1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Het enigste wat ik kwijt wil is als er geholpen word en je in de BAAL ROOM sterft...... blijf dan in gods naam liggen.... het boeit niet waar je ligt je hebt dan de quest altijd...
Diablo = in de buurt
Baal = in de chamber
Nu beweerde gister wat mensen dat dat niet zo was en kon baal weer overnieuw gedaan worden.... Geloof je het niet zoek het op.... tis echt zo
Ik haat jou !!!!gisteren uit die 3chipped cube formula
Grtz
idd jij hebt gelijk, hoe komen anders die lvl 1s in hell ? juist als ze rondlopen krijgen ze exp als ze daar dood liggen nietOp zaterdag 30 maart 2002 13:43 schreef Soullie het volgende:
Blablabla
Het enigste wat ik kwijt wil is als er geholpen word en je in de BAAL ROOM sterft...... blijf dan in gods naam liggen.... het boeit niet waar je ligt je hebt dan de quest altijd...
Diablo = in de buurt
Baal = in de chamber
Nu beweerde gister wat mensen dat dat niet zo was en kon baal weer overnieuw gedaan worden.... Geloof je het niet zoek het op.... tis echt zo
[..]
Ik haat jou !!!!
Grtz
60% Ias voor Speedazon
Shaft voor dueler
PT skulders voor cow (vooral java's) <<=== word je ook snel rijk mee btw
Vind skulders en shaft btw ook de enigste armors die het waard zijn.... (en tals en arkaines) de rest suckt meestal... (mayb vipermagic voor nova sorc)
ik heb hem toch echt eens gemist toen ik in chambar aanwezig was, zou foutje van battle.net kunnen zijn of lag ofzo, maar bij mij was het echt gebeurd.... erg irritant.Op zaterdag 30 maart 2002 13:43 schreef Soullie het volgende:
Blablabla
Diablo = in de buurt
Baal = in de chamber
[..]
Ik haat jou !!!!
Grtz
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
Volgens mij hoef je diablo alleen 1x in beeld hebben gehad, tochOp zaterdag 30 maart 2002 13:43 schreef Soullie het volgende:
Blablabla
Diablo = in de buurt
Baal = in de chamber
[..]
Ik haat jou !!!!
Grtz
nee geen frustratie naar 4uur in tradechannel te spammen
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Ik hoorde net dat je voor een titan's met geluk 1 soj kunt krijgen
Ik wil misschien die ring wel hebben. Maar moet ik em wel eesrt zien.Op zaterdag 30 maart 2002 17:18 schreef Liquid_Lizard het volgende:
Ok, lieve mensen, een zeer leuke ervaring daarnet in een allerdaagse duel game; ik kwam met mijn ts sorcje de boel onveilig maken maar werd door mening ww barb vaak gekilled. Op een gegeven moment dropte een (RIJKE!) ama al haar stuff, chaos finger en titan's kon ik bemachtigen, jammergenoeg verdwenen een vampire gaze, shaftstop en socketed windforce voor mijn neus. Op zich een lamme streek maar ik kon het niet laten... zouden jullie het zelfde hebben gedaan? Ik bedoel, anders was het door een ander gejat want er waren 8 mensen ofzo... Evil mjah, zo is de wereldHet is niet zo dat ik dit een cowgame met bekenden ofzo ook zou doen, maar dit was gewoon zo'n kans die ik moest nemen. Nou was mijn vraag, wat doen een chaosfinger (10% mf, 11% life leech) en een titan's revenge (193% enh. en 8% life leech) op de markt? Ik zou graag een buriza willen hebben, red ik dat met deze 2 items?
edit:
Ik hoorde net dat je voor een titan's met geluk 1 soj kunt krijgen![]()
Verwijderd
Ja ik zou / heb hetzelfde gedaan bij vreemden...Op zaterdag 30 maart 2002 17:18 schreef Liquid_Lizard het volgende:
Ok, lieve mensen, een zeer leuke ervaring daarnet in een allerdaagse duel game; ik kwam met mijn ts sorcje de boel onveilig maken maar werd door mening ww barb vaak gekilled. Op een gegeven moment dropte een (RIJKE!) ama al haar stuff, chaos finger en titan's kon ik bemachtigen, jammergenoeg verdwenen een vampire gaze, shaftstop en socketed windforce voor mijn neus. Op zich een lamme streek maar ik kon het niet laten... zouden jullie het zelfde hebben gedaan? Ik bedoel, anders was het door een ander gejat want er waren 8 mensen ofzo... Evil mjah, zo is de wereldHet is niet zo dat ik dit een cowgame met bekenden ofzo ook zou doen, maar dit was gewoon zo'n kans die ik moest nemen. Nou was mijn vraag, wat doen een chaosfinger (10% mf, 11% life leech) en een titan's revenge (193% enh. en 8% life leech) op de markt? Ik zou graag een buriza willen hebben, red ik dat met deze 2 items?
edit:
Titans = Buriza kwa waarde dus dat moet lukken
11%ll is behoorlijk wat waard...(spam maar in tradechannels
Verwijderd
Verwijderd
K, eerst ff het ringetje wegwerken voor ongeveer 7 sojs, dan een buri proberen te krijgen voor m'n titans.Op zaterdag 30 maart 2002 18:19 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Ja ik zou / heb hetzelfde gedaan bij vreemden...
Titans = Buriza kwa waarde dus dat moet lukken
11%ll is behoorlijk wat waard...(spam maar in tradechannels
paas mij 1 sojOp zaterdag 30 maart 2002 18:21 schreef Liquid_Lizard het volgende:
[..]
K, eerst ff het ringetje wegwerken voor ongeveer 7 sojs, dan een buri proberen te krijgen voor m'n titans.
Omg dit is dieptriestOk, lieve mensen, een zeer leuke ervaring daarnet in een allerdaagse duel game; ik kwam met mijn ts sorcje de boel onveilig maken maar werd door mening ww barb vaak gekilled. Op een gegeven moment dropte een (RIJKE!) ama al haar stuff, chaos finger en titan's kon ik bemachtigen, jammergenoeg verdwenen een vampire gaze, shaftstop en socketed windforce voor mijn neus. Op zich een lamme streek maar ik kon het niet laten... zouden jullie het zelfde hebben gedaan? Ik bedoel, anders was het door een ander gejat want er waren 8 mensen ofzo... Evil mjah, zo is de wereld Het is niet zo dat ik dit een cowgame met bekenden ofzo ook zou doen, maar dit was gewoon zo'n kans die ik moest nemen.

whehehe...lolOp zaterdag 30 maart 2002 17:18 schreef Liquid_Lizard het volgende:
edit:
ok...als ie me 1000 x ge-nk'ed had ofzo dan zou ik het miosschien pikken maarnee ...zou het anders niet...
omg
how low can you go
kaasz | specs | i kick ass for the lord
Verwijderd
1.

2

3

4

wat zou ik voor deze items (los of totaal) kunnen krijgen. zoek jordans voor mijn sorc en een goede burzia (nef of clean) voor mijn ama.
jullie mogen als eerst bieden voordat ik het spamm kanaal ga bieden (of andersom
en heb nog 15% ias jewels nodig, wie kan ze missen (bied 100k / stuk)
Verwijderd
Op zaterdag 30 maart 2002 18:46 schreef barrel het volgende:
[..]
Omg dit is dieptriest![]()
Verwijderd
Ik zou het hebben teruggeven.. Toch niet leuk om mee te spelen als je het op zo'n manier krijgt.Op zaterdag 30 maart 2002 17:18 schreef Liquid_Lizard het volgende:
edit:
Verwijderd
Ja kwil mayb ook wel ff koeien
Verwijderd
Ik heb nu een in een Mephi-run gevonden string of ears, iemand daar belangstelling voor?
die pakte je voor mijn neus weg (had lag stoot)anders had ik um ... heheOp zaterdag 30 maart 2002 19:46 schreef Liquid_Lizard het volgende:
Nee, ten eerste er lagen VEEL items en iedereen was aan het grabben en ten 2e weet ik niet precies wie het was (ik geef toe, ik heb ook niet geprobeerd het uit te vinden).... En bij bekenden is het anders, ik zou heus niet in een game met mensen die ik ken dingen gaan jatten of bij het mulen ofzo...
Ik heb nu een eerlijk gevonden string of ears, iemand daar belangstelling voor?
Verwijderd
Jij had een mooie set helm en nog een paar set itemsOp zaterdag 30 maart 2002 20:08 schreef RedHat het volgende:
[..]
die pakte je voor mijn neus weg (had lag stoot)anders had ik um ... hehe

Ja maar de rest gaf het ook niet terug,

nee lekker ben je hoor

bah
veel suc6, hoe oud ben je eigenlijk , dat je een beetje alles jat van andere mensen.....Op zaterdag 30 maart 2002 20:17 schreef Liquid_Lizard het volgende:
.....
Laterz mensen, terug naar het PU forum
stelletje jankerds hiero
je zit zeker wel te klagen over buitenlanders dat die jatten, maar je jat zelf zeker ook?
ach ik gok dat je 12-13 bent want anders begrijp je wel waarom jatten niks oplost en had je verwacht dat we zeiden: VET TOF MAN!!! GOEDZO!
wrong.
huh ? Welk iconOp zaterdag 30 maart 2002 20:23 schreef tva_goku het volgende:
kijk alleen z`n icon en underscript al.....
Verwijderd
OMG, hoe laat je je kennen zegOp zaterdag 30 maart 2002 20:29 schreef Shade het volgende:
[..]
huh ? Welk icon
ja en ? dat rechtvaardigt nog niet om het zelf te doen.Op zaterdag 30 maart 2002 20:45 schreef Canon23 het volgende:
Tuurlijk niet leuk voor haar/hem maar 95% jat net zo gemakkelijk van jouw, overige 5% zijn vrienden op bnet en jatte dus niet....
ik weet ook dat ze het van mij jatten, ik hoop dat ze er dan gelukkig mee zijn ..... leuk is anders ja en daarom jat ik niks van andere en

Oog om oog tand om tand !
Als mensen op je schieten en je hebt een pistool, dan schiet je toch ook terug?
als ik bv uit een winkel steel, is dat niet gezegt dat jij dat ook maar ff moet gaan stelen ofwel dan ?
dit is STELEN , niet Doodschieten....
vergelijking moet je wel goed doen .....
en nu houd ik er over op, het valt me wel op de lui die het minste hebben/hadden die stelen wel als er wat valt, zijn een paar waarvan ik zeker weet die het niet doen....
Als jij zou jatten van iemand dan heb ik er absoluut niks op tegen als iemand wat van jouw jat.....(zo voorbeeld goed genoeg)Op zaterdag 30 maart 2002 21:53 schreef SaURoN het volgende:
dat is een hele andere vergelijking..........
als ik bv uit een winkel steel, is dat niet gezegt dat jij dat ook maar ff moet gaan stelen ofwel dan ?
dit is STELEN , niet Doodschieten....
vergelijking moet je wel goed doen .....
en nu houd ik er over op, het valt me wel op de lui die het minste hebben/hadden die stelen wel als er wat valt, zijn een paar waarvan ik zeker weet die het niet doen....
Of
Stel iemand heeft een winkel en jat uit een andere winkel, nou sorry dan heb er geen problemen mee dat iemand uit zijn winkel wat jat
edit:
Zo kan je de vergelijking ook maken: De rijkste hebben de grootste moeite met diefjes ...
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
/edit: zal ff op pu forum kijkenOp zaterdag 30 maart 2002 22:16 schreef bachus het volgende:
Ik heb ook niet veel "goede" gear maar ik zal niet van andere spelers hun shit gaan jatten, zou het zelf ook verrot vinden als ik wat leuke itams heb dat een of andere idiiot die jat.

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
nee maar heeft die amazon wat van hem gejat? nee , en dan jat hij het maar van hem, dat is RONDUIT LAMEOp zaterdag 30 maart 2002 22:04 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Als jij zou jatten van iemand dan heb ik er absoluut niks op tegen als iemand wat van jouw jat.....(zo voorbeeld goed genoeg)
Of
Stel iemand heeft een winkel en jat uit een andere winkel, nou sorry dan heb er geen problemen mee dat iemand uit zijn winkel wat jat
edit:
Zo kan je de vergelijking ook maken: De rijkste hebben de grootste moeite met diefjes ...
en ja als iemand wat van mij jat zal ik de volgende keer als ik wat van hem zie droppen ook pakken....
maar niet van iemand die ik niet ken en nog nooit wat misdaan heeft tenopzichte van mij...
ik zeg dat het lame is dat hij die stuff jat, want die gozer heeft hem niks gedaan.
Uhm anyway lizard waar dropte haar stuff midden in op bloodmoor of in town?
corpseclap kan alleen buiten town, en een ama gaat haar eigenstuff niet weggooien..Op zaterdag 30 maart 2002 22:36 schreef Canon23 het volgende:
Volgens mij was WF forbidden in duel dus die ama was lame aan het duellen
Uhm anyway lizard waar dropte haar stuff midden in op bloodmoor of in town?
en je gaat iemand zijn stuff jatten omdat hij een bow gebruikt die in OFFICIAL duels niet zou mogen
doe niet zo absurd
Wf was geintje nee ik vroeg het om een andere reden...check Diabloii.netOp zaterdag 30 maart 2002 23:08 schreef SaURoN het volgende:
[..]
corpseclap kan alleen buiten town, en een ama gaat haar eigenstuff niet weggooien..
en je gaat iemand zijn stuff jatten omdat hij een bow gebruikt die in OFFICIAL duels niet zou mogen![]()
doe niet zo absurd
Er is een hack in een soort van cheat waardoor stuff dropped en dat gebeurt waarschijnlijk in town...
There is no art to find the minds construction in the face
Maar worden er nog
edit: Muppet, ik heb nog wel een UnIDed Ceremonial Javalin, maar ik wil er wel wat goeds voor terug. Speel op het moment met Sorc, Necro en Pala, dus als je wat leuks heb, try me! Acc, zie \/
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Verwijderd
Op zondag 31 maart 2002 01:41 schreef Crown_of_Creation het volgende:
naja, iig
ik heb net ff begonnnen met mercje te trainen, van lvl 28 naar 35 in anderhalf uur
en om ook maar even erover te hebben...
items jatten, no matter how:

shit weer niet aan dbase gewerkt, morgen ga ik niet spelen maar proggen...
Verwijderd
mijn merc deed er btw ook vrij lanh over om lvl 30 te worden maar daarna vliegt de exp erbij alsof het nix is dus dat sceelt wel weer, jammer alleen dat hij het moet stellen met eeen unique grim scythe (die met +3necro skills, ben de naam ff kwijt)
Verwijderd
Wat een k*t runes zeg, vooral die Ist is echt van de zotte, en dan nog een 6 socketed collosus blade fabriceren.. pff.. maar ik heb hem!!!!!
netjesOp zaterdag 30 maart 2002 19:05 schreef nantasquad het volgende:
k, na een hoop mephi runs heb ik eindelijk wat leuks gevonden.
1.
[afbeelding]
wat zou ik voor deze items (los of totaal) kunnen krijgen. zoek jordans voor mijn sorc en een goede burzia (nef of clean) voor mijn ama.
jullie mogen als eerst bieden voordat ik het spamm kanaal ga bieden (of andersom)
en heb nog 15% ias jewels nodig, wie kan ze missen (bied 100k / stuk)
shafstop is cool. alleen heb ik er op het moment niet zoveel behoefte aan
maar kan me niet voorstellen dat je die 15 ias jewels kunt kopen, en al helemaal niet voor die prijs......
100k is een koelvl binnenlopen en 4 elite armor dingen oppakken en verkopen.....
dan nog vind ik het geen stijl.Op zaterdag 30 maart 2002 20:45 schreef Canon23 het volgende:
Tuurlijk niet leuk voor haar/hem maar 95% jat net zo gemakkelijk van jouw, overige 5% zijn vrienden op bnet en jatte dus niet....
maar als het echt 95% is dan zal ik er wel stom geluk mee gehad hebben ....
het is me namelijk op sc 2 keer voorgekomen.
1 keer tijdens het questen met 2 duitsers.
en een 2e keer in een public bloodrun. toen heb ik het toch allebei de keren compleet terug gekregen. en daar zaten toch best wel aardige dingen bij !(que hagan, liddles wall. buriza, complete disciple set)
en op hc ben ik wel een dozijn karakters kwijtgeraakt.
daar heb ik meestal toch ook het meeste van wat geloot was weer terug gekregen.
no offense maar wat willen mensen toch met dit soort opmerkingenOp zaterdag 30 maart 2002 23:37 schreef Muppet het volgende:
Ik zoek nog een Titans trouwens mensen,
Ik heb alleen geen soj's Ik ben niet zo rijk want ik ben niet zo iemand die Uuuuuuuren achter elkaar alleen maar peh runs doet bijv.
zo van o zielig, hier is een titan..... ?
ik heb er ook iritant lang naar moeten zoeken.....[quote]
Op zondag 31 maart 2002 01:45 schreef K-Mile het volgende:
ik heb net ff begonnnen met mercje te trainen, van lvl 28 naar 35 in anderhalf uur
idd klote om mercs te lvlen
ben met me druid single handed alles uit aan het spelen, en nog lvl ik 2 keer zo snel als me druid.........
maar hoe the fuck kom jij aan al die ccb's
ik heb er zeker 100 chipped doorheen gecubed zonder enig nuttig resultaat..........
en toch is volgens mij een 275+ ccb met runes en miosschien een leuke suffix net zo cool. en veel goedkoperOp zondag 31 maart 2002 03:17 schreef Jaxe het volgende:
Eindelijk.... Ik heb Silence gemaakt... amen
Wat een k*t runes zeg, vooral die Ist is echt van de zotte, en dan nog een 6 socketed collosus blade fabriceren.. pff.. maar ik heb hem!!!!!
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
(of eigenlijk iedereen met weinig equip)
Diamond (any quality) + 1 Staff (any type and quality) + 1 Kris (any type and quality) + 1 Belt (any type and quality)
>Use this formula to get a Polearm Class weapon with a
Savage prefix (+66-80% Damage Weapons).
4 Health Potions (of any type) + Ruby (any type) + Magical/Set/Rare Sword (Any type) > A Sword (of the same type) of the Leech
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Wat is dit waard? net mephisto run gedaan op hell, zo'n lightning beest die je ook in act2 hebt, daar heb ik +/- 500 pijlen met guided arrow + buriza-met-nef gedaan, toen pas was ie dood, wat een gedonder, hij was echt SUPER-STERK, nog nooit meegemaakt, en ik doe best wel wat mephisto runs op hell.
die gast dropte deze crown, en mephisto na 10 pijlen dood en dropte niks
je hebt b.v. een ammazone, en je leent een buriza totdat je um zelf kan kopen ofzo, en die dropt door een FOUT van battle.net, en iemand pakt hem op en loopt er mee weg, dan zou ik in de problemen zitten, en dus is het erg, HEEL ERG, lame. Je kan mensen zo in de problemen werken. En als het een Americaan is zegt ie "I Sue You Bitch!"...
....
Alleen dit is me eerste assassin.
Hebben de goters nog wat goeie informatie voor me, ik gebruik BTW dual claws.
2 unq claws, je weet wel met +2 skill en met life steal erin (ben naam vergeten)
je bedoeld Batruc's cutthroat.Op zondag 31 maart 2002 11:35 schreef DarkJedi het volgende:
Ik ben nu zwaar aan het koeien met me assassin.
Alleen dit is me eerste assassin.
Hebben de goters nog wat goeie informatie voor me, ik gebruik BTW dual claws.
2 unq claws, je weet wel met +2 skill en met life steal erin (ben naam vergeten)
Maareh, vertel eens wat meer over je assassin? wat voor type assassin is het?
trap-assassin?
martial arts?
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Je zal best gelijk hebben, maar ik vind een cruel niet zo leuk als silence. De damage met een cruel ligt hoger, maar de extras van Silence zijn kinky.Op zondag 31 maart 2002 04:38 schreef heuveltje het volgende:
[..]
en toch is volgens mij een 275+ ccb met runes en miosschien een leuke suffix net zo cool. en veel goedkoper
Ieder zijn ding he?
Het is ook weleens leuk om mensen in cowgames nu eens een beetje versteld zien staan van mijn equip ipv altijd andersom
Hmm als jij die buri kwijt raakt vervolg ik je echt niet...leen ook alleen maar dingen uit dingen ik zelf niet echt gebruik, dus ze kan missenOp zondag 31 maart 2002 10:52 schreef RedHat het volgende:
oja wat ik over stelen wil zeggen
je hebt b.v. een ammazone, en je leent een buriza totdat je um zelf kan kopen ofzo, en die dropt door een FOUT van battle.net, en iemand pakt hem op en loopt er mee weg, dan zou ik in de problemen zitten, en dus is het erg, HEEL ERG, lame. Je kan mensen zo in de problemen werken. En als het een Americaan is zegt ie "I Sue You Bitch!"...
....
Als mensen echt in de problemen er mee komen dan spelen ze toch echt te serieus/ met de verkeerde mensen...
Jaxe we want picture...ennuh hell socket quest = 6sockets in CS alleen normal en NM halen dat niet...
edit:
En bij corpsepop ligt het er ook aan hoe het slachtoffer zich heeft gedragen tegenover me...Duelde hij netjes, in cowgames speelde hij aardig samen, geen gebitch...
kortom aardige dude = krijgt stuff terug
klootzak = Weinig kans om zijn stuff terug
te krijgen
Extreem lam als je dan dat spul steelt vooral voor dat soort items... die gozer dropte (als het legit was) voor 50 soj aan spul of zo... nou lekker dan....
====EDIT====
Trouwens er zijn genoeg Extreem Lame mensen die in cow en duel games ringen en andere troep op je body gaan leggen in hoop dat je dan een corpse clap krijgt... Een ama met WF zorgt over het algemeen dat ze niet clapt dus grote kans dat het dat soort grapjes waren.....
Boel lamers op battle.net vandaar dat ik de laatste tijd oortjes aan het verzamelen ben van sommige mensen... (vooral i own j00 burizons op hell)
Verwijderd
De enige keer dat je het niet terug hoeft te geven is als hij/zij heeft lopen blaten dat hij alles zoooooooo vaaaak vind (je weet welk soort ik bedoel
ik ben ook assasin das echt een coole classOp zondag 31 maart 2002 11:39 schreef Warbringer het volgende:
[..]
je bedoeld Batruc's cutthroat.
trap-assassin?
martial arts?
ik ben zelf een trap assasin met ghost... zeer fijntjes
en ofcourse dual claws
blup
Verwijderd
lucky for youOp zondag 31 maart 2002 14:17 schreef Kage het volgende:
w000000000000000000000000t, ik doe een x in me eentje het cow level, en ik vind een ceremonial bow, en een vex rune, mijn 2 eerste waardevolle items in 1x
geluk is met de dommeOp zondag 31 maart 2002 14:17 schreef Kage het volgende:
w000000000000000000000000t, ik doe een x in me eentje het cow level, en ik vind een ceremonial bow, en een vex rune, mijn 2 eerste waardevolle items in 1x
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
mijn eerste poging
(had ik dat zwaard gevonden om van al me chippeds af te komen, eerste poging meteen raak, zat ik nog steeds met hele stash vol
Verwijderd
Dan zal ik in mijn volgende run wel rijk worden denk ikOp zondag 31 maart 2002 14:29 schreef Warbringer het volgende:
[..]
geluk is met de domme
ME HEEFT FURY BALROG BLADE

Me is a happy camper
Shade , Pringlemaster, Sauron en Kluif ik wil nog is duellen tegen jullie
Ik een Buri!!Op zondag 31 maart 2002 17:30 schreef Canon23 het volgende:
Voor degene die het nog niet weten (zullen er weinig zijn indien ik bijne iedereen heb gewhisperd)
ME HEEFT FURY BALROG BLADE![]()
Me is a happy camper
gratzOp zondag 31 maart 2002 17:30 schreef Canon23 het volgende:
Voor degene die het nog niet weten (zullen er weinig zijn indien ik bijne iedereen heb gewhisperd)
ME HEEFT FURY BALROG BLADE![]()
Me is a happy camper
heb er ook bijna een...zit nu rond de 15 soj en moet jah en gull nog kopen of vinden
kaasz | specs | i kick ass for the lord
Die vex is nice... en die lycander is nice voor als je niets beters hebt... zeker een goeie boog... met goeie equip beter als buriza imho.. maar ik ben speed freak...Op zondag 31 maart 2002 14:17 schreef Kage het volgende:
Vex = nu 2 tot 4 soj of zo ?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| +200% Enhanced Damage 175% Damage vs. Undead +50 to Attack Rating Against Undead 11% Mana Steal Hit Blinds Target (20) Faster Hit Recovery +2 to All Skills All Resistances +75 20% Increased Attack Speed +2 to Mana After Each Kill Hit Causes Monster to Flee 25% Requirements -20% 30% Better Magic Find |
Klinkt toch nice of niet... een lekkere mf bow
Verwijderd
Ik ben mijn Amazone (lvl 84) een beetje zat

plz contact me. (berry@digimail.mine.nu) acc. Nydro_a
Geen idee wat voor lightning beest je bedoeld, maar als ie stoneskin, cold enchannt (en nog iets, magic resist ofzoOp zondag 31 maart 2002 10:32 schreef RedHat het volgende:
Zolang mijn webserver aan staat:
[afbeelding]
Wat is dit waard? net mephisto run gedaan op hell, zo'n lightning beest die je ook in act2 hebt, daar heb ik +/- 500 pijlen met guided arrow + buriza-met-nef gedaan, toen pas was ie dood, wat een gedonder, hij was echt SUPER-STERK, nog nooit meegemaakt, en ik doe best wel wat mephisto runs op hell.
Hij is dan physical immume, en heeft ook een zeer hoge cold res, als ie niet ook cold immume is.
)
n00bOp zondag 31 maart 2002 10:32 schreef RedHat het volgende:
Use fire arrow zelfs lvl 1 maakt al je damage magic en dan is die phys imune stukken sneller dood.... bugje in het spel geloof ik =)
niet al te veel waard.. maar leuk voor een ama die geen talmask of gaze heeft
Verwijderd
Ik heb een eaglehorn, maar ik wil een hele snelle boog, is het slim om deze te verkopen (op het moment een soj of 15) en dan met die sojs de runes voor een Silence boog kopen?
Wie zegt, ik zou het doen en wie zegt je bent gek?
ik zeg je bent gek, gewoon IAS gear aan doen, of WF pakkenOp zondag 31 maart 2002 23:17 schreef tva_goku het volgende:
vraagje:
Ik heb een eaglehorn, maar ik wil een hele snelle boog, is het slim om deze te verkopen (op het moment een soj of 15) en dan met die sojs de runes voor een Silence boog kopen?
ITD owned
Verwijderd
itd?Op zondag 31 maart 2002 23:29 schreef SaURoN het volgende:
[..]
ik zeg je bent gek, gewoon IAS gear aan doen, of WF pakkensilence is niet beter als een eaglehorn.....
ITD owned
Ik heb al redelijk wat ias
ias gloves, ias belt, ias armor
Eh.. Wat voor boog wou je gebruiken voor silence?Op zondag 31 maart 2002 23:17 schreef tva_goku het volgende:
vraagje:
Eaglehorn met Ias is nice
Pak een 45ias helm een 60 ias armor 30 op gloves (sigons) sheal in het ding... 20 op amu... en hoppa... 10 op belt
= 185 ias max wat je kunt halen met het ding d8 ik...
Ik wil die silence bow puur voor de fun... en die res en mf meer niet... eagle ownt zown ding extreem hard....
heb zelf trouwens een 5 socket +3 skill matriarch bow voor silence moet alleen ist nog... (die kan 7fps halen dus =))good luck 2 me =)
Ignore Target Defense a.k.a always hit... a.k.a ownageitd?
5-socket? eh.. Silence is 6 sockets..Op maandag 01 april 2002 00:52 schreef Soullie het volgende:
Je bent gek......
Eaglehorn met Ias is nice
Pak een 45ias helm een 60 ias armor 30 op gloves (sigons) sheal in het ding... 20 op amu... en hoppa... 10 op belt
= 185 ias max wat je kunt halen met het ding d8 ik...
Ik wil die silence bow puur voor de fun... en die res en mf meer niet... eagle ownt zown ding extreem hard....
heb zelf trouwens een 5 socket +3 skill matriarch bow voor silence moet alleen ist nog... (die kan 7fps halen dus =))good luck 2 me =)
[..]
Ignore Target Defense a.k.a always hit... a.k.a ownage
Dol, Eld, Hel, Ist, Tir en Vex.
En een matriarchal bow kan ook maar max 5 sockets..
Dus helaas pindkaas jongen..
Verwijderd
Hm, voorlopig niet meer, proefwerkweek(heeft overigens niets te maken met de verloren asassinOp maandag 01 april 2002 10:58 schreef heuveltje het volgende:
gingen er vandaag nog wat mensen HC spelen ?
Ik heb op NM een Barbarian gehuurd, maar nu hoopte ik op het Hell niveau een nieuwe te huren, alleen is die optie weg? Komt dat omdat Baal al verslagen is? Qual-Khek heeft alleen nog de opties talk en cancel. Mijn barb is nu level 45, kan het zijn dat ik mij vergist heb en dat het gewoon een Hell-barb is? Anders moet ik hem nog wel heel flink levelen...
edit: Ik ben er al achter, moet nog de quest van Qual-Khek doen op Hell-niveau...
edit2: tip
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
quest!Op maandag 01 april 2002 13:54 schreef psych het volgende:
Mercenary-probleem:
Ik heb op NM een Barbarian gehuurd, maar nu hoopte ik op het Hell niveau een nieuwe te huren, alleen is die optie weg? Komt dat omdat Baal al verslagen is? Qual-Khek heeft alleen nog de opties talk en cancel. Mijn barb is nu level 45, kan het zijn dat ik mij vergist heb en dat het gewoon een Hell-barb is? Anders moet ik hem nog wel heel flink levelen...
edit: Ik ben er al achter, moet nog de quest van Qual-Khek doen op Hell-niveau...
edit2: tip: Ik las net op Battle.net dat je healing potions niet op het fotootje van je Merc hoeft te droppen, maar dat je ook gewoon shift ingedrukt kan houden en dan de potion gebruiken, dan krijg hij hem! Beter, hè!
Ik gebruik dual claws die Batruc's cutthroat dingen (2 stuks) en ik gebruik geen traps omdat ik het maar kut dingen vind, of zijn ze wel goed?Op zondag 31 maart 2002 11:39 schreef Warbringer het volgende:
[..]
je bedoeld Batruc's cutthroat.
trap-assassin?
martial arts?
Graag wat tips voor me assassin.

Mja heb de runes toch nog nietOp maandag 01 april 2002 11:24 schreef Shade het volgende:
[..]
5-socket? eh.. Silence is 6 sockets..
Dol, Eld, Hel, Ist, Tir en Vex.
En een matriarchal bow kan ook maar max 5 sockets..
Dus helaas pindkaas jongen..
Had me de moeite dus ook nog niet genomen de boel na te tellen =)
Maar ik denk dat ik de komende tijd ff bezig ben met dungeon siege

Iemand een idee wat dit waard is ....
Of wat ik er voor ander stoer-spul voor kan krijgen...
ja dat is wel wat waard jaOp maandag 01 april 2002 17:14 schreef Jive het volgende:
[afbeelding]
Iemand een idee wat dit waard is ....
Of wat ik er voor ander stoer-spul voor kan krijgen...
Zoals ....Op maandag 01 april 2002 17:35 schreef SaURoN het volgende:
[..]
ja dat is wel wat waard ja
Krijg er net via chat een +1 bow/crossbow charm voor geofferd .. en barrel offered 2 soj ....
Dit topic is gesloten.