[DigiPics] Fotografie een tandje hoger

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 1.833 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Bertjooo schreef op 19 augustus 2002 @ 14:38:
Afgelopen zaterdag gemaakt tijdens de BHV Expo Groep Rally met een EOS-D60:
[afbeelding]
Zie nou wel, vliegende auto's bestaan wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Spark_ schreef op 15 augustus 2002 @ 19:23:
Twee zonsondergangen, tsja.
Met name de eerste zonsondergang vind ik toch wel degelijk een 'tandje hoger'. Goede compositie, perfect horizontale horizon, scherp en mooie, goudachtige, kleuren. Het onderwerp is misschien wel standaard, maar dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de foto.

Overigens vind ik die Petronas foto van jou echt super mooi. _/-\o_ Hooguit zou ik een stukje van het plafond wegcroppen om de verhouding tussen raamsilhouet en de spiegeling op de grond nog wat beter in balans te brengen. Zo dus:

Afbeeldingslocatie: http://207.164.141.121:82/images/petronas.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien niet op zijn plaats hier maar ik vind m mooi:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robbroek/kinky2.jpg

Olympus E10 + FL40 flitser + Foba studiolight + Photoshop icm Nik ColorEfex Pro (midnight blue filter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 17:25:
[...]
Met name de eerste zonsondergang vind ik toch wel degelijk een 'tandje hoger'. Goede compositie, perfect horizontale horizon, scherp en mooie, goudachtige, kleuren. Het onderwerp is misschien wel standaard, maar dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de foto.
Dank je! Ik moest de foto wel 1.75° draaien in Photoshop hoor!
:)

Dat en resizen en die rand maken waren de enige edits die ik heb gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hduijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09-2022
Wat fototjes gemaakt met een Coolpix 995 in Beijing. Het was er helaas erg mistig maar de autolevels functie in photoshop kon er nog wat van maken.

Het plein van de hemelse vrede.
Afbeeldingslocatie: http://212.129.217.5/got/china1.jpg

Ijsmachine op de lokale markt.
Afbeeldingslocatie: http://212.129.217.5/got/china2.jpg

Lama tempel met beeld op de voorgrond.
Afbeeldingslocatie: http://212.129.217.5/got/china3.jpg

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van deze foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

hduijn schreef op 20 augustus 2002 @ 13:36:
Wat fototjes gemaakt met een Coolpix 995 in Beijing. Het was er helaas erg mistig maar de autolevels functie in photoshop kon er nog wat van maken.

Het plein van de hemelse vrede.
[afbeelding]

Ijsmachine op de lokale markt.
[afbeelding]

Lama tempel met beeld op de voorgrond.
[afbeelding]

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van deze foto's.
Eerlijk gezegd vind ik ze niet een tandje hoger. Ik had ze dan waarschijnlijk ook in het andere foto topic geplaatst. Vind het gewoon een foto niks speciaals aan. Die m3 die je 4 wielen van de grond af ziet dat is wel speciaal. Zie je niet vaak en je moet right on target afdrukken. Dus die is erg netjes gemaakt en vind ik dan weer een tandje hoger.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Met welke lens heb je de foto gemaakt? Het lijkt er trouwens op dat je niet helemaal goed hebt scherpgesteld; het bord rechts vd auto is scherper als de auto zelf. Desondanks toch een aardige foto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hduijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09-2022
Eerlijk gezegd vind ik ze niet een tandje hoger. Ik had ze dan waarschijnlijk ook in het andere foto topic geplaatst. Vind het gewoon een foto niks speciaals aan. Die m3 die je 4 wielen van de grond af ziet dat is wel speciaal. Zie je niet vaak en je moet right on target afdrukken. Dus die is erg netjes gemaakt en vind ik dan weer een tandje hoger.
Dat je ze niet een tandje hoger vind dat is iets wat je zelf mag bepalen en ik waardeer ook zeker wel de reactie op de foto's. Zelf vind ik een foto een tandje hoger als ze een bepaald gevoel of een bepaalde sfeer uitbeelden. En in dat opzicht vond ik ze zelf goed gelukt (uiteraard ben ik er geweest en dit kan mijn mening hierdoor flink beinvloed zijn.)

De auto met de 4 wielen van de grond vind ik wel leuk geschoten, precies op het juiste moment enzo maar die is in mijn ogen totaal niet te vergelijken met mijn foto's (mijn foto's zijn geen aktie foto's).

Ik zou het zeker waarderen als je misschien tips hebt over op welke manier ik de foto's kan verbeteren (qua compositie, belichting, standpunt etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 15:43:
[...]

Met welke lens heb je de foto gemaakt? Het lijkt er trouwens op dat je niet helemaal goed hebt scherpgesteld; het bord rechts vd auto is scherper als de auto zelf. Desondanks toch een aardige foto :)
Ik denk dat het scherp krijgen van de auto zelfs met een Canon D60 en een hele goeie lens nog steeds een kwestie van geluk is. Daarnaast zit je met het probleem dat de auto naar je toe beweegt. Dus in feite zou je moeten uitzoomen terwijl je de foto maakt om de auto scherp te houden...... Dit soort foto's maak je trouwens het beste door het focuspunt vast te leggen en dan gewoon het knopje ingedrukt houden zodat de camera meerdere foto's achter elkaar maakt.

Maar wie ben ik :? In ieder geval niet Bertjoo :)

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3volution
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

3volution

tsja...

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 15:43:
[...]

Thanx,
Ik hem 'm gemaakt met een 35-350L op maximale zoom, want ik wilde ook graag achter een boom liggen voor het geval het fout zou gaan ;)

Eigenlijk had ik ook Manual moeten focussen op een punt twee meter na de jump, maar omdat bijna alle wagens van het gas af gingen (omdat de jump precies in een flauwe bocht lag) ben ik toch maar voor AI Focus gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Molybdenum schreef op 19 augustus 2002 @ 18:19:
[...]

Dank je! Ik moest de foto wel 1.75° draaien in Photoshop hoor!

Dat en resizen en die rand maken waren de enige edits die ik heb gedaan!
Zegguh grapjas :) Spark (en daarop MORA) gaf commentaar op mijn foto's.....(deze en deze) Ik bewerk m'n foto's btw nooit.....op geen enkele wijze, alles komt direct uit de camera rollen.

/edit: DAMMIT, verkeerde inlogd. Dit bericht is dus gepost door LoneGunman. Ik zat ff achter Larkie's pc (is nl. m'n huisgenoot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffievlek.nl
  • Laatst online: 14-09 17:32
[afbeelding]
Voor zo'n dure cam (€2600!) had dit zeker wel een mooiere pic moeten wezen... sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco_bakker schreef op 20 augustus 2002 @ 23:16:
[...]

Voor zo'n dure cam (€2600!) had dit zeker wel een mooiere pic moeten wezen... sorry!
Het gaat er niet om wat voor camera het is.. maar wat je ermee doet.
Ik ken mensen die maken supermooie pics met een Powershot A40 terwijl ik van een Nikon Coolpix 995 slechtere dingen heb gezien.

Dus niet meteen gaan zeggen dat als je een goeie cam hebt, dat de pics ook meteen goed zijn, want dat klopt natuurlijk niet helemaal he :)

Ook al mag die cam wel 2600 pleuro zijn.. zo'n pic is gewoon moeilijk om te maken, en deze is gewoon erg goed gelukt vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 23:47:
[...]

Het gaat er niet om wat voor camera het is.. maar wat je ermee doet.
Ik ken mensen die maken supermooie pics met een Powershot A40 terwijl ik van een Nikon Coolpix 995 slechtere dingen heb gezien.

Dus niet meteen gaan zeggen dat als je een goeie cam hebt, dat de pics ook meteen goed zijn, want dat klopt natuurlijk niet helemaal he :)

Ook al mag die cam wel 2600 pleuro zijn.. zo'n pic is gewoon moeilijk om te maken, en deze is gewoon erg goed gelukt vind ik :)
Klopt helemaal. Dit wordt keer op keer bewezen door 'kneuzen' die alleen maar een digicam kopen 'om er één te hebben', en tja: mochten deze mensen toevallig wat gefortuneerder zijn dan de gemiddelde mens: wordt dit al snel een pro-digicam (wat volslagen overbodig is natuurlijk).

Maar goed: het is een goede foto, daar niet van. Alleen deze foto had iemand met een veel goedkopere cam ook kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-09 19:43
Mooie composities en kleuren, met m'n bunkerfotootjes dring ik zelfs tot de hoogste tandjes gehalte digipics topic door.. :P
Helaas niet ultra scherp vanwege de camera, een HP 315.. Hoger dan 800x600 heeft daarom weinig zin..

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/egroot1/bunkers/leslandes-1.jpg
Mooie schaduwvorming op het gebouwtje en de zee gezien door de opening
800x600

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/egroot1/bunkers/leslandes-2.jpg
Donker en licht.
800x600

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/egroot1/bunkers/mp3.jpg
..
800x600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten opzichte van het water is tie een beetje scheef maar ik vond em wel heel erg mooi geworden. De foto is laat in de middag genomen in Alanya, Turkije.

Afbeeldingslocatie: http://marcomulder.nl/foto/IMG_0038.jpg

- Nog eentje die ik ook heel mooi vindt..
- nog een....ook mooi vind ik
- en omdat ik nu toch bezig ben

Laat de meningen maar horen..ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 11:52:
Ten opzichte van het water is tie een beetje scheef maar ik vond em wel heel erg mooi geworden. De foto is laat in de middag genomen in Alanya, Turkije.

[afbeelding]

- Nog eentje die ik ook heel mooi vindt..
- nog een....ook mooi vind ik
- en omdat ik nu toch bezig ben

Laat de meningen maar horen..ben benieuwd!
Die laatste vind ik het mooist! Voor dit soort foto's zou een polarisatiefilter ideaal zijn: deze maakt de kleuren dieper en verminderd dat heiige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

hduijn schreef op 20 augustus 2002 @ 15:57:
[...]

Dat je ze niet een tandje hoger vind dat is iets wat je zelf mag bepalen en ik waardeer ook zeker wel de reactie op de foto's. Zelf vind ik een foto een tandje hoger als ze een bepaald gevoel of een bepaalde sfeer uitbeelden. En in dat opzicht vond ik ze zelf goed gelukt (uiteraard ben ik er geweest en dit kan mijn mening hierdoor flink beinvloed zijn.)

De auto met de 4 wielen van de grond vind ik wel leuk geschoten, precies op het juiste moment enzo maar die is in mijn ogen totaal niet te vergelijken met mijn foto's (mijn foto's zijn geen aktie foto's).

Ik zou het zeker waarderen als je misschien tips hebt over op welke manier ik de foto's kan verbeteren (qua compositie, belichting, standpunt etc).
Wat ik anders gedaan zou hebben is rare hoeken kiezen om vanuit te fotograferen. Qua sfeer is het dan voor jouw misschien wel gelukt. Maar ik heb er een heel erg vakantieboek gevoel bij. Als die foto's van een heel afwijkende hoek zouden zijn genomen en dus focuspunt op iets onbelangrijks had gelegen was het misschien een hele andere foto met toch dezelfde sfeer geworden. En niet het reisgids klinische en statische zo van dit is het. Lullig gezegd een toeristenkiekje. Ik vind de foto's overigens wel mooi hoor. Gelukkig heeft iedereen zijn eigen gedachten en smaak ;)

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/oo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/%20blompie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Over het algemeen zie ik er weinig foto's bijzitten die echt een "tandje hoger" zijn...

Veel pics van poesen, bloemen, zons ondergangen etc. niet echt origineel meer.

Deze pic bijvoorbeeld van Anticipation_AJT(om er even één uit de laaste pagina's te pakken) vind ik goed gelukt:
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/egroot1/bunkers/leslandes-2.jpg

Gaat denk ik ook niet om de apparatuur, de scherpte of het onderwerp zelf, maar hoe zet je het op de foto, een goede fotograaf kan van een saai onderwerp nog iets spannends maken... de paal van naadnek boven bv. vind ik ook wel wat hebben.

Zelf zal ik er ook niet veel van bakken maar daar ging het niet over ;)

edit:
typo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Je spreekt jezelf nogal tegen met:
Redje schreef op 21 augustus 2002 @ 14:41:

en vervolgens...
Gaat denk ik ook niet om de apparatuur, de scherpte of het onderwerp zelf, maar hoe zet je het op de foto, een goede fotograaf kan van een saai onderwerp nog iets spannends maken... de paal van naadnek boven bv. vind ik ook wel wat hebben.
Een zonsondergang, een bij of een bloem fotograferen kan iedereen die weet hoe een fototoestel werkt. Daarintegen is het een stuk lastiger een goede foto te maken van één van deze onderwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Tja, dit topic wil gewoon niet lukken omdat mensen weigeren zich aan de regels te houden.. :{

Vaak meer dan 1 foto, geen/ amper uitleg, veel huisje boompje beestje foto's, die dus in het andere topic horen (waar ze meestal nog eens gepost worden :o).

Erg jammer, je zou toch denken dat de mensen hier wel een iets hogere leeftijd dan, pakweg, 11 jaar hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Azrael schreef op 21 augustus 2002 @ 18:29:
Tja, dit topic wil gewoon niet lukken omdat mensen weigeren zich aan de regels te houden.. :{

Vaak meer dan 1 foto, geen/ amper uitleg, veel huisje boompje beestje foto's, die dus in het andere topic horen (waar ze meestal nog eens gepost worden :o).

Erg jammer, je zou toch denken dat de mensen hier wel een iets hogere leeftijd dan, pakweg, 11 jaar hebben...
Ja... ik was ook heel trots op mijn eerste foto's uit mijn digicam. Prachtig allemaal, dacht ik, maar als ik ze nu terug zie zijn het gewoon kiekjes van de omgeving, een macro shot van een blaadje van een kamerplant etc. Veel mensen zitten nog in dat stadium, denk ik, nemen voor het eerst de digicam mee op vakantie en denken dan dat ze prachtplaatjes (lees: bijzondere foto's) hebben geschoten, maar het zijn gewoon vakantiekiekjes.
Ik ben absoluut geen professional, gewoon een beginnend amateur.

Ik vind best dat je meer foto's mag posten, maar doe dan eentje als plaatje en de rest als link (anders loopt het toppic gewoon helemaal vol en wordt het onoverzichtelijk). Een beetje uitleg kan inderdaad geen kwaad. Heb je de foto met een bepaalde bedoeling genomen? Was het een lucky shot die gewoon prachtig is uitgevallen etc. Moet allemaal kunnen. Maar gewoon je broertje dat over een schansje springt met zijn fiets oid dat hoort in het gewone digicam plaatjes topic thuis.

Let vooral op bijzondere kleurencombinaties, compositie, bepaalde geberutenissen, een uistraling van een of andere emotie of atmosfeer die je normaal niet zo gauw op de plaat vast legt etc. Dat zijn foto's die misschien een 'tandje hoger' zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op 21 augustus 2002 @ 14:41:
Over het algemeen zie ik er weinig foto's bijzitten die echt een "tandje hoger" zijn...

Deze pic bijvoorbeeld van Anticipation_AJT(om er even één uit de laaste pagina's te pakken) vind ik goed gelukt:
[afbeelding]

Zelf zal ik er ook niet veel van bakken maar daar ging het niet over ;)

edit:
typo's
Die pic is idd goed gelukt: maar waarom kunnen foto's van een kat niet "een graadje hoger" zijn? Gaat toch om de kwaliteit en compositie van de foto, niet het onderwerp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 02-09 20:00
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 18:49:
[...]

Die pic is idd goed gelukt: maar waarom kunnen foto's van een kat niet "een graadje hoger" zijn? Gaat toch om de kwaliteit en compositie van de foto, niet het onderwerp..
Die kúnnen wel bijzonder zijn, maar dan moeten ze wel heel speciaal zijn, want iedereen kan wel op elk moment een foto van een kat maken, waarbij de compositie er ook nog fatsoenlijk uitziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azrael schreef op 21 augustus 2002 @ 18:54:
[...]

Die kúnnen wel bijzonder zijn, maar dan moeten ze wel heel speciaal zijn, want iedereen kan wel op elk moment een foto van een kat maken, waarbij de compositie er ook nog fatsoenlijk uitziet...
Ja, maar dat is dan toch al een tandje hoger ofnie?
Compositie is juist het lastige, samen met de timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

weet niet of het een tandje hoger is maar vondt het wel grappig
deze foto heb ik met meervoudige opnamen gemaakt dit zijn dus 3 foto's in 1 foto...
vandaar dat je 3 schaduw's ziet...
Let niet op die moooie monitor kabel die er loopt :D
maar het gaat om het idee van het glas vindt ik...

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/lichtestje.JPG

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:11

Minkie

Groazers Unite.

Firecow schreef op 21 augustus 2002 @ 23:06:
weet niet of het een tandje hoger is maar vondt het wel grappig
deze foto heb ik met meervoudige opnamen gemaakt dit zijn dus 3 foto's in 1 foto...
vandaar dat je 3 schaduw's ziet...
Let niet op die moooie monitor kabel die er loopt :D
maar het gaat om het idee van het glas vindt ik...

[afbeelding]
Nice shot dude!!

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Volgens Firecow hoort dit ook in tandje hoger, dus post ik het maar ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/janpeterdevries/maduro/schilderijvisklein.jpg

De reflectie in de vissekom en op de rand waar de cam op staat geef wel leuk effect

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
LoneGunman schreef op 21 augustus 2002 @ 17:11:
Je spreekt jezelf nogal tegen met:

[...]

en vervolgens...

[...]

Een zonsondergang, een bij of een bloem fotograferen kan iedereen die weet hoe een fototoestel werkt. Daarintegen is het een stuk lastiger een goede foto te maken van één van deze onderwerpen.
Ik bedoelde dus die onderste... "Paal in de wegdek", gewoon een grappig shot, de weg zelf zie je niet en kan je alleen maar gissen...

• salutem
  • Laatst online: 01-09 17:03
beetje gesoept :P

alleen "glowing edges" filter gebruikt thats it.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/P82000153.jpg

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Verwijderd

RekZ schreef op 22 augustus 2002 @ 00:02:
Volgens Firecow hoort dit ook in tandje hoger, dus post ik het maar ;)

[afbeelding]

De reflectie in de vissekom en op de rand waar de cam op staat geef wel leuk effect
Kan je mij misschien het origineel sturen ?

m.bijl@home.nl

• RekZ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 00:54:
[...]

Kan je mij misschien het origineel sturen ?

m.bijl@home.nl
verstuurd

Verwijderd

Zou ik de niet gesoepte toegestuurd kunnen krijgen?
tommie.smulders[anti-spam]planet.nl

• RekZ
  • Niet online
ook die heb ik

echt veel is er btw niet gesoept. heel klein beetje levels aangepast zoals je ziet

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/janpeterdevries/maduro/ongesoept.jpg

ik zal hem ff sturen

• spacy
  • Laatst online: 13-09 20:03

spacy

+++

de soep topics staan toch inde HK,
een foto van een tandje hoger lijkt me niet dat dat bereikt moet worden met soepen
(afgezien van resizen en coprightnaampje)

Verwijderd

spacy_ schreef op 22 augustus 2002 @ 08:44:
de soep topics staan toch inde HK,
een foto van een tandje hoger lijkt me niet dat dat bereikt moet worden met soepen
(afgezien van resizen en coprightnaampje)
En hoezo niet, is dat nou niet het mooie van digitale fotografie 8(7

Anders hadden we net zo goed een analoog toestel kunnen kopen en de foto's inscannen. Het leuke is juist dat je ze kan bewerken. Ik ik vind dat van salutem een coole foto, en nee het zijn niet de tieten die het doen.

• salutem
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 09:14:
[...]

En hoezo niet, is dat nou niet het mooie van digitale fotografie 8(7

Anders hadden we net zo goed een analoog toestel kunnen kopen en de foto's inscannen. Het leuke is juist dat je ze kan bewerken. Ik ik vind dat van salutem een coole foto, en nee het zijn niet de tieten die het doen.
Pfeeew niet de tiete, t'is dan ook niet de hk hier :9

cool thnks :P

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

aleen de foto van salutem is gesoept hoor
meer kan ik er niet vinden ?

Verwijderd

Deze foto's vind ik persoonlijk erg goed gelukt ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=8047

Genomen in Zuid-Afrika, Lake St. Lucia met Olympus C-3020 Zoom

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=8050

Genomen in Zuid-Afrika, Kruger National Park met Olympus C-3020 Zoom

• salutem
Firecow schreef op 22 augustus 2002 @ 11:12:
aleen de foto van salutem is gesoept hoor
meer kan ik er niet vinden ?
Lezen ! :P

Verwijderd

Vond deze wel mooi gelukt, vooral tevreden over compositie.
Foto gemaakt bij het Louvre in Parijs.
Toestel is Kodak DC5000.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.oolman/Louvre.jpg
Foto is alleen geresized met ACDsee...
Ben benieuwd naar jullie reacties.

• RekZ
  • Niet online
Heel erg mooi :9~

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 16:46:
mooie compositie idd,
als je de foto snel bekijkt ist net of die uit 3 delen bestaat :)

Verwijderd

spacy_ schreef op 22 augustus 2002 @ 19:37:
[...]

mooie compositie idd,
als je de foto snel bekijkt ist net of die uit 3 delen bestaat :)
Ja, vond ik zelf ook. Net alsof je drie aparte foto's over elkaar heen geplakt hebt.
M'n vriendin had op dat moment wel zoiets van: Waarom ga je in godsnaam op je buik voor die fontein liggen? Maar goed...

• Hurricane
  • Laatst online: 13:20

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Foto is genomen met een Canon Powershot A40 op de weerribben kortbij steenwijk. Vond deze foto mooi omdat deze een mooi spiegeleffect heeft in het water. We zaten zelf op een bootje toen ik deze foto maakte.

Alle info staat wel in de jpeg zelf.

Foto alleen geresized.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/huricane/test/weerribben2.jpg
Mooi spiegeleffect via het water.
1600x1200

Verwijderd

Ook maar eens een paar foto's posten.

Een foto van een andere camera is altijd leuk. Een macro van een macrolens is nog leuker:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~larkens/foto/3020/first%20try/macrolens2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~larkens/foto/3020/first%20try/macrolens3.jpg

gemaakt met Olympus 3020 HQ / Macro / handmatige WB

nog een paar andere

• Molybdenum
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 16:46:
Foto gemaakt bij het Louvre in Parijs.
Toestel is Kodak DC5000.
[afbeelding]
Foto is alleen geresized met ACDsee...
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Heel bijzonder! :) Hoe komt die waas? Vertel eens hoe je de foto hebt gemaakt? Probeer eens de foto te roteren, zodat de dakrand horizontaal loopt!

• LoneGunman
  • Niet online
Molybdenum schreef op 22 augustus 2002 @ 22:33:
[...]

Heel bijzonder! :) Hoe komt die waas? Vertel eens hoe je de foto hebt gemaakt? Probeer eens de foto te roteren, zodat de dakrand horizontaal loopt!
Die waas is de water-nevel.....en hoe de foto genomen is lijkt me niet zo moeilijk: kleine f, korte sluitertijd (1/500 of 1/800 ?). Foto had wel spectaculairder gekunt imho.

Verwijderd

LoneGunman schreef op 22 augustus 2002 @ 22:56:
[...]

Die waas is de water-nevel.....en hoe de foto genomen is lijkt me niet zo moeilijk: kleine f, korte sluitertijd (1/500 of 1/800 ?). Foto had wel spectaculairder gekunt imho.
Make - EASTMAN KODAK COMPANY
Model - KODAK DC5000 ZOOM DIGITAL CAMERA
Orientation - 1 (top left)
XResolution - 192
YResolution - 192
ResolutionUnit - 2 (inch)
YCbCrPositioning - 1 (center of pixel array)
Copyright - KODAK DC5000 ZOOM DIGITAL CAMERA
ExifOffset - 226
ExposureTime - 0.0040 seconds
FNumber - 6.7000
ExifVersion - 210
DateTimeOriginal - 2002:07:19 19:03:07
DateTimeDigitized - 2002:07:19 19:03:07
ComponentsConfiguration - 1 2 3 (YCbCr)
ShutterSpeedValue - 1/250 s
ApertureValue - 5.5000
ExposureBiasValue - 0.0000
MaxApertureValue - 3.6000
MeteringMode - 1 (average)
LightSource - 0 (auto)
Flash - 0 (no flash)
FocalLength - 10.1000 mm
FlashPixVersion - 100
ColorSpace - 1 (sRGB)
ExifImageWidth - 1760
ExifImageHeight - 1168
InteroperabilityOffset - 1294
ExposureIndex - 80
SensingMethod - 2 (other)
FileSource - 3 (digital still camera)
SceneType - 1 (directly photographed)

Die waas leek mij (in het begin) een object heel dicht bij de lens- een vinger of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
LoneGunman schreef op 22 augustus 2002 @ 22:56:
[...]

Leuk! Ik dacht even dat die waas door lange sluitertijd kwam (net als bij watervallen), maar dat was niet mogelijk, omdat de rest van de fontein niet bewogen is.

Ik vind het in ieder geval een mooie foto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, klopt, de foto is heel iets scheef, kan em nog wel even roteren. Zit verder niks voor de lens, alle waas is waternevel. Helaas geen handmatige instellingen voor mijn digicam, dus was meer point-and-shoot. Moet het daardoor altijd hebben van compositie en dan hopen dat het lukt zoals ik het in gedachten heb. Verbazingwekkend ook wat voor verrassende foto's je krijgt door veel gebruik van de zelfontspanner. (sowieso in Parijs niet echt heel verstandig om je toestel steeds uit handen te geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 22:21:
Ook maar eens een paar foto's posten.

Een foto van een andere camera is altijd leuk. Een macro van een macrolens is nog leuker:

[afbeelding]

[afbeelding]

gemaakt met Olympus 3020 HQ / Macro / handmatige WB

nog een paar andere
Mooie foto's hoor, amstel dopjes foto ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Laatst online: 13-12-2024
Na een lange tijd hier geen foto's meer gepost te hebben werd 't toch wel weer eens tijd.

Dit is zo ongeveer het maximale dat er te halen is uit een Olympus C-2

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/overakker/Callands-oog/foto%2019.jpg

Deze is gemaakt d.m.v. een telescoop welke een x aantal keren vergrootte (weet niet meer hoeveel)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/overakker/Callands-oog/foto%2010.jpg

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Wat dachten jullie hiervan, jongens:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/g.nieuwland/drup2.jpg

Hoe heb ik het gedaan:

wastafel, aluminiumfolie, vol laten lopen, cd-r erin en druppelen maar!
flits gebruikt.

ook hier te bezichtigen: http://www.photosig.com/viewphoto.php?id=280252

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Molybdenum schreef op 07 september 2002 @ 01:57:

[afbeelding]

Hoe heb ik het gedaan:

wastafel, aluminiumfolie, vol laten lopen, cd-r erin en druppelen maar!
flits gebruikt.

ook hier te bezichtigen: http://www.photosig.com/viewphoto.php?id=280252
leuk idee, zelf bedacht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.dewachter/tweakers/eendracht_zeilen.jpg

Ik vond dit zelf wel een mooie actie-foto, genomen op het zeilschip "Eendracht" tijdens de Cutty Shark Tall Ships Race 2002.

Foto is onbewerkt (alleen 50% van origineel) en genomen met een Ixus 330.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Hey!

Mijn bijdrage aan dit geweldige topic:

Wel een beetje gesoept voor effect, maar het origineel staat er ook bij.
3-Chess
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/c3po/3-chessmall.jpg

Hier vind je de large versie ;) .

Dit is het origineel. Genomen met de Coolpix 880 in Black and White mode.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/c3po/Chesslarge.JPG
Click voor full size.

De schaakbord heb ik gevonden op een rommelmarkt. Zeker een mooi object om te fotograferen.

Dit is ehm:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/c3po/Chesscolour.JPG

Zeker leuk om wat symetrie proberen vast te leggen. Ook de kleuren zijn wel mooi maar kunnen ook weer weggelaten worden om een 2 tegen 1 beeld te krijgen.

Nou ja, hij staat leuk als background.

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:11
Cubix schreef op 07 september 2002 @ 20:19:
[afbeelding]

Ik vond dit zelf wel een mooie actie-foto, genomen op het zeilschip "Eendracht" tijdens de Cutty Shark Tall Ships Race 2002.

Foto is onbewerkt (alleen 50% van origineel) en genomen met een Ixus 330.
Ik weet het, een beetje offtopic. Maar de eendracht is zo'n wreeeed schip!! _/-\o_ 4 a 5 jaar geleden had ik nog geen digi cam dus heb er ook helaas geen digitale foto's van. heb je nog meer foto's? (Vooral van crew, kijken of ik er nog bekende in tegenkom...)

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is erg goed Molyb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
RoelsRules schreef op 07 september 2002 @ 20:31:
[...]

Ik weet het, een beetje offtopic. Maar de eendracht is zo'n wreeeed schip!! _/-\o_ 4 a 5 jaar geleden had ik nog geen digi cam dus heb er ook helaas geen digitale foto's van. heb je nog meer foto's? (Vooral van crew, kijken of ik er nog bekende in tegenkom...)
Geef maar ff een e-mail adres, dan stuur ik wel wat foto's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05 15:55
Uitvreter schreef op 11 mei 2002 @ 14:38:
[afbeelding]

Dotombori, de rosse buurt van Osaka, Japan.
Resized en cropped om een saai muurtje aan de linkerkant weg te halen en het effect van hoog en smal wat te versterken.
Stiekum de rechteronderhoek wat opgelicht om wat mensen op straat te krijgen. Probeer het soepen wel altijd tot het minimum te beperken.

[afbeelding]

Maximaal oubollig: achter de wolken schijnt de zon. :P
Alleen resized.

[afbeelding]

Sorry, alweer een zonsondergang... 8-)
Resized.

[afbeelding]

Drunk...
Resized.
Heb je daar fullversions van???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.dewachter/tweakers/dar.jpg

Nog een zeilplaatje; vlak voor de finish kwam het poolse schip "Dar" ons ff vrolijk inhalen... Prachtig schip, dat wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05 15:55
Kunnen die randen niet weg? Of kun je misschien de fullversion posten of anders naar yoko@home.nl sturen? TNX

Vette shit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

firecow heeft het ook ff geprobeert
niet het resultaat wat jij had maar dit is ook wel >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/water1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/water2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/water3.JPG

jammer dat dit topic steeds wegzakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:57
Niet echt "een tandje hoger" Cubix (nofi).

Mooi pics Firecow.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Tis wel niet de allerbeste kwaliteit helaas (zag ik later pas :( ), maar hier een fotootje van een vleesetende plant die een spin opeet :) Toen ik de foto maakte leefde de spin nog en was heftig aan t spartelen. Ik dacht, daar moet ik even een foto van maken (ik had er misschien ook even een filmpje van kunnen maken ;) ).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fmark/im000012.jpg

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King of Url
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.oostendorp1/jezus.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.oostendorp1/lucht_bloem.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.oostendorp1/windmill.jpg

En nu maar hopen dat deze 3 hier ook thuis horen :)

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Dit lijkt de Arend wel ? Is dit Zuidland ? Alles lijkt te kloppen.

One of the animals has left its cage today.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Even voorproefje van pics die ik tijdens m'n trip in HK heb genomen :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/athlonkmf/hongkong/IMG_2117.jpg

1: onderbelicht

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/athlonkmf/hongkong/IMG_2119.jpg

2: overbelicht.

Beide foto's zijn van Central in HK@night@Queen's pear.
Gemaakt met de ixus en gefriemel met exposure-instellingen

Poll: Welke foto is beter?
2: overbelicht

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=4978&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King of Url
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
mrknowitall schreef op 12 september 2002 @ 23:29:
[...]

Dit lijkt de Arend wel ? Is dit Zuidland ? Alles lijkt te kloppen.
Geen flauw idee of die molen een naam heeft, maar hij staat in Vorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Als de foto's van exact hetzelfde standpunt zijn gemaakt, kan je ze misschien wel optellen en middelen in Photoshop. Misschien een geinig experimentje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Molybdenum schreef op 13 september 2002 @ 13:23:
[...]

Als de foto's van exact hetzelfde standpunt zijn gemaakt, kan je ze misschien wel optellen en middelen in Photoshop. Misschien een geinig experimentje!

Ze zijn van hetzelfde standpunt gemaakt, alleen eentje ingezoomd en andere niet.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 20:43

m0nk

16-09-2003 15.15

Ze zijn van hetzelfde standpunt gemaakt, alleen eentje ingezoomd en andere niet.
mooie foto's zelf ben ik er 8 keer geweest, en de laatste keer met een normale spiegel reflex cam. Maar heb nu fuji finexpix 2800 dus zal 12 Okt (want dan ga ik weer :) ) heel wat mooie fotootjes gaan schieten.. althans dat mag ik hopen :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/150-5027_IMG%20copy.jpg

We hadden gisteren een familiefeest op een boot en hebben we van 3 uur 's middags tot half 9 's avonds gevaren, en dat leverde een aantal mooie foto's op, waaronder deze :)

Canon Powershot G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022

Hangloozz

{ @$%&# }

King of Url schreef op 10 september 2002 @ 22:10:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.oostendorp1/lucht_bloem.jpg

En nu maar hopen dat deze 3 hier ook thuis horen :)
deez zowiezo..erg mooie plaat. Kan zo op de Grasduinen kalender :)

die platen van Firecow/Molybdenum zijn ook vette shit.
Mooi licht- en vormspel...origineel idee.

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
athlonkmf schreef op 12 september 2002 @ 23:45:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Onderbelicht ???!! Waaar ?
vind em prima !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Virus.NL schreef op 26 september 2002 @ 23:00:
[afbeelding]

We hadden gisteren een familiefeest op een boot en hebben we van 3 uur 's middags tot half 9 's avonds gevaren, en dat leverde een aantal mooie foto's op, waaronder deze :)

Canon Powershot G2
Best mooie foto! Let er wel op dat je de camera recht houdt. Je zou dit in PS nog een beetje kunnen roteren, zodat de horizon horinzontaal loopt.

• posttoast
  • Laatst online: 19:00
Afbeeldingslocatie: http://www.bovelander.net/got/elmovoetthumb.jpg

Genomen met een Ricoh RDC-7.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
athlonkmf schreef op 12 september 2002 @ 23:45:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb je nog meer pics van HK? :9~
I love HK!!!!!! Weet helaas niet wanneer ik weer ga.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022

Hangloozz

{ @$%&# }

cool, wat een vervreemdend effect heeft zo'n opname zeg :)
het is een beetje een cartooneske kattenpoot geworden.. het lijkt wel een hand..of een hand in een enorme nep kattepoot..

en tegelijkertijd straalt er ook veel macht vanuit;

Leuke foto :)

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 19:00
Hangloozz schreef op 30 september 2002 @ 23:10:
[...]

cool, wat een vervreemdend effect heeft zo'n opname zeg :)
het is een beetje een cartooneske kattenpoot geworden.. het lijkt wel een hand..of een hand in een enorme nep kattepoot..

en tegelijkertijd straalt er ook veel macht vanuit;

Leuke foto :)
Dankje :)

Ik vind het zelf ook wel grappig ja, het lijkt een beetje op de poot van Sylvester (die van de tekenfilm dus).

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met deze pic, schop ik dit topic weer omhoog...

Afbeeldingslocatie: http://ww.xs4all.nl/~poelert/snail.jpg

Een slak zo groot als mijn pinknagel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 20:26:
Met deze pic, schop ik dit topic weer omhoog...

[afbeelding]

Een slak zo groot als mijn pinknagel
Mooie scherpe foto!
Erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Jammer dat dit topic telkens wegzakt, dr zitten echt mooie staaltjes tussen :9

Misschien dat dit hier ook past?

Afbeeldingslocatie: http://knotter.dyndns.org/wouter.jpg

edit:
oeps, vergeten welke cam

Plaat is geschoten met een simpele hp photosmart 318 op autostand.

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Wokkels schreef op 10 november 2002 @ 23:59:
Jammer dat dit topic telkens wegzakt, dr zitten echt mooie staaltjes tussen :9

Misschien dat dit hier ook past?

[afbeelding]

edit:
oeps, vergeten welke cam

Plaat is geschoten met een simpele hp photosmart 318 op autostand.
Je hebt wel de omgeving weggeknipt met fotoshop oid, vind ik niet echt 100% digicam meer. ziet er wel leuk uit trouwens

mijn T.net systeemspecspagina

• dfr0st
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

2 Foto's in Eindhoven, beide op dit formaat genomen (heb nu pas een grotere flashcard daarom) met Canon Digital IXSUS. Normale instellingen.
Alleen in PS wat gekloot met Color Balance verder niks.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g_kok/eindhoven1.jpg
Stikkerdoos : Object gebruikt voor ander doel dan waar het voor was neergezet

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g_kok/eindhoven2.jpg
KIP : Contrast natuur-stad
Ook wat opvalt is dat de kip "haast" geen shaduw heeft

(mensen van eindhoven kennen de kippen wel rechts van de witte dame :) )

[ Voor 0% gewijzigd door dfr0st op 16-11-2002 00:18 . Reden: spelling ]

-

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:00
Ha leuk topic is dit :)

Ik was afgelopen augustus een beetje aan het vervelen in de tuin, kwam ik op het idee om ff met mijn sony dsc s75
Na een beetje zoeken kwam ik een vlinder tegen op een bloem, Het waaide ook nog en die bloem bewoog maar ik moet zeggen dat de foto goed gelukt is.

Edit: ik krijg het niet voor elkaar om de plaatjes hier neer te zetten dus dit is de site

http://www.angelfire.com/space/bike/vlinder.html

De plaatjes heten dsc00660klein en dsc00661klein
Voor de originele versie van 1 mb moet je klein weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norjee
  • Niet online
Dit vind ik ook wel passen...

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/condemn/fotos/sfab_4_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/condemn/fotos/sfab_3_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/condemn/fotos/sfab_5_s.jpg

Foto's gemaakt met dimage 7.. De tweede zwart-wit gemaakt, vond ik mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Norjee schreef op 15 November 2002 @ 20:34:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooie foto's !!

edit/

Deze foto heb ik laatst gemaakt bij een pand wat mijn vader aan het restaureren is in de kelder.

Ik vind hem zelf erg goed gelukt kwa licht enz

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/raymondr/kelder.jpg

Sony DSC-F505V

[ Voor 0% gewijzigd door RRX op 18-11-2002 13:23 . Reden: Merk digicam vergeten ]

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parlor_Inventor
  • Laatst online: 25-01-2023

Parlor_Inventor

I doubt, therefore I might be

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kuik/1115/newsunset/5.jpg
Waar? : De Pit, Zwolle
Wanneer : Afgelopen zaterdag
Wie? : New Sunset (Zwols punkbandje)
Waarmee? : Olympus C2040z
Fotosoep? : Nee

...And the world goes on racing, like the world always will...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maca
  • Laatst online: 30-04-2022
Norjee die derde vind ik helemaal top voor de contest!

Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parlor_Inventor

Parlor_Inventor

En nog wat fotootjes die ik in Juli gemaakt heb (dit zijn de beste concertfoto's uit een serie van zo'n 450 stuks. De rest van het DP festival staan op http://members.lycos.nl/dpfest2002/ )

(alle pics met Olympus C2040z)

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kuik/gt/1.jpg
Wanneer : 13 Juli
Wie? : Lionheart (Noorse emo-band)

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kuik/gt/2.jpg
Wanneer : 13 Juli
Wie? : Silence The Foe (Noorse hardcore-band)

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kuik/gt/3.jpg
Waar? : De Kei, Ede
Wanneer : 20 Juli
Wie? : The Blamed (Amerikaanse hardcore-band)

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kuik/gt/4.jpg
Waar? : De Kei, Ede
Wanneer : 20 Juli
Wie? : The Dead Pipo's (stel halve zolen uit Assen, Nunspeet en Hattem)

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kuik/gt/5.jpg
Waar? : DP Fest, Noorwegen
Wanneer : 24 Juli
Wie? : Helldorado (Noorse rockband)

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kuik/gt/6.jpg
Waar? : DP Festival, Noorwegen
Wanneer : 25 Juli
Wie? : Selfmindead (Noorse hardcoreband)

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kuik/gt/7.jpg
Wanneer : 26 Juli
Wie? : Umbrella (Noorse punkband)

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kuik/gt/8.jpg
Wanneer : 27 Juli
Wie? : Een graffitti-artiest

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kuik/gt/9.jpg
Wie? : Silver (Noorse punk-rock'n'roll-band)

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~kuik/gt/10.jpg
Wie? : Moonlake (Belgische indieband)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parlor_Inventor

Parlor_Inventor

maca schreef op 18 november 2002 @ 16:07:
Norjee die derde vind ik helemaal top voor de contest!
Ik vind de tweede mooier voor de contest.

De derde is op zich het mooiste maar straalt geen grijsheid en grauwheid uit. Door de kleuren wordt er leven gesuggereerd zonder dat je het ziet en zonder dat er zelfs directe aanwijzingen voor zijn. En dat is zeker weten knap gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
[afbeelding]
KIP

Dit is natuurlijk de topper :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Norjee schreef op 15 november 2002 @ 20:34:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

De tweede vind ik het mooiste, zwartwit maakt contrasten veel beter, ik maak zelf ook foto's van installaties en gesloten fabrieken, mijnen,etc. maar met een spiegelreflex toestel, als ik een scanner had... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

athlonkmf schreef op 12 September 2002 @ 23:45:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben een beginner maar die poll lijkt me zinloos.

Als je het witte linkse gebouw wilde fotograveren dan neem je de overbelichte, wilde je een winkelstraat voor de achtergrond in een webpage dan neem je de onderbelichte.. toch ? :?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze staat ook al in het gewone digi-foto topic, maar ik vind zelf dat 'ie toch wel een 'tandje hoger' is. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/LeathermanSmall.jpg

Alleen een feather-randje er omheen gelegd en geresized.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2002 19:56 . Reden: Iets andere versie geplaatst... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 09:18:
Deze staat ook al in het gewone digi-foto topic, maar ik vind zelf dat 'ie toch wel een 'tandje hoger' is. :)

[afbeelding]

Alleen een feather-randje er overheen gelegd en geresized.
heel erg mooi gemaakt! deze hoort hier idd echt thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
elektrotechniek kan wel mooi zijn...
Afbeeldingslocatie: http://donderdraak.xs4all.nl/foto1.jpg
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.