Toon posts:

[PS2] Metal Gear Solid is de winkels!!!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 541 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry moest het effe kwijt maar ze verkopen hem al bij de Free Record Shop, wil geen reclame maken maar daar had ik hem vandaan. Dus de andere winkels hebben hem vast ook :) Cool spel en die extra DVD is ook erg leuk. Daar staan ook de trailers op van Metal Gear Solid 1. Dus speel hem vandaag nog en ga naar je favorie spellen winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intertoys heb hem nog niet mediamarkt heb hem nogniet...
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op donderdag 07 maart 2002 19:00 schreef thekillerbean het volgende:
Sorry moest het effe kwijt maar ze verkopen hem al bij de Free Record Shop, wil geen reclame maken maar daar had ik hem vandaan. Dus de andere winkels hebben hem vast ook :) Cool spel en die extra DVD is ook erg leuk. Daar staan ook de trailers op van Metal Gear Solid 1. Dus speel hem vandaag nog en ga naar je favorie spellen winkel :)
Voor hoeveel heb je em gekocht? :)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat spel kost 79 euro gelukkig had ik hem amerikaans al uitgespeeld maar die 79 euro is hij zeker waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ikke netjes reserveren bij Futurezone in Rotterdam. Hebben ze hem al sinds dinsdag in huis, bellen ze vandaag pas :(

En vanavond moet ik naar een verjaardag, dus kan hem pas morgen op gaan halen. Naja, heel het weekend maar spelen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij Free Record shop is ie 67,99 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
aaaaaaah. machtig spel. Net ff pauze genomen.
Het is echt boven mijn verwachtingen. Maar nu ga ik weer verder sluipen :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-10 15:30

star-saber

Ryzen

€79!!!!!!!

veels te veel man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Ik ben blij voor jullie hoor jonges :+ .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 19:10 schreef finelookingme het volgende:
dat spel kost 79 euro gelukkig had ik hem amerikaans al uitgespeeld maar die 79 euro is hij zeker waard
€79!?!!? Bij welke winkel heb jij em in godesnaam gekocht!?!?

Bij FRS heb ik em ook voor €67,99 gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
/me dacht hem goedkoper gezien te hebben maar dat was een foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 maart 2002 19:40 schreef Kremez het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat hij de amerikaanse heeft gekocht voor €79.... hoop ik voor hem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op donderdag 07 maart 2002 19:38 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik ben blij voor jullie hoor jonges :+ .
hehe onze eeuwige mgs hater :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 19:58 schreef thekillerbean het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat hij de amerikaanse heeft gekocht voor €79.... hoop ik voor hem :+
Ja, idd, dat het om de amerikaanse gaat had ik ff niet gezien :P

€79 voor een import versie valt nog wel mee, bij Fame verkopen ze de import versie ook maar dan voor €100 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op donderdag 07 maart 2002 20:14 schreef Kremez het volgende:

[..]

Ja, idd, dat het om de amerikaanse gaat had ik ff niet gezien :P

€79 voor een import versie valt nog wel mee, bij Fame verkopen ze de import versie ook maar dan voor €100 ofzo.
K'heb em voor een mooi prijsje gevonden op internet... € 58,50 >:) GameCom.nl

Als ik em nergens anders cheaper kan vinden, bestel ik em hier, zou em alleen graag samen met FFVI voor de PSX willen bestellen...

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Omdat iedereen ineens in de ban van MGS2 is, begin ik wel aan Metal gear 2 op de MSX :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Laatst online: 20-12-2024
die was tenminste wel leuk..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vindt het niet veel..

Snake gaat dood...

komt een **** inde plaats voor.

;(;(;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel nog steeds, niemand geeft hier een duidelijke beargumenteerde mening over het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check www.scee.com www.playstation.com www.metalgearsolid.com en yahoo, goggles, ilse voor uitgebreide revieuws en fimpjes (ingame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 23:23 schreef DarkAlliance het volgende:
check www.scee.com www.playstation.com www.metalgearsolid.com en yahoo, goggles, ilse voor uitgebreide revieuws en fimpjes (ingame)
Zo he! Daar noem je ff een aantal subjectieve reviewers! :+ Maar ik zal idd maar eens langs IGN en GameSpot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IGN: 9,8 en Gamespot: 9,6

Gaan we dan toch maar halen morgen! Maar waar ik nou benieuwd naar ben, is of je net als in MGS een nieuwe 'ability' krijgt zeg maar, bijvoorbeeld stealth of ninja als je hem een aantal keren hebt uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Je krijgt "wigs" als je dogtags verzameld, werkt hetzelfde als bandana en steal suit geloof ik :) ik ga em vanmiddag halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 12:37

AIKANE

Grrrrr

Ik had hem al vanaf woensdag... pre-sale... :)

Zwaar gaaf, maar ik moet nog wel weer ff inkomen... 'k zat al drie keer in de alert mode... :( maar allemaal afgeknalt... :) Hoewel dat niet echt de bedoeling is...
Het eerste gedeelte is gewoon hetzelfde als de demo, wel iets uitgebreider.
Ik mis wel de VR oefenruimte uit deel 1, daar had ik graag nog ff wat dingen willen oefenen. Maar de controles wennen al snel weer...

Er zit dus ook een bonus DVD bij, the making of, heb hem nog niet gezien, ben gelijk gaan gamen! >:)

What the heart requires may never be understood by the mind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 23-10 15:51
Op donderdag 07 maart 2002 20:02 schreef apocrypha het volgende:

[..]

hehe onze eeuwige mgs hater :D
Mjah, hater is een groot woord... vind het gewoon niet zo'n super spel :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 22:58

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op donderdag 07 maart 2002 23:21 schreef DarkAlliance het volgende:
vindt het niet veel..

Snake gaat dood...

;(;(;(
Het speels ala MGS, het lijkt op MGS.. het IS MGS2! Zal mij een worst wezen hoe het figuurtje heet waarmee je speelt :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 19:40 schreef Kremez het volgende:

[..]

Ja voor die prijs heb van 79 euro ik hem ook niet gekocht.
Was bij Games en Zo in Utrecht!! Hoop dat het om een foutje ging. Maarja mensen daar kopen het toch wel, ikke niet.Vind ik veel te duur.
Hier in Woerden is hij gewoon 67 euro.
Maar van Games en Zo weten we wel eens dat ze spellen duurder verkopen dan ze eigelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Laatst online: 28-10 09:03

Raimond613

Simracer

Wat is dit spel stoer!!!!!!!

Damn, ik had gewoon kippenvel tijdens de intro, toen ik eindelijk besefte dat ik een nieuwe metal gear in mn PS2 had :7

Die boeken die je kunt lezen over de vorige game zijn ook heel cool, dr zitten ook nog een paar goeie grappen in (hey, your town called. They want their idiot back :+)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
De demo roeleerde de pan uit! ff een paar euro opzij leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 13:00 schreef Raimond het volgende:
Wat is dit spel stoer!!!!!!!

Damn, ik had gewoon kippenvel tijdens de intro, toen ik eindelijk besefte dat ik een nieuwe metal gear in mn PS2 had :7

Die boeken die je kunt lezen over de vorige game zijn ook heel cool, dr zitten ook nog een paar goeie grappen in (hey, your town called. They want their idiot back :+)
Moet je maar eens in de damesplee gaan bellen. Het eerste wat iedereen standaard als eerste gaat vragen "Hey, where are you now?", "uhmmm, well, you see...I.." :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmz, sweet dat ie er uiteindelijk is :P

Screenshotjes zijn natuurlijk niet mogelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Free record shop in Utrecht heeft hem ook. Ff naar staan kijken, ziet er gelikt uit!

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ikke is nu ff niet blij met mijn peeceetje! ;)

Ps : CS anyone?! :P

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Colonel: "You have to uplink with a node"
Raiden: "Umh... Did you say nerd?"
Colonel: "No... I said node..."
Raiden: "Oh..."

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:38

RKD

vindt het niet veel..

Snake gaat dood...

;(;(;(
Snake gaat helemaal niet dood, je ziet hem gelijk alweer als je als raiden dat platform opgaat (in het begin). (verder ben ik nog niet gekomen :P )
En Raiden is anders als Snake maar niet slechter. dat is gewoon een slechte mening van een paar kutbladen (vooral PU)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 14:19 schreef RKD het volgende:

[..]

Snake gaat helemaal niet dood, je ziet hem gelijk alweer als je als raiden dat platform opgaat (in het begin). (verder ben ik nog niet gekomen :P )
En Raiden is anders als Snake maar niet slechter. dat is gewoon een slechte mening van een paar kutbladen (vooral PU)
Nog meer mensen die meteen snapten waarom hij juist de alias 'Pliskin' gebruikt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Op donderdag 07 maart 2002 23:36 schreef 007 het volgende:
IGN: 9,8 en Gamespot: 9,6
gelukkig zegt dat veel :z
ign en gamespot zijn een paar van de meest gehypte sites op het net, als die lage cijfers zouden geven zou het bezoekersaantal terugzakken..

als je betrouwbare reviews wilt ga dan naar www.gamesen.nl en naar www.gamecritics.com
de rest is onder de maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeaaaah ik heb hem nu ook!!! Gelijk ff spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Ja ik heb de game ook net gehaald!!!Ga gelijk effe spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 14:22 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Nog meer mensen die meteen snapten waarom hij juist de alias 'Pliskin' gebruikt? :D
Als Raiden om ze naam vraagt zegt ie eerst ook "My name is s.." en dan zegt ie pliskin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mgs2 is crap.. teveel film en te weinig game, dik irritante game man, de hype rond die game verkoopt hem. terwijl het eigenlijk niet veel voorstelt. filmpje... lopen... filmpje. :Z had wel wat meer verwacht..

ook dat sony alles nog promoot met snake en niet met raiden komt in mijn ogen over als oplichting, snake gebruiken om een game te verkopen waar hij maar heel even inzit. tis net als james baond film maken en dan in de eerste scene gaat ie dood en dan een andere geheim agent..

trouwen Raiden heeft teveel meedelijden met zichzelf en hij praat teveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en zo te zien doen jullie allemaal vrolijk mee.. konami moet een pak voor hun broek hebben dammit.. met deze game kun je toch niet komen aanzetten als de verwachtingen zo hoog liggen. ik heb echt geen zin om 40 filmpjes te kijken die bij elkaar net zo lang zijn als de gameplay in het spel. en het feit dat je na een filmpje 1 minuutje loop om daarna weer filmpjes te krijgen :r :r :r :r

laten we hopen dat ie op de Xbox wat leuker wordt, want anders komt die bagger er bij mij niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Nou heb net effe gespeeld...DAMN wat is dat spel mooi en gaaf man!!Maar ja ga snel weer verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 15:22 schreef ugamer het volgende:
mgs2 is crap.. teveel film en te weinig game, dik irritante game man, de hype rond die game verkoopt hem. terwijl het eigenlijk niet veel voorstelt. filmpje... lopen... filmpje. :Z had wel wat meer verwacht..
Dan was eerder jouw verwachting fout dan het spel :P
ook dat sony alles nog promoot met snake en niet met raiden komt in mijn ogen over als oplichting, snake gebruiken om een game te verkopen waar hij maar heel even inzit. tis net als james baond film maken en dan in de eerste scene gaat ie dood en dan een andere geheim agent..
Sony promoot? Konami promoot denk ik dan? Daarbij zit Snake er niet 'maar even' in, hij zit er het hele spel door in, maar blijkbaar heb je het zelf niet gespeeld en loop je hier maar wat te blaten. Dat je een groot deel van het spel niet als Snake zelf speelt is een goedbewaard geheim geweest, en doet wat mij betreft niks af aan de gameplay. Kojima maakt iig niet de fout die James Bond wel heeft gemaakt: de held blijft eeuwig jong...Snake wordt oud, en is in MGS2 de oude diender die de nieuweling op weg helpt, zoals Gray Fox de nog piepjonge Snake door Outer Heaven hielp in Operation Intrude N313...wie ziet de cirkel?

edit:

ps. een nieuwe jonge held betekent hopelijk dus ook dat de serie wordt doorgezet zonder Kojima :)
trouwen Raiden heeft teveel meedelijden met zichzelf en hij praat teveel
Raiden is een rookie, en dat blijkt uit alles. Maakt hem alleen geloofwaardiger...iemand die voor het eerst een echte missie uitvoert is niet al superhard, superzeker en blijft altijd stoicijns.
Op vrijdag 08 maart 2002 15:25 flamede ugamer nog een end weg:
en zo te zien doen jullie allemaal vrolijk mee.. konami moet een pak voor hun broek hebben dammit.. met deze game kun je toch niet komen aanzetten als de verwachtingen zo hoog liggen. ik heb echt geen zin om 40 filmpjes te kijken die bij elkaar net zo lang zijn als de gameplay in het spel. en het feit dat je na een filmpje 1 minuutje loop om daarna weer filmpjes te krijgen :r :r :r :r

laten we hopen dat ie op de Xbox wat leuker wordt, want anders komt die bagger er bij mij niet in :(
Je mening had je in je vorige bericht al kenbaar gemaakt hoor, dit is nutteloos flamen :(. als je geen fan van het spel bent, prima, geef je mening (die word tenslotte gerespecteerd) en stop dan met hier posten.

edit:

"40 filmpjes die even lang duren dan de gameplay in het spel? Je hebt hem uitgespeeld en de minuten geteld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 15:25 schreef ugamer het volgende:

hey ugamer.. ik zie dat je je anti_alles_behalve_xbox spree ook nog verder uitvoert buiten het gamesen forum om.. ;)
Pretheid hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-10 23:25

Jumpiefox

Hoi ?

snik snik wil ook een ps2 al is ut alleen voor mgs ;(

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je nou nieuwe modes als je hem uit hebt gespeeld of niet? Sjeez, wil hem zo gaan halen, maar als dit niet het geval is denk ik er nog ff over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MGS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 15:48 schreef 007 het volgende:
Krijg je nou nieuwe modes als je hem uit hebt gespeeld of niet? Sjeez, wil hem zo gaan halen, maar als dit niet het geval is denk ik er nog ff over.
Dit verschilde altijd met de EU versie en de JAP versie dus ik kan er nog niks van zeggen...heb hem nog niet uit. Maar reken er maar wel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
MGS :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 16:07 schreef johnnyv.nl het volgende:
MGS :r
johnnyv.nl :r

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 16:02 schreef MrRudi het volgende:
Dit verschilde altijd met de EU versie en de JAP versie dus ik kan er nog niks van zeggen...heb hem nog niet uit. Maar reken er maar wel op...
Ja? Dus? En? M'n moeder neemt hem mee uit haar werk dus het maakt nu toch niet meer uit. De game met de beste verhaallijn ooit krijgt een vervolg en ik stop hem zo in m'n PS2! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Damn. nog ff weer zeggen dat het zoooooo ontzettend koel is. Alleen wel jammer dat ik nu de radar moet gebruiken voor c4. (zal verder niks verklappen). Maar het is echt koel en de reden om ps2 te kopen. En natuurlijk over een paar maandjes voor final fantasy :)

En voor al die mensen zeggen dat mgs2 slecht is hebben het niet gespeeld.

En nu ga ik verder met mgs2.

Weest gegroet

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 16:08 schreef DazZta het volgende:

[..]

johnnyv.nl :r

:+
Ik geef m'n mening over een game en jij gaat gelijk mij afzeiken, STFU en laat me gewoon m'n mening geven. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 16:13 schreef Marruk het volgende:
Damn. nog ff weer zeggen dat het zoooooo ontzettend koel is. Alleen wel jammer dat ik nu de radar moet gebruiken voor c4. (zal verder niks verklappen). Maar het is echt koel en de reden om ps2 te kopen. En natuurlijk over een paar maandjes voor final fantasy :)
Nee verklap maar niks :) (ik ben er al voorbij) niet vergeten in de damesplee ff Pliskin te bellen...

Ik heb trouwens nog niet gehoord of er nog meer mensen nu snapten waar 'Pliskin' vandaan komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 15:37 schreef MrRudi het volgende:

Dan was eerder jouw verwachting fout dan het spel :P
eingelijk niet hoor, denk dat veel mensen een te hoge verwachting van de game hebben als ze de demo hebben gespeeld.
Sony promoot? Konami promoot denk ik dan? Daarbij zit Snake er niet 'maar even' in, hij zit er het hele spel door in, maar blijkbaar heb je het zelf niet gespeeld en loop je hier maar wat te blaten. Dat je een groot deel van het spel niet als Snake zelf speelt is een goedbewaard geheim geweest, en doet wat mij betreft niks af aan de gameplay. Kojima maakt iig niet de fout die James Bond wel heeft gemaakt: de held blijft eeuwig jong...Snake wordt oud, en is in MGS2 de oude diender die de nieuweling op weg helpt, zoals Gray Fox de nog piepjonge Snake door Outer Heaven hielp in Operation Intrude N313...wie ziet de cirkel?
Dat hij er wel inzit, helpt juist mee aan mij frustratie om deze game, want terwijl ik met raiden aan het kakken ben, doet snake veel coolere dingen dan mij. intussen staar ik alweer 20 minuten naar een neitszegend en nutteloos filmpje...
Raiden is een rookie, en dat blijkt uit alles. Maakt hem alleen geloofwaardiger...iemand die voor het eerst een echte missie uitvoert is niet al superhard, superzeker en blijft altijd stoicijns.
misschien speel jij graag met een rookie nadat je eerst met een super pro hebt gespeeld. Ik speel liever met super held Snake ipv een 2de rangs rookie die me de oren van het hoofd blaat met zijn problemen. Snake was lekker stil en gewoon kicken niet praten. De game ziet er gewoon niet proffesioneel uit, zoals MGS1 dat wel was met alle afwisseling.
Je mening had je in je vorige bericht al kenbaar gemaakt hoor, dit is nutteloos flamen :(. als je geen fan van het spel bent, prima, geef je mening (die word tenslotte gerespecteerd) en stop dan met hier posten.
Ik probeer jullie te behoeden voor een slechte aankoop, deze game is echt niet zo goed als ie wordt voorgedaan, en iedereen doet leuk mee. Telegraaf noemde de game zelfs de beste game van het jaar ongeacht wat er nog uitkomt |:(.
"40 filmpjes die even lang duren dan de gameplay in het spel? Je hebt hem uitgespeeld en de minuten geteld? :P
Tel zelf maar dan zal je het wel zien ok?
filmpje 0:01 sec gameplay en dan weer 0:15 filmpje |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 16:13 schreef Marruk het volgende:
Final Fantasy.. ook al zo'n gehypde game die niks voorsteld. De game is saai en lelijk als je de demo bekijkt..
En voor al die mensen zeggen dat mgs2 slecht is hebben het niet gespeeld.
jawel hoor, alleen durven sommige mensen toe te geven dat ze niet zo snel onder de indruk zijn van zo'n game. kritisch zijn is ook een gave, de game is veel te kort en echt te saai (behalve ingame) de spanning is zeker goed, maar de rest verpest het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'ugamer' koop jij nou maar een Xbox en blijf alsjeblieft uit de PS2 topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 16:22 schreef 007 het volgende:
Jij hebt niet het recht om ugamer dit topic uit te zetten en als je een beetje goed leest zie je vanzelf dat hij blijkbaar zelf ook een ps2 met MGS2 heeft......... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 16:22 schreef 007 het volgende:
nee lastig he de feiten?
ik help alleen mensen die deze ophemelingen niet geloven en echt willen weten of het een goede game is. stop met het verheerlijken van elke langverwachte game, bij FFX gaan we het weer krijgen hoor.. iedereen koopt hem terwijl hij het niet verdiend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 16:24 schreef johnnyv.nl het volgende:

[..]

Jij hebt niet het recht om ugamer dit topic uit te zetten en als je een beetje goed leest zie je vanzelf dat hij blijkbaar zelf ook een ps2 met MGS2 heeft......... :r
niet van mij :) speel er wel dagelijks op.

(zelf trouwens wel gehad maar verkocht omdat mijn verwachtingen niet werden waargemaakt, de schuld van TTT en R5..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 16:25 schreef ugamer het volgende:

[..]

nee lastig he de feiten?
ik help alleen mensen die deze ophemelingen niet geloven en echt willen weten of het een goede game is. stop met het verheerlijken van elke langverwachte game, bij FFX gaan we het weer krijgen hoor.. iedereen koopt hem terwijl hij het niet verdiend..
Wel typisch dan dat iedereen in dit topic die het spel heeft gekocht er erg tevreden over is. Ik heb vorig jaar uit Japan de premium pack besteld (en die is duur) en die was het geld ook al waard. Er bestaat geen grotere Metal Gear Die-Hard dan ik, en ik vind het een goed spel. Daarmee wil ik niet zeggen dat JIJ het een goed spel moet vinden btw, don't get me wrong. MGS was ook vrij kort, maar kon je wel vijf keer uitspelen (minimaal)...

Nu zal ik ook meteen zelf even toegeven dat mijn mening niet zaligmakend is, als het over MG gaat maak ik me ook schuldig aan fanboy-praktijken...maar toch komt e.e.a. over als geflame.

En over het pro/rookie verhaal: in MG1 was Snake de rookie...en daar is het toch allemaal mee begonnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 29-10 12:45
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/mgs06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/mgs05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/mgs04.jpg

digicam sux voor screenshots

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 24-09 15:41
Ik heb hem net ook gehaald en het valt mij ook een beetje tegen dat ik meer met de communicatie bezig ben dan daadwerkelijk aan het gamen... :?
Maar goed, ziet er verder leuk uit, ga weer even verder gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
ik ken nog een gezegde.
please don't feed the trolls.

Neem mijn advies :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Op vrijdag 08 maart 2002 17:03 schreef TAG_Speedy het volgende:
[url="http://[afbeelding]"][afbeelding][/url]

digicam sux voor screenshots
LOL om je "screenshots" :P

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 17:13 schreef CKY2002 het volgende:
Ik heb hem net ook gehaald en het valt mij ook een beetje tegen dat ik meer met de communicatie bezig ben dan daadwerkelijk aan het gamen... :?
Maar goed, ziet er verder leuk uit, ga weer even verder gamen...
goed zo :) gooi het ermaar uit als je klaar bent met film kjiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Heb nou effe gespeeld...en uiteraard wist ik wel al dat snake dood gaat....maar toch ik vind die raiden maar niks met zijn blonde haren, snake is veel stoerder maar ja dat is mijn mening!!Ga nu weer effe verder met raiden op het olieplatform....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 20:59 schreef Frodo19 het volgende:
Heb nou effe gespeeld...en uiteraard wist ik wel al dat snake dood gaat....maar toch ik vind die raiden maar niks met zijn blonde haren, snake is veel stoerder maar ja dat is mijn mening!!Ga nu weer effe verder met raiden op het olieplatform....
Snake IS ook veel stoerder :) Raiden moet nog beginnen met stoer worden hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 16:25 schreef ugamer het volgende:

[..]

bij FFX gaan we het weer krijgen hoor.. iedereen koopt hem terwijl hij het niet verdiend..
Hoe kom je daar nou weer bij? Ik heb veel rpg's gespeeld en FFX is qua verhaal zeker een van de betere en grafisch zelfs het beste wat ik tot nu toe heb gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben volgens mij alle best wel geld 'over' >:)

als je nou een coca cola kaart haalt (bij bv frs) en dan mgs2 haalt (bij bv frs) scheelt dat weer 15 piek (7 euro) is ie dus nog maar 60 euro....ipv 67 euro

misschien dat er toch inderdaad geen arme gamers zijn....

ik koop dadelijk wel jullie (dure) mgs2 (tweede hands), want jullie gaan hem NATUURLIJK allemaal uitspelen.... :) koop ik em wel voor 25 euro.... ha ha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, net ff gespeeld... Wat een zieke graphics. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Op vrijdag 08 maart 2002 22:41 schreef CrazyTaxi het volgende:
Jullie hebben volgens mij alle best wel geld 'over' >:)

als je nou een coca cola kaart haalt (bij bv frs) en dan mgs2 haalt (bij bv frs) scheelt dat weer 15 piek (7 euro) is ie dus nog maar 60 euro....ipv 67 euro

misschien dat er toch inderdaad geen arme gamers zijn....

ik koop dadelijk wel jullie (dure) mgs2 (tweede hands), want jullie gaan hem NATUURLIJK allemaal uitspelen.... :) koop ik em wel voor 25 euro.... ha ha
Denk niet dat ik deze game ooit zal verkopen!!!!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Kan ieman mij nou vertellen wat pliskin betekent, of wordt dat in het spel uitgelegd? Zover was ik nog niet en ik ben erg nieuwsgierig ;)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
nee, ga ik niet vertellen want dat moet je zelf uitvinden ;)

Maar alles wordt wel duidelijk naarmate je vrodert

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, nu weet ik echt niet meer of ik die game moet kopen, de demo was wel wreed maar ik heb geen zin in teveel filmpjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Op zaterdag 09 maart 2002 13:49 schreef ErikZ het volgende:
Damn, nu weet ik echt niet meer of ik die game moet kopen, de demo was wel wreed maar ik heb geen zin in teveel filmpjes...
Er zitten wel veel flimpjes in maar ze zijn ook waanzinnig mooi en duz ook zeker de moeite waard....maar er valt nog genoeg te gamen hoor!!
Ik zou zeggen snel halen die game.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 29-10 12:45
Tis een mooi spel, maar dat gel*l de hele tijd vind ik ook minder, verpest het eigenlijke spelen een beetje voor mij. Ook de hele tijd die achterlijke beeper/telefoon.
Is mijn eerste MGS, maar het zal er wel bij horen. Maar hoor net van mijn maat dat tie em in 14 uur had uitgespeeld ... ook meteen mijn laatste MGS dus :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-10 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Top game vanmiddag eindelijk kunnen halen bij de FRS!, net ff geplayed. Mooi graphics alleen af en toe beetje veel gelul idd maar dat is misschien ook wel gelijk de charme van de game!

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 26-10 08:30
ik heb hem vanmiddag om 13:00 gehaald en ben net gestopt samen met een maat.
echt vet spel is het in het begin wat veel filmpjes maar daarna echt niet veel meer.
en dat soort telefoontje dat zat ook in mgs1 dat hoort er gewoon bij, ik irriteer me er echt niet aan.
wat ik ook super wijs vind dat is als je tegen een muur staat dat je zo om het hoekje kan kijken en kan schieten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het idd zwaar meevallen met de hoeveelheid gelul. Ik ontdek nog steeds nieuwe dingen, lijken in kasten stoppen, zelf in kasten gaan zitten, posters van lekkere babes in kasten, om een hoekje schieten, onder tafels gaan liggen enz. enz.

Echt een megatopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-10 16:54

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Op zaterdag 09 maart 2002 12:44 schreef Raimond het volgende:
Kan ieman mij nou vertellen wat pliskin betekent, of wordt dat in het spel uitgelegd? Zover was ik nog niet en ik ben erg nieuwsgierig ;)
Zucht zal ik dat dan maar ff doen :)

TEminste wat ik denk is dat t slaat op de films escape from la en new york, Het hooft personage in die films heet Snake Plisskin gespeelt door Kurt Russell. :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trumasta
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-10 09:06
Hallo ik heb een probleem.
Ik had tijdens het spelen met de camera in het spel foto's gemaakt van FHM babes en ik het spel gesaved toen ik eruit ging. Maar toen ik naar photo gallery ging in het spel waren al mijn babe foto's weg :(.
Weet iemand hoe ik die foto's kan saven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 23:56 schreef Frodo19 het volgende:

[..]

Denk niet dat ik deze game ooit zal verkopen!!!!:)
Sterker nog, ik heb hem dubbel (JAP en EUR) en verkoop ze geen van beide :P (evenals MGS, MG2 en MG)
Op zaterdag 09 maart 2002 19:49 schreef Hubert het volgende:

[..]

TEminste wat ik denk is dat t slaat op de films escape from la en new york, Het hooft personage in die films heet Snake Plisskin gespeelt door Kurt Russell. :)
Dit is inderdaad de reden waarom hij juist DIE alias aanneemt. Pliskin is idd een referentie naar Escape from NY en Escape from LA...Pliskin, SNAKE pliskin...erg grappig gevonden. En iedereen die Kojima een beetje kent weet dat ie een filmfreak is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Op zaterdag 09 maart 2002 19:49 schreef Hubert het volgende:

[..]

TNX, hier was ik zelf dus nooit opgekomen, want ik ken die films niet..... |:(

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mgs2 is meer film dan game vind ik net als of je naar een film zit te kijke...
wel goeie filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 20:41 schreef Ikroelz het volgende:
mgs2 is meer film dan game vind ik net als of je naar een film zit te kijke...
wel goeie filmpjes
MGS1 had dat ook al hoor. Ik snap niet dat er mensen zijn die nu zo'n ophef maken over de filmpjes...MGS1 was niet anders of minder, alleen de filmpjes van MGS2 zijn :9~ ietsjes mooier ;)

Je kunt ze altijd doordrukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 21:05 schreef MrRudi het volgende:

[..]

MGS1 had dat ook al hoor. Ik snap niet dat er mensen zijn die nu zo'n ophef maken over de filmpjes...MGS1 was niet anders of minder, alleen de filmpjes van MGS2 zijn :9~ ietsjes mooier ;)

Je kunt ze altijd doordrukken :)
MGS1 heb ik nooit echt gespeeld..
maar ik wil die filmpjes ook niet overslaan
want dan weet ik niet meer egt waar het verhaal over gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 24-09 15:41
Hmmm ben even opnieuw begonnen en als antwoord gekozen dat ik mgs 1 al meerdere keren had uitgespeeld enz enz....much better. Minder filmpjes en geblaat (alleen in het begin) en daarna lekker veel aktie. Heerlijke game (doet me ook weer erg aan de msx tijd denken, snik :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja ieder z'n eigen mening :)

Ik heb em sinds donderdag, en ik vind het gewoon een meesterwerk. Klopt, er zit af en toe nogal veel codec geblaat bij, maar dat hoort bij het verhaal en het draagt ook wat bij aan de lengte van het spel.

En de filmpjes zijn ultiem gaaf, ik kon m'n ogen niet geloven in het gedeelte met de harrier, wat ziet dat er gaaf uit zeg :9

Wat mijn mening is over MGS2, is dat het niet alleen een goede film is, maar daarnaast als game ook nog eens ontzettend vet en veelzijdig is. The best of both worlds zeg maar :)

En voor degenen die snel hun conclusie trekken over te veel film: uiteraard is dat in het begin erger dan later in het spel, dan komt het natuurlijk meer op gameplay aan.

En voor de twijfelaars: dit spel is z'n geld echt meer dan waard, 1 van de beste games die er voor de PS2 zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf 1 jaar op het spel zitten wachten ... :Z
Nu eindelijk is die uit!!!

Heb hem Vrijdag middag nog gehaald ... EN ... STOER !!!
Intro was masterlijk !!! kreeg er zelfs kippenvel van en van de game play was ik sprakeloos !!! ZO MOOI en STOER verhaal !!!
Toen hij nog niet uit was wordt die door veel mensen afgekraakt ... ... nu ik hem zelf heb gespeeld ... kunnen ze LULLEN wat ze willen ... het is gewoon een MASTERLIJK spel! Echt een spel om te hebben !!!
En nu FFX nog ... hoge verwachtingen !!! zonder twijfel de game van het jaar !!! Zo Final Fantasy FANS aanvallen !!! op 15 APRIL ligt die in de winkel!!! B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
15 april final fantasy 10? waar is je bron??

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens amazon.co.uk staat ie gepland voor 1 mei (die data van hun is altijd vrij accuraat, kan natuurlijk altijd nog veranderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 16:27 schreef ugamer het volgende:

[..]

niet van mij :) speel er wel dagelijks op.

(zelf trouwens wel gehad maar verkocht omdat mijn verwachtingen niet werden waargemaakt, de schuld van TTT en R5..)
ja ugamer maar ga jij nou maar naar jou xbox
want elk ps2 spel is slecht bij jou
ik heb die xbox gezien nou dat voldoet ook niet aan mijn verwachtingen

mgs 2 is gewoon een super game kopen want je krijgt er toch geen spijt van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Op maandag 11 maart 2002 12:34 schreef Marruk het volgende:
15 april final fantasy 10? waar is je bron??
Voor de FFX-fans is dat algemeen BEKENT |:(!!!!
You are not a FFX die hard *D

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 April is inderdaad algemeen bekent....

misschien kijken bij de makers van FF:

squaresoft.....[ik vraag het gewoon aan mijn oom]

Dan horen jullie het nog wel van mij.

PS;
Diegene die FFX als 1ste deel spelen zijn NEP/FAKE, speel ook 1 van de eerdere delen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
vindt het niet veel..

Snake gaat dood...

;(;(;(
heb jij het spel gespeeld dan want hij is namelijk helemaal niet dood (moet je een beetje verder spelen)

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 29-10 17:35

Bosmonster

*zucht*

Von de Demo die ik paar maanden geleden speelde niet zo denderend eigenlijk.. maar goed..

die was ook Japans :P
Pagina: 1 2 3 4 Laatste