GVD ik ben ff flink een partij pissed.
Enige tijd geleden ben ik ff gestopt met diablo spelen en heb ik wat spullen uitgeleend aan -=[Sauron]=- en ook was aan Hitman.
Nu ben ik weer gaan spelen en wilde ik mijn spullen terug. Van -=[Sauron]=- gewoon netjes alles terug gehad, misschien op een paar kleine dingen na maar wel alle waardevolle dingen.
Hitman daarentegen was nooit meer online en speelt het bijna niet meer. Van Sau zijn msn gekregen en gevraagd of ik mijn armor terug kon hebben (mavina's ff voor de duidelijkheid). Hij had dia niet geinstalleerd of ik het over een paar dagen weer kon vragen.
Nou goed ik wacht wel ff ik ben ook de verkeerdste niet. Maar als ik het dan een paar dagen later vraag en ik dan te horen krijg dat hij hem niet meer heeft dan word ik wel pissed.
Hitman heeft het niet meer, klaar uit einde discussie. Hij kan toch op zijn minst mij iets geven in dezelfde waarde zodat ik ervoor kan gaan ruilen. Nee deed hij niet wat kan hij er nou aan doen ik had pech dus einde verhaal !! Verteld mij nog dat ik een grapjas was omdat ik om iets vroeg van dezelde waarde.
Werd toch wel een klein beetje geirriteerd. Mijn principes laten dit toch niet toe, zo moeilijk is het toch niet om eerlijk te zijn. Snap het ook niet helemaal.
Wat moet ik hier nou weer mee on godsnaam. Weet wel dat ik nooit meer wat aan GoTers uitleen (m.u.v. Sauron dan). Zit ik met mijn lvl 65 ama met een def 118 armor.
Flink balen dit, Wijze les . . . . Leen nooit NOOIT iets uit aan Hitman.