Kimble, veel sterkte gewenst gedurende deze moeilijke periode
Verwijderd
SHIT! Ik ben er achter gekomen dat mijn AA niet goed werkt! Op een of andere manier gaat het niet aan, om het zo maar te zeggen. Pas als ik het tig keer aan en uit zet in FS zelf, werkt het opeens (dat kan ik zien aan de lettertjes die lelijk worden). Als ik AA aanzet via Windows, gebeurt er helemaal niets...
Ook niet als ik het in FS dan wel (of ook niet) aan zet...
Wat is er fout bij mij?
Ik heb het uiteindelijk dus aangekregen en weer een screenie gemaakt. Die heb ik nu omgezet via Photoshop. Maar... al met al sta ik niet te springen: het zijn nog lang niet die lekkere gladde plaatjes die je hier en daar ziet (op die DF intro screenies bijvoorbeeld).
Bah...
Oude foto:

Nieuwe foto:

Vinden jullie die tweede nou echt beter...? Ik eigenlijk niet echt heel veel...
P.S. Nou ja, ik zie nu wel dat jpeg van Photoshop beter is. En de bergen zijn smoother. Maar toch...
Wat is er fout bij mij?
Ik heb het uiteindelijk dus aangekregen en weer een screenie gemaakt. Die heb ik nu omgezet via Photoshop. Maar... al met al sta ik niet te springen: het zijn nog lang niet die lekkere gladde plaatjes die je hier en daar ziet (op die DF intro screenies bijvoorbeeld).
Bah...
Oude foto:
Nieuwe foto:
Vinden jullie die tweede nou echt beter...? Ik eigenlijk niet echt heel veel...
P.S. Nou ja, ik zie nu wel dat jpeg van Photoshop beter is. En de bergen zijn smoother. Maar toch...
Gebruik jij AA-2?
Als dit het geval is, denk ik dat je met deze 2de pic het maximale uit je GF-2 haalt momenteel.
Als dit het geval is, denk ik dat je met deze 2de pic het maximale uit je GF-2 haalt momenteel.
zoals ik al zei, bij mij ziet het er soms wel mooi uit, en soms niet....dan is het gaar... Ik denk dat ik ook problems heb met AA ofzow
tampert, kriminalpolizei
Ik heb dit ook weleens. Soms heb ik ineens kartels, terwijl ik in het control panel onder Windows gewoon AA Quincunx aan heb staan
www.nl-2000.comOp dinsdag 05 maart 2002 20:49 schreef 4Real het volgende:
heeft er iemand nog een urltje voor een goede ADD-ON voor schiphol
damn...wat is het rustig hier
tampert, kriminalpolizei
Ja, eej.. ik ben het forum van BLB ten goede aan het doen dmv phpOp dinsdag 05 maart 2002 21:03 schreef Evilernie het volgende:
[..]
www.nl-2000.com
damn...wat is het rustig hier
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Keep up the good worruk!!Op dinsdag 05 maart 2002 21:11 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ja, eej.. ik ben het forum van BLB ten goede aan het doen dmv php
Ik ga nu naar de plee en dan voetballen. Dat ter informatie
Verwijderd
Als ik AA aanzet met het control panel, gebeurt er helemaal niets! Het lijkt gewoon niet te werken. Ik zit in FS (AA uit in FS), alt-tab control panel, zet AA aan (Quincunx: ik heb een Asus GF 3 Ti 200), ga terug naar fS... geen verschil. Het enige wat zo nu en dan (!) werkt is de AA van FS zelf. En het maakt dan niet echt uit wat ik in het control panel heb staan.Op dinsdag 05 maart 2002 19:44 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik heb dit ook weleens. Soms heb ik ineens kartels, terwijl ik in het control panel onder Windows gewoon AA Quincunx aan heb staan
En die AA in FS werkt dus ook vaak niet. Meestal niet, beter gezegd. Heel vervelend.
Zal wel weer met drivers te maken hebben of zo... Waardeloos.
idd...de AA in Fs is echt supervaag....Op dinsdag 05 maart 2002 21:14 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Als ik AA aanzet met het control panel, gebeurt er helemaal niets! Het lijkt gewoon niet te werken. Ik zit in FS (AA uit in FS), alt-tab control panel, zet AA aan (Quincunx: ik heb een Asus GF 3 Ti 200), ga terug naar fS... geen verschil. Het enige wat zo nu en dan (!) werkt is de AA van FS zelf. En het maakt dan niet echt uit wat ik in het control panel heb staan.
En die AA in FS werkt dus ook vaak niet. Meestal niet, beter gezegd. Heel vervelend.
Zal wel weer met drivers te maken hebben of zo... Waardeloos.
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Daarom vroeg ik ook al -----> wanneer komt er een patch uit?Op dinsdag 05 maart 2002 21:16 schreef Evilernie het volgende:
[..]
idd...de AA in Fs is echt supervaag....
in 2004------>>> FS2004Op dinsdag 05 maart 2002 21:18 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook al -----> wanneer komt er een patch uit?
al sla je me doodOp dinsdag 05 maart 2002 21:18 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook al -----> wanneer komt er een patch uit?
tampert, kriminalpolizei
ik dacht al dat dat "pic van deel 14" te erg was, maar nou heb ik met me domme kop hem als jpg opgeslagen en niet meer met layersOp dinsdag 05 maart 2002 17:41 schreef McFlipp het volgende:
ik vind dat in de "hoekjes donkerder-concept" mooier, alleen dat "pic van deel 14" zo dwars door het plaatje vind ik lelijk.

Verwijderd
Nou, dit wordt de laatste screenie, wat dit betreft, hoor...
Ik heb AA (4x) via het control panel aan de praat gekregen: ik moest schijnbaar toch de computer herstarten.
Maar... ik vind het nog steeds niet alles. In FS zelf ziet het er toch beter uit dan op dit screenshot. Ik vraag me toch af of FSScreen wel helemaal goed die AA oppikt.
In ieder geval: het kost me veel tijd en fps om met 4x AA te draaien, dus ik denk dat ik voortaan, als ik weer wat screenies wil maken, gewoon de AA weer aan zet in FS zelf. Wel zo makkelijk. Dan maar iets minder mooi...
Laatste en beste resultaat... (op het laatst nog ff de resolutie verlaagt naar 1024x768: dat maakt het ook wat smoother..
En kleiner om te downloaden...)
Ik heb AA (4x) via het control panel aan de praat gekregen: ik moest schijnbaar toch de computer herstarten.
Maar... ik vind het nog steeds niet alles. In FS zelf ziet het er toch beter uit dan op dit screenshot. Ik vraag me toch af of FSScreen wel helemaal goed die AA oppikt.
In ieder geval: het kost me veel tijd en fps om met 4x AA te draaien, dus ik denk dat ik voortaan, als ik weer wat screenies wil maken, gewoon de AA weer aan zet in FS zelf. Wel zo makkelijk. Dan maar iets minder mooi...
Laatste en beste resultaat... (op het laatst nog ff de resolutie verlaagt naar 1024x768: dat maakt het ook wat smoother..
kijk, dit ziet er fatsoenlijk uit!Op dinsdag 05 maart 2002 21:50 schreef hellogoodbye het volgende:
Nou, dit wordt de laatste screenie, wat dit betreft, hoor...
Laatste en beste resultaat... (op het laatst nog ff de resolutie verlaagt naar 1024x768: dat maakt het ook wat smoother..En kleiner om te downloaden...)
[afbeelding]
Verwijderd
Ah, joh, da's geen probleem voor een professioneel Photoshoper als ik! Ik heb de tekst ff voor je weggewerkt. Geen hond die 't meer ziet!Op dinsdag 05 maart 2002 21:47 schreef nealzie het volgende:
[..]
ik dacht al dat dat "pic van deel 14" te erg was, maar nou heb ik met me domme kop hem als jpg opgeslagen en niet meer met layers
Hey, heel gaaf shotje van die KLM 747, hellogoodbye. Heb je 'm nog als bitmap? Ik wil er een startup screen van maken. Je kan 'm mailen naar tsja@gmx.net. Alvast bedankt
Verwijderd
Dank je! Ja, ik ben er zelf ook steeds meer tevreden over. Ziet er toch wel glad uit. Net echt, zal ik maar zeggen...Op dinsdag 05 maart 2002 21:52 schreef nealzie het volgende:
[..]
kijk, dit ziet er fatsoenlijk uit!
Verwijderd
ROLF!Op dinsdag 05 maart 2002 21:56 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Ah, joh, da's geen probleem voor een professioneel Photoshoper als ik! Ik heb de tekst ff voor je weggewerkt. Geen hond die 't meer ziet!
[afbeelding]
Verwijderd
Hij is onderweg (gezipt zo'n 450 Kb, via Hotmail, dus het zal ff duren).Op dinsdag 05 maart 2002 21:57 schreef biobak het volgende:
Hey, heel gaaf shotje van die KLM 747, hellogoodbye. Heb je 'm nog als bitmap? Ik wil er een startup screen van maken. Je kan 'm mailen naar tsja@gmx.net. Alvast bedankt
hij ziet er idd heel vet uit zeg
echt supersmooth...zo moet mijn fs ook zijn
tampert, kriminalpolizei
* KIMBLE heeft zn com gevonde om ff het nieuws binne te krijge
net dit gevonden (wel beetje groot maarja
)

rofl
net dit gevonden (wel beetje groot maarja

rofl
een ervaren fotosoeper als ik doet dat óók zo! 
nou ik moet nu pitten, mzzl
nou ik moet nu pitten, mzzl

Verwijderd
Koude hamburgers!!!!Op dinsdag 05 maart 2002 22:10 schreef KIMBLE het volgende:
* KIMBLE heeft zn com gevonde om ff het nieuws binne te krijge
net dit gevonden (wel beetje groot maarja)
[afbeelding]
rofl![]()
![]()
Verwijderd
Die vliegtuigen staan allemaal wel lekker aan (lees: dwars door) de gates en half in het gras. 
Ik wil ook wel eens een keer meedoen met MP. Ik wil ook best wel een keertje hosten ofzo. Heb je daar speciale software voor nodig?
Compuutje is een AMD 750@840, 256MB, 32 MB Gforce2. Deze computer hangt aan een T3 verbinding (Lang leve de universiteit!!!!) Kan die dat dan wel aan?
Ik wil ook wel eens een keer meedoen met MP. Ik wil ook best wel een keertje hosten ofzo. Heb je daar speciale software voor nodig?
Compuutje is een AMD 750@840, 256MB, 32 MB Gforce2. Deze computer hangt aan een T3 verbinding (Lang leve de universiteit!!!!) Kan die dat dan wel aan?
Is de Paus katholiek?Op dinsdag 05 maart 2002 22:28 schreef Loodeweickje het volgende:
Op dinsdag 05 maart 2002 22:28 schreef Loodeweickje het volgende:
Deze computer hangt aan een T3 verbinding (Lang leve de universiteit!!!!) Kan die dat dan wel aan?
tampert, kriminalpolizei
Thanx. Morgen ff ermee aan de slag.Op dinsdag 05 maart 2002 22:06 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Hij is onderweg (gezipt zo'n 450 Kb, via Hotmail, dus het zal ff duren).
Is dit LAGO Schiphol of NL2000?Op dinsdag 05 maart 2002 22:17 schreef 4Real het volgende:
[afbeelding]
ff addon geinstalleerd![]()
sorry voor de layout verneuking
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
dat is nl2000Op dinsdag 05 maart 2002 22:50 schreef ND het volgende:
[..]
Is dit LAGO Schiphol of NL2000?
tampert, kriminalpolizei
Hier nog ff een paar mooie van mij vluchtje net met een F15 ....

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
nice pics...ziet er heel lekker uit
tampert, kriminalpolizei
Wederom very nice pics blackhole!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Ja, hé, jij hebt 'm gewoon helemaal opnieuw gemaakt! Zo kan ik het ook! Nee, ik had 'm echt geretoucheerd en zo: da's pas vakwerk!Op dinsdag 05 maart 2002 22:15 schreef nealzie het volgende:
een ervaren fotosoeper als ik doet dat óók zo!

Verwijderd
Toch wil ik jullie even een 3-tal plaatjes shotjes laten zien waarvan ik denk dat ze toch wel strak zijn! Ook al verneukt Photosoep ze een beetje als jpg..

Verwijderd
Lekker!Op dinsdag 05 maart 2002 22:53 schreef Blackhole het volgende:
Hier nog ff een paar mooie van mij vluchtje net met een F15 ....
Doet het altijd goed, zo'n zonsopgang!
Tjonge, ik ben de laatste tijd meer bezig met het maken van screenies (en hoe ze zo mooi mogelijk te krijgen) dan met het vliegen zelf!
IK doe niets anders ...Op dinsdag 05 maart 2002 23:08 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Lekker!
Doet het altijd goed, zo'n zonsopgang!
Tjonge, ik ben de laatste tijd meer bezig met het maken van screenies (en hoe ze zo mooi mogelijk te krijgen) dan met het vliegen zelf!
Maar dat komt ook omdat ik een Grafische opleiding heb gehad ..
Dus kan ik maak niet zo maar foto's ik kijk ook hoe ik ze neem
Maar vliegen gaat ook wel tussen door ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Die van mij zijn lekker strakker! Na na na na na!Op dinsdag 05 maart 2002 23:08 schreef terwee het volgende:
Toch wil ik jullie even een 3-tal plaatjes shotjes laten zien waarvan ik denk dat ze toch wel strak zijn! Ook al verneukt Photosoep ze een beetje als jpg..
Nee, mooie plaatjes, hoor! (Maar die van is toch echt wel smoother!
Volgens mij moet je sowieso de jpg kwaliteit wat hoger zetten bij het bewaren in Photoshop: op 8 of zo. Je ziet nu inderdaad toch wel wat erg veel rommel.
Verwijderd
Heb net met een MP gedaan met Frank_o en Major.
Ik had 3 plaatjes hellaas net een kruisje te veel geklikt
dus weg zijn ze.
Als het goed is heeft Frank_o er een paar.
Ik had 3 plaatjes hellaas net een kruisje te veel geklikt
Als het goed is heeft Frank_o er een paar.
Hier nog een paar (22) pic's van de mp van vanavond
van Heathrow naar Bremen

Ik heb geen zin meer om er wat bij te schrijven dus verzin zelf maar wat ik ga nu
van Heathrow naar Bremen
Ik heb geen zin meer om er wat bij te schrijven dus verzin zelf maar wat ik ga nu

Wat kan sommige scenery mooi zijn.. maar mooi betekent ook meestal extreem rot.. ik bedoel, de runways liggen niet gelijk aan de orginele runways ed
Jeeeeemig wat een stoere pics op deze pagina..
Die Airbus is enorm mooi.. check die schoepen in de motor..
Ook die MP vlucht zal wel cool geweest zijn
Ook die MP vlucht zal wel cool geweest zijn
En is gewoon freewareOp dinsdag 05 maart 2002 23:51 schreef Bolk het volgende:
Zooooooooo, net terug van zaalvoetballen en weer veel pagina's moeten bijlezen zie ik. Mooie pics weer allemaal. Ben kapot nu en ga maar eens
Sweet dreams en tot morgen allemaal

Sweet dreams en tot morgen allemaal
Welk merk is deze Airbus?Op woensdag 06 maart 2002 00:11 schreef biobak het volgende:
Ja, hij's mooi. En nog fatsoenlijke fps ook. Kan ik van die beta PSS Airbus niet zeggen.
ik bedoel dus de bouwer ervan
U heeft de online database geraadpleegd. Zoekresulaten: 1. Gevonden link: http://www.precision-simdesigns.comOp woensdag 06 maart 2002 00:12 schreef Bolk het volgende:
[..]
Welk merk is deze Airbus?![]()
IADG oorspronkelijk. Maar nu te vinden op cision-simdesigns.comOp woensdag 06 maart 2002 00:12 schreef Bolk het volgende:
[..]
Welk merk is deze Airbus?![]()
Ik dank jullie
Oke, even een splash screen gemaakt van dat prachtige plaatje van hellogoodbye.
Dit is een jpg en niet bruikbaar als splash screen. Het echte splash screen is een bitmap, maar te groot om hier te posten
Dit is een jpg en niet bruikbaar als splash screen. Het echte splash screen is een bitmap, maar te groot om hier te posten

Verwijderd
Zo, ik ben ook weer thuis. Hele avond in de bieb gestudeerd. Damn, daar wordt je niet vrolijk van!!!!
ff Lekker een midnight snack en een biertje en dan kan ik er weer tegenaan.
Leuke pics van die MP. Zal binnenkort es ff kijken wat ik kan doen mbt. hosten.
Straks maar ff slapen, morgenochtend weer om 8:45 college!!!
ff Lekker een midnight snack en een biertje en dan kan ik er weer tegenaan.
Leuke pics van die MP. Zal binnenkort es ff kijken wat ik kan doen mbt. hosten.
Straks maar ff slapen, morgenochtend weer om 8:45 college!!!
Verwijderd
WOW mega koel,Op dinsdag 05 maart 2002 23:36 schreef The_FrankO het volgende:
Hier nog een paar (22) pic's van de mp van vanavond
van Heathrow naar Bremen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb geen zin meer om er wat bij te schrijven dus verzin zelf maar wat ik ga nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vaag dat ik bij jou als een US airways was en ik zag 3x Sabena
Binnenkort weer naar Bremen?
LoOp woensdag 06 maart 2002 08:30 schreef dutchplanet het volgende:
Goedemorgen BTW iedereen
FS staat weer op mijn pc.. helemaal kaal, zonder enige add-on. Van het weekend zal ik wel ff add-ons installen
Verwijderd
Mooie pics! Strak! Het lijken verdorie soms net echte foto's!!!Op dinsdag 05 maart 2002 23:43 schreef biobak het volgende:
Chicago O'Hare - Milwaukee. Helaas alleen pics van de take-off.
Dat opstartscherm is trouwens ook ERRUG mooi! Onzettend prachtig! Echt, ik krijg er tranen van in mijn ogen! Hoe zou dat nou komen...
Verwijderd
Host je die bitmap ook ergens? Of kan je em anders mij ff mailen??Op woensdag 06 maart 2002 00:25 schreef biobak het volgende:
Oke, even een splash screen gemaakt van dat prachtige plaatje van hellogoodbye.
[afbeelding]
Is goed om weer een keer naar Bremen te gaan dat is mijn favoriete airportOp woensdag 06 maart 2002 08:29 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
WOW mega koel,
Vaag dat ik bij jou als een US airways was en ik zag 3x Sabena
Binnenkort weer naar Bremen?
je motoren staan uit dan is er geen stroom om de instrumenten aan te sturen. Met payware zoals dreamfleet heb je daar net als in het echt de "APU" voor. in jouw geval gewoon met ctrl+e de motoren aanzettenOp woensdag 06 maart 2002 13:12 schreef The_FrankO het volgende:
weet iemand hoe dit komt?
[afbeelding]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Dat wist ik heel niet maar hij heeft het heel lang gedaan met de moter uit en ik kom de cockpit weer in en toen was dit erop eensOp woensdag 06 maart 2002 13:13 schreef McFlipp het volgende:
[..]
je motoren staan uit dan is er geen stroom om de instrumenten aan te sturen. Met payware zoals dreamfleet heb je daar net als in het echt de "APU" voor. in jouw geval gewoon met ctrl+e de motoren aanzetten
Die dingen draaien nog een tijdje op batterijen door (APU niet gesimuleerd in non-payware). Wacht je te lang ==>> auxilary power totaal verbruikt ==>> avionics e.d. uitgeschakeld.Op woensdag 06 maart 2002 13:20 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Dat wist ik heel niet maar hij heeft het heel lang gedaan met de moter uit en ik kom de cockpit weer in en toen was dit erop eens
Verwijderd
Is er een dokter in de zaalOp woensdag 06 maart 2002 09:27 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Mooie pics! Strak! Het lijken verdorie soms net echte foto's!!!
Dat opstartscherm is trouwens ook ERRUG mooi! Onzettend prachtig! Echt, ik krijg er tranen van in mijn ogen! Hoe zou dat nou komen...
weet iemand hoe dat werkt met SplashScreens want als ik dan in het spel kom zijn de kleuren heel erg slecht 
Weet iemand hoe dit komt of te verhelpen is
Weet iemand hoe dit komt of te verhelpen is
Interregionaal vluchtje naar Sint Maarten, weinig pics dit keer.

Is er voor sint Maarten ook een mooi freeware scenery? Die standaard vind ik niet echt specialOp woensdag 06 maart 2002 14:58 schreef DroogKloot het volgende:
Interregionaal vluchtje naar Sint Maarten, weinig pics dit keer.
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Ja, op flightsim.comOp woensdag 06 maart 2002 15:01 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Is er voor sint Maarten ook een mooi freeware scenery? Die standaard vind ik niet echt special
dat daar is de addon freeware scenery...Op woensdag 06 maart 2002 15:01 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Is er voor sint Maarten ook een mooi freeware scenery? Die standaard vind ik niet echt special
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
LOL!!Op woensdag 06 maart 2002 14:29 schreef Duncan het volgende:
Mooie screens iedereen hier!!!
Mijn complimenten
(Aerodynamic: Ik post uit de mediatheek)
Verwijderd
Aan alle kiesgerechtigden: ik ben benieuwd op wat voor partij de fs-er vandaag heeft gestemd en wat de fs-er van plan is op 15 mei te stemmen. Ik ben de enige Groene hier geloof ik
Verwijderd
Nou als ik zou mogen stemmen, zou ik zowiezo NIET op Pim stemmen, misschien zelfs ook wel op Groen Links....(beetje tegensstrijdig natuurlijk, een groen linkse piloot...maarjaOp woensdag 06 maart 2002 15:53 schreef Rateltje het volgende:
Aan alle kiesgerechtigden: ik ben benieuwd op wat voor partij de fs-er vandaag heeft gestemd en wat de fs-er van plan is op 15 mei te stemmen. Ik ben de enige Groene hier geloof ik
Ik heb al die politieke shit niet echt gevolgd eigenlijk dit jaar, maar hoogst waarschijnlijk zou ik op de VVD stemmen....jaja sorry
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
VVD?? JIJ SHITFACED COCKSUCKER (zoiets was het toch?)!!Op woensdag 06 maart 2002 16:19 schreef Evilernie het volgende:
Ik heb al die politieke shit niet echt gevolgd eigenlijk dit jaar, maar hoogst waarschijnlijk zou ik op de VVD stemmen....jaja sorry
het was shitfaced cockmaster of assmaster...Maar ja....Op woensdag 06 maart 2002 16:21 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
VVD?? JIJ SHITFACED COCKSUCKER (zoiets was het toch?)!!![]()
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Nee ik eigenlijk ook niet heel erg, maar GroenLinks klinkt vrolijk, en dan hou ik Rateltje ook nog te vriendOp woensdag 06 maart 2002 16:23 schreef Evilernie het volgende:
[..]
het was shitfaced cockmaster of assmaster...Maar ja....zoals ik al zei.... ik heb het niet gevolgd
mijn ouders stemmen groen linksOp woensdag 06 maart 2002 16:24 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet heel erg, maar GroenLinks klinkt vrolijk, en dan hou ik Rateltje ook nog te vriend
Verwijderd
Ben nu een filosofie essay aan het schrijven, en ik ben in vorm
-->
Je bent iets of iemand als je dat iets of iemand in de eerste persoonsvorm ziet. Dit wil zeggen dat je de identiteit van je ik ontleent aan je verschijningsvorm, namelijk je lichaam.
wanneer komt er iets over vliegtuigen?Op woensdag 06 maart 2002 16:28 schreef Aerodynamic het volgende:
Ben nu een filosofie essay aan het schrijven, en ik ben in vorm-->
[..]
Verwijderd
Uhm.....Op woensdag 06 maart 2002 16:30 schreef nealzie het volgende:
[..]
wanneer komt er iets over vliegtuigen?

Verwijderd
Vanmorgen al met Rateltje een discussie gehad over politiek. Wij zijn in iedergeval liberaal vanwege de ondernemerscultuur in onze famailie. :-) Daarom ook voor mij VVD. En piloten zijn over het algemeen VVD-ers, ook dit speelt een rol. Verder nog iemand?Op woensdag 06 maart 2002 16:26 schreef nealzie het volgende:
[..]
mijn ouders stemmen groen linksmaar zelf weet ik er nix vanaf, behalve dat pimmie en lul is
Verwijderd
Logisch: Ik ben toch ik en geen meervoud? T zou toch wat zijn...Op woensdag 06 maart 2002 16:28 schreef Aerodynamic het volgende:
Ben nu een filosofie essay aan het schrijven, en ik ben in vorm-->
[..]
Verwijderd
Ik moet er niet aan denken zegOp woensdag 06 maart 2002 16:34 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Logisch: Ik ben toch ik en geen meervoud? T zou toch wat zijn...
ik ga dalijk maar ff de landelijke politieke programma's doorlezen...
tampert, kriminalpolizei
ûh jongens ik wil jullie gesprek niet bederven maar dit topic is voor fs2002 dus niet voor politiek
Dit topic is gesloten.