ik heb nu deze case vanaf het begin gevolgd, en hij is echt gaaf
mooi mooi mooi
mooi mooi mooi
Ze doen het idd alleen om de kosten van 2 pc's te besparen op een LANOp donderdag 28 maart 2002 00:37 schreef Brazza het volgende:
Mhh nice..
Maar wat heb je eraan? Niet dat ik jullie project afkraak ofzo. Maar Hiermee kan je dus met 2 mensen met 1 pc naar een LAN party? Dubbel zo veel plezier
Verwijderd
bouw gewoon een mod karretje erbij (niet gestuurd door win98 want dan crashed die de hele tijdOp donderdag 28 maart 2002 00:41 schreef Brazza het volgende:
Hehe..
Maar Zou het niet cooler zijn om ze aan elkaar te koppelen? (of dit uberhaupt mogelijk is) Maar hier zitten aardig wat uurtjes in lijkt mij.
18KG! moet je wel bijkomen na een LAN party..
ok ff op een rijtje wat moet er nog gedaan worden...Op donderdag 28 maart 2002 00:39 schreef Ussie het volgende:
Erg mooi resultaat, wat gaan jullie er nog aan doen?
frontjes/lichjesof zoeits??
aniwayz, je kan nu al trots zijn om wat je hebt !
nice work !
nu wordt het al laat dus ga ik, n8 n8
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Oerbrood!
Verwijderd
Nog een rijtje van Oeloe er bij..Op donderdag 28 maart 2002 00:45 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
ok ff op een rijtje wat moet er nog gedaan worden...
- front(je)
- schakelelaars
- ccfl
- waterkoeling
[bla]
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Oeloe slaapt op dit moment.. al deze fotoz zijn gemaakt met de Fuji Finepix 6900 Zoom, een digicam van fl 2200,= maarja dan heb je ook mooie fotozOp donderdag 28 maart 2002 00:57 schreef Cybersijp het volgende:
samenvatting:
hij vraagt waarmee zijn deze pics gemaakt..
prijsje wat het ong. mij gekost heeft wordt wel bekend zodra ik me case volledig af heb..Op donderdag 28 maart 2002 00:52 schreef Chevalric het volgende:
Wat heeft dit megaproject je tot nu toe gekost joh?
Supercoole case hoor, maar ik denk dat het mij net ff te prizig zou worden, of ..... verras me, hehe
Verwijderd
Dank u..Op donderdag 28 maart 2002 00:57 schreef Cybersijp het volgende:
Oeloe,
Iedereen zeurt nogal veel om pics maar eh vind je het raar?
De afgebeelde pics zijn van een goeie kwaliteit,en zijn ook nog eens gewoon top genomen.
Maar nu ga ik ook es zeuren, en wel om wat voor digicam gebruik jij eigenlijk?Ik heb die vraag in dit "giga"grote topic nog niet gehoord eigenlijk.
Btw Case is getting more and more
Verwijderd
bijna 9 dagen later...Op woensdag 20 maart 2002 08:43 schreef Got het volgende:
[..]
Mee eens, maar je kunt het natuurlijk ook overdrijven... vind 3 uur toch wel het maximum als ik om 8 uur weer op moet..
Nou volgens mij is dit het record inmiddelsOp donderdag 28 maart 2002 03:33 schreef cameo_k het volgende:
Megamooi project aan het worden Tim en Oeloe.Respect.
Maar ... je de teringherrie kan negeren Tim. Viel spass damit.:)
Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!
ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680
http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
hahah inderdaadOp donderdag 28 maart 2002 09:45 schreef Artixxx het volgende:
Oei Oei Oei Heel creatief je moet d'r maar zin in hebben.
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Verwijderd
Dank u....Op donderdag 28 maart 2002 09:38 schreef Cryolite het volgende:
Wordt steeds mooier en inderdaad, die pics zijn van een zeer goede kwaliteit, gratz Oeloe.
* Cryolite had weer eens een doekje en een bakje nodig voor het kwijlen
ik denk dat hoogstends over een tijdje dualboot inkomt want win2k staat nu op beide systemen en die werken perfect, me P3-700@805 heeft nog kracht genoeg om alle spellen te spelen die er op dit moment op de markt zijn.. dus volledig linux ben ik nog niet van plan..Op donderdag 28 maart 2002 11:47 schreef DeaT het volgende:
hey tim welk OS moet er dan op de server komen? iets als freebsd of een linux variant?![]()
op het gamestation komt zeker win2k of xp...
jepz daan, weet je nog wat we perse moesten kopen... nou dat ligt er nu nog in.. ik gah zodra ik weer es naar school gah es kijken of ik het kan verkopen/terug brengen bij het winkeltje..Op donderdag 28 maart 2002 11:49 schreef DeaT het volgende:
ho! wat zie ik nu? ligt die "van beek" zak daar onder je bureau?!![]()
"Stuk af dremelen"!!!!!!! Daar gebruik je toch een handzaag of een decoupeerzaag voor!Hij is alleen iets te groot dus moeten we een stuk er af dremelen
Macbook Pro
Nu maak je ons alweeer nieuwsgierig!!!!quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 28 maart 2002 11:49 schreef DeaT het volgende:
ho! wat zie ik nu? ligt die "van beek" zak daar onder je bureau?!
--------------------------------------------------------------------------------
jepz daan, weet je nog wat we perse moesten kopen... nou dat ligt er nu nog in.. ik gah zodra ik weer es naar school gah es kijken of ik het kan verkopen/terug brengen bij het winkeltje..
#StopBurningStuff
ok.. denk ff na, tis geen alu en met een handzaag hebben we al geprobeert tis KUT werk.. ok dan gaan we naar de decoupeerzaag.. de decoupeerzaag moet je veel kracht op zetten, je hebt last van een opstaand randje, dat is dus een probleem of het buigt om en als je het omdraait kan je niet zagen..Op donderdag 28 maart 2002 11:57 schreef RetepV het volgende:
"Stuk af dremelen"!!!!!!! Daar gebruik je toch een handzaag of een decoupeerzaag voor!
Van Beek, dat is een winkel waar we van school allemaal spullen moesten kopen als speciale linialen, potloden ed. het leuke is ik en DeaT kozen voor een ICT opleiding dus we hebben weinig tot niks ervan gebruikt maar wel ong fl 250,= ervoor uitgegeven.. tenminste me vader dan..Op donderdag 28 maart 2002 12:04 schreef Cookiemonstar het volgende:
Nu maak je ons alweeer nieuwsgierig!!!!![]()
Hetzelfde als bij ons dus.Op donderdag 28 maart 2002 12:08 schreef ReseTTim het volgende:
Van Beek, dat is een winkel waar we van school allemaal spullen moesten kopen als speciale linialen, potloden ed. het leuke is ik en DeaT kozen voor een ICT opleiding dus we hebben weinig tot niks ervan gebruikt maar wel ong fl 250,= ervoor uitgegeven.. tenminste me vader dan..
me PÆR casemod staat idd op dit moment leeg.. maar ik hou hem wel omdat ik hem misschien altijd nog kan gebruiken. its ook me eerste casemod en ik vind hem goed gelukt waardoor ik hem nog gah houden....Op donderdag 28 maart 2002 13:48 schreef DeaT het volgende:
we kunnen nu wel heel l33t kleurplaten inkleuren![]()
maareuh, nog weer ff over je fliegkassy mod. dr zit dus ook je oude comp in, uit die blauwgespoten kast.... maar heb je dan nu niet weer een blauwe kast over? of zie ik het weer verkeert?
en komme dr ook raampjes en lampjes in je nieuwe dualcase?
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
Verwijderd
woei jij mag ook welleens opruimen daar... moet ik me moeder ff sturen?Op donderdag 28 maart 2002 11:10 schreef Oeloe het volgende:
Lieve tweakers, dank voor het aanbod van een 2e backblate...
MAAR, we hebben er nog één...
Dit is m...
[afbeelding]
Hij is alleen iets te groot dus moeten we een stuk er af dremelen...
Nu hadden we alleen het probleem dat Dissection ooit de dremel van ReseTTim heeft geleend en dat we op dit moment zonder dremel schijfjes zitten..
We moeten dus alleen nog ff nieuwe schijfjes halen en het te lange stuk er af dremelen...
[..]
Dank u....
Hier dan nog maar een pic van de 'Natuurlijke omgeving'
[afbeelding]
De case voelt zich al helemaal thuis...
Verwijderd
Het is ReseTTim ze kamer hoor...Op donderdag 28 maart 2002 17:39 schreef SeVeN het volgende:
[..]
woei jij mag ook welleens opruimen daar... moet ik me moeder ff sturen?
Tim, ik woon in haarlem, en heb nog wel een dremelschijffie voor je in de aanbieding. Ik wil um wel langs komen brengen (als je in haarlem woont althans)Op donderdag 28 maart 2002 11:51 schreef ReseTTim het volgende:
[lang verhaal]
of iemand moet voor mij die in de buurt van Haarlem woont ook een mooie smalle backplate en niet zon dikke.. als dat zow is dat scheelt dat ons mooi weer dremelen..
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Verwijderd
[off topic]Op donderdag 28 maart 2002 19:25 schreef Emphelator het volgende:
keb de topic doorgelezen en je casie ziet r zeer strak uit, ben benieuwd naar t eindresultaat
malleo omnia consentiunt
Verwijderd
Verwijderd
pc1 specs:Op donderdag 28 maart 2002 20:41 schreef GUBO het volgende:
Wat zijn nou de precieze specs
hij gaat dan sekers mee. geloof me ik zou hem nu al kunnuh meeslepenOp donderdag 28 maart 2002 21:06 schreef Swatch het volgende:
Zo echt een toppertje Tim net zo als die Blauw/paarse Peer van je !
Hoop die Vierkante doos ook snel op NWD 11 te zien
LOL
Verwijderd
uhm.. zoek jij een plekje dan plaats ik hem erinOp vrijdag 29 maart 2002 00:49 schreef KingOfDos het volgende:
maak je er ook een hub/switch in? ik heb daar nog nix over gelezen. wel zo makkelijk @ lanparty's
en maak er dan ook een powerbat(hoe heet zoon ding ook al weer?) in
Verwijderd
Idd Oeloe MO(L)D allesOp vrijdag 29 maart 2002 00:44 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
* Creative Labs Geforce I DDR 32Mb gemod naar een Nvidia Ge-Force Quadro I 32Mb + Blue Orb
[..]
uh mijn Geforce heb je gedaan met een klein boutje!! in de winkel, weet je nog.... die geforce2 is gesoldeerd met een 40Watt bout.Op vrijdag 29 maart 2002 10:24 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Idd Oeloe MO(L)D alles
en dat met een 40 watt soldeerbout
Tevens heb ik al gemod een:
- geforce2 => quadro 2
- promise fasttrack => Raid kaart
- div. baybussen...
- en nog vele meer!!
/me heeft tegenwoordig ook een mooi klein boutje voor dat soort dingen..
het klpt dat je het nog niet weet dat ie klaar is, want hij is nog niet helemaal klaar... me pc draait er wel al in maar we zijn nog niet helemaal klaarOp vrijdag 29 maart 2002 13:28 schreef atmoz het volgende:
WOW ---> supervet!!! ik wist niet dat die al klaar was... Echt een supermod. tering hey, alles echt superdeluxe mooi afgewerkt. Klasse werk.
Complimenten!!!!! En keep up the good work feat. keep on modding
Waarom 2 ethernet kaarten per pc? load sharing ofzo?Op vrijdag 29 maart 2002 00:44 schreef ReseTTim het volgende:
pc1 specs:
* 2x 3com Ethernetkaart 10/100Mbit
Mijn 2de computer specs
* 2x 3com Ethernetkaart 10/100Mbit
omdat ik bijv. met me buurjongen een netwerk heb en ik wil op campzone wil ik van me P3 wil ik hem trunken..Op vrijdag 29 maart 2002 17:39 schreef AMDtje het volgende:
[..]
Waarom 2 ethernet kaarten per pc? load sharing ofzo?
Verwijderd
Verwijderd
Geld = op...Op zaterdag 30 maart 2002 04:02 schreef MeAndMyself het volgende:
jezus, heb je tevele geld+tijd ofzo??
voor de rest: prima ding
Valt tegen..Op zaterdag 30 maart 2002 16:38 schreef SeVeN het volgende:
zo duur is het ook weer niet....de inhoud is duurder
Het valt IDD op dit moment nog reuze mee.Op zaterdag 30 maart 2002 16:40 schreef Rappie het volgende:
ik vind 18 kg nog mee vallen, zoiets weegt mijn bigtower volgens mij ook ...
Ik denk niet dat dat 'trunken' gaat werken, omdat je maar 1 verbinding per tent krijgtOp vrijdag 29 maart 2002 17:56 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
omdat ik bijv. met me buurjongen een netwerk heb en ik wil op campzone wil ik van me P3 wil ik hem trunken..
bladie-bladie-bla
Tja ik weet niet hoe het gaat bij campzone (hoewel ik diverse mensen ken bij gamepartyOp zaterdag 30 maart 2002 18:43 schreef Enterprice_NL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat 'trunken' gaat werken, omdat je maar 1 verbinding per tent krijgt(of je moet goeie contacten hebben met de desbetreffende 'Field-Admin'... OF je moet met tig tentjes gewoon komen
)
ik ken van ne2000 wel iemand.. was namelijk een systeembeheerder in me oude stage bedrijfOp zaterdag 30 maart 2002 19:03 schreef morphje het volgende:
[..]
Tja ik weet niet hoe het gaat bij campzone (hoewel ik diverse mensen ken bij gameparty) Maar ik weet wel dat we bij ne2000 afgelopen jaar 2 switches hadden liggen van de organisatie. Helaas ontbrak de glasvezel door de fout van de leverancier *grrrrrrrrr*
Dit jaar zullen we op ne2000 waarschijnlijk eigen switchje regelen en hopelijk glasvezel aansluiting
Maar goed het onderwerp was campzone, Kzou graag gaan om de case te zien, maar kga al naar ne2k dusGa je daar ook heen tim ??
Edit: Was nog even vergeten... GEIL!!!![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Dan kom ik op NE2000 zekers een keertje langs om het eind resultaat te kijken. Het ziet er nu best wel kwel uitOp zaterdag 30 maart 2002 20:29 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
ik ken van ne2000 wel iemand.. was namelijk een systeembeheerder in me oude stage bedrijf![]()
hij had hiero die Jolt foto gepost.
btw Ne2000:
Start: Dinsdag avond 23 Juli 2002
Eind: Maandag ochtend 29 Juli 2002
campzone:
Officiele opening 26 Juli 12:00
Einde 5 Augustus 14:00
dat wordt dus lan hoppen![]()
als ik naar ne2000 ook gah..
Verwijderd
Verwijderd
Dan zou wel een stel flinke filters er tussen zetten en je blokje regelmatig schoonmakenOp zaterdag 30 maart 2002 21:38 schreef Diaboluzzz het volgende:
nice.. ik ga mn pc laten koelen door de vijver
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Verwijderd
Canon EOS 80D En wat glaswerk
lees een paar posts trug.. hijs niet van mij hijs van Oeloe!Op zaterdag 30 maart 2002 23:46 schreef Firecow het volgende:
damn die coolers![]()
btw wat voor digicam hebbie '??
Op donderdag 28 maart 2002 01:07 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Dank u..
De pics zijn genomen met een Fuji Finepix 6900 ZOOM.
Sommige zijn met flits, sommige (buiten) zonder.
En sinds vannavond ook in een nieuwe mode geprobeerd met lange sluitertijd en aan het einde een hulpflits, waardoor de foto's wat 'warmer' van kleur worden.
Nog altijd probeer ik de pics mooier te krijgen, maar het lukt volgens mij al aardig.
(ik heb dan ook al bijna 4000 pics met deze cam geschoten.. )
En dat er nog vele mogen volgen...
/me slaapt dus nog niet ReseTTim!!!
6Mpix Tiff @ 17 Mb on request..
wat d8 je van nergens! ik hou ze lekkerz zelfOp zaterdag 30 maart 2002 23:48 schreef MasterOverdrive het volgende:
WHAHAHAHA MAGA MAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
btw leuke verzamelingwaar kan ik ze ophalen?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
Wat is dit voor ranzige fotoOp zaterdag 30 maart 2002 23:42 schreef ReseTTim het volgende:
* ReseTTim en Oeloe zijn ff wezen kloten
[afbeelding]
buurjongen, M3ga-Man moest ff naar de wc![]()
ik heb zow ie zow een lankoffertje waar altijd mijn kabels ingaanOp zondag 31 maart 2002 00:09 schreef GrunGe het volgende:
[..]
Wat is dit voor ranzige foto.
Mare ik volg dit project al vanaf het begin en vind al best vet erzien. Mare omdat dit een case word die jullie gaan meenemen naar gameparty's en zo, is het dan niet makelijker om de toetsenbord, muis en monitor er ook in verwerken. Want die moet je er dan apart bij slepen.
Verwijderd
Verwijderd
Dank je, heb ik sinds vanmiddag..Op zaterdag 30 maart 2002 22:52 schreef MasterOverdrive het volgende:
Oeloe leuk logotje, had hem nog niet gezien
[etc]
Op zondag 31 maart 2002 00:09 schreef GrunGe het volgende:
[..]
Wat is dit voor ranzige foto.
[enz]
JAJA dat ben ikOp zondag 31 maart 2002 00:35 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Dank je, heb ik sinds vanmiddag..
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Verwijderd
zet al die fans in de bodem van die kast en je hebt een hovercraftOp zaterdag 30 maart 2002 23:42 schreef ReseTTim het volgende:
blabla
[afbeelding]
some fanz![]()
[afbeelding]
ff me coolers opstapelen..![]()
[afbeelding]
hier zie je de merken van mijn fanz. zoals: Papst, Panaflo, Coolermaster
[afbeelding]
nice tower...
sommige van deze fanz gah ik gebruiken.. iniedergeval niet allemaal![]()
malleo omnia consentiunt
Op zondag 31 maart 2002 11:45 schreef Diaboluzzz het volgende:
monitor... koop dan een flatscreen..
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
Zeg der echt niet nep uit
tuurlijk... sterker nog kheb net ff bij Sony 2x 18,1" TFT besteld, namelijk de Sony SDM-N80 besteldOp zondag 31 maart 2002 14:12 schreef GrunGe het volgende:
[..]
Zeg der echt niet nep uit.
Mare over die monitors, blijkbaar hebben jullie toch geld te veel, dus zullen er 2 TFT schermpjes worden aangeschaft.
Een crt kan ook flatscreen zijnOp zondag 31 maart 2002 11:52 schreef -Dissection- het volgende:
NOT !!! dat zijn 2 crt's
Verwijderd
neej er zit fl 100,= aan alu inOp zondag 31 maart 2002 17:03 schreef 00fly747 het volgende:
Aluminium is DUUR. Zit zeker zo'n EUR 75 aan aluminium in?
Ben zelf ook een case uit aluminium profiel aan het maken ( 19" 2u mp3 speler). Kan ik die profielen trouwens gewoon lijmen?
Verwijderd
Als je de juiste lijm gebruikt wel..Op zondag 31 maart 2002 17:03 schreef 00fly747 het volgende:
Aluminium is DUUR. Zit zeker zo'n EUR 75 aan aluminium in?
Ben zelf ook een case uit aluminium profiel aan het maken ( 19" 2u mp3 speler). Kan ik die profielen trouwens gewoon lijmen?
Verwijderd
ik zei toch geld te veelOp zondag 31 maart 2002 16:00 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
tuurlijk... sterker nog kheb net ff bij Sony 2x 18,1" TFT besteld, namelijk de Sony SDM-N80 besteld![]()
mooi dingetjes zijn het, ben vrijdag nog ff naar Sony gegaan om ze eerst ff te bekijken voordat ik ze ging kopen..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq