Hmm....dit is gek. Mensen met splashscreen, hebben jullie dit ook?? Ik mis opeens bijna 3 gig hardeschijf ruimte sinds ik dat proggie heb geinstalleerd....heel vreemd -->
spot ik daar carmel
tampert, kriminalpolizei
Zo hier ff wat plaatjes van mij 
Het zijn de volgende toestellen:
c130 Hercules
Grumman Tomcat
Airbus a320 (pss, iberia)

Een ding wat me heel erg opvalt aan de textures van de airbus is dat ze niet "uitvlekken" onder een schuine hoek! Bij alle andere toestellen is dit wel het geval, maar bij de airbus blijven ze heel mooi strak!
Ik ga nu maar ff de manuals downloaden anders komt ie niet van de grond
Het zijn de volgende toestellen:
c130 Hercules
Grumman Tomcat
Airbus a320 (pss, iberia)

Een ding wat me heel erg opvalt aan de textures van de airbus is dat ze niet "uitvlekken" onder een schuine hoek! Bij alle andere toestellen is dit wel het geval, maar bij de airbus blijven ze heel mooi strak!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Anoniem: 37518
Mensen.. ik heb iets raars met de PSS Airbus... Bij de A321 versie (ik weet niet of het bij de andere versies ook zo is..) doet 1 kant van de taillights het niet.. rechts wel, maar links niet.. Zie de 2 screens hieronder..

Oh ja, de taxi-lights gaan aan met behulp van de 'grote' switches op het overhead panel (in het lights gedeelte...)
Verder heb ik NOG een vraagje..
Hoe krijg ik het panel een beetje fatsoenlijk?? Het ziet er bij mij nu zo uit:

ZE ZIJN TROUWENS WEL ENORM VOORUIT GEGAAN BIJ PSS MET DE PANELS IN HET DONKER!!! IK KAN NIET ANDERS ZEGGEN.. Tot nu toe ben ik aardig onder de indruk van de PSS.. ook de verschillende geluiden bij de verschillende motortypes spreken mij enorm aan. Het bewijst voor mij dat PSS er werk van heeft gemaakt. Nu hopen dat er niet weer een berg met updates aankomt.. zoals bij de 747...
Kan iemand antwoorden geven op bovenstaande vragen?? THANX!
PS: Check de FPS!!!! Niks mis mee.. en dan te bedenken dat het op EHAM is gemaakt, MET lago.. ok ok, het is donker, maar dan nog...!!

Oh ja, de taxi-lights gaan aan met behulp van de 'grote' switches op het overhead panel (in het lights gedeelte...)
Verder heb ik NOG een vraagje..
Hoe krijg ik het panel een beetje fatsoenlijk?? Het ziet er bij mij nu zo uit:

ZE ZIJN TROUWENS WEL ENORM VOORUIT GEGAAN BIJ PSS MET DE PANELS IN HET DONKER!!! IK KAN NIET ANDERS ZEGGEN.. Tot nu toe ben ik aardig onder de indruk van de PSS.. ook de verschillende geluiden bij de verschillende motortypes spreken mij enorm aan. Het bewijst voor mij dat PSS er werk van heeft gemaakt. Nu hopen dat er niet weer een berg met updates aankomt.. zoals bij de 747...
Kan iemand antwoorden geven op bovenstaande vragen?? THANX!
PS: Check de FPS!!!! Niks mis mee.. en dan te bedenken dat het op EHAM is gemaakt, MET lago.. ok ok, het is donker, maar dan nog...!!
dat is volgens mij het voordeel van Gmax. En oh ja...voor mijn ask-21 in Flight simulator heb ik nog FSDS nodig...Wie heeft hem?Op dinsdag 12 maart 2002 20:52 schreef McFlipp het volgende:
tampert, kriminalpolizei
Wat is jullie FPS met- en zonder anti aliasing?
(als ik em bij mij aanzet, gaat steeds mijn HD ratelen
)
Is er een nederlandstalige site m.b.t. bediening van de DF FMC?
(ik moest nog iets voor school doen, alleen weet niet meer wat
)
(als ik em bij mij aanzet, gaat steeds mijn HD ratelen
Is er een nederlandstalige site m.b.t. bediening van de DF FMC?
(ik moest nog iets voor school doen, alleen weet niet meer wat
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
ik zit met hetzelfde probleem Terwee en kan je niet helpen
Anoniem: 31124
Neuh hoorOp dinsdag 12 maart 2002 20:40 schreef Evilernie het volgende:
spot ik daar carmel

1 vraag kan ik beantwoorden die van hoe je het panel een beetje fatsoenlijk krijgt, druk op 2 (dacht ik, iig een van de key's op het numpad
)
Terwee --> Ik weet el een verklaring waarom bij jouw je FPS niet omlaag gaat. 95% van je scherm word gevuld door je panel, zodat je PC "maar" 5% van je scherm bewegend moet maken. (daar vald dus scenery etc onder)
Ja maar dan blijft ie niet op die view gelocked staan.
Op dinsdag 12 maart 2002 20:54 schreef Robin Shrine het volgende:
ik zit met hetzelfde probleem Terwee en kan je niet helpen
ik heb geen winxp, dus kan dat niet zo zien in het configuratie scherm -> software, maar ik ben iig niet opeens veel ruimte kwijt geraaktOp dinsdag 12 maart 2002 20:55 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Neuh hoor....maar dat was geen antwoord op mn vraag
heeft iemand anders ook dat probleem?!?
Ehh... de FPS zijn zo hoog bij de eerste 2 pics... check maar.. bij panel zakte hij naar 16Op dinsdag 12 maart 2002 20:57 schreef ND het volgende:
Terwee --> Ik weet el een verklaring waarom bij jouw je FPS niet omlaag gaat. 95% van je scherm word gevuld door je panel, zodat je PC "maar" 5% van je scherm bewegend moet maken. (daar vald dus scenery etc onder)
Lijkt net of die screenshot programma (dat startup geval) eerst je hele FS2002 nog een keer kopieerd. Maar dan is et nog vaag, dan zou je 300 Mb aan pics hebben...
Ja ok, maar ik blijf niet de HELE vlucht op 2 drukken.. kan ik die view ook continu krijgen?Op dinsdag 12 maart 2002 20:55 schreef McFlipp het volgende:
1 vraag kan ik beantwoorden die van hoe je het panel een beetje fatsoenlijk krijgt, druk op 2 (dacht ik, iig een van de key's op het numpad)
Maar hoe kan dat klote panel nou eens weg
Ik wil iets te zien hebben vanuit de cockpit en moet ik dan perse de virtual cockpit gebruiken?
Denk dat je dan gewoon in je aircraft.cfg moet sleutelen, gewoon de parameters die aan de 2 toets verbonden zijn bij de standaard view zetten.Op dinsdag 12 maart 2002 20:59 schreef terwee het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik blijf niet de HELE vlucht op 2 drukken.. kan ik die view ook continu krijgen?
ow owkee (bij jouw "panel" pic staat geen FPS.... voorzover ik kan kijkenOp dinsdag 12 maart 2002 20:58 schreef terwee het volgende:
[..]
Ehh... de FPS zijn zo hoog bij de eerste 2 pics... check maar.. bij panel zakte hij naar 16
kep mn natuurkunde verslag wat uitgebreid -->
Gevaar van experiment:
Dit experiment is zo goed als ongevaarlijk. Het ergste wat zou kunnen gebeuren is dat iemand struikelt over de kogel of dat iemand stikt in de kogel, dat laatste lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
TOP!!Op dinsdag 12 maart 2002 21:00 schreef ND het volgende:
[..]
ow owkee (bij jouw "panel" pic staat geen FPS.... voorzover ik kan kijken, maar als et sow is, dan............. "ik heb niks gezegd hoor"
Hoe lost onze vriend Rico het panel probleem op
?
Zijn er nou meer mensen die dit probleem hebben met die taillight?? Is het een bug? een fix?
Ik denk dat ik em maar eens ga verwijderen.....hopen dat dat goed gaat..Op dinsdag 12 maart 2002 20:58 schreef ND het volgende:
Lijkt net of die screenshot programma (dat startup geval) eerst je hele FS2002 nog een keer kopieerd. Maar dan is et nog vaag, dan zou je 300 Mb aan pics hebben...
gewoon iets zwaars (een siamese-bergpanda-tweeling ofzo, of een groepje hongertoetsiesOp dinsdag 12 maart 2002 21:01 schreef Robin Shrine het volgende:
Hoe lost onze vriend Rico het panel probleem op?
Anoniem: 17784
In de handleiding staat voor een vaste "2" view
op "num 2" drukken crtl vasthouden "num 2" loslaten en dan crtl loslaten en je "2 view" staat vast.
Alleen werken een aantal knoppen dan maar half
op "num 2" drukken crtl vasthouden "num 2" loslaten en dan crtl loslaten en je "2 view" staat vast.
Het is een "bug"Op dinsdag 12 maart 2002 21:02 schreef terwee het volgende:
Zijn er nou meer mensen die dit probleem hebben met die taillight?? Is het een bug? een fix?
nu ff serieus, kan je niet in je *CFG iets aanpassen, want ik had hier weleens gelezen dat je de positie van lampen kon veranderen. Was volgens mij voor de PIC alleen weet ik et niet zeker
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Dat werkt!! Ik zie weer EHAM!!!Op dinsdag 12 maart 2002 21:04 schreef Camel het volgende:
num lock uit, SHIFT+2 dan éérst shift los laten en dan pas 2
Mijn rechtertaillight knippert als de tering. Linker light is zoals het hoort

Wees blij, ik moet een nieuwe spaarlamp erin zetten. Bij jouw doet ie nog iets..Op dinsdag 12 maart 2002 21:08 schreef Robin Shrine het volgende:
Mijn rechtertaillight knippert als de tering. Linker light is zoals het hoort
Hé mensen, nog 70 posts en dan kan dit deel al weer op slot. Zijn er vrijwilligers voor de jury?? Ik had van Nealzie al vernomen dat hij het deze keer niet meer zou doen. Ikzelf heb ook de tijd er niet voor...helaas 
VRIJWILLIGURS!!!???
VRIJWILLIGURS!!!???
Dat klopt. (staat gewoon in de handleiding mensen! Ik wil bijna een vier-letterige afkorting gaan roepenOp dinsdag 12 maart 2002 21:04 schreef Camel het volgende:
Je kan ook terwijl je de 2 ingedrukt houdt de NumLock uitzetten, dan blijft ie ook staan.
Wat betreft de taillight-verlichting heb ik geen idee. Is het bij echte Airbussen misschien zo dat maar één kant verlicht is?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Mieljaar, Sheika heeft het Taillight probleem opgelost 
Het knopje rechtsonder moet je aan of uitzetten en dan doen zowel links als rechts de taillights het. Raar, als je op de "L" drukt, dan gebeuren er rare dingen met de lichten. Je moet dus echt gebruik maken van het overhead panel. Leuk trouwens zo'n panel waar 40% van de knoppen werken
Ik ga me nu eens goed concentreren op de goede kanten van de Airbus, want ondanks dat ik er nog niet super te spreken over ben, denk ik dat het mijn favo plane gaat worden
Het knopje rechtsonder moet je aan of uitzetten en dan doen zowel links als rechts de taillights het. Raar, als je op de "L" drukt, dan gebeuren er rare dingen met de lichten. Je moet dus echt gebruik maken van het overhead panel. Leuk trouwens zo'n panel waar 40% van de knoppen werken
Anoniem: 17784
Dit staat ook vast in de handleiding, maar kan het ff niet vinden 
PSS
Hoe krijg het GPS windows, dat vind ik namelijk makkelijk met ping pong vluchtjes om goed op de runway aan te vliegen.
PSS
Hoe krijg het GPS windows, dat vind ik namelijk makkelijk met ping pong vluchtjes om goed op de runway aan te vliegen.
Als jij de letter R in je naam zet, wat krijg je dan?Op dinsdag 12 maart 2002 21:20 schreef Camel het volgende:
Dit staat ook vast in de handleiding, maar kan het ff niet vinden
PSS
tampert, kriminalpolizei
eh.. weer iets raars... Ik krijg hem niet omhoog... 
De airbus wil niet van de grond af komen.. op een gegeven moment had ik een speed van 300.. maar hij bleef mooi op de grond. (Nog een buggie: je kan op de grond je gear wel intrekken.. )
Iemand enig idee waarom hij niet wil opstijgen?
De airbus wil niet van de grond af komen.. op een gegeven moment had ik een speed van 300.. maar hij bleef mooi op de grond. (Nog een buggie: je kan op de grond je gear wel intrekken.. )
^------- Gôh, dat zei die jongen leukOp dinsdag 12 maart 2002 21:10 schreef Aerodynamic het volgende:
Hé mensen, nog 70 posts en dan kan dit deel al weer op slot. Zijn er vrijwilligers voor de jury?? Ik had van Nealzie al vernomen dat hij het deze keer niet meer zou doen. Ikzelf heb ook de tijd er niet voor...helaas
VRIJWILLIGURS!!!???
nee heelaas....kep het op het moment heel drukOp dinsdag 12 maart 2002 21:25 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
^------- Gôh, dat zei die jongen leuk
tampert, kriminalpolizei
carmel?Op dinsdag 12 maart 2002 21:21 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Als jij de letter R in je naam zet, wat krijg je dan?

toen ik hem las dacht ik ook eerst dat dat er stond
owja, ik had bij mn eerste vlucht maar meteen de fmc ingeprogrammeerd, gaat eigenlijk beswel anders als met de DF, alleen waar vind ik de SIDS en STARS? ik heb alleen nog maar waypoints inkunnen voerne, waardoor ik bij de laatste ook een route disc kreeg
je moet ff je pitch control veranderen, kan gebeuren als je net in de lucht zat, en daarna een ander airport heb gekozen.Op dinsdag 12 maart 2002 21:24 schreef terwee het volgende:
eh.. weer iets raars... Ik krijg hem niet omhoog...
kijk maar naar die dingen die bewegen als je omhoog of omlaag stuurt, die staan waarschijnlijk bij jou nu helemaal raar.
Ikke!Op dinsdag 12 maart 2002 21:10 schreef Aerodynamic het volgende:
VRIJWILLIGURS!!!???
Ok, geregeld....en dan nog iemand?? Tis wel leuk om het met z'n tweeen te doen...Op dinsdag 12 maart 2002 21:29 schreef Duncan het volgende:
[..]
Ikke!
Ik kwoot mezelf, gevraagd zijn: Reviews, en laatste nieuws. Het systeem is gelijk aan dat van T.Net.Op dinsdag 12 maart 2002 19:44 schreef Duncan het volgende:
Airbuscase: Daarom had ik op mijn forum een apart forum ervoor ingericht, die nu inmiddels is verwijderd, zodat jullie daar konden posten.
Other case: Mensen, jullie kunnen nieuwsposten op mijn Dutch FlightSim Community... --> http://enterprise.homelinux.com/wforum/dfsc/html/
Evilernie, je bent geobsedeerdOp dinsdag 12 maart 2002 21:21 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Als jij de letter R in je naam zet, wat krijg je dan?
Anoniem: 37797
Voordat we naar deel 17 gaan wie is de winnaar van de contest????
waren jullie dat bijna vergeten
Lees ns bovenOp dinsdag 12 maart 2002 21:34 schreef dutchplanet het volgende:
grapje hoop ik hè??Op dinsdag 12 maart 2002 21:34 schreef dutchplanet het volgende:
Ik zie nergens welke plaatjes genomineerd zijn, dus...Op dinsdag 12 maart 2002 21:35 schreef Duncan het volgende:
[..]
Lees ns bovende beoordelers zijn net gekozen
Wie kan me ff (duurt denk ik wel een tijdje) helpen met de FMC van de dreamfleet?
Ik doe als volgt :
1)ik druk op "INIT REF"
2)Ik voer EHAM in en klik op L2 (=knopje links van het beeldscherm, nummer 2 van boven)
3)Ik ga naar "ROUTE"
4)ik voer EHAM in en klik op L1 (links knopje1) (bij "origin" dus
)
5)EGLL voer ik in bij "DEST"
6)Dan doe klik ik op de knop "DEPP ARR"
7)Ik kies bij zowel bij DEP als bij ARR een runway uit. (Moet je niet bij ARR iets anders dan een landingsbaan kiezen?
)
8)En verder volg ik die tutorial niet, ksnap er niet meer van. Who can help me?
Ik doe als volgt :
1)ik druk op "INIT REF"
2)Ik voer EHAM in en klik op L2 (=knopje links van het beeldscherm, nummer 2 van boven)
3)Ik ga naar "ROUTE"
4)ik voer EHAM in en klik op L1 (links knopje1) (bij "origin" dus
7)Ik kies bij zowel bij DEP als bij ARR een runway uit. (Moet je niet bij ARR iets anders dan een landingsbaan kiezen?
eh... hij wil ook niet links en rechts... wat klopt hier niet...Op dinsdag 12 maart 2002 21:28 schreef nealzie het volgende:
[..]
je moet ff je pitch control veranderen, kan gebeuren als je net in de lucht zat, en daarna een ander airport heb gekozen.
kijk maar naar die dingen die bewegen als je omhoog of omlaag stuurt, die staan waarschijnlijk bij jou nu helemaal raar.
IK HEB GEEN NUMLOCK AAN!!
Joystick niet aangesloten?Op dinsdag 12 maart 2002 21:37 schreef terwee het volgende:
[..]
eh... hij wil ook niet links en rechts... wat klopt hier niet...
Ik heb keyboard..Op dinsdag 12 maart 2002 21:38 schreef ND het volgende:
[..]
Joystick niet aangesloten?
je kan bij depp, arr een rwy, of een sid/star selecteren, ik ga hier even niet verder op in want ik ben bang dat iemand anders op dit zelfde moment óók een antwoord hierop aan het tiepen isOp dinsdag 12 maart 2002 21:37 schreef ND het volgende:
Wie kan me ff (duurt denk ik wel een tijdje) helpen met de FMC van de dreamfleet?
Ik doe als volgt :
1)ik druk op "INIT REF"
3)Ik ga naar "ROUTE"
4)ik voer EHAM in en klik op L1 (links knopje1) (bij "origin" dus)
7)Ik kies bij zowel bij DEP als bij ARR een runway uit. (Moet je niet bij ARR iets anders dan een landingsbaan kiezen?![]()
)
maargoed, je moet dus of én een sid/star en een rwy nemen, of alleen een rwy
alleen een sid/star kan geloof ik niet
Kijk hier even:Op dinsdag 12 maart 2002 21:37 schreef ND het volgende:
Ik doe als volgt :
1)ik druk op "INIT REF"
3)Ik ga naar "ROUTE"
4)ik voer EHAM in en klik op L1 (links knopje1) (bij "origin" dus)
7)Ik kies bij zowel bij DEP als bij ARR een runway uit. (Moet je niet bij ARR iets anders dan een landingsbaan kiezen?![]()
)
http://www.flightsimnetwork.com/dcforum/DCForumID3/4280.html
End en Home als ik me niet vergisOp dinsdag 12 maart 2002 21:48 schreef nealzie het volgende:
voor degene die niet in de lucht komen:
[afbeelding]
[afbeelding]
als je dit dus hebt ff klote met je pitch control of hoe dat ook heet
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Je flaps uitzetten wil ook nog wel eens helpenOp dinsdag 12 maart 2002 21:48 schreef nealzie het volgende:
voor degene die niet in de lucht komen:
[afbeelding]
[afbeelding]
als je dit dus hebt ff klote met je pitch control of hoe dat ook heet

Maareh, ik vind de bugs die er inzitten een beetje irri. Het is tenslotte payware. Vooral de niet goed werkende night lighting erger is me aan
PiSS heOp dinsdag 12 maart 2002 22:02 schreef biobak het volgende:
[..]
Maareh, ik vind de bugs die er inzitten een beetje irri. Het is tenslotte payware. Vooral de niet goed werkende night lighting erger is me aan
PiSS bekent om zn vele patches
We have a winning shot here!Op dinsdag 12 maart 2002 22:02 schreef biobak het volgende:
[..]
Je flaps uitzetten wil ook nog wel eens helpen
[afbeelding]
Wat is er mis met de nightlighting?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Die werkt nie goed. Landing lights blijven niet aan. Logo light maar aan 1 kant.Op dinsdag 12 maart 2002 22:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
We have a winning shot here!
Wat is er mis met de nightlighting?
Ik heb dit plaatje gebruikt (met © vermeldingen): http://enterprise.homelinux.com/wforum/dfsc/html/modules.php?name=News&file=article&sid=2Op dinsdag 12 maart 2002 22:02 schreef biobak het volgende:
[..]
Je flaps uitzetten wil ook nog wel eens helpen
[afbeelding]
Als je het erg vindt, zeg het maar
Heeft iemand zin een review te schrijven over de PSS Airbus ?
Als ik hem had gehad wel .. maar ik moet ff wachten tot we hem gezamelijk kopen ..Op dinsdag 12 maart 2002 22:33 schreef Duncan het volgende:
[..]
Ik heb dit plaatje gebruikt (met © vermeldingen): http://enterprise.homelinux.com/wforum/dfsc/html/modules.php?name=News&file=article&sid=2
Als je het erg vindt, zeg het maar
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Check je mail ff, blackholeOp dinsdag 12 maart 2002 22:35 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Als ik hem had gehad wel .. maar ik moet ff wachten tot we hem gezamelijk kopen ..
makkelijkOp dinsdag 12 maart 2002 22:33 schreef Duncan het volgende:
[..]
"het zuigt , niet kopen"
Inkoppertje. Gaat vanzelf minder zuigen (hopelijk).Op dinsdag 12 maart 2002 22:42 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
makkelijk
"het zuigt , niet kopen"
Duncan: je kan beter even dit plaatje plaatsen dan. Ziet er beter uit.

DoneOp dinsdag 12 maart 2002 22:44 schreef biobak het volgende:
[..]
Inkoppertje. Gaat vanzelf minder zuigen (hopelijk).
Duncan: je kan beter even dit plaatje plaatsen dan. Ziet er beter uit.
[afbeelding]
Check je mail ff BIOOp dinsdag 12 maart 2002 22:41 schreef biobak het volgende:
[..]
Check je mail ff, blackhole
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Goh, je haalt me de woorden uit mijn mond..Op dinsdag 12 maart 2002 22:42 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
makkelijk
"het zuigt , niet kopen"
* Bolk heeft zojuist de PIC ontdekt
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik moest nog even wat plaatjes kwijt. De volgorde klopt ook niet echt.

even één van een andere vlucht tussendoor.

shiney happy people 

over de berg heen ging maar net goed
, achter de berg ligt de landingsbaan.

even één van een andere vlucht tussendoor.

over de berg heen ging maar net goed

PIC is the bestOp dinsdag 12 maart 2002 22:51 schreef Bolk het volgende:
[..]
Goh, je haalt me de woorden uit mijn mond..
* Bolk heeft zojuist de PIC ontdekt
mooi pics meuh
vooral die onder de tekst " ander vlucht tussendoor "
vooral die onder de tekst " ander vlucht tussendoor "
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Check je mail ook maar even.Op dinsdag 12 maart 2002 22:50 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Check je mail ff BIO
Nightlighting problemen worden veroorzaakt door de standaard FS sneltoets L voor verlichting. Als ik de verlichting via de overhead bedien, dan gaat het wel goed
Eej duncan over een review schrijven over de PSS , ik denk dat je dan eerst gewoon ff een weekje er mee moet vliegen ofzo, het is nu nog te vroeg om een goede review te maken denk ik.
edit:
[quote]
Op dinsdag 12 maart 2002 23:05 schreef biobak het volgende:
[..]
Check je mail ook maar even.
Nightlighting problemen worden veroorzaakt door de standaard FS sneltoets L voor verlichting. Als ik de verlichting via de overhead bedien, dan gaat het wel goed
[/quote]
dit soort dingen bedoel ik, als biobak meteen een review had geschreven had ie misschien gezegt ja nightlightning is heel brak enzo...
[quote]
Op dinsdag 12 maart 2002 23:05 schreef biobak het volgende:
[..]
Check je mail ook maar even.
[/quote]
dit soort dingen bedoel ik, als biobak meteen een review had geschreven had ie misschien gezegt ja nightlightning is heel brak enzo...
Zolang er geen jury is post ik er nog maar 1.
Nee, geen airbus maar een MD-11.

wat weten hun wat wij niet weten

OMG! ik begin de FMC te snappen
YES
ik zie de waypoints op mijn kaart
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Leluq ding die vliegende tampon, panel is wel aardig.Op dinsdag 12 maart 2002 23:06 schreef dutchplanet het volgende:
[afbeelding]
even een vraagje jongens.
tijdens het landen ga ik altijd door mijn neuswiel heen of de vliegtuig gaat door de aardbodem.wat doe ik hier fout?wat is trouwens de snelheid waar je mee mag landen?
tijdens het landen ga ik altijd door mijn neuswiel heen of de vliegtuig gaat door de aardbodem.wat doe ik hier fout?wat is trouwens de snelheid waar je mee mag landen?
Dan land je te hard en in het geval vab je neuswiel, ram dan zeg maar dat wiel te hard op de grondOp dinsdag 12 maart 2002 23:23 schreef cgok het volgende:
even een vraagje jongens.
Ennuh welke speed hangt helemaal van het typen plane af, bijvoorbeeld bij de 737-400 is het 150-160 kts en bij de 747-400 160-170kts. Er spelen echter ook nog andere factoren een rol zoals ZFW (Zero fuel weight) en de hoevoeelhied brandstof die je bij hebt.
landen doe je meestal met 130 knots.
Maar goed nu kompleet andere plaatjes,
dit keer geen PSS Airbus, DF of PIC en nog meer van die onzin

Ik ben met het echte werk begonnen. landen op de maan

Deze doen mee aan de contest
Maar goed nu kompleet andere plaatjes,
dit keer geen PSS Airbus, DF of PIC en nog meer van die onzin

Ik ben met het echte werk begonnen. landen op de maan

Deze doen mee aan de contest
KLM en Alitalia hebben een codeshare overeenkomst.Op dinsdag 12 maart 2002 23:06 schreef dutchplanet het volgende:
[afbeelding]
"hadden een overeenkomst"Op dinsdag 12 maart 2002 23:32 schreef Duncan het volgende:
[..]
KLM en Alitalia hebben een codeshare overeenkomst.
nog even een luchtbus plaatje voordat ik ga slapen 

https://valid.x86.fr/xhfd5e
Weet iemand wat de bestandsnaam is van de 'ding' die in de DF hoort bij het aanzetten van "no-smoke" sign???
Wil ik bij mijn nieuwe binnen komende e-mail's gebruiken
Wil ik bij mijn nieuwe binnen komende e-mail's gebruiken
Borderline-syndroom?Op dinsdag 12 maart 2002 23:36 schreef Slechtotophetbot het volgende:
nog even een luchtbus plaatje voordat ik ga slapen
[afbeelding]
Heej ppl,
Lang niet gesproken. Ik ben een tijd weggeweest (ziek, ziek en nog steeds ziek
) magoed, ik hoop de komende tijd weer wat vaker online te zijn en het geheel weer te gaan volgen.
Lang niet gesproken. Ik ben een tijd weggeweest (ziek, ziek en nog steeds ziek
welcome backOp dinsdag 12 maart 2002 23:40 schreef bennierex het volgende:
Heej ppl,
Lang niet gesproken. Ik ben een tijd weggeweest (ziek, ziek en nog steeds ziek) magoed, ik hoop de komende tijd weer wat vaker online te zijn en het geheel weer te gaan volgen.
ik ga

Thats a long time no see, welcome backOp dinsdag 12 maart 2002 23:40 schreef bennierex het volgende:
Heej ppl,
Lang niet gesproken. Ik ben een tijd weggeweest (ziek, ziek en nog steeds ziek) magoed, ik hoop de komende tijd weer wat vaker online te zijn en het geheel weer te gaan volgen.
Hopelijk gaat het een beetje beter met de ziekte, we zullen ons best doen je op te vrolijken.
Whazzzzzup Bennierex,Op dinsdag 12 maart 2002 23:40 schreef bennierex het volgende:
Heej ppl,
Lang niet gezien, veel beterschap toegewenst
en geluk.
C Y
Weet je wat ik zo mis bij de PIC en PSS Airbus...de leuke soundsamples van de DF als ie gaat taxien, opstijgen en landen. Heeft de PIC en PSS niet zo'n leuke samples zoals "....put your chair in the upright position..." enzo
moggûh jongens, ik ben lekker de erste vandaag
maar nu nar school 
mzzl, en succes met het zoeken van debeste pic
mzzl, en succes met het zoeken van debeste pic
Mogge
Bijna 1000 nu dus tijd voor volgende deel
Bijna 1000 nu dus tijd voor volgende deel
Dit topic is gesloten.