wat voor frontje wil je erop maken dan? aluminium of plexiOp vrijdag 15 maart 2002 14:00 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
sorry, je hebt het fout.. waarschijnlijk komt de komende tijd ff geen pics...
ivm dat er niet veel meer te doen is aan het rack en het frontje ff gemaakt/ontworpen moet worden..
Oeloe heeft ook pas maandag weer tijd, dus tijdelijk ff geen pics meer dus gah er ook niet om zuren...
Verwijderd
De radiator zit wél in de case, hij steekt alleen wat buiten het frame. Dit frame heeft nl aan de 8erkant nog zo'n 10 cm ruimte in de case, zodat we alles mooi in de case kunnen wegwerken.Op vrijdag 15 maart 2002 13:45 schreef epsilon het volgende:
ik zou die radiator toch echt binnen je case houden hoordie ziet er nie uit, want dat is het enige wat buiten de case komt te staan....
Ok, je komt dan een klein beetje in de knel met de enermax voeding (de fan) maar dit is ook niet echt een mooie oplossing.
We hbb de radiator liever niet in de case, boven de voeding, stel dat die gaat lekken...
THNX voor het meedenken, en geef in het vervolg ook nog zeker op/aanmerkingen en suggesties, daar kunnen we wat mee, wij zijn nl ook niet alwetend..
Sorry, maar als ik alle posts moet lezen ben ik erg lang bezig. Heb er denk ik in de haast overheen gelezen.Op vrijdag 15 maart 2002 12:58 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
TD-DMZ, dit heb ik ook geantwoord een paar posts trug..
ennuh wat betreft die site, ik heb wel me eigen website weer online, maar ik zou misschien wel ff een aantal fotoz kunnen posten op me site.. ik zal wel ff kijken..
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
hey tim, ik moest laatst een paar keer een aantal flightcases naar de auto/vrachtwagen tillen en daar zaten hd's in etc. (een smoke systeem van een paar ton(?) moest vervoerd worden
) dus als jij dat ding naar een lan neemt en de trap af moet.... zorg ff voor een camera en neem het op 
en post ook de pics van wat er nog van over was toen je beneden kwam, wat nog werkt en wat niet meer...

ik weet niet wat voor trap je thuis heb, maar het zal niet zo simpel worden heb ik zo'n vermoeden
en post ook de pics van wat er nog van over was toen je beneden kwam, wat nog werkt en wat niet meer...
ik weet niet wat voor trap je thuis heb, maar het zal niet zo simpel worden heb ik zo'n vermoeden
Verwijderd
Tell me about it. Ik heb zelf ook een paar grote 19" cases op me kamer staan, en zo nu en dan moeten ze eens naar beneden, en dat is idd geen pretje..Op vrijdag 15 maart 2002 16:09 schreef DeaT het volgende:
hey tim, ik moest laatst een paar keer een aantal flightcases naar de auto/vrachtwagen tillen en daar zaten hd's in etc. (een smoke systeem van een paar ton(?) moest vervoerd worden) dus als jij dat ding naar een lan neemt en de trap af moet.... zorg ff voor een camera en neem het op
en post ook de pics van wat er nog van over was toen je beneden kwam, wat nog werkt en wat niet meer...![]()
Maar met z'n 2en moet het denk ik wel lukken hoor..
denk jeOp vrijdag 15 maart 2002 16:14 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Tell me about it. Ik heb zelf ook een paar grote 19" cases op me kamer staan, en zo nu en dan moeten ze eens naar beneden, en dat is idd geen pretje..
al het gewicht komt dan op de dude die onderaan loopt
vandaar dat je flightcase met je ultra curve en je ultra dyme niet op je kamer staatOp vrijdag 15 maart 2002 16:14 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Tell me about it. Ik heb zelf ook een paar grote 19" cases op me kamer staan, en zo nu en dan moeten ze eens naar beneden, en dat is idd geen pretje..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Volgens mij wordt dit een modulair flight case systeem inclusief rupsbanden om de trap op te klimmen 
Something like :
of nog beter http://www.arbouw.nl/ARBOVRIENDELIJKEHULPMIDDELEN/hfdst8/77.htm
Something like :

Signature
Van een Lanparty case gesproken , dit word mijn Lancase

momenteel bezig aan een watergekoelde swiftec MCX462
meer foto's op :
http://users.pandora.be/hasselt/case/case.htm
& http://users.pandora.be/hasselt/case/

meer foto's op :
Verwijderd
DUDE..Op vrijdag 15 maart 2002 16:30 schreef Petzl het volgende:
Van een Lanparty case gesproken , dit word mijn Lancase![]()
[plaatje]
SWEET!!
mooie case man..
Als ik het goed begrijp komen daar 2 pc's met waterkoeling in te staan, nice..
Alleen is die denk nog een klapje groter dan die van ReseTTim..
fout , die foto's van die DUAL HX08 zijn van huidige pc , die case word zelf een pc full watercooled , ook voeding en zo ...Op vrijdag 15 maart 2002 16:52 schreef Oeloe het volgende:
mooie case man..
Als ik het goed begrijp komen daar 2 pc's met waterkoeling in te staan, nice..
Alleen is die denk nog een klapje groter dan die van ReseTTim..(en zwaarder)
ondertussen heb ik nog een bezigheid gevonden ....
http://www.hasselt.org/phpBB/viewtopic.php?topic=176&forum=8&13
Wel jammer dat je je monitor niet in z'n flightcase gaat komen...
Kijk, dit vond ik ff (heb er namelijk mee gewerkt
)

Inhoud vd comp stelt nix voor vegeleken met de 'tweakers' hier. Maar waarvoor hij gebruikt wordt, is hij snel zat
Namelijk voor aansturen van lichtapparatuur (bijv. Moving-heads, scanners, Par64 voor de kenners
)
Dat is iets wat ik (nog) mis bij jullie
Maar dit wordt zekerz een Xotische MOD
Kijk, dit vond ik ff (heb er namelijk mee gewerkt

Inhoud vd comp stelt nix voor vegeleken met de 'tweakers' hier. Maar waarvoor hij gebruikt wordt, is hij snel zat
Dat is iets wat ik (nog) mis bij jullie
ik kan altijd nog 1 zon case kopen voor me 17" monitorOp vrijdag 15 maart 2002 17:51 schreef Enterprice_NL het volgende:
Wel jammer dat je je monitor niet in z'n flightcase gaat komen...
Kijk, dit vond ik ff (heb er namelijk mee gewerkt)
[afbeelding]
Inhoud vd comp stelt nix voor vegeleken met de 'tweakers' hier. Maar waarvoor hij gebruikt wordt, is hij snel zatNamelijk voor aansturen van lichtapparatuur (bijv. Moving-heads, scanners, Par64 voor de kenners
)
Dat is iets wat ik (nog) mis bij jullieMaar dit wordt zekerz een Xotische MOD
damm het begint er nu echt goed uit te zien. Ik ben net een week op vakantie geweest en het is wel leuk om zo 1 een keer die vooruitgang te zien.
En ff over die case van Petzl
dat is wordt/is denk ik echt de mega vetste case dit ik ooit gezien heb.
En ff over die case van Petzl
Verwijderd
warme lucht stijgt en uw twee zware 350 watt voedingen ziten beneden in uw case. zou je deze niet beter boven steken? zeker als beide voedingen nog eens worden gekoeld door koeler vanboven in voeding, ik zou denken dat de warme lucht zich opstapelt tussen ide-apparaten.
en waar ga je je mobo plaatsen (en CPU?)
en waar ga je je mobo plaatsen (en CPU?)
Verwijderd
Nee hoor het is een asus B1 laptopOp donderdag 14 maart 2002 20:40 schreef Gman het volgende:
Ziet mijn oog daar rechts een Fujitsu Siemens Lifebook?
Als ik naar Campzone ga kom ik ZEKER effe langsch!!!
Deze mod is chaaaf.
Verwijderd
sorry, had alleen eerste pagina gelezen.
ziet er wel lekker uit. oke oke bij snelle systemen kijkt men niet naar het geluid maar al die 120mm fans... dat kan nooit gezond zijn voor je gehoorgang (en dan nog boven de 100v)
ziet er wel lekker uit. oke oke bij snelle systemen kijkt men niet naar het geluid maar al die 120mm fans... dat kan nooit gezond zijn voor je gehoorgang (en dan nog boven de 100v)
waar maak je de zijkanten van? aktive pansterplaten die je hebt geleend van 1 van de tanks van het 744 squadron?
de basis voor een tank heb je al.....
de basis voor een tank heb je al.....
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Mooi ding !!!Op vrijdag 15 maart 2002 16:30 schreef Petzl het volgende:
[afbeelding]
meer foto's op :
Weeeeeeeeeeeeeeeeee!!! een 200 liter tank buiten in de winter, dat zal lekker koud blijven denk ikOp vrijdag 15 maart 2002 16:30 schreef Petzl het volgende:
[afbeelding]
meer foto's op :
t'is een 600L inox tank dat ik heb staan maar ik ben nog niet zeker of ik die ga gebruiken
het is dus de bedoeling van de stilste PC ooit temaken, die zeer koel is, bijna niets vebruikt aan koeling (dus daarom geen peltiers)
zomer/winterstand, in de winter gaat de warmte eerst door een radiator voor werwarming van mijn kamer, daar ik nu ook geen verwarming heb en enkel mijn pc om mijn kamer warm te houden ...
de zeer uitgebreide bediening van pc komt te staan in een bedienings paneel welke via een arm boven de pc word gemonteerd

de pomp + collectoren worden uitgerust met 25mm buis ...
over 2 weken is mijn watergekoelde mcx462 klaar
het is dus de bedoeling van de stilste PC ooit temaken, die zeer koel is, bijna niets vebruikt aan koeling (dus daarom geen peltiers)
zomer/winterstand, in de winter gaat de warmte eerst door een radiator voor werwarming van mijn kamer, daar ik nu ook geen verwarming heb en enkel mijn pc om mijn kamer warm te houden ...
de zeer uitgebreide bediening van pc komt te staan in een bedienings paneel welke via een arm boven de pc word gemonteerd

de pomp + collectoren worden uitgerust met 25mm buis ...
over 2 weken is mijn watergekoelde mcx462 klaar
Timmie..
hij wordt ook met de dag mooier he...
wanneer wordt ie tentoongestald aan het grote publiek
wanneer wordt ie tentoongestald aan het grote publiek
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Specificaties:Op vrijdag 15 maart 2002 16:27 schreef Eboman het volgende:
Totale breedte 600 mm
Hoogte 1.700-2.400 mm
Maximaal draagvermogen: 250 kg
Eigen gewicht: 68 kg
Materiaalsoort: diverse
Maximaal draagvermogen: 250 kg dat is te weinig
Die case word veel zwaarder
Verwijderd
Als ie af is...Op zaterdag 16 maart 2002 11:50 schreef AngelDust het volgende:
Timmie..
wanneer wordt ie tentoongestald aan het grote publiek![]()
Verwijderd
Jammer dat je geen alu boor hebt gekocht, dan zouden je spanen wat minder lang zijn en zou het zaakie minder vreten, maar ok, dit is dus beetje off-topic..... Ziet gaaf uit trouwens...Op dinsdag 12 maart 2002 00:19 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
jaja een splik plinter nieuwe zaterdag gekocht![]()
[..]
wanneer krijgen we weer pics
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
WTF, jij ben ziek, een vat van 200 liter!!Op vrijdag 15 maart 2002 16:30 schreef Petzl het volgende:
[afbeelding]
meer foto's op :
NB: ik heb nog wel een vat van 500 liter voor je !
kheb net een 3com 19" 24poorts switch gekocht voor een zeer mooie prijs...

deze kan helaas niet in mijn casemod... tja geen ruimte.. kzit dus alweer te denken om een leuke casemod te maken met een oude P200 van Dell in 1 case te zetten bij die switch zodat ik altijd een DHCP server mee heb..
deze kan helaas niet in mijn casemod... tja geen ruimte.. kzit dus alweer te denken om een leuke casemod te maken met een oude P200 van Dell in 1 case te zetten bij die switch zodat ik altijd een DHCP server mee heb..
ik wou dat ik ooit eens goede id-en had......
my life sux
my life sux
Raku
Verwijderd
Op zondag 17 maart 2002 00:41 schreef ReseTTim het volgende:
kheb net een 3com 19" 24poorts switch gekocht voor een zeer mooie prijs...![]()
Ik wou dat ReseTTim eens wat MINDER goede id-en had...Op zondag 17 maart 2002 00:44 schreef Metonic het volgende:
ik wou dat ik ooit eens goede id-en had......
my life sux

Dan had ik tenminste tijd voor mijn eigen mod..

my life suks...
uhm die case gah ik lekkerz zelf in elkaar zettuhOp zondag 17 maart 2002 00:48 schreef Oeloe het volgende:
[..]
[..]
Ik wou dat ReseTTim eens wat MINDER goede id-en had...
Dan had ik tenminste tijd voor mijn eigen mod..
my life suks...
je bent nog wakker kom ff online met msn
Het zal wel weer wat cools worden....Op zondag 17 maart 2002 00:51 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
uhm die case gah ik lekkerz zelf in elkaar zettuhwat ik gah maken en of ik het gah doen ziet ik nog wel...
je bent nog wakker kom ff online met msn
Raku
Verwijderd
/me denkt dat Got z'n regeltje onder z'n plaatje niet helpemaal klopt, en dat Resettim een mooie mod aan ut maken is!Op zondag 17 maart 2002 01:17 schreef Got het volgende:
/me denkt dat Metonic een beetje depressief is
Denk dat wij dit leuk gaan vinden
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
moet je mijn case es zien ?
een echte K*T case, kan er niks mee doen

da was offtopicOp zondag 17 maart 2002 01:59 schreef burp2001 het volgende:
moet je mijn case es zien ?
[afbeelding]
offtopic:
je kunt best een window ofzow in de zijkant maken? paar xtra fans
je kunt best een window ofzow in de zijkant maken? paar xtra fans
Arrows are made to fly, so are aeros.
You BASTARD!!! 3Com is altijd wel goed
ReseTTim creëert (net zoals ik) een serverhok op z'n kamertje
Enige verschil is dat hij het WEL in 19"-uitvoering heeft
Het zal dan zelfs in de winter met open ramen slapen
Hoe zouden je compie's in de zomer het overleven

* enterprice is blij omdat hij een airco op m'n kamer heeft

* enterprice is blij omdat hij een airco op m'n kamer heeft
Wa kost die ongein nou? Ziet er heel geing uit nl
. Nou ben ik benieuwd wie er een laptoppie gaat modden
.
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
uhm gah geen serverhok creëeren.. ik hou het bij de pcz die ik nu heb... ennuh die 3com gaat als ik hem echt heb mee naar campzone en andere lanzOp zondag 17 maart 2002 02:33 schreef Enterprice_NL het volgende:
You BASTARD!!! 3Com is altijd wel goedReseTTim creëert (net zoals ik) een serverhok op z'n kamertje
Enige verschil is dat hij het WEL in 19"-uitvoering heeft
Het zal dan zelfs in de winter met open ramen slapen
Hoe zouden je compie's in de zomer het overleven
![]()
* ReseTTim is blij omdat hij een airco op m'n kamer heeft
uhm me (vaders) laptop gah ik niet modduh.. ookal staat ie op mijn naamOp zondag 17 maart 2002 03:13 schreef FanToom het volgende:
Wa kost die ongein nou? Ziet er heel geing uit nl. Nou ben ik benieuwd wie er een laptoppie gaat modden
.
het word dus een INOX ton van 600L , en schema klopt niet meer 100% der zijn een heel pak meer kranen aan nu ...Op zaterdag 16 maart 2002 23:38 schreef NextGeneration het volgende:
[..]
WTF, jij ben ziek, een vat van 200 liter!!
NB: ik heb nog wel een vat van 500 liter voor je !
kan jij plz. een eigen topic openen voor jou casemod.. dat is misschien makkelijker en vind ik fijner..Op zondag 17 maart 2002 04:38 schreef Petzl het volgende:
[..]
het word dus een INOX ton van 600L , en schema klopt niet meer 100% der zijn een heel pak meer kranen aan nu ...
Waar komt dat ding dan wel niet uit ??Op donderdag 14 maart 2002 22:02 schreef ReseTTim het volgende:
[afbeelding]
mooie fanduct voor op me radiator als het erg warm is
[afbeelding]
zow ziet dus de radiator eruit die me 2 procs en videokaarten gaat koelen...
[afbeelding]
me radiator vanaf de voorkant/binnen...
[..]
uh, hij doet meer dan alleen fotoz maken, hij helpt gewoon mee.
ik neem niet aan dat je toevallig een fanduct had die zo op je radiator paste ?
Verwijderd
Die radiator komt uit een auto geloof ik..Op zondag 17 maart 2002 05:10 schreef Sine het volgende:
[..]
Waar komt dat ding dan wel niet uit ??
ik neem niet aan dat je toevallig een fanduct had die zo op je radiator paste ?
En ja, hij had toevallig een fanduct (uit een compraq HDD rack) die precies op z'n radiator paste...
Nou, met die aantal PC's die bij mij op de kamer staan, wordt het wel lekker warmOp zondag 17 maart 2002 04:03 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
uhm gah geen serverhok creëeren.. ik hou het bij de pcz die ik nu heb... ennuh die 3com gaat als ik hem echt heb mee naar campzone en andere lanz![]()
Ik hou het ook wel bij PCz, hoor. Maar aangezien jij gewoon op 19"-based zit, wordt het aardig een "serverhok" van je
Verwijderd
Op zondag 17 maart 2002 01:26 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
/me denkt dat Got z'n regeltje onder z'n plaatje niet helpemaal klopt, en dat Resettim een mooie mod aan ut maken is!
offtopic:
regeltje onder plaatje
, regeltje niet kloppen
, welk plaatje
, explain pleazz..
regeltje onder plaatje
Ben trouwens wel benieuwd uit welke auto die radiator komt..
Anders ik wel ...Op zondag 17 maart 2002 11:13 schreef Got het volgende:
[..]
Ben trouwens wel benieuwd uit welke auto die radiator komt..
maar als ik die fanduct zie die er bij hoort vermoed ik dat ie helemaal niet uit een auto komt ....
Hiero weer een blokje.
Deze is goed gelukt vindt ik. Begin het koper onder de hand te krijgen. Maar 1 keer uitgeschoten, om dat de frees het werkstuk aan de kant duwde.
Het bovenaanzicht.

Zijaanzicht met het stuk waarbij de frees raar ging doen.

Wazig zijaanzicht.
Deze is goed gelukt vindt ik. Begin het koper onder de hand te krijgen. Maar 1 keer uitgeschoten, om dat de frees het werkstuk aan de kant duwde.
Het bovenaanzicht.
Wazig zijaanzicht.
netjes
helaas heb ik niet veel koper meer voor de andere blokkies opnieuw te doen 
Amd RuLuzzz>> krijg jij nu ook xtra punten op school omdat je ook koper heb gefreesd?
kzit nog ff te denken wat ik met dat overige stukje zou doen van 80x39x20mm
Amd RuLuzzz>> krijg jij nu ook xtra punten op school omdat je ook koper heb gefreesd?
Op zondag 17 maart 2002 11:28 schreef Sine het volgende:
[..]
Anders ik wel ...
maar als ik die fanduct zie die er bij hoort vermoed ik dat ie helemaal niet uit een auto komt ....
dit is de 19" SCSI hdd rack die heb ik voor fl 50,= gekocht.. -Dissection- heeft ermee nog voor mij mee in de trein gezeten..
en dit is dus de achterkant van het rack en daar zitten de coolers erop om het SCSI board dat erin zit cool te houden.. dit is tevens voor de hddz want er zitten gaten in het board...
de radiator heb ik gekocht bij iemand in Leiden, dit had ik had ik toen bij hem op de hcc-dagen afgesproken... hij vertelde dat hij die rad. in brabant/ den bosch ergens had gekocht daar was een winkel die rad. verkoopt
neej ik was het eerst wel van plan om het te gaan gebruiken om de hddz erin te plaatsen in de bakjes.. helaas stak ik 1 á 2mm uit boven het bakje.. en hij nam behoorlijk wat plaats in beslag dus vandaar toch maar niet..Op zondag 17 maart 2002 13:36 schreef MasterOverdrive het volgende:
cool maar komt deze nou ook in je.... doos?
Verwijderd
tjaOp zondag 17 maart 2002 13:40 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
neej ik was het eerst wel van plan om het te gaan gebruiken om de hddz erin te plaatsen in de bakjes.. helaas stak ik 1 á 2mm uit boven het bakje.. en hij nam behoorlijk wat plaats in beslag dus vandaar toch maar niet..
suppppeeerr geil gaat ie worden.. ik voel het gewoon ;D
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Nee wel een boze leraar omdat de troep helemaal door het lokaal lag. En ik het niet had opgeruimdt.Op zondag 17 maart 2002 13:22 schreef ReseTTim het volgende:
netjes![]()
helaas heb ik niet veel koper meer voor de andere blokkies opnieuw te doen
lastig he, die lerare van tegewoordigOp zondag 17 maart 2002 16:59 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
[..]
Nee wel een boze leraar omdat de troep helemaal door het lokaal lag. En ik het niet had opgeruimdt.
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
Verwijderd
Zeker als ze gaan zeiken dat de jeugd van tegenwoordig niet meer kan spellenOp zondag 17 maart 2002 17:06 schreef Haco het volgende:
[..]
lastig he, die lerare van tegewoordig
Misschien ligt het aan mij, maar ik zie vanaf pagina 4 geen pics meer die er wel horen te staan...
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Verwijderd
Nuh klopt wel...Op zondag 17 maart 2002 20:27 schreef FlowDesign het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar ik zie vanaf pagina 4 geen pics meer die er wel horen te staan...
DE case is zo'n beetje af, we moeten nu nog ff w8en op de voorkant en op de blokjes voor de waterkoeling.
Maar, misschien weet ReseTTim hier meer over...
De blokjes zijn pas over 1maand klaarOp zondag 17 maart 2002 20:41 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Nuh klopt wel...
DE case is zo'n beetje af, we moeten nu nog ff w8en op de voorkant en op de blokjes voor de waterkoeling.
Maar, misschien weet ReseTTim hier meer over...
Verwijderd
Zijn HELEMAAL geen foto's meer :'(
snik snik.
Waarom eigenlijk niet weet je hoe erg dat voor ons is.
Kunnen wij niet meer geilen
op de meest mooie case mod op aarde
Waarom eigenlijk niet weet je hoe erg dat voor ons is.
Kunnen wij niet meer geilen
Verwijderd
zolly maar ik snap niet dat mensen hun leven aan dit topic rijgen om die pics, ok ze maken het ons wel lastig maar toch...
WAAR BLIJVEN DIE PICS!!!!!!!!!
WAAR BLIJVEN DIE PICS!!!!!!!!!
Hey Resettim heb je een schets van hoe de "voorkant" van de PC eruit komt te zien met de indeling van alle knopjes enzo?
Verwijderd
Ey ReseTTim mooooooooie mod man, maar ook mooie kruisjes die je 19' rackje moeten voorstellen
Maarja, kan je ze plz fixen
? Ben benieuwd! Nou, keep up the good work man, ik volg dit topic al van het begin
Verwijderd
eeuhmm.. volgens mij wel, hijs niet van mij namelijkOp donderdag 14 maart 2002 20:15 schreef ReseTTim het volgende:
en doet ie het nog perfect??
Waar blijven de PICSSSSSSSS?????????
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
die zullen heus niet sneller komen als je er maar om blijft vragen op die manier
Eigenlijk zouden we em gewoon voor de rechter moeten slepen. Dit is gewoon martelen, ons lekker maken met een paar pics, zeggen dat er meer komen binnenkort en dan zo lang wachten.
tja.. als je dat doet dan zorg ik dat me vader hoogst persoonlijk binnenkomt met een huiszoekings bevel.. want als jij neej zegt, en hij denkt dat er wel wat te vinden valt bij jou dan komen ze zow binnenOp maandag 18 maart 2002 16:45 schreef Cryolite het volgende:
Eigenlijk zouden we em gewoon voor de rechter moeten slepen. Dit is gewoon martelen, ons lekker maken met een paar pics, zeggen dat er meer komen binnenkort en dan zo lang wachten.![]()
en lees een paar posts trug van mij dat je geen fotoz snel kan verw88...
Je pa is zelf toch rechter?Op maandag 18 maart 2002 16:52 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
tja.. als je dat doet dan zorg ik dat me vader hoogst persoonlijk binnenkomt met een huiszoekings bevel.. want als jij neej zegt, en hij denkt dat er wel wat te vinden valt bij jou dan komen ze zow binnenkortom kijk uit wat je zegt...
en lees een paar posts trug van mij dat je geen fotoz snel kan verw88...
Weet je al waarvoor je dit monster gaat inzetten? (Workstation, server?)
Misschien wel interessant:
Een maat van mij zit op de Fontys HTS in Eindhoven en doet werktuigbouwkunde (Hij wil graag fietsenmaker worden
) en die kan daar gebruik maken van een computergestuurde freesmachine. Het enige wat je hoeft te doen is zoiets als een CAD-tekening in te voeren ofzo en dan freest dat ding het voor je uit. Kopje koffie erbij... tralala. 
Als er interesse voor is willen wij wel waterkoelblokken voor proc's maken.
E-mails naar: floris4u2@hotmail.com
Een maat van mij zit op de Fontys HTS in Eindhoven en doet werktuigbouwkunde (Hij wil graag fietsenmaker worden
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Jup er is interesseOp maandag 18 maart 2002 23:06 schreef FlowDesign het volgende:
Een maat van mij zit op de Fontys HTS in Eindhoven en doet werktuigbouwkunde (Hij wil graag fietsenmaker worden) en die kan daar gebruik maken van een computergestuurde freesmachine. Het enige wat je hoeft te doen is zoiets als een CAD-tekening in te voeren ofzo en dan freest dat ding het voor je uit. Kopje koffie erbij... tralala.
Is dat ding van jullie nu nog niet af, dat duurt nogal...
Luie zakken
Typische Hollandse werkingesteldheid
Luie zakken
Typische Hollandse werkingesteldheid
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Kijk kijk kijk, dat zijn de blokjesOp zondag 17 maart 2002 12:21 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
Hiero weer een blokje.
Het bovenaanzicht.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wazig zijaanzicht.
[afbeelding]
Very nijs!!
jepz dat heb ik sekers.. moet nog frontjes maken.. btw is het ook goed als ik eps maak? een illustrator gevectoriseerd bestand?Op maandag 18 maart 2002 23:06 schreef FlowDesign het volgende:
Een maat van mij zit op de Fontys HTS in Eindhoven en doet werktuigbouwkunde (Hij wil graag fietsenmaker worden) en die kan daar gebruik maken van een computergestuurde freesmachine. Het enige wat je hoeft te doen is zoiets als een CAD-tekening in te voeren ofzo en dan freest dat ding het voor je uit. Kopje koffie erbij... tralala.
btw Kamiel, bedankt voor de achterkant voor de PCI sloten en ook voor de 2 coolermaster cooldrive4002 die ik voor een mooi prijsje van je kon krijgen
echt mooie dingen zijn het..
[edit]
misschien om leuk te weten ik kan er 8x 8cm inbouwen en 6x 12cm.. zowveel fanz heb ik hier liggen...
daarvan heb ik 2x 8cm coolermasterm, 4 panaflo, 2 papst waarvan 1 op 230V loopt. van de 12cm heb ik 2x papst xtra low noise die op 230V lopen, 2x vaag merk die op 115V lopen dus in serie gaan staan en 2x panaflo
kortom kan een hoop fanz inbouwen..
Woeiii,
als je al die fan's er doet, is die case toch nog te tillen of hij stijgt zelfs op
als je al die fan's er doet, is die case toch nog te tillen of hij stijgt zelfs op
19"CaseMOD ala "Air Force One"
Weet je al hoe je je case gaat noemen BTW
ok ff wat titlesOp dinsdag 19 maart 2002 01:21 schreef Enterprice_NL het volgende:
19"CaseMOD ala "Air Force One"Weet je al hoe je je case gaat noemen BTW
* I can fly
* I can't fly
* black box
* Heavy box
* Heavy black box
* BWNN
* its not a PÆR its not an @pple, what is it?
* IT << van de adams famely...
* blow away
* The black crow(n)
* The black Pow(d)er
iemand nog echt leuke ideëen??
maak er dan meteen een hovercraft van 
en noem het Hoevie
en noem het Hoevie
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
lol@HoevieOp dinsdag 19 maart 2002 06:42 schreef Haco het volgende:
maak er dan meteen een hovercraft van
en noem het Hoevie
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
* Big Bada BOOM!
* 2 in 1
* Mijn voetenbank
Dit was ff snel op de vroege ochtend (ja, voor MIJ is dit vroeg
)
* 2 in 1
* Mijn voetenbank
Dit was ff snel op de vroege ochtend (ja, voor MIJ is dit vroeg
Tering 
Hier word ik wel erg geil van hoor !!!!
Meer pics ??????

edit*
wat titels:
- black beauty
- dark dog
- minius
- big apple
- brutes
- dark star
Hier word ik wel erg geil van hoor !!!!
Meer pics ??????
edit*
wat titels:
- black beauty
- dark dog
- minius
- big apple
- brutes
- dark star
Verwijderd
Ehhhhhh....
noem em " kees " (van keesmot)
big boy
my mod project
megacom
pffff weet ik veel
noem em " kees " (van keesmot)
big boy
my mod project
megacom
pffff weet ik veel
Verwijderd
[me=45746]
Ben op dit moment me aant verdiepen in de waterkoeling, als ik dat allemaal snap, ga ik er maar eens aan beginnen. Wil in het kader van de ruimte besparingen toch maar eens beginnen met een 2 in 1 case.....
Heb al connecties gelegd, maar nu nog beginnen
Ik wacht in ieder geval jullie MOD ff af....
Succes voor zover dat je dat nog nodig hebt
Ben op dit moment me aant verdiepen in de waterkoeling, als ik dat allemaal snap, ga ik er maar eens aan beginnen. Wil in het kader van de ruimte besparingen toch maar eens beginnen met een 2 in 1 case.....
Heb al connecties gelegd, maar nu nog beginnen
Ik wacht in ieder geval jullie MOD ff af....
Succes voor zover dat je dat nog nodig hebt
wat dacht je van Fat Boy?
(zo'n 50 jaar terug was er ook iets dat zo heette)
(zo'n 50 jaar terug was er ook iets dat zo heette)
Van klussen krijg je grijze haren
Wat dacht je van "ouch". (Voor als je 'm van je p*ten laat stuiteren
)
Je kunt niet in een systeem meten zonder het systeem te beinvloeden.... (gevolg van de Heisenberg onzekerheidsrelatie)
Eindelijk kan ik nu het koper goed frezen.Op maandag 18 maart 2002 23:19 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Kijk kijk kijk, dat zijn de blokjes![]()
Very nijs!!
Met alu grijg ik een nog mooier resultaat
Misschien ken je hem Colossus noemen, zo heette dat ding uit de WO II ook, om de Mofse geheime codes te ontcijferen.
dat ding hete toch de: EnigmaOp dinsdag 19 maart 2002 17:14 schreef Silvermonkey123 het volgende:
Misschien ken je hem Colossus noemen, zo heette dat ding uit de WO II ook, om de Mofse geheime codes te ontcijferen.
Verwijderd
"Goliath"Op dinsdag 19 maart 2002 01:38 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
ok ff wat titles
* I can fly
* I can't fly
* black box
* Heavy box
* Heavy black box
* BWNN
* its not a PÆR its not an @pple, what is it?
* IT << van de adams famely...
* blow away
* The black crow(n)
* The black Pow(d)er
iemand nog echt leuke ideëen??
Aangezien het toch wel een groot beest word.
En anders noem je 'em maar Jan
Verwijderd
Is wel een mooie case, maar met al die fan's gaat dat ding dadelijk zo veel lawaai maken dat het niet meer leuk is om die aan te hebben??
Ik voel wel wat voor "enigma"... Dat was dus een machine die berichten codeerde en ontcijferde... Je kunt hier ook een flinke
op laten grazen, die een code probeert te kraken, off- course). Hoe heette ook al weer dat apparaat dat in staat was om de gecodeerde boodschap van de enigma te kraken? Dat zou een nog betere naam zijn...
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Dit topic is gesloten.