Op zondag 12 mei 2002 23:49 schreef destination1 het volgende:
Ok ik zie de pics
Dat heb ik ook maar dan in de woonkamer en aan elke monitor 'n PC

ik zie echt het nut er niet van in.
Hoeft ook niet als ik het maar zie.
Multymonitor wordt vaak gebruik om het screen oppervlak van meer dan 'n dure 21" te krijgen met twee 17" of 19"
In dit geval hoef je niet duurder uit te zijn tov 'n enkele kwaliteits 21"
Maar de behoefte voor 'n derde monitor is wel wat minder.
Met gamen trek je hier geen voordeel uit, mensen op de pro markt hebben er wel wat aan, 1 scherm voor renders nodig hebben 1 scherm voor de berekeningen en andere scherm voor de source code.
Volgens mij heb je die game screenshot niet goed bekeken
En Multymonitoring met games bestaat al veel langer gewoon met 3 losse kaarten waarvan twee PCI
En bij sommige games kan de ViewPort hiervoor speciaal voor geconfigureerd worden dus niks domweg stretchen.
op een een monitor systeem is FirstPers.Shooter en simulatie games onatuurlijk, omdat het menselijk ook een panoramische view heeft vergelijk het maar met rijden in een auto, op de computer zie je niet waar je in draaied
Dus je Hebt een soort van tunnelview net als een paard met oogkleppen
Stel je voor rijden in de auto met oogkleppen of speciale eenheden of soldaten met oogkleppen dan heb je door dat tunnenview een handicap is wat gewoon door de massa wordt geaccepteerd op de een monitor systemen omdat multymon ten eerste vaak duur is tov 'n 17" budged enkel monitor systeem en je moet er de plaat voor hebben voor die extra 2 monitoren.
Zie het als een handicap verlossende luxe.
Maar jullie geilen teveel op gadjets die nergens overgaan.
ik ken ook wel zo iemand, "kijk ik kan hier icq draaien en hier een game cewl he" en? ik druk alt tab cewl he

Nee 3 HP plaatjes op 3monitoren das pas geil 9~
Niet elke PC gebruiker met ruime budged koopt het alleen maar voor de games het bied ook meer screen ruimte netjes verdeeld over 3 screens.
Zie het als 3x 1024x768 vs 1x1600x1200 drie shermen is overzichtelijker omdat een grote enkel te druk wordt en nu elke window zijn eigen screen kan hebben.
Denk je nou echt dat de beleving van het spel beter word of mooier word op 3 beeldschermen verdeeld?
Je hebt gewoon een voordeel tijdens het gamen omdat je ziet wat van de zijkanten komt tov enkel monitor gebruikers.
Het heeft dan toch invloed op de gameplay
Weer het auto verhaal: Auto's hebben dode kijk hoeken diagonaal naar achteren naar twee kanten.
Op de PC met een monitor heb je die diagonaal naar voren
Deze optie heeft alleen nut op prof gebied.
Wat goed is voor de prof kan ook goed zijn voor de home user.
Kostprijs speeld hier gewoon de hoofdrol.
vind het zelf nou ook niet erg overdreven ? 3 BEELDSCHERMEN
sorry maar dat vind ik gewoon echt te ver gaan
Op de Home en desktop markt is het nog erg zeldzaam en budged speeld hier een grote rol omdat enkel 21" monitoren hier ook zeldzaam zijn maar minder zeldzaam dan 3 monitoren.
btw : volgens word ook alleen het beeld verdeeld over 3 beeldscherm je krijgt een geen grotere view door?
Nee weinig naslag werk gedaan zoek het maar op camera view kan ingesteld worden bij sommige games niet alle natuurlijk.
Wat zijn eisen voor videokaart voor thuis gebruik die hoofdzakelijk voor games zijn bedoeld.
1. Minimaal 65 fps bij games (oftewel dat alles soepel loopt
2. 2d/3d zo mooi en helder mogelijk.
3. Geen onnodige features waar je dik voor betaald en nix
meedoet.
4. Betaalbare prijs
Dit beschrijfed gewoon het grootste deel van de massa Pc gebruikers.
Maar er zijn nog andere veel eisende gebruikers en die MOET je volgens jouw dan links laten liggen.
En dat is ook 'n grote groep wel kleiner met blijkbaar ander veel hogere eisen dan jouw die jij blijkbaar niet kan en wil begrijpen.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K