Tomb Raider: The Angel of Darkness

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.631 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fruition/tomb.jpg
ik zit nu hier, en ik krijg hem niet dood.
iemand een id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:36
Dat level is echt het moeilijkst van het hele spel (tenminste tot hoever ik nu zit). Heb hier ook de walkthrough moeten raadplegen, maar zelfs dan lukt het bijna niet.

De bedoeling is dat je het blauwe licht pakt, maar dat verspringt dus steeds. Je moet eerst een tijd op die geest schieten zodat ie stil zweeft, en dan vlug rennen naar dat licht en dan kun je het pakken (je pakt dan 1 van de 5 paintings).

Belangrijke tip om het te kunnen halen: als je bukt kan ie je niet raken. En je kunt bukkend dus wel op hem schieten. Dus dicht bij het licht kruipen (maar niet zo dicht dat het verspringt), dan bukkend op hem knallen en dan wapen deselecteren en ernaar rennen en de use-key gebruiken als je er bent (ctrl in de default setting).

Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sewer schreef op 07 July 2003 @ 23:16:
Dat level is echt het moeilijkst van het hele spel (tenminste tot hoever ik nu zit). Heb hier ook de walkthrough moeten raadplegen, maar zelfs dan lukt het bijna niet.

De bedoeling is dat je het blauwe licht pakt, maar dat verspringt dus steeds. Je moet eerst een tijd op die geest schieten zodat ie stil zweeft, en dan vlug rennen naar dat licht en dan kun je het pakken (je pakt dan 1 van de 5 paintings).

Belangrijke tip om het te kunnen halen: als je bukt kan ie je niet raken. En je kunt bukkend dus wel op hem schieten. Dus dicht bij het licht kruipen (maar niet zo dicht dat het verspringt), dan bukkend op hem knallen en dan wapen deselecteren en ernaar rennen en de use-key gebruiken als je er bent (ctrl in de default setting).

Succes...
thnx
ik dacht idd ook al dat het iets met die blauwe dingen was.

een beetje ver gezocht vind ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
pff...ure mee bezig geweest maar ik krijg het echt niet te pakken :?
iemand een save game van net erna?? :)

[ Voor 82% gewijzigd door Rickstah op 08-07-2003 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:00
hmz heb ik ook weer. na de installatie kan ik hem gewoon spelen. alleen de keren erna geeft ie steeds een fout dat de verkeerde cd erin zit (bij beide cds)8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Southern Sun op 08-07-2003 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:33
Southern Sun schreef op 08 juli 2003 @ 09:34:
hmz heb ik ook weer. na de installatie kan ik hem gewoon spelen. alleen de keren erna geeft ie steeds een fout dat de verkeerde cd erin zit (bij beide cds)8)7
heb ik ook gehad, is wellicht omdat er een CRC in de bin zat voor je hem gebrand hebt. probeer de rar's te unpacken met winrar3.2, dat werkte voor mij

PSN: nicovc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:12

-db-

Hoi

DataBeest schreef op 06 juli 2003 @ 14:08:
[...]

Mjah, het klopt als er wordt gezecht dat de moves ongeveer het zelfde zijn.

De verschillen die er ongeveer zijn:

- Ze kan niet langer dan enkele tientallen seconden aan iets hangen.
Dat komt vanzelf als ze sterker wordt. ( ik vind het een mislukt systeem)
- Ze kan een aantal bewegingen minder (duiken, springen en draaien tegelijkertijd, direct doorspringen, rennen).
duiken kan ze wel, springen en tegelijk die knop waarmee je ook rondkijkt.
springen en draaien, moet ik eens proberen, nog niet aan gedacht.
direct doorspringen lukt inderdaad niet :( en even sprinten gaat ook niet.
- Een vertraging. Niet direct sprinten, maar eerst langzaam lopen waarna ze pas op tempo komt. Enorm irritant.
Inderdaad irritant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Ben TR fan van het eerste uur. Ik speel het spel op de PC. Nu zijn er inderdaad een aantal zaken even wat anders etc. dan de voorgaande delen.

Maar ik ben een beetje minder enthousiast over de kwaliteit van het spel. Zit nu een aantal dagen te spitten in het tombraider forum en kom heel veel dingen tegen die bij de PC versie gewoon niet kloppen. Veel bugs en instellingen problemen. Nu is hier denk niet de plaats om over bugs etc. te spreken. Misschien handig om in SPV een nieuwe discussie te starten? Als er interesse is, dan kan ik er wel eentje openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb daar wel interesse in want ik snap niet veel van de instel opties bijv. Als ik op ff klikt loopt die bijv heel soepel maar ziet er minder uit, en op default loopt de game voor geen meter, kortom ik snap niks van alle (vele) opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 13:00:
Ja ik heb daar wel interesse in want ik snap niet veel van de instel opties bijv. Als ik op ff klikt loopt die bijv heel soepel maar ziet er minder uit, en op default loopt de game voor geen meter, kortom ik snap niks van alle (vele) opties
Done ;)

[rml][ PC] Tomb Raider: The Angel of Darkness bugs/instellingen[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
Conan schreef op 08 July 2003 @ 00:18:
pff...ure mee bezig geweest maar ik krijg het echt niet te pakken :?
iemand een save game van net erna?? :)
jah, zit met zelfde probleem, is zo goed als onmogelijk, iedere keer wanneer ik op dat spook mijn shotgun leegknal en naar die blauwe schijn loop, verspringt ie direct weer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
http://www.tombraiders.net/stella/

Dit is voor zover ik weet toch de meest complete Tomb-Raider site die er is , heeft me in vorige TR`s al goed geholpen met walkthroughs .
Er zijn ook aardig wat links naar andere forums over problemen en ideen wat AOD betreft .

Zelf kan ik nog steeds niet spelen want na ongeveer 10seconden spelen loopt mijn pctje helemaal vast (alleen de reset-knop werkt dan nog) .
k`ben een beetje teleurgesteld dus . :(

d`r is trouwens ook al een patch uit .

ftp://ftp.eidos.co.uk/pub...ch/TRAOD_PC_PATCH_V42.exe

ff kijken of dat dan uitkomst kan bieden .

[ Voor 41% gewijzigd door enchion op 08-07-2003 15:28 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naiko schreef op 08 July 2003 @ 15:11:
[...]

jah, zit met zelfde probleem, is zo goed als onmogelijk, iedere keer wanneer ik op dat spook mijn shotgun leegknal en naar die blauwe schijn loop, verspringt ie direct weer :'(
Oplossing hieronder (markeer het vakje):

Als je kruipt kan het rode spook je geen kwaad doen. Kruip naar een plaats in de buurt van het voorwerp met de blauwe schijn (want die moet je dus hebben). Pak een wapen en schiet net zo lang op het spook totdat hij verdoofd is. Ga snel staan en doe het wapen weg. Je kunt nu (heel even) naar het voorwerp met de blauwe schijn lopen, zonder dat deze verspringt naar een ander beeld. Ga er zo snel mogelijk naar toe, druk op control om het voorwerp te pakken en ga weer kruipen (het spook wordt namelijk weer snel actief). Kruip naar de deur die net is geopend
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu ook. In tegenstelling tot bij sommige mensen speelt het hier wel goed. En dan heb ik niet eens zo'n nieuwe kaart. Ik speel hier met mijn P4 1.7 @ 1.9 en een Geforce 2 Ti 64 mb DDR. Ik haal gewoon nooit lager dan 30 frames binnen/buiten op 1024 x 768 :)

Het traplopen doet ze trouwens heel erg irritant :(

Maar ik zit alweer vast. Als je na de training in het gebouw komt moet je met de trappen omhoog en komt het gas steeds hoger. Op laatst word je door rommel tegen gehouden, weet iemand hoe ik verder kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:58
ja dat traplopen is echt irritant, blaas je tegen de a knop aan, draait ze 360 graden in de rondte :? Bij wijze van spreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk i kspeel dit wel ff
met 4x aa en 16x af :P met me radeon 9700 pro 371/321
maar nee hoor :P 5 fps :P

oh nee laat maar hij doet het al met 4x aa en 16x af

speelt iemand het spel met een gamepad met 2 anologe sticks?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Verwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 18:08:
Ik heb het spel nu ook. In tegenstelling tot bij sommige mensen speelt het hier wel goed. En dan heb ik niet eens zo'n nieuwe kaart. Ik speel hier met mijn P4 1.7 @ 1.9 en een Geforce 2 Ti 64 mb DDR. Ik haal gewoon nooit lager dan 30 frames binnen/buiten op 1024 x 768 :)

Het traplopen doet ze trouwens heel erg irritant :(

Maar ik zit alweer vast. Als je na de training in het gebouw komt moet je met de trappen omhoog en komt het gas steeds hoger. Op laatst word je door rommel tegen gehouden, weet iemand hoe ik verder kan komen?
Staat een kist die je moet schuiven om zo hoger op te kunnen klimmen via die kist.

Dat het bij jou goed loopt is omdat je kwaliteit laag is. (Je kaart kan niet en doet geen: pixel shaders, vertex shaders, bump maps etc.) Vergelijk eens een full-detail plaatje met hoe het bij kou uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-db- schreef op 08 July 2003 @ 21:08:
[...]

Staat een kist die je moet schuiven om zo hoger op te kunnen klimmen via die kist.

Dat het bij jou goed loopt is omdat je kwaliteit laag is. (Je kaart kan niet en doet geen: pixel shaders, vertex shaders, bump maps etc.) Vergelijk eens een full-detail plaatje met hoe het bij kou uitziet.
Gelukt :)

En dat kwaliteit klopt wel ja. Anders zou het nooit zo goed kunnen spelen, maar voor mij is dit prima.

Maar ik zit weer eens vast :P

Ik heb zonet Bouchard bezocht en daar wat omgelopen tot ik een hendel vond waardoor ik weer naar buiten kon. Ik kwam toen terecht in die churge waar die mensen boksen. Ik dacht meteen al van "waarom kom ik hier weer uit en wat moet ik nu weer in die stad". Ik heb gezocht in de stad + de church, maar ik kan niet verder komen. Iemand een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 10:35:
[...]

Gelukt :)

En dat kwaliteit klopt wel ja. Anders zou het nooit zo goed kunnen spelen, maar voor mij is dit prima.

Maar ik zit weer eens vast :P

Ik heb zonet Bouchard bezocht en daar wat omgelopen tot ik een hendel vond waardoor ik weer naar buiten kon. Ik kwam toen terecht in die churge waar die mensen boksen. Ik dacht meteen al van "waarom kom ik hier weer uit en wat moet ik nu weer in die stad". Ik heb gezocht in de stad + de church, maar ik kan niet verder komen. Iemand een antwoord?
Bouchard heeft je verteld dat je naar die winkel moet gaan, uiteinde van die straat waar ook de serpent rouge ligt, andere kant van parisian backstreets dan waar de church ligt. Kijk eens in het notebook van von croy, staan nieuwe aantekeneningen in.
[extra in church]
Je kunt sterker worden door het blok onder het beeld in de church te verschuiven. Als je via dit blok omhoog klimt en dan verder gaat kun je nog wat items en wat healing middelen vinden.
Ook kun je een weddenschap houden met de boxing trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wirdumonline/tomb02.jpg
ik ben nu iets verder dan masera, ik zit nu hier vast..er is in dat huis een luik en een deur die een wachtwoord nodig heeft.hoe kan ik aan dat wachtwoord komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Rudyyy schreef op 09 juli 2003 @ 11:42:
[afbeelding]
ik ben nu iets verder dan masera, ik zit nu hier vast..er is in dat huis een luik en een deur die een wachtwoord nodig heeft.hoe kan ik aan dat wachtwoord komen?
Ligt een beurs bij het lijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
die heb ik opgepakt ja, en op use gedrukt,..maar er gebeurd verder niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
het is al gelukt, bedankt..

[ Voor 78% gewijzigd door rudyman85 op 09-07-2003 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Toch maar gekocht.. eens ff kijken...

Kan alleen niet mouse-looken? In de handleiding staat dat dit met Num 0 moet, maar volgens de settings is dit sprint (wat het ook is in het spel).

Welke key moet mouse-look zijn dan :?

Edit: Na een herstart van Tombraider werkt num 0 ineens wel als mouselook... waarom die in de settings dan als sprint staat aangegeven is mij een raadsel :P

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 09-07-2003 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
Bosmonster schreef op 09 juli 2003 @ 18:33:
Toch maar gekocht.. eens ff kijken...

Kan alleen niet mouse-looken? In de handleiding staat dat dit met Num 0 moet, maar volgens de settings is dit sprint (wat het ook is in het spel).

Welke key moet mouse-look zijn dan :?

Edit: Na een herstart van Tombraider werkt num 0 ineens wel als mouselook... waarom die in de settings dan als sprint staat aangegeven is mij een raadsel :P
als je stilstaat is het de mouselook key, en als je aan het lopen bent, is het de sprint key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 27-09 12:49
Hmmm... Ik had gehoopt dat dit spel wat mooie graphics had. Eigenlijk alleen het ontwerp van lara is :P en de rest van de game is :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
je moet hem eens wat langer spelen, dan praat je wel anders..hij is echt leuk hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
[edit]
laat maar, ben al verder

[ Voor 94% gewijzigd door XWB op 10-07-2003 12:44 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
iemand een idee wat je in 'maximum containment area' moet doen bij die proto? ik mol dat beest 3 keer, dat het op de grond gaat liggen of naar boven kruipt, en iedere keer komt het weer, beest is precies onsterfelijk? aan die hendel kan ik niks doen, en op die trappen raak ik ook niet zo meteen, heb denk ik alles geprobeerd :(

--->>>done

[ Voor 5% gewijzigd door naiko op 10-07-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Pfff..

Ik heb het zojuist uitgespeeld....eindelijk :)
Ben er echt super lang mee bezig geweest.....maar niet zonder de nodige irritaties die dit spel met zich meebrengt.

Het einde is beetje vaag btw.. maar dat zien jullie vanzelf wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Mijn ervaring na twee avondjes spelen: Erg mooi en gevarieerd (redelijk non-lineair), maar vreselijk buggy. Heel veel gaten in muren waar je ineens in het niets zit te kijken, objecten die ineens niets meer doen (zat net vast in de kelder van serpent rouge want de deur deed ineens niks meer :/). De besturing is ff wennen, maar op het trap-gedrag en de nerveuze camera af en toe na prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
ik kan weer wat hulp gebruiken, ik zit namelijk in 'BOAZ RETURNS', ik weet ongeveer hoe het moet, maar wil niet goed lukken, moet je eerst niet op dat mens haar kop knallen, en dan begint ze gele drek te spuiten, en dan op die flappen knallen, ik krijg die voorste 2 er af, maar die achterste blijven er maar aanhangen, hoe kan ik naar die flappen mikken? of moet ik eerst iets anders doen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek cheats voor dit spel, iemand een idee waar ik die vandaan kan halen? Heb al gezocht, maar kom niet echt tegen wat ik wil. Zijn er codes voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
geen codes die ik ken voor de pc, maar er is wel een trainer, onsterfelijk en veel geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de besturing echt klote... ik alleen heb de tutorial gespeeld...

heb het nog niet geprobeerd met een gamepad, maar keyboard+muis sucks imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
lol, ik was net bezig in The Louvre storm drains. Ik moest nog 1 valve omzetten dus was wat aan het zoeken. Toen kwam ik bij het begin uit dus moest weer omdraaien. Ik maak een koprol, heb ik ineens het level uit :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naiko schreef op 11 July 2003 @ 06:07:
ik kan weer wat hulp gebruiken, ik zit namelijk in 'BOAZ RETURNS', ik weet ongeveer hoe het moet, maar wil niet goed lukken, moet je eerst niet op dat mens haar kop knallen, en dan begint ze gele drek te spuiten, en dan op die flappen knallen, ik krijg die voorste 2 er af, maar die achterste blijven er maar aanhangen, hoe kan ik naar die flappen mikken? of moet ik eerst iets anders doen? :/
Op de PS2 moet je op het knopje met het vierkantje drukken om van doel te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik zal me ook maar eens melden.. ben bestwel Tomb Raider fan/speler van 't eerste uur maar ik had wel iets meer verwacht van AOD. Qua graphics is er niks mis met 't spel, die zijn echt _/-\o_ maar besturing vind ik gewoon volkomen kut :( Lara reageert soms echt heel vreemd op je toetsenbord, de camera is nerveus en ik krijg met enige regelmaat die EXCEPTION_HANDLE error, oplossing helpt niet.. ook lange benen en glitches zijn eerder regelmaat dan uitzondering.

Ik ben opzicht best teleurgesteld :'(

[ Voor 3% gewijzigd door xabre16v op 13-07-2003 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 02:26:
[...]

Op de PS2 moet je op het knopje met het vierkantje drukken om van doel te wisselen.
jah, dat heb ik ondertussen al op veel fora gehoord, maar ik ben een PC gamer :Y)

de oplossing is dus, schieten, en ondertussen op END drukken, dan gaat hij van target wisselen.

[ Voor 16% gewijzigd door naiko op 13-07-2003 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net begonnen met deze game te spelen, op mijn PS2 welliswaar.

Controls zijn niet de beste ooit, maar als je ze door hebt best redelijk. Ik weet de setup niet van de PC, ik heb hem ook voor PS2 gekocht, omdat de controls op PC vaak niet je-van-het zijn met dit type games.

Als je eenmaal goed kunt switchen van rennen/lopen/stealth, valt het allemaal best wel mee.

Ik ben nog niet zo bijster ver, ik zit nu in de Serpent voor een item in een kapotte lamp.

Ja je moet vaak saven, voor iedere vervelende sprong die je moet doen, zou wel handig zijn, maar het maakt het allemaal ook wel wat moeilijker. Mensen klagen vaak over verrot korte games, omdat ze gewoon te makkelijk zijn vaak. Vroeger had je toch ook games, waarbij je net bepaalde sprongen niet haalde, of wat dan ook je moest doen en toen namen we het voor lief en hadden een moeilijk spel, nu balen we omdat we een beetje meer zelf moeten doen.

Controls zijn niet de beste, maar echt niet superslecht, ze zijn echt wel te doen, allemaal een beetje zeerderig .... camera bevalt erg goed, centeren positie is ook erg handig.

Die upgrades vind ik een leuke vondst, net las die meter die loopt als je ergens aan hangt. Moet je maar van te voren een beetje kijken wat je allemaal moet doen, waar en hoe iets loopt, zomaar ergens opgaan en maar kijken waar je terecht komt is niet zo slim.

Net als Indiana Jones, kreeg dus ook deze game veel kritiek .... hmmm .... waarom heb ik dan met beide games veel plezier? Maaruh, als je iets niet leuk vindt, ruilen die handel, terugbrengen op verkopen .... games zijn voor het plezier, niet om je helemaal de tandjes aan te ergeren.

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naiko schreef op 10 July 2003 @ 17:46:
iemand een idee wat je in 'maximum containment area' moet doen bij die proto? ik mol dat beest 3 keer, dat het op de grond gaat liggen of naar boven kruipt, en iedere keer komt het weer, beest is precies onsterfelijk? aan die hendel kan ik niks doen, en op die trappen raak ik ook niet zo meteen, heb denk ik alles geprobeerd :(

--->>>done
Zeker weer een error van het spel :( Ik zit namelijk ook vast in dezelfde kamer 8)7 Ik heb het beest 3 of 4 malen gedood en hij is uiteindelijk verdwenen (zoals als dat met de doden in TRAOD gebeurd), maar ik kan nergens heen. De twee trappen aan de zijkant naar boven zijn afgesloten door hekjes, daar kan ik niet heen. Ik zie een hendel, maar daar kun je dus niet aan trekken (wel aan de richel hangen die boven de hendel zit). Heel vreemd allemaal :? Iemand een idee wat te doen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 07:26
Ik zit nu vast in de louvre gallery, er is wel een deur maar die kan ik niet open maken. Omdat ik niet sterk genoeg ben. Ik loop dan verder en kom dan in een ruimte met lasers, als je een laser aan raakt piept :P. En komt er een zo'n vent op me af, maar ik moet dus denk ik aan de overkant komen, maar hoe kan ik over die laser komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Even een kleine tip, weet niet hoe het met de PC versie zit .... maar voor de controls .... ik kan natuurlijk niet zien hoe jullie het op de PC ervaren, ik vind de controls namelijk nogal meevallen, eenmaal gewend is grotere kans op succes, hoewel een sprongetje hier-en-daar riskant blijft .... maar het is ook gewoon pittig :).

Maaruh, als ik walk uitzet en wil rennen, gaat dat niet meteen, even een klein tikje op de linker stick naar voren, zodat ze niet echt beweegt, daarna kun je rennen, dus hoeft ze niet een aanloopje te nemen. Ik weet niet of dat ook gewoon werkt op de PC met de vooruit knop, misschien handig, misschien niet.

Ik val net het Mausoleum binnen :) (letterlijk).

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 12:11

danplo

The Force is strong with me

Wie kan mij weer een beetje verder helpen.
Ik zit nu ik de Tomb of Ancients level.
Hier sta je bovenin en je kan alleen maar aan een muur hangen met een afgrond van wel 100 meter denk.
Maar ik snap niet hoe ik nu iets naar beneden ga, want ik kan wel gaan hnagen maar dan kan ik nergens op landen.
Want waar ik me ook loslaat val ik helemaal naar beneden.
En springen werkt ook niet want ik stoot elke keer mijn hoofd tegen de bovenkant van deze grot.
Alvast bedankt.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check deze ff, ik ga het niet opzoeken, ik zit er zelf nog niet, maar altijd handig voor als je nodeloos rondloopt, ik heb hem net voor de eerste keer gebruikt.

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/tomb_raider_aod.txt

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 12:11

danplo

The Force is strong with me

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 22:34:
Check deze ff, ik ga het niet opzoeken, ik zit er zelf nog niet, maar altijd handig voor als je nodeloos rondloopt, ik heb hem net voor de eerste keer gebruikt.

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/tomb_raider_aod.txt
Tanxs

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wirdumonline/tweakers/tomb03.jpg
en jahoor ik zit weer eens vast, ik probeer deze deur te openen dmv tekens te gebruiken, ik kan maar 2 van de 4 vinden :/ heeft iemand een id hoe ik aan die andere 2 symbolen kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Ik ben in 'Wrath of the beast' zo'n deur in 'Hall of Seasons'. Ik ben de kamer al door en heb de diament. Nu vormt zich een nieuwe vloer en komen drie vijanden die met vuur gooien.
En hoewel je kunt afschieten staan ze altijd weer op. Ik krijg ze niet lang genoeg rustig om een hendel over te halen zonder dat ze me in brand zetten.

Hoe moet ik dit doen zonder cheats???
edit:
Is al gelukt met een medipack of 10 en 20-30 shotgun kogels

Ik merkte dat lara in deze levels altijd meteen rent en niet eerst een paar passen zet als je vooruit duwt.
Rudyyy schreef op 14 juli 2003 @ 09:22:
[afbeelding]
en jahoor ik zit weer eens vast, ik probeer deze deur te openen dmv tekens te gebruiken, ik kan maar 2 van de 4 vinden :/ heeft iemand een id hoe ik aan die andere 2 symbolen kan komen?
Dat heeft von croy al voor je gedaan (zie notebook).

[ Voor 6% gewijzigd door -db- op 14-07-2003 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 21:21:
[...]
Zeker weer een error van het spel :( Ik zit namelijk ook vast in dezelfde kamer 8)7 Ik heb het beest 3 of 4 malen gedood en hij is uiteindelijk verdwenen (zoals als dat met de doden in TRAOD gebeurd), maar ik kan nergens heen. De twee trappen aan de zijkant naar boven zijn afgesloten door hekjes, daar kan ik niet heen. Ik zie een hendel, maar daar kun je dus niet aan trekken (wel aan de richel hangen die boven de hendel zit). Heel vreemd allemaal :? Iemand een idee wat te doen?
HELLLLLLLLLLLLUP!!! Ik kom maar niet verder. Op de site van Stella staat dan wel een walkthrough van TR AOD, maar die is helaas nog niet helemaal af. Iemand een idee??? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Termi schreef op 13 July 2003 @ 21:22:
Ik zit nu vast in de louvre gallery, er is wel een deur maar die kan ik niet open maken. Omdat ik niet sterk genoeg ben. Ik loop dan verder en kom dan in een ruimte met lasers, als je een laser aan raakt piept :P. En komt er een zo'n vent op me af, maar ik moet dus denk ik aan de overkant komen, maar hoe kan ik over die laser komen :?
op die glazen kasten springen :)

in welk level is het eigenlijk de bedoeling dat de shotgun eens tevoorschijn komt :?

[ Voor 74% gewijzigd door Southern Sun op 14-07-2003 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Southern Sun schreef op 14 July 2003 @ 10:21:
[...]
in welk level is het eigenlijk de bedoeling dat de shotgun eens tevoorschijn komt :?
Tomb of the acients.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Rudyyy schreef op 14 July 2003 @ 09:22:
[afbeelding]
In je items, helemaal onderaan, staat een papiertje met daarop een rond-teken, deze moet je gebruiken als 3e symbool, de 2e moet je gewoon ze allemaal even langs draaien totdat je de goeie hebt, dan ga je vanzelf door :Y)

kan zijn dat je dat symbool uit je items moet gebruiken als 2e symbool staat er wel bij, 2e of 3e, weet zo niet uit me hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 09:25:
[...]

HELLLLLLLLLLLLUP!!! Ik kom maar niet verder. Op de site van Stella staat dan wel een walkthrough van TR AOD, maar die is helaas nog niet helemaal af. Iemand een idee??? _/-\o_
je moet op hem knallen, dan kruipt hij na een tijd naar boven, dan terug op knallen en valt hij schijndood, dan terug op knallen, kruipt ie weer naar boven, weer knallen valt ie weer schijndood, en dan nog es op knallen valt ie weer schijndood, en dan zou je met zo een kristal dolk in zijn lichaam moeten steken en is ie dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
xabre16v schreef op 14 July 2003 @ 11:19:
[...]

In je items, helemaal onderaan, staat een papiertje met daarop een rond-teken, deze moet je gebruiken als 3e symbool, de 2e moet je gewoon ze allemaal even langs draaien totdat je de goeie hebt, dan ga je vanzelf door :Y)

kan zijn dat je dat symbool uit je items moet gebruiken als 2e symbool staat er wel bij, 2e of 3e, weet zo niet uit me hoofd.
je kan een symbool vinden, wanneer je het lvl inkomt, en eerst rechts in zo een kabine de stroom opzet, dan door die grote deuren en met die x-ray de grond aftasten, dan zie je een afbeelding
de 2de kan je vinden in die linkse kabine, op de printer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
heb net de game ook uitgespeeld, einde is wel beetje bizar, dacht dat die boss wel moeilijker ging zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naiko schreef op 14 July 2003 @ 11:23:
[...]

je moet op hem knallen, dan kruipt hij na een tijd naar boven, dan terug op knallen en valt hij schijndood, dan terug op knallen, kruipt ie weer naar boven, weer knallen valt ie weer schijndood, en dan nog es op knallen valt ie weer schijndood, en dan zou je met zo een kristal dolk in zijn lichaam moeten steken en is ie dood :)
Ik heb hem dus doodgemaakt zonder gebruik van het kristal dolk (blijkbaar was dat ook goed). Hij knipperde en verdween. Maar....waar moet je in hemelsnaam naar toe als je dat beest hebt omgelegd (of wat moet je doen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 18:58
Ik heb zojuist ook even deze game gespeeld en het viel me op dat de schaduw van het vrouwtje de helft van de tijd verkeerd of gewoon niet gerenderd wordt. Ik heb een ATI Radeon 9700 met de Catalyst 3.5 drivers en dat zou toch goed moeten werken neem ik aan.

Iemand suggesties voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
@ HobGoblinGnome, gewoon aan die hendel trekken :)

@ NexuZ, dat is normaal, de schaduwen kloppen niet echt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:19

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Grrrrr :( :( Heerlijk!

Ben ff aan het klooien in de monstrum Crime scene in Praag, Heb alle goodies uit dat huis gescoord en moet dan met dat ventje lullen om een code voor het Strahov te krijgen.

Alleen dat lulletje zegt niks dus de conversatie gaat niet door dus de game gaat niet door....

Hellup!!

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-10 16:25

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Hans.Solo schreef op 14 juli 2003 @ 20:53:
Alleen dat lulletje zegt niks dus de conversatie gaat niet door dus de game gaat niet door....

Hellup!!
Je moet heeeeeel liev tegen hem zijn en vooral niet uitschelden ;)

Spel ook uitgespeeld, was wel weer even leuk maar tipt imo echt niet aan vorige delen qua gameplay.
-graphics, zijn goed (als je tenminste iets te zien krijgt soms zijn hele delen gewoon weg, niet aanwezig)
-bugs, valt op zich mee.
De ergste bug die ik tegengekomen ben was dat ik tegen een muur stond te dansen en ineens in de volgende level was beland. :?
-Mannelijke gast waarvan ik naam kwijt ben. Ergelijk! Stukken slomer dan Lara, en in gevecht met Boaz heb ik me dood zitten te ergeren aan zijn slome pasjes.
-Bosses. Vind ze niet echt lekker in spel passen. Ze zijn vreselijk moeilijk om te verslaan als je niet weet hoe het moet.
Degene die het gespeeld hebben weten wel wat ik bedoel, je moet onlogische dingen doen om een bos dood te krijgen. En als je zonder ammo zit of zeer weinig hebt dan word er wel ammo neer 'gewarped' zodat je toch verder kunt.
Maar voordat je dan je ammo gepakt hebt zonder dat je de helft van je health kwijt bent ben je ook wel even verder.
-Verhaal
Het beste nog van het hele game, kijk uit naar de volgende deel. (trilogie :P)
-Moves, ik mis een aantal en een aantal zijn veranderd van toets-combi.
Duiken kan nog wel steeds.
Trappenlopen is een hel, volgende game wil ik graag overal een optie hebben dat je een lift kunt nemen. Omdraaien op een trap is haast onmogelijk. :/
-opstarten
Wat is dat met die 'press any key' ??
Ergelijk dat je daar op moet wachten.
-trainingslevel
Waarom niet optioneel net als in rest van Tomb Raiders? Ergelijk dat je weer even stilstaat en moet luisteren naar stukje tekst wat je allemaal wel niet kan doen.
Heb handleiding gelezen, Duhh.
Bijna zelfs zo erg als beginlevel van CSI, die heb ik daarna ook meteen weggelegd.
Daarin moet je ook dit dat zus zo doen voordat je ook echt zelf mag gamen.

Verder, genoten uiteraard :9 alleen jammer dat game nog duidelijk niet af is.
Op andere forum stuk gelezen dat er zelfs eerst een andere trainings level was maar die zit er half gebakken in.

ps.
Weet niet of het al genoemd is maar je kunt wel ALT-Tabben ingame.
Je moet ingame in video optie op aply drukken en daarna kun je uit game tabben en er weer in tabben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PS2 heeft een bug die .... enerzijds wel anderzijds toch ook weer niet zo erg vervelend is. Twee gun types (tot nu toe) krijgen ammo bij als je een spel opnieuw laadt :) .... Shotgun en die electrische gun .... vooral omdat ik het platform/puzzel/adventure gedeelte zelf toch het leukst vind in dit type games, boeit het me niet zo erg.

Ik zit nu in de Hall of Seasons .... en nog steeds kan ik (bealve het gezeur van de PC-controls) niet begrijpen wat er nu zo erg is aan dit spel. SUPER vermakelijk, graphics echt bovengemiddeld,zeker voor PS2, dat dit beessie dit allemaal kan trekken .... doet je toch vermoeden dat een aantal developers voor Xbox toch niet weten hoe ze moeten programeren, omdat minder gedetailleerde games daarop wel grafische problemen hebben. Het framerate verhaal komt misschien nog, wat waarschijnlijk te wijten is aan het feit dat het einde dan wel niet geoptimaliseerd is voor een net iets te vroeg uitgebracht spel .... voor de film :(.

De kamers en alles waar je inkomt .... alles is uniek, goed ingericht, je hebt echt het idee dat je ergens bent .... leveldesign kwa inrichting, maar ook qua platformgameplay .... SUPER!!! Volgens velen doet dit spel geen eer aan de hype, ik hou helemaal niet van hypes, maar dit spel is echt geen flopspel. Voor mensen die echt van adventuring houden is het een top spel, misschien hadden andere mensen gewoon andere verwachtingen, ik had er geen .... en ben MEER dan tevreden :)

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Vae Victis schreef op 14 July 2003 @ 21:48:
[...]
Spel ook uitgespeeld, was wel weer even leuk maar tipt imo echt niet aan vorige delen qua gameplay.
--bugs, valt op zich mee.
De ergste bug die ik tegengekomen ben was dat ik tegen een muur stond te dansen en ineens in de volgende level was beland. :?
zoiets had ik ook. ik maakte een koprol en ineens was ik in het volgende level. best gaar maja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 10:46:
Voor mensen die echt van adventuring houden is het een top spel, misschien hadden andere mensen gewoon andere verwachtingen, ik had er geen .... en ben MEER dan tevreden :)
De bugs zijn vooral op de PC-versie een probleem. En het bewegen gaat volgens mij vooral te sloom.
En wat ik nog erg vervelend vind is dat je niet kunt springen en schieten tegelijk, wat in eerdere delen wel zo was. Ook de camera blijft gericht op een vijand als je een wapen in je handen hebt, wat soms vervelen is als je weg wil rennen als er bijvoorbeeld meerdere vijanden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien komt het toch omdat de controls voor PS2 beter zijn, ik vind die 'lock on' erg handig, wapen weg is zo gebeurd, eventjes R1 indrukken en wegwezen :). Springen en schieten tegelijk, zelf in combinatie met tijdvertraging had wel gemogen van mij, past er eigenlijk wel bij, ach, dit zal niet de laatste TR zijn .... hoop ik althans. Het lijkt me inderdaad frustrerend speln op PC, op PS2 is het tot nu toe echt een plaatje van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze moeten gewoon betere gamepad support erin maken.
ik heb nu 3 verschillende gamepads geprobeerd en alle 3 werken ze er niet goed mee.
met alle3 kan ik niet schuinlopen dus zo / . als ik dat doe stopt zij steeds met lopen en dan gaat hij weer verder

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt 'zij' .... als je oplet, kun je dat redelijk goed onderscheiden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2003 @ 19:20:
Je bedoelt 'zij' .... als je oplet, kun je dat redelijk goed onderscheiden :).
ach joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Hoe vind de meesten van jullie dit spel? ik kon alleen maar negatieve reviews vinden , behalve in het NL PS2 blad en DGS online waar de forummers er allemaal enthausiast over zijn en de review daar ook erg goed is, ik heb de gok gewaagd en het spel voor m'n PS2 gekocht...nou ja....M'n broer wou een PS2 halen en die besloot het TR -PS2 pakket te kopen,
dus dat scheelde mij weer 15 euro...ik zit nog maar net een paar minuten in het spel dus ik kan nog niks echt zeggen...controls die wat minder zijn maak ik me nooit druk om..daar wen je aan en dan is het klaar....de mensen die AOD wel heel goed vonden zeiden dat je het spel gewoon een flink stuk moet spelen, je gaat het dan vanzelf waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Het hoeveelste deel uit de TR serie is AOD nou eigenlijk?
De 6e toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik vond TR-AOD vanaf het eerste moment al stoer, dr zitten een paar minpuntjes in (met name kleine dingetjes die je in de vorige TRs wel kon en nu niet meer. Bijv. jezelf van een verticale trap laten ketsen en 10m naar onder weer vastpakken, herhalen tot je beneden bent. Zo snel mogelijk op de ctrl-toets rammen was in TR2 een geweldige manier om snel beneden te komen :) Hier moet ze eerst dr voeten weer op het trapje zetten voor je je weer mag laten vallen. Realistischer maar wel flink wennen)
Bugs zijn bij mij vooral grafisch. Heb één keer het fenomeen gehad dat ze door 4 muren en over water loopt om iets op te pakken, maar dat was het enige op de roll-nieuw level na.
Wat ik denk is dat dat een cheat is. Net zoals in de vorige, pak een pistool, draai drie keer rond, ga liggen, spring, flapper met je armen en maak kip-geluiden en PLOENK! je hebt alle wapens of een level geskipt. Wie weet eindigt de sequence in TR6 met een rol en hebben we daarvoor bepaalde handelingen gedaan die de cheat activeren.

Het is idd de 6e uit de hele serie.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik moet ook zeggen dat ik me er prima mee vermaak {PS2 versie} erg leuk hoe die adventure dingen erzin zitten, dat doet 't spel goed, dat je bepaalde dingen moet vragen en goeie antwoorden geven, de realistische moves zijn gaaf, het zit allemaal leuk in elkaar..en het zal wel met die bugs..maar ik ben er nog geen 1 tegengekomen..echt raar al die belachelijk slechte reviews over dit spel..overdrijven is ook een vak hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01-10 21:37
QuarK schreef op 23 July 2003 @ 12:48:
Het hoeveelste deel uit de TR serie is AOD nou eigenlijk?
De 6e toch?
Ik dacht eerst zeven, maar het blijken er toch zes te zijn:
[list]• Tomb Raider
• Tomb Raider II
• Tomb Raider III
• Tomb Raider: The Last Revelation
• Tomb Raider Chronicles
• Tomb Raider: The Angel of DarknessEr zijn ook nog Gold versies van Tomb Raider 1, 2 en 3. Die laatste heeft de naam The Lost Artifact.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 15:02
MaRc0 schreef op 23 July 2003 @ 17:31:
[...]
Ik dacht eerst zeven, maar het blijken er toch zes te zijn:
[list]• Tomb Raider
• Tomb Raider II
• Tomb Raider III
• Tomb Raider: The Last Revelation
• Tomb Raider Chronicles
• Tomb Raider: The Angel of DarknessEr zijn ook nog Gold versies van Tomb Raider 1, 2 en 3. Die laatste heeft de naam The Lost Artifact.
de eerste is unfinished business en de tweede golden mask B)
devilsnight schreef op 23 July 2003 @ 17:23:
Ik moet ook zeggen dat ik me er prima mee vermaak {PS2 versie} erg leuk hoe die adventure dingen erzin zitten, dat doet 't spel goed, dat je bepaalde dingen moet vragen en goeie antwoorden geven, de realistische moves zijn gaaf, het zit allemaal leuk in elkaar..en het zal wel met die bugs..maar ik ben er nog geen 1 tegengekomen..echt raar al die belachelijk slechte reviews over dit spel..overdrijven is ook een vak hoor.
die bugs betreffen dan ook vooral de pc versie naar het schijnt :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik zit nu in het Louvre en daar kan ik op een computer door een camera kijken ofzo.. kan inzoomen en rondkijken...

Enige probleem is dat ik er niet meer uitkom :P Enige wat hielp was alt-F4.. weet iemand wat ik er mee moet doen en hoe je er uit HOORT te komen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 16:52
Ben het spel nu ook aan het laden, gaat het werken op een voodoo4 4500? voor de rest zie mijn sys specs.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Breepee schreef op 23 juli 2003 @ 23:14:
[...]

de eerste is unfinished business en de tweede golden mask B)

[...]

die bugs betreffen dan ook vooral de pc versie naar het schijnt :)
Hehe, nou ik neem 't terug..hoewel de bugs/glitches die ik tegenkomen ben niet zo storend zijn voor de gameplay verder..ze zitten er wel...ook PS2 dus...in The Serpent Rouge viel Lara te pletter en het gegil van haar ging constant door...ook de muziek kans soms even haken over overslaan...maar toch maar weinig echt ergs betreft bugs gevonden.

Ik vind AOD echt cool, gewoon tof..Lara op de vlucht..je moet dingen uitzoeken, mensen ondervragen, nee ik ben tevreden ermee.

Enige wat iets minder goed gedaan is bijvoorbeeld ...

SPOILERS....

--
--
--

--

Lara die uit de explosie naar buiten jumpt, kurtis kijkt..daarna zien we de vijanden even, en ineens zien we Lara naar beneden glijden voor haal volgende avontuur...
ik zou even willen zien hoe ze daar nou kwam..ze leek bijna bewusteloos van die klap na de explosie....oh en wat je in die scene ziet van de vijanden..dat "awakening the sleeper" hebben ze volgens mij van Gothic gejat :)

[ Voor 26% gewijzigd door devilsnight op 24-07-2003 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Woei heb de game nu geinstalled, en ik moet zeggen Lara is er best wel op vooruit gegaan ;). Jammer vind ik alleen de manier van lopen/joggen. Ze begint heel langzaam en gaat dan als een jogger in het Vondelpark verder. Zwaar irritant. Ook het traplopen ziet er niet uit. Daarintegen, zijn de 'body movements' er enorm op vooruit gegaan. Ze is niet meer de houten plank van een jaar geleden. Al met al vindt ik dat ze er enorm op vooruit is gegaan :w

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
Bosmonster schreef op 23 juli 2003 @ 23:23:
Ik zit nu in het Louvre en daar kan ik op een computer door een camera kijken ofzo.. kan inzoomen en rondkijken...

Enige probleem is dat ik er niet meer uitkom :P Enige wat hielp was alt-F4.. weet iemand wat ik er mee moet doen en hoe je er uit HOORT te komen? :P
ik deed het door gewoon ff op de knieën te gaan zitten, weet ook niet hoe je er anders uit raakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:54
hm, ik heb een probleem, telkens als ik naar het menu gaat, dan kan ik niets doen, en als ik dan terug naar de game ga heb ikz wart beeld, en vervolgens ook in het menu :{ iemand hier ook last van? Of is het geen bekend Probleem?

Ok Dave, voortaan eerst naar patches zoeken, en dan pas posten ;)

Na 10 minuten spelen, camerawerk zuigt echt big time, ik wil gewoon nara boven kunnen kijken met mijn muis, maar het spel bepaalt waar ik heen kijken, en waarom heb ik geen strafe controls? das wel een erg gemis, ook ben ik het eerste pleintje nog niet af, maar dat ligt aan mij, ik ben slecht in puzzelgames.

[ Voor 49% gewijzigd door Maverick op 24-07-2003 15:24 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. ik zit nu in de Graveyard en als ik de tombe in probeer te gaan geeft ie aan dat ik nog niet sterk genoeg ben.. :?

ik zou niet weten wat ik eerst moet doen om sterker te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

dan zit je bij de verkeerde :)

Je moet eerst een andere openmaken om je strength omhoog te krikken, in de hoek bij dat standbeeld van een engel zit ie. Als je die inbeukt kun je die andere tombe ook openbeuken. Niet dat je daar heenmoet, maar dr liggen wat goodies :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op 24 July 2003 @ 07:44:
Woei heb de game nu geinstalled, en ik moet zeggen Lara is er best wel op vooruit gegaan ;). Jammer vind ik alleen de manier van lopen/joggen. Ze begint heel langzaam en gaat dan als een jogger in het Vondelpark verder. Zwaar irritant. Ook het traplopen ziet er niet uit. Daarintegen, zijn de 'body movements' er enorm op vooruit gegaan. Ze is niet meer de houten plank van een jaar geleden. Al met al vindt ik dat ze er enorm op vooruit is gegaan :w
Hier is op zich een oplossing voor. Ik heb de PS2 versie, is op zich kennelijk stukke beter dan de PC versie, ik heb na wat ervaring opgedaan te hebben niet echt iets te klagen over de controls, perfect niet, maar goed genoeg.

Maar over dat rennen .... als je switcht van lopen naar rennen begint ze traag .... als ik heel eventje vlug een tikje naar voren geef en daarna ga rennen, begint ze meteen op volle snelheid te lopen.

Ik zit zelf in de Hall of Seasons, ben het gedeelte van Neptune ingehold .... gaat tot nu toe vrij aardig. Was ff gestopt, ga nu weer vrolijk verder. Tot nu toe bevalt deze editie me erg goed, echt een toppertje. Bepaalde gametypes + controls zijn nu eenmaal beter op consols, andersom ook, kijk maar naar FPS games.

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Info over TR7&TR8

http://www.tombraiderchronicles.com/headlines1398.html

Adrian Smith on TR7&TR8

De lokatie is ook bekend al.....

Cappadocia, Turkey!

In the second game Lara goes to the Nephilim stronghold under Cappadocia. The whole game is under Turkey in Cappadocia. Lara finds some secret passage and that's where the Nephilim race were, that was their stronghold. She's given Karel everything he needs, so he's gone back there and is starting something that Lara has to stop. We never really wanted to reveal the Nephilim in their true form. We showed the Sleeper, but that's as much as we ever wanted to show of them. What we're actually doing now for the second game is designing the whole Nephilim race: what do Nephilim look like? You'll have to wait and see..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het spel nu ook sinds een paar dagen.

Na een hoop geklooi met de graphics instellingen heb ik eindelijk een instelling wat er redelijk uitziet. Heb een geforce 3, maar sommige kamers waar ik kwam waren helemaal zwart. En bij een te hoge resolutie mis ik de graphics in het menu.

Tijdends het spelen merkte ik dat wanneer ik 1 keer schiet, mijn aantal kogels met 2 verminderd. Dus ik heb eigenlijk maar de helft van de kogels. Is het dan nog wel haalbaar om iedereen neer te schieten, of moet ik zoveel mogenlijk iedereen neerslaan/schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me zeggen wat er moet gebeuren nadat ik die klok op 3 uur heb gezet?

In een (PS2) walkthrough staat dat ik op een triangle moet drukken, zodat de cirkel op de grond verandert in een trap.

Ik zie helemaal geen triangle. Niet in mijn PC-versie althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:23
triangle is een driehoekje. dat is een symbool op een actie toets van de PS2 controller |:(
zoek ff op wat die knop doet in de PS2 versie. en kijk dan welke knop jij daarvoor hebt ingesteld

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 18:46:
Kan iemand me zeggen wat er moet gebeuren nadat ik die klok op 3 uur heb gezet?

In een (PS2) walkthrough staat dat ik op een triangle moet drukken, zodat de cirkel op de grond verandert in een trap.

Ik zie helemaal geen triangle. Niet in mijn PC-versie althans.
eerst naar die klok stappen, en dan met je pijltjes naar 3.00 uur gaan. dan gewoon op je action-toets (enter ofzo) drukken, en dan krijg je een filmpje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Heb PC versie van spel en ondanks bugjes vinnik het een erg leuk spel ... maar nu zit ik vast ... in Hall of Seasons helemaal bovenin kom je bij een graf terecht met een paar beelden eromheen ... ook vliegt er een spook rond die bijna meteen heel je health wegneemt als ie je aanraakt ... heb er al 10.000x op geschoten, maar het kreng wil niet weg ... verder zie ik bij de beelden eromheen wel iets blauws bij 1 beeld, maar als ik daar op af loop verdwijnt het en verschijnt het bij een ander beeld ... iemand een idee? ... BVD!

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
weakling: lees ff een aantal pagina's hierboven, het staat er zelfs meerdere keren op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 15:02
Hier nog een walkthrough voor de mensen die vast zitten of even hulp nodig hebben:

http://www.tombraiders.net/stella/tomb6.html

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
  • Laatst online: 07-01-2023
Zijn er nog meer mensen met munitie tekorten in het sanatorium? Ik heb al mijn munitie opgemaakt aan die gekken (soms kost het me meer dan 2 clips :o ) Ook heb ik alle munitie die ik kon vinden opgepakt.
Nu moet ik dus dat beest verslaan, maar ik heb geen munitie. Helaas is mijn 1 na laatste savegame een heel eind terug (strahov), du sik ga maar even cheaten.
Ik vind het een beetje vreemd dat mijn munitie nu op is, omdat ik niks 'raars' heb gedaan en met Lara had ik steeds ruim genoeg.

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar hij voor een redelijke prijs in de winkels te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 13:56
heb het spel maar ge-installed onlangs de &*^%$# besturing. wil het toch maar proberen ;)
maar ik zit vast aan het begin. Parisian rooftops. Je moet over zo'n touw klimmen naar de andere kant. Op een gegeven moment komt een heli aan vliegen en dan zegt dat wijf dat ik d'r benen omhoog moet doen. Maar dan kon ik niet meer verder over dat touw heen en flikker ik naar beneden omdat het balkje leeg is. How the F**k moet ik dit doen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:48

Maxow

Hidden Sound System

loopt het spel nog steeds zo slomo na de nieuwe patch?

[ Voor 7% gewijzigd door Maxow op 07-09-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patryk schreef op 07 September 2003 @ 14:43:
heb het spel maar ge-installed onlangs de &*^%$# besturing. wil het toch maar proberen ;)
maar ik zit vast aan het begin. Parisian rooftops. Je moet over zo'n touw klimmen naar de andere kant. Op een gegeven moment komt een heli aan vliegen en dan zegt dat wijf dat ik d'r benen omhoog moet doen. Maar dan kon ik niet meer verder over dat touw heen en flikker ik naar beneden omdat het balkje leeg is. How the F**k moet ik dit doen!?
Jij hebt de PC versie zeker? Met de PS2 versie was het vrij simpel, springen, druk op de (ik dacht) X toets en met je move keys bewegen. Het is ff terug, maar het was vrij koekie. Je drukt toch niet toevallig op een knop die het touw loslaat? Geen idee wat de PC controls zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

grr wat een wreed slecht spel zeg, maarja soms moet je wat als je niks te doen hebt daarom ben ik ook maar ff ermee aan de slag gegaan gevolg is dat ik nu vast zit 'k heb al ff in een aantal walktrough's gekeken maar niet echt een oplossing gevonden..
Het gaat om het begin stukje van Le Serpent Rouge (in Parijs that is) je begint daar in die garage met die auto.. nou auto omhoog hendeltje overhalen onder de auto in een gat springen en met een laddertje weer omhoog in een andere ruimte met een deur en een switch.. Als ik dan voor die switch ga staan verschijnt dat handje in beeld dus dan druk je op ctrl, maar dan doet ze dus niks ik heb echt al 100'en keren op ctrl geramd vanuit meerdere standpunten ten opzichte van die switch maar niks werkt :( hetzelfde geld voor die deur, iemand?

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Enigszins oud, maar na een herinstallatie heb ik hem toch maar eens uitgespeeld :)

Graphics waren best mooi en de verhaallijn ook (voor het einde is erg sterk :)). De controls waren de grootste ramp eigenlijk. Zelfs in TR1 kon je springen en wapens pakken e.d. tegelijk. In AoD kun je niet eens achteruit lopen en je wapen pakken tegelijkertijd :P Best frustrerend. Verder behoorlijk veel model-problemen. Gaten in muren enzo :P

Maar over het geheel gezien vond ik het geen slecht spel. Als het blijft bij springen, zwemmen, hendels overhalen en simpele puzzels blijft TR gewoon een topper. Zodra je moest gaan schieten/snel bewegen kwamen de control problemen echter in zicht.. De bosses waren hierdoor soms frustrerend moeilijk, voornamelijk die geest en Boaz.

Magoed.. toch nog genoeg lol aan beleefd om het aankoopbedrag te verantwoorden :)

Als het goed is krijg ik morgen Prince of Persia: Sands of Time binnen en dat schijnt toch een stuk beter te zijn qua controls :P Minder frustratie en nog meer lol dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar die is geloof ik weer net iets te makkelijk ;). Het is ook nooit goed hehe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 24-09 21:37
Ik heb onlangs een Audigy 2 ZS geluidskaart besteld en daar zat dus ook Tomb Raider: The Angel of Darkness bij.. Zelf zou ik het nooit kopen, maar even proberen kan nu natuurlijk geen kwaad.. Maar wat blijkt nu, is het de duitse versie!! :) (M'n Audigy 2 ZS kwam ook in een duitse doos).. Kan ik nu op de één of andere manier de taal veranderen in engels, of zal dat een probleem worden? :?

[ Voor 9% gewijzigd door blakez op 18-03-2004 11:27 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste