Eindelijk de PiSS binnen! Vanavond effe spelen. Heb nu alleen het Pro base pack zonder liveries...alleen de Airbus look, maar vind ik mooi genoeg. Zal very soooooon ook de overige liveries gaan eh kopen ofzo
Ik lees in het PSS forum verontrustende berichten over slechte framerates op high-end computers (P4, XP's met GF3's). En daar bedoel ik framerates mee van onder de 5 op of in de buurt van vliegvelden. Iemand die dit hier kan bevestigen?
Ik heb zelf maar een P3 1 GHz met 512 Mb en een GeForce3 64 Mb dus ik ben benieuwd naar jullie benchmarks.
Ik heb zelf maar een P3 1 GHz met 512 Mb en een GeForce3 64 Mb dus ik ben benieuwd naar jullie benchmarks.
jezus jongens nou word ik helemaal gek ik dacht dat er nog een soort van gezamenlijke inkoop zou komen???
rdluca, msn pleassseee
rdluca, msn pleassseee
De beta deed het voortreffelijk! Ik weet niet hoe het met de final release gaat, hopelijk niet al te slecht dus
FPS vallen wat tegen idd. Voor de rest vliegt het super!!

Alleen kon ik geen ILS Approach maken maar waarschijnlijk deed ik wat fout, daarom maar een Fly-By.
Alleen kon ik geen ILS Approach maken maar waarschijnlijk deed ik wat fout, daarom maar een Fly-By.
Post eens met wat fps in de linkerbovenhoek, want jouw pics hebben geen AA als ik het goed zie Rico.
Schijnt dat je framerate toeneemt als je AI verkeer vermindert of uitschakelt.
ja dûhOp dinsdag 12 maart 2002 12:59 schreef biobak het volgende:
Schijnt dat je framerate toeneemt als je AI verkeer vermindert of uitschakelt.
Anoniem: 31124
* Anoniem: 31124 kan weer eens niet vliegen omdat hij een natuurkundeverslag moet maken
-->
-->
Gevaar van experiment:
Dit experiment is zo goed als ongevaarlijk. Het ergste wat zou kunnen gebeuren is vallen over de kogel.![]()
Als de FPS te dramatisch is neem dan de Eurowings bijvoorbeeld als model.
Rico's pic van PSS

Mijn pic van Eurowings

Het is wel geen PSS, maar het komt er aardig in de buurt.
Rico's pic van PSS
Mijn pic van Eurowings
lijkt wel offie geblurred is ofzowOp dinsdag 12 maart 2002 13:03 schreef Robin Shrine het volgende:
Als de FPS te dramatisch is neem dan de Eurowings bijvoorbeeld als model.
Rico's pic van PSS
[afbeelding]
Mijn pic van Eurowings
[afbeelding]
wat is er trouwens met dat voorwiel ding houder geval aan de hand?
W00t!!! Nice pics rdluca!
Als ik thuis kom maak ik meeen het geld over en ga ik lekker vliegen
Ik zit nu op school, nog 2 les uren
En veel vlieg plezier nog
Als ik thuis kom maak ik meeen het geld over en ga ik lekker vliegen
Ik zit nu op school, nog 2 les uren
En veel vlieg plezier nog
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
jah, kan je als je geld stort, het daarna meteen overmaken??
Jos wil ook de PSS maar moet eerst nog 400 piek aan bekeuringen betalen
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
te hard gereden gevlogen?Op dinsdag 12 maart 2002 13:40 schreef jos_zwa het volgende:
Jos wil ook de PSS maar moet eerst nog 400 piek aan bekeuringen betalen
heh, ik was hem net aan het editten, ben ik klaar, en dan kom jij er al meeOp dinsdag 12 maart 2002 13:43 schreef Robin Shrine het volgende:
Of gevlogen?![]()
* nealzie moest nog ff de [ s ] code opzoeken...
Hm, ik vind het maar een akelig kaal en saai panel... En da's eigenlijk waarvoor je betaalt. Ik bedoel: de meesten gooien dat panel in een Posky of zo, toch? (ook i.v.m. de fsp)
Wat maakt dit geval nou de moeite waard boven een DF of PIC...? Ik heb zo'n idee dat iedereen 'm alleen maar wil hebben omdat de anderen hem ook hebben. "Mijn buurman heeft een breedbeeld-tv: ik wil óók een breedbeeld-tv!"
Hm, misschien niet zo'n goedgekozen voorbeeld...
Wat maakt dit geval nou de moeite waard boven een DF of PIC...? Ik heb zo'n idee dat iedereen 'm alleen maar wil hebben omdat de anderen hem ook hebben. "Mijn buurman heeft een breedbeeld-tv: ik wil óók een breedbeeld-tv!"
1. airbus heeft nou eenmaal van zichtzelf zoon kil panelOp dinsdag 12 maart 2002 13:56 schreef hellogoodbye het volgende:
Hm, ik vind het maar een akelig kaal en saai panel... En da's eigenlijk waarvoor je betaalt. Ik bedoel: de meesten gooien dat panel in een Posky of zo, toch? (ook i.v.m. de fsp)
2. hij ziet er gewoon geil uit, nix posky
3. het is weer eens wat anders dan een boeing
4. het is goedkoper dan een breedbeeld teevee
nee mijn scooter moest op de rollerbank. en hij liep 100 km/h tja. dan wordt het een dure bekeuring
whahahahaOp dinsdag 12 maart 2002 13:59 schreef jos_zwa het volgende:
nee mijn scooter moest op de rollerbank. en hij liep 100 km/h tja. dan wordt het een dure bekeuring
Ik bedoelde de framerate in instrument-view (2d cockpit dus) omdat de TCAS dan minder verkeer vertoont.Op dinsdag 12 maart 2002 13:00 schreef nealzie het volgende:
[..]
ja dûh
oowOp dinsdag 12 maart 2002 14:11 schreef biobak het volgende:
[..]
Ik bedoelde de framerate in instrument-view (2d cockpit dus) omdat de TCAS dan minder verkeer vertoont.
* DroogKloot vindt het erg jammer dat de meeste mensen de luchtbus voor zichzelf zijn gaan bestellen.
Voor 30 piek hadden we *alle* liveries kunnen hebben, maar ja.
hey dat zou best wel eens kunnen ja.. zal me nix verbazenOp dinsdag 12 maart 2002 14:11 schreef biobak het volgende:
[..]
Ik bedoelde de framerate in instrument-view (2d cockpit dus) omdat de TCAS dan minder verkeer vertoont.
tsja....Op dinsdag 12 maart 2002 14:16 schreef DroogKloot het volgende:
* DroogKloot vindt het erg jammer dat de meeste mensen de luchtbus voor zichzelf zijn gaan bestellen.
zucht
We zijn een tijd bezig geweest: dan ziet iemand er weer vanaf, dan wil iemand weer alleen het base-pack of alleen wanneer het maximaal 3 euro gaat kosten. Als we daarop hadden gewacht was er nooit wat van gekomen.Op dinsdag 12 maart 2002 14:16 schreef DroogKloot het volgende:
Opvallend dat wanneer er een stuiver moet worden uitgegeven iedereen begint te mieren om een paar euro maar ook niet tevreden is met de standaard planes en panels en toch de Airbus willen hebben.
Zodoende dat we de knoop hebben doorgehakt en zelf de keus hebben gemaakt.
Dat is wel zo, maar als er aan het begin iemand ff was die gewoon ff een soort databeesje maakte met iedere livery die wilde enzo was deze shit dus niet gebeurt, ik kan het nu wel vergeten want ik heb geen creditcard en mijn pa wil niet via internet betalenOp dinsdag 12 maart 2002 14:39 schreef rdluca het volgende:
[..]
We zijn een tijd bezig geweest: dan ziet iemand er weer vanaf, dan wil iemand weer alleen het base-pack of alleen wanneer het maximaal 3 euro gaat kosten. Als we daarop hadden gewacht was er nooit wat van gekomen.
Opvallend dat wanneer er een stuiver moet worden uitgegeven iedereen begint te mieren om een paar euro maar ook niet tevreden is met de standaard planes en panels en toch de Airbus willen hebben.
Zodoende dat we de knoop hebben doorgehakt en zelf de keus hebben gemaakt.
tampert, kriminalpolizei
Don't worry, you are in!Op dinsdag 12 maart 2002 14:49 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar als er aan het begin iemand ff was die gewoon ff een soort databeesje maakte met iedere livery die wilde enzo was deze shit dus niet gebeurt, ik kan het nu wel vergeten want ik heb geen creditcard en mijn pa wil niet via internet betalen
Anoniem: 31124
Ahhhhhhw......ik heb em nu ook niet hoorOp dinsdag 12 maart 2002 14:49 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar als er aan het begin iemand ff was die gewoon ff een soort databeesje maakte met iedere livery die wilde enzo was deze shit dus niet gebeurt, ik kan het nu wel vergeten want ik heb geen creditcard en mijn pa wil niet via internet betalen
thxOp dinsdag 12 maart 2002 14:52 schreef rdluca het volgende:
[..]
Don't worry, you are in!
wasset ff vergeten
tampert, kriminalpolizei
Wat bedoelen ze bij de Airbus eigenlijk met "IAE and CFM engine variants" en wat is het verschil tussen beide motoren eigenlijk?
En ik ook niet, hoor... Ik heb zelfs helemaal níets, wat add-ons betreft: ik zit nog steeds tegen de prijs van de DF of de PIC aan te hikken....Op dinsdag 12 maart 2002 14:52 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ahhhhhhw......ik heb em nu ook niet hoor
Ja, sommige mensen zijn écht zielig...
In het kader van de Pic Contest vind ik dat de jury wel eens een voorzichtige selectie kan gaan maken. We zitten alweer bijna op de 1000 posts
Nog ff over dat kale Airbus panel... Ik zag net deze twee screenies: die had ik nog niet gezien hier. (Waarom niet?!?!?!?) Dat ziet er toch wel weer lekker uit! Werken alle knopjes, of niet?

En ik zie ook net (op dezelfde site, welke anders
) dat de cockpit toch wel aardig exact lijkt op de echte cockpit! 't Is ook wel leuk dat die overhead schuin staat, en niet zo recht als bij de df. En 15 pond is goedkoper dan 30 euro voor de df of pic. Shit, waarom geven ze nou allemaal van die mooie add-ons uit...?
2 verschillende merken motoren. Net zoals je Rolls Royce, Pratt&Whitney etc hebt.Op Tuesday 12 March 2002 15:29 schreef Robin Shrine het volgende:
Wat bedoelen ze bij de Airbus eigenlijk met "IAE and CFM engine variants" en wat is het verschil tussen beide motoren eigenlijk?
Er is verschil in geluid en vermogen dacht ik.
haast niks werktOp Tuesday 12 March 2002 15:54 schreef hellogoodbye het volgende:
Nog ff over dat kale Airbus panel... Ik zag net deze twee screenies: die had ik nog niet gezien hier. (Waarom niet?!?!?!?) Dat ziet er toch wel weer lekker uit! Werken alle knopjes, of niet?
[afbeelding]
[afbeelding]
* KIMBLE vind het een flut addon wat niet zn geld waard is
en een klein verschil in de gauge readout op het panel.Op dinsdag 12 maart 2002 16:10 schreef biobak het volgende:
[..]
2 verschillende merken motoren. Net zoals je Rolls Royce, Pratt&Whitney etc hebt.
Er is verschil in geluid en vermogen dacht ik.
Klopt dit Rico, dat het zo erg gesteld is met de Airbus?
yepOp Tuesday 12 March 2002 16:16 schreef Robin Shrine het volgende:

Echt waar?!?!?!? Waarom koopt iedereen 'm dan...? Dus toch alleen maar omdat iedereen 'm koopt...?Op dinsdag 12 maart 2002 16:13 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
haast niks werkt
* KIMBLE vind het een flut addon wat niet zn geld waard is
Volgens zit iedereen elkaar zo nu en dan goed gek te maken hier... Een tijdje geleden zwoer iedereen op de DF. Daarna moest en zou iedereen de PIC hebben. Nu weer de Airbus. Wat zijn we soms toch een stelletje domme schapen...
het is nieuw het is anders daarom wil iedereen het (drangOp dinsdag 12 maart 2002 16:29 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Echt waar?!?!?!? Waarom koopt iedereen 'm dan...? Dus toch alleen maar omdat iedereen 'm koopt...?
Volgens zit iedereen elkaar zo nu en dan goed gek te maken hier... Een tijdje geleden zwoer iedereen op de DF. Daarna moest en zou iedereen de PIC hebben. Nu weer de Airbus. Wat zijn we soms toch een stelletje domme schapen...
advies
koop niet de pss airbus maar wacht op die van dreamfleet (dan weet je zeker dat je kwaliteit heb das niet het geval bij pss)
Vergeleken met de Beta is er veel verbeterd in positieve zin. De FPS zijn niet zo best (ik had gewoon AA aanstaan) maar het panel is toch wel een aanrader vind ik.Op dinsdag 12 maart 2002 16:16 schreef Robin Shrine het volgende:
Op dinsdag 12 maart 2002 16:31 schreef rdluca het volgende:
[..]
Vergeleken met de Beta is er veel verbeterd in positieve zin. De FPS zijn niet zo best (ik had gewoon AA aanstaan) maar het panel is toch wel een aanrader vind ik.
your mad
Okeeeyyyyy noe ff iets anders dan PSS Airbus of FS2002.
Airborn komt niet meer toch? Vorige keers was het slot toch?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
echt waar??!!Op dinsdag 12 maart 2002 16:34 schreef ND het volgende:
Okeeeyyyyy noe ff iets anders dan PSS Airbus of FS2002.![]()
das dan de eerste en de laatste keer geweest
ik ben de lucht bus nu even aan het testen, en ik koop hem lekker toch. ik vind het een mooie pleen, en gewoon leuk om in te vliegen, idd, veel knopjes werken niet, maar ik vind het zonde om hem niet te kopen want zoveel geld is het nou ook weer niet. op de DF wacht ik ook met smart, das dan gewoon weer een pleen erbij
Brood, voor vrouw en kinders...Op dinsdag 12 maart 2002 16:43 schreef nealzie het volgende:
[..]
dat stomme geld waar maak je je druk over, wat ga je der anders van kopen, snoep?
whaha, ik ben tog pas 14, dus geen kinders (maar hopelijk binnenkort wel een chickieOp dinsdag 12 maart 2002 16:46 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Brood, voor vrouw en kinders...
Kut dat een aantal knoppen het niet doen...gewoon triest
* Bolk kotst op die Airbus 
alleen al om jullie gedrag...
Ik ga wel naar Avsim forums oid want hier krijg je toch geen antwoord

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Wat was je vraag?Op dinsdag 12 maart 2002 17:20 schreef Bolk het volgende:
* Bolk kotst op die Airbus
Dies nog maar 2 keer voorbij gekomen.. maar gaan jullie gerust verder... ik w8 wel totdat al jullie luchtbussenOp dinsdag 12 maart 2002 17:24 schreef rdluca het volgende:
[..]
Wat was je vraag?

ik wou heel graag antwoorden hoor! iets over de PIC en crz dinges enzo, maar ik weet het antwoord niet!...als ik het wist had ik gereageerd hoorOp dinsdag 12 maart 2002 17:25 schreef Bolk het volgende:
[..]
Dies nog maar 2 keer voorbij gekomen.. maar gaan jullie gerust verder... ik w8 wel totdat al jullie luchtbussengecrashed zijn
sorry for askingOp dinsdag 12 maart 2002 17:25 schreef Bolk het volgende:
[..]
Dies nog maar 2 keer voorbij gekomen.. maar gaan jullie gerust verder... ik w8 wel totdat al jullie luchtbussengecrashed zijn
volgens mij ging je vraag over ils of je daar ook de crz moest invullen, en dit in het geval van de PIC, aangezien ik nog niet met de PIC heb gevlogen kan ik je ook geen antwoord geven bolk! Sorry dat ik dat niet weet. (moet ik dan een reply geven met: "Ik weet het niet" nou daar heb je veel aan)Op dinsdag 12 maart 2002 17:25 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige hoorOp dinsdag 12 maart 2002 17:27 schreef McFlipp het volgende:
[..]
volgens mij ging je vraag over ils of je daar ook de crz moest invullen, en dit in het geval van de PIC, aangezien ik nog niet met de PIC heb gevlogen kan ik je ook geen antwoord geven bolk! Sorry dat ik dat niet weet. (moet ik dan een reply geven met: "Ik weet het niet" nou daar heb je veel aan)
Ohhh nou die screenshots van kimble vond ik wel mooi die ie poste, en toen zei van "besta ik niet ofzo?" en "nou dan ga ik wel wat anders doen" (ja ik heb het heus wel gelezen) tja ik heb niet zo'n hele goede verstandhouding met Kimble, you knowOp dinsdag 12 maart 2002 17:28 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige hoor
Er is een oplossing voor het "climb-problem" van de airbus, kijk in je aircraft.cfg en zoek dit op:
inlet_area=
if it says 44.000000
change it to 22.000000
inlet_area=
if it says 44.000000
change it to 22.000000
Ja bij sommigen, zoals Tourniquet, dat ie niet boven de 14000ft uit kwam.Op dinsdag 12 maart 2002 17:41 schreef Robin Shrine het volgende:
Was er een probleem dan?
CRZ waar?Op dinsdag 12 maart 2002 17:28 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige hoor
Op maandag 11 maart 2002 17:22 schreef Bolk het volgende:
Yo bro,
Ik heb nog ff een vraagie MBT tot die PIC. Moet je CRZ ook invullen als je een ILS landing wilt maken?
Anoniem: 46189
Hee Bolk, in de fmc moet je altijd een cruize altitude invullen bij gewoon circuits vliegen. Althans, als je op VNAV wilt vliegen wel. Maar je wilt toch een beetje de real operations gebruiken niet? Voor locale vluchtjes en trainingen hoef je niet echt rekening te houden met fuel dus het VNAV vliegen is niet echt nodig. Het enige wat je moet weten is waar de baan ligt. De navaids kan je vinden door manual navigatie. VOR's, NDB's en fixen.Op dinsdag 12 maart 2002 17:49 schreef Bolk het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een wat duidelijkere vraagstelling doe ik maar een poging. Ik neem aan dat je CRZ op de FMC bedoelt aangezien ik op me werk zit en dus niet zelf ff kan kijken wat je precies bedoelt (hoewel precies ook wel meevalt). Ik zit dus niet met mijn hoofd in de Airbus voor het geval daar enige twijfel over zou bestaan mocht mijn antwoord op de erg gerichte vraag wat vaagjes blijven.Op dinsdag 12 maart 2002 17:49 schreef Bolk het volgende:
[..]
CRZ op de FMC daar vul je je Flightlevel in. Als je dit achterwege laat zal VNAV niet werken aangezien die geen hoogte heeft om naar toe te klimmen of vanaf te dalen. Je zal dan geen top of descend end. zien op je EHSI.
Dat heeft echter niets met de ILS approach te maken.Zolang je NAV1 op de ILS frequentie staat kan je gewoon op A/P APP een ILS approach maken.
Nee jullie begrijpen mij verkeerd.
Je hebt op de main panel een NAV 1 zitten right? Nou daar kun je een Freq invullen en daarnaast course denk ik (CRZ). Die NAV 1 gebruik je toch voor ILS, VOR ed?
Je hebt op de main panel een NAV 1 zitten right? Nou daar kun je een Freq invullen en daarnaast course denk ik (CRZ). Die NAV 1 gebruik je toch voor ILS, VOR ed?
Yep, das gewoon de NAV1 radio met de course erbij. Die gebruik je voor de ILS approach.Op dinsdag 12 maart 2002 18:09 schreef Bolk het volgende:
Die kan je manual zetten zodat je zelf de frequentie zelf kan instellen. Zet je hem op auto, kan je vanuit de FMC, NAV RADIO page de ILS frequentie van de arrival runway op NAV1 instellen.
Klopt, de NAV1 gebruik je voor de ILS en de VOR. De course moet je gebruiken bij het VOR navigeren. Bij een bepaalde course zie je welke richting de VOR op is.Op dinsdag 12 maart 2002 18:09 schreef Bolk het volgende:
Bij een ILS approach moet je de course functie ook gebruiken. De localizer frontcourse staat op je approachplate.
Kijk dat is dus de reden waarom al mijn ILS approaches mislukten. Omdat ik de course niet ingesteld had en mijn plane naar 000 draaide.. thnx guysOp dinsdag 12 maart 2002 18:16 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Klopt, de NAV1 gebruik je voor de ILS en de VOR. De course moet je gebruiken bij het VOR navigeren. Bij een bepaalde course zie je welke richting de VOR op is.
Bij een ILS approach moet je de course functie ook gebruiken. De localizer frontcourse staat op je approachplate.
welcomeOp dinsdag 12 maart 2002 18:18 schreef Bolk het volgende:
[..]
Kijk dat is dus de reden waarom al mijn ILS approaches mislukten. Omdat ik de course niet ingesteld had en mijn plane naar 000 draaide.. thnx guys
weet iemand hoe je hier een fs2002 flight planner route in de FMC van de PIC kan laden. zoals het in de PDF staat werkt het niet
Dank u! Ik las het inderdaad al op het forum. Het werkt nu inderdaad!Op dinsdag 12 maart 2002 17:40 schreef McFlipp het volgende:
Er is een oplossing voor het "climb-problem" van de airbus, kijk in je aircraft.cfg en zoek dit op:
inlet_area=
if it says 44.000000
change it to 22.000000
En sorry Bolk voor de Airbus-hype, we zijn nu eenmaal even erg enthousiast dat hij nu uit is na zo'n tijd wachten. De komende dagen zal het best wel weer afzwakken. Natuurlijk zal ik reageren op een post over een ander onderwerp, alleen heb ik de PIC niet dus kan ik je daar niet mee helpen.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik was ook wel erg kortaf, mijn excuses daarvoor. En niet dat ik zo belangrijk ben ofzo maar gewoon 5 pagina's (5x50) alleen airbus is ook niet leuk. Net zoals KIMBLE. Ik kan me prima indenken hoe hij zich gevoeld heeft.Op dinsdag 12 maart 2002 19:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dank u! Ik las het inderdaad al op het forum. Het werkt nu inderdaad!
En sorry Bolk voor de Airbus-hype, we zijn nu eenmaal even erg enthousiast dat hij nu uit is na zo'n tijd wachten. De komende dagen zal het best wel weer afzwakken. Natuurlijk zal ik reageren op een post over een ander onderwerp, alleen heb ik de PIC niet dus kan ik je daar niet mee helpen.
Nah, voor jullie dan nog een leuk shotje gevonden
Waar is Kimble eigenlijk?Op dinsdag 12 maart 2002 19:15 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ik was ook wel erg kortaf, mijn excuses daarvoor. En niet dat ik zo belangrijk ben ofzo maar gewoon 5 pagina's (5x50) alleen airbus is ook niet leuk. Net zoals KIMBLE. Ik kan me prima indenken hoe hij zich gevoeld heeft.
Nah, voor jullie dan nog een leuk shotje gevondenhttp://www.airliners.net/open.file?id=222951
Op die foto van Bolk zie je in de "bult" van de 747 raampjes die dicht zijn gemaakt
Airbuscase: Daarom had ik op mijn forum een apart forum ervoor ingericht, die nu inmiddels is verwijderd, zodat jullie daar konden posten.
Other case: Mensen, jullie kunnen nieuwsposten op mijn Dutch FlightSim Community... --> http://enterprise.homelinux.com/wforum/dfsc/html/
Other case: Mensen, jullie kunnen nieuwsposten op mijn Dutch FlightSim Community... --> http://enterprise.homelinux.com/wforum/dfsc/html/
Lijkt me misschien wel handig om een apart PSS-Airbus forum te hebben voor de vele vragen die volgens mij onvermijdelijk zijn.
Ja, hij's mooi. Ik ga wel weer terug naar 1024 ipv. 1280. Alleen die aircraft ID's.....G-BUSH. Grapje zeker.Op dinsdag 12 maart 2002 19:50 schreef Robin Shrine het volgende:
Wel een schitterend mooie pic vind ik
wh000t dat ziet er flex uitOp dinsdag 12 maart 2002 19:49 schreef biobak het volgende:
8 fps waar ik er normaal 24 a 25 heb
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Iemand soms ook problemen met de taillights en taxilights? Of moet ik fs2002 opnieuw installeren omdat de final beta van PSS er nog opstaat
ja je moet alles opnieuw installenOp dinsdag 12 maart 2002 19:58 schreef Robin Shrine het volgende:
Iemand soms ook problemen met de taillights en taxilights? Of moet ik fs2002 opnieuw installeren omdat de final beta van PSS er nog opstaat
dit is een eerste tactische terroristische aanslag op iedereen die iets te maken heeft met de nieuwe pss airbus
ik ben hierOp dinsdag 12 maart 2002 19:37 schreef rdluca het volgende:
[..]
Waar is Kimble eigenlijk?
Er kan gewoon op het flightsim forum gepost worden in Pilot's corner. Evt wil ik een nieuw forum openen maar dat lijkt me overbodigOp dinsdag 12 maart 2002 19:46 schreef rdluca het volgende:
Lijkt me misschien wel handig om een apart PSS-Airbus forum te hebben voor de vele vragen die volgens mij onvermijdelijk zijn.
http://enterprise.homelinux.com/forum
Op dinsdag 12 maart 2002 20:03 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik ben hier
Op dinsdag 12 maart 2002 20:04 schreef Robin Shrine het volgende:
FS2002 net uninstalled
Hoog in de lucht iig geen centje pijn qua framerates. Op de grond heb ik nog niet echt gemeten maar komt het geheel ook zeer soepel over (ok, met een TB 1400)Op dinsdag 12 maart 2002 19:49 schreef biobak het volgende:
8 fps waar ik er normaal 24 a 25 heb
[afbeelding]

p.s. rdluca neem je even contact met me op als je thuis bent?
Zet jij eens heel gauw anti-aliasing aan met jouw G-Kracht MXOp dinsdag 12 maart 2002 20:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoog in de lucht iig geen centje pijn qua framerates. Op de grond heb ik nog niet echt gemeten maar komt het geheel ook zeer soepel over (ok, met een TB 1400)
[afbeelding]
p.s. rdluca neem je even contact met me op als je thuis bent?

gloeiende gloeiende hoe komt die 4Real aan die TOMCAT !!
die wil ik ook
die wil ik ook
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Staat aan hoor! Alleen betwijfel ik of hij wel werkt onder FS. Vooral onder bepaalde hoeken gaan de vliegtuigen gigantisch kartelen...Op dinsdag 12 maart 2002 20:17 schreef Bolk het volgende:
[..]
Zet jij eens heel gauw anti-aliasing aan met jouw G-Kracht MX
Oke, er zijn al genoeg nadelen over de PSS genoemd. Maar zijn ook echte voordelen te noemen die je aanzetten om de PSS te gaan kopen?
Dit topic is gesloten.