Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
https://valid.x86.fr/xhfd5e
voor de zoveelste keer:Op maandag 11 maart 2002 15:56 schreef Slechtotophetbot het volgende:
op welke IRC server zitten jullie ?
irc.tweakers.net
#Flightsim
Verwijderd
Het kan aan mij liggen maar ik vind dit gewoon nog steeds NIET op een airbus lijken. Eerder een soort ingekorte Ilyushin ofzoOp maandag 11 maart 2002 15:51 schreef Robin Shrine het volgende:
Schijnt nog steeds een bug te zijn met de A320. Neuswiel zakt de grond in
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nee ik koop m NIET
irc.tweakers.netOp maandag 11 maart 2002 15:56 schreef Slechtotophetbot het volgende:
op welke IRC server zitten jullie ?
#Flightsim
Van hoogte veranderen gaat in de Dreamfleet OF via de levelchange OF via de V/S (dus niet, zoals bij de standaard vliegtuigen, via de ALT zelf!).Op maandag 11 maart 2002 15:30 schreef ND het volgende:
En nu een ander onderwerp
Ff terug naar die DreamFleet 737. Ksnap die AP niet helemaal. Hij wil mijn hoogte niet vasthouden. Ik kies een hoogte uit. Bijvoorbeeld 12000 voet.
1)Er komt geen vertical speed? (kan ik dus niet instellen)
2)druk op "z" (Autopilot ONN) en klik daarna op het knopje onder de 120000feet. (Altitide dus)
3)ik laat mijn stick los, en hij doet niets, laat de neus zakken, en blijft zo

Verwijderd
Hé ff voor de duidelijkheid (ik heb afgehaakt), ik d8 dat alleen de Airbus gekocht zou worden, nu blijkt dat er ook allemaal liveries gekocht gaan worden waar ik toch nooit naar zal kijken, maar waar ik wel opeens tien euro meer voor moet betalen, nou daar vole ik niet zoveel voor. En dat van dat downloaden was ik zowiezo niet van plan, ik ga toch niet met dat ding vliegen ben ik bang....Op maandag 11 maart 2002 14:56 schreef EdwinW het volgende:
[..]
Ik vrees dat een aantal de software liever gratis en voor niks willen downloaden dan dat ze er geld aan uit willen geven. Het is alleen niet te hopen dat dat ten koste gaat aan de verdere software-ontwikkeling.
zo McFlipp, de eerste is net echt, welke scenery is dat
Ja, ik kan draaien als een gek aan mijn vertical speed knopje, maar ik zie geen cijfers daar. En hoe gaat dat in zijn werk, met dat Level Change?Op maandag 11 maart 2002 16:12 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Van hoogte veranderen gaat in de Dreamfleet OF via de levelchange OF via de V/S (dus niet, zoals bij de standaard vliegtuigen, via de ALT zelf!).
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
DUS gaat de prijs omhoog en haken er nog meer mensen af en ga zo maar door
Dus wie doen er nog mee
Hoeveel gaat het kosten
Hoe doen we het
En wat is dat irc waar jullie het over hebben
??????????????????????????????????????????????????????????
stel je vliegt op fl300 en je wil naar fl180 dan verander je de alt van 30000 naar 18000 en drukt op lvl change en whoppa hij gaat naar 18000ftOp maandag 11 maart 2002 16:29 schreef ND het volgende:
[..]
Ja, ik kan draaien als een gek aan mijn vertical speed knopje, maar ik zie geen cijfers daar. En hoe gaat dat in zijn werk, met dat Level Change?
Op maandag 11 maart 2002 16:14 schreef McFlipp het volgende:
ooooooooooooooow op die fiets. Is dat in het echt ook zo? Dus je kan niet tegelijk je vertical speed veranderen?Op maandag 11 maart 2002 16:35 schreef McFlipp het volgende:
[..]
stel je vliegt op fl300 en je wil naar fl180 dan verander je de alt van 30000 naar 18000 en drukt op lvl change en whoppa hij gaat naar 18000ft
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ok wie doet er mee voor max 15? graag of niet!Op maandag 11 maart 2002 16:36 schreef Slechtotophetbot het volgende:
ik wil nog meedoen. ik heb er max €15 euro voor over
Op maandag 11 maart 2002 16:57 schreef rdluca het volgende:
[..]
Ok wie doet er mee voor max 15? graag of niet!
ik hed zelf gerekend op iets meer ..

Dus 15 is zeker goed ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Post dan dat definitief overzicht op GOT of ergens anders, zodat er geen weg terug meer is.
Naar wie moeten we dan mailenOp maandag 11 maart 2002 17:01 schreef Robin Shrine het volgende:
Mail allemaal naar 1 bepaald persoon zodat diegene een overzicht heeft van alle personen die meedoen, voor hoeveel euro en welke liveries.
Post dan dat definitief overzicht op GOT of ergens anders, zodat er geen weg terug meer is.
[edit]
pss site ligt weer eens plat

moet iedereen eerst geld overmaken? want dan tegen de tijd dat het geld er is, en dat hij gekocht is, en dat iedereen hem heeft, zijn wel ook wel een hele tijd verder!
en voor degene die afhaken omdat ze niet zoeel livery's hebben, waarschijnlijk ben je nog goedkoper uit als je wél meedoet...
Moet je al die livery's hebben dan? mischien willen sommige mensen hele livery's niet eens hebben en dan worden ze wel besteld terwijl niemand hem wil hebben.Op maandag 11 maart 2002 17:17 schreef nealzie het volgende:
en hoe zit het dan met betalen??
moet iedereen eerst geld overmaken? want dan tegen de tijd dat het geld er is, en dat hij gekocht is, en dat iedereen hem heeft, zijn wel ook wel een hele tijd verder!
en voor degene die afhaken omdat ze niet zoeel livery's hebben, waarschijnlijk ben je nog goedkoper uit als je wél meedoet...
Ik weet niet welke livery's erzijn want die *** site van ze ligt plat
Dus geen liv er bij want die koop ik later wel .of zo maar erst dat ding alleen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik heb nog ff een vraagie MBT tot die PIC. Moet je CRZ ook invullen als je een ILS landing wilt maken?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
wat kostie nou zonder livery's enzo?
ik weet dan,
aero
blackhole?
the frankO?
scheelt altijd geld... kunnen later altijd nog livery's kope...
site is down.Op maandag 11 maart 2002 17:32 schreef nealzie het volgende:
grr ik word gek van die site.
wat kostie nou zonder livery's enzo?
Volgens mij was het base pack 15 pond
contact me vanavond ff op msnOp maandag 11 maart 2002 17:59 schreef nealzie het volgende:
hmz als we dat met zn vieren doen, ben je 6 euro kwijt, dat vink eigenlijk een beetje aso, misschien dat ik het dan samen doe met 1 iemand anders? iemand?
is goe, moet toch achter de pc voor huiswerkOp maandag 11 maart 2002 18:02 schreef rdluca het volgende:
[..]
contact me vanavond ff op msn
ze doen allebij mee met de contest
Ik kom dan later met een voorstel.
engelse liv of de VSOp maandag 11 maart 2002 18:11 schreef rdluca het volgende:
Wie er nog mee wil doen: geef op welke 2 livery's van welk model 319/320/321 je erin wilt hebben.
Ik kom dan later met een voorstel.
dan op alle 3 anders de 2 grote bakken voorzien van LIV als het te duur wordt .
Ik persoonlijk vind de A319 te klein dus wat mij betreft neem ik alleen livery's voor de 320 en 321. Graag meningen hieromtrentOp maandag 11 maart 2002 18:19 schreef Blackhole het volgende:
[..]
engelse liv of de VS
dan op alle 3 anders de 2 grote bakken voorzien van LIV als het te duur wordt .
ik snap het nog niet helemaal eigenlijk, je krijgt die 3pleens in één basepack ofzo???Op maandag 11 maart 2002 18:21 schreef rdluca het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind de A319 te klein dus wat mij betreft neem ik alleen livery's voor de 320 en 321. Graag meningen hieromtrent
ik wil gewoon een lekkere pleen!
en ik vind een british airways dinges wel mooi, en een condor
aha!Het basispack bevat wel alledrie de types, maar de extra liveries koop je PER type. Dus zeg maar basispack = A319, 320 en 321 in "PSS"-livery, en dan koop je er bijv. een livery voor een Iberia A321 bij voor £5. Voor de 319 en 320 heb je dan nog steeds alleen de PSS-livery (die ziet er waarschijnlijk uit als het plaatje bovenaan de site http://www.phoenix-simulation.co.uk)
BA
Northwest
Lufthansa
condor
US airways
Lijkt me goed idee, alleen packs voor de A320.Op maandag 11 maart 2002 18:27 schreef DroogKloot het volgende:
Ik ben eigenlijk niet geinteresseerd in de A-319 / A-321... alleen de middelste variant. Liveries liefst zoveel mogelijk, maar aangezien de meesten zich lijken te hebben teruggetrokken wordt me dat iets prijzig... voordat ik een selectie ga maken zou ik eerst graag *definitief* willen weten wie er nog meer aan de inkoopactie meedoet (als die uberhaupt nog doorgaat).
En air cananda, air france, united airlines (en nog een paarOp maandag 11 maart 2002 18:31 schreef nealzie het volgende:
mijn top-5:
BA
Northwest
Lufthansa
condor
US airways
En deze dan voor alle 3 de varianten zou ik het graag zien
Hmmz nu dus alleen liveries voor de a320
Verwijderd
Als ik een ILS landing wil maken stel ik de freq in de nav 1 en klik onder op nav1 zodat ie zeg maar gaat branden.
Nu stel ik HDG in om ervoor te zorgen dat ie de ILS pakt van de baan dus druk op APR maar er gebeurt niks
Hoe moet ik dat in stellen om een ILS landing te maken?
nav 1 en nav 2 op de juiste freq zetten, en dan als je binnen bereik bent apr aan en dan ploept hdg als het goed is vanzelf uit.Op maandag 11 maart 2002 18:32 schreef dutchplanet het volgende:
DF 737-400 vraagje
Als ik een ILS landing wil maken stel ik de freq in de nav 1 en klik onder op nav1 zodat ie zeg maar gaat branden.
Nu stel ik HDG in om ervoor te zorgen dat ie de ILS pakt van de baan dus druk op APR maar er gebeurt niks
Ik heb je screens gezien hoor, had alleen ff geen zin om te reagerenOp maandag 11 maart 2002 18:33 schreef KIMBLE het volgende:
ok dan ga ik wel wat anders doen vanavond als niemand op mij reageert
Maar ik vond ze wel mooi
Verwijderd
Maar het APR lichtje gaa niet branden en dan pakt ie hem nietOp maandag 11 maart 2002 18:33 schreef McFlipp het volgende:
[..]
nav 1 en nav 2 op de juiste freq zetten, en dan als je binnen bereik bent apr aan en dan ploept hdg als het goed is vanzelf uit.
die meot je ook aanzetten.Op maandag 11 maart 2002 18:34 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Maar het APR lichtje gaa niet branden en dan pakt ie hem niet
Verwijderd
Waar je dat je ook de nav1 aanzet met die pijltjes?Op maandag 11 maart 2002 18:34 schreef McFlipp het volgende:
[..]
die meot je ook aanzetten.
Op maandag 11 maart 2002 18:35 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Waar je dat je ook de nav1 aanzet met die pijltjes?
Kijk effe op:Op maandag 11 maart 2002 18:32 schreef dutchplanet het volgende:
DF 737-400 vraagje
http://www.flightsimnetwork.com/cgi/dcforum/dcboard.cgi?az=show_thread&omm=0&om=5289&forum=DCForumID3
(en anders kan ik die pagina met screenshots wel even naar je toe mailen; 1,7 Mb groot)
Verder wil ik wel graag liveries kopen, eventueel samen met jullie. Ik begrijp dat verder niemand het ziet zitten ALLE liveries te kopen. In dat geval gaat mijn voorkeur uit naar 320/321 liveries van de volgende maatschappijen:
British Airways (union flag)
Iberia
British Midland
Northwest Airlines
Air France
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
eigenlijk denk ik gewoon dat dit zo niet werkt. als we het met een paar livery's eens worden, ok, maar anders moet je daarna zelf maar mensen zoeken waar je ht samen mee kan kopen...Op maandag 11 maart 2002 18:32 schreef McFlipp het volgende:
[..]
En air cananda, air france, united airlines (en nog een paar) ook plz
En deze dan voor alle 3 de varianten zou ik het graag zien
edit:
Hmmz nu dus alleen liveries voor de a320
Dit lijk _mij_ een goed plan, alleen dan nog de Condor erbij en de US airways, en dan ben ik tevreden. jij ook tourniquet?Op maandag 11 maart 2002 18:47 schreef Tourniquet het volgende:
Ik ga zowiezo het basispack kopen (kost £15), zodra de PSS site weer te bereiken is tenminste
Verder wil ik wel graag liveries kopen, eventueel samen met jullie. Ik begrijp dat verder niemand het ziet zitten ALLE liveries te kopen. In dat geval gaat mijn voorkeur uit naar 320/321 liveries van de volgende maatschappijen:
British Airways (union flag)
Iberia
British Midland
Northwest Airlines
Air France
En misschien dan nog 1 europese liverie voor de a319 erbij?
ja prima, wij moeten vanavond maar wat regelen samen met rdlucaOp maandag 11 maart 2002 18:55 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Dit lijk _mij_ een goed plan, alleen dan nog de Condor erbij en de US airways, en dan ben ik tevreden. jij ook tourniquet?
PSS site nog steeds down

als jij ff je icq aanzetOp maandag 11 maart 2002 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja prima, wij moeten vanavond maar wat regelen samen met rdluca
--------------------------------------------------------------------------------
PSS_ABPro_Base Airbus Pro Series Base Package £15.00 1 [Del]
--------------------------------------------------------------------------------
PSS_A321v_ba_union Airbus A321 IAE British Airways Union Jack Livery Pack £5.00 1 [Del]
PSS_A321v_bmi Airbus A321 IAE British Midland Livery Pack £5.00 1 [Del]
Subtotal - £25.00
29% Discount - £7.25
[ Empty Basket ] Total - £17.75
Deze heb ik nu besteld, ik kon niet langer wachten
Jij komt wel op de siteOp maandag 11 maart 2002 19:01 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Product ID Description Price Qty
PSS_A321v_ba_union Airbus A321 IAE British Airways Union Jack Livery Pack £5.00 1 [Del]
Subtotal - £25.00
29% Discount - £7.25
hmz, kan ik op een manier zelf mn korting uitrekenen?Op maandag 11 maart 2002 19:01 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Product ID Description Price Qty
Subtotal - £25.00
29% Discount - £7.25
ging net betalen en gelijk
HTTP Error 500-12 Application Restarting
Internet Information Services
whehehehOp maandag 11 maart 2002 19:05 schreef Slechtotophetbot het volgende:
nouja,
ging net betalen en gelijk
er is een hel en dat is een wereld waarbij internet het niet doet
The page cannot be displayedOp maandag 11 maart 2002 19:05 schreef nealzie het volgende:
[..]
wheheheh
er is een hel en dat is een wereld waarbij internet het niet doet
There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.
Please try the following:
Click the Refresh button, or try again later; it does not normally take a long time for an application to restart.
Open the phoenix-simulation.co.uk home page, and then look for links to the information you want.
Technical Information (for support personnel)
Background:
The request cannot be processed while the Web site is restarting.
More information:
Microsoft Support
en daarna:
ADODB.Command error '800a0bb9'
Arguments are of the wrong type, are out of acceptable range, or are in conflict with one another.
/Default.asp, line 8
Arguments are of the wrong type, are out of acceptable range, or are in conflict with one another.
/Default.asp, line 8
volgens het PSS forum zijn ze gehackedOp maandag 11 maart 2002 19:09 schreef nealzie het volgende:
ik krijg alleen nog maar verschillende errors:
/Default.asp, line 8
"HACKED AGAIN AND DOWN AGAIN N/T"
Our site is under a constant attack right now... we have to shut it all down until further notice.
Fly Safely!
Chris Mueller
ahh fuck zooi daar word je toch helemaal kierewiet van!!Op maandag 11 maart 2002 19:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
volgens het PSS forum zijn ze gehacked
"HACKED AGAIN AND DOWN AGAIN N/T"
http://enterprise.homelinux.com/wforum/dfsc/html/index.php
Mensen die willen nieuwsposten, of mijn andersinds willen helpen, zijn welkom.
Ik wil namelijk alle type
dus
A319/A320/A321
in de huis kleuren van Airbus en van British Airways, ik had eerder al gezegd dat ik de USA wil maar ik geloof dat ik de enige ben die dat wil dus laat die maar zitten.
tampert, kriminalpolizei
Kun je nou gratis livery's downloaden voor dreamfleet?
En waar dan bijvoorbeeld en wat zijn echte "must haves"
thx
http://www.dreamfleet2000.com/Downloads/737_liveries.htmlOp maandag 11 maart 2002 19:48 schreef The_FrankO het volgende:
Nog een vraagje
Kun je nou gratis livery's downloaden voor dreamfleet?
En waar dan bijvoorbeeld en wat zijn echte "must haves"
thx
Aanvulling: op pagina 9 staan een paar mooie van Lufthansa gemaakt door Matthias Goedeke. Zijn mooi scherp.
HAHA dan sta je voor lul dan doe je het toch niet goed HAHAOp maandag 11 maart 2002 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
Whoops!!!
http://ftp.avsim.com/cgi-bin/dcforum/dcboard.cgi?az=read_count&om=242&forum=DCForumID30
bedanktOp maandag 11 maart 2002 19:49 schreef EdwinW het volgende:
[..]
http://www.dreamfleet2000.com/Downloads/737_liveries.html
denk dat het wel doorgaat maar de website van phoenix houdt ons tegenOp maandag 11 maart 2002 19:43 schreef The_FrankO het volgende:
Gaat het nou nog door of niet?
Ik wil namelijk alle type
dus
A319/A320/A321
in de huis kleuren van Airbus en van British Airways, ik had eerder al gezegd dat ik de USA wil maar ik geloof dat ik de enige ben die dat wil dus laat die maar zitten.
The page cannot be displayed
There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.
HTTP 500 - Internal server error
Internet Explorer
Op maandag 11 maart 2002 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
Whoops!!!
http://ftp.avsim.com/cgi-bin/dcforum/dcboard.cgi?az=read_count&om=242&forum=DCForumID30
tampert, kriminalpolizei
ik geloof dat een mailbomb een beetje verboden is??Op maandag 11 maart 2002 19:58 schreef rdluca het volgende:
Iemand een goede manier om wraak te nemen?
nou, ik heb je btw op msn gecontact, maar je reageerd niet
Op maandag 11 maart 2002 19:58 schreef rdluca het volgende:
Iemand een goede manier om wraak te nemen?
Toch vind ik het een erg dubieuze actie van een bedrijf om op deze manier die gegevens openbaar te maken.
Wie zegt dat deze personen echt schuldig zijn?
welk leuk als het bij hun gebeurdOp maandag 11 maart 2002 20:00 schreef nealzie het volgende:
[..]
ik geloof dat een mailbomb een beetje verboden is??
als ze de interpol enzo al hebben ingeschakeld lijkt het me dat ze het nogal zeker weten.Op maandag 11 maart 2002 20:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Toch vind ik het een erg dubieuze actie van een bedrijf om op deze manier die gegevens openbaar te maken.
Wie zegt dat deze personen echt schuldig zijn?
Ik wil in elk geval 1x BA A320 met speciale tail, 1x US Airways A321 en 1x Aer Lingus A319.
Verwijderd
doe mij maar de grootsteOp maandag 11 maart 2002 20:11 schreef rdluca het volgende:
Zoals ik al zei, de A319 vind ik wat klein dus hoeft niet perse van mij, neem ik liever een 737.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
boys with big toysOp maandag 11 maart 2002 20:14 schreef nealzie het volgende:
[..]
doe mij maar de grootste
tampert, kriminalpolizei
Klote zooi
Hang all Hackers
Ikgeloof dat je gewoon als de vliegtuigen alleen bestel alle 3 in 1 pak krijg.Op maandag 11 maart 2002 20:14 schreef nealzie het volgende:
[..]
doe mij maar de grootste
want dat is 1 pack
Dus voor zeg 15 pond heb je die drie dingen .
Alleen je moet e liveries betalen . als extra
en nu in het NederlandsOp maandag 11 maart 2002 20:29 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ikgeloof dat je gewoon als de vliegtuigen alleen bestel alle 3 in 1 pak krijg.
shit voor je man.... Ik hoop voor je dat het goed komt...Op maandag 11 maart 2002 20:24 schreef Slechtotophetbot het volgende:
nou, ik heb gehoord van een hack en ik heb gelijk Visa gebeld en er is wel geld van mijn kaartnummer afgehaald terwijl ik niet eens kon downloaden ofzo. Het geld werd afgehaald door een postorder bedrijf ofzo, beetje vreemd allemaal. Ik heb een email aan Visa verstuurd en ze gaan het uitzoeken.
Klote zooi
Hang all Hackers
tampert, kriminalpolizei
Ik denk niet dta je kan kiezen wat je wil aan soort vliegtuig .Op maandag 11 maart 2002 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
en nu in het Nederlands![]()
![]()
ALs je er 1 bestel krijg je die andere 2 er bij want ze zitten een 1 pak dus #vliegtuigen in 1pak
Dit topic is gesloten.