kom es op msnOp maandag 11 maart 2002 20:00 schreef nealzie het volgende:
[..]
nou, ik heb je btw op msn gecontact, maar je reageerd niet
dôhOp maandag 11 maart 2002 20:33 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ik denk niet dta je kan kiezen wat je wil aan soort vliegtuig .
ALs je er 1 bestel krijg je die andere 2 er bij want ze zitten een 1 pak dus #vliegtuigen in 1pak
Ik leg het nog één keer uit:
Het Basispack (van £ 15,-) bestaat uit:
De A319, A320 én de A321. Alledrie in 2 motorvariaties (IAE en CFM). Totaal 6 vliegtuigen dus. Al deze vliegtuigen worden standaard geleverd in de Airbus huiskleuren.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Anoniem: 31124
* Anoniem: 31124 gaat even een stukje vliegen met z'n Falcon 
* Anoniem: 31124 meldt met gepaste trots dat hij vandaag een 9- heeft gehaald voor een referaat over de vijfde baan van Schiphol
* Anoniem: 31124 meldt met gepaste trots dat hij vandaag een 9- heeft gehaald voor een referaat over de vijfde baan van Schiphol
Das heel mooiOp maandag 11 maart 2002 20:43 schreef Aerodynamic het volgende:
gefeli..
Op het Haganum nog welOp maandag 11 maart 2002 20:44 schreef rdluca het volgende:
[..]
Das heel mooi
gefeli..
jaja, bij Dhr BosboomOp maandag 11 maart 2002 20:45 schreef Duncan het volgende:
[..]
Op het Haganum nog wel
Correctie idd.Op maandag 11 maart 2002 20:45 schreef Duncan het volgende:
[..]
Op het Haganum nog wel
onderstaande geeft aanleiding tot heroverweging
Lol daar haal je simpel een 10Op maandag 11 maart 2002 20:45 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
jaja, bij Dhr Bosboom
Zo als ik het er uit begrijp wel .Op maandag 11 maart 2002 20:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
dôh
Ik leg het nog één keer uit:
Het Basispack (van £ 15,-) bestaat uit:
De A319, A320 én de A321. Alledrie in 2 motorvariaties (IAE en CFM). Totaal 6 vliegtuigen dus. Al deze vliegtuigen worden standaard geleverd in de Airbus huiskleuren.
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Hier effe een korte vlucht met de nieuwe A-320 Condor opgestegen vanaf O'Hare Intl Airport, eindbestemming een plaatselijk riviertje 
Weer wat pics van mij

Weer wat pics van mij
Een statement van het PSS front:
"NOTICE FOR WORRIED CREDIT CARD CUSTOMERS"
PSS neither Store or have Access to your credit card numbers ar ANY STAGE of the transaction process ..
These are all handled by SECURETRADING please feel free to visit and check out there security policies and Banking Partners
www.securetrading.com
The Security problems we have suffered today will not directly effect ANY customers or there details but are of course a severe inconvenience.
Let us assure you all that the only people to suffer financially from this are .. Yes.. PSS !
Finally to clarify the situation PSS Files, Databases and systems have NOT, i repeat NOT been hacked or Broken into in any way shape or form , we have simply suffered from an immense number of Automatically generated Credit card numbers attempting to defraud PSS in later refunds.
We have taken steps to prevent this and will be back on line Very soon
PSS would like to thank you for your patience on this difficult day and thank you for putting up with us while we get the Airbus Back to you.
Als we nou die aktie in 2en delen, dus 1 deel voor mensen die ALLEEN de basepack wil hebben, en een andere deel met mensen die ook nog eens livery's willen. Of is dit een slechter idee ?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Anoniem: 17784
Bestaat de kans dat er straks liveries van derde (freeware) uitkomen??
Dan zou ik natuurlijk het base pack kunnen kopen en wachten op freeware.
Dan zou ik natuurlijk het base pack kunnen kopen en wachten op freeware.
Potverdorie, zeg... Ben ik een dag in vergadering, kan ik meteen 250 posts inhalen, waarvan er 225 over het aanschaffen van die PSS gaat... Als het zo doorgaat zit dit topic 3 dagen na het openen al weer op de 1000!!!
Is dat een record, of...?
Het is zowat al weer tijd voor de screenshot competitie...
sorry maar als een bedrag van mijn cc afgehaald is die nog eens een keer overeenkomt met het bedrag wat ik bij Phoenix besteld heb en de laaste 2 weken geen cc betalingen gedaan heb dan maak ik mij wel zorgenOp maandag 11 maart 2002 20:52 schreef Tourniquet het volgende:
Een statement van het PSS front:
[..]
https://valid.x86.fr/xhfd5e
lijkt me juist een beter idOp maandag 11 maart 2002 20:54 schreef ND het volgende:
Als we nou die aktie in 2en delen, dus 1 deel voor mensen die ALLEEN de basepack wil hebben, en een andere deel met mensen die ook nog eens livery's willen. Of is dit een slechter idee ?
OKE dan zet ik deze inOp maandag 11 maart 2002 21:03 schreef hellogoodbye het volgende:
Potverdorie, zeg... Ben ik een dag in vergadering, kan ik meteen 250 posts inhalen, waarvan er 225 over het aanschaffen van die PSS gaat... Als het zo doorgaat zit dit topic 3 dagen na het openen al weer op de 1000!!!
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
DAn wil ik alleen de BASIS pack dus die planesOp maandag 11 maart 2002 21:05 schreef nealzie het volgende:
[..]
lijkt me juist een beter id
IK schrijf me hier bij gelijk voor vast in ..
support@phoenix-simulation.co.ukOp maandag 11 maart 2002 21:04 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
sorry maar als een bedrag van mijn cc afgehaald is die nog eens een keer overeenkomt met het bedrag wat ik bij Phoenix besteld heb en de laaste 2 weken geen cc betalingen gedaan heb dan maak ik mij wel zorgen
ach man, is toch een lelijke pleenOp maandag 11 maart 2002 21:13 schreef 4Real het volgende:
heeft iemand nog linkje voor de concorde![]()
ben hem kwijt geraakt
hij gaat hard.. kun je leuk mee spelenOp maandag 11 maart 2002 21:14 schreef nealzie het volgende:
[..]
ach man, is toch een lelijke pleen
jah, als je eenmaal op fl550 zit jaOp maandag 11 maart 2002 21:16 schreef 4Real het volgende:
[..]
hij gaat hard.. kun je leuk mee spelen
Ik zeg het maar ff opnieuwOp maandag 11 maart 2002 19:29 schreef Duncan het volgende:
Ik ben bezig met de "Dutch FlightSim Community"...
http://enterprise.homelinux.com/wforum/dfsc/html/index.php
Mensen die willen nieuwsposten, of mijn andersinds willen helpen, zijn welkom.
ik heb gestemd hoor!Op maandag 11 maart 2002 21:17 schreef Duncan het volgende:
[..]
Ik zeg het maar ff opnieuw
alleen uh, is dit zoon site die je zeg maar niet zelf maakt, maar alleen je eigen instellingen in zet???
Kort vluchtje vanaf KLAX (LA) met het vliegtuig waar het momenteel allemaal om draait 
De A-321 wordt denk ik mijn favorietje

nice picsOp maandag 11 maart 2002 21:21 schreef Robin Shrine het volgende:
Kort vluchtje vanaf KLAX (LA) met het vliegtuig waar het momenteel allemaal om draait
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank dank 
d'r is eigenlijk niks mis met de airbus liveries
d'r is eigenlijk niks mis met de airbus liveries
nice shots Shrine...! keep them coming...
tampert, kriminalpolizei
Woei!Op maandag 11 maart 2002 21:40 schreef 4Real het volgende:
[afbeelding]
mag meedoen voor de compitite

hier die ene gast weer met zijn PSS setup...
tampert, kriminalpolizei
Hier weer wat sfeerpics van de A-321 (met brandende motor) 

die lightning van die fire op de rechterengine ziet er best lekkers uit....
tampert, kriminalpolizei
Wat pics gejat uit het AVSIM screenshot forum:

Ik vind hem er steeds mooier uitzien
Ben alleen beetje bang voor het aantal functionerende knopjes in de cockpit en het realisme/bugs
Zit die airbus livery er standaard bij of niet want als dat zo is wil ik alleen een basic pakket, zo heet dat toch, hebben
edit:
Doe toch ook maar de britisch airways
Doe toch ook maar de britisch airways
Als ik het goed begrepen heb van PSS, zijn ze afgestapt van hun eigen livery (Phoenix Simulation) en zal de hele Airbus fleet hun eigen huismerk krijgen...wit dus met die kenbare letters op de zijkant en de blauwe staart
Mooi dus! (echt)
update Phoenix Simulation Website
========================================
DUE TO UNFORSEEN PROBLEMS
PSS WEBSITE WILL BE CLOSED
FOR A SHORT PERIOD FOR MAINTAINANCE
PLEASE CALL BACK LATER
[b]WAT EEN PRUTSERS[/b]
update Phoenix Simulation Website
DUE TO UNFORSEEN PROBLEMS
PSS WEBSITE WILL BE CLOSED
FOR A SHORT PERIOD FOR MAINTAINANCE
PLEASE CALL BACK LATER
[b]WAT EEN PRUTSERS[/b]
Alvast wat screenies voor de screenshot competitie. Alhoewel...
Net opgestegen van Schiphol. Het was nogal slecht weer.
Hier ga ik...

Hier kom ik weer...

Ennuh, tja... hier was ik daar tussenin...

Hm, misschien had ik het beter bij deze twee kunnen houden...

Net opgestegen van Schiphol. Het was nogal slecht weer.
Hier ga ik...
Hier kom ik weer...
Ennuh, tja... hier was ik daar tussenin...
Hm, misschien had ik het beter bij deze twee kunnen houden...
Net even opgestijgen vanaf Tribhuvan Intl (Kathmandu) 4400 Ft ! ASL (Full Power en 10 degree flaps)
Moest wel ff wat Jet A dumpen anders had ik mij tegen een paar bergen aan geplakt
Morgen maak ik de landing, is best wel eng vooral als het mistig is omdat er geen ILS is moet je echt met de hand vliegen.
Trouwens normaal wordt er met wat kleine pleens gevlogen op Kathmandu
Maar deze DC10 vliegt zo heerlijk en ik heb wat Big Jet geluiden voor....
Plaatjes zijn een beetje gaar dus ik doe hiermee niet mee aan de contest

Moest wel ff wat Jet A dumpen anders had ik mij tegen een paar bergen aan geplakt
Morgen maak ik de landing, is best wel eng vooral als het mistig is omdat er geen ILS is moet je echt met de hand vliegen.
Trouwens normaal wordt er met wat kleine pleens gevlogen op Kathmandu

Daar ga ik een splash screen van maken die is echt super
Ik vind ze juist mooiOp maandag 11 maart 2002 22:34 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Nog ff een super vette pic die ik nog in mijn "argief" vond

Dit is echt
Dit is echt
Inderdaad, wie nu nog twijfelt over het ontwerp heeft zijn ogen verkeerd om staan ofzoiets 
ik ga pitten jongens...mzzl en tot morgen

Het ontwerp is gewoon kut, en mijn ogen zijn uitstekendOp maandag 11 maart 2002 22:55 schreef Robin Shrine het volgende:
Inderdaad, wie nu nog twijfelt over het ontwerp heeft zijn ogen verkeerd om staan ofzoiets
jezus, word er nog wel op andere posts gereageerd.. of zijn we opeens allemaal airbus geil?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Op maandag 11 maart 2002 23:10 schreef Bolk het volgende:
jezus, word er nog wel op andere posts gereageerd.. of zijn we opeens allemaal airbus geil?

Ik kan me trouwens niet aan de indruk ontrekken dat de onderste gesoept is...
Is er al iemand die mij kan helpen om aan die Air bussen tekomen 
En ik heb gelijk een andere vraag hoe maken jullie die foto's met MS flightsim er op en die gele streep .
Is daar een proggie voor .
En ik heb gelijk een andere vraag hoe maken jullie die foto's met MS flightsim er op en die gele streep .
Is daar een proggie voor .
niet eens mooi idd...Op maandag 11 maart 2002 23:19 schreef Bolk het volgende:
Ik kan me trouwens niet aan de indruk ontrekken dat de onderste gesoept is...

tampert, kriminalpolizei
Mij heeft er ook 1 gemaakt 

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
We vorderen zeker ja! 

Die liveries zijn okay

Die liveries zijn okay
heb je hem al gekocht!?Op maandag 11 maart 2002 23:40 schreef Tourniquet het volgende:
We vorderen zeker ja!
[afbeelding]
Die liveries zijn okay
Goed, als iedereen klaar is met het gegeil op die Airbus en iedereen um gedownload heeft. Dan probeer ik hetzelfde van ruim 150 posts geleden gewoon weer:
Op maandag 11 maart 2002 17:22 schreef Bolk het volgende:
Yo bro,
Ik heb nog ff een vraagie MBT tot die PIC. Moet je CRZ ook invullen als je een ILS landing wilt maken?
Het basispackOp maandag 11 maart 2002 23:41 schreef McFlipp het volgende:
[..]
heb je hem al gekocht!?
Ben nu aan het testen
Ik zal het bij twee screenshots houden, anders worden de Airbus-haters gek
Er zullen de komende dagen vast nog wel meer Airbus-screenshots komen

ik kan alleen de Airbus livery kiezen en ik heb 2 andere hoe zit dat precies ? moet je iets editen ofzo ?
laat maar
echt tof trouwens, vind het echt het geld waard....
was het alleen om als je de speed brakes aanzet dan kijk je door de vleugels heen en de flaps zijn echt tof... en geluiden zijn mooi... alles eigenlijk
laat maar
echt tof trouwens, vind het echt het geld waard....
was het alleen om als je de speed brakes aanzet dan kijk je door de vleugels heen en de flaps zijn echt tof... en geluiden zijn mooi... alles eigenlijk
Op maandag 11 maart 2002 23:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het basispack
Ben nu aan het testen
Ik zal het bij twee screenshots houden, anders worden de Airbus-haters gek
Er zullen de komende dagen vast nog wel meer Airbus-screenshots komen
[afbeelding]
[afbeelding]
maar wanneer gaan ze nu gezamelijk kopen want ik heb nog steeds geen antwoord .. af kan iemand mij ff mailen er over
Lijkt erop dat die gezamenlijke aanschaf van de baan is
Ja dat lijk er nou wel op ..Op dinsdag 12 maart 2002 00:38 schreef DroogKloot het volgende:
Lijkt erop dat die gezamenlijke aanschaf van de baan is
dan zal het wel 2 maanden langer duren voor oik hem heb
want dan koop ik die CD van hun zelf wel .
ipv DLL
Ik denk dat dat zo'n beetje van de baan is. Ieder is nu voor zichzelf aan het kopen. Ik bestel 'm morgen:Op dinsdag 12 maart 2002 00:35 schreef Blackhole het volgende:
[..]
ik wil hem ook hebben .
maar wanneer gaan ze nu gezamelijk kopen want ik heb nog steeds geen antwoord .. af kan iemand mij ff mailen er over
PSS_ABPro_Base Airbus Pro Series Base Package £15.00 1 [Del]
--------------------------------------------------------------------------------
PSS_A319c_norwes Airbus A319 CFM Northwest Livery Pack £5.00 1 [Del]
--------------------------------------------------------------------------------
PSS_A320c_ba_wanula Airbus A320 CFM British Airways Wanula Livery Pack £5.00 1 [Del]
PSS_A321c_usair Airbus A321 CFM US Airways Livery Pack £5.00 1 [Del]
Subtotal - £30.00
37% Discount - £11.10
[ Empty Basket ] Total - £18.90
30.73 euro totaal
M'n mail = tsja@gmx.net
Hier een paar Luchtbussen op East Midlands Airport bij Nottingham U.K.

Anoniem: 43679
Die luchtbussen zien er eigenlijk wel erg shibby uit!!!
Damn!
Maar het zijn zeker wel echte FPS vreters??
Damn!
Maar het zijn zeker wel echte FPS vreters??
Test is niet geslaagd.Op maandag 11 maart 2002 23:52 schreef Tourniquet het volgende:
Ben nu aan het testen
Volgens mij zit er een fout in de airfiles. Het lijkt wel of de motoren maar heel weinig vermogen leveren. Als je 250 knots vliegt en dan wil gaan stijgen met 1000 ft/min. lukt dat al niet omdat de snelheid dan gaat inzakken en je uiteindelijk in een stall terechtkomt. Met heel voorzichtig klimmen (niet meer dan 500 ft/min.) lukt het wel maar op een gegeven moment blijft hij hangen op een bepaalde altitude. Ik had het een keer op 7000 ft en op 10000 ft. Hier is zeker iets mis en het is aan PSS om dit z.s.m. te verhelpen!
this is caused by not having yourOp dinsdag 12 maart 2002 02:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Test is niet geslaagd.
Volgens mij zit er een fout in de airfiles. Het lijkt wel of de motoren maar heel weinig vermogen leveren. Als je 250 knots vliegt en dan wil gaan stijgen met 1000 ft/min. lukt dat al niet omdat de snelheid dan gaat inzakken en je uiteindelijk in een stall terechtkomt. Met heel voorzichtig klimmen (niet meer dan 500 ft/min.) lukt het wel maar op een gegeven moment blijft hij hangen op een bepaalde altitude. Ik had het een keer op 7000 ft en op 10000 ft. Hier is zeker iets mis en het is aan PSS om dit z.s.m. te verhelpen!
FS2002\
Settings\International\ set to
Metric(Altimeter feet)
John Helsby
PSS SUPPORT
???
Môgguh...Op dinsdag 12 maart 2002 06:46 schreef rdluca het volgende:
[..]
this is caused by not having your
FS2002\
Settings\International\ set to
Metric(Altimeter feet)
John Helsby
PSS SUPPORT
???

Settings staan goed hoor

En ja ik heb de autopilot met de muis aangezet.
Maar we zien vanavond wel verder, ik ga nu weg.
Goedemorgen iedereen
Ziet er erg mooi uit die Airbus zeg!! Kunnen er ook een paar screenies gepost worden van hoe de cockpit er nu uit ziet?
Djee,
Wil ik net gaan afrekenen gaat de site van PSS weer down
Wil ik net gaan afrekenen gaat de site van PSS weer down
Hoe zit het met de framerate bij de Airbus? Zelfde grootte als bijvoorbeeld de DreamFleet of beter?
O, oke. Ik had namelijk de indruk dat de beta niet erg lekker liep. Maar daar is het misschien wel een beta voorOp dinsdag 12 maart 2002 08:22 schreef rdluca het volgende:
Beter
Smorgen beste mensen. Mooie pics al van die Airbus zeg!
Tijd om mijn creditcard eens te gebruiken
Wel jammer dat PSS down is
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
weet iemand hier waar je grote posters van een klm 747-400 kunt bestellen ?
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Bedoel je dat jij heb wel wil samen kopen?Op dinsdag 12 maart 2002 00:42 schreef biobak het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zo'n beetje van de baan is. Ieder is nu voor zichzelf aan het kopen. Ik bestel 'm morgen:
PSS_A319c_norwes Airbus A319 CFM Northwest Livery Pack £5.00 1 [Del]
PSS_A320c_ba_wanula Airbus A320 CFM British Airways Wanula Livery Pack £5.00 1 [Del]
PSS_A321c_usair Airbus A321 CFM US Airways Livery Pack £5.00 1 [Del]
Subtotal - £30.00
37% Discount - £11.10
[ Empty Basket ] Total - £18.90
30.73 euro totaal
M'n mail = tsja@gmx.net
Ik ben wel geintereseerd in:
Stuur anders maar een mailtje of kom op msn ik ben vanmiddag thuis
Als er iemand hier nog 1 flikkerig postje over die ^$)(*&@)&$^#@(% airbus (
) durft te posten dan kom hem persoonlijk met mijn waterpistool afschieten.
Goeiemorgen.

Goeiemorgen.
Toch blijft die Airbus een mooie plane....ben je met me eens he Ratel
Vooral het model is net echt
Ik houd wijselijk mijn veelbesproken mond.Op dinsdag 12 maart 2002 09:56 schreef Robin Shrine het volgende:
Toch blijft die Airbus een mooie plane....ben je met me eens he RatelVooral het model is net echt
Kijk, Bolk is een man waarmee ik kan praten.Op maandag 11 maart 2002 23:10 schreef Bolk het volgende:
Bolk, zou je mij een kleine instructie kunnen doen toekomen waarin je uitlegt hoe je bijv de DutchBird 757 met een 767PIC panel uitrust? Ik heb nog geen idee, maar wil dit wel erg graag.
Er is hier een nieuw virus onstaan genaamd het AIRBUS virus:
verschijnselen: Allemaal mensen die praten over de airbus en screens ervan posten
en er nog steeds niet uitkomen wie nu wel en niet mee gaat betalen.
bestrijding: verzoeken de mensen die zijn geinfecteerd met dit virus verder te discussiëren over msn of icq
verschijnselen: Allemaal mensen die praten over de airbus en screens ervan posten
bestrijding: verzoeken de mensen die zijn geinfecteerd met dit virus verder te discussiëren over msn of icq
Ratel, ik wil het je ook wel uitleggen maar ben bang dat ik soms de PIC verwissel met Airbus 
Gewoon het pad in je panel.cfg en sound.cfg van je Dutchbird veranderen naar het pad waar de PIC panels en sounds staan. Ik zou ook de Posky files op de frontpage van posky http://www.avsim.com/posky downloaden en de airfile en de andere file (ben naam kwijt) kopieren naar je dutchbird directory. Gebruik de 767-300 PW bestanden hiervoor (2 stukes). Zo krijg je dus een 757 plane met de eigenschappen van een 767 zoals PIC die heeft.
met dank aan Rico
Gewoon het pad in je panel.cfg en sound.cfg van je Dutchbird veranderen naar het pad waar de PIC panels en sounds staan. Ik zou ook de Posky files op de frontpage van posky http://www.avsim.com/posky downloaden en de airfile en de andere file (ben naam kwijt) kopieren naar je dutchbird directory. Gebruik de 767-300 PW bestanden hiervoor (2 stukes). Zo krijg je dus een 757 plane met de eigenschappen van een 767 zoals PIC die heeft.
met dank aan Rico
Ok , duidelijk, thxOp dinsdag 12 maart 2002 10:13 schreef Robin Shrine het volgende:
Ratel, ik wil het je ook wel uitleggen maar ben bang dat ik soms de PIC verwissel met Airbus
met dank aan Rico
Of gewoon inhoud van panel-dir van PIC naar panel-dir van de Butchbird kopieren. Dan blijft het een 757.Op dinsdag 12 maart 2002 10:44 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Ok , duidelijk, thx
Anoniem: 37797
hmmm,
Waarom wordt alleen de buitenkant van de Airbus geshowd en niet de cockpit of zo
Wie durft de cockpit te showen
Waarom wordt alleen de buitenkant van de Airbus geshowd en niet de cockpit of zo
Wie durft de cockpit te showen
Heb ik al vaak genoeg geshowed, kijk maar een of twee pagina's terug, daar show ik hem vanuit de lucht
Anoniem: 37797
Vind ik niet voldoende ik wil een plaatje zien van de cockpit. En niet in van de vCockpit.Op dinsdag 12 maart 2002 11:43 schreef Robin Shrine het volgende:
Heb ik al vaak genoeg geshowed, kijk maar een of twee pagina's terug, daar show ik hem vanuit de lucht
Rdluca heb je al besteld?
* McFlipp is er net uitgestuurd en heeft nu mooi tijd om ff op GoT te kijken op school
* McFlipp is er net uitgestuurd en heeft nu mooi tijd om ff op GoT te kijken op school
Dat krijg je wanneer je met je gedachten in de air/wolken zit en niet op zit te lettenOp dinsdag 12 maart 2002 11:48 schreef McFlipp het volgende:
Rdluca heb je al besteld?
Hehe neuhh ik kwam binnen en mocht meteen weer gaan! Zei iets verkeerd ofzoOp dinsdag 12 maart 2002 12:02 schreef EdwinW het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je met je gedachten in de air/wolken zit en niet op zit te letten.
Je zei zeker "PiSS"!
(doordenkertje voor sommigen
)
Ja!Op dinsdag 12 maart 2002 12:09 schreef Robin Shrine het volgende:
Je zei zeker "PiSS"!(doordenkertje voor sommigen
)
RogerOp dinsdag 12 maart 2002 11:12 schreef rdluca het volgende:
[..]
Of gewoon inhoud van panel-dir van PIC naar panel-dir van de Butchbird kopieren. Dan blijft het een 757.
Eh.... de ButchBird? Een soort vliegende slager?
Dit topic is gesloten.