Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 13:36 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Rich bastard ;) Waar had je die CCS vandaan?
gisteren uit die 3chipped cube formula :)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:09

Soullie

Planeshift

Blablabla

Het enigste wat ik kwijt wil is als er geholpen word en je in de BAAL ROOM sterft...... blijf dan in gods naam liggen.... het boeit niet waar je ligt je hebt dan de quest altijd...

Diablo = in de buurt
Baal = in de chamber

Nu beweerde gister wat mensen dat dat niet zo was en kon baal weer overnieuw gedaan worden.... Geloof je het niet zoek het op.... tis echt zo ;)
gisteren uit die 3chipped cube formula
Ik haat jou !!!! ;)

Grtz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 13:43 schreef Soullie het volgende:
Blablabla

Het enigste wat ik kwijt wil is als er geholpen word en je in de BAAL ROOM sterft...... blijf dan in gods naam liggen.... het boeit niet waar je ligt je hebt dan de quest altijd...

Diablo = in de buurt
Baal = in de chamber

Nu beweerde gister wat mensen dat dat niet zo was en kon baal weer overnieuw gedaan worden.... Geloof je het niet zoek het op.... tis echt zo ;)
[..]

Ik haat jou !!!! ;)

idd jij hebt gelijk, hoe komen anders die lvl 1s in hell ? juist als ze rondlopen krijgen ze exp als ze daar dood liggen niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

btw voor die gozer wat vroeg wat het beste armor voor ama was

60% Ias voor Speedazon
Shaft voor dueler
PT skulders voor cow (vooral java's) <<=== word je ook snel rijk mee btw :)....

Vind skulders en shaft btw ook de enigste armors die het waard zijn.... (en tals en arkaines) de rest suckt meestal... (mayb vipermagic voor nova sorc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Blablabla

Diablo = in de buurt
Baal = in de chamber

[..]

Ik haat jou !!!! ;)

ik heb hem toch echt eens gemist toen ik in chambar aanwezig was, zou foutje van battle.net kunnen zijn of lag ofzo, maar bij mij was het echt gebeurd.... erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

ach baal is easy.... das niet zown punt irritanter is als iemand diablo mist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gotkoe1 is up aand running

edit: niet meer... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Waar kun je het best rune recipies weghalen? Of weet iemand er nog een paar die erug cool zijn?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blablabla

Diablo = in de buurt
Baal = in de chamber

[..]

Ik haat jou !!!! ;)

Volgens mij hoef je diablo alleen 1x in beeld hebben gehad, toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
WHY IS IT F*CKINK IMPOSSIBLE OM VOOR 10SOJS JAH TE REGELEN......?

nee geen frustratie naar 4uur in tradechannel te spammen :P :( :(

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel geblaat dat er op neerkwam dat ik iets in een game van de grond geplukt had...

edit:
Ik hoorde net dat je voor een titan's met geluk 1 soj kunt krijgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op zaterdag 30 maart 2002 17:18 schreef Liquid_Lizard het volgende:
Ok, lieve mensen, een zeer leuke ervaring daarnet in een allerdaagse duel game; ik kwam met mijn ts sorcje de boel onveilig maken maar werd door mening ww barb vaak gekilled. Op een gegeven moment dropte een (RIJKE!) ama al haar stuff, chaos finger en titan's kon ik bemachtigen, jammergenoeg verdwenen een vampire gaze, shaftstop en socketed windforce voor mijn neus. Op zich een lamme streek maar ik kon het niet laten... zouden jullie het zelfde hebben gedaan? Ik bedoel, anders was het door een ander gejat want er waren 8 mensen ofzo... Evil mjah, zo is de wereld >:) Het is niet zo dat ik dit een cowgame met bekenden ofzo ook zou doen, maar dit was gewoon zo'n kans die ik moest nemen. Nou was mijn vraag, wat doen een chaosfinger (10% mf, 11% life leech) en een titan's revenge (193% enh. en 8% life leech) op de markt? Ik zou graag een buriza willen hebben, red ik dat met deze 2 items?

edit:
Ik wil misschien die ring wel hebben. Maar moet ik em wel eesrt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whisper me maar, liquidlzrd-m :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die life leech ring kan je behoorlijk wat voor krijge, mayb wil ik m ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een beetje handelen, zeg maar aan iemand die items verkopen voor b.v. een soj en dan voor die soj weer iets kopen, dat weer verkopen voor 2 sojs enz. 8-) en zo wil ik een beetje 1337 items krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Ok, lieve mensen, een zeer leuke ervaring daarnet in een allerdaagse duel game; ik kwam met mijn ts sorcje de boel onveilig maken maar werd door mening ww barb vaak gekilled. Op een gegeven moment dropte een (RIJKE!) ama al haar stuff, chaos finger en titan's kon ik bemachtigen, jammergenoeg verdwenen een vampire gaze, shaftstop en socketed windforce voor mijn neus. Op zich een lamme streek maar ik kon het niet laten... zouden jullie het zelfde hebben gedaan? Ik bedoel, anders was het door een ander gejat want er waren 8 mensen ofzo... Evil mjah, zo is de wereld >:) Het is niet zo dat ik dit een cowgame met bekenden ofzo ook zou doen, maar dit was gewoon zo'n kans die ik moest nemen. Nou was mijn vraag, wat doen een chaosfinger (10% mf, 11% life leech) en een titan's revenge (193% enh. en 8% life leech) op de markt? Ik zou graag een buriza willen hebben, red ik dat met deze 2 items?

edit:
Ja ik zou / heb hetzelfde gedaan bij vreemden...

Titans = Buriza kwa waarde dus dat moet lukken

11%ll is behoorlijk wat waard...(spam maar in tradechannels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 sojs is het hoogste bod tot nu toe, mensen met interesse kunnen nog bieden, ik ga nu offeren in de trade channels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 18:19 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Ja ik zou / heb hetzelfde gedaan bij vreemden...

Titans = Buriza kwa waarde dus dat moet lukken

11%ll is behoorlijk wat waard...(spam maar in tradechannels
K, eerst ff het ringetje wegwerken voor ongeveer 7 sojs, dan een buri proberen te krijgen voor m'n titans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Op zaterdag 30 maart 2002 18:21 schreef Liquid_Lizard het volgende:

[..]

K, eerst ff het ringetje wegwerken voor ongeveer 7 sojs, dan een buri proberen te krijgen voor m'n titans.
paas mij 1 soj ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Ok, lieve mensen, een zeer leuke ervaring daarnet in een allerdaagse duel game; ik kwam met mijn ts sorcje de boel onveilig maken maar werd door mening ww barb vaak gekilled. Op een gegeven moment dropte een (RIJKE!) ama al haar stuff, chaos finger en titan's kon ik bemachtigen, jammergenoeg verdwenen een vampire gaze, shaftstop en socketed windforce voor mijn neus. Op zich een lamme streek maar ik kon het niet laten... zouden jullie het zelfde hebben gedaan? Ik bedoel, anders was het door een ander gejat want er waren 8 mensen ofzo... Evil mjah, zo is de wereld Het is niet zo dat ik dit een cowgame met bekenden ofzo ook zou doen, maar dit was gewoon zo'n kans die ik moest nemen.
Omg dit is dieptriest :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Sjonge wat zielig. Misschien heeft die jongen nu wel zelfmoord gepleegd. Mededoor jouw!!!! JIJ BENT DE AANSTICHTER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 21:09

PringleMaster

A.K.A. Delta

edit:
whehehe...lol
ok...als ie me 1000 x ge-nk'ed had ofzo dan zou ik het miosschien pikken maarnee ...zou het anders niet...
omg
how low can you go

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k, na een hoop mephi runs heb ik eindelijk wat leuks gevonden.
1.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~stokm074/tweakers/01.jpg
2
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~stokm074/tweakers/02.jpg

3
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~stokm074/tweakers/03.jpg

4
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~stokm074/tweakers/04.jpg

wat zou ik voor deze items (los of totaal) kunnen krijgen. zoek jordans voor mijn sorc en een goede burzia (nef of clean) voor mijn ama.
jullie mogen als eerst bieden voordat ik het spamm kanaal ga bieden (of andersom :D)

en heb nog 15% ias jewels nodig, wie kan ze missen (bied 100k / stuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 18:46 schreef barrel het volgende:

[..]

Omg dit is dieptriest :r :r
:? sjeez...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
Ik zou het hebben teruggeven.. Toch niet leuk om mee te spelen als je het op zo'n manier krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
zo maar n's koetje runs doen met mijn mede-gotters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis mayb lame om items te grabben die die ama liet vallen, maar je vraagt er wel om natuurlijk, bijna net zo lame als een belt pakken in een koerun en niks zeggen of een geleende armor niet teruggeven :)

Ja kwil mayb ook wel ff koeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ten eerste er lagen VEEL items en iedereen was aan het grabben en ten 2e weet ik niet precies wie het was (ik geef toe, ik heb ook niet geprobeerd het uit te vinden).... En bij bekenden is het anders, ik zou heus niet in een game met mensen die ik ken dingen gaan jatten of bij het mulen ofzo...
Ik heb nu een in een Mephi-run gevonden string of ears, iemand daar belangstelling voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Op zaterdag 30 maart 2002 19:46 schreef Liquid_Lizard het volgende:
Nee, ten eerste er lagen VEEL items en iedereen was aan het grabben en ten 2e weet ik niet precies wie het was (ik geef toe, ik heb ook niet geprobeerd het uit te vinden).... En bij bekenden is het anders, ik zou heus niet in een game met mensen die ik ken dingen gaan jatten of bij het mulen ofzo...
Ik heb nu een eerlijk gevonden string of ears, iemand daar belangstelling voor?
die pakte je voor mijn neus weg (had lag stoot)anders had ik um ... hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 20:08 schreef RedHat het volgende:

[..]

die pakte je voor mijn neus weg (had lag stoot)anders had ik um ... hehe
Jij had een mooie set helm en nog een paar set items :P Dom geluk :) Btw, heb net buri gekocht en nef erin gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Bah how low can u go, beetje items jatten van iemand! :r op dat soort mensen. Mischien heeft hij wel veel moeite er voor moeten omdat te krijgen en dan verneuk jij het ff om niks terug te geven.
Ja maar de rest gaf het ook niet terug, :r Gaat om je eigen princiepes, heb jij kenelijk niet.
nee lekker ben je hoor :r bah ik kan :r :r op zulke mensen :(
bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..... :(
Laterz mensen, terug naar het PU forum 8-)
stelletje jankerds hiero |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk alleen z`n icon en underscript al.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 20:17 schreef Liquid_Lizard het volgende:
..... :(
Laterz mensen, terug naar het PU forum 8-)
stelletje jankerds hiero |:(
veel suc6, hoe oud ben je eigenlijk , dat je een beetje alles jat van andere mensen.....
je zit zeker wel te klagen over buitenlanders dat die jatten, maar je jat zelf zeker ook?

ach ik gok dat je 12-13 bent want anders begrijp je wel waarom jatten niks oplost en had je verwacht dat we zeiden: VET TOF MAN!!! GOEDZO!
wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
gotkoe01//got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op zaterdag 30 maart 2002 20:23 schreef tva_goku het volgende:
kijk alleen z`n icon en underscript al.....
huh ? Welk icon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 20:29 schreef Shade het volgende:

[..]

huh ? Welk icon :P
OMG, hoe laat je je kennen zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Tuurlijk niet leuk voor haar/hem maar 95% jat net zo gemakkelijk van jouw, overige 5% zijn vrienden op bnet en jatte dus niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 20:45 schreef Canon23 het volgende:
Tuurlijk niet leuk voor haar/hem maar 95% jat net zo gemakkelijk van jouw, overige 5% zijn vrienden op bnet en jatte dus niet....
ja en ? dat rechtvaardigt nog niet om het zelf te doen.

ik weet ook dat ze het van mij jatten, ik hoop dat ze er dan gelukkig mee zijn ..... leuk is anders ja en daarom jat ik niks van andere en :r ik op lui die dat wel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Ja en ???

Oog om oog tand om tand !

Als mensen op je schieten en je hebt een pistool, dan schiet je toch ook terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
dat is een hele andere vergelijking..........
als ik bv uit een winkel steel, is dat niet gezegt dat jij dat ook maar ff moet gaan stelen ofwel dan ?

dit is STELEN , niet Doodschieten....
vergelijking moet je wel goed doen .....

en nu houd ik er over op, het valt me wel op de lui die het minste hebben/hadden die stelen wel als er wat valt, zijn een paar waarvan ik zeker weet die het niet doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 21:53 schreef SaURoN het volgende:
dat is een hele andere vergelijking..........
als ik bv uit een winkel steel, is dat niet gezegt dat jij dat ook maar ff moet gaan stelen ofwel dan ?

dit is STELEN , niet Doodschieten....
vergelijking moet je wel goed doen .....

en nu houd ik er over op, het valt me wel op de lui die het minste hebben/hadden die stelen wel als er wat valt, zijn een paar waarvan ik zeker weet die het niet doen....
Als jij zou jatten van iemand dan heb ik er absoluut niks op tegen als iemand wat van jouw jat.....(zo voorbeeld goed genoeg)

Of
Stel iemand heeft een winkel en jat uit een andere winkel, nou sorry dan heb er geen problemen mee dat iemand uit zijn winkel wat jat

edit:

Zo kan je de vergelijking ook maken: De rijkste hebben de grootste moeite met diefjes ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik heb ook niet veel "goede" gear maar ik zal niet van andere spelers hun shit gaan jatten, zou het zelf ook verrot vinden als ik wat leuke itams heb dat een of andere idiiot die jat.

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Op zaterdag 30 maart 2002 22:16 schreef bachus het volgende:
Ik heb ook niet veel "goede" gear maar ik zal niet van andere spelers hun shit gaan jatten, zou het zelf ook verrot vinden als ik wat leuke itams heb dat een of andere idiiot die jat.
/edit: zal ff op pu forum kijken *D (en als hun het wel goed vinden account names zoeken en niet met hun spelen) :r

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 22:04 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Als jij zou jatten van iemand dan heb ik er absoluut niks op tegen als iemand wat van jouw jat.....(zo voorbeeld goed genoeg)

Of
Stel iemand heeft een winkel en jat uit een andere winkel, nou sorry dan heb er geen problemen mee dat iemand uit zijn winkel wat jat

edit:

Zo kan je de vergelijking ook maken: De rijkste hebben de grootste moeite met diefjes ...
nee maar heeft die amazon wat van hem gejat? nee , en dan jat hij het maar van hem, dat is RONDUIT LAME

en ja als iemand wat van mij jat zal ik de volgende keer als ik wat van hem zie droppen ook pakken....
maar niet van iemand die ik niet ken en nog nooit wat misdaan heeft tenopzichte van mij...

ik zeg dat het lame is dat hij die stuff jat, want die gozer heeft hem niks gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Volgens mij was WF forbidden in duel dus die ama was lame aan het duellen :P

Uhm anyway lizard waar dropte haar stuff midden in op bloodmoor of in town?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is een ccb 278% waard?> 3 free socketes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 22:36 schreef Canon23 het volgende:
Volgens mij was WF forbidden in duel dus die ama was lame aan het duellen :P

Uhm anyway lizard waar dropte haar stuff midden in op bloodmoor of in town?
corpseclap kan alleen buiten town, en een ama gaat haar eigenstuff niet weggooien..
en je gaat iemand zijn stuff jatten omdat hij een bow gebruikt die in OFFICIAL duels niet zou mogen :?
doe niet zo absurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 23:08 schreef SaURoN het volgende:

[..]

corpseclap kan alleen buiten town, en een ama gaat haar eigenstuff niet weggooien..
en je gaat iemand zijn stuff jatten omdat hij een bow gebruikt die in OFFICIAL duels niet zou mogen :?
doe niet zo absurd
Wf was geintje nee ik vroeg het om een andere reden...check Diabloii.net

Er is een hack in een soort van cheat waardoor stuff dropped en dat gebeurt waarschijnlijk in town...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik zoek nog een Titans trouwens mensen, ga ik toch ook maar eens proberen. Zijn er mensen die er 1 hebben. Ik heb alleen geen soj's Ik ben niet zo rijk want ik ben niet zo iemand die Uuuuuuuren achter elkaar alleen maar peh runs doet bijv.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:56
Laat ik beginnen met te zeggen, dat ik het jatten van gedropte items zeer lame vind. Zou zelf ook niet stelen van iemand, die van mij gejat heeft, gewoon niet mee samen spelen. Jammer dat veel mensen toch denken dat ze mee kunnen/mogen doen met het grabben, omdat iedereen dat doet.

Maar worden er nog }:O }:O geslacht in teamverband? Ik heb wel zin om mee te lopen...

edit: Muppet, ik heb nog wel een UnIDed Ceremonial Javalin, maar ik wil er wel wat goeds voor terug. Speel op het moment met Sorc, Necro en Pala, dus als je wat leuks heb, try me! Acc, zie \/

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 01:41 schreef Crown_of_Creation het volgende:
:)
:?

naja, iig

ik heb net ff begonnnen met mercje te trainen, van lvl 28 naar 35 in anderhalf uur :( maarja, als ie eenmaal groot is whoopt ie al jullie assen met z'n 212% CCS of Butchery 'ShaelShaelEth' dusze...

en om ook maar even erover te hebben...
items jatten, no matter how: :r

shit weer niet aan dbase gewerkt, morgen ga ik niet spelen maar proggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

212% sweet!

mijn merc deed er btw ook vrij lanh over om lvl 30 te worden maar daarna vliegt de exp erbij alsof het nix is dus dat sceelt wel weer, jammer alleen dat hij het moet stellen met eeen unique grim scythe (die met +3necro skills, ben de naam ff kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk.... Ik heb Silence gemaakt... amen >:)

Wat een k*t runes zeg, vooral die Ist is echt van de zotte, en dan nog een 6 socketed collosus blade fabriceren.. pff.. maar ik heb hem!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op zaterdag 30 maart 2002 19:05 schreef nantasquad het volgende:
k, na een hoop mephi runs heb ik eindelijk wat leuks gevonden.
1.
[afbeelding]

wat zou ik voor deze items (los of totaal) kunnen krijgen. zoek jordans voor mijn sorc en een goede burzia (nef of clean) voor mijn ama.
jullie mogen als eerst bieden voordat ik het spamm kanaal ga bieden (of andersom :D)

en heb nog 15% ias jewels nodig, wie kan ze missen (bied 100k / stuk)
netjes :)
shafstop is cool. alleen heb ik er op het moment niet zoveel behoefte aan :)

maar kan me niet voorstellen dat je die 15 ias jewels kunt kopen, en al helemaal niet voor die prijs......
100k is een koelvl binnenlopen en 4 elite armor dingen oppakken en verkopen.....
Op zaterdag 30 maart 2002 20:45 schreef Canon23 het volgende:
dan nog vind ik het geen stijl.
maar als het echt 95% is dan zal ik er wel stom geluk mee gehad hebben ....
het is me namelijk op sc 2 keer voorgekomen.

1 keer tijdens het questen met 2 duitsers.
en een 2e keer in een public bloodrun. toen heb ik het toch allebei de keren compleet terug gekregen. en daar zaten toch best wel aardige dingen bij !(que hagan, liddles wall. buriza, complete disciple set)

en op hc ben ik wel een dozijn karakters kwijtgeraakt.
daar heb ik meestal toch ook het meeste van wat geloot was weer terug gekregen.
Op zaterdag 30 maart 2002 23:37 schreef Muppet het volgende:
Ik zoek nog een Titans trouwens mensen,
Ik heb alleen geen soj's Ik ben niet zo rijk want ik ben niet zo iemand die Uuuuuuuren achter elkaar alleen maar peh runs doet bijv.
no offense maar wat willen mensen toch met dit soort opmerkingen :?
zo van o zielig, hier is een titan..... ?
ik heb er ook iritant lang naar moeten zoeken.....[quote]
Op zondag 31 maart 2002 01:45 schreef K-Mile het volgende:
ik heb net ff begonnnen met mercje te trainen, van lvl 28 naar 35 in anderhalf uur :( maarja, als ie eenmaal groot is whoopt ie al jullie assen met z'n 212% CCS of Butchery 'ShaelShaelEth' dusze...[quote]

idd klote om mercs te lvlen :(
ben met me druid single handed alles uit aan het spelen, en nog lvl ik 2 keer zo snel als me druid.........

maar hoe the fuck kom jij aan al die ccb's :?
ik heb er zeker 100 chipped doorheen gecubed zonder enig nuttig resultaat..........
Op zondag 31 maart 2002 03:17 schreef Jaxe het volgende:
Eindelijk.... Ik heb Silence gemaakt... amen >:)
Wat een k*t runes zeg, vooral die Ist is echt van de zotte, en dan nog een 6 socketed collosus blade fabriceren.. pff.. maar ik heb hem!!!!!
en toch is volgens mij een 275+ ccb met runes en miosschien een leuke suffix net zo cool. en veel goedkoper :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

nog wat aardige cube recepten voor net startende hc'ers.
(of eigenlijk iedereen met weinig equip)

Diamond (any quality) + 1 Staff (any type and quality) + 1 Kris (any type and quality) + 1 Belt (any type and quality)

>Use this formula to get a Polearm Class weapon with a
Savage prefix (+66-80% Damage Weapons).

4 Health Potions (of any type) + Ruby (any type) + Magical/Set/Rare Sword (Any type) > A Sword (of the same type) of the Leech

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Zolang mijn webserver aan staat:

Afbeeldingslocatie: http://213.46.86.240/crown.jpg

Wat is dit waard? net mephisto run gedaan op hell, zo'n lightning beest die je ook in act2 hebt, daar heb ik +/- 500 pijlen met guided arrow + buriza-met-nef gedaan, toen pas was ie dood, wat een gedonder, hij was echt SUPER-STERK, nog nooit meegemaakt, en ik doe best wel wat mephisto runs op hell.

die gast dropte deze crown, en mephisto na 10 pijlen dood en dropte niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
oja wat ik over stelen wil zeggen

je hebt b.v. een ammazone, en je leent een buriza totdat je um zelf kan kopen ofzo, en die dropt door een FOUT van battle.net, en iemand pakt hem op en loopt er mee weg, dan zou ik in de problemen zitten, en dus is het erg, HEEL ERG, lame. Je kan mensen zo in de problemen werken. En als het een Americaan is zegt ie "I Sue You Bitch!"...

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik ben nu zwaar aan het koeien met me assassin.
Alleen dit is me eerste assassin.
Hebben de goters nog wat goeie informatie voor me, ik gebruik BTW dual claws.
2 unq claws, je weet wel met +2 skill en met life steal erin (ben naam vergeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:50
Op zondag 31 maart 2002 11:35 schreef DarkJedi het volgende:
Ik ben nu zwaar aan het koeien met me assassin.
Alleen dit is me eerste assassin.
Hebben de goters nog wat goeie informatie voor me, ik gebruik BTW dual claws.
2 unq claws, je weet wel met +2 skill en met life steal erin (ben naam vergeten)
je bedoeld Batruc's cutthroat.

Maareh, vertel eens wat meer over je assassin? wat voor type assassin is het?

trap-assassin?
martial arts?

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 04:38 schreef heuveltje het volgende:

[..]

en toch is volgens mij een 275+ ccb met runes en miosschien een leuke suffix net zo cool. en veel goedkoper :)
Je zal best gelijk hebben, maar ik vind een cruel niet zo leuk als silence. De damage met een cruel ligt hoger, maar de extras van Silence zijn kinky. :)
Ieder zijn ding he? ;)
Het is ook weleens leuk om mensen in cowgames nu eens een beetje versteld zien staan van mijn equip ipv altijd andersom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die kan mulen? Zo ja, contact me op /w Jaxe thx

of /w Virginia-L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Op zondag 31 maart 2002 10:52 schreef RedHat het volgende:
oja wat ik over stelen wil zeggen

je hebt b.v. een ammazone, en je leent een buriza totdat je um zelf kan kopen ofzo, en die dropt door een FOUT van battle.net, en iemand pakt hem op en loopt er mee weg, dan zou ik in de problemen zitten, en dus is het erg, HEEL ERG, lame. Je kan mensen zo in de problemen werken. En als het een Americaan is zegt ie "I Sue You Bitch!"...

....
Hmm als jij die buri kwijt raakt vervolg ik je echt niet...leen ook alleen maar dingen uit dingen ik zelf niet echt gebruik, dus ze kan missen :)

Als mensen echt in de problemen er mee komen dan spelen ze toch echt te serieus/ met de verkeerde mensen...

Jaxe we want picture...ennuh hell socket quest = 6sockets in CS alleen normal en NM halen dat niet...

edit:
En bij corpsepop ligt het er ook aan hoe het slachtoffer zich heeft gedragen tegenover me...Duelde hij netjes, in cowgames speelde hij aardig samen, geen gebitch...
kortom aardige dude = krijgt stuff terug
klootzak = Weinig kans om zijn stuff terug
te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Mensen die poppen zijn het zelf schuld maar over het algemeen geef ik het spul netjes trug... (mja heb pas 2x mensen dat zien gebeuren)

Extreem lam als je dan dat spul steelt vooral voor dat soort items... die gozer dropte (als het legit was) voor 50 soj aan spul of zo... nou lekker dan....

====EDIT====

Trouwens er zijn genoeg Extreem Lame mensen die in cow en duel games ringen en andere troep op je body gaan leggen in hoop dat je dan een corpse clap krijgt... Een ama met WF zorgt over het algemeen dat ze niet clapt dus grote kans dat het dat soort grapjes waren.....

Boel lamers op battle.net vandaar dat ik de laatste tijd oortjes aan het verzamelen ben van sommige mensen... (vooral i own j00 burizons op hell)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maakt nie uit, ook een arrogante klootzak zou zijn items terug moeten krijgen.
De enige keer dat je het niet terug hoeft te geven is als hij/zij heeft lopen blaten dat hij alles zoooooooo vaaaak vind (je weet welk soort ik bedoel :) ) dan hoeft het niet anders is en blijft het lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 31 maart 2002 11:39 schreef Warbringer het volgende:

[..]

trap-assassin?
martial arts?
ik ben ook assasin das echt een coole class :)

ik ben zelf een trap assasin met ghost... zeer fijntjes :)

en ofcourse dual claws

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w000000000000000000000000t, ik doe een x in me eentje het cow level, en ik vind een ceremonial bow, en een vex rune :o, mijn 2 eerste waardevolle items in 1x :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Op zondag 31 maart 2002 14:17 schreef Kage het volgende:
w000000000000000000000000t, ik doe een x in me eentje het cow level, en ik vind een ceremonial bow, en een vex rune :o, mijn 2 eerste waardevolle items in 1x :o
lucky for you ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:50
geluk is met de domme :P

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ja, over die chippeds en CCS, heuveltje:

mijn eerste poging :D was dat zwaard 8-)

(had ik dat zwaard gevonden om van al me chippeds af te komen, eerste poging meteen raak, zat ik nog steeds met hele stash vol :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 14:29 schreef Warbringer het volgende:

[..]

geluk is met de domme :P
Dan zal ik in mijn volgende run wel rijk worden denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Voor degene die het nog niet weten (zullen er weinig zijn indien ik bijne iedereen heb gewhisperd :P)

ME HEEFT FURY BALROG BLADE :) B-)

Me is a happy camper :)

Shade , Pringlemaster, Sauron en Kluif ik wil nog is duellen tegen jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Op zondag 31 maart 2002 17:30 schreef Canon23 het volgende:
Voor degene die het nog niet weten (zullen er weinig zijn indien ik bijne iedereen heb gewhisperd :P)

Ik een Buri!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 21:09

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op zondag 31 maart 2002 17:30 schreef Canon23 het volgende:

gratz :D
heb er ook bijna een...zit nu rond de 15 soj en moet jah en gull nog kopen of vinden

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Die vex is nice... en die lycander is nice voor als je niets beters hebt... zeker een goeie boog... met goeie equip beter als buriza imho.. maar ik ben speed freak...

Vex = nu 2 tot 4 soj of zo ? :).... mja ik wil ook wel een silence bow maar die ist is zo fucking duur.... :)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
+200% Enhanced Damage
175% Damage vs. Undead
+50 to Attack Rating Against Undead
11% Mana Steal
Hit Blinds Target
(20) Faster Hit Recovery
+2 to All Skills
All Resistances +75
20% Increased Attack Speed
+2 to Mana After Each Kill
Hit Causes Monster to Flee 25%
Requirements -20%
30% Better Magic Find

Klinkt toch nice of niet... een lekkere mf bow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
bijna aleen jah en gul nog :P dat is alles van fury man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan me een keer ff helpen met mijn Druid, ik wil ff een nieuwe maken :D
Ik ben mijn Amazone (lvl 84) een beetje zat :r
plz contact me. (berry@digimail.mine.nu) acc. Nydro_a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:18

Smurf

Detri

Op zondag 31 maart 2002 10:32 schreef RedHat het volgende:
Zolang mijn webserver aan staat:

[afbeelding]

Wat is dit waard? net mephisto run gedaan op hell, zo'n lightning beest die je ook in act2 hebt, daar heb ik +/- 500 pijlen met guided arrow + buriza-met-nef gedaan, toen pas was ie dood, wat een gedonder, hij was echt SUPER-STERK, nog nooit meegemaakt, en ik doe best wel wat mephisto runs op hell.

die gast dropte deze crown, en mephisto na 10 pijlen dood en dropte niks :)
Geen idee wat voor lightning beest je bedoeld, maar als ie stoneskin, cold enchannt (en nog iets, magic resist ofzo >:)) was, dan ben je idd wel even bezig met een buri. :)
Hij is dan physical immume, en heeft ook een zeer hoge cold res, als ie niet ook cold immume is.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op zondag 31 maart 2002 10:32 schreef RedHat het volgende:

die gast dropte deze crown, en mephisto na 10 pijlen dood en dropte niks
n00b :P

Use fire arrow zelfs lvl 1 maakt al je damage magic en dan is die phys imune stukken sneller dood.... bugje in het spel geloof ik =)

niet al te veel waard.. maar leuk voor een ama die geen talmask of gaze heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje:

Ik heb een eaglehorn, maar ik wil een hele snelle boog, is het slim om deze te verkopen (op het moment een soj of 15) en dan met die sojs de runes voor een Silence boog kopen?

Wie zegt, ik zou het doen en wie zegt je bent gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 31 maart 2002 23:17 schreef tva_goku het volgende:
vraagje:

Ik heb een eaglehorn, maar ik wil een hele snelle boog, is het slim om deze te verkopen (op het moment een soj of 15) en dan met die sojs de runes voor een Silence boog kopen?

ik zeg je bent gek, gewoon IAS gear aan doen, of WF pakken :) silence is niet beter als een eaglehorn.....

ITD owned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 23:29 schreef SaURoN het volgende:

[..]

ik zeg je bent gek, gewoon IAS gear aan doen, of WF pakken :) silence is niet beter als een eaglehorn.....

ITD owned
itd?

Ik heb al redelijk wat ias

ias gloves, ias belt, ias armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op zondag 31 maart 2002 23:17 schreef tva_goku het volgende:
vraagje:

Eh.. Wat voor boog wou je gebruiken voor silence?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
je bent gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, doe ik het maar niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Je bent gek......

Eaglehorn met Ias is nice

Pak een 45ias helm een 60 ias armor 30 op gloves (sigons) sheal in het ding... 20 op amu... en hoppa... 10 op belt

= 185 ias max wat je kunt halen met het ding d8 ik...

Ik wil die silence bow puur voor de fun... en die res en mf meer niet... eagle ownt zown ding extreem hard....

heb zelf trouwens een 5 socket +3 skill matriarch bow voor silence moet alleen ist nog... (die kan 7fps halen dus =))good luck 2 me =)
itd?
Ignore Target Defense a.k.a always hit... a.k.a ownage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eagle is leuk zat ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

gingen er vandaag nog wat mensen HC spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 01 april 2002 00:52 schreef Soullie het volgende:
Je bent gek......

Eaglehorn met Ias is nice

Pak een 45ias helm een 60 ias armor 30 op gloves (sigons) sheal in het ding... 20 op amu... en hoppa... 10 op belt

= 185 ias max wat je kunt halen met het ding d8 ik...

Ik wil die silence bow puur voor de fun... en die res en mf meer niet... eagle ownt zown ding extreem hard....

heb zelf trouwens een 5 socket +3 skill matriarch bow voor silence moet alleen ist nog... (die kan 7fps halen dus =))good luck 2 me =)
[..]

Ignore Target Defense a.k.a always hit... a.k.a ownage ;)
5-socket? eh.. Silence is 6 sockets..
Dol, Eld, Hel, Ist, Tir en Vex.
En een matriarchal bow kan ook maar max 5 sockets..
Dus helaas pindkaas jongen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 10:58 schreef heuveltje het volgende:
gingen er vandaag nog wat mensen HC spelen ?
Hm, voorlopig niet meer, proefwerkweek(heeft overigens niets te maken met de verloren asassin :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( RIP
mijn lvl84 mf-sorc is doodgegaan.
nou ja vette pech!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:56
Mercenary-probleem:

Ik heb op NM een Barbarian gehuurd, maar nu hoopte ik op het Hell niveau een nieuwe te huren, alleen is die optie weg? Komt dat omdat Baal al verslagen is? Qual-Khek heeft alleen nog de opties talk en cancel. Mijn barb is nu level 45, kan het zijn dat ik mij vergist heb en dat het gewoon een Hell-barb is? Anders moet ik hem nog wel heel flink levelen...

edit: Ik ben er al achter, moet nog de quest van Qual-Khek doen op Hell-niveau... :)

edit2: tip :7 : Ik las net op Battle.net dat je healing potions niet op het fotootje van je Merc hoeft te droppen, maar dat je ook gewoon shift ingedrukt kan houden en dan de potion gebruiken, dan krijg hij hem! Beter, hè! 8-)

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Op maandag 01 april 2002 13:54 schreef psych het volgende:
Mercenary-probleem:

Ik heb op NM een Barbarian gehuurd, maar nu hoopte ik op het Hell niveau een nieuwe te huren, alleen is die optie weg? Komt dat omdat Baal al verslagen is? Qual-Khek heeft alleen nog de opties talk en cancel. Mijn barb is nu level 45, kan het zijn dat ik mij vergist heb en dat het gewoon een Hell-barb is? Anders moet ik hem nog wel heel flink levelen...

edit: Ik ben er al achter, moet nog de quest van Qual-Khek doen op Hell-niveau... :)

edit2: tip :7 : Ik las net op Battle.net dat je healing potions niet op het fotootje van je Merc hoeft te droppen, maar dat je ook gewoon shift ingedrukt kan houden en dan de potion gebruiken, dan krijg hij hem! Beter, hè! 8-)
quest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Op zondag 31 maart 2002 11:39 schreef Warbringer het volgende:

[..]

trap-assassin?
martial arts?
Ik gebruik dual claws die Batruc's cutthroat dingen (2 stuks) en ik gebruik geen traps omdat ik het maar kut dingen vind, of zijn ze wel goed? :?
Graag wat tips voor me assassin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Pringle aka delta ik zei toch lag kill :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/tecklock/Screenshot020.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op maandag 01 april 2002 11:24 schreef Shade het volgende:

[..]

5-socket? eh.. Silence is 6 sockets..
Dol, Eld, Hel, Ist, Tir en Vex.
En een matriarchal bow kan ook maar max 5 sockets..
Dus helaas pindkaas jongen.. :)
Mja heb de runes toch nog niet ;)

Had me de moeite dus ook nog niet genomen de boel na te tellen =)

Maar ik denk dat ik de komende tijd ff bezig ben met dungeon siege :) dus boeit me ook minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jivedaf/itams/shaftstop-211.jpg

Iemand een idee wat dit waard is ....
Of wat ik er voor ander stoer-spul voor kan krijgen...

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 01 april 2002 17:14 schreef Jive het volgende:
[afbeelding]

Iemand een idee wat dit waard is ....
Of wat ik er voor ander stoer-spul voor kan krijgen...
ja dat is wel wat waard ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Op maandag 01 april 2002 17:35 schreef SaURoN het volgende:

[..]

ja dat is wel wat waard ja :P
Zoals ....
Krijg er net via chat een +1 bow/crossbow charm voor geofferd .. en barrel offered 2 soj .... :?

Jive's Box
Jive @ DNET

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.