Je moet heeeeeel liev tegen hem zijn en vooral niet uitschelden
Spel ook uitgespeeld, was wel weer even leuk maar tipt imo echt niet aan vorige delen qua gameplay.
-graphics, zijn goed (als je tenminste iets te zien krijgt soms zijn hele delen gewoon weg, niet aanwezig)
-bugs, valt op zich mee.
De ergste bug die ik tegengekomen ben was dat ik tegen een muur stond te dansen en ineens in de volgende level was beland.

-Mannelijke gast waarvan ik naam kwijt ben. Ergelijk! Stukken slomer dan Lara, en in gevecht met Boaz heb ik me dood zitten te ergeren aan zijn slome pasjes.
-Bosses. Vind ze niet echt lekker in spel passen. Ze zijn vreselijk moeilijk om te verslaan als je niet weet hoe het moet.
Degene die het gespeeld hebben weten wel wat ik bedoel, je moet onlogische dingen doen om een bos dood te krijgen. En als je zonder ammo zit of zeer weinig hebt dan word er wel ammo neer 'gewarped' zodat je toch verder kunt.
Maar voordat je dan je ammo gepakt hebt zonder dat je de helft van je health kwijt bent ben je ook wel even verder.
-Verhaal
Het beste nog van het hele game, kijk uit naar de volgende deel. (trilogie

)
-Moves, ik mis een aantal en een aantal zijn veranderd van toets-combi.
Duiken kan nog wel steeds.
Trappenlopen is een hel, volgende game wil ik graag overal een optie hebben dat je een lift kunt nemen. Omdraaien op een trap is haast onmogelijk.

-opstarten
Wat is dat met die 'press any key' ??
Ergelijk dat je daar op moet wachten.
-trainingslevel
Waarom niet optioneel net als in rest van Tomb Raiders? Ergelijk dat je weer even stilstaat en moet luisteren naar stukje tekst wat je allemaal wel niet kan doen.
Heb handleiding gelezen, Duhh.
Bijna zelfs zo erg als beginlevel van CSI, die heb ik daarna ook meteen weggelegd.
Daarin moet je ook dit dat zus zo doen voordat je ook echt zelf mag gamen.
Verder, genoten uiteraard

alleen jammer dat game nog duidelijk niet af is.
Op andere forum stuk gelezen dat er zelfs eerst een andere trainings level was maar die zit er half gebakken in.
ps.
Weet niet of het al genoemd is maar je kunt wel ALT-Tabben ingame.
Je moet ingame in video optie op aply drukken en daarna kun je uit game tabben en er weer in tabben.