Toon posts:

[PS2] Metal Gear Solid is de winkels!!!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 540 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 20:32

Raimond613

Simracer

idd, verkeerd gelezen, damn :(

Ik ben evengoed blij, want ik heb m net eindelijk uitgespeeld :) :)

Helaas is de server busy bij konami, maar hier alvast wat info:

level: Hard
Radar: type 2
cleartime: 24:37:46
saves: 48
continues: 157
alert mode: 109
persons killed: 328
rations used: 137

Oh ja, ik kreeg geen 'bijnaam' te zien in het spel; krijg je die pas van de database of heb ik iets over het hoofd gezien? bijnaam zal toch wel 'elephant' zijn geweest :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 16:49 schreef Raimond het volgende:
Oh ja, ik kreeg geen 'bijnaam' te zien in het spel; krijg je die pas van de database of heb ik iets over het hoofd gezien? bijnaam zal toch wel 'elephant' zijn geweest :)
Die bijnaam krijg je pas op die site. Helaas is die server 99% van de keren dat je het probeert busy. Ik deed er zaterdag 3 uur over om binnen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

mooi, na 3 keer proberen ben ik in de database :)

CODE NAME JAWS

CLEARTIME 24:37:45
TOTAL DAMAGE 15.5
SHOTS FIRED 1023
ALERT MODE 109
CLEARING ESCAPE 6
ENEMIES KILLED 255
MECH DESTRUCTION 117
CONTINUES 63
RATIONS USED 31
SAVES 48

STAGE TANKER/PLANT
RADAR TYPE TYPE-2
USE OF SPECIAL ITEM OFF
GAME LEVEL HARD
DOG TAG COLLECTION 0 %
TANKER CHAPTER CLEARED 1
PLANT CHAPTER CLEARED 1
CLEAR WITH SEA LOUCE OFF

er zitten ineens een paar andere waardes tussen dan het spel gaf!?

rations, continues, dog tag en enemies killed zijn veel lager.....
maar Jaws is iig een coole codename 8-)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op maandag 18 maart 2002 16:58 schreef Raimond het volgende:
mooi, na 3 keer proberen ben ik in de database :)

CODE NAME JAWS

CLEARTIME 24:37:45
TOTAL DAMAGE 15.5
SHOTS FIRED 1023
ALERT MODE 109
CLEARING ESCAPE 6
ENEMIES KILLED 255
MECH DESTRUCTION 117
CONTINUES 63
RATIONS USED 31
SAVES 48

STAGE TANKER/PLANT
RADAR TYPE TYPE-2
USE OF SPECIAL ITEM OFF
GAME LEVEL HARD
DOG TAG COLLECTION 0 %
TANKER CHAPTER CLEARED 1
PLANT CHAPTER CLEARED 1
CLEAR WITH SEA LOUCE OFF

er zitten ineens een paar andere waardes tussen dan het spel gaf!?

rations, continues, dog tag en enemies killed zijn veel lager.....
maar Jaws is iig een coole codename 8-)
jaws is zeker wel koel, maar ik ga nu voor 'snake' proberen :) Vorige keer had ik Mammoth

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler
....

...
...
...
....
....
....

ik heb het spel nog niet maar toch wil ik dit alvast vragen ik hoorden dat Ninja olga was hoe kan dat zij heeft toch een hakel aan iedereen waarom zou ze snake helpen???
(spoilers in het antwoord maken iet uit hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 08:24 schreef grayfox het volgende:
ik heb het spel nog niet maar toch wil ik dit alvast vragen ik hoorden dat Ninja olga was hoe kan dat zij heeft toch een hakel aan iedereen waarom zou ze snake helpen???
(spoilers in het antwoord maken iet uit hoor)
:spoiler: Zij moet Snake helpen. Als Snake dood gaat, gaat haar kindje ook dood. :spoiler:
En waarom wil je dit weten? Koop gewoon es een keer die PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over een maand heb ik pas genoeg geld maar ik ken al mensen die hem hebben dus ik weet al dingen en zit met vragen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Maar waarom wil je al al die dingen weten, is toch niet leuk meer als je het gaat spelen :?

Althans lijkt mij.

Als ik al het gehele verhaal wist met alle plot wendingen, zou het spel meteen een stuk minder leuk zijn. (Nog steeds een topper maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 11:27 schreef Albinoraptor het volgende:
Maar waarom wil je al al die dingen weten, is toch niet leuk meer als je het gaat spelen :?

Althans lijkt mij.

Als ik al het gehele verhaal wist met alle plot wendingen, zou het spel meteen een stuk minder leuk zijn. (Nog steeds een topper maar toch)
Inderdaad...en er zijn VEEL plotveranderingen zeg. De eerste keer dat ik hem uitspeelde (en ik snapte wat er nu precies gebeurde*) heb ik regelmatig in verbazing naar m'n TV zitten staren.

* In het Japans snap je maar de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 21:37

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Daarom vroeg ik ook ergens aan het begin van dit topic bepaalde dingen niet te vertellen, aangezien ik er zelf achter wil komen....

* Creepy heeft alleen wel wat spoilers gezien nu :'(

Maar ja.... we spelen rustig verder :Y) . ben nu nog net zo ver als maandag avond... druk iemand aan het handje te houden :z .. Vanavond maar weer verder spelen (gisteren geen tijd helaas..)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo als ik kan lezen is het een goed spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Nu online
Op dinsdag 19 maart 2002 16:22 schreef Esmer het volgende:
zo als ik kan lezen is het een goed spelletje
Het is beter dan een goed spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje:

Bij 40 dogtags krijg je dus die Bandana-mode. Ik heb normal uitgespeeld (tanker-plant), daar had ik ongeveer 20 dogtags. Nu heb ik net ff die tanker uitgespeeld op very-easy en daar kreeg ik 13 dog-tags. Ik ben dus ondertussen ook op hard bezig, en daar heb ik nu 18 dog-tags, maar nog steeds geen bandana dus. Tellen die dog-tags alleen als je het spel uitgespeelt hebt?

Ik deed het dus zo: eerst normal, toen tijdje hard, toen ff very-easy en nu weer verder met hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je ook weer een VR training???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 20:08 schreef grayfox het volgende:
heb je ook weer een VR training???
Nee, er wordt wel veel over gepraat, maar daar heb je niet veel aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Ik ging gisteravond ff opnieuw het tanker gedeelte spelen om dogtags te verzamelen (op hard) en als je dan het eindfilmpie van dat deel ziet snap je pas waar ze het over hebben.... de eerste keeer kan je dat gewoon allemaal niet begrijpen, dat vind ik wel jammer.

hier mn stats btw:

CODE NAME FLYING FOX

CLEARTIME 02:09:15
TOTAL DAMAGE 8
SHOTS FIRED 250
ALERT MODE 0
CLEARING ESCAPE 0
ENEMIES KILLED 14
MECH DESTRUCTION 0
CONTINUES 30
RATIONS USED 8
SAVES 0

STAGE TANKER
RADAR TYPE TYPE-2
USE OF SPECIAL ITEM OFF
GAME LEVEL HARD
DOG TAG COLLECTION 4 %
TANKER CHAPTER CLEARED 1
PLANT CHAPTER CLEARED 0
CLEAR WITH SEA LOUCE OFF

Ik ben er nu dus achter dat die dogtag collection je totaal op alle niveaus en velden weergeeft, want op hard in de tanker heb ik nu 48% :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Dit is ook wel leuk : sla 1 marine neer in hold3 en kijk wat er gebeurd. Bowlen met mariniers :)

En damn it, ik had gisteren BIJNA 0 kills in de tanker lvl gisteren maar ik had per ongeluk bij 1 guard 1 keer teveel zijn strot afgeknepen :( Clear code vergeten duzz.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Op woensdag 20 maart 2002 09:31 schreef Marruk het volgende:
Dit is ook wel leuk : sla 1 marine neer in hold3 en kijk wat er gebeurd. Bowlen met mariniers :)

En damn it, ik had gisteren BIJNA 0 kills in de tanker lvl gisteren maar ik had per ongeluk bij 1 guard 1 keer teveel zijn strot afgeknepen :( Clear code vergeten duzz.
Hoe ben je dan voorbij dat stuk gekomen in dat smalle gangetje voor de holds? daar haal je met je M9 echt niet zoveel uit heb ik al ervaren...

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op woensdag 20 maart 2002 10:15 schreef Raimond het volgende:

[..]

Hoe ben je dan voorbij dat stuk gekomen in dat smalle gangetje voor de holds? daar haal je met je M9 echt niet zoveel uit heb ik al ervaren...
gewoon, goed mikken. Op het hoofd van die lui natuurlijk. En die 3 ventjes die in het laatst op je af stormen kun je of neerschieten, mocht dat niet lukken kun je ze nog altijd k.o. meppen

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Ik ben er ook achter gekomen dat je in dat deel als je sneller iedereen neerschiet, je ook minder enemies voor je kiezen krijgt.

In mn vorige potje had ik 14 enemies gekilled, alle 14 kwamen ze daarvandaan.
In mn laatste game had ik 11 enemies killed, waarvan 10 in dat deel. Allebei de games waren op Hard gespeeld, dus daar ligt het niet aan.

Weet iemand trouwens hoe je dog tags bij weigerende mannetjes kan krijgen als je geen socom hebt/ niet kan schieten met socom omdat dan iedereen gealarmeerd wordt :?

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn dogtags? Hoe pak je die en wat kan je ermee...
In mgs1 kon je mensen kelen zeg maar hoe doe je dat in 2??

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op woensdag 20 maart 2002 14:35 schreef Raimond het volgende:

Weet iemand trouwens hoe je dog tags bij weigerende mannetjes kan krijgen als je geen socom hebt/ niet kan schieten met socom omdat dan iedereen gealarmeerd wordt :?
Pak de granaatwerper, nikita of stinger en dreig dan te gaan schieten. Werkt het kleine niet, dan het grote werk maar :)

Oh, die dogtags krijg je door achter een vijand te gaan staan en dan een van je wapens pakken en dan op het vierkantje drukken. Snake of raiden zegt dan 'freeze' en ze gaan met de handen omhoog staan. Ga nu voor ze staan, richt op hun hoofd en ze gaan schudden, daar komt een dogtag uit. Je kunt ook zien wat alle moves zijn bij 'special' en dan het menu 'moves'

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Op woensdag 20 maart 2002 15:11 schreef normal888 het volgende:
Wat zijn dogtags? Hoe pak je die en wat kan je ermee...
In mgs1 kon je mensen kelen zeg maar hoe doe je dat in 2??
Dog tags zijn die metalen kettinkies die soldaten altijd om hebben. Als je op een guard afloopt (achterkant/zijkant) en je steekt je pistool omhoog dan zegt snake/raiden 'freeze' en houd je de guard onder schot. als je dan voor hem gaat staan en op zn hoofd/kruis mikt gaat hij beven en gooit zn dogtag af. sommige guards gaan stoer doen en die moet je ff 'helpen' ;)
Als je een bepaald aantal dogtags hebt verzameld krijg je bonus items zoals stealth suit of bandana (unlimited ammo).

guards kelen kan nog steeds op de vertrouwde manier.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Op woensdag 20 maart 2002 15:42 schreef Marruk het volgende:

[..]

Pak de granaatwerper, nikita of stinger en dreig dan te gaan schieten. Werkt het kleine niet, dan het grote werk maar :)
Ja, maar het probleem is dat ik alleen maar een M9 heb :(
en bij sommigen heb ik wel de socom, maar dan kan ik niet schieten omdat iedereen dan gealarmeerd wordt (en ik speelde 'game over if discovered' dus dan was het meteen over :()

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Als ik het duz goed begrepen heb moet je duzz veel dogtags verzamelen om zo het spelen te vergemakkelijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen waar de bom zit in strut A? die laatste dus helemaal onderin.. ik hoor hem wel maar zie hem niet.... ben ik nou blind of zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Op woensdag 20 maart 2002 22:53 schreef normal888 het volgende:
Kan iemand me vertellen waar de bom zit in strut A? die laatste dus helemaal onderin.. ik hoor hem wel maar zie hem niet.... ben ik nou blind of zo :?
Als ik het goed heb ergens onder bij die bureau's toch???Zit zelf nog te kloten in strut F heb ook nog niet echt mega veel tijd gehad om de game te spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

die dogtags zijn gewoon voor de lol, en voor de rest kan je er dingen mee "verdienen" zoals een bandana of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Op woensdag 20 maart 2002 23:30 schreef Basz19 het volgende:
die dogtags zijn gewoon voor de lol, en voor de rest kan je er dingen mee "verdienen" zoals een bandana of zo...
Maar daardoor krijg je toch alle wapens en stealt mode dat mensen je niet kunnen zien........dat maakt het toch makkelijk dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Nu online
Op woensdag 20 maart 2002 22:53 schreef normal888 het volgende:
Onder duikboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:23

Steffie

Opaque

Op donderdag 21 maart 2002 01:22 schreef Albinoraptor het volgende:
Onder duikboot
Aan de achterkant onder de duikboot om precies te zijn :)
Als je vanaf de voorkant in first-person-view mode kijkt zie je dat ding nog niet zitten. Hardhandig ondervonden :P

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Nu online
Op donderdag 21 maart 2002 01:59 schreef Steffie het volgende:

[..]

Aan de achterkant onder de duikboot om precies te zijn :)
Als je vanaf de voorkant in first-person-view mode kijkt zie je dat ding nog niet zitten. Hardhandig ondervonden :P
Ik ook zat eerst in het water te zoeken, kijk naar boven zie hem zitten alleen toen was de tijd om :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Zo, nieuwe stats. Wisten jullie trouwens ook dat Mei Ling ook weer terug is in mgs2? Save 13 keer in het tanker level en mei ling komt terug, zorg er wel voor dat je die 13 keer een 'chinese proverb' krijgt te horen van otacon.

CODE NAME PIGEON

CLEARTIME 01:16:45
TOTAL DAMAGE 1
SHOTS FIRED 191
ALERT MODE 1
CLEARING ESCAPE 0
ENEMIES KILLED 0
MECH DESTRUCTION 0
CONTINUES 3
RATIONS USED 1
SAVES 30

STAGE TANKER
RADAR TYPE TYPE-2
USE OF SPECIAL ITEM ON
GAME LEVEL NORMAL
DOG TAG COLLECTION 17 %
TANKER CHAPTER CLEARED 4
PLANT CHAPTER CLEARED 0
CLEAR WITH SEA LOUCE OFF

ik ben een duifje :7

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu 10.21u bezig op hard en ben bij de laatste eindbaas, wordt dus een lekkere eindtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op donderdag 21 maart 2002 21:47 schreef 007 het volgende:
Ik ben nu 10.21u bezig op hard en ben bij de laatste eindbaas, wordt dus een lekkere eindtijd.
Maar ik ben nog steeds een duifje :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Op donderdag 21 maart 2002 21:39 schreef Marruk het volgende:
Zo, nieuwe stats. Wisten jullie trouwens ook dat Mei Ling ook weer terug is in mgs2? Save 13 keer in het tanker level en mei ling komt terug, zorg er wel voor dat je die 13 keer een 'chinese proverb' krijgt te horen van otacon.
Ah.. dus daar zit Mei Ling, ik zag haar al in de aftiteling staan.. maar heb haar nog niet gezien :)

Hebben trouwens alle guards dog-tags? Nee toch?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

niet allemaal, maar de meeste 'reguliere guards' wel.

Het aantal dogtags in een veld verschilt ook per moeilijkheidsgraad, bij extreme zitten er meer dogtags in tanker & plant dan op normal bijv.

[edit: typo]

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Aah, extreme spelen is geweldig. Iedereen heeft weer nieuwe dogtags. Mijn streven is nu om alle dogtags in extreme te halen van iedere soldaat. European extreme gaat nog iets te ver want tsja, verder dan olga kom je toch niet :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 13:20 schreef Marruk het volgende:
Aah, extreme spelen is geweldig. Iedereen heeft weer nieuwe dogtags. Mijn streven is nu om alle dogtags in extreme te halen van iedere soldaat. European extreme gaat nog iets te ver want tsja, verder dan olga kom je toch niet :)
Probeer eerst alle dogtags in very easy maar eens te halen...dat is me nog niet gelukt. Ik mis er steeds 2 in de holds van de tanker :? iemand die ze daar wel allemaal compleet heeft? In hold 1 moeten er twee zijn, en in hold 3 ook...maar ik vind steeds maar 1 ventje die er een heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLEARTIME 11:16:45
TOTAL DAMAGE 15.5
SHOTS FIRED 1023
ALERT MODE 86
CLEARING ESCAPE 0
ENEMIES KILLED 218
MECH DESTRUCTION 75
CONTINUES 63
RATIONS USED 31
SAVES 23

STAGE TANKER/PLANT
RADAR TYPE TYPE-2
USE OF SPECIAL ITEM OFF
GAME LEVEL HARD
DOG TAG COLLECTION 9 %
TANKER CHAPTER CLEARED 1
PLANT CHAPTER CLEARED 1
CLEAR WITH SEA LOUCE OFF

Ik kots op eindbazen. Ik heb nu zeker meer dan 40 dogtags, maar nog steeds geen bandana/stealth-suite?! Weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Op vrijdag 22 maart 2002 18:14 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Probeer eerst alle dogtags in very easy maar eens te halen...dat is me nog niet gelukt. Ik mis er steeds 2 in de holds van de tanker :? iemand die ze daar wel allemaal compleet heeft? In hold 1 moeten er twee zijn, en in hold 3 ook...maar ik vind steeds maar 1 ventje die er een heeft.
IIG alle guards die rondlopen hebben er eentje, en sommige die langs de kant staan (dus niet in de groep maar apart).
Ik mis er in hold 3 nog eentje, maar dat is die ene die helemaal vooraan loopt.
in hold 1 mis ik er ook nog 1 of 2, die zitten waarschaanlijk helemaal rechts vooraan (van achter bekeken)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 18:26 schreef 007 het volgende:

Ik kots op eindbazen. Ik heb nu zeker meer dan 40 dogtags, maar nog steeds geen bandana/stealth-suite?! Weet iemand hoe dit kan?
Omdat je die dogtags in 1 episode moet halen om items te krijgen. Dus 40 dogtags in de tanker episode (en volgens mij bij de Europese 60 dogtags zelfs, en 80 voor stealth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 19:01 schreef Raimond het volgende:

[..]

IIG alle guards die rondlopen hebben er eentje, en sommige die langs de kant staan (dus niet in de groep maar apart).
Ik mis er in hold 3 nog eentje, maar dat is die ene die helemaal vooraan loopt.
in hold 1 mis ik er ook nog 1 of 2, die zitten waarschaanlijk helemaal rechts vooraan (van achter bekeken)
1 van de 2 in Hold 1 is die kerel de links van de projector staat...maar die andere? geen idee...verder zijn er geen 'loslopende' guards in Hold 1 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 23:07 schreef MrRudi het volgende:
1 van de 2 in Hold 1 is die kerel de links van de projector staat...maar die andere? geen idee...verder zijn er geen 'loslopende' guards in Hold 1 :'(
Welk niveau speel jij hem dan (tanker-episode)? Ik wil die dog-tags ook... ;( Of maakt het aantal dog-tags niet uit per niveau? Wel toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net die fat man verslagen maar ik zie die bom niet.... Zit ie onder hem ofzo?? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op zaterdag 23 maart 2002 00:43 schreef normal888 het volgende:
Heb net die fat man verslagen maar ik zie die bom niet.... Zit ie onder hem ofzo?? thx
Hehe, je weet het antwoord blijkbaar zelf al. Die dikzak er ff afsleuren en je kunt het zelf zien ;)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 23:12 schreef 007 het volgende:

[..]

Welk niveau speel jij hem dan (tanker-episode)? Ik wil die dog-tags ook... ;( Of maakt het aantal dog-tags niet uit per niveau? Wel toch? :?
Het aantal dog-tags verschilt wel degelijk per niveau (er zijn immers ook meer bewakers), dit kun je gewoon zien trouwens, door naar Special te gaan en dan naar Dogtag viewer.

Ik heb op elk niveau intussen wel dogtags, maar nog lang niet allemaal. Het probleem waar ik over sprak was op very easy, in de holds van de tanker episode. Je moet er geloof ik 23 op very easy, en ik mis er nog maar 2 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 00:52 schreef Steffie het volgende:

[..]

Hehe, je weet het antwoord blijkbaar zelf al. Die dikzak er ff afsleuren en je kunt het zelf zien ;)
wegsleuren hoe doe je dat?? heb alle knoppen geprobeerd... kan hem volgens mij wel beetje wegschieten maar dan raken mijn kogels op......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 10:10 schreef normal888 het volgende:
wegsleuren hoe doe je dat?? heb alle knoppen geprobeerd... kan hem volgens mij wel beetje wegschieten maar dan raken mijn kogels op......
Wapens weg en dan vierkantje inhouden bij zijn lichaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zaterdag 23 maart 2002 00:43 schreef normal888 het volgende:
sleep hem maar weg en gij zult vinden

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Op vrijdag 22 maart 2002 23:07 schreef MrRudi het volgende:

[..]

d'r staat er ook nog eentje helemaal rechts (van achter bekeken) heb je die al geprobeerd?

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 03:04 schreef MrRudi het volgende:
Ik heb op elk niveau intussen wel dogtags, maar nog lang niet allemaal. Het probleem waar ik over sprak was op very easy, in de holds van de tanker episode. Je moet er geloof ik 23 op very easy, en ik mis er nog maar 2 :'(
Ik heb net een half uurtje gezocht in de Holds, en er staan er 2 boven op zo'n balkon zeg maar. Dus als je begint de eerste trap nemen, bij de 2e over de railing springen en de rest snap je vanzelf. Ik was er behoorlijk lang mee bezig om erachter te komen dat Olga er ook 1 had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

K'heb em binnen :D

Voor maar 60 Eurotjes van GameCom.nl :)

Ben nu ff spelen >:)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 16:28 schreef 007 het volgende:

[..]

Ik heb net een half uurtje gezocht in de Holds, en er staan er 2 boven op zo'n balkon zeg maar. Dus als je begint de eerste trap nemen, bij de 2e over de railing springen en de rest snap je vanzelf. Ik was er behoorlijk lang mee bezig om erachter te komen dat Olga er ook 1 had. :)
MOOI! Dat ga ik es ff proberen vanavond thanks! Ik dacht wel dat het zoiets moest zijn maar ik heb alleen helemaal bovenaan geprobeerd te hangen en dan haal je de overkant niet :'( Ik heb zelfs een keer soldaat voor soldaat gepakt, ik heb een mooie foto van zo'n hele hold waar iedereen slaapt :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 17:55 schreef MrRudi het volgende:
Ik heb zelfs een keer soldaat voor soldaat gepakt, ik heb een mooie foto van zo'n hele hold waar iedereen slaapt :D :P
Hey, dat komt me erg bekend voor. Vooral toen ik dus nog in Hold 3 aan het zoeken was naar een oplossing, toen beschoot ik iedereen maar met een verdovingspijltje, maar toen kwam ik erachter dat (zelfs na Chaff) die camera's je zien.

Ik heb alleen iets heel doms gedaan. Voor elke moeilijkheidsgraad een nieuwe save. Maar ik heb al een oplossing denk ik, ik save alles gewoon over elkaar heen, tot het weer 1 savegame is. Je dogtags blijven namelijk gewoon staan (geloof ik). Maar ja, ik heb nu iig 100% in de tanker episode op very easy en ben nu op easy begonnen. :)

Oja, nog ff over dat hangen. Als het goed is haal je het steeds net. Maar soms loopt je Grip veel sneller terug, heb nog niet uitgevonden hoe dat komt. Misschien dat ik mijn wapen nog vast had of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zaterdag 23 maart 2002 19:36 schreef 007 het volgende:

[..]

Oja, nog ff over dat hangen. Als het goed is haal je het steeds net. Maar soms loopt je Grip veel sneller terug, heb nog niet uitgevonden hoe dat komt. Misschien dat ik mijn wapen nog vast had of zo.
Dat komt doordat je leven dan niet 100% is. Als je helemaal gezond bent (klinkt zo stom :) ) dan gaat je grip meter sneller naar beneden dan normaal.

Oh ja, ik speel hem nu in extreme en de bom die in de warehouse lag in shell1 lag op een andere plaats! ook de bom die onder de heliport zat (ik weet de strut namen niet zo uit mijn hoofd) iig ik heb ze gevonden :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 19:45 schreef Marruk het volgende:
Oh ja, ik speel hem nu in extreme en de bom die in de warehouse lag in shell1 lag op een andere plaats! ook de bom die onder de heliport zat (ik weet de strut namen niet zo uit mijn hoofd) iig ik heb ze gevonden :)
Tussen normal en hard zaten ook al veel verschillen viel me op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Hey ff een vraagje, heeft hier iemand ook es dat je bij intro filmpjes ineens geen geluid en stemmen heb?

Overal in het spel heb ik muziek en geluid gehoord, alleen toen ik de tweede keer begon als iemand die Solid Snake al meerdere keren had uitgespeeld en zin in actie had (:P) verscheen de intro - net zoals op de demo disc - maar was er opeens geen spoor te bekennen van welk geluid dan ook, zelfs geen muziek. Toen verscheen Otocon en was er weer geluid...

Had het ook toen ik overschakelde naar Raiden en dat filmpje kwam van die choppers die naar de 'Shell' vlogen...

Echt vaag... Heb alle kabels al gechecked, meerdere tv's getest, gereset, etc, maar overal precies etzelfde probleem... :?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zaterdag 23 maart 2002 21:27 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Hey ff een vraagje, heeft hier iemand ook es dat je bij intro filmpjes ineens geen geluid en stemmen heb?

Overal in het spel heb ik muziek en geluid gehoord, alleen toen ik de tweede keer begon als iemand die Solid Snake al meerdere keren had uitgespeeld en zin in actie had (:P) verscheen de intro - net zoals op de demo disc - maar was er opeens geen spoor te bekennen van welk geluid dan ook, zelfs geen muziek. Toen verscheen Otocon en was er weer geluid...

Had het ook toen ik overschakelde naar Raiden en dat filmpje kwam van die choppers die naar de 'Cell' vlogen...

Echt vaag... Heb alle kabels al gechecked, meerdere tv's getest, gereset, etc, maar overal precies etzelfde probleem... :?
prompt naar de winkel terug gaan en een nieuwe mgs2 vragen.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zaterdag 23 maart 2002 22:36 schreef Marruk het volgende:

[..]

prompt naar de winkel terug gaan en een nieuwe mgs2 vragen.
Vervelende is dat ik em online besteld heb, zal es kijken of ze bij gamecom niet zo moelijk zijn met omruilen.

Maar het lijkt me zo vaag dat dit een misproductie is ofzo, tis toch simpelweg een originele MGS2 cdtje copieren en distributeren? :?

Heb nog nooit gehoord van niet of slecht werkend Console games... |:(

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zaterdag 23 maart 2002 22:50 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Vervelende is dat ik em online besteld heb, zal es kijken of ze bij gamecom niet zo moelijk zijn met omruilen.

Maar het lijkt me zo vaag dat dit een misproductie is ofzo, tis toch simpelweg een originele MGS2 cdtje copieren en distributeren? :?

Heb nog nooit gehoord van niet of slecht werkend Console games... |:(
Damn I'm stupid :P

Had em perongeluk op Dolby gezet, en denk dat me cheapo Kijk-shop tv dat niet echt snapt :)

Probleem opgelost :D

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 23:00 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Damn I'm stupid :P

Had em perongeluk op Dolby gezet, en denk dat me cheapo Kijk-shop tv dat niet echt snapt :)

Probleem opgelost :D
Ik wou het ECHT net gaan zeggen. Staat met grote letters in de handleiding volgens mij :D 'if you turn on dolby 5.1 sound without having a dolby 5.1 soundset you will have no sound during movies and cutscenes'

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zondag 24 maart 2002 00:57 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Ik wou het ECHT net gaan zeggen. Staat met grote letters in de handleiding volgens mij :D 'if you turn on dolby 5.1 sound without having a dolby 5.1 soundset you will have no sound during movies and cutscenes'

:P
Wie leest er nou een handleiding :P

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie trouwens ook wel eens gehad dat als je in Port 2 bent of zo op de tanker (na die SEMTEX) en dan in dat derde gangetje wacht op die guard en je daar tegen de muur gaat staan, dan die buis omdonderd en iedereen waarschuwd? Wel cool gedaan.

Had ik trouwens bij toeval al de eerste keer ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAHAHAAAAAAAAA

Ik ben olga lekker voorbij in 'european extreme' 8-)
Finally, na 17 keer proberen achter mekaar ben ik het zo ontzettend zat geworden en dat ik mezelf beloofd had bij poging 18 de ps2 uit het raam te flikkeren. Wel, het heeft gewerkt >:)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jij denkt dat je die andere eindbazen wel voorbij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zondag 24 maart 2002 15:03 schreef 007 het volgende:
En jij denkt dat je die andere eindbazen wel voorbij komt?
uiteindelijk wel :)

Maar ik heb nu een klein probleempje met fortune in 'extreme'. Ik kom haar nu niet voorbij :)
Alle dekking word in een keer weggeschoten door haar rail gun. dus dat wordt weer ff proberen

oh ja, als je clearing hebt in extreme gooien ze met flashbangs, zeer cool

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Op zondag 24 maart 2002 15:31 schreef Marruk het volgende:

oh ja, als je clearing hebt in extreme gooien ze met flashbangs, zeer cool
dat doen ze op hard ook al hoor, als je maar vaak genoeg achter elkaar op dezelfde plek wordt gespot :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, ik heb idd ook al eens een flashbang gehad (op hard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 14:41 schreef Marruk het volgende:
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAHAHAAAAAAAAA

Ik ben olga lekker voorbij in 'european extreme' 8-)
Finally, na 17 keer proberen achter mekaar ben ik het zo ontzettend zat geworden en dat ik mezelf beloofd had bij poging 18 de ps2 uit het raam te flikkeren. Wel, het heeft gewerkt >:)
Gefeliciteerd! Dat is best wel een prestatie ja...ik hou het nog maar even op Extreme, zonder gezien te worden, zonder continues en zonder iemand te doden. Daar ben ik wel wat weekjes mee zoet denk ik! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de demper voor de usp ook ergens te vinden in hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Op zondag 24 maart 2002 22:02 schreef BDisOKE het volgende:
je bedoelt voor de socom?
volgens mij lag die op hard in strut F, dan moet je dor zo'n airshaft kruipen.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snake heeft ook een dogtag he vergeet die niet dat is de 100ste dogtag 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb `m vandaag gekregen en ik kan je zeggen da`s gaaaaaaaf :D
vooral die gloeiende vishengel is errug cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Ik heb gister ook gezien dat wanneer je op de R1 toets drukt tijdens filmpjes dat je dan kunt inzoomen. Handig voor close-ups of gewoon voor extraatje :)
oh ja, raiden heeft best wel een vreemde zonnebril, wit met oranje glazen, net zo'n feestding.

Heeft iemand fatman eigenlijk al verslagen in extreme? Ik ben fortune gisteravond voorbijgekomen na tallozen keren proberen.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
Op zaterdag 23 maart 2002 21:27 schreef Osdorp-Dude het volgende:

Had het ook toen ik overschakelde naar Raiden en dat filmpje kwam van die choppers die naar de 'Shell' vlogen...

heb je hem toevallig op 5.1 sound staan
dit staat namelijk op de konami site dat dat dan gebeurd
(als je geen 5.1 speakers hebt)

sorrie ik zie dat je het al opgelost had

maar ff een ander vraagje,
ik heb het idee dat je als je E.E.
moet redden ook door die ruit onder in die ruimte moet kunnen alleen krijg ik die nier open
als je er een bom op probeert te plaatsen krijg je hetzelvde geluit dat je hoort als je de goeie keykard niet hebt voor een deur

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 15:21 schreef Barracuda het volgende:

[..]

heb je hem toevallig op 5.1 sound staan
dit staat namelijk op de konami site dat dat dan gebeurd
(als je geen 5.1 speakers hebt)

sorry ik zie dat je het al opgelost had

maar ff een ander vraagje,
ik heb het idee dat je als je E.E.
moet redden je ook door die ruit onder in die ruimte moet kunnen alleen krijg ik die niet open.
Als je er een bom op probeert te plaatsen krijg je hetzelfde geluid dat je hoort als je de goeie keycard niet hebt voor een deur.
Welke ruit bedoel je nu precies? Ik probeer me voor de geest te halen wat je bedoeld maar ik kan me geen ruit voor de geest halen daar. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 22:02 schreef BDisOKE het volgende:
Voor als je hem zelf nog niet gevonden had (staat trouwens ook al in dit topic deze vraag), hij ligt op de 2e verdieping van die mast op de tanker. Bij Olga daar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 19:24 schreef 007 het volgende:

[..]

Voor als je hem zelf nog niet gevonden had (staat trouwens ook al in dit topic deze vraag), hij ligt op de 2e verdieping van die mast op de tanker. Bij Olga daar dus.
hmmm. JA bij normal wel. MAar heb hem bij hard niet gezien... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Heb je eigenlijk nog een mooi tuxedo pakje na het spel een paar keer te hebben uitgespeeld? Ik vond snake in mgs1 wel deftig uit zien.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-09 12:42

star-saber

Ryzen

ik heb hem ook maar aangeschaft
maar zit nu vast bij fortune.
hoe versla je die
alle kogels ketsen af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja niet.... kan niet.. alles ontwijken klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 21:30 schreef star-saber het volgende:
ik heb hem ook maar aangeschaft
maar zit nu vast bij fortune.
hoe versla je die
alle kogels ketsen af
Het vorige antwoord was wel correct, maar wellicht niet helemaal duidelijk. Het is niet de bedoeling dat je Fortune verslaat, je kan het wel proberen maar zoals je zelf al zei, de kogels ketsen af. Het is dus voornamelijk kwestie om ervoor te zorgen dat zij jou niet afmaakt :) Na een tijdje pakt het verhaal de draad weer op en krijg je nog wel de kans iemand door z'n kop te schieten ;) (meer zeg ik er niet over)

Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Details ontdekken is gaaf. Die dogtag van die gast met die koptelefoon op die door die gang op de tanker loopt te swingen is van een Japanse muzikant genaamd Gackt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel Metal Gear Rays moet je verslaan yo?? Lijkt wel dat ze altijd terug komen!! Heb dan gebrek aan ration.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op maandag 01 april 2002 14:24 schreef normal888 het volgende:
Hoeveel Metal Gear Rays moet je verslaan yo?? Lijkt wel dat ze altijd terug komen!! Heb dan gebrek aan ration.... :'(
hehe, dit is een bekend onderwerp ;)
Je moet het gewoon net zo lang proberen totdat je alle bewegingen van ray door hebt. Mij heeft het ook iets van 3 tot 4 dagen gekost. Je moet gewoon eerst proberen het been te schieten en dan de kop van ray.
Dus gewoon vaak proberen. in hard kom je er 15 tegen, dus in normal wel iets minder neem ik aan.

suc6

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:55
In normaal 5.

De tactics zijn best te doen:

Voor de raketaanval is het simpel. Als ze sneller gaan piepen zorgen dat je in een richting wegloopt.

Voor de heatseekers (horizontaal) net voor ze je raken een cartwheel (X) uitvoeren.

En de laser en machinegeweren zijn ook vrij makkelijk te ontwijken.

Om het beest te mollen: Alleen op de kop raken doet schade. Maar beter is hem in de 'bek' te raken als ze die open hebben. Dat doen ze soms, maar je kan ze ook laten 'schreeuwen' door ze op de poot te raken. Dus een stinger op de poot, gevolgd door een stinger in de bek. Het drie of vier hits heb je hem dan dood.

Ik had meer moeite met Solidus trouwens. Hint: hij is blind aan zijn ene oog :)

Maar met een beetje doorzetten had ik het spel toch in een weekend uit... 15 uur, wel kort. En ik hou er niet van om het hele verhaal nog een keer te zien.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx ik zal dan nog ff proberen.. hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Ik MOEST gewoon dit topic ff omhoog trappen..

Nu op FOX 8.. MAJOR SPOILER voor de MGS2 Fan die willen weten wie Plisskin is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
EINDELIJK!!

ik heb de silencer voor de socom gevonden in 'hard'. Zoek in the shell 1 core op de 1e verdieping in de lockers die je heeel moeilijk kan spotten onderaan.

Dus als je de core in komt meteen naar beneden en dan naar links, daar vind je een hele bende lockers.

Oh ja, ik had v/d week ook een rooie ninja gehad met mgs1

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:16
Dat heb ik in een ver verleden ook nog wel eens op de msx2 gespeeld... Metal gear solid... Nostalgie...*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
*schop

2 nieuwe clear codes. (jaja, ik ben weer aan de mgs2 tour)

Code name : SCORPION

CLEARTIME 05:36:45
TOTAL DAMAGE 15.5
SHOTS FIRED 786
ALERT MODE 12
CLEARING ESCAPE 0
ENEMIES KILLED 1
MECH DESTRUCTION 42
CONTINUES 10
RATIONS USED 25
SAVES 8

STAGE TANKER/PLANT
RADAR TYPE TYPE-2
USE OF SPECIAL ITEM OFF
GAME LEVEL NORMAL
DOG TAG COLLECTION 16 %
TANKER CHAPTER CLEARED 1
PLANT CHAPTER CLEARED 2
CLEAR WITH SEA LOUCE OFF

----------------------------------------------

code name : SCORPION

CLEARTIME 10:09:45
TOTAL DAMAGE 11
SHOTS FIRED 907
ALERT MODE 13
CLEARING ESCAPE 2
ENEMIES KILLED 12
MECH DESTRUCTION 42
CONTINUES 4
RATIONS USED 18
SAVES 5

STAGE PLANT
RADAR TYPE TYPE-2
USE OF SPECIAL ITEM OFF
GAME LEVEL NORMAL
DOG TAG COLLECTION 6 %
TANKER CHAPTER CLEARED 0
PLANT CHAPTER CLEARED 1
CLEAR WITH SEA LOUCE OFF

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
nog maar een clear code. ik ga nu voor iedere dog tag available

CODE NAME PIGEON

CLEARTIME 04:40:00
TOTAL DAMAGE 5
SHOTS FIRED 599
ALERT MODE 11
CLEARING ESCAPE 0
ENEMIES KILLED 0
MECH DESTRUCTION 27
CONTINUES 4
RATIONS USED 1
SAVES 5

STAGE TANKER/PLANT
RADAR TYPE TYPE-2
USE OF SPECIAL ITEM OFF
GAME LEVEL VERY EASY
DOG TAG COLLECTION 30 %
TANKER CHAPTER CLEARED 2
PLANT CHAPTER CLEARED 3
CLEAR WITH SEA LOUCE OFF

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffie schreef op 31 maart 2002 @ 04:50:
Details ontdekken is gaaf. Die dogtag van die gast met die koptelefoon op die door die gang op de tanker loopt te swingen is van een Japanse muzikant genaamd [url="http://www.crownrecord.co.jp/gackt.htm"]Gackt[/url] :D
goeie muziek moet je maar even streamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Even een schop wat ik heb eigenlijk wel een vraag over MGS2.

Weet nou eigenlijk iemand hoe dat nanocommunication werkt? In MGS hadden ze het over het stimuleren van de small earbones.

Als ze, bijv. Raiden en Ames, met elkaar gaan babbelen doen ze dat via de nanomachines. Praten ze dan in gedachten of zo :?

Ik heb hem net voor het eerst uitgespeeld (donderdagavond begonnen) en ben echt een lange tijd niet zoveel meer 'in' een spel geweest. Wat een ervaring :) .

Alleen het einde viel mij toch wel erg tegen, ik had nog wel wat weerstand verwacht van Ocelot, maar die heb ik helemaal niet meer teruggezien. Bij MGS had ik een wat completer gevoel over het algeheel.

En waarom is er in deze game maar gegaan tot 5 Cardkeys? Ik was altijd in de veronderstelling dat elke game (in de MG-serie dan) tot 8 Cardkeys ging.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyPeRSTiLe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 10:08
Ik denk dat ze bij dat stimuleren van de earbones bedoelen dat de zender erop is aangesloten zodat alleen jij hoort wat er gezegd wordt doordat alleen jouw earbones gestimuleert worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyPeRSTiLe schreef op 28 December 2002 @ 21:03:
Ik denk dat ze bij dat stimuleren van de earbones bedoelen dat de zender erop is aangesloten zodat alleen jij hoort wat er gezegd wordt doordat alleen jouw earbones gestimuleert worden.
Dat was in MGS1 in elk geval zo...met het Codec systeem. In Metal Gear 1 was het nog gewoon een veldradio trouwens :) Maar goed, het codec systeem werkte inderdaad zo dat de ontvanger (het oordopje) direct was geimplementeerd in het weefsel van de oorschelp. Wat er over de Codec werd gezegd kan dan alleen gehoord worden door degene die de Codec heeft. Dit is een stukje SF trouwens, dergelijke ontvangers bestaan er niet en zijn volgens een ex-SAS medewerker ook onzin :)

Hoe het nanoprobe communicatie in MGS2 werkt snap ik ook niet, ze gaan me er een beetje te ver in. De Codec was onzin, maar nog enigszins realistisch, in MGS2 lijkt het erop dat ze inderdaad met gedachten praten ofzo...als je Ames bevrijdt zit je in een bomvolle gesloten ruimte en gaan ze over op nanocom om niet gehoord te worden...dus ja... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Maar dan is het toch ook zo dat ze in MGS1 ook in gedachten praten. Of zie ik dat nu verkeerd?
Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 22:28:
je had hier ook wel een nieuw topic over kunnen openen :/
Vrij nutteloos...
Tja... Aangezien er wel meer MGS2 topics zijn vond ik het wel overdreven om nog eens een MG topic te maken. Tevens vind ik het niet nutteloos. Nutteloos als er nog een topic over gemaakt was IMHO.

[ Voor 68% gewijzigd door GZ op 29-12-2002 13:32 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 28 december 2002 @ 21:11:
Maar dan is het toch ook zo dat ze in MGS1 ook in gedachten praten. Of zie ik dat nu verkeerd?
Dat zie je verkeerd. De Codec is puur een communicatie middel, de ontvanger zit alleen 'ingebouwd' zeg maar in het oor. Daardoor kan iemand tegen Snake praten zonder dat iemand het hoort, en het is ook niet zichtbaar wat je met een hoofdtelefoon of zelfs oordop wel hebt. Het is dus een verbeterde versie van die dingen die je FBI agenten altijd ziet dragen in B-films ;) Hetgeen Snake terugzegt gaat gewoon via een microfoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je had hier ook wel een nieuw topic over kunnen openen :/
Vrij nutteloos...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste