Hahahaha ja dat is inderdaad de futurezone die ik kenOp donderdag 07 maart 2002 19:18 schreef keldon het volgende:
Ikke netjes reserveren bij Futurezone in Rotterdam. Hebben ze hem al sinds dinsdag in huis, bellen ze vandaag pas
En vanavond moet ik naar een verjaardag, dus kan hem pas morgen op gaan halen. Naja, heel het weekend maar spelen dan
nee yilkee, ik ben meer een ff8 die hard
TMAXTINT
Yep, me to!! Heb hem opgesmuld! En ik kan niet wachten op FFX!!! Tot dan vermaak ik me wel met MGS2, al moet ik hem drie keer uitspelen...Op maandag 11 maart 2002 18:03 schreef Marruk het volgende:
nee yilkee, ik ben meer een ff8 die hard
What the heart requires may never be understood by the mind!
Verwijderd
Net bij een maat geweest en MGS2 gespeeld 
Ben normaal niet zo'n fan van de PS2 maar dit spel is werkelijk FANTASTISCH!!

LOEIvette Graphics, Goeie Gameplay, Vet Verhaal.
Echt werkelijk om van uit je panty te gaan
Ben normaal niet zo'n fan van de PS2 maar dit spel is werkelijk FANTASTISCH!!
Verwijderd
Ik draag nooit panty'sOp woensdag 13 maart 2002 00:46 schreef (roh)violator het volgende:
Net bij een maat geweest en MGS2 gespeeld
Ben normaal niet zo'n fan van de PS2 maar dit spel is werkelijk FANTASTISCH!!![]()
Weet iemand misschien waar ik de granaatwerper ook al weer kon vinden? Ik speel hem nu op extreme dus misschien dat ze van plek zijn verwisseld? Ook wil ik graag weten of iemand met european extreme verder is gekomen dan olga, in die mode kom ik maar niet voorbij haar wat ik ook probeer 
Oh ja, en weet iemand misschien ook wat mooie boxen of een ander 5.1 speakerset voor mijn pleestation? adviezen etc. zijn altijd welkom
Oh ja, en weet iemand misschien ook wat mooie boxen of een ander 5.1 speakerset voor mijn pleestation? adviezen etc. zijn altijd welkom
TMAXTINT
Verwijderd
Uit mijn hoofd, de granaatwerper lag volgens mij in het warehouse toch? Strut F. In een hokje waar card 2 of 3 voor nodig was.Op woensdag 13 maart 2002 08:37 schreef Marruk het volgende:
Weet iemand misschien waar ik de granaatwerper ook al weer kon vinden? Ik speel hem nu op extreme dus misschien dat ze van plek zijn verwisseld? Ook wil ik graag weten of iemand met european extreme verder is gekomen dan olga, in die mode kom ik maar niet voorbij haar wat ik ook probeer
Ah ja, heb hem gevonden. Maar ik zou iedereen echt aanraden om op extreme te spelen want dan issie moeilijkOp woensdag 13 maart 2002 14:59 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd, de granaatwerper lag volgens mij in het warehouse toch? Strut F. In een hokje waar card 2 of 3 voor nodig was.
Mocht ik ooit in de vergetelheid raken dan komt het door mijn ps2 en de vele spellegies die ervoor zijn, das dan wel weer minder. Sony : i hate you
TMAXTINT
Stom vraagje, maar heeft iemand MGS2 al eens UIT zijn PS2 gehaald ???
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Verwijderd
Ja hoor...om de Making Of DVD te kijkenOp donderdag 14 maart 2002 00:23 schreef Mahena het volgende:
Uhm nope.Op donderdag 14 maart 2002 00:23 schreef Mahena het volgende:
(Kan beter vragen voordat je het hebt uitgespeeld.)
Die bekijk is pas als ik het spel (voor de eerste keer...Op donderdag 14 maart 2002 00:36 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ja hoor...om de Making Of DVD te kijken
What the heart requires may never be understood by the mind!
Verwijderd
Dat heb ik ook gedaanOp donderdag 14 maart 2002 03:02 schreef AIKANE het volgende:
[..]
Die bekijk is pas als ik het spel (voor de eerste keer..., er zullen zeker meerdere keren volgen) heb uitgespeeld... Ik heb geen zin in spoilers...
Kheb intussen de Bandana en Stealth Cammo voor Snake ook al bemachtigd. Gisteren even geprobeerd op European Extreme met Gameover als je gezien wordt (I like a good challenge). Een hoop mensen zeiden dat ze niet voorbij Olga kwamen en dat snapte ik niet...intussen wel
Grmbl....
Hoeveel metal gear rays kom je wel niet tegen op het ene stuk in je weet wel gear. Alle 25 of zo??? Ik word er nu een beetje bedroefd van dat ik ze niet kan doden. Tot en met B04 of zo lukt me nog wel, en weet iemand of er daar ook rations liggen als je hem op hard speelt?
Hoeveel metal gear rays kom je wel niet tegen op het ene stuk in je weet wel gear. Alle 25 of zo??? Ik word er nu een beetje bedroefd van dat ik ze niet kan doden. Tot en met B04 of zo lukt me nog wel, en weet iemand of er daar ook rations liggen als je hem op hard speelt?
TMAXTINT
Verwijderd
Ja hoor, af en toe komen ze in het midden erbij. Ik snap niet dat iedereen zoveel moeite met die Rays heeft...even oefenen en ik werd niet eens 1 keer door ze geraakt (op hard).Op donderdag 14 maart 2002 17:44 schreef Marruk het volgende:
Grmbl....
Jij bent Die Hard Metal Gear fan, jij telt niet meeOp donderdag 14 maart 2002 18:48 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ja hoor, af en toe komen ze in het midden erbij. Ik snap niet dat iedereen zoveel moeite met die Rays heeft...even oefenen en ik werd niet eens 1 keer door ze geraakt (op hard).
nee maar odmat je denkt dat ze dood moeten en dan heb je zoiets van huhOp donderdag 14 maart 2002 18:48 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ja hoor, af en toe komen ze in het midden erbij. Ik snap niet dat iedereen zoveel moeite met die Rays heeft...even oefenen en ik werd niet eens 1 keer door ze geraakt (op hard).
top: knie> gezicht
Imperfectionist.
Finally, ben erdoorheen 
Als je het eenmaal door hebt is hij best wel weer makkelijk. Maar nu solidus
En nog ff een vraagje, wat is het verschil tussen het blauwe zwaard en het rode zwaard?
En nog ff een vraagje, wat is het verschil tussen het blauwe zwaard en het rode zwaard?
TMAXTINT
Pfff,, heeft iedereen non stop zitten MGS2'en ofzo? 
Ik probeer uit te vinden hoe je voorbij die retinal scan moet komen (en ff de papegaai en die slapende guard aan het bekijken
).
En nee.. niet zeggen hoe aub... daar kom ik zelf wel achter
Ik probeer uit te vinden hoe je voorbij die retinal scan moet komen (en ff de papegaai en die slapende guard aan het bekijken
En nee.. niet zeggen hoe aub... daar kom ik zelf wel achter
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Simpel
1 tip dan maar, de persoon moet blijven leven. Als je er niet achter kan komen moet je maar ff je codec gebruiken.
Jepz, ik vond het wel een hele subtiele manier om langs de scan te komen
TMAXTINT
Verwijderd
In het geval van Solidus tast het blauwe zwaard z'n armor aan (onderste balkje) en het rode zwaard zijn leven (bovenste balkje)...ik raad dus aan het rode zwaard te gebruikenOp vrijdag 15 maart 2002 11:37 schreef Marruk het volgende:
Finally, ben erdoorheen
Badoem. Ben erdoor heen (met het blauwe zwaard)
Meesterlijk einde, kunnen ze er weer lekker op voort borduren met metal gear solid3
Hier dan mijn mission stats.
CODE NAME MAMMOTH
.. NEWER BEST
CLEARTIME 20:17:30 20:17:30
TOTAL DAMAGE MAX MAX
SHOTS FIRED MAX MAX
ALERT MODE 63 63
CLEARING ESCAPE 3 3
ENEMIES KILLED 144 144
MECH DESTRUCTION 60 60
CONTINUES MAX MAX
RATIONS USED MAX MAX
SAVES 39 39
RADAR TYPE TYPE-2
USE OF SPECIAL ITEM OFF
GAME LEVEL HARD
DOG TAG COLLECTION 1%
TANKER CHAPTER CLEARED 1
PLANT CHAPTER CLEARED 1
CLEAR WITH SEA LOUCE OFF
Die mammoet zal staan voor het verpletteren van het aantal vijanden?
En nu gaan voor die dogtags.
Meesterlijk einde, kunnen ze er weer lekker op voort borduren met metal gear solid3
CODE NAME MAMMOTH
.. NEWER BEST
TOTAL DAMAGE MAX MAX
SHOTS FIRED MAX MAX
ALERT MODE 63 63
CLEARING ESCAPE 3 3
ENEMIES KILLED 144 144
MECH DESTRUCTION 60 60
CONTINUES MAX MAX
RATIONS USED MAX MAX
SAVES 39 39
RADAR TYPE TYPE-2
USE OF SPECIAL ITEM OFF
GAME LEVEL HARD
DOG TAG COLLECTION 1%
TANKER CHAPTER CLEARED 1
PLANT CHAPTER CLEARED 1
CLEAR WITH SEA LOUCE OFF
Die mammoet zal staan voor het verpletteren van het aantal vijanden?
TMAXTINT
Verwijderd
Sneller gedaan dan ik de eerste keer op hard (28 uur) mja, ik had dan ook wel 61% dogtags...kost veel tijd. Je hebt wel veel enemy's killed ja, dat doe ik dus nooit. Behalve die lui op de tanker, en tijdens de rush in Arsenal, die je wel moet killen eigenlijk verder niemandOp vrijdag 15 maart 2002 15:22 schreef Marruk het volgende:
Badoem. Ben erdoor heen (met het blauwe zwaard)
Meesterlijk einde, kunnen ze er weer lekker op voort borduren met metal gear solid3![]()
CODE NAME MAMMOTH
.. NEWER BEST
TOTAL DAMAGE MAX MAX
SHOTS FIRED MAX MAX
ALERT MODE 63 63
CLEARING ESCAPE 3 3
ENEMIES KILLED 144 144
MECH DESTRUCTION 60 60
CONTINUES MAX MAX
RATIONS USED MAX MAX
SAVES 39 39
RADAR TYPE TYPE-2
USE OF SPECIAL ITEM OFF
GAME LEVEL HARD
DOG TAG COLLECTION 1%
TANKER CHAPTER CLEARED 1
PLANT CHAPTER CLEARED 1
CLEAR WITH SEA LOUCE OFF
Die mammoet zal staan voor het verpletteren van het aantal vijanden?En nu gaan voor die dogtags.
Verwijderd
Nou, ik heb hem nog steeds niet uitgespeeld... Heb het erg druk, maar ik word ook een beetje moe van al die grapjes ertussen door. Moet je weer wat op tijd doen, moet je weer een eindsbaas mollen, moet je weer een gewonde meenemen en dan ben je je outfit weer kwijt. Ik wil gewoon sneaken...
Met een hele dikke vetteOp vrijdag 15 maart 2002 13:03 schreef Marruk het volgende:
Jepz, ik vond het wel een hele subtiele manier om langs de scan te komen
Verwijderd
Door achter een ventje aan te lopen? Ik heb gewoon de retinal scan gebruikt.Op vrijdag 15 maart 2002 17:45 schreef RemcoZ het volgende:
[..]
Met een hele dikke vettenaar Metal Gear 2 - Solid Snake(damestoilet)
Verwijderd
Oja! Ik kom dus echt totaal niet langs die RAYs. Niet eens een kans, ik ben nu 1 keer bij die B-RAYs geweest. Wat een klotestuk zeg, heel jammer dit... Wat een lelijke neppe omgeving ook zeg. 
Maar hoe versla ik die RAYs? Met een stinger en dan eerst op een 'been' en dan op zijn smoel, maar ik wordt steeds geraakt door die raketten die hun doel vast houden. En ik begin maar met 2 ratio's, en ik krijg er ook maar 2 bij...
Hoe doe ik dit in godsnaam? Heel nep dit.
Speel trouwens op normal.
Maar hoe versla ik die RAYs? Met een stinger en dan eerst op een 'been' en dan op zijn smoel, maar ik wordt steeds geraakt door die raketten die hun doel vast houden. En ik begin maar met 2 ratio's, en ik krijg er ook maar 2 bij...
Ik heb nu een Ps2 gehuurd met MGS2. Wat gelijk opvalt is dat het een stuk moeilijker is dan zijn voorganger. Als je eenmaal gespot bent, duurt het wel ff voor die gasten weer opsodemieteren.
Een ander iets. Ik heb geen mem card, want ik was in de veronderstelling dat PSX mem cardsook op de PS2 zouden werken. Dus ik moet hem in een ruk uitspelen.
en
.
Een ander iets. Ik heb geen mem card, want ik was in de veronderstelling dat PSX mem cardsook op de PS2 zouden werken. Dus ik moet hem in een ruk uitspelen.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Simpel (ik had er ook moeite mee hoorOp zaterdag 16 maart 2002 12:07 schreef 007 het volgende:
Oja! Ik kom dus echt totaal niet langs die RAYs. Niet eens een kans, ik ben nu 1 keer bij die B-RAYs geweest. Wat een klotestuk zeg, heel jammer dit... Wat een lelijke neppe omgeving ook zeg.
Pak telkens 1 ray, doe in het eerste geval maar de middelste. Eerst een stinger tegen het been, daarna in zijn bek. Maak telkens het ontduikende dansje als er een rakettenaanval komt. Doe dit tot je alle rays dood hebt tot en met nummer 15 of zo
En verder heb ik nog een vraagje. Kun je het spel uitspelen zonder ook maar 1 iemand te doden? Dat zou wel erg koel zijn, maar dan mogen de bosses zeker ook niet dood. (wordt lastig met fatman)
TMAXTINT
Verwijderd
Ok, thnx. Tips voor die laatste gast zijn ook welkom.
Ik weet al dat je flink uit de buurt moet blijven en als je aanvalt dat een beetje van achter moet doen of zo, want dan hak je er zo 3 keer wat van zijn health af (rode zwaard)...
(Ja, het irritantste wat er is in de game-industrie zijn eindbazen.
)
(Ja, het irritantste wat er is in de game-industrie zijn eindbazen.
Tip voor de laatste : Blijf dansen, de hele tijd door.Op zaterdag 16 maart 2002 14:38 schreef 007 het volgende:
Ok, thnx. Tips voor die laatste gast zijn ook welkom.Ik weet al dat je flink uit de buurt moet blijven en als je aanvalt dat een beetje van achter moet doen of zo, want dan hak je er zo 3 keer wat van zijn health af (rode zwaard)...
(Ja, het irritantste wat er is in de game-industrie zijn eindbazen.)
TMAXTINT
Vanavond komt Escape From New York, met ja Pliskin 
Wie gister Demolition Man (
) gezien heeft, ik vond die futuristische gun heel erg veel lijken op die gun van Fortune.
Wie gister Demolition Man (
Verwijderd
Dansen? Bedoel je die koprol of zo? 
Demolition Man heb ik eens gezien op DVD, nou ja, ik vond hem zo slecht dat ik alleen de eerste 10 minuten heb gezien.
Demolition Man heb ik eens gezien op DVD, nou ja, ik vond hem zo slecht dat ik alleen de eerste 10 minuten heb gezien.
Demolition Man is een heerlijke film, steeds die droge humor. Geweldig.
Maar dan ga ik vanavond naar Snake kijken
Maar dan ga ik vanavond naar Snake kijken
Jepz, die jaOp zaterdag 16 maart 2002 14:57 schreef 007 het volgende:
Dansen? Bedoel je die koprol of zo?
Kan iedereen ff anders zijn mission stats hierzo posten? Ben wel een beetje benieuwd, gewoon je clear code opsturen en dan knippen+plakken (je kent 't wel)
Ik ga nu voor de 0 kills en zo veel mogelijk dogtags. Ik heb trouwens al een dogtag met een nederlandse naam gevonden. Adriaan B Scholvink, dat is de guard in de tanker onder die keuken daar. Nu maar hopen dat ik ook een dogtag heb
TMAXTINT
Verwijderd
Yeah! Uitgespeeld! Strax ff vreten maken en dan lekker de 'Making Of...' kijken. Eigenlijk best cool die laatste boss, heerlijk als je hem raakt met dat zwaard. Toen ik binnen de tijd die virus-disc moest afleveren heb ik trouwens ook onderweg nog een "D.G. Camera" gevonden in een LVL5 kamertje, maar waar is dat ding voor? Nooit meer wat aan gehad. Ik heb hem op normal uitgespeeld en 2 camera's gekregen, dus we gaan zo maar eens met hard beginnen. 
Maar wat is het adres waar je die clearance code moet invoeren? www.konami-europe.com doet nix (via www.konami.com).
Maar wat is het adres waar je die clearance code moet invoeren? www.konami-europe.com doet nix (via www.konami.com).
Verwijderd
Makkelijkste manier: altijd op een redelijke afstand blijven, zijn aanvalspatroon is altijd hetzelfde. Eerst valt ie aan met zijn tentakels, wat je kunt zien doordat ze beginnen te gloeien, op dat moment doe je een flipkick in zijn richting. Als je geluk hebt raak je hem daarmee al meteen, maar je staat in elk geval goed om meteen 3 hits tegen te plaatsen, en de tentakels missen je.Op zaterdag 16 maart 2002 14:38 schreef 007 het volgende:
Ok, thnx. Tips voor die laatste gast zijn ook welkom.Ik weet al dat je flink uit de buurt moet blijven en als je aanvalt dat een beetje van achter moet doen of zo, want dan hak je er zo 3 keer wat van zijn health af (rode zwaard)...
(Ja, het irritantste wat er is in de game-industrie zijn eindbazen.)
Als je een paar hits hebt geplaatst, zorg dan meteen weer voor afstand. Zijn zwaardaanvallen of trappen heb je alleen last van als je dichtbij staat. Mocht hij 1 van deze aanvallen toch nog doen (gebeurt regelmatig) meteen weer dichterbij stappen en aanvallen.
Het tweede stuk is wat lastiger, maar toch niet echt moeilijk. Hou je zwaard in verdedigingsmodus (L1) en druk de hele tijd op de richtingstoets voor beneden...zo draait Raiden in 99% van de gevallen in de richting waar Solidus staat. Als hij dan aanvalt verdedig je de eerste stoot altijd, en kun je counteren.
Solidus is een lekkere eindbaas, heerlijk one-on-one raggen. als je de bewegingen van Raiden goed beheerst is ie niet zo heel moeilijk.Op zaterdag 16 maart 2002 17:39 schreef 007 het volgende:
Yeah! Uitgespeeld! Strax ff vreten maken en dan lekker de 'Making Of...' kijken. Eigenlijk best cool die laatste boss, heerlijk als je hem raakt met dat zwaard.
Met de D.G. Camera kun je in tegenstelling tot de normale camera je foto's op je memory card saven. Ik maak altijd een fotootje als ik iets raars zie, of van de eindbazen...altijd stoer om snel even aan iemand te laten zien.Toen ik binnen de tijd die virus-disc moest afleveren heb ik trouwens ook onderweg nog een "D.G. Camera" gevonden in een LVL5 kamertje, maar waar is dat ding voor? Nooit meer wat aan gehad. Ik heb hem op normal uitgespeeld en 2 camera's gekregen, dus we gaan zo maar eens met hard beginnen.
www.konamijpn.com/mgs2Maar wat is het adres waar je die clearance code moet invoeren? www.konami-europe.com doet nix (via www.konami.com).
Staat ook in het spel vermeld volgens mij.
Die D.G. camera kan je al redelijk vroeg in het spel hebben.
Als je box 2 hebt (dacht ik, iig de box waar ZOE op staat, op de transport band staan, en dan stopt hij in dat kamertje waar D.G. camera ligt.
Als je box 2 hebt (dacht ik, iig de box waar ZOE op staat, op de transport band staan, en dan stopt hij in dat kamertje waar D.G. camera ligt.
Verwijderd
Ook wel heel vaag trouwens als je de Bandana hebt en die gebruikt (tanker episode only) dan heeft snake een sliert van 3 meter om z'n hoofd hangen...tis geen gezicht
(maar wel grappig)
Verwijderd
Wat ik er van gezien heb is er niet veel verandert sind de eerste versie.
Je speelt niet eens met snake!!!
Versie 1 vond ik beregoed maar dit deel valt me zwaar tegen.
Verwijderd
[offtopic]
Hoe vaak hebben jullie MGS1 uitgespeeld ik heb hem zelf op de PS 12 of 13 keer uitgespeeld en kreeg toen onder andere de volgende items
-Stealth (onzichtbaar)
-Bandana (niet uit te putten munitie)
-James bond pakje
-k heb merylyn naakt gezien maar dat kon ook de eerste keer al.
-een of ander vaag spiderman dinkie waarmee je vijanden zo dood maakte.
Dit was nog lang niet alles maar ong. een jaar naar dato he b ik alleen nog maar dit kunnen onthouden mijn vraag zijn er ook nog luitjes die nog meer hebben gehaald
[offtopic]
Hoe vaak hebben jullie MGS1 uitgespeeld ik heb hem zelf op de PS 12 of 13 keer uitgespeeld en kreeg toen onder andere de volgende items
-Stealth (onzichtbaar)
-Bandana (niet uit te putten munitie)
-James bond pakje
-k heb merylyn naakt gezien maar dat kon ook de eerste keer al.
-een of ander vaag spiderman dinkie waarmee je vijanden zo dood maakte.
Dit was nog lang niet alles maar ong. een jaar naar dato he b ik alleen nog maar dit kunnen onthouden mijn vraag zijn er ook nog luitjes die nog meer hebben gehaald
[offtopic]
Verwijderd
snake=pliskin
en ik heb ook nog bewijs!!!
ik denk dat dit weer zon grapje is van Hideo kojiama-
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1255905815
dit vond ik in een Amerikaans gameblad (psm) uit augustus 2000
Verwijderd
Wow, you rule...Op zaterdag 16 maart 2002 18:49 schreef grayfox het volgende:
snake=pliskin
Doe niet zo lullig, laat die jongen lekker van zijn ontdekking genieten.Op zaterdag 16 maart 2002 18:52 schreef yhtomit het volgende:
[..]
Wow, you rule...
Oh ja en ik wordt ook gek van die rays. ARGH
Verwijderd
Ohw, ik deed gewoon dan steeds een sprong naar achteren, maar ik zal deze tactiek onthouden voor als ik bij Solidus ben op hard.Op zaterdag 16 maart 2002 17:52 schreef MrRudi het volgende:
Het tweede stuk is wat lastiger, maar toch niet echt moeilijk. Hou je zwaard in verdedigingsmodus (L1) en druk de hele tijd op de richtingstoets voor beneden...zo draait Raiden in 99% van de gevallen in de richting waar Solidus staat. Als hij dan aanvalt verdedig je de eerste stoot altijd, en kun je counteren.
Ja dom, was het vergeten op te schrijven.
Mission stats:
<Damn, die server is steeds busy!>
Die lange tijd komt o.a. door die Dog-Tags en het wachten op verdovingspijltjes tot ze uitgewerkt zijn. Ook een paar flink vast gezeten (bij die C4 achter die buizen bijv.).
Vanavond: Escape from NY! Met Pliskin dus! 20.50u op V8.
Verwijderd
Ik gun het grayfox van harte maar deze reply is een al week oud....en mr rudi's signature zegt ook wel wat...Op zaterdag 09 maart 2002 20:02 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb hem dubbel (JAP en EUR) en verkoop ze geen van beide(evenals MGS, MG2 en MG)
[..]
Dit is inderdaad de reden waarom hij juist DIE alias aanneemt. Pliskin is idd een referentie naar Escape from NY en Escape from LA...Pliskin, SNAKE pliskin...erg grappig gevonden. En iedereen die Kojima een beetje kent weet dat ie een filmfreak is...
Maar ik zal niet meer zeuren, daar heeft niemand wat aan.
Verwijderd
sorry hoor maar ik heb spel niet (nog niet) ik heb nog niet een eens ps2 dus ik weet niet beter
Verwijderd
Ik was maar half serieus...Op zaterdag 16 maart 2002 19:47 schreef grayfox het volgende:
sorry hoor maar ik heb spel niet (nog niet) ik heb nog niet een eens ps2 dus ik weet niet beter
Nou als je nu nog naar v8 zou gaan dan kan je de eerste film zien met snake pliskinOp zaterdag 09 maart 2002 20:14 schreef Raimond het volgende:
[..]
TNX, hier was ik zelf dus nooit opgekomen, want ik ken die films niet.....
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Maar jongens, het is eigenlijk best wel zielig dat onze nederlandse grijze vos nog geen ps2 heeft en metal gear solid2. Laat staan dat hij het ooit gespeeld heeft. We moeten allemaal dus ff onze betrokkenheid laten voelen aan grayfox en zeggen dat hij wat aan het missen is, iets geweldigs.
Grayfox, namens het hele mgs2 panel krijg jij hierbij medelijden
Grayfox, namens het hele mgs2 panel krijg jij hierbij medelijden
TMAXTINT
Verwijderd
Het is wel een hele slechte film zeg.
Maar ik zag net ook iets wat heel erg leek op dat menu waar je op 'start' moet drukken als je het spel begint.
Ondertussen ligt die MGS2-database nog steeds op zijn reet.
Mijn stats (let op de prachtige cleartime!):
CLEARTIME 20:02:00
TOTAL DAMAGE 15.5
SHOTS FIRED 1023
ALERT MODE 127
CLEARING ESCAPE 1
ENEMIES KILLED 174
MECH DESTRUCTION 63
CONTINUES 63
RATIONS USED 31
SAVES 61
STAGE TANKER/PLANT
RADAR TYPE TYPE-2
USE OF SPECIAL ITEM OFF
GAME LEVEL NORMAL
DOG TAG COLLECTION 4 %
TANKER CHAPTER CLEARED 1
PLANT CHAPTER CLEARED 1
CLEAR WITH SEA LOUCE OFF
Mijn Code Name was 'Elephant'. Volgens mij is dat geen compliment?
Ondertussen ligt die MGS2-database nog steeds op zijn reet.
Mijn stats (let op de prachtige cleartime!):
TOTAL DAMAGE 15.5
SHOTS FIRED 1023
ALERT MODE 127
CLEARING ESCAPE 1
ENEMIES KILLED 174
MECH DESTRUCTION 63
CONTINUES 63
RATIONS USED 31
SAVES 61
STAGE TANKER/PLANT
RADAR TYPE TYPE-2
USE OF SPECIAL ITEM OFF
GAME LEVEL NORMAL
DOG TAG COLLECTION 4 %
TANKER CHAPTER CLEARED 1
PLANT CHAPTER CLEARED 1
CLEAR WITH SEA LOUCE OFF
Mijn Code Name was 'Elephant'. Volgens mij is dat geen compliment?
Verwijderd
"Er is niet veel verandert" en "je speelt niet eens met Snake"..hoezo jezelf ontkrachten binnen 1 zinOp zaterdag 16 maart 2002 18:39 schreef ster het volgende:
Wat ik er van gezien heb is er niet veel verandert sind de eerste versie.
Dat vind ik toch een flinke verandering hoor
Daarbij: bewegingsmogelijkheden zijn verdubbeld, aantal wapens verdubbeld, AI is veel en veel slimmer, realisme +10, Dogtags verzamelen, verdovingspistolen (2 stuks) en dat het grafisch "ietsjes" mooier is staat buiten kijf...hoezo niet veel veranderd?
Het meest klote van MGS2 is dat je weer drie jaar kan wachten op een eventuele opvolger
Verwijderd
Mja, Snake is nu idd veel meer een bikkel nu je hem ziet vanuit een ander perspectief. Ik denk dan ook dat we in deel 3 zeker weer met Snake gaan spelen.
Ja je hebt hem ook op normal gespeeld, dat scheelt wel watuurtjes denk ik. Ik ben nu 23 uur bezig en ben bij 'de grote 3'Op zaterdag 16 maart 2002 21:24 schreef 007 het volgende:
TOTAL DAMAGE 15.5
SHOTS FIRED 1023
ALERT MODE 127
CLEARING ESCAPE 1
ENEMIES KILLED 174
MECH DESTRUCTION 63
CONTINUES 63
RATIONS USED 31
SAVES 61
STAGE TANKER/PLANT
RADAR TYPE TYPE-2
USE OF SPECIAL ITEM OFF
GAME LEVEL NORMAL
DOG TAG COLLECTION 4 %
TANKER CHAPTER CLEARED 1
PLANT CHAPTER CLEARED 1
CLEAR WITH SEA LOUCE OFF
BTW: kan iemand mij uitleggen wat deze dingen betekenen:
Clearing escape
clear with sea louce
Verwijderd
In die making of DVD geven ze inderdaad aan dat in het volgende deel met Snake gespeeld zal worden. Raiden zal immers weer terug gaan naar de jungle (King Kong toch?).
Zo, weer ff opnieuw begonnen en tot nu toe heb ik nog maar iets van 8 guards vermoord in de tanker en plant (in plant geen een eigenlijk) en ik moet zeggen dat het best wel makkelijk afgaat, zelfs fatman was k.o. 
Ik ben nu op weg naar de shell 2 core voor de president.
En ik had van iemand gezien dat hij meryl zonder kleren gezien heeft, hoe krijg je dat?
En ik had van iemand gezien dat hij meryl zonder kleren gezien heeft, hoe krijg je dat?
TMAXTINT
Verwijderd
Hmm dus Fatboy hoeft niet doodOp zondag 17 maart 2002 10:56 schreef Marruk het volgende:
Zo, weer ff opnieuw begonnen en tot nu toe heb ik nog maar iets van 8 guards vermoord in de tanker en plant (in plant geen een eigenlijk) en ik moet zeggen dat het best wel makkelijk afgaat, zelfs fatman was k.o.
Maar goed er zijn twee plaatsen waar je wel bewakers moet neerschieten, dus 0 is volgens mij niet haalbaar.
in MGS1 heEn ik had van iemand gezien dat hij meryl zonder kleren gezien heeft, hoe krijg je dat?
Fatboy kun je ook schieten met je M9, en daar wordt ie alleen maar moe vanOp zondag 17 maart 2002 11:22 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Hmm dus Fatboy hoeft niet doodje moet hem toch door z'n kop schieten? Daar ga je volgens mij best dood van...
Maar goed er zijn twee plaatsen waar je wel bewakers moet neerschieten, dus 0 is volgens mij niet haalbaar.
En worden die plekken waar je guards moet killen misschien niet geteld bij je eindtotaal? of je moet ze allemaal door snake laten killen
Verwijderd
Door Snake laten killen in de Plant episode zou misschien werken...maar als je hem volledig uitspeelt moet je in de tanker ook wat gastjes omverknallen...Op zondag 17 maart 2002 11:45 schreef Raimond het volgende:
[..]
Fatboy kun je ook schieten met je M9, en daar wordt ie alleen maar moe van
En worden die plekken waar je guards moet killen misschien niet geteld bij je eindtotaal? of je moet ze allemaal door snake laten killen
Verwijderd
Ik bedoel met mooie clear time dat de tijd het jaartal is, 2002 dus.Op zondag 17 maart 2002 10:18 schreef Raimond het volgende:
Ja je hebt hem ook op normal gespeeld, dat scheelt wel watuurtjes denk ik. Ik ben nu 23 uur bezig en ben bij 'de grote 3'
Je kunt hem WEL uitspelen zonder ook maar 1 kill. Ik heb het zojuist ergens gelezen maar waar weet ik niet meer 
Dat zou dan wel lastig worden met vamp wand die schoot ik telkens neer met de granaatwerper.
En nu weer ff naar mgs1 om meryl te zien
Dat zou dan wel lastig worden met vamp wand die schoot ik telkens neer met de granaatwerper.
En nu weer ff naar mgs1 om meryl te zien
TMAXTINT
En als ze in de cel zit, moet je steeds uit schacht gaan en dan er weer in en na 3x is ze naakt (eerst bovenlichaam) dan onderlichaam en dan geheel.Op zondag 17 maart 2002 11:22 schreef MrRudi het volgende:
in MGS1 heals je heel snel achter Meryl aanloopt als ze in bewakersvermomming de vrouwenplee opgaat...dan is ze nog niet klaar met omkleden
Verwijderd
ik ben net terug van een LAN maatjuh had ook PS2 mee met mgs2 had ie net gekocht heb ik em de hele nacht gespeeld (eerder uitgespeelt dan hij zelf
)
maar uhm ik kreeg toen je in je blote reet rond loop om de minuut of zo een codec bericht van die generaal (ben ff z'n naam kwijt maar die AI dus)
dat ik te veel er achter zit en dat ik mijn console moest uitzetten. kreeg beelden van em te zien van ik denk de eerste metal gear en mijn radar veranderde in een filmpje waar een chinees meisje werdt gefilmd van alle kanten

iamand anders ook hier last van gehad ??
wel vet einde by the way (dat stukje met fortune von ik wel heel vet
)
maar uhm ik kreeg toen je in je blote reet rond loop om de minuut of zo een codec bericht van die generaal (ben ff z'n naam kwijt maar die AI dus)
dat ik te veel er achter zit en dat ik mijn console moest uitzetten. kreeg beelden van em te zien van ik denk de eerste metal gear en mijn radar veranderde in een filmpje waar een chinees meisje werdt gefilmd van alle kanten
wel vet einde by the way (dat stukje met fortune von ik wel heel vet
LOL, je was zeker bang dat je de PS2 gesloopt hadOp zondag 17 maart 2002 13:22 schreef LooneyD het volgende:
dat ik te veel er achter zit en dat ik mijn console moest uitzetten. kreeg beelden van em te zien van ik denk de eerste metal gear en mijn radar veranderde in een filmpje waar een chinees meisje werdt gefilmd van alle kanten![]()
Als je gooed opgelet had bij de volgende codec gesprekken met otacon had je gehoord dat dat waarschijnlijk het virus was dat GW (WG?) begon aan te tasten.
BTW dat bericht van 'turn off your console now' zat ook in de allereerste Metal Gear, als je in de 100th floor basement komt
die andere beelden die je zag zijn idd van de eerste metal gear (het beginstukje) en filmpjes uit de VR missions van MGS 1.
Verwijderd
ja schrok idd ff maar uhm ik snap te dat van het virus wel maar ik wist niet wat dat er nou mee te maken had want ut leek niet echt op virus vond je wel ??
wel irri trouwens ook die zo genaamde laatste test van het programma dat Fission Mailed
ik vet vechten krijg ik dat ineens ik zo van WTF ? wrom ben ik in eens dood (was al 26 uur wakker he let je niet meer zo op) HUH ik leef nog dus ik weer verder vechten beetje irri maar wel gein verder
had in 1 trouwens geen last van dat ie zei dat ik moest stoppen (wel pc versie maakt toch niet uit ?)
wel irri trouwens ook die zo genaamde laatste test van het programma dat Fission Mailed
ik vet vechten krijg ik dat ineens ik zo van WTF ? wrom ben ik in eens dood (was al 26 uur wakker he let je niet meer zo op) HUH ik leef nog dus ik weer verder vechten beetje irri maar wel gein verder
had in 1 trouwens geen last van dat ie zei dat ik moest stoppen (wel pc versie maakt toch niet uit ?)
Verwijderd
Campbell draait op het eind helemaal door...geweldig vond ik dat
heb me helemaal ziek gelachen! "I saw a purple light and when I opened my eyes I was home, what do you think happened to me?" 
En dat truukje met meryl moet ik ook maar eens proberen dan, die kende ik nog niet! (wauw, iets wat ik niet wist!)
En dat truukje met meryl moet ik ook maar eens proberen dan, die kende ik nog niet! (wauw, iets wat ik niet wist!)
Het is idd wel een stoer spel!
Ik ben nu by the way in Arsenal Gear in me nakie aan het rondlopen. (ben ik nou bijna bij het einde?) (niet te veel vertellen)
Maar het verhaal is ook echt goed en leuk dat je dingetjes ziet uit mgs1.
Ecdht een aanrader voor diegene die hem nog niet had...
Ik ben nu by the way in Arsenal Gear in me nakie aan het rondlopen. (ben ik nou bijna bij het einde?) (niet te veel vertellen)
ja dat fission mailed was lachen, ik schrok de eerste keer ook wel "wat heb ik nou weer fout gedaan??"Op zondag 17 maart 2002 15:33 schreef LooneyD het volgende:
ja schrok idd ff maar uhm ik snap te dat van het virus wel maar ik wist niet wat dat er nou mee te maken had want ut leek niet echt op virus vond je wel ??
Met deel 1 bedoel ik de allereerste Metal Gear, op de MSX uit 1987 (of was het 86?).
Ik heb nu eindelijk die rays dood, maar door al dat geram op die knoppen had ik geeneens kracht meer om daarna op die driehoek te rammen dus ik was meteen dood bij 'godfather'
Verwijderd
'87Op zondag 17 maart 2002 15:51 schreef Raimond het volgende:
[..]
ja dat fission mailed was lachen, ik schrok de eerste keer ook wel "wat heb ik nou weer fout gedaan??"
Met deel 1 bedoel ik de allereerste Metal Gear, op de MSX uit 1987 (of was het 86?).
tnxOp zondag 17 maart 2002 15:56 schreef MrRudi het volgende:
[..]
'87
Ik vind dit trouwens eindelijk weer een Metal Gear die kan tippen aan die eerste; MGS1 was wel cool, maar lang niet zo goed als MG1.
MGS2 heeft weer veel meer sneaken erin vind ik
en die extra's zoals dogtags maken het ook langer speelbaar; ik las trouwens ergens dat je stealthmode krijgt als je 200% dogtags haalt (=> 100% in 2 spelmodes)
Verwijderd
Snake's stealthcammo krijg je al bij 80 dogtags...je moet dan dus de tanker episode uitspelen op very easy, easy en normal. Bij 60+ dogtags krijg je de bandana, bij 80+ de stealth cammo.Op zondag 17 maart 2002 16:06 schreef Raimond het volgende:
[..]
tnx
Ik vind dit trouwens eindelijk weer een Metal Gear die kan tippen aan die eerste; MGS1 was wel cool, maar lang niet zo goed als MG1.
MGS2 heeft weer veel meer sneaken erin vind ik
en die extra's zoals dogtags maken het ook langer speelbaar; ik las trouwens ergens dat je stealthmode krijgt als je 200% dogtags haalt (=> 100% in 2 spelmodes)
edit:
Beide heb ik dus al
maar tis niet echt leuk met stealth, je loopt overal zomaar voorbij, en de ranking 'ziet' dat je stealth hebt gebruikt 
Beide heb ik dus al
WHOEHOE ik heb Mr.Rudi iets van MG geleerd.Op zondag 17 maart 2002 15:36 schreef MrRudi het volgende:
Hmmm ga toch nog eens MG en MG2 spelen.
Weet daar nauwelijks nog iets van.
Verwijderd
Beterz! Die Tanker-episode doe ik nu een half-uurtje!Op zondag 17 maart 2002 18:03 schreef MrRudi het volgende:
Snake's stealthcammo krijg je al bij 80 dogtags...je moet dan dus de tanker episode uitspelen op very easy, easy en normal. Bij 60+ dogtags krijg je de bandana, bij 80+ de stealth cammo.
Verwijderd
Als je begint met het laden van het uitgespeelde spel wel ja...hoewel ik European Extreme nog niet heb geprobeerd sinds toen...mja, wat heb je eraan, je komt Olga toch niet voorbijOp zondag 17 maart 2002 19:12 schreef 007 het volgende:
[..]
Beterz! Die Tanker-episode doe ik nu een half-uurtje!Maar die stealth-mode en bandana kun je dan dus ook voor Extreme en European Extreme gebruiken?
Nou, rudi.
Ik ben olga vandaag BIJNA voorbijgekomen, ze had nog net een klein beetje leven toen ik werd geraakt door een granaat
(op european extreme)
En nog ff een vraagje, waar vind ik de demper voor de socom?
Ik ben olga vandaag BIJNA voorbijgekomen, ze had nog net een klein beetje leven toen ik werd geraakt door een granaat
TMAXTINT
Verwijderd
In de tanker episode in de vlaggenmast..."2de verdieping" van de vlaggemast zeg maar...bovenin liggen de thermal goggles.Op zondag 17 maart 2002 20:27 schreef Marruk het volgende:
Nou, rudi.
Ik ben olga vandaag BIJNA voorbijgekomen, ze had nog net een klein beetje leven toen ik werd geraakt door een granaat(op european extreme)
Verwijderd
Dan ben ik toch heel benieuwd hoe jij aan een socom bent gekomen in de tanker episode? Ik heb alleen een USP kunnen vinden, die socom kreeg ik pas in de plant episode van Snake. En ik heb die zonnebril ook niet kunnen vinden...Op zondag 17 maart 2002 20:38 schreef MrRudi het volgende:
In de tanker episode in de vlaggenmast..."2de verdieping" van de vlaggemast zeg maar...bovenin liggen de thermal goggles.
Verwijderd
Ah ja...ff verkeerd gelezenOp zondag 17 maart 2002 21:00 schreef 007 het volgende:
[..]
Dan ben ik toch heel benieuwd hoe jij aan een socom bent gekomen in de tanker episode? Ik heb alleen een USP kunnen vinden, die socom kreeg ik pas in de plant episode van Snake. En ik heb die zonnebril ook niet kunnen vinden...(Alhoewel ik moet zeggen dat ik wel meer dingen laat liggen nu ik op Hard speel, wil er ff snel doorheen.
)
Volgens mij ligt die demper van de Socom steeds ergens anders (op elke moeilijkheidsgraad
Ik vind het makkelijker om gewoon de hele tijd rondjes om hem heen te rennen (met de klok mee). Als hij dan zo'n tentakel naar je gooit ontwijk je hem automatisch en kun je meteen op hem in hakken. Als hij een 'voetveeg' met zn tentakel doet, gewoon cartwheelen, en slaan met zn zwaard ontwijk je ook automatisch. Als hij granaten gaat schieten gewoon jezelf van het dak af laten vallen.Op zaterdag 16 maart 2002 17:52 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Makkelijkste manier: altijd op een redelijke afstand blijven, zijn aanvalspatroon is altijd hetzelfde. Eerst valt ie aan met zijn tentakels, wat je kunt zien doordat ze beginnen te gloeien, op dat moment doe je een flipkick in zijn richting. Als je geluk hebt raak je hem daarmee al meteen, maar je staat in elk geval goed om meteen 3 hits tegen te plaatsen, en de tentakels missen je.
Op die manier lukt het eerste gedeelte zonder dat je een keer geraakt wordt.
Het 2e gedeelte ben ik helaas nog niet voorbij
Maar die tip van 'naar beneden blijven drukken' heb ik nog niet geprobeerd, dus wie weet
Jupz, bijna bij het einde. Zeker op easy gespeeld, das eeuwig zonde.Op maandag 18 maart 2002 10:03 schreef Basz19 het volgende:
Oh ja, gisteren ben ik er eindelijk achtergekomen hoe je die irritante guards die moeilijk gaan doen als je 'freeze' zegt, gewoon een keer in het been schieten, daar heb ik die demper dus voor nodig
Tot nu toe gaat het goed, ben net de harrier voorbij in hard en heb nog steeds maar iets van 6/7/8 kills
TMAXTINT
Neeej, ik wil zijn dogtags wel hebbenOp maandag 18 maart 2002 10:35 schreef normal888 het volgende:
Je moet ze gewoon in 1 keer in hun hoofd schieten slaapt ie METEEN neer...
TMAXTINT
Verwijderd
Ik heb Metal Gear Solid 2 uitgespeeld !!! Trouwens SNAKE gaat helemaal niet dood !!! Een vet verhaal !!! Het VETSTE vind ik nog dat RAIDEN die Samuria zwaard krijgt... VETTE shit !!! Je kan kogels mee afweren en 1 CUT death!!! Alleen een beetje open einde ... vraag me af of Metal Gear Solid 3 ook uit komt... lol
Verwijderd
Hey, die tip had ik nodig. Ik heb dit keer die socom-demper gevonden in Strut F (Warehouse), en ook de M9. In een LVL1 kamertje dus.Op maandag 18 maart 2002 10:31 schreef Marruk het volgende:
Oh ja, gisteren ben ik er eindelijk achtergekomen hoe je die irritante guards die moeilijk gaan doen als je 'freeze' zegt, gewoon een keer in het been schieten, daar heb ik die demper dus voor nodig
Verwijderd
Index / Spielerij / [PS2] Metal Gear Solid is de winkels!!!
Metal Gear Solid heb ik al zo'n jaar of 2
Metal Gear Solid heb ik al zo'n jaar of 2
Pff.. het lijkt wel of iedereen MGS2 al uitgespeeld heeft.. hebben jullie tijd teveel ofzo? 
Ik ben nu druk bezig E.E. naar de Shell 1 computer-room te krijgen... en ze blijft maar zeuren
Edit: en dat snake niet doodgaat had ik al door toen het spel begon.. je hoort snake namelijk ZELF vertellen: "Two jears ago.. the <plaatsnaam die ik ff vergeten ben> bridge"
Ik ben nu druk bezig E.E. naar de Shell 1 computer-room te krijgen... en ze blijft maar zeuren
Edit: en dat snake niet doodgaat had ik al door toen het spel begon.. je hoort snake namelijk ZELF vertellen: "Two jears ago.. the <plaatsnaam die ik ff vergeten ben> bridge"
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Graag nog wat meer mission stats posten, is wel leuk om naar te kijken.
Verder wil ik nog graag weten waar ik de psg1 tranqualizer gun kan vinden, die is dan wel handig tegen vamp die je weet wel wat met je weet wel wie doet (tsja, spoilers he)
Verder wil ik nog graag weten waar ik de psg1 tranqualizer gun kan vinden, die is dan wel handig tegen vamp die je weet wel wat met je weet wel wie doet (tsja, spoilers he)
TMAXTINT
In easy mode (jaja. schaam schaam!) ligt ie in dezelfde kamer als de PSG1 (goed zoekenOp maandag 18 maart 2002 13:21 schreef Marruk het volgende:
Graag nog wat meer mission stats posten, is wel leuk om naar te kijken.
Verwijderd
Spuit 11Op maandag 18 maart 2002 11:30 schreef Square het volgende:
Ik heb Metal Gear Solid 2 uitgespeeld !!! Trouwens SNAKE gaat helemaal niet dood !!! Een vet verhaal !!!
Je kunt ook gewoon in de lucht schieten, voor de niet-sadisten onder ons.Op maandag 18 maart 2002 12:51 schreef 007 het volgende:
Hey, die tip had ik nodig. Ik heb dit keer die socom-demper gevonden in Strut F (Warehouse), en ook de M9. In een LVL1 kamertje dus.
Ik al een jaar of 4Op maandag 18 maart 2002 13:11 schreef Thund3rKn0L het volgende:
Index / Spielerij / [PS2] Metal Gear Solid is de winkels!!!
Metal Gear Solid heb ik al zo'n jaar of 2![]()
Hudson River...daar loopt de Washington Bridge overheen.Op maandag 18 maart 2002 13:12 schreef Creepy het volgende:
Shell 2, B2...het stuk onder water waar je onze vriend Stillman weer tegenkomt. De kamer erachter ligt vol met puin en heeft twee roosters om adem te halen. In 1 van die 2 ligt de PSG-T.Op maandag 18 maart 2002 13:21 schreef Marruk het volgende:
volgens mij is idd met dit eind de volgende op komst en hoeven we daar niet lang op te wachtenOp maandag 18 maart 2002 11:30 schreef Square het volgende:
Ik heb Metal Gear Solid 2 uitgespeeld !!! Trouwens SNAKE gaat helemaal niet dood !!! Een vet verhaal !!! Het VETSTE vind ik nog dat RAIDEN die Samuria zwaard krijgt... VETTE shit !!! Je kan kogels mee afweren en 1 CUT death!!! Alleen een beetje open einde ... vraag me af of Metal Gear Solid 3 ook uit komt... lol
voor de MSXers onder ons
op de making of DVD staat dat ze ook SD/Snatcher gaan maken voor de PSII
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
was dat Metal Gear 2?Op maandag 18 maart 2002 14:02 schreef Barracuda het volgende:
voor de MSXers onder ons
op de making of DVD staat dat ze ook SD/Snatcher gaan maken voor de PSII
die heb ik nooit gespeeld....
nee dat is een ander spelOp maandag 18 maart 2002 14:10 schreef Raimond het volgende:
[..]
was dat Metal Gear 2?
die heb ik nooit gespeeld....
dit is metal gear 1

het zag er toen zo uit

oh ja dit was wel 1987
[off-topic] = super Deformed snatcher

[/off-topic]
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
En dit spel gaan ze opnieuw op de PS2 uitbrengen??Op maandag 18 maart 2002 14:13 schreef Barracuda het volgende:
[..]
nee dat is een ander spel
dit is metal gear 1
het zag er toen zo uit
[afbeelding]
oh ja dit was wel 1987
Dat wordt de mooiste dag van mijn leven!!!!!
Outer Heaven in 3D