Wel voor filosofie??Op woensdag 06 maart 2002 16:45 schreef The_FrankO het volgende:
ûh jongens ik wil jullie gesprek niet bederven maar dit topic is voor fs2002 dus niet voor politiek
Verwijderd
Ik ben er niet over begonnen. (Wel op doorgegaan.Op woensdag 06 maart 2002 16:47 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Wel voor filosofie??(werp trouwens ff een blik op de nieuwe spreuk in mn signature
)
meteen wanneer ik weg ben gaat het niveau hier omlaag

Ik accepteer nu niemand meer van GOT op MSN voor puur request doeleinden. Chatten is oke, maar niet alleen mij gebruiken om aan stuff te komen.
Verwijderd
omlaag??Op woensdag 06 maart 2002 16:56 schreef KIMBLE het volgende:
meteen wanneer ik weg ben gaat het niveau hier omlaag![]()
Op woensdag 06 maart 2002 16:58 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik accepteer nu niemand meer van GOT op MSN voor puur request doeleinden. Chatten is oke, maar niet alleen mij gebruiken om aan stuff te komen.
Verwijderd
Hey Sheik... 1 uitzondering? Ik heb nog helemaal niks en zie iedereen hier met gelikte dingen..Op woensdag 06 maart 2002 16:58 schreef Robin Shrine het volgende:
weleens topictitel gelezen?Op woensdag 06 maart 2002 16:59 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
omlaag??We hebben het hier over filosofie en politiek

Verwijderd
oh kan ik jou gebruiken om aan 'stuff' te komen?? Ff een leuke openingszin bedenkenOp woensdag 06 maart 2002 16:58 schreef Robin Shrine het volgende:
Nou...als er mensen al langer in mijn MSN lijst staan en die ik inmiddels beter ken, dan is voor mij dat geen probleem. Maar als mensen zich toevoegen aan mijn MSN lijst en meteen vragen voor requests, dan heb ik er wel problemen mee eerlijk gezegd. Dan voel ik me inderdaad bedonderd en alleen maar bruikbaar voor warez.
Maargoed....is mijn probleem.
Terwee, ik had je vandaag iets via het werk willen sturen maar ben vrijwel de hele dag in bespreking geweest. Morgen een nieuwe kans?
Maargoed....is mijn probleem.
Terwee, ik had je vandaag iets via het werk willen sturen maar ben vrijwel de hele dag in bespreking geweest. Morgen een nieuwe kans?
Verwijderd
Op woensdag 06 maart 2002 17:11 schreef Aerodynamic het volgende:
Waar is onze filosoof Rateltje?? Hij moet ff raden van wie mijn signature is
Om het onderwerp nog enigszins on topic te maken: "De Boeing 767 PIC is DE vervoerster van het lichaam"
Op woensdag 06 maart 2002 17:20 schreef Rateltje het volgende:
[..]
ik zou zelf de bedenker van je sig kunnen zijn want zo ervaar ik het in mijn leven. Maar ik weet het dus niet. Ik kende alleen: "Het lichaam is het voertuig van de geest". Daar ben ik inmiddels vanaf, ik denk dat wij alleen door 1 geest verbonden zijn, en niet verschillende geestjes zijn.
Om het onderwerp nog enigszins on topic te maken: "De Boeing 767 PIC is DE vervoerster van het lichaam"
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Ok....naja.....laatste wat ik hier over zeg, alvorens weer ontopic te gaan, de spreuk is van Plato...Op woensdag 06 maart 2002 17:20 schreef Rateltje het volgende:
[..]
ik zou zelf de bedenker van je sig kunnen zijn want zo ervaar ik het in mijn leven. Maar ik weet het dus niet. Ik kende alleen: "Het lichaam is het voertuig van de geest". Daar ben ik inmiddels vanaf, ik denk dat wij alleen door 1 geest verbonden zijn, en niet verschillende geestjes zijn.
Verwijderd
Op woensdag 06 maart 2002 17:25 schreef Rateltje het volgende:
Ach der Plato....... ja de man verwees altijd naar boven dus ik geef hem geen ongelijk
Verwijderd
Da's een heeele ouweOp woensdag 06 maart 2002 17:26 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Idd Plato roeleert.....
Verwijderd
Fuck, loop ik achterOp woensdag 06 maart 2002 17:27 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Da's een heeele ouwe![]()
Verwijderd
jep, dan blijft het stilOp woensdag 06 maart 2002 17:32 schreef KIMBLE het volgende:
en [u]nu[/u] ontopic
tis niet voor nix etenstijdOp woensdag 06 maart 2002 17:46 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
jep, dan blijft het stil
Verwijderd
Lolz mijn MSN staat nu zo roodgloeiend van de politieke discussies dat zelfs m'n reet begint mee te roken
Verwijderd
Ik ga ook een partij startenOp woensdag 06 maart 2002 18:07 schreef Rateltje het volgende:
Lolz mijn MSN staat nu zo roodgloeiend van de politieke discussies dat zelfs m'n reet begint mee te roken

Mijn stem heb jeOp woensdag 06 maart 2002 18:09 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik ga ook een partij starten--> politiekloos nederland
Verwijderd
Op woensdag 06 maart 2002 18:30 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Mijn stem heb je
/me gaat nu alleen eerst een stukje vliegen
Hier wat nieuwe officiële PSS shots van het Airbus panel. Te zien is dat de virtual cockpit nog behoorlijk is verbeterd ten opzichte van de Beta versie! 

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
je kan zeggen wat je wilt maar het ziet er zeker flex uit....
tampert, kriminalpolizei
Ze zijn zeker mooi
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Die cockpit ziet er echt MEGA VET uit!!!!
Weet iemand een freeware plane die een virtual cockpit heeft? (dus niet de default, want ik wil weten of een andere virtual cockpit(non defealt) wel goed word weergegeven door mijn Viper2)
Weet iemand een freeware plane die een virtual cockpit heeft? (dus niet de default, want ik wil weten of een andere virtual cockpit(non defealt) wel goed word weergegeven door mijn Viper2)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Mooi, maar die virtual cockpit kunnen ze er wat mij betreft wel uit laten. Alleen maar een grotere belasting voor je pc.
Hier nog een aantal pics van de vlucht van een paar daagjes terug 
Follow the leader

Na een 180, vliegen we weer over Heathrow

Van de andere kant..

Je voelt je wel fighter piloot op deze manier

In de rebound: Follow the leader...

Na de geslaagde landing op EDDW had m'n pc er genoeg van en gooide er een bluescreen tegenaan
De vlucht van vandaag... met de nieuwe (?) flight dynamics gepost door de heer McFlipp; weinig in-flight pics (wel 1!)
Ongeduldig staat ze te wachten

Aankomst op Frankfurt...

en touchdown!

Op naar de gate

Thank you for flying American Airlines, I hope you enjoyed your flight

De flight dynamics zijn wel okeej, al had hij wel ERG veel ruimte nodig om de lucht in te komen (en dat was lang niet MTOW)
Follow the leader

Van de andere kant..

Na de geslaagde landing op EDDW had m'n pc er genoeg van en gooide er een bluescreen tegenaan
De vlucht van vandaag... met de nieuwe (?) flight dynamics gepost door de heer McFlipp; weinig in-flight pics (wel 1!)

Aankomst op Frankfurt...

en touchdown!

Op naar de gate

De flight dynamics zijn wel okeej, al had hij wel ERG veel ruimte nodig om de lucht in te komen (en dat was lang niet MTOW)
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
zitten mooie screenshots bij... tis dat ik moet wachten op me radeon anders ging ik er ook wat maken
Mooie pics 
Vanavond weer Airborne! Om 21:55 op Net5.
Hopelijk net zo c00l als vorige week!
Vanavond weer Airborne! Om 21:55 op Net5.
Hopelijk net zo c00l als vorige week!
he jongens, wel airborn kijken om 22:55 heh!
:±
lol
Mooi panel. Heb ik toch nog in en dc 10 gevlogen bij jouwOp woensdag 06 maart 2002 19:42 schreef Major Carnage het volgende:
Hier nog een aantal pics van de vlucht van een paar daagjes terug
Follow the leader
[afbeelding]
[afbeelding]
Van de andere kant..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aankomst op Frankfurt...
[afbeelding]
en touchdown!
[afbeelding]
Op naar de gate
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb alleen als ik met die dc10 vlieg dat mijn fps naar beneden gaan
ps wel airborn kijken he
om de stroom er in te houden
ja, laten we vooral airborne niet vergeten! 21:55 op net 5
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Wat is er speciaals aan die flightdynamics?
Ik was wel trendsetter geloof ikOp woensdag 06 maart 2002 19:59 schreef KIMBLE het volgende:
* KIMBLE ziet hier een herhalings syndroom
Die is lastig ik zie er maar een dat het vliegtuigje op de achtergrond iets verder naar voren staat de rest weet ik nietOp woensdag 06 maart 2002 20:06 schreef Aerodynamic het volgende:
Zoek de zeven verschillen![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Lekkuh puhOp woensdag 06 maart 2002 20:08 schreef Robin Shrine het volgende:
IK WIL OOOOOOK SCHAAAAADE AAN PLAAAAANES
ik heb ergens die file hier staanOp woensdag 06 maart 2002 20:08 schreef Robin Shrine het volgende:
o nee die heb ik weggegooid

Moet je naar Schiphol gaan (zijn de meeste vliegtuigen) en neem ook een paar bakstenen mee. Verschillende manieren :Op woensdag 06 maart 2002 20:08 schreef Robin Shrine het volgende:
1)Ga naar een landingsbaan. Als een vliegtuig gaat landen probeer je een baksteen(of meerdere) in de motor te gooien of in de cockpit of waardan ook
2)Ga naar het terras op schiphol, daar kan je naar hartelust met bakstenen naar vliegtuigen gooien.
NIET THUIS UITPROBEREN (alleen op schiphol
* Nd ZEGT :BOVENSTAANDE IS ALS GEINTJE BEDOELD EN MOET NIET ALS SERIEUS WORDEN OPGENOMEN, IK STA NIET IN VOOR DE GEVOLGEN!
(wat een humor ook heh
wat zijn de verschillen nou want ik zie het echt niet hoor
Verwijderd
Speciaal voor jou......was ik aan het taxien, krijg ik opeens ditOp woensdag 06 maart 2002 20:08 schreef Robin Shrine het volgende:

Ja ik zie het de propellor is iets gedraaid en dat zijn dus 3 bladen dus zit ik al op 4 het gaat goed ik ga nog eens goed kijkenOp woensdag 06 maart 2002 20:15 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ok, een hint dan, kijk eens naar de propellorbladen
Verwijderd
Nog een hint --> kijk eens goed in de linkeronderhoekOp woensdag 06 maart 2002 20:16 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ja ik zie het de propellor is iets gedraaid en dat zijn dus 3 bladen dus zit ik al op 4 het gaat goed ik ga nog eens goed kijken
Nog een hint --> Check de point of viewOp woensdag 06 maart 2002 20:20 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Nog een hint --> kijk eens goed in de linkeronderhoek
Verwijderd
Nou dan heb je ze allemaal geloof ik, ohnee, er was er nog een, maar die zie ik zelf ook niet meerOp woensdag 06 maart 2002 20:20 schreef ND het volgende:
[..]
Nog een hint --> Check de point of view
kimbletje toch....weet je wat zo'n kist kost
tampert, kriminalpolizei
Ik zie het je bent je vleugels kwijt wel moeilijk hoor beetje stom van me

die van m$ zijn nie zo veel waardOp woensdag 06 maart 2002 20:23 schreef Evilernie het volgende:
kimbletje toch....weet je wat zo'n kist kost
alle vliegtuigen zijn hetzelfde, daar zit ZEKER geen verschil in.Op woensdag 06 maart 2002 20:22 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Nou dan heb je ze allemaal geloof ik, ohnee, er was er nog een, maar die zie ik zelf ook niet meer
nog een hint --> Check te stand van schaduw, staat net een milimeter anders.
nog een hint --> 2 screenshots kunnen NIET EXACT op HETZELFDE tijdstip worden genomen, dus de tijden zijn anders

Ik heb bovenstaande splash screen in het zipje gestopt met nog wat andere splash screens van me.
Te vinden op: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/splash.zip
Verwijderd
Op woensdag 06 maart 2002 20:37 schreef ND het volgende:
[..]
alle vliegtuigen zijn hetzelfde, daar zit ZEKER geen verschil in.![]()
nog een hint --> Check te stand van schaduw, staat net een milimeter anders.
nog een hint --> 2 screenshots kunnen NIET EXACT op HETZELFDE tijdstip worden genomen, dus de tijden zijn anders
Hé ff een vraagje tussen door, wat ik me nou al een poosje afvraag
wat zijn SID en STARS?
Verwijderd
Downloading....Op woensdag 06 maart 2002 20:41 schreef biobak het volgende:
[afbeelding]
Ik heb bovenstaande splash screen in het zipje gestopt met nog wat andere splash screens van me.
Te vinden op: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/splash.zip
edit:
Jezus wat een mooie screens
....hoe kan ik ze nou instellen dat ze random opstarten, of kan dat niet?
Jezus wat een mooie screens
ff tool downen van de dreamfleet site. Splash screen randomizer...Op woensdag 06 maart 2002 20:42 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Downloading....
edit:
Jezus wat een mooie screens....hoe kan ik ze nou instellen dat ze random opstarten, of kan dat niet?
tampert, kriminalpolizei
Thanx. Met een apart programma van de makers van DreamFleet 737 (freeware).Op woensdag 06 maart 2002 20:42 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Downloading....
edit:
Jezus wat een mooie screens....hoe kan ik ze nou instellen dat ze random opstarten, of kan dat niet?
Te vinden op: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/SplashScreen.zip
Inderdaad, echt heeeel vette pics! Ook die KLM Posky die land, is superbe
Verwijderd
Dank, maar wat zijn nou SID en STARS??Op woensdag 06 maart 2002 20:45 schreef biobak het volgende:
[..]
Thanx. Met een apart programma van de makers van DreamFleet 737 (freeware).
Te vinden op: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/SplashScreen.zip
Heeft me ongeveer een kwartier geduurd voordat ik dat shotje kon maken. Is trouwens op St Maarten. Moest het vliegtuig vanuit spot view op precies het juiste moment vastleggen met die rook enzowOp woensdag 06 maart 2002 20:46 schreef Robin Shrine het volgende:
Inderdaad, echt heeeel vette pics! Ook die KLM Posky die land, is superbe
SID = standard departureOp woensdag 06 maart 2002 20:47 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Dank, maar wat zijn nou SID en STARS??
STAR = standard arrival
Een soort vaste route om van de airway naar de rwy te gaan of van de rwy naar de airway. Vergelijkbaar met op- en afrit op een snelweg.
WOW biobak super vette splash screens man met mijn favoriete vliegtuigen de a320 van USA en de b737-700 van Transavia
Ik had nog een vraagje ik krijg die kleuren niet goed als ik mijn shotjes in het spel doe weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?
thx
Ik had nog een vraagje ik krijg die kleuren niet goed als ik mijn shotjes in het spel doe weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?
thx
Verwijderd
Oh thats all, ok....tnx for the info.....is er ergens een site met hoe dat precies werkt?
Weet iemand een freeware plane met een virtual cockpit?
(ik wil kijken of mijn Viper2 deze wel goed laat zien, zonder corruptie)
(ik wil kijken of mijn Viper2 deze wel goed laat zien, zonder corruptie)
^^^ Als het met de default VC's niet lukt, dan zeer waarschijnlijk ook niet met die van third-party freeware. Is echt een driverprobleem waar je helaas weinig aan kan doen (behalve upgraden).
- het moeten bitmaps van 800x600 zijnOp woensdag 06 maart 2002 20:53 schreef The_FrankO het volgende:
- het format van de bitmap moet 16 bit (555) zijn. Kan je converteren met Imagetool uit je FS2002 dir.
Ik deed het met paint shop pro maar dan werd het echt brak ik probeer het wel ff daarmeeOp woensdag 06 maart 2002 21:06 schreef biobak het volgende:
[..]
- het moeten bitmaps van 800x600 zijn
- het format van de bitmap moet 16 bit (555) zijn. Kan je converteren met Imagetool uit je FS2002 dir.
of als je de PRO versie niet hebt met het progje DXTBMPOp woensdag 06 maart 2002 21:06 schreef biobak het volgende:
[..]
- het moeten bitmaps van 800x600 zijn
Ow, das behoorlijk balen dan.Op woensdag 06 maart 2002 21:05 schreef DroogKloot het volgende:
^^^ Als het met de default VC's niet lukt, dan zeer waarschijnlijk ook niet met die van third-party freeware. Is echt een driverprobleem waar je helaas weinig aan kan doen (behalve upgraden).
nou, kweet niet of je de dreamfleet hebt, maar dan kan je in de FMC gewoon sids en stars charts bekijken, dus dan zie je hoe ze lopen, en kan je de beste voor jou route selecteren...Op woensdag 06 maart 2002 20:54 schreef Aerodynamic het volgende:
Oh thats all, ok....tnx for the info.....is er ergens een site met hoe dat precies werkt?
Verwijderd
Jep, ik heb de Dreamfleet, (heb ik jou die zelfs niet gegevenOp woensdag 06 maart 2002 21:14 schreef nealzie het volgende:
[..]
nou, kweet niet of je de dreamfleet hebt, maar dan kan je in de FMC gewoon sids en stars charts bekijken, dus dan zie je hoe ze lopen, en kan je de beste voor jou route selecteren...
Ik denk dat je dan nog slechter af bent... Flight Simulator in software modus is 1). niet om aan te zien, en 2). baggertraag.Op woensdag 06 maart 2002 21:13 schreef ND het volgende:
[..]
Ow, das behoorlijk balen dan.Als ik nu in windhoos standard VGA adapter kies? (das dus geen Direct3D) of kan je geen VC zonder 3d kaart?
Ik kan hem niet vinden en ik heb de pro versie waar moet hij ongeveer staan?Op woensdag 06 maart 2002 21:11 schreef nealzie het volgende:
[..]
of als je de PRO versie niet hebt met het progje DXTBMP
Damn! ik wil ook een DF!
Worden die dingen nog goedkoper? (aangezien ze eigenlijk voor FS2000 zijn)
En weet je wat het is? Ik heb ALLE drivers (nee, die van de Geforce 4 heb ik nog niet geprobeerdOp woensdag 06 maart 2002 21:22 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan nog slechter af bent... Flight Simulator in software modus is 1). niet om aan te zien, en 2). baggertraag.
Verwijderd
Ik kan je wel een tip geven waar je ze echt heeeeeeeel goedkoop kunt krijgenOp woensdag 06 maart 2002 21:23 schreef ND het volgende:
Damn! ik wil ook een DF!Worden die dingen nog goedkoper? (aangezien ze eigenlijk voor FS2000 zijn)
uhm, nee volgensmij niet, of misschien wel? maar toen mislukte hij bij het laatste blokje?Op woensdag 06 maart 2002 21:21 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Jep, ik heb de Dreamfleet, (heb ik jou die zelfs niet gegeven![]()
) Maar ik ben te lui om daar mee aan te slag te gaan, en mn PC kan het eigenlijk ook niet aan.
naja, toen heb ik hem uiteindelijk maar goudeerlijk gekocht

geld dat ook voor mij?Op woensdag 06 maart 2002 21:25 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik kan je wel een tip geven waar je ze echt heeeeeeeel goedkoop kunt krijgenVoeg me maar ff toe: poelio@hotmail.com op MSN
Moet je natuurlijk wel onnline zijnOp woensdag 06 maart 2002 21:25 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik kan je wel een tip geven waar je ze echt heeeeeeeel goedkoop kunt krijgenVoeg me maar ff toe: poelio@hotmail.com op MSN
(om je zoeken te besparen, mijn nick begint sow : Fuck! Kwee nie waar ik ben)
Heb je nog meer van dat soort tips?Op woensdag 06 maart 2002 21:25 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Verwijderd
Uhm.....Op woensdag 06 maart 2002 21:31 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
geld dat ook voor mij?

dat gaat je bandbreedte kosten!Op woensdag 06 maart 2002 21:38 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Uhm.....Wie weet
Verwijderd
Ach boeie, voor mn vliegvrienden heb ik wel wat overOp woensdag 06 maart 2002 21:38 schreef nealzie het volgende:
[..]
dat gaat je bandbreedte kosten!
Je krijgt toch bij de DF (legaal) een video? Wat krijg je ongeveer hier te zien?Op woensdag 06 maart 2002 21:41 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ach boeie, voor mn vliegvrienden heb ik wel wat over
Bij Luchtvaart Hobby Shop kan je toch DVD's halen? Iemand ervaring? (niet het kopen, maar of het moeite waard is, of een afrader)
edit:
Waarom quote ik nou?
Waarom quote ik nou?
Over 15 min Airborn! (voor hetgeval iemand vergeet
Verwijderd
Nou maar weer eens een pic die overdag gemaakt is: je moet ook niet teveel sunrise-screenies maken...
Zowat over 't randje van de Niagara Falls:

Volgens mij is die waterval in het echt hoger. En zeer zeker weten ook mooier...
O jongens, ik ben zo blij dat ik nu eindelijk weet hoe ik mooie strakke smooth planes op m'n screenies krijg!
Volgens mij is die waterval in het echt hoger. En zeer zeker weten ook mooier...
O jongens, ik ben zo blij dat ik nu eindelijk weet hoe ik mooie strakke smooth planes op m'n screenies krijg!
Sorry dat ik et zeg, maar ik vind die berg(heuvel/rots) er afschuwelijk uitzienOp woensdag 06 maart 2002 21:44 schreef hellogoodbye het volgende:
Nou maar weer eens een pic die overdag gemaakt is: je moet ook niet teveel sunrise-screenies maken...
[afbeelding]
Maarruh, die plane is idd wel strak jah.
Ik heb je ook even ge-add, maar ik zie je niet on-line.Op woensdag 06 maart 2002 21:41 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ach boeie, voor mn vliegvrienden heb ik wel wat over
daar ben ik geweest. Is heel erg vet, je gaat eerst met zo'n bootje het water daar op tot heel dicht bij de val. ALlemaal van dat condens/water komt dan naar je toe. Je mag er ook tot op een bepaalde afstand achter, dat is echt bruutOp woensdag 06 maart 2002 21:44 schreef hellogoodbye het volgende:
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Hij is Scheikunde aan et leren. Had het over Nuclaire nogwat?Op woensdag 06 maart 2002 21:45 schreef biobak het volgende:
[..]
Ik heb je ook even ge-add, maar ik zie je niet on-line.
Dit topic is gesloten.