als resettim en oeloe hem niet enigma noemen, dan neem ik die in "beslag"
(ik had hem bedacht
)
edit:
op verzoek ff een naam veranderd
op verzoek ff een naam veranderd
Dacht dat de duitsers hem hadden bedacht...Op dinsdag 19 maart 2002 21:13 schreef thijz het volgende:
als resettim en oele hem niet enigma noemen, dan neem ik die in "beslag"(ik had hem bedacht
)
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
Het is [i]Oeloe[/i]...Op dinsdag 19 maart 2002 21:13 schreef thijz het volgende:
als resettim en oele hem niet enigma noemen, dan neem ik die in "beslag"(ik had hem bedacht
)
Verwijderd
Waar blijven die pics nou oeloe.Op dinsdag 19 maart 2002 23:23 schreef Oeloe het volgende:
Ik denk dat ik mijn camera morgen maar eens ga uitlaten..*hint hint*
[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet
Er staat toch duidelijk dat ie h'm morgen gaat "uitlaten"Op woensdag 20 maart 2002 00:17 schreef CyeZ het volgende:
Waar blijven die pics nou oeloe.
Er staat toch duidelijk boven de door jou gequote post de datum en die is een dag later dan de post van oeloe, daarbij zet CyeZ nog een alleszeggende smilie achter zijn opmerking...Op woensdag 20 maart 2002 00:23 schreef themaxter het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk dat ie h'm morgen gaat "uitlaten"
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Mijn bureau is 4,50 mtren dit is nou het ideale van een buro van 3 meter 18 lang..
Of het mounten van drives aan een dir in een NTFS partitie (W2K and up).daar hebben ze dynamic disks voor uitgevonden
Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Ik lig meestal in mijn bedje.Op woensdag 20 maart 2002 06:56 schreef Djeen het volgende:
....
Dan zit ik toch al lang in m'n bedje
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
Mee eens, maar je kunt het natuurlijk ook overdrijven... vind 3 uur toch wel het maximum als ik om 8 uur weer op moet..Op woensdag 20 maart 2002 08:19 schreef SiQDiZ het volgende:
ach ja, de n8telijke tweakuren zijn de beste uren
Ik alleen 's nachts.Ik lig meestal in mijn bedje.
nee, 6:56 is een lekkere tijd...Op woensdag 20 maart 2002 06:56 schreef Djeen het volgende:
Dan zit ik toch al lang in m'n bedje
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Als hij op campzone 2 maar klaar isOp woensdag 20 maart 2002 13:36 schreef ReseTTim het volgende:
ff update
ALLEREERST, GAH NIET GILLEN NAAR PICS, ZODRA WE WAT HEBBEN POSTEN WE ZE!!
NWD11 zal waarschijnlijk de eerste lanparty zijn waar ik de flightcase meeneem, wel met aircooling dan en zonder frontjes..
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
NWD11 is over 40 dagen ong.. ik kan opzich mijn pc, al inbouwen.. alleen heb ik dan geen frontje en ik zou dan ff in me backplate dat van lexan is ff afstandbusjes erin te hoeven maken... is dit gedaan, dan duurt het denk ik niet zow lang meer..Op woensdag 20 maart 2002 13:43 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
Als hij op campzone 2 maar klaar is
Dat vind ik een beetje erg gejat........Op woensdag 20 maart 2002 15:13 schreef Gman het volgende:
De naam die je zelf al noemde vind ik vet: Air Force One
Of Air Force Two
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Beter goed gejat dan slecht verzonnen !Op woensdag 20 maart 2002 16:03 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje erg gejat........
Beter zelf iets verzinnen alhoewel dat erg moeilijk is, ben zelf ook weleens bezig geweest met een naam verzinnen, doe je niet zomaar. Is net zoals je nick met spellen ofzo.....
Verwijderd
Verwijderd
Ik snap m nie...Op woensdag 20 maart 2002 16:55 schreef ReseTTim het volgende:
ipv de XBOX de OBOX![]()
kheb toch hk accesOp woensdag 20 maart 2002 17:41 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Ik snap m nie...
(letten we op dat we niet te veel afzakken naar HK niveau, want we willen liever niet dat dit topic daar beland, als jullie begrijpen wat ik bedoel.. )
Ich auch nichtOp woensdag 20 maart 2002 17:41 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Ik snap m nie...
(letten we op dat we niet te veel afzakken naar HK niveau, want we willen liever niet dat dit topic daar beland, als jullie begrijpen wat ik bedoel.. )
Verwijderd
... > SHOEBOXOp woensdag 20 maart 2002 20:51 schreef a.p.versteeg het volgende:
2BOX > TWOBOX > zegt als TOEBOX
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Maat 256 zeker?Op donderdag 21 maart 2002 03:49 schreef Fire_escape het volgende:
[..]
... > SHOEBOX
Wanbeleid is ook beleid.
even offtopic, maar het waren "little boy" en "fat man", ik neem ten minste aan dat je doelt op de atoombommen die gegooid zijn op Japan.Op dinsdag 19 maart 2002 13:18 schreef www.outer het volgende:
wat dacht je van Fat Boy?
(zo'n 50 jaar terug was er ook iets dat zo heette)
the things we fear most have already happened to us
Bedankt, maar ad je er pics van gemaakt?Op woensdag 20 maart 2002 23:11 schreef Oeloe het volgende:
'(
Ik heb dus maar ff een baybusje voor Amd RuLuzzz in mekaar geprakt..
helaas zonder led's ivm verkeerde schakelaars..
Verwijderd
At you service...Op donderdag 21 maart 2002 14:37 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
[..]
Bedankt, maar ad je er pics van gemaakt?
BedanktOp donderdag 21 maart 2002 16:34 schreef Oeloe het volgende:
[..]
At you service...
[afbeelding]
'baybusje' in de maak..
[afbeelding]
klaar...
Amd RuLuzzz, je kunt hem bij ReseTTim ophalen, veel plezier ermee...
(de 5 gele draden gaan op de + van de fans, de witte op de - )
das een tijdschrift in nederland voor dames van middelbare leeftijddragonfly
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
makkelijk he zo'n digicamOp donderdag 21 maart 2002 16:34 schreef Oeloe het volgende:
[..]
At you service...
[afbeelding]
'baybusje' in de maak..
[afbeelding]
klaar...
makkelijk...zo'n digi cam
Amd RuLuzzz, je kunt hem bij ReseTTim ophalen, veel plezier ermee...
(de 5 gele draden gaan op de + van de fans, de witte op de - )
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
Nee..Op zondag 24 maart 2002 21:07 schreef M3ga_Man het volgende:
hehe, hij mag toch wel ff ze systeempie aansluiten
Eeuwige n00b
De laptop word al gebruiktOp zondag 24 maart 2002 21:14 schreef Leon het volgende:
[..]
Nee..dat mag niet..!
Een echte tweaker zorgt er voor dat hij/zij altijd tenminste 1 systeem online heeft staan en binnen handbereik is...![]()
Verwijderd
datis hem maar geraden ookOp zondag 24 maart 2002 21:54 schreef Oeloe het volgende:
Ik krijg net te horen dat ReseTTim zijn pc nu aan het opstarten is.
Hij moet dan de pics nog resizen en uppen, dus nog ff geduld aub...
Het is de moeite waard...
Verwijderd
wel al ben je nog bezig met het maken van een case eerst alles inelkaar zettenOp zondag 24 maart 2002 22:10 schreef maartenb het volgende:
Duurt een PC opstarten zo lang dan?
Jah ik ook, ik heb morgen mondelingen!Op zondag 24 maart 2002 22:21 schreef Galaxis het volgende:
kom op nou,
Ik moet zo naar bedje toe.
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680
die keuze lijkt me simpel, of je moet het zonder vriendin willen doenOp zondag 24 maart 2002 22:23 schreef Markaroni het volgende:
Ja, kommop, ik twijfel tussen sexen en wachten op resettim...![]()
![]()
![]()
Verwijderd
[off topic]HHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH LOL ROFL suc6 leon[/offtopic]Op zondag 24 maart 2002 22:22 schreef LeonM het volgende:
[..]
Jah ik ook, ik heb morgen mondelingen!
Ik kan volgens mij sneller klaar komen op die foto'sOp zondag 24 maart 2002 22:26 schreef Rappie het volgende:
[..]
die keuze lijkt me simpel, of je moet het zonder vriendin willen doen
Verwijderd
dan ben je pas zieligOp zondag 24 maart 2002 22:32 schreef IzoOoo het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij sneller klaar komen op die foto's![]()
If it ain't broke, fix it till it is...
Vriendin komt altijd, ja je leest het goed, altijd voor me comp. En dan kan je dat sexen wel weglaten hoor.Op zondag 24 maart 2002 22:23 schreef Markaroni het volgende:
Ja, kommop, ik twijfel tussen sexen en wachten op resettim...![]()
![]()
![]()
Verwijderd
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq