Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Op donderdag 28 maart 2002 16:17 schreef K-Mile het volgende:
canon:

dat zou ook mijn lijstje zijn idd... lijkt me wel een goed idee... en ik ga wat in elkaar knutselen waarop je je stuff kan bijhouden, zodat je van iedereen kan zien wat ie op z'n mules heeft etc.. is dat een idee??
Lijkt me een strakke start :)
* Jive wil wel helpen met testen & invullen....
Heb 1 d2-account helemaal vol met stuff, dus kan al aardig wat in de d-base proppen.

ps. lijkt me wel verstandig om met passwd's te werken, anders kan jan-en-alleman zien wat we hebben, en met passwd&login kunnen alleen de mensen die doneren & meedoen met de "club" zien wat er is...

ps2. wel laten zien dat een item beschikbaar is, maar niet gelijk laten zien waar het itam zich bevind.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 16:19 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Miessie en Shade: no flame, maar I don't care >:)
Ik ben niet zo PvP ingesteld, maar vind het leuk om wat geinigs te hebben. En met zo'n Silence ben je misschien niet zo sterk als met Fury, maar het blijft gewoon een stoer item. Vandaar dat ik het weleens wil maken.
Ik ben dus geinteresseerd in de Vex.
:P ik ben ook geintresseerd, hij heeft leuke stats, en ik hou toevallig wel van pvp, dus DAAR heb ik fury voor. Ik speel natuurlijk ook pvm. Laat t maar weten als je hem hebt, ik wil em wel eens zien "in action"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 16:18 schreef Jive het volgende:

[..]

Mja .. ik vind mezelf ook geschikt ... maar lijkt me handiger als je mensen ervoor nomineert zonder jezelf erbij te zetten.
NO hard feelings .... maar zo zou ik het doen.

* Jive nominates ....
Sauron ,Barrel & K-mile
Ik retract mezelf om zoiets te beheren; ik ben niet genoeg online, en kan mezelf niet voor zoiets..."aanwenden" :r ;)
Ik weet nog niet of ik meedoe, maar go for it, leuk initiatief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op donderdag 28 maart 2002 16:19 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Miessie en Shade: no flame, maar I don't care >:)
Ik ben niet zo PvP ingesteld, maar vind het leuk om wat geinigs te hebben. En met zo'n Silence ben je misschien niet zo sterk als met Fury, maar het blijft gewoon een stoer item. Vandaar dat ik het weleens wil maken.
Ik ben dus geinteresseerd in de Vex.
Whatever floats your boat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Eigenlijk zijn alle got-ers die regelmatig in de koeruns meelopen (mensen die hier al wat langer zitten)(jive, sau, heuvel, squatter, jaxe, bachus, barrel, en wie vergeet ik ?)
Geschikt om te beheren..maar ik wilde me lijstje beetje klein houden :P

En tja ik zette me zelf erbij, omdat omdat uhm...ik zit er allang bij :P

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Is er eigenlijk iemand hier die sins 1.09 nog wel eens een SOJ gevonden heeft ????
* Jive denkt namelijk dat alle SOJ die er zijn nog gewoon van oude diablo zijn ...
Me too, in cowhell >:) Dan ident je hem, en dan denk je van damn wat moet ik met zo'n soj (waardeloze ringen) ik vind liever wedding band ringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Gezamelijke public accounts zijn kut, je kan niemand vertrouwen tegenwoordig.

Maak gewoon zelf een mule account aan en sla daar alle spullen in op waar je ooit iemand denkt blij te maken, en anders flikker je het gewoon weg. 90% wat dropt in cowhell pak ik ook niet meer op. Het kost een hoop tijd, en je hebt er geen fuck aan. en mensen van got hebben meestal wel goeie equip, en zo niet hoeven ze maar een paar mensen te whisperen, er zijn gasten zat met mules vol met stuff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op donderdag 28 maart 2002 16:28 schreef barrel het volgende:

[..]

Me too, in cowhell >:) Dan ident je hem, en dan denk je van damn wat moet ik met zo'n soj (waardeloze ringen) ik vind liever wedding band ringen :)
SOJ zijn voor casters ... bkwb zijn voor melee's ...
Vraag me alleen af ...

is een soj meer waard dan een bkwb ....
de rarity van bkwb is hoger, maar iedereen betaald met soj ...
* Jive heeft zo'n vaag vermoeden dat een bkwb iets van 2-3 soj op zou leveren ... of lul ik nu weer helemaal uit me nek.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op donderdag 28 maart 2002 16:33 schreef barrel het volgende:
1
Gezamelijke public accounts zijn kut, je kan niemand vertrouwen tegenwoordig.

2
Maak gewoon zelf een mule account aan en sla daar alle spullen in op waar je ooit iemand denkt blij te maken, en anders flikker je het gewoon weg. 90% wat dropt in cowhell pak ik ook niet meer op. Het kost een hoop tijd, en je hebt er geen fuck aan. en mensen van got hebben meestal wel goeie equip, en zo niet hoeven ze maar een paar mensen te whisperen, er zijn gasten zat met mules vol met stuff :)
1 helemaal roerend mee eens

2 idd, zijn zat mensen met stuff ... zou heel handig zijn als je iets zoekt, je ook weet dat het in de club te vinden is toch ... en aan wie je het dan kan vragen ...

* Jive is alweer toe aan een 2e b-net account ... om zijn itams nog verder uit te kunnen splitsen & makkelijker te vinden.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 28 maart 2002 16:17 schreef K-Mile het volgende:
canon:

dat zou ook mijn lijstje zijn idd... lijkt me wel een goed idee... en ik ga wat in elkaar knutselen waarop je je stuff kan bijhouden, zodat je van iedereen kan zien wat ie op z'n mules heeft etc.. is dat een idee??
ik doe niet dur aan mee, heb zelf 3 mules met stuffies vol ensow, en gezamelijke accounts doe ik niet aan , heb wel uitzonderingen maar voel er weinig voor om bv een vamp gaze er op te drukken en als ik um nodig heb, is hij weg :)

valt me op iedereen vertrouwt me zowat :P
denk dat jullie je sojs maar us moeten mulen en dan sta ik er en neem ik alles mee :P
just kidding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
* Jive is alweer toe aan een 2e b-net account ... om zijn itams nog verder uit te kunnen splitsen & makkelijker te vinden.
Ik speel met iemand samen, en wij hebben samen 5 mule accounts allemaal georganiseerd, en dan heb ik zelf nog 2 speel accounts en een account om te traden en voor opslag :) dus ja ...... het kost wat tijd maar dan heb je ook wat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
maar jullie zijn sick :P 24/7 d2 ;) btw ben je offline met icq laatste tijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Nah invisible :) en ik ben er bijnna nooit meer :) heb nu 19 dagen gewerkt waarvan 2 vrij, paasweekend ben ik wel weer es langer on-line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Wat is beter in duell?

Fury coll sword

of

CCB 284% shael eth

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op donderdag 28 maart 2002 17:18 schreef Canon23 het volgende:
Wat is beter in duell?

Fury coll sword

of

CCB 284% shael eth
CCB haalt -35% ias breakpoint niet met maar 1 shael
dus fury coll sword is beter... max aantal hits per ww..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
en

ccb 45%ias en eth tegen over die fury coll sword wat is er dan beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar ik het over had was ook eigenlijk niet een public acct, maar meer een dbase met daarin wat welke GoTter heeft, zodat iemand meteen kan zien als je een stormshield nodig hebt wie hem heeft, en wie hem kwijt wil... zoiets, en dat je kan zien hoe hoog ieders char al is enzo.. .lijkt me wel kewl..

/me gaat zoiets voor zichzelf maken, als er animo is voor meerdere users, moeten die dat NU zeggen...

ohw enne:

in een goldstrike voor merc: Shael of Nef???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is net thuis en heeft geen zin om alles helemaal door te lezen.

waar gaat het over, ik zie dat iemand een paar mensen nomineerd en iets over iets om je mules bij te houden, please fill me in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 17:38 schreef K-Mile het volgende:
waar ik het over had was ook eigenlijk niet een public acct, maar meer een dbase met daarin wat welke GoTter heeft, zodat iemand meteen kan zien als je een stormshield nodig hebt wie hem heeft, en wie hem kwijt wil... zoiets, en dat je kan zien hoe hoog ieders char al is enzo.. .lijkt me wel kewl..

/me gaat zoiets voor zichzelf maken, als er animo is voor meerdere users, moeten die dat NU zeggen...

ohw enne:

ja

enne Nef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
:D ga maar lezen luie hond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 17:43 schreef barrel het volgende:
:D ga maar lezen lui hond :)
FU :P

enne voor iedereen nog:
irc.tweakers.net
#diablo2
voor de chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 21:09

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op donderdag 28 maart 2002 17:44 schreef tva_goku het volgende:

[..]

FU :p

enne voor iedereen nog:
irc.tweakers.net
#diablo2
voor de chat
laatste tijd erg rustig daar ja

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op donderdag 28 maart 2002 17:31 schreef Canon23 het volgende:
en

ccb 45%ias en eth tegen over die fury coll sword wat is er dan beter?
45 ?

maareh dan is fury nog beter :P, leech enzo..
Ofja, als je een CCBoQ hebt.. en dan volstouwd met goede shit.. Mjaaa :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
tis ygerka ccb of swiftness
met een jewel en eth..
en die heeft 45%ias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
laatste tijd erg rustig daar ja
Tis nu weer druk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op donderdag 28 maart 2002 18:01 schreef Canon23 het volgende:
tis ygerka ccb of swiftness
met een jewel en eth..
en die heeft 45%ias
Tja da's leuk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
jij had ?? bij die 45%ias en nu weet je het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op donderdag 28 maart 2002 18:39 schreef Canon23 het volgende:
jij had ?? bij die 45%ias en nu weet je het
oja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online

ohw enne:

ja zon database is wel mooi ja om zelf alles bij te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohw enne:

goed id...
oja zijn hellmouth war gauntlets iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik ga dan vanavond niet LoDden maar proggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

GVD ik ben ff flink een partij pissed.

Enige tijd geleden ben ik ff gestopt met diablo spelen en heb ik wat spullen uitgeleend aan -=[Sauron]=- en ook was aan Hitman.

Nu ben ik weer gaan spelen en wilde ik mijn spullen terug. Van -=[Sauron]=- gewoon netjes alles terug gehad, misschien op een paar kleine dingen na maar wel alle waardevolle dingen.

Hitman daarentegen was nooit meer online en speelt het bijna niet meer. Van Sau zijn msn gekregen en gevraagd of ik mijn armor terug kon hebben (mavina's ff voor de duidelijkheid). Hij had dia niet geinstalleerd of ik het over een paar dagen weer kon vragen.

Nou goed ik wacht wel ff ik ben ook de verkeerdste niet. Maar als ik het dan een paar dagen later vraag en ik dan te horen krijg dat hij hem niet meer heeft dan word ik wel pissed.

Hitman heeft het niet meer, klaar uit einde discussie. Hij kan toch op zijn minst mij iets geven in dezelfde waarde zodat ik ervoor kan gaan ruilen. Nee deed hij niet wat kan hij er nou aan doen ik had pech dus einde verhaal !! Verteld mij nog dat ik een grapjas was omdat ik om iets vroeg van dezelde waarde.

Werd toch wel een klein beetje geirriteerd. Mijn principes laten dit toch niet toe, zo moeilijk is het toch niet om eerlijk te zijn. Snap het ook niet helemaal.

Wat moet ik hier nou weer mee on godsnaam. Weet wel dat ik nooit meer wat aan GoTers uitleen (m.u.v. Sauron dan). Zit ik met mijn lvl 65 ama met een def 118 armor.

Flink balen dit, Wijze les . . . . Leen nooit NOOIT iets uit aan Hitman. :'(

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 20:43 schreef Muppet een niet zo leuk verhaal
is inderdaad wel balen ja... niet echt aardig van Hits, ik had wel verwacht dat als je hem iets uitleent dat je het dan terugkrijgt, net als van Sau...

kutstreek zeg

iedereen die nu kan plz ff in het #diablo2 channel op irc.tweakers.net plz... ik heb ff wat vraagjes over die database, en hoe meer mensen hoe meer goeie ideeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 28 maart 2002 20:58 schreef K-Mile het volgende:

[..]

is inderdaad wel balen ja... niet echt aardig van Hits, ik had wel verwacht dat als je hem iets uitleent dat je het dan terugkrijgt, net als van Sau...

kutstreek zeg

iedereen die nu kan plz ff in het #diablo2 channel op irc.tweakers.net plz... ik heb ff wat vraagjes over die database, en hoe meer mensen hoe meer goeie ideeen
ik heb het toch terug gegeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

gedverdemme ik kan dus gewoon niet spelen nu :(
me hele diablo start gewoon niet meer op nu...

me windows licht erbij in de soep :(

dus die boog moet morgen maar ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 21:03 schreef SaURoN het volgende:

[..]

hij zegt wel terug gegeven bla bla bla net als sau

volgens moet het zoals sau zijn en dan verwijst hij naar het positieve :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 21:03 schreef SaURoN het volgende:

[..]

dat bedoel ik, dat je het wel terugkrijgt, net als van Sau... dus dat ie het van jou wel terugkreeg en dat ik verwachte dat ie het van hits ook wel terug zou krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er nog een gotkoerun? kwil wel weer ff lvl up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 21:19 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Komt er nog een gotkoerun? kwil wel weer ff lvl up :)
fine by me... zeg maar wanneer en waar, ik ben nu nog ff bezig met database maar whenever you guys are ready i am..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 10 minuten gotkoe01//got ofzow? wie create?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 21:22 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Over 10 minuten gotkoe01//got ofzow? wie create?
ik maak nu...

edit: game is up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:

Bnet naait ons weer, ping door het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Enige tijd geleden ben ik ff gestopt met diablo spelen en heb ik wat spullen uitgeleend aan -=[Sauron]=- en ook was aan Hitman.

Nu ben ik weer gaan spelen en wilde ik mijn spullen terug. Van -=[Sauron]=- gewoon netjes alles terug gehad, misschien op een paar kleine dingen na maar wel alle waardevolle dingen.

Hitman daarentegen was nooit meer online en speelt het bijna niet meer. Van Sau zijn msn gekregen en gevraagd of ik mijn armor terug kon hebben (mavina's ff voor de duidelijkheid). Hij had dia niet geinstalleerd of ik het over een paar dagen weer kon vragen.
Hmmm als ik zou stoppen, en me spullen weggeven/uitlenen en na een paar maanden zou ik weer gaan spelen en je komt er dan achter dat sommige spulen die je uitgeleend/weggegeven hebt weg zijn DOH, en al zijn het nou top elite stuff dan kan ik het me nog wel voorstellen dat je pissed bent, maar zo'n mavina's armor, jezus die dingen raap ik niet eens op in een cowlevel. Ik ga niet hitman lopen verdedigen hier, maar als ik iets krijg van iemand en na 2 of meer maanden komt die gozer terug met de woorden ik wil me stuff back, dikke pik (of ik moet het nog hebben) Stop dan niet of hou je accounts active :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 00:16 schreef barrel het volgende:

[..]

Hmmm als ik zou stoppen, en me spullen weggeven/uitlenen en na een paar maanden zou ik weer gaan spelen en je komt er dan achter dat sommige spulen die je uitgeleend/weggegeven hebt weg zijn DOH, en al zijn het nou top elite stuff dan kan ik het me nog wel voorstellen dat je pissed bent, maar zo'n mavina's armor, jezus die dingen raap ik niet eens op in een cowlevel. Ik ga niet hitman lopen verdedigen hier, maar als ik iets krijg van iemand en na 2 of meer maanden komt die gozer terug met de woorden ik wil me stuff back, dikke pik (of ik moet het nog hebben) Stop dan niet of hou je accounts active :)
Daar gaat het niet om. Al was het een cracked sash, dan nog is het een kutstreek om je er zo vanaf te maken. Gaat hier om een principe, niet om hoe waardevol een item is. Hoe waardevoller hoe kloteriger het voelt, dat wel natuurlijk. En trouwens, hoe weet jij nou wat een ander waardevol vindt?
Het is uitermate slap van hitman om dan ook nog eens geen vervangend item aan te bieden imho.
Muppet schrijft ook dat hij een _tijdje geleden_ is gestopt en spullen heeft _uitgeleend_. Jij hebt het over 2 maanden en weggegeven? En ook is het nog eens zo dat hitman bijna niet meer speelt dus hoezo is hij die items kwijt?
En die praat van dat je zo'n item niet eens zou oppakken is echt iets waar we (het slachtoffer met name) op zitten te wachten joh |:(
Anyway, Muppet ik heb nog wel een leuk armortje voor je. Contact me op /w *zanac2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Kan me best voorstellen dat Muppet pissed is ...

Je kan toch op zun minst iets anders terug-geven waar die persooniets aan heeft.
Op het moment dat hij die stuff aan hitman gaf had het wel waarde (denk ik) ...
Is net zoiets als SOJ nu ... ze hebben nu waarde ... als ik er 10 heb & die uitleen aan jou, omdat ik 3 maanden naar verweggistan ga & niet kan spelen zelf (tis maar voorbeeld hoor), in die 2 maanden daalt SOJ zo in waare dat overgestapt word naar iets anders wat meer waarde heeft, en ik kom dan trug & vraag alleen om een paar SOJ trug ... dan moet dat koekie eitje zijn ... en niet in me face uitgelachen worden ... immers, ik heb jou toenop dat moment toch hardstikke blij gemaakt met die SOJ ... waar jij uber-stuff voor gekocht hebt (ik noem maar wat) ...

Nu weet ik toevallig dat jij zelf heel veel dingen hebt ... maar als ik jou nu een IK-armour of een TalRasha armour zou geven, zou jij dan ook niet helemaal happy wezen ??? Omdat dat ding nu een vermogen waard is.

* Jive snapt best dat Muppet pissed is, en vind het tegenvallen van Hitman datie niet iets anders heeft waar muppet mee op weg kan.

Ik heb nu ook een Buri geleend ... zou een beetje raar zijn als ik de eigenaar over een maadn in zijn gezicht uitlaach als hij hem trug-vraagd, met de uitspraak "toen had je hem ook niet nodig" .... of niet soms.

ps. ik weet niet precies hoe het toen gelopen is, of het uitgeven of uitlenen was ... maar momenteel heb ik hier alleen het verhaal van Muppet & de kennis dat Sau in ieder geval wel stuff terug gegeven heeft .. (net als ik zelf 100% zeker zou doen).

* Jive hoopt dat Hitman nog es langskomt om zijn story te tellen.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Barrel mag ik dan vragen waarom jij laatst met Sauron een Mavina's Armor heb gevonden met een Baal run, als het een cow run was geweest had jij hem dan niet opgeraapt :? volgens . .
Op vrijdag 29 maart 2002 00:16 schreef barrel het volgende:

[..]

maar zo'n mavina's armor, jezus die dingen raap ik niet eens op in een cowlevel. Ik ga niet hitman lopen verdedigen hier
Trouwens Mavina's Armor is nu 3 soj's waard dus dat kan ik wel vergeten. Maar zoals mensen zeggen het is meer een principe kwestie. Ik heb lang niet alles terug gevraagd alleen wat dingen die ik zelf nu weer kan gebruiken.

Maar hoe het gegaan is; Ik wist dat ik voorlopig even niet zou spelen en ik had het er met Sau over en die mocht dan wel wat spullen lenen. Hij vroeg of ik het erg vond dat Hitman Mavina's armor mocht lenen. Nou ik vond dat dan wel prima (had ik het nou maar niet gedaan). En het terug vragen van die dingen is nu bekend . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop ook dat Hitman binnenkort langskomt, ben wel benieuwd. :)
Enerzijds: als hij iets heeft uitgeleend aan Hitman, dan vind ik dat je dit niet zomaar kan traden.
Anderzijds: als hij "stopte" en hem de spullen gaf, dan is hij vrij om te traden denk ik.

Zal wel zo zijn dat Hitman dacht dat hij het kreeg (vrij om mee te doen wat hij wilde) terwijl de andere dacht dat hij het uitleende. Ah well.. Mavina's Armor lijkt me wel te replacen. Als Zanac niets voor je heeft, contact mij maar es.
Hitman komt trouwens toch niet vaak meer langs of wel? Ik kan me herinneren dat hij ook in opspraak kwam dmv een itemgrabber? (als dit niet klopt, excuus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 16:22 schreef Shade het volgende:

[..]

Whatever floats your boat..
Ik neem aan dat dit positief bedoeld was, maar even voor de goede orde..
Ik weet dat Fury beter is, daar hoeven we niet over te discussieren. Het punt is dat ik niet zo rijk ben dat ik Jah en Gul kan halen, helaas. :)
Nu kon ik via Unknown aan een Vex komen. Even op diabloii.net gekeken en zag daar Silence. Het leek me wel een tof wapen wat je niet elke dag tegen komt, dus het interesseerde me wel. Vandaar dat ik het wil maken.

De Vex heb ik gisteren (voordat ik voor pampus op bed lag ja UNKNOWN! ;) )getrade voor 4 sojs. En die 4 sojs kreeg ik voor mijn skullders >:)
Nu alleen nog de Ist, maar dat is een probleem. Iemand die hem aanbied??? Offer good ;)

Miessie: Als ik hem heb gemaakt (kan even duren) laat ik je het wel weten. Kan je mijn kont weer eens schoppen.. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
kmile, kun je in de DB ook een veldje per itam zetten of ze hem eventueel willen ruilen of dat dat echt hun equip is wat ze gebruiken? Scheelt wat meldingen op b.net met wil je de <insert itam here> ruilen.

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op vrijdag 29 maart 2002 09:06 schreef Jaxe het volgende:
Ik hoop ook dat Hitman binnenkort langskomt, ben wel benieuwd. :)
Enerzijds: als hij iets heeft uitgeleend aan Hitman, dan vind ik dat je dit niet zomaar kan traden.
Anderzijds: als hij "stopte" en hem de spullen gaf, dan is hij vrij om te traden denk ik.
Had het niet aan Hitman gegeven had aan Sauron gezegd dat ik het best vond als hij spullen leende. En hij vroeg daarop dat Hitman die armor wel kon gebruiken. Ik vond dat op dat moment prima. Sauron is wel te vertrouwen dus ik dacht dat zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 10:15 schreef Muppet het volgende:

[..]

Had het niet aan Hitman gegeven had aan Sauron gezegd dat ik het best vond als hij spullen leende. En hij vroeg daarop dat Hitman die armor wel kon gebruiken. Ik vond dat op dat moment prima. Sauron is wel te vertrouwen dus ik dacht dat zit wel goed.
Thx voor de uitleg.. Tja.. sux... Wie weet geeft Hit nog wel iets terug.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Nee denk het niet hij begon mij uit te lachen dat ik iets van dezelfde waarde wilde.

"Ha ha kneus ik ga jou echt geen soj geven of zoiets"

Daar kwam het op neer en meneer ging offline.

Dus daar kan ik wel naar fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 10:31 schreef Muppet het volgende:
Nee denk het niet hij begon mij uit te lachen dat ik iets van dezelfde waarde wilde.

"Ha ha kneus ik ga jou echt geen soj geven of zoiets"

Daar kwam het op neer en meneer ging offline.

Dus daar kan ik wel naar fluiten.
Ik zou het zien als les.....easy come easy go!!! Laten we weer plezier hebben met Lod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 10:13 schreef bachus het volgende:
kmile, kun je in de DB ook een veldje per itam zetten of ze hem eventueel willen ruilen of dat dat echt hun equip is wat ze gebruiken? Scheelt wat meldingen op b.net met wil je de <insert itam here> ruilen.
wordt al gedaan... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Wanneer is de DB online? oh en verander je sig *D

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 10:43 schreef K-Mile het volgende:

[..]

wordt al gedaan... :D
Het verbergen helpt nu toch al niet meer verander je sig dus gewoon maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op vrijdag 29 maart 2002 10:42 schreef Makadon187 het volgende:

[..]

Ik zou het zien als les.....easy come easy go!!! Laten we weer plezier hebben met Lod :)
Ja zo leer je de mensen kennen, maar ja ff armor zoeken. Ga toch proberen Mavina's te krijgen vond het toch wel een stoer armortje.

Wat is het beste armortje voor een ama vinden jullie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 09:12 schreef Jaxe het volgende:

[..]

De Vex heb ik gisteren (voordat ik voor pampus op bed lag ja UNKNOWN! ;) )getrade voor 4 sojs. En die 4 sojs kreeg ik voor mijn skullders >:)
>:) hehe, je vriendin laten runnen omdat jij te moe bent, vrouwenarbeid :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 10:55 schreef Muppet het volgende:

[..]

Ja zo leer je de mensen kennen, maar ja ff armor zoeken. Ga toch proberen Mavina's te krijgen vond het toch wel een stoer armortje.

Wat is het beste armortje voor een ama vinden jullie ??
mijn mening shaftstop of skullders als je hybrid bent met mf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Ik heb het armor inmiddeld op mijn merc gevonden. Maarja blijkbaar wil je em nu niet meer........ Goed fine. No problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 10:56 schreef Canon23 het volgende:

[..]

>:) hehe, je vriendin laten runnen omdat jij te moe bent, vrouwenarbeid :P ;)
Netjes toch? >:) Ze heeft de grote prijzen zelf uit Mephi getrokken, dus van mij mag ze. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op vrijdag 29 maart 2002 11:05 schreef HitmanWVU het volgende:
Ik heb het armor inmiddeld op mijn merc gevonden. Maarja blijkbaar wil je em nu niet meer........ Goed fine. No problem
wie zegt dat ik hem niet meer wil :?

Vond het alleen allemaal een beetje vaag gaan zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij ff boosten??
<---------------------- acc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 21:09

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op vrijdag 29 maart 2002 13:07 schreef Schizophreniac het volgende:
wie kan mij ff boosten??
<---------------------- acc
]

ga op het terras zitten man :P

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, ik ga ook maar filmpie in de zon kijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 13:33 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
idd, ik ga ook maar filmpie in de zon kijken >:)
zoals buiten in de zon een divx kijken op een laptop ?

sick >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ga zo ff aan het strand maar een terrasje opzoeken :) zonder pc of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
ik heb de hele dag gediablo'd, m'n sorc is nu lvl 50 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

Op vrijdag 29 maart 2002 14:26 schreef Muppet het volgende:
Ga zo ff aan het strand maar een terrasje opzoeken :) zonder pc of wat dan ook
grmbl en ik zit op me werk (zowat de enige) :(
klote NS boete grr ik wil naar buiten terasje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

aarrgg hetwerkt nog niet :(

weer opnieuw instaleren, moet nu defragmenteren en dan weer instaleren :(

word er nu toch echt tamelijk zat van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op vrijdag 29 maart 2002 15:49 schreef Plantje het volgende:

[..]

grmbl en ik zit op me werk (zowat de enige) :(
klote NS boete grr ik wil naar buiten terasje :P
Ja dat zowat het enige gevoel heb ik ook grrrr. Ik ga zo maar lekker. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
ik heb hier nog liggen

] Hand of blessed light divine scepter
] 2x tal rasha's mask

--- icq me maar op #54312379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga nu beginnen met proggen aan database, ik moest eerst ff ontwerpje maken enzo en ben de hele dag weg geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Barrel mag ik dan vragen waarom jij laatst met Sauron een Mavina's Armor heb gevonden met een Baal run, als het een cow run was geweest had jij hem dan niet opgeraapt volgens . .
Hmm wat heeft dat er mee te maken ?? sauron heeft dat armor, ik heb er al 2 eentje op me mavina's ama en 1 op mule.
Dus sauron is de lul >:)

Anyway me reactie was overhaast en onder invloed >:) so pleasse forgive :)

Een heel goed ama armor vind ik imo een unique tigulated mail oftewel crow cow 15% ias en + dex erop leuk armortje :)
Op vrijdag 29 maart 2002 00:39 schreef zanac het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Al was het een cracked sash, dan nog is het een kutstreek om je er zo vanaf te maken. Gaat hier om een principe, niet om hoe waardevol een item is. Hoe waardevoller hoe kloteriger het voelt, dat wel natuurlijk. En trouwens, hoe weet jij nou wat een ander waardevol vindt?
Het is uitermate slap van hitman om dan ook nog eens geen vervangend item aan te bieden imho.
Muppet schrijft ook dat hij een _tijdje geleden_ is gestopt en spullen heeft _uitgeleend_. Jij hebt het over 2 maanden en weggegeven? En ook is het nog eens zo dat hitman bijna niet meer speelt dus hoezo is hij die items kwijt?
En die praat van dat je zo'n item niet eens zou oppakken is echt iets waar we (het slachtoffer met name) op zitten te wachten joh |:(
Anyway, Muppet ik heb nog wel een leuk armortje voor je. Contact me op /w *zanac2
Hmm kutstreek ?? ben jij niet die gozer die een elite belt pakte uit een gotcow run game en toen ze bek hield ??

Flikker toch op uit dit forum eikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Als muppet em trug wil moet ie me maar contacten heb en niet meer geblocked in msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op vrijdag 29 maart 2002 18:10 schreef HitmanWVU het volgende:
Als muppet em trug wil moet ie me maar contacten heb en niet meer geblocked in msn
K thnx, zal niet meer te overhaast reageren maar voor andere is het misschien niet zo veel. Maar voor mij is dit een van de beste dingen die ik gevonden had.

Forgiven, misverstand . . . Love and Peace . . etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 13:36 schreef SaURoN het volgende:

[..]

zoals buiten in de zon een divx kijken op een laptop ?

sick >:)
Neu, TV buiten gezet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
kan iemand even helpen met duriel op hell?

redhat2//666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:13

Tcq

Nu!
Gotkoe01//got

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Een coll blade is sneller dan een coll sword en een balrog blade is sneller dan een coll blade, toch?

En wat is een CCS 292% +9manaleech en 3lege sockets waard??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

gloeiend veel denk ik
hoeveel chipped heeft dat wel niet gekost :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
ehh volgens mij 3 chippies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Bij deze lading chippies (geruild voor een raven frost) koste het me 3chippies (1e 3 waren raak), maar voor deze lading zijn talloze ladingen in rook op gegaan :P

Maruh congrete getallen mensen :)

Me wilt rijk worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Hmm ik weet het niet precies ... maar ik denk toch snel meer dan 5 soj's. Spam es rond in trade channel dat je een ccb verkoopt, dan krijg je vanzelf wel biddings erop.

Ik zie net dat het een ccs is en geen ccb ... volgens mij doen die minder, zijn namelijk minder snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Cmc contact me even op icq of mail, ik heb je niet in me lijst en je e-mail ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn me trap asassin op HC is op lvl 36 kapotgegaan.
Next!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
diavolina contact me even op got_barrel2 dan begin ik ook een hc char, met z'n tweeen is leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Op zaterdag 30 maart 2002 09:57 schreef Forau_diavolina het volgende:
Damn me trap asassin op HC is op lvl 36 kapotgegaan.
Next!
dat sucks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

wooooooot

net een jalals getrade voor 20 prubys :) :) :) :)
nou alleen me druid voorbij diablo helpen, en dan is ie weer een stuk ruiger :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
gothc//got voor hardcore beginners >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ik ga niet meer aan hc beginnen :P kan ik me toch niet inhouden om hydra, ts sorc te maken en kill ik jullie :P
pking in hc ruled :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 11:27 schreef SaURoN het volgende:
ik ga niet meer aan hc beginnen :P kan ik me toch niet inhouden om hydra, ts sorc te maken en kill ik jullie :P
pking in hc ruled :P
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE weet je wat pas echt ruled?
IRON MAN das echt kewl.
Btw ik heb me 15/8/8 gaze verkocht voor 3 sojs das toch wel een goeie trade d8 ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Howdie mensen, ik ga vanmiddag toch maar weer D2 installeren, ik kan gewoon niet zonder :)
Denk dat ik nu maar eens aan HC ga beginnen, sorceress (hydra denk ik) :P Heeft iemand misschien nog wat low lvl items op HC? whisper naar *liquidlzrd-m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Heb net me CCS getrade voor 12sojs :)

Heb nu 14sojs en een gul rune, nu nog jah rune en een BB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op zaterdag 30 maart 2002 12:13 schreef Liquid_Lizard het volgende:
Howdie mensen, ik ga vanmiddag toch maar weer D2 installeren, ik kan gewoon niet zonder :)
Denk dat ik nu maar eens aan HC ga beginnen, sorceress (hydra denk ik) :P Heeft iemand misschien nog wat low lvl items op HC? whisper naar *liquidlzrd-m
we zijn net begonnen op HC dus je zou kunnen meehuppelen als we verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand online? Ik moet zwaar nodig mulen eigenlijk...
Zou uitermate tof zijn,moet equip maar mijn gebooste char loodsen..

/w *Virginia-L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij kleine itempjes kun je ongeveer 5 minuten (voor de zekerheid iets langer) in een game blijven en daarna heel snel weer terugkomen, de game zal er nog zijn. Maar bij spul dat je echt niet kwijtwil kun je beter iemand om hulp vragen; ik kom zo online :)

Ennuh, ik zou graag met jullie mee willen "huppelen" :) Zeg het ff wanneer jullie gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 13:03 schreef Canon23 het volgende:
Heb net me CCS getrade voor 12sojs :)

Heb nu 14sojs en een gul rune, nu nog jah rune en een BB :)
Rich bastard ;) Waar had je die CCS vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 13:36 schreef Liquid_Lizard het volgende:
Bij kleine itempjes kun je ongeveer 5 minuten (voor de zekerheid iets langer) in een game blijven en daarna heel snel weer terugkomen, de game zal er nog zijn. Maar bij spul dat je echt niet kwijtwil kun je beter iemand om hulp vragen; ik kom zo online :)

Ennuh, ik zou graag met jullie mee willen "huppelen" :) Zeg het ff wanneer jullie gaan spelen...
Het gaat om honor, gaze, shaft, etc, dus ik zou liever met een persoon mulen. ;)
Kan je helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 17:53 schreef barrel het volgende:

Hmm kutstreek ?? ben jij niet die gozer die een elite belt pakte uit een gotcow run game en toen ze bek hield ??

Flikker toch op uit dit forum eikel
Oooohjaa jij maakt het wel erg bond jongen. Ik weet nog wel die keer dat ik meerunde met jullie ja. En dat er een discussie ontstond omdat er een belt weg was. Ten eerste: ik heb die belt nooit zien liggen. Ten tweede: ik heb m zeker niet opgepakt en vervolgens niks gezegd.
Ik heb geeneens zin om hierover door te gaan maar als ik vals beschuldigd word dan moet ik toch wel effe reageren. Dat is echt slap van je hoor die opmerking. Ik kan me wel voorstellen dat degene die nooit meerent in runs in jouw ogen degene wel zal zijn die dat dan gedaan heeft, maar geloof me jongen, die belt interesseert me geen ene hol en degene die hem wel heeft gepakt dat is gewoon een van je "maatjes". De waarheid hierover zal toch wel nooit aan het licht komen, maar ik verzeker je dat ik er niets mee te maken heb.
En om nog even terug te komen op het Muppet-incident. Jij moet eens effe normaal reageren vind ik. En mij gaan zitten uitschelden is al helemaal triest. Als iemand dus maar moet nokken uit dit forum ben jij het en het. Denk eerst eens na voordat je nergens op gebaseerde onzin gaat uitkramen aub :(
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.