wel mee doen (vind ik geen probleem) maar blijf dan wel goede voorbeeld geven en post niet.
Volkomen mee eens!Op vrijdag 29 maart 2002 20:58 schreef Albinoraptor het volgende:
Nee ik ben zeker niet heilig, maar modjes hebben wel voorbeeld functie.Op vrijdag 29 maart 2002 21:01 schreef Xtuv het volgende:
[..]
Nee jij bent heilig
Mwah, nix mis met het Nederlandse gedoogbeleid toch?
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
www.simsport-racing.com
zow zow.. bij mij duurde het iets van 10minzOp vrijdag 29 maart 2002 20:50 schreef Nosfer@tu het volgende:
jeez... 28 minuten nodig voor install
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Op vrijdag 29 maart 2002 21:01 schreef loppiehu het volgende:
[..]
EN GELIJK HEB JE!
Op vrijdag 29 maart 2002 21:02 schreef O.D.Smolik het volgende:
[..]
Volkomen mee eens!
Gelukkig zijn er meer mensen het met me eensOp vrijdag 29 maart 2002 21:15 schreef H-Alien het volgende:
goe zo albino
ben het eigenlijk kompleet met je eens, een mod heeft een voorbeeld functie en bijbehorende verantwoordelijkheid.
now where is that blauwe cd'ske
Verwijderd
Jeps, het zal heus wel ter evaluatie zijnOp vrijdag 29 maart 2002 21:17 schreef DarkShadow het volgende:
boeie Ice storm is gwoon cool
en hij zal vast wel games kopen, hij test alleen maar
doek ook altijd, en ja, daardoor koop ik minder, maar iig alleen nog maar kwaliteit
Verwijderd
achteraf gezien ook maar 10 min...Op vrijdag 29 maart 2002 21:17 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
zow zow.. bij mij duurde het iets van 10minz
Verwijderd
Dan download je toch gewoon een demoOp vrijdag 29 maart 2002 21:17 schreef DarkShadow het volgende:
boeie Ice storm is gwoon cool
en hij zal vast wel games kopen, hij test alleen maar
doek ook altijd, en ja, daardoor koop ik minder, maar iig alleen nog maar kwaliteit
ligt gewoon aan die besturing! bahOp vrijdag 29 maart 2002 21:21 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
achteraf gezien ook maar 10 min...
ik vind em sloom....
andere die dit ook vinden?
ik heb niet het tony 2 gevoel erbij.. misschien is het wennen mar ik vind em sloom
Een van de doelen van deel 3 was om het realistischer te makenOp vrijdag 29 maart 2002 21:26 schreef Nosfer@tu het volgende:
ik land constand op mijn zij
en ik heb het gevoel dat je bij Tony 2 veel hoger springt
Verwijderd
w88 tot de 1ste patch?Op vrijdag 29 maart 2002 21:36 schreef M'tjeu het volgende:
Ziet er cool uit!
Maar kan ik ook nog ergens de controls configgen?
Ik wil graag zelf bepalen welk knopje ik gebruik
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Verwijderd
Nee hoor kan gewoon, ik heb ze ook anders.Op vrijdag 29 maart 2002 21:37 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
w88 tot de 1ste patch?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Verwijderd
bah.. das veel mooier dan mijn beeldOp vrijdag 29 maart 2002 22:26 schreef Sanders het volgende:
voor sommige mensen die hem niet hebben hier een screenshot op 32 bit ... ( very high instelling ) en dan reso van 1240 maal die nogwattes...
bekijk hier het plaatje.
is op een gkracht 3 ti200
http://62.163.164.53/thps3shot.jpg
Verwijderd
was er zelf ook wel tevreduh mee ( kwa kwaliteit )Op vrijdag 29 maart 2002 22:27 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
bah.. das veel mooier dan mijn beeld
THPS Config Utility - Keys instellen - THPS3 starten - Keyboard layout veranderen....Op vrijdag 29 maart 2002 21:36 schreef M'tjeu het volgende:
Ziet er cool uit!
Maar kan ik ook nog ergens de controls configgen?
Ik wil graag zelf bepalen welk knopje ik gebruik
Verwijderd
Revert Button = Switch ButtonOp vrijdag 29 maart 2002 21:58 schreef bobo1on1 het volgende:
He weet iemand wat die gast bedoel in de tutorial met de revert button?
Heb in de readme gekeken maar stond ut niet in
Rofl, dat probleem heb ik net zelf ook ervaren...Op vrijdag 29 maart 2002 23:04 schreef G-Spotter het volgende:
welke @#$@#$@#$ heeft besloten dat de "spatiebalk" in online games voor "chat" wordt gebruikt @$@#$#@$ die gebruik ik om te jumpen!!!
Jep, _zwaar_ kloteOp vrijdag 29 maart 2002 23:04 schreef G-Spotter het volgende:
welke @#$@#$@#$ heeft besloten dat de "spatiebalk" in online games voor "chat" wordt gebruikt @$@#$#@$ die gebruik ik om te jumpen!!!
owja.. m'n matrox g400 max kan alles makkelijk aan! vette videokaart totaal niet verijst hiervoor!
zo kut! met spatie ligt m'n hand beter, en gaan m'n stunts gewoon veeeeel vetterOp vrijdag 29 maart 2002 23:09 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
Rofl, dat probleem heb ik net zelf ook ervaren...
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Verwijderd
Verwijderd
Yep dat werktOp zaterdag 30 maart 2002 00:05 schreef Nosfer@tu het volgende:
ik vraag mij af of als ik de mp3s nou eens backup, de originele muziek uit tony 2, heb ik op mp3... als ik ze nou eens dezelfde naam geef... zou dat werken?
wat ik hier mee wil bereiken is de muziek uit 2 naar deel 3 halen
ik vind de muziek niet echt veel soeps....
Verwijderd
je kan ook textures veranderen enzo!Op zaterdag 30 maart 2002 00:14 schreef Nosfer@tu het volgende:
zoals ik al zei.. dat werkt.. ik heb alien ant farm vervangen voor ice queen van WT (om ff te testen)
Verwijderd
Vreemd, er speel de geen maniac meeOp zaterdag 30 maart 2002 00:50 schreef SaURoN het volgende:
net ff getest, ziet er leuk uit, wou ff online, zag game tweakers, met 3clip en maniacwas maar voor 2players
kleine tiepoOp zaterdag 30 maart 2002 01:15 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Vreemd, er speel de geen maniac mee
https://www.strava.com/athletes/10490675
Keep on rolling....
Ten eerste, ik snap je reactie laat ik daar alvast duidelijk in zijnOp vrijdag 29 maart 2002 20:58 schreef Albinoraptor het volgende:
Wat een verhaal op de late avond.Op zaterdag 30 maart 2002 03:15 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ik weet het, het is ergens hypocriet maar ik vind aan de andere kant dat ik niet 'anders' ben dan users.
Ik vind het WEL downloaden en vervolgens net doen alsof je 'niks' gedaan hebt (wat je wel goedkeurt naar mijn idee) net zo erg eigenlijk en daarom doe ik mensen dan nog liever een plezier met wat pics.
Ik ook maar dan @ 120 kb/secOp zaterdag 30 maart 2002 08:02 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
ben em nu aant leechen met 14*kb/s
Feyenoord!
Verwijderd
Terwijl ik toch echt de originele FLT van m'n topsite heb gepluktCD Protection Failed. Please insert an official Tony Hawk's Pro Skater 3 CD and restart the application
*kuch* heb je de crack wel geinstalleerd?Op zaterdag 30 maart 2002 10:25 schreef MM het volgende:
huh, ben ik nou scheel of mis ik iets, ik krijg steeds:
[..]
Terwijl ik toch echt de originele FLT van m'n topsite heb geplukt
Verwijderd
die is er toch geen?Op zaterdag 30 maart 2002 10:45 schreef Lampie het volgende:
[..]
*kuch* heb je de crack wel geinstalleerd?
![]()
Weet ik veel, ik ben nog "bezig"Op zaterdag 30 maart 2002 10:48 schreef MM het volgende:
[..]
die is er toch geen?
Verwijderd
haha, assOp zaterdag 30 maart 2002 10:53 schreef Lampie het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben nog "bezig"
Verwijderd
1e level is echt geniaal, wacht maar tot je er wat beter in bent en je dan opeens combo's van 200000+ op dit veld gaat halen (kan nog veel meer maar ik ben er ook niet zo heel erg goed in)Op zaterdag 30 maart 2002 10:00 schreef SaURoN het volgende:
alleen 1e lvl verveelt idd snel
Feyenoord!
maar als je zo 'goed' bent als mij dat je hoogste combo 5000 isOp zaterdag 30 maart 2002 11:03 schreef DinoPK het volgende:
[..]
1e level is echt geniaal, wacht maar tot je er wat beter in bent en je dan opeens combo's van 200000+ op dit veld gaat halen (kan nog veel meer maar ik ben er ook niet zo heel erg goed in)
Verwijderd
je mag mijn gravis gamepad pro wel overkopen, ik ga toch een nieuwe halenOp zaterdag 30 maart 2002 11:01 schreef CyberTijn het volgende:
Shit man, met het toetsenbord is dit niet te spelen!
Ik ga maar even een goedkope gamepad halen ofzo
hoeveel?Op zaterdag 30 maart 2002 11:20 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
je mag mijn gravis gamepad pro wel overkopen, ik ga toch een nieuwe halen
rond een uurtje of 2?Op zaterdag 30 maart 2002 12:09 schreef M@NIC het volgende:
Wie wil vanmiddag ff een mapje verkennen ?
Canada of LA
Clipz nu ff met een passwordje op de roomOp zaterdag 30 maart 2002 12:11 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
rond een uurtje of 2?
maak ik een 2 (of meer als hier tweakers mee willen spele) player servertje
Ik ook nietOp zaterdag 30 maart 2002 12:28 schreef Ikroelz het volgende:
.... KHEB GEEN CRACK
Verwijderd
uhm als ik hem opstart.. zegt die dak de cd erin moet duwe..Op zaterdag 30 maart 2002 12:32 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Clipz nu ff met een passwordje op de room
[..]
Ik ook niet
Installeren en grinden maar
Nou dan moet je wachten tot, euh... 12 (?) AprilOp zaterdag 30 maart 2002 12:34 schreef Ikroelz het volgende:
[..]
uhm als ik hem opstart.. zegt die dak de cd erin moet duwe..
Tja wat is een PS2 toch makkelijk, hoef je tenminste nergens verstand van te hebbenOp zaterdag 30 maart 2002 12:34 schreef Ikroelz het volgende:
[..]
uhm als ik hem opstart.. zegt die dak de cd erin moet duwe..
Zal wel makkelijker zijn, maar of het veel beter speelt.Op zaterdag 30 maart 2002 12:37 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Of een PS2 kopen met THPS 3, is veel makkelijker, en speelt ook nog beter.
Verwijderd
neuh die heb ik alOp zaterdag 30 maart 2002 12:37 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Of een PS2 kopen met THPS 3, is veel makkelijker, en speelt ook nog beter.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq