Ik denk dat ze bij dat stimuleren van de earbones bedoelen dat de zender erop is aangesloten zodat alleen jij hoort wat er gezegd wordt doordat alleen jouw earbones gestimuleert worden.
Verwijderd
Dat was in MGS1 in elk geval zo...met het Codec systeem. In Metal Gear 1 was het nog gewoon een veldradio trouwensHyPeRSTiLe schreef op 28 December 2002 @ 21:03:
Ik denk dat ze bij dat stimuleren van de earbones bedoelen dat de zender erop is aangesloten zodat alleen jij hoort wat er gezegd wordt doordat alleen jouw earbones gestimuleert worden.
Hoe het nanoprobe communicatie in MGS2 werkt snap ik ook niet, ze gaan me er een beetje te ver in. De Codec was onzin, maar nog enigszins realistisch, in MGS2 lijkt het erop dat ze inderdaad met gedachten praten ofzo...als je Ames bevrijdt zit je in een bomvolle gesloten ruimte en gaan ze over op nanocom om niet gehoord te worden...dus ja...
Maar dan is het toch ook zo dat ze in MGS1 ook in gedachten praten. Of zie ik dat nu verkeerd?
Tja... Aangezien er wel meer MGS2 topics zijn vond ik het wel overdreven om nog eens een MG topic te maken. Tevens vind ik het niet nutteloos. Nutteloos als er nog een topic over gemaakt was IMHO.Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 22:28:
je had hier ook wel een nieuw topic over kunnen openen
Vrij nutteloos...
[ Voor 68% gewijzigd door GZ op 29-12-2002 13:32 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Dat zie je verkeerd. De Codec is puur een communicatie middel, de ontvanger zit alleen 'ingebouwd' zeg maar in het oor. Daardoor kan iemand tegen Snake praten zonder dat iemand het hoort, en het is ook niet zichtbaar wat je met een hoofdtelefoon of zelfs oordop wel hebt. Het is dus een verbeterde versie van die dingen die je FBI agenten altijd ziet dragen in B-filmsGolbeZeromus schreef op 28 december 2002 @ 21:11:
Maar dan is het toch ook zo dat ze in MGS1 ook in gedachten praten. Of zie ik dat nu verkeerd?