Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 01 april 2002 17:39 schreef Jive het volgende:

[..]

Zoals ....
Krijg er net via chat een +1 bow/crossbow charm voor geofferd .. en barrel offered 2 soj .... :?
2 sojs lijkt mij wel ok,tenminste was de prijs wanneer ik voor het laatst trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Getrade voor een mara's ... lijkt me wel fair :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:09

Soullie

Planeshift

2 soj is wat laag... vind ik zelf... mara's is wel ok... 20% mara's is 3 a 4 soj dus.... :)

Mensen in de trade channels bieden altijd aso laag... doe ik ook altijd... je weet maar nooit :)...

www.diabloII.net 1.10 nieuws :P

Best leuke 1 april grap tot ik ging lezen d8 ik dat het echt was =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
http://www.diabloii.net/battlenet/graveyard/pal-paul.htm <-- hoe krijgt hij dat in godsnaam voor elkaar :?

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 april?......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

doodgaan is toch niet zo moeilijk :?

/t heeft een lvl1 sorc die in den of evil doodging. 8player games zijn moeilijker dan ze eruit zien :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij dood zichzelf.. dat is de grap....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:09

Soullie

Planeshift

Op dinsdag 02 april 2002 01:55 schreef Pjemco het volgende:
Hij dood zichzelf.. dat is de grap....
vond die 1.10 patch leuker =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 01:20 schreef heuveltje het volgende:
doodgaan is toch niet zo moeilijk :?

/t heeft een lvl1 sorc die in den of evil doodging. 8player games zijn moeilijker dan ze eruit zien :)
je snapt de grap niet :P

paul killed paul..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is een vex tegenwoordig waard? heb er eergister 1 gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 09:12 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dit positief bedoeld was, maar even voor de goede orde..
Ik weet dat Fury beter is, daar hoeven we niet over te discussieren. Het punt is dat ik niet zo rijk ben dat ik Jah en Gul kan halen, helaas. :)
Nu kon ik via Unknown aan een Vex komen. Even op diabloii.net gekeken en zag daar Silence. Het leek me wel een tof wapen wat je niet elke dag tegen komt, dus het interesseerde me wel. Vandaar dat ik het wil maken.

De Vex heb ik gisteren (voordat ik voor pampus op bed lag ja UNKNOWN! ;) )getrade voor 4 sojs. En die 4 sojs kreeg ik voor mijn skullders >:)
Nu alleen nog de Ist, maar dat is een probleem. Iemand die hem aanbied??? Offer good ;)

Miessie: Als ik hem heb gemaakt (kan even duren) laat ik je het wel weten. Kan je mijn kont weer eens schoppen.. 8-)
mjah....ik hoor t wel. Ik heb dus 2 dagen terug een vex gevonden. wat is dat waard? 4 soj??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 09:13 schreef miessie het volgende:

[..]

mjah....ik hoor t wel. Ik heb dus 2 dagen terug een vex gevonden. wat is dat waard? 4 soj??
4 sojs moet easy zijn. Ik zie ze op trade al redelijk vaak voor meer gaan, maar dat zou ik er niet zomaar voor geven. Ist is nl fucking duur..

Maar goed, ik begin nu dus ook redelijk kont te schoppen:
8/8/19 gaze
shafstop
Stormshield --> jaja, eindelijk
S I L E N C E
String of Ears
Bul Kathos ring
Ravenfrost
etc...

Anyway, ik doe nu dus eindelijk mee in duel games; ik pak nu zelfs ook eens een ama en sorcs en zo; voor mij een hele prestatie. ;)
Tenzij je zo'n speedy eagle freak hebt; damn wat is die boog goed/snel :)

Even about Silence.. Unknown, zag dat je het had over een Collossus sword, maar die kan maar 5 sockets hebben. Hij zit dus in een Collossus Blade.
Heb nu ook gespeeld met een Fury, ik vind Silence toch net even leuker, maar Fury is beter in duels vanwege de itd zooi.
Anyway, nog een paar aanpassingen (moet ik lvl 85 worden) en ik heb in de 40% ll, 67% damagereduce en een 1 handed damage van rond de 2000+ denk ik.
Warcries zijn lvl 26
Combat skill zijn lvl 27
Zonder Arreats, dus kan nog hoger >:)

btw, ik MOET poison charms hebben; ik merk gewoon dat elke barbarian van ongeveer dezelfde equip me daarmee molt. :( :)
Frustrerend... hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis weer stil :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 02 april 2002 07:16 schreef SaURoN het volgende:

[..]

je snapt de grap niet :P

paul killed paul..
ja gewoon wat overenthousiast met sacrifice. wel vaker gezien. alleen in hc is het wel wat lullig :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 09:47 schreef Jaxe het volgende:

[..]
Heb nu ook gespeeld met een Fury, ik vind Silence toch net even leuker, Anyway, ik doe nu dus eindelijk mee in duel games; ik pak nu zelfs ook eens een ama en sorcs en zo; voor mij een hele prestatie.
Tenzij je zo'n speedy eagle freak hebt; damn wat is die boog goed/snel
waarom silence leuker? enne...poison charms zijn goed...maar vresleijk duur. dus ik raad aan gewoon lekker zelf te zoeken, doe ik ook, en zo af en toe een hele goede te traden. 100 over 5 sec small bv. duels zijn leuk :D . die eagle's komen ook wel goed, met wat run charms kom je een eind, ook wat extra hr kan je goed doen. (je kunt natuurlijk ook een frenzy barb nemen :D die zijn nog veel sneller. zeker met een fury en of silence raak je hem zo snel dat hij niet meer kan schieten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens, kom op zeg...wat zijn jullie stil... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Ik heb 300 aan poison dmg ingeleverd voor 200life meer en 1000AR meer...
Deed te veel poison dmg (1044) dus maar ff paar GC gedumpt :P

Hmm.....weet iemand de exacte stats van arkaine valor 1.08 ?
WAt zal een beter duel combi zijn... gaze +arkaine 1.08 of shaft +arreats 1.09?
Op dinsdag 02 april 2002 09:47 schreef Jaxe het volgende:

[..]

4 sojs moet easy zijn. Ik zie ze op trade al redelijk vaak voor meer gaan, maar dat zou ik er niet zomaar voor geven. Ist is nl fucking duur..

Maar goed, ik begin nu dus ook redelijk kont te schoppen:
8/8/19 gaze
shafstop
Stormshield --> jaja, eindelijk
S I L E N C E
String of Ears
Bul Kathos ring
Ravenfrost
etc...

Anyway, ik doe nu dus eindelijk mee in duel games; ik pak nu zelfs ook eens een ama en sorcs en zo; voor mij een hele prestatie. ;)
Tenzij je zo'n speedy eagle freak hebt; damn wat is die boog goed/snel :)

Even about Silence.. Unknown, zag dat je het had over een Collossus sword, maar die kan maar 5 sockets hebben. Hij zit dus in een Collossus Blade.
Heb nu ook gespeeld met een Fury, ik vind Silence toch net even leuker, maar Fury is beter in duels vanwege de itd zooi.
Anyway, nog een paar aanpassingen (moet ik lvl 85 worden) en ik heb in de 40% ll, 67% damagereduce en een 1 handed damage van rond de 2000+ denk ik.
Warcries zijn lvl 26
Combat skill zijn lvl 27
Zonder Arreats, dus kan nog hoger >:)

btw, ik MOET poison charms hebben; ik merk gewoon dat elke barbarian van ongeveer dezelfde equip me daarmee molt. :( :)
Frustrerend... hehe
hmmz ik zou toch zweren dat me broertje een c. sword heeft met 6sockets, straks maar ff kijken(en ja volgens arreat heb je gelijk :) )
Hoe kom jj aan 40%ll?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens, ik kan mijn ogen niet geloven, hoe kan je nou teveel poison damage doen? Ik probeer ZOVEEL mogelijk poison te vinden. Ik moet zeggen 200 life en 1000 ar is ook niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Teveel poison = 1044 poison dmg :P

Dat vinden teveel barbs teveel :P , he shade ;)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 11:52 schreef Canon23 het volgende:
Teveel poison = 1044 poison dmg :P

Dat vinden teveel barbs teveel :P , he shade ;)
waarom dan? hoe meer hoe beter toch?

btw als je 100 over 5 doet heb je er voor 1000 dam maar 10 nodig...das voor een inventory toch niet zoveel? Mijn inv zit helemaal vol met poison dam charms (en wat skill charms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
in legit ladder duels is max toegestane poison maar 200 ofzo ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow...daar weet ik dus helemaal niets vanaf :(

waar vind ik de regels daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
ben de link kwijt dus iemand anders met de link??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar goed. ik schat in dat een lame ama met knockback of slow daar ook niet aan voldoet? dus in de praktijk: zoveel mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Ama mag niet full dmg reduce zijn (dacht ik)
buri, wf verboden
geen slow
pierce alleen van skill en 1 item(anders dan wapen)

Barb
poison max 200
max 1 absorb item per dingetje (kan ff niet op het woord komen)
max dmg reduce

sorce vs sorce duels vinden standaard plaats op hell

en nog een zooi regels die ik nu niet weet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja...met andere woorden, als je daarmee in een normale pk game komt, word je levend gevild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje: dubbele post van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Als je ladder duels doet, hou je erdan maar aan :)

Doe je alleen duels for fun, dan boeit het niet zoveel, behalve een knockback slow ama :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Waar kan je ladder duels doen dan ..

wrod dat via een clanboard geregeld ofzow ...

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Had er een site voor maar ben die links kwijt...

Misschien staat ie in voogaande topics maar dat ga ik niet nazoeken :P (6000post zijn dat neh dankje :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k ik doe dus alleen pk for fun...net zoals ik het hele spel voor de fun doe... *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive doet geen PK ...

Alleen af en toe als ik me verveel en de andere toch veet aan het PK'n zijn.

Moet zeggen dat ik een aantal barbs al behoorlijk gek gemaakt heb met me sorc ....
Dan split-second weg TP'n ... of eerst een orb voor ze flikker en dan achter hem gaan staan alsie WW'd ... kapauw .. TS voor sijn strot ...

Maar een goeie Assasin killed volgens mij echt alles ...
Die krijg ik echt met geen mogelijkheid plat.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

assa's doen een barb niet zoveel, je moet ze alleen ff zien te raken, en daarvoor heb ik een aardige berg faster run charms erbij. lukt best...laat ze maar spelen met hun mb. sorc is idd vrij irritant, ik heb er moeite mee met mijn furybarb. Met diezelfde furybarb lukt het mijn broertje wel. Tis dus een kwestie van oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga maar een seen nieuwe pvp assa maken zodra mijn pvpnecro en mfjava af zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 09:59 schreef miessie het volgende:

[..]

waarom silence leuker? enne...poison charms zijn goed...maar vresleijk duur. dus ik raad aan gewoon lekker zelf te zoeken, doe ik ook, en zo af en toe een hele goede te traden. 100 over 5 sec small bv. duels zijn leuk :D . die eagle's komen ook wel goed, met wat run charms kom je een eind, ook wat extra hr kan je goed doen. (je kunt natuurlijk ook een frenzy barb nemen :D die zijn nog veel sneller. zeker met een fury en of silence raak je hem zo snel dat hij niet meer kan schieten....
Die poison charms zijn inderdaad hell om aan te komen. :( Ik heb 2x grand van 100, een large van 90 en wat smalls van 50, maar ik kom niet echt ver. Daarbij heb ik 2x warcry charm en 3x combat charm (geloof ik) In duels is dit denk ik toch een beetje een waste of space, maar ik duel dan ook niet veel. Zit meer achter de comp aan te vangen. ;)
Run charms heb ik nu 4 of 5 in mijn inv zitten, omdat ik ze moet verdelen over 2 characters. Misschien dat ik ze toch maar eens een keer over moet gooien...

De reden dat ik silence heb (deel van de redenen komen van pvm):
1. Ik heb geen zorgen meer over resistances (+75 to all)
2. 11% manaleech -> 2x 8% ll ringen of 1x 8% en 1x 3% bul
3. Blind is gewoon kewl in cowgames >:) Jammer dat dit niet
pvp werkt...
4. Ik heb er zo hard voor gespaard. ;) ;)
5. De naam ruled :P

Met gaze, string en shield kom ik aan 67% dr. Ik wil nl shaftstop vervangen door mijn Gladiators Bane. Heel hoge defense, cannot be frozen (geen raven nodig)..
Het probleem met Fury vs Silence (dat is toch dezelfde klasse denk ik) is dat Fury de defense ignored, vrij belangrijk in duels. ;)
Toch heb ik al een aantal keer een Fury barb neergelegd, maar dat komt meestal toch neer op mijn equip los van het zwaard denk ik. Maar ja, da's meestal zo.
En Fury... Jongens, da's toch common? ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 12:30 schreef miessie het volgende:
k ik doe dus alleen pk for fun...net zoals ik het hele spel voor de fun doe... *D
Ik doe niet mee aan die competitie, maar die is volgens mij ook voor de fun hoor. ;)

Misschien een GoT Duel Ladder starten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Venom
TalDolMal
Tal (7) + Dol (14) + Mal (23)
All Weapons
Clvl Required: 49

288 Poison Damage Over 6 Seconds
Hit Causes Monster To Flee 25%
Prevent Monster Heal
Ignore Target's Defense
7% Mana Stolen Per Hit
Level 15 Poison Explosion (27 Charges)
Level 13 Poison Nova (11 Charges)

Mischien een goedkoop alternatief voor extra poison-dmg ???

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 13:18 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Die poison charms zijn inderdaad hell om aan te komen. :( Ik heb 2x grand van 100, een large van 90 en wat smalls van 50, maar ik kom niet echt ver. Daarbij heb ik 2x warcry charm en 3x combat charm (geloof ik) In duels is dit denk ik toch een beetje een waste of space, maar ik duel dan ook niet veel. Zit meer achter de comp aan te vangen. ;)
Run charms heb ik nu 4 of 5 in mijn inv zitten, omdat ik ze moet verdelen over 2 characters. Misschien dat ik ze toch maar eens een keer over moet gooien...

De reden dat ik silence heb (deel van de redenen komen van pvm):
1. Ik heb geen zorgen meer over resistances (+75 to all)
2. 11% manaleech -> 2x 8% ll ringen of 1x 8% en 1x 3% bul
3. Blind is gewoon kewl in cowgames >:) Jammer dat dit niet
pvp werkt...
4. Ik heb er zo hard voor gespaard. ;) ;)
5. De naam ruled :P

Met gaze, string en shield kom ik aan 67% dr. Ik wil nl shaftstop vervangen door mijn Gladiators Bane. Heel hoge defense, cannot be frozen (geen raven nodig)..
Het probleem met Fury vs Silence (dat is toch dezelfde klasse denk ik) is dat Fury de defense ignored, vrij belangrijk in duels. ;)
Toch heb ik al een aantal keer een Fury barb neergelegd, maar dat komt meestal toch neer op mijn equip los van het zwaard denk ik. Maar ja, da's meestal zo.
ik wil hem wel eens in actie zien in een cowgame en in pvp kijken hoe snel je koeien molt in vergelijking met mijn fury en kijken hoeveel klappen ik kan vangen van jou in pvp, ik moet zeggen dat het met furybarb goed gaat in cow maar ze gaan gewoon niet snel genoeg dood. Het nut van blind zie ik niet, als ze me zien komen ze naar me toe..(heel fijn) zodat ik ze dood kan hakken. Een beetje barb kan rustig effies stil staan tussen de koeien zonder dood te gaan, dus waarom mogen ze je dan niet zien. (ik zal het punt wel missen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 13:19 schreef Jive het volgende:
Venom
TalDolMal
Tal (7) + Dol (14) + Mal (23)
All Weapons
Clvl Required: 49

288 Poison Damage Over 6 Seconds
Hit Causes Monster To Flee 25%
Prevent Monster Heal
Ignore Target's Defense
7% Mana Stolen Per Hit
Level 15 Poison Explosion (27 Charges)
Level 13 Poison Nova (11 Charges)

Mischien een goedkoop alternatief voor extra poison-dmg ???
Leuk zwaardje, maar het probleem is dat ik one-handed vecht, en dan is het niet echt een alternatief voor Silence. Dit doet te weinig damage denk ik, kan je beter dat zwaard.. plaguebearer pakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Miessie ... als wij nou es gaan tag-teamen ...
Jij koeien verzamelen, en dan gooi ik wel een paar titans erin ...

Kan vrij rap gaan dan.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 13:22 schreef miessie het volgende:

[..]

ik wil hem wel eens in actie zien in een cowgame en in pvp kijken hoe snel je koeien molt in vergelijking met mijn fury en kijken hoeveel klappen ik kan vangen van jou in pvp, ik moet zeggen dat het met furybarb goed gaat in cow maar ze gaan gewoon niet snel genoeg dood. Het nut van blind zie ik niet, als ze me zien komen ze naar me toe..(heel fijn) zodat ik ze dood kan hakken. Een beetje barb kan rustig effies stil staan tussen de koeien zonder dood te gaan, dus waarom mogen ze je dan niet zien. (ik zal het punt wel missen :P )
Het blind principe zorgt ervoor dat de koeien blijven staan, ook als ik wegloop. Met een vriend van me (sorc) werkt het zo..
Ik ww 2 keer door een grote groep koeien. Veel blijven lekker stil staan in een mooie lijn. Hij cast firewalls en maakt ze af. De overblijvers die achter mij aan komen pak ik.
Je hebt trouwens gelijk dat je zowel met Fury als met Silence one handed niet al te snel koeien molt nee. Tis niet anders. :)
Mijn barb kan ik trouwens ook midden in een groep parkeren en lekker gaan chatten; eindelijk ;)

brb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah. ben zelf ook een java aan't maken die is nu lvl 50 ofzo. mijn furybarb is lvl 91 die moet 95 worden, dan wil ik dat best nog ff 4 lvls doen, anders ben ik daar weken mee bezig als ik dat zelf moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 13:30 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Het blind principe zorgt ervoor dat de koeien blijven staan, ook als ik wegloop. Met een vriend van me (sorc) werkt het zo..
Ik ww 2 keer door een grote groep koeien. Veel blijven lekker stil staan in een mooie lijn. Hij cast firewalls en maakt ze af. De overblijvers die achter mij aan komen pak ik.
Je hebt trouwens gelijk dat je zowel met Fury als met Silence one handed niet al te snel koeien molt nee. Tis niet anders. :)
Mijn barb kan ik trouwens ook midden in een groep parkeren en lekker gaan chatten; eindelijk ;)

brb
ook als ik 2 handed 3300 damage doe excl poison gaat het niet hard genoeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 13:29 schreef Jive het volgende:
Miessie ... als wij nou es gaan tag-teamen ...
Jij koeien verzamelen, en dan gooi ik wel een paar titans erin ...

Kan vrij rap gaan dan.
zet me ff in /f l ==>glad_nook

ps het kan zijn dat mijn broertje erachter zit. (gebeurd zelden maar t kan, je moet michel hebben, mijn broertje heet edwin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Prima ... (tis trouwes : /f a jivey )

En die venom bedoelde ik voor mensen die geen fury of silnce kunnen maken nog, als goedkoper alternatief (is het enige waar een mal goed voor is) ...

Mijn Furyzon is nu 76 geloof ik, en zo met zun 2'tjus effe snel koeien slopen, moet redelijk rap gaan om lvl-up te komen .... en lekker snel ook (denk dat kmile ook wel mee wil lopen dan) ...

Hoe groter de koeiengroep, hoe sneller ze plat gaan ...

Enige vraag is .. kan jij nog openen , want mijn furyzon kan het niet meer.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 13:41 schreef Jive het volgende:

En die venom bedoelde ik voor mensen die geen fury of silnce kunnen maken nog, als goedkoper alternatief (is het enige waar een mal goed voor is) ...

Mijn Furyzon is nu 76 geloof ik, en zo met zun 2'tjus effe snel koeien slopen, moet redelijk rap gaan om lvl-up te komen .... en lekker snel ook (denk dat kmile ook wel mee wil lopen dan) ...

/f a was idd foutje...nee ik kan niet meer openen met barb. mijn java nog wel maar die kan ik zelf ook wel lvlen, barb lvlen is niet leuk meer zo traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 13:41 schreef Jive het volgende:

ff snel, als er vanavond gekoeit gaat worden: ik wil ook wel mee doen :)
Ik heb miessie als naam geadd.. zal er zo even je account van maken.

Mijn account staat in sig.
Back to work; ff geen tijd meer...

Zie jullie misschien vanavond of later in de middag nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk, heb er zin in...ik heb alleen niet veel tijd, tot ongeveer half 9. dus...

ik zal jaxe er ook wel inzetten, word wat vanavond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 21:09

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op dinsdag 02 april 2002 13:32 schreef miessie het volgende:

[..]

ook als ik 2 handed 3300 damage doe excl poison gaat het niet hard genoeg. :P
neem een act 2 merc ofzo...
ben lvl 91 nu met barb merc is 90 geloof ik
doe nu zonder poison 3500 2h ww dmg...
dan gaan ze best snel dood hoor...
en dat is nog maar met een fury...
moet je nagaan met een zwaard max 500 dmg ofzo
dan gaat het pas snel
4500 ww dmg ofzo...maybe more :D

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 13:49 schreef PringleMaster het volgende:

[..]

neem een act 2 merc ofzo...
ben lvl 91 nu met barb merc is 90 geloof ik
doe nu zonder poison 3500 2h ww dmg...
dan gaan ze best snel dood hoor...
en dat is nog maar met een fury...
moet je nagaan met een zwaard max 500 dmg ofzo
dan gaat het pas snel
4500 ww dmg ofzo...maybe more :D
ff kleine opmerking, met welk zwaard wilde jij ook alweer netzoveel raken en meer damage doen als met een fury? en ik heb een act2 merc (offensive, geeft arboost) maar die is pas lvl 62 ofzo en die krijg ik niet meer goed gelvld in hell gaat ie dood dus moet ik in nm rof spelen, daar lvld ie wel maar ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Ik lvl mijn ventjes altijd met bloodruns ...
Gewoon passwd game in me eentje (tenzij iemand anders mee zou willen lopen).

Sloop alles mega-rap met me char, en me merc die erachter aan hobbelt leeched lekker XP mee zonder datie in de gevarenzone komt.

Kan echt met elke char gedaan worden, van ama tot necro of barb.

En als ze boven lvl 50/60 zijn, switch ik van NM naar hell bloodruns .. gaan ze daar nog effe mee...

Merc's kunen gewoon pas vanaf lvl 70 lekker meekomen in hellcows met goeie stuff.... Das het probleem waarom meeste mensen er niet mee lopen.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k dan ga ik dat ook es testen ...ik wil merc ook wel es op lvl 90 hebben, kijken of dat wat is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 02 april 2002 14:07 schreef miessie het volgende:
k dan ga ik dat ook es testen ...ik wil merc ook wel es op lvl 90 hebben, kijken of dat wat is. :D
De act2 NM holy-freeze merc op me lvl90 sorc is ook 90 ...
Vanaf lvl 80 kon hij meelopen in hellcows ...

Maarja ... geen die knakker een rash-helm, met duriels-shell & een dual-amn cruel giant thresher (1500dmg & 24% leech) en ze kunnen zowiezo aardig meelopen dan. Zeker als je erachter staat te static'n ...

Maar moet zeggen dat hij wel leuk is voor MF'n ...
Hij sloopt NM-bazen in reepjes, zelfs met MF-gear aan en alleen dat hakbijltje ... (toch 72% + 96% mf extra).

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil em niet voor mf..maar gewoon om mee te kunnen lopen in hellcows voor een fijne ar boost, en voor de lol. Is toch leuk om te zien als een merc goed mee kan komen in hell cowgames, ik ga hem een (very, weet ik niet zeker) fast cruel war pike geven 680 dam. Kijken wat ie daarmee kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

In koetjes loopt hij uiteraard niet met MF rond he .... dan isie zo dood.

Maar hij kan op NM behoorlijk extra MF geven alsik bossruns doe (en mephie is in 2 klapjes plat alsik em eerst static).

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is tegenwoordig een laying of hands waard op de markt???? ik zie af en toe door de bomen de sojs nie meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op dinsdag 02 april 2002 13:18 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Nou.. :)
Fury ligt dus VER boven Silence he..
Mede door de ETH (Wat toch gefixed zal worden)
maar vooral door de 40% ias..
Jou zwaard (silence) heeft maar 20% ias, en dat is dus nooit genoeg om de ww breakpoint te halen voor je colossus blade.. En als jij een fury barb hebt neergelegd.. Good for you, maar dat zal dan wel een erg slecht gebouwde barbarian zijn... Of slechte items.. Maar als je een fury kan veroorloven... :?

Fury > Silence.
CCB met ShaelShaelEth > Silence.
enz enz.. :P
Silence vind ik zelf gewoon een klote zwaard.. ;)

Di's trouwens nie om je afte zeiken ofzo, maar ff duidelijk maken dat 40% ias belangrijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op dinsdag 02 april 2002 13:52 schreef miessie het volgende:

[..]

ff kleine opmerking, met welk zwaard wilde jij ook alweer netzoveel raken en meer damage doen als met een fury? en ik heb een act2 merc (offensive, geeft arboost) maar die is pas lvl 62 ofzo en die krijg ik niet meer goed gelvld in hell gaat ie dood dus moet ik in nm rof spelen, daar lvld ie wel maar ik niet...
als je bv. een cruel collosus blade cubed en er komt 299 % ofzo uit...dan heb je rond de 460 2 hand dmg(met een collosus blade dan he :))....doe er 2 shaels in en je hebt het breekpunt bereikt (-35, 6 hits per ww) en doe je meer dmg als fury

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 14:45 schreef whiteflare het volgende:
wat is tegenwoordig een laying of hands waard op de markt???? ik zie af en toe door de bomen de sojs nie meer :P
geen drol, net heb ik niet eens de moeite gedaan om het opte pakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Barrel, ben jij ondertussen al op hc verdergegaan? En ga je nog hc'en vanavond?

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

he ik zit net op a3. lvl24 :)

heeft er iemand een shael voor trade (hc) ik heb alleen wat chippeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op dinsdag 02 april 2002 16:14 schreef heuveltje het volgende:
he ik zit net op a3. lvl24 :)

heeft er iemand een shael voor trade (hc) ik heb alleen wat chippeds :(
Nope heb nog helemaal niets op hc :'(, ik ben pas lvl 12 act 2 quest 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Heb besloten om maar definitief te stoppen met diablo 2. Vondt het steeds saaier worden, en ik snap eerlijk gezegt niet hoe jullie het uithouden om maar mephi en cowruns te blijven doen :P . In het dungeon siege topic zijn ze allemaal heeeeel enthousiast over het single player gedeelte ervan, en ik hoop dat het multiplayer gedeelte net zo cool zal zijn. Maar back to de point, het lijkt me nogal een zonde om al die items gewoon verloren te laten gaan, door gewoon niet meer te spelen. Ik post rond 20:45 wel ff een game naam, waar ik ALLE items ga droppen. Voor degene die interresse hebben ;) .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 14:47 schreef PringleMaster het volgende:

[..]

als je bv. een cruel collosus blade cubed en er komt 299 % ofzo uit...dan heb je rond de 460 2 hand dmg(met een collosus blade dan he :))....doe er 2 shaels in en je hebt het breekpunt bereikt (-35, 6 hits per ww) en doe je meer dmg als fury
hmmm geen idee..was nou weer het breekpunt. Ik ben thuis trouwens, maar ik kan geen van mijn of mijn broertjes account bereiken, ik kan wel een nieuwe maken dus ik kan wel online. Ik denk dat de wachtwoorden zijn veranderd. Ik hoop alleen dat mijn broertje dat heeft gedaan en niet een of andere hacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 02 april 2002 17:17 schreef Holy_Paladin het volgende:
.....
Ik vind het zelf het leukste om char's te lvl'n (ok .. na 90 word het saai) ....
Maar sta open voor donaties :)

* Jive zorgt datie met een lege char klaarstaat om de itam-regen in ontvangst te nemen, en door te spelen naar andere GOT'rs die toevallig niet online zijn dan.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op dinsdag 02 april 2002 17:52 schreef Jive het volgende:

[..]

Ik vind het zelf het leukste om char's te lvl'n (ok .. na 90 word het saai) ....
Maar sta open voor donaties :)

* Jive zorgt datie met een lege char klaarstaat om de itam-regen in ontvangst te nemen, en door te spelen naar andere GOT'rs die toevallig niet online zijn dan.
oops...nix gezegd...vergeet wat je las in deze reply ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 02 april 2002 18:05 schreef PringleMaster het volgende:

[..]

oops...nix gezegd...vergeet wat je las in deze reply ;)
Nie gezien .... wat zei je dan ????

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op dinsdag 02 april 2002 18:12 schreef Jive het volgende:

[..]

Nie gezien .... wat zei je dan ????
oh ik had het woordje 'niet' over het hoofd gezien in deze zin :)

Jive zorgt datie met een lege char klaarstaat om de itam-regen in ontvangst te nemen, en door te spelen naar andere GOT'rs die toevallig niet online zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Achso ....

* Jive is best sociaal hoor. (achter zun pecee dan he :7)

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
LoL, oh ennuhh, als iemand alle items voor zich zelf wil hebben door er echt geld voor te betalen, geef me je email maar, dan mail ik je wel ff mijn rekeningnr. door ;) ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Geld :? ... kun je dat eten ???

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 02 april 2002 18:54 schreef Holy_Paladin het volgende:
LoL, oh ennuhh, als iemand alle items voor zich zelf wil hebben door er echt geld voor te betalen, geef me je email maar, dan mail ik je wel ff mijn rekeningnr. door ;) ;) .
Boeit me echt nix of je het nu aan mij geeft of aan iemand anders ...

* Jive is zelfs een van de weinigen die mensen na een corpse-plop hun itams terug geeft ...

Heb een mule-account vol met itams waarvan ik 95% alleen maar bewaard heb omdat ik het mischien ooit zelf zou gebruiken, of omdat ik er iemand anders blij mee zou kunnen maken ... (word inmiddels al weer tijd voor een 2e mule-acc)

Denk alleen dat er waarschijnlijk een hoop stuff zal blijven liggen wat de meeste mensen niet op zouden rapen ofzo ... (hoeveel char's praten we eigenlijk over die je wou legen ??) En gezien dat jij het bewaard hebt, zal het vast wel enigszins bruikbaar zijn.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:50
Op dinsdag 02 april 2002 12:22 schreef miessie het volgende:
foutje: dubbele post van mij
3 minuten later dan de vorige doe jij een dubbelpost? da's knap...

ook nog eens een andere text dan de originele post, zonder Edit message eronder?

knap, leer mij dat ook eens.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 02 april 2002 19:02 schreef Jive het volgende:

[..]

* Jive is zelfs een van de weinigen die mensen na een corpse-plop hun itams terug geeft ...

Heb een mule-account vol met itams waarvan ik 95% alleen maar bewaard heb omdat ik het mischien ooit zelf zou gebruiken, of omdat ik er iemand anders blij mee zou kunnen maken ... (word inmiddels al weer tijd voor een 2e mule-acc)

Denk alleen dat er waarschijnlijk een hoop stuff zal blijven liggen wat de meeste mensen niet op zouden rapen ofzo ... (hoeveel char's praten we eigenlijk over die je wou legen ??) En gezien dat jij het bewaard hebt, zal het vast wel enigszins bruikbaar zijn.
* heuveltje is ook zo iemand.
vandaag met pijn in me hart een shaft terug gegeven. barb had een lagdood :( die had me best wel gepast............

ben trouwens aan het poolen dan, dus op mij hoef je niet te rekenen...... als er achteraf iets overblijft vind ik dat wel interesant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Op dinsdag 02 april 2002 19:02 schreef Jive het volgende:

[..]

Ja, er zitten ook best veel van die items tussen, waarvan je twijfelt of je ze nou weg zou gooien of niet, waarna je ze dan toch maar houdt. Maar ik gooi ook wartraveler, low dam buriza duriel shell, skullders, shako, baranars enzo weg en das wel de moeite. Het zijn 9 chars, 2 item mules, gem mule, rune mule en 5 play chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Doe je bij enig toeval ook steel grandcharms weg?
Daar heb ik er nog wel een paar van nodig :)

en me zoekt alleen nog een redelijke gaze de rest, hoef ik niet :) , anders pak ik ze alleen om te traden en heeft niet er wat aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 19:18 schreef Holy_Paladin het volgende:

[..]

Ja, er zitten ook best veel van die items tussen, waarvan je twijfelt of je ze nou weg zou gooien of niet, waarna je ze dan toch maar houdt. Maar ik gooi ook wartraveler, low dam buriza duriel shell, skullders, shako, baranars enzo weg en das wel de moeite. Het zijn 9 chars, 2 item mules, gem mule, rune mule en 5 play chars.
Geef die zooi gewoon aan mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 02 april 2002 19:18 schreef Holy_Paladin het volgende:

[..]

Ja, er zitten ook best veel van die items tussen, waarvan je twijfelt of je ze nou weg zou gooien of niet, waarna je ze dan toch maar houdt. Maar ik gooi ook wartraveler, low dam buriza duriel shell, skullders, shako, baranars enzo weg en das wel de moeite
Das idd wel zonde ja, als je het weg-gooid door een char te deleten ...

Ook al is het mischien maar "laag" spul ... meeste hebbik nie eens ... (zoals shako/skulders/baranars) ...
Maar heb bijv. wel zelf nog 2x duriels liggen op een mule, je kan het maar hebben voor iemand ... (zoals de meeste stuff op die mule's)

En als je echt helemaal definitief stopt met D2'n ... is het niet zo erg ... maar als je straks terugkomt (zoals muppet) en je bent je stuff voorgoed kwijt aal je denkik als een stekker.) Kun je je stuff beter vertrouwd uitlenen ofzo.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, dat is inderdaad de moeite wel jah :)

kan ik ze niet stiekum erg cheapo van je kopen (sojs) :)

net of je daar op zit te wachten als je gaat stoppen, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Duriel shell vind ik 1 van de beste armors voor een beginnend char/ spelertje...

Veel res en een redelijk def

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 02 april 2002 19:26 schreef Canon23 het volgende:
Duriel shell vind ik 1 van de beste armors voor een beginnend char/ spelertje...

Psies .. ook erg handig voor een lage merc als je hem nog moet lvl'n.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 19:26 schreef Canon23 het volgende:

leuke life bonussen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Op dinsdag 02 april 2002 19:24 schreef Jive het volgende:

[..]

Das idd wel zonde ja, als je het weg-gooid door een char te deleten ...

Ook al is het mischien maar "laag" spul ... meeste hebbik nie eens ... (zoals shako/skulders/baranars) ...
Maar heb bijv. wel zelf nog 2x duriels liggen op een mule, je kan het maar hebben voor iemand ... (zoals de meeste stuff op die mule's)

En als je echt helemaal definitief stopt met D2'n ... is het niet zo erg ... maar als je straks terugkomt (zoals muppet) en je bent je stuff voorgoed kwijt aal je denkik als een stekker.) Kun je je stuff beter vertrouwd uitlenen ofzo.
Nee, maar ik heb de chars zon beetje gehad, en eeuwig meph- en cowruns doen staat mij ook niet echt aan. En terug gaan spelen doe ik wellicht toch niet, want dungeon siege is net uit, en in de zomer komt Neverwinter nights, dus dat zit wel flex :) . Niet dat ik geen leuke tijd heb gehad met het spelen van lod, de game roeleert zwaar, en ik heb echt super veel plezier gehad met mijn ama, barb en pala, maar het moet eens stoppen.

Btw. duriel is idd een super armor, ik snap ook niet dat mensen shaftshop prefereren boven duriels shell. Ik vindt duriel echt veel beter dan shaftshop, maar goed das mijn mening. Duriels shell vindt ik er wel niet uit zien op een barb, net of ie een badpakkie aan heeft >:) , maar dat boeit niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive gaat nu naar huis om dalijk als een havik op GOT te kijken welke gamename het gaat worden. (met een pass toch wel he, anders loopt half b.net die game plat)

* Jive hoopt de gelukkige ontvanger te zijn van een paar upgrade's.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Hoeveel % zijn die wartravelers ?? zoek al een tijdje 50% namelijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 20:01 schreef barrel het volgende:
jij bent rijk zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

duriels shell is idd niet gek, maar voor een melee char zou ik idd toch liever voor shaft gaan. dr% heb je meer aan dan resistance imho, cannot be frozen is leuk, maar niet echt nodig (in de meeste gevallen) en daar kun je altijd nog een raven voor nemen. als er nou es een armor was met "cannot be slowed"...............

en dat diablo saai geworden is snap ik wel, maar het blijft voor mij gewoon te verslavend :P

ik zal dungeon siege wel es downen.maar ik vermoed dat er gewoon weer veels te veel rpg in zit, naar mijn zin.

en nou wil ik niet heeeeeeeeel inhalerig doen.
maar ik zou een moord doen voor die shako..........
wil der al een vanaf toen je ze nog voor 2 soj kon halen................ alleen bleven ze die prijs echt elke keer verhogen als ik genoeg sojs had |:(

valt er iets te regelen ? evt kan ik de 2 soj die ik nog heb wel weer verdelen onder de andere tweakers.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
En die pas hier bekend maken :( er lopen ook een hoop lamers rond .... ik zou het zonde vinden als zo'n lamer een skulders krijgt, en iemand als jivey niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 20:04 schreef barrel het volgende:
En die pas hier bekend maken :( er lopen ook een hoop lamers rond .... ik zou het zonde vinden als zo'n lamer een skulders krijgt, en iemand als jivey niks
mja idd, stel je eens voor als ik niks krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Op dinsdag 02 april 2002 20:01 schreef barrel het volgende:
Srry, zijn maar 40%. In de tijd toen ik ze kocht, scheelde 40% en 50% bijna 2 soj's, en dat vond ik nogal zwaar overdreven voor 10% mf. Skullders is wel max, baranar met shael etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
jij bent rijk zat
Das het probleem niet .. probleem is NIEMAND HEEFT ZE :)

>:)

dagen spammen op trade forum, hoogste % is 49, maar ik wil 50% Maar niemand heeft ze lijkt wel, ook al bood ik godly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Op dinsdag 02 april 2002 20:02 schreef SaURoN het volgende:

[..]

jij bent rijk zat :P
LoL, moet jij zeggen, jij volgt dit topic al vanaf deel 1, post 1 ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
mja idd, stel je eens voor als ik niks krijg
Jij hebt al genoeg :D en nog inactive ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 20:07 schreef barrel het volgende:

[..]

Jij hebt al genoeg :D en nog inactive ook :P
Temporarly Unavailible heet zo iets :P
Op dinsdag 02 april 2002 20:07 schreef Holy_Paladin het volgende:

[..]

LoL, moet jij zeggen, jij volgt dit topic al vanaf deel 1, post 1 ;) .
dan geld het recht van de langste bezoeker hier :P kom maar met de stuff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 02 april 2002 20:04 schreef barrel het volgende:
ehm zou ik niet doen.
de laatste keer had er ook binnen 4 minuten iemand de pas veranderd (waarschijnlijk zon iri lurkertje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Start die game nu maar, iedereen is nu toch wel klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Maybe van te voren afspreken wie wat krijgt of sow... ik bedoel heuveltje wil een shako jivey een skulders, bachus wil vast wel een baranars, zonde als je die items zomaar wegtyfed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ja en ik de wartravelers wel mijne zijn very low en ik mis nog boots op verschillende charcs, dus onderverdelen in got is beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
K, ik keil alle middelmatige items wel eerst op de grond, daarna geef ik ieder die "super" items wel apart. En sauron, raakt je geduld een beetje op of wat? ;) Ik w8 nog ff op jivey, ik start gewoon de game rond 20:45, die tijd weten de meesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 12-09 20:54

Phobos

je bent een soepkip

Kan ik voor een un-id ocolus een un-id skullders komen?
zo ja en iemand heeft ereen voor me en wil em trade msg naar /w *DD_phobos of DD_Hannibal
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.