De staart moet nog anders en misschien de kleur iets verder naar voren door laten lopen;

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
word dat onze nieuwe ontwerpOp donderdag 21 maart 2002 14:46 schreef bennierex het volgende:
De staart moet nog anders en misschien de kleur iets verder naar voren door laten lopen;
[afbeelding]
Geen id, ik heb gewoon maar wat zitten klooienOp donderdag 21 maart 2002 14:47 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
word dat onze nieuwe ontwerp
Ik zou juist dat patroontje op de romp dezelfde kleur als dat blauw op die staart doen, _ik_ vind dat paars niet zo mooiOp donderdag 21 maart 2002 14:46 schreef bennierex het volgende:
[afbeelding]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
een DFOp donderdag 21 maart 2002 14:50 schreef Robin Shrine het volgende:
Is dat trouwens een AFG of een Posky?
PaarsOp donderdag 21 maart 2002 14:48 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ik zou juist dat patroontje op de romp dezelfde kleur als dat blauw op die staart doen, _ik_ vind dat paars niet zo mooi
Ik denk dat het paars _lijkt_ omdat het blauw op wit is en dan met dat patroontje lijkt het samen paarsOp donderdag 21 maart 2002 14:50 schreef bennierex het volgende:
[..]
PaarsHet is beide dezelfde kleur.
nealzie, van mij hoef je niet te stoppen hoor. Ik heb gewoon maar wat aangeklooid. Ik kan het wel verder uitwerken, maar dan moet het wel mooi gevonden worden natuurlijk
Juist, het duurt dus veel langer voordat je zo'n andere "beklad" hebt. Het is alleen maar om ff te kijken hoe het er uitziet in FS.Op donderdag 21 maart 2002 14:52 schreef Robin Shrine het volgende:
Is het niet mooier om een AFG te beschilderen? Want die DF zijn tering FPS killers
oke ik weet dat het makkelijker is om een DF te bekladden maargoed
Verwijderd
het is geen FPSOp donderdag 21 maart 2002 15:11 schreef Lifshitz het volgende:
lees hier dagelijks (elk uur) die fs2002 topic!
hele leuke trouwens, daarom dat ik hem ook bezoek
hier nu mijn vraagje: hoe zie ik mijn FPS in fs2002? alles staat nu op high detail, etc etc
en loopt nog prima.
maar wou toch eens weten hoe dat werkt
is er ergens een console?
tampert, kriminalpolizei
als je bezig bent:Op donderdag 21 maart 2002 15:11 schreef Lifshitz het volgende:
lees hier dagelijks (elk uur) die fs2002 topic!
hele leuke trouwens, daarom dat ik hem ook bezoek
hier nu mijn vraagje: hoe zie ik mijn FPS in fs2002? alles staat nu op high detail, etc etc
en loopt nog prima.
maar wou toch eens weten hoe dat werkt
is er ergens een console?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
kan jij vanmiddag als je thuis bent ff mij contacte?Op donderdag 21 maart 2002 15:49 schreef Bolk het volgende:
* Bolk @ school hier
Nice die BlueBirds, ik hoop dat jullie fantansie nog verder gaat
Die blauwe achterkant is zeker wel stoer
tampert, kriminalpolizei
roger, word een uur of 6Op donderdag 21 maart 2002 16:13 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
kan jij vanmiddag als je thuis bent ff mij contacte?
Verwijderd
Ik heb jou nog nooit pics zien postenOp donderdag 21 maart 2002 16:21 schreef Bolk het volgende:
[..]
roger, word een uur of 6
* Bolk verveeld zich te pletter op school.
Morgen een hdd bestellen maar, dan ken ik ook weer een berg screenies posten. Iemand nog webspace![]()
Dat is toch Blizzard RUN ??Op donderdag 21 maart 2002 15:25 schreef Aerodynamic het volgende:
Geile scenery....ennuh Evilernie, tnx for saving my ass...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
w000t! vissersdorp?!?!?! ik wist niet dat dat er ook wasOp donderdag 21 maart 2002 16:25 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Dat is toch Blizzard RUN ??
ik vind hem ook heel mooi ..
Als met een COBI gaat vliegen ( dus water en land ) dan kan je na de start baan berg af waarts vliegen en gelijk landen links van je want daar is het vissers dorp
http://members.home.nl/bolkOp donderdag 21 maart 2002 16:23 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit pics zien postenMaar kep wel wat webspace voor je hoor
idem.Op donderdag 21 maart 2002 16:16 schreef Evilernie het volgende:
`GVD![]()
ik heb dat probleem met die textures in die panels ook echt superirritant..Ik heb de laatste officiele detonators
Kijk anders ff naar mijn foto 'sOp donderdag 21 maart 2002 16:25 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
w000t! vissersdorp?!?!?! ik wist niet dat dat er ook was
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
thank youOp donderdag 21 maart 2002 16:43 schreef McFlipp het volgende:
Ik gebruik de 27.52 werken super goed! Lekker snel, stabiel, refresh rate fix werkt, en geen problemen met fs
det 27.52 win2k/xp
Btw ik ben Black Hawk down aan het kijken, zeer coole film! Een aanrader, probeer hem ergens te krijgen zou ik zeggen
Verwijderd
hmm....vreemd, ik zal eens wat beter oplettenOp donderdag 21 maart 2002 16:27 schreef Bolk het volgende:
[..]
http://members.home.nl/bolk
http://members.home.nl/stolk
http://members.home.nl/a.stolk
http://www.add-ons.nl/flightsim
Je moet eens wat vaker in deze draad kijken![]()
Ja omdat er "nogal wat probleempjes", zeg maar gerust best wel hele grote, mee zijn, beveelde ik ook die 27.52 aanOp donderdag 21 maart 2002 16:47 schreef rdluca het volgende:
[..]
thank you
Ik zie net dat de 28.32 uit zijn, ook maar meteen proberen.
http://205.158.109.140/Windows/28.32/28.32_winxp.exe
http://205.158.109.140/Windows/28.32/28.32_win9x.exe
wel een waarschuwing: geven wat problemen..
[topic=446050/1/25]
tampert, kriminalpolizei
red dat een a321 wel danOp donderdag 21 maart 2002 17:00 schreef rdluca het volgende:
Ik ben onderweg naar huis
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik sta er ook van te kijkenOp donderdag 21 maart 2002 17:34 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
red dat een a321 wel dan
Lekkere vrouwtjes hoor... als dat jouw vriendinnen zijn kom ik weleens ff bij je langsOp donderdag 21 maart 2002 17:59 schreef KIMBLE het volgende:
woei ik heb nu nieuwe icoon babes
ja ja... jullie mogen F5 meervuldig drukken
van 9 nu 23
powered by Bolk
ik hou ze voor mezelfOp donderdag 21 maart 2002 18:02 schreef bennierex het volgende:
[..]
Lekkere vrouwtjes hoor... als dat jouw vriendinnen zijn kom ik weleens ff bij je langs
dit zegt de FMC ervan:Op donderdag 21 maart 2002 17:34 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
red dat een a321 wel dan
pfffff nog steeds niet geleerd van al die waarschuwingen van de mods???Op donderdag 21 maart 2002 18:17 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik hou ze voor mezelf
check maar
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Op donderdag 21 maart 2002 18:21 schreef McFlipp het volgende:
[..]
pfffff nog steeds niet geleerd van al die waarschuwingen van de mods???
Die onderste mag wel eens haar buikje gaan trainenOp donderdag 21 maart 2002 18:17 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik hou ze voor mezelf
check maar
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Verwijderd
Lol, my thoughts exactlyOp donderdag 21 maart 2002 18:24 schreef rdluca het volgende:
[..]
Die onderste mag wel eens haar buikje gaan trainen
nehh ze moet wel wat hebbe , iemand met 1 gram vet en dun als een cd'tje is nie mooiOp donderdag 21 maart 2002 18:24 schreef rdluca het volgende:
[..]
Die onderste mag wel eens haar buikje gaan trainen
Vet mag ze hebben, als ze haar buik zou trainen zou het alleen nog lekkerder zijn. Beter dan die daar boven; zo'n dunne met van die veels te laag geplaatste, tepel naar neusgat wijzende silleconenknoppen.Op donderdag 21 maart 2002 18:26 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nehh ze moet wel wat hebbe , iemand met 1 gram vet en dun als een cd'tje is nie mooi
Verwijderd
Wat voor Cd'tje bedoel jeOp donderdag 21 maart 2002 18:26 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nehh ze moet wel wat hebbe , iemand met 1 gram vet en dun als een cd'tje is nie mooi
Flexstorm, een dochterbedrijf van het Duitse Bertelsmann heeft op de Cebit een buigzame cd gepresenteerd. Het schijfje kan als papier worden opgerold en verfrommeld zonder dat de data of de muziek die daarop staat verloren gaat. De FlexCDer heeft slechts een tiende van de dikte van een normale cd, is gemaakt van polyester en heeft een gewicht van slechts anderhalve gram. Toch past er net zoveel muziek of informatie op als op een gewone cd.
hmm nieuw soort tiet fenomeen bespeur ik hierOp donderdag 21 maart 2002 18:31 schreef rdluca het volgende:
[..]
Vet mag ze hebben, als ze haar buik zou trainen zou het alleen nog lekkerder zijn. Beter dan die daar boven; zo'n dunne met van die veels te laag geplaatste, tepel naar neusgat wijzende silleconenknoppen.
Op donderdag 21 maart 2002 14:46 schreef bennierex het volgende:
ach joh, een keertje is nie erg hoorOp donderdag 21 maart 2002 18:49 schreef The_FrankO het volgende:
Zo lekker offtopic weer
Niet verkeerd hoor maar ik denk niet dat dat de bedoeling is van dit topic
Verwijderd
NOFI, maar ik vind em ook niet geweldig eigenlijk, die kleur is zo lelijk, evenals het logo....Op donderdag 21 maart 2002 18:49 schreef Duncan het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind m lelijk
Wilt u overigens gebruik maken van het bluebird forum ?
[sub] pfff * KIMBLE d8 dat die de enigste was[/sub]Op donderdag 21 maart 2002 18:51 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
NOFI, maar ik vind em ook niet geweldig eigenlijk, die kleur is zo lelijk, evenals het logo....
tampert, kriminalpolizei
heheOp donderdag 21 maart 2002 19:04 schreef Evilernie het volgende:
he kimble...Ik wil je niet afzeiken ofzo, maar ik vind die wijven in je icon erg![]()
![]()
![]()
![]()
zo...das eruit..
Dat mag je best zeggen hoor, heb ik meer aan dan dat iedereen z'n kop dicht houdt. Magoed, als jullie een beter logo/paint maken, dan zou dat al helpen....Op donderdag 21 maart 2002 18:52 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
[sub] pfff * KIMBLE d8 dat die de enigste was[/sub]
Verwijderd
Ik zou graag een beter logo maken, als ik daar de skillz voor hadOp donderdag 21 maart 2002 19:23 schreef bennierex het volgende:
[..]
Dat mag je best zeggen hoor, heb ik meer aan dan dat iedereen z'n kop dicht houdt. Magoed, als jullie een beter logo/paint maken, dan zou dat al helpen....
Duncan> ik post wel verder in BB-forum idd
Welke route vlieg je?Op donderdag 21 maart 2002 18:18 schreef rdluca het volgende:
[..]
dit zegt de FMC ervan:
[afbeelding]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
yupzOp donderdag 21 maart 2002 19:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Welke route vlieg je?
Volgens officiele NAT routes?
waar haal je die fp's vandaan?Op donderdag 21 maart 2002 19:58 schreef rdluca het volgende:
[..]
yupz
(NEWARK-7.MERIT) HFD J42 PUT J581 TOPPS YAY (*NAT-U*) MAC UN552 TLA UL602 DOGGA UY70 BLUFA (BLUFA)
VATSIM USAOp donderdag 21 maart 2002 20:03 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
waar haal je die fp's vandaan?
woeiOp donderdag 21 maart 2002 20:05 schreef rdluca het volgende:
[..]
VATSIM USA
http://www.nyartcc.org/routing/index.htm
biobakje, kom eens online op msn plz?Op donderdag 21 maart 2002 20:25 schreef biobak het volgende:
Zow, de update voor PSS panel scheelt een boel fps zeg! Ik ben nu echt heel tevreden over die Airbus, want hij vliegt nu echt heerlijk. Nu alleen nog wat extra liveries. Straks na m'n vlucht Chicago - Nashville weer wat pics.
mooi! Take off van rwy 22 vind ik ook wel origineel!Op donderdag 21 maart 2002 20:33 schreef Blackhole het volgende:
Zo ben net weer ff opgestegen van EHAM .
Na 2 uur vertraging omdat ze hem aan de ketting wilde leggen omdat er waarschijnlijk niet alles in oorde was met de betalingen dus mocht ik niet opstijgen .
maar na 2 uur ging ik dan wel vanstart ..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo en dan maar weer op weg naar Paris.
en als je nu AA uitzet in full screenOp donderdag 21 maart 2002 20:41 schreef Tourniquet het volgende:
Dit is met Flightsim in volledig scherm:
[afbeelding]
En dit in een Window.
[afbeelding]
Waarom staat de AA wel aan in het Window, maar niet bij fullscreen?
Denk zelf dat het komt omdat Feyenoord/PSV voetbal.Op donderdag 21 maart 2002 21:19 schreef The_FrankO het volgende:
Het is wel ERÛG rustig
Verwijderd
Jah ik val hier ook bijna in slaapOp donderdag 21 maart 2002 21:19 schreef The_FrankO het volgende:
Het is wel ERÛG rustig
tampert, kriminalpolizei
tampert, kriminalpolizei
Jah, dat eerste klopt, maar dat 2e nietOp donderdag 21 maart 2002 22:26 schreef Evilernie het volgende:
met winglets worden de wervelingen achter de vleugels drastisch verminderd zodat vliegtuigen veel dichter achter elkaar kunnen vliegen zonder turbulentie en gevaar voor neerstorting
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
en het belangrijkste, daarmee wordt het brandstofverbruik ook DRASTISCH verminderd!Op donderdag 21 maart 2002 22:28 schreef bennierex het volgende:
[..]
Jah, dat eerste klopt, maar dat 2e niet
Het vermindert de wervelingen die ontstaan aan de wingtips en verlaagt daarmee de weerstand.
tampert, kriminalpolizei
Waar heb je die bierhut vandaan ?Op donderdag 21 maart 2002 22:55 schreef Evilernie het volgende:
Heeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjj, BIERTJAAAAAAHHHHHHH
daar ben je wel aan toe na zo'n vlucht zeg
[afbeelding]
ff wat approaches geoefend op zell am see. Dit vlucht evaluatie van de instructeur
[afbeelding]
Hmvolgens mij vond hij die laatste looping niet zo leuk
[afbeelding]
Maar dat van die tips klopt volgens mij zeker wel hoor.
Whehe, LOL. Hij ziet inderdaad wat bleekjes om de neusOp donderdag 21 maart 2002 22:55 schreef Evilernie het volgende:
Heeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjj, BIERTJAAAAAAHHHHHHH
daar ben je wel aan toe na zo'n vlucht zeg
[afbeelding]
ff wat approaches geoefend op zell am see. Dit vlucht evaluatie van de instructeur
[afbeelding]
Hmvolgens mij vond hij die laatste looping niet zo leuk
Maar dat van die tips klopt volgens mij zeker wel hoor.
BIERTJEEEEE!!!!!!!!!Op donderdag 21 maart 2002 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Feyenoord is door!
dat is van austrian airports payware...Zell am SeeOp donderdag 21 maart 2002 22:59 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Waar heb je die bierhut vandaan ?
tampert, kriminalpolizei
Is die al tekoop dan ?Op donderdag 21 maart 2002 23:01 schreef Evilernie het volgende:
[..]
dat is van austrian airports payware...Zell am See
thx shrineOp donderdag 21 maart 2002 23:18 schreef Robin Shrine het volgende:
Wat een fucking mooie screenhots zie ik hier!!!!
kickse wedstrijd dammit
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
LolzOp donderdag 21 maart 2002 22:57 schreef Blackhole het volgende:
zo hier weer wat leuke shots ..
oke het is wel wat anders dan we gewent zijn.
Hier een LEGORACER![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ook bij mij komen wel weer eens Jeugd jaren naar boven
Verwijderd
Check je joystick instellingen.Op vrijdag 22 maart 2002 01:01 schreef Delphi32 het volgende:
Hellup!
Ik heb vanavond tig to's gedaan met die Falcon en ik krijg het niet voor elkaar. Zo'n 100 ft boven de rwy crasht het ding: aircraft overstressed
Snelheid op dat moment is ongeveer 200 kts, gear al ingeklapt, no flaps, pitch op 1500 ongeveer, en N1 heb ik al getest tussen 60 en 98%.
Dus wat doe ik fout? Wat moet ik anders doen c.q. waar moet ik op letten? Het vervelende is dat ik lastig een shot kan maken omdat ik vantevoren niet weet wanneer die crasht. Maar als er behoefte is aan foto's van de panels dan kan ik dat wel regelen.
Op het moment van overstress doe ik NIETS. Dus voeten van de pedalen, vingers van de knoppen en stuur in de middenpositie. AP staat dan (natuurlijk) nog uit dus die doet ook niet stiekum rare dingen.Op vrijdag 22 maart 2002 01:08 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Check je joystick instellingen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq