one word: OMFG!
volgensmij zit je al sinds gister bij mij en ben je sinds vanochtend weer gekomen en gah je nu weer weg (23.04 uur)..Op zondag 24 maart 2002 22:56 schreef M3ga_Man het volgende:
NICE man![]()
uhm.... had ik hem niet al gezien
btw we zijn nu echt zow goed als klaar.. nu nog de waterkoeling en frontje...
geen plaats ervoorOp zondag 24 maart 2002 22:59 schreef Go0s het volgende:
Krijgt die P3 geen cdromVoor de rest:
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Vette mod word dit. Leuk gedaan ben benieuwd naar het frontje hihihi
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Verwijderd
D8 t nie...Op zondag 24 maart 2002 22:56 schreef Mary Wana het volgende:
dus je gaat er ook eentje voor mij bouwen
Hij komt in een flightcaseOp zondag 24 maart 2002 22:56 schreef ajampaniki het volgende:
Tziet er iig goed uit. Maar wat gaan jullie nou gebruiken om de voor en achterkant te bekleden. Kneem aan dat jullie het niet zo laten? En er u toch een waterkoeling unit in komen?
check deel 1 van dit topic..
Waterkoeling is on tha way...
Verwijderd
tja wat kan ik er nog aan toevoegen, tis gewoon 
weer van die mensen waarbij geld keine rolle spielt
uhm.. tis niet wat je denkt.. ksta namelijk dik in de min bij me vader.. maarja tis me vader dus geen rente en betaal wel wanneer ik geld heb en dat is zodra ik me salaris eindelijk es krijg van feb. en daarna maart erachteraan..Op maandag 25 maart 2002 00:36 schreef Hermanator het volgende:
tja wat kan ik er nog aan toevoegen, tis gewoon
Ziet er echt goed uit! 
Ben benieuwd hoe je de buitenkant gaat afwerken!
Verwijderd
Charter je pa gewoon als sponsorOp maandag 25 maart 2002 00:38 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
uhm.. tis niet wat je denkt.. ksta namelijk dik in de min bij me vader.. maarja tis me vader dus geen rente en betaal wel wanneer ik geld heb en dat is zodra ik me salaris eindelijk es krijg van feb. en daarna maart erachteraan..
veel succes verder maar het zal wel lukken als ik het huidige resultaat zie
uhm.. aan de buitenkant valt niet veel af te werkenOp maandag 25 maart 2002 00:43 schreef gjrebels het volgende:
Ziet er echt goed uit!
jaja de enige echte cubx met ata66 poorten helaas maarja ben er wel tevree mee met het boardjeOp maandag 25 maart 2002 00:56 schreef Klubbheads het volgende:
Hey een CUBXwat een vette mod !!!
Verwijderd
dit is geen caseMOD
dit is gewoon casebuilding
/me is heel erg scherp vannacht
en heeft sinds zaterdagmiddag ook een casemod
zie : [topic=447908/1/200]
dit is gewoon casebuilding
/me is heel erg scherp vannacht
zie : [topic=447908/1/200]
ziet er goed uit nico's 
volgens mij kunnen jullie beter wat multiplex aan de zijkant van jullie frame monteren en dat 19" inch rack aan mij doneren
toch?!
volgens mij kunnen jullie beter wat multiplex aan de zijkant van jullie frame monteren en dat 19" inch rack aan mij doneren
Verwijderd
Mooie spaanders me reetOp dinsdag 12 maart 2002 00:11 schreef ETM het volgende:
[afbeelding]
lekker scherp boortje
mooie spaanders
Wel mooie mod trouwens., Je zet me aan het denken
Sweet!!!!!!!
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
uhm daar heb ik niet bepaald ruimte voor.. dus gewoon een radiator...Op maandag 25 maart 2002 08:43 schreef SiQDiZ het volgende:
w00t!![]()
helemaal vet als je een bong in je kast inbouwt i.p.v een radiator
Wordt steeds mooier.
* Cryolite moest eerst weer eventjes 3 pagina's doorworstelen nadat ie een weekendje niet ingelogd was geweest
* Cryolite moest eerst weer eventjes 3 pagina's doorworstelen nadat ie een weekendje niet ingelogd was geweest
Verwijderd
Ik heb ff vrij tussen 2 tentamens, dus ik d8, laat ik es wat actiepics van ReseTTim posten... 

Resettim bezig met verwijderen mobo uit case...

ReseTTim met het P4 mobo in ze handen...
Check ze kop...
Zo, ik ga maar weer eens verder leren....
TNX for the replies so far...
Resettim bezig met verwijderen mobo uit case...
ReseTTim met het P4 mobo in ze handen...
Check ze kop...
Zo, ik ga maar weer eens verder leren....
TNX for the replies so far...
Neem aan dat dit niet zijn echte hoofd is
Leuk hoofd, heeft ie dat al sinds zijn geboorte of heeft ie die ook gemod/laten modden?
voordat jullie strax denken hoe ik eruit zie post ik dan maar een foto van mij..
Verwijderd
kijk dat begint er al op te lijken 
btw, tim... zet je al die foto's ook nog een keertje op 1 website? zou wel zo makkelijk zijn..
btw, tim... zet je al die foto's ook nog een keertje op 1 website? zou wel zo makkelijk zijn..
tuurlijk komt dat.. maar eerder een fotoshoot dan een HOW TO.. ivm ik het niet echt leuk zow vinden al mensen het spies na zullen bouwen..Op maandag 25 maart 2002 14:37 schreef SeVeN het volgende:
kijk dat begint er al op te lijken
aangezien me server waar me site op staat down is en ik nog bezig ben met me werk(stage) en casemod ff geen tijd daarvoor dus..
Verwijderd
offtopic:
[quote]
Op maandag 25 maart 2002 00:38 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
uhm.. tis niet wat je denkt.. ksta namelijk dik in de min bij me vader.. maarja tis me vader dus geen rente en betaal wel wanneer ik geld heb en dat is zodra ik me salaris eindelijk es krijg van feb. en daarna maart erachteraan..
[/quote]
Wat dacht je van het gras maaien voor 50 euro?
[quote]
Op maandag 25 maart 2002 00:38 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
[/quote]
Wat dacht je van het gras maaien voor 50 euro?
Maarre, echt een super case!!
lol, tim ik d8 ff dat je een nieuw kapsel had

maareh, ik heb ze nu gezien... de pics
hier is t inet wat sneller dan thuis en het was toch al wat te laat
(ik heb nu dus maar een paar uurtjes geslapen
)
hey maar nu dus nog ff wat langere ide kabeltjes en in die case erm persen dus?
ow en natuurlijk nog ff kijken of je dr nog mee de trap af kan, gl
maareh, ik heb ze nu gezien... de pics

hey maar nu dus nog ff wat langere ide kabeltjes en in die case erm persen dus?
damnOp maandag 25 maart 2002 14:00 schreef ReseTTim het volgende:
voordat jullie strax denken hoe ik eruit zie post ik dan maar een foto van mij..
[afbeelding]
NOFi
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Jullie zijn GOED bezig! 
Erg netjes hoor!
Erg netjes hoor!
damn echt vet hoor !!
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Jezus man,
voordat je dit topic eindelijk doorgeworsteld bent....
Maaruh
voordat je dit topic eindelijk doorgeworsteld bent....
Maaruh
Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)
ReseTTim, wat mij betreft heb je de originaliteitsprijs allang gewonnen!
Heel mooi gedaan, ik ben ook heel benieuwd naar de uiteindelijke resultaat en de HOWTO
Heel mooi gedaan, ik ben ook heel benieuwd naar de uiteindelijke resultaat en de HOWTO
Verwijderd
Jezus, waar moet ik al die pics vandaan halen....Op maandag 25 maart 2002 16:41 schreef 5chaap2k het volgende:
**more**PICS!**

Me camera maakt nu al overuren...
Ik zal nog ff kijkuh of ik wat in me 'argief' heb zitten wat de moeite waard is..
Ik vind dit een heel leuk id, om zo het project te volgen... alleen ik erger me er een beetje aan dat iedereen de hele tijd om plaatjes zeurt... want volgens mij komen die er wel als ze weer wat gedaan hebben aan de case... het komt vanzelf wel
Tim, Ik wil je wel in de hall of fame hebben, maar ik moet jou toestemming hebben. Krijg ik die?
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
jij begrijpt hetOp maandag 25 maart 2002 16:50 schreef Riannuh het volgende:
Ik vind dit een heel leuk id, om zo het project te volgen... alleen ik erger me er een beetje aan dat iedereen de hele tijd om plaatjes zeurt... want volgens mij komen die er wel als ze weer wat gedaan hebben aan de case... het komt vanzelf wel
JIJ, krijg hierbij de toestemming om mij in the hall of fame plaatsen.. maar plaats je dan wel ff de url waar hij komt te staan...Op maandag 25 maart 2002 17:03 schreef XyonN het volgende:
Tim, Ik wil je wel in de hall of fame hebben, maar ik moet jou toestemming hebben. Krijg ik die?
Tja, Tim en Oeloe. Ziet er puik uit
Hij wordt kleiner dan wat ik in m'n ged8e had.... Dus het zal wel schelen met het (totaal)gewicht.
Iig red je de 'deadline' wel voor NWD
Ik zal wel ff lanxkomen daaro (áls ik het kan vinden
) En zou Oeloe er dan ook zijn
Zo ja, dan neem ik ff m'n koffer mee om ook daar een paar fotootjes ervan te kunnen maken...
Hoe breed is je trap
(aangezien ik die tuin zie van je
)
Iig red je de 'deadline' wel voor NWD
Hoe breed is je trap
Verwijderd
Zo, ik heb maar weer ff wat gedaan aan de case om meer foto's te kunnen maken...Op maandag 25 maart 2002 16:50 schreef Riannuh het volgende:
Helaas moest, gezien het feit de case bijna af is, de zaag er in zetten. Anders kon ik geen nieuwe pics maken...
Meteen maar begonnen met het Mo(LL)DDen van de Enermax...
/me verveelde zich

Verwijderd
ik neem vandaag nieuwe hosting(als me pa thuis isOp maandag 25 maart 2002 14:44 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
tuurlijk komt dat.. maar eerder een fotoshoot dan een HOW TO.. ivm ik het niet echt leuk zow vinden al mensen het spies na zullen bouwen..
aangezien me server waar me site op staat down is en ik nog bezig ben met me werk(stage) en casemod ff geen tijd daarvoor dus..
Oeloe, fotosoepen is ook een vak 
Ik denk, als je dat doet, je nooit meer bij Timmie lanx mag komen
Wordt je weggepleurd net zoals die ene gast in die serie: "the Fresh prince" 
en euhhhh, moest je niet leren ofzo?!?!
Ik denk, als je dat doet, je nooit meer bij Timmie lanx mag komen
en euhhhh, moest je niet leren ofzo?!?!
die zaag is een beetje te groot om echt te lijken maarja ik schrok wel heel ff(0,56 sec om precies te zijn)
Verwijderd
Op maandag 25 maart 2002 19:23 schreef MasterOverdrive het volgende:
ik schrok ff maar gelukkig ben je maar aan't soepen
5 min of fotosoep for fun...Op dinsdag 26 maart 2002 19:03 schreef JTW het volgende:
die zaag is een beetje te groot om echt te lijken maarja ik schrok wel heel ff(0,56 sec om precies te zijn)
Sorry if I scared you..
v/d week weer nieuwe pics...
Kewle mod man!Op maandag 25 maart 2002 14:00 schreef ReseTTim het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Ik zie dat het al helemaal voor mekaar is met je lexaanplaat tim. Die hele mod van je vind ik trouwens echt schitterend vakwerk!!
jepzOp dinsdag 26 maart 2002 23:56 schreef noki_JA het volgende:
Ik zie dat het al helemaal voor mekaar is met je lexaanplaat tim. Die hele mod van je vind ik trouwens echt schitterend vakwerk!!
ik gah morgen de 90cm rounded cables ophalen bij het postkantoor... oeloe komt dan ook langs nog dus dan zullen we nog wel ff een foto maken, als de knal mooie blauwe kabels erin zitten..
uhm ff denken.. 2 mobo's, 2 voedingen, aantal hddz//Op woensdag 27 maart 2002 01:00 schreef Anthrax het volgende:
wat is de bedoeling met die 2 mobo's?
1 pc en 1 andere pc voor server op lanparties en gewoon pc voor thuis
hij wordt steeds mooier
http://www.NUiPhone.nl/
Bwha, daar moet je nu nog ver nadenkenOp woensdag 27 maart 2002 01:13 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
uhm ff denken.. 2 mobo's, 2 voedingen, aantal hddz//
1 pc en 1 andere pc voor server op lanparties en gewoon pc voor thuis
Trouwens, ziet er erg mooi uit jongeman!
tuurlijk weet ik wel wat ik gah maken.. sterker nog kheb het al gemaakt..Op woensdag 27 maart 2002 18:03 schreef maartenb het volgende:
[..]
Bwha, daar moet je nu nog ver nadenkendus je weet nog niet wat je gaat maken
Trouwens, ziet er erg mooi uit jongeman!
tis gewoon een workstation P4-1.7@1.87 en een P3-700@805 die thuis gewoon gaat draaien als 2e pc en op lanparties als FTP/ game server..
btw kheb vandaag me rounded blauwe kabel gehad
vanavond fotoz..
Verwijderd
oke dan beterzzOp maandag 25 maart 2002 14:44 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
tuurlijk komt dat.. maar eerder een fotoshoot dan een HOW TO.. ivm ik het niet echt leuk zow vinden al mensen het spies na zullen bouwen..
DAMN, waar halen jullie het geld vandaan??? Zeker zoontje van Santa ofzow ghi ghi ghi
Verwijderd
Goed het topic lezen hoor...Op woensdag 27 maart 2002 18:53 schreef MauriX het volgende:
DAMN, waar halen jullie het geld vandaan??? Zeker zoontje van Santa ofzow ghi ghi ghi

punt 1) Hoezo we
samen met ReseTTIM...
punt 2) ReseTTim hééft geen geld meer...
/me gaat vannavond maar weer es pics maken...
Isse goed. In me sig staat de URL. Ik ga nu alvast plaatjes verzamelen. Ik vermeld jou EN Oeloe in de page.Op maandag 25 maart 2002 17:14 schreef ReseTTim het volgende:
JIJ, krijg hierbij de toestemming om mij in the hall of fame plaatsen.. maar plaats je dan wel ff de url waar hij komt te staan...
Zodra je nieuwe page staat zet ik er wel effe een link naar.
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
tijd voor foto's oeloe, tik weg die bak koffie en schieten met die hap.
http://www.NUiPhone.nl/
Mee eensOp woensdag 27 maart 2002 20:16 schreef Diaboluzzz het volgende:
/me hier, gepost op pc ReseTTim..Op woensdag 27 maart 2002 20:16 schreef Diaboluzzz het volgende:

Ik was aan het schieten in CS, is dat ook goed...
OK, maar dan wil ik eerst koffie...

ReseTTim.... KOFFIE!!!
pics komen aan einde van de avond
[edit]
dit is dus ReseTTim weer onder me eigen post.. tis niet mijn pc!! want ik heb geen gare P3-500
Verwijderd
Logboek van Casemod.
veleden:
21:11 : geen pics.. tweakers wachten af.
toekomst:
21:41 : geen pics.. tweakers worden onrustig
21:59 : Rellen uitgebroken in Utrecht
22:30 : Nederland op z'n kop
veleden:
toekomst:
Zag je dat in een glazen bol, door kaarten of in koffie drapOp woensdag 27 maart 2002 21:11 schreef MasterOverdrive het volgende:
Logboek van Casemod.
veleden:
toekomst:
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
ziet er goed uit tot nu toe!
ik heb 2 vraagjes (ik weet niet of ze al gesteld zijn, maar ik heb ff geen zin om 300 repleys door te browsen)
1: hoe kun je nu je HD's/CD-r's eruit halen? de schroefies zijn nu toch afgedekt met die 2 mobo-trays?
2: je zei dat die case heerlijk stil was... dan heb je zeker die coolermaster HD koelers uit staan? of was het ironisch bedoeld?
suc6 met modden, en ik w8 :9~-end op het eindresultaat
ik heb 2 vraagjes (ik weet niet of ze al gesteld zijn, maar ik heb ff geen zin om 300 repleys door te browsen)
1: hoe kun je nu je HD's/CD-r's eruit halen? de schroefies zijn nu toch afgedekt met die 2 mobo-trays?
2: je zei dat die case heerlijk stil was... dan heb je zeker die coolermaster HD koelers uit staan? of was het ironisch bedoeld?
suc6 met modden, en ik w8 :9~-end op het eindresultaat
Tijd voor pics dacht ik zo....
kan niet wachten
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Die gast heeft echt geld over, kijk dat bureau booorde vol toch..
Die pics komen vanzelf, ga nou niet elke tien minuten zitten schreeuwen over pics.
Vind je het gek dat dit topic en het vorige deel zo groot worden....
Vind je het gek dat dit topic en het vorige deel zo groot worden....
Kwestie van op tweakers.net "vraag & aanbod" checken...Op woensdag 27 maart 2002 22:02 schreef jackel7007 het volgende:
Die gast heeft echt geld over, kijk dat bureau booorde vol toch..

Da's mooi om te horen dat de kabels lang zat zijn...
Die pics zouden vandaag toch komen?
* themaxter begint toch wel beetje ongeduldig te worden
* themaxter begint toch wel beetje ongeduldig te worden
uhm.. kheb pics binnen enkele minuten zullen ze komen zal ze wel per 2 ff post weizigen dan weten jullie dat..
Lol exact om 00:00Op donderdag 28 maart 2002 00:00 schreef Oeloe het volgende:
Ok, dan post ik wel de 1e
[afbeelding]
Zo ReseTTim, nu jij de rest...
Hoe groot is dat ding wel niet?
een woord.....
:9~:9~
GEIL
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Verwijderd
Er zit nog een stikkertje op je frame 
je moet het natuurlijk wel netjes afwerken.
Verder wel een lijpe aluminium case inhoud geval.
(hoe noem je dit nu eigenlijk
)
een case is wat eromheen zit (de flightcase dus)
je moet het natuurlijk wel netjes afwerken.
Verder wel een lijpe aluminium case inhoud geval.
(hoe noem je dit nu eigenlijk
een case is wat eromheen zit (de flightcase dus)
hij is ff snel opgemetenOp donderdag 28 maart 2002 00:05 schreef Brazza het volgende:
Hoe groot is dat ding wel niet?
53 breedte van voorkant x 50 hoogte x 63cm zijkant incl. de deksels..
me acdsee is zwaar verneukt dus Oeloe zal alle fotoz uppen en hiero posten.. dan weten jullie dat ook..
Hij is wel heel FAT! Maar wat zijn dat voor beugels/klemmen aan de zijkant; Deurtje?
Verwijderd
Heel goed gedaan!!
Maar... is het niet beter als je de mobo's op de andere 'zijden' van de case vastmaken? Voor goede cooling bedoel ik.
Maar... is het niet beter als je de mobo's op de andere 'zijden' van de case vastmaken? Voor goede cooling bedoel ik.
dit is een professioneel audio 19" rack. normaal worden hier versterkers en dat soort troep ingehangen.. die dingen aan de zijkant zijn dus beugels waarmee je het vast gaat maken en daarmee gah ik het frame ook vast maken en het front ook...Op donderdag 28 maart 2002 00:20 schreef Brazza het volgende:
Hij is wel heel FAT! Maar wat zijn dat voor beugels/klemmen aan de zijkant; Deurtje?
dit is slimmer.. ik kan nu altijd bij mijn mobo zonder dat ik moeilijk hoef te doen.. je kan namelijk niet zow ff de mobo eruit schuiven en op deze manier kan je altijd er zow bij zijn.. frame uit de case en je kan er bij.. kabels zijn op deze manier ook mooi weggewerkt.. alle kabels verdwijnen meteen en je ziet geen enkele kabel over de mobo gaan en voor waterkoeling vind ik dat wel fijn...Op donderdag 28 maart 2002 00:21 schreef sAiKoKiLa het volgende:
Heel goed gedaan!!
Hoe kan je in hemelsnaam 2 moederborden aan elkaar hangen. Ik weet dat het het mogelijk is (clustering) maar weten jullie daar zoveel vanaf?
Verwijderd
Zie hier, de foto's van vandaag... 
gisteren dus..

De rounded cables...

Wat een kabelzooi..

Het P4 moederbord met backplate + blauwe ATA kabels...

En voor de leifhebbers... de case weegt tot nu toe ruim 18 kilo

Zo hbb we de case gewogen..

Bijna klaar...

De 8erkant...

Hummz.... de pci kaarten in de P3 hangen er een beetje gaar bij

Grote fans @ 8erkant voor radiator..

Het rack in volle glorie..

En nog één in zijn natuurlijke omgeving..
Zo, dit was het denk ik weer voor deze week..
Ik hoop dat dit jullie voorlopig ff tevreden houdt..
gisteren dus..

De rounded cables...
Wat een kabelzooi..

Het P4 moederbord met backplate + blauwe ATA kabels...
En voor de leifhebbers... de case weegt tot nu toe ruim 18 kilo
Zo hbb we de case gewogen..
Bijna klaar...

De 8erkant...
Hummz.... de pci kaarten in de P3 hangen er een beetje gaar bij

Grote fans @ 8erkant voor radiator..
Het rack in volle glorie..
En nog één in zijn natuurlijke omgeving..

Zo, dit was het denk ik weer voor deze week..
Ik hoop dat dit jullie voorlopig ff tevreden houdt..
met een soldeerbout kan allesOp donderdag 28 maart 2002 00:32 schreef Brazza het volgende:
Hoe kan je in hemelsnaam 2 moederborden aan elkaar hangen. Ik weet dat het het mogelijk is (clustering) maar weten jullie daar zoveel vanaf?
maareh hoe kom je erbij dat ik 2 mobo's aan elkaar wil gaan hangen?? het zijn gewoon 2 apparte pc's in 1 case..
Ziet er erg ruig uit

Nice job... Very nice
Nice job... Very nice
Mhh nice..
Maar wat heb je eraan? Niet dat ik jullie project afkraak ofzo. Maar Hiermee kan je dus met 2 mensen met 1 pc naar een LAN party? Dubbel zo veel plezier
Maar wat heb je eraan? Niet dat ik jullie project afkraak ofzo. Maar Hiermee kan je dus met 2 mensen met 1 pc naar een LAN party? Dubbel zo veel plezier
Verwijderd
IDD, jij heb m door...Op donderdag 28 maart 2002 00:37 schreef Brazza het volgende:
Mhh nice..
Verwijderd
Erg mooi resultaat, wat gaan jullie er nog aan doen?
frontjes/lichjes
of zoeits?? 
aniwayz, je kan nu al trots zijn om wat je hebt !
nice work !
nu wordt het al laat dus ga ik
, n8 n8
frontjes/lichjes
aniwayz, je kan nu al trots zijn om wat je hebt !
nice work !
nu wordt het al laat dus ga ik

Dit topic is gesloten.