edit:
[quote]
Neen. Je kunt ook gewoon discuseren. Het wordt pas kinderachtig door zulke opmerkingen. Als jij het topic kinderachtig vindt, post er dan gewoon niet in. Ik ben het op zijn zachts gezegt spuug zat!
[/quote]
gaat er dan eindelijk actie ondernomen worden???
Het is wel te merken aan het niveau van dergelijke postings dat er niet meer wordt nagedacht over wat er neergezet wordt op GoT... ik merk bij met name de nieuwe users...(niet alle) dat sommige stellingen, vragen e.d. gewoonweg DOM gesteld worden en niet beargumenteerd.... ja jezus, ik kan ook wel zeggen dat microsoft een schijtbedrijf is omdat ze te duur zijn, maar dan moet je er wel bijzeggen waarom je ze te duur vind... dat schijnt voor verschillende mensen een probleem te zijn hier. Ik hoop dat hier in de toekomst snel verandering in gaat komen, anders zullen we het heft in eigen handen moeten nemen en zelf een forum opstarten. Hetzij wel zielig voor alle mensen die hun hebben en houden in T.net hebben gestoken (Femme en de rest) maar wat moeten wij dan?
Er worden door mensen postings gedaan die wel enige relevantie hebben, wat betreft NT, novell, Unix, Solaris, Beos, Hun eigen server / die van een bedrijf, Niet veel voorkomende hardware en randapparatuur die weigert te werken, en ga zo maar door, maar
Nee er moeten zonodig postings gedaan worden waarvan ik mijn niveau dermate omlaag moet trekken om een fatsoenlijk antwoord te geven, kijk maar eens bij de slotjes, en bij de volgende...
[topic=445671/1/50]
[topic=446239/1/50]
[topic=446642/1/50] leer eens zoeken!!!
[topic=446716/1/50] RTFM (sorry)
[topic=446137/1/50] dit hoort niet op tweakers!!!
[topic=444997/1/50] gebruik gvd je bakkes eens
[topic=446949/1/50] het schijnt nogal moeilijk te zijn om even om de hoek te lopen en een computerzaak binnen te stappen
[topic=447076/1/50] denk na.... welke comp heeft de meeste traffic???
Jaap kan zo nog wel even een paar uur doorgaan... maar dat heeft helemaal geen zin... want er wordt toch niet naar geluisterd, en ik solliciteer hiermee natuurlijk weer naar een OW'tje... nou weet je wat, het zal mij allemaal me kont roesten, ik ben er schijtziek van...