Ohja, letten jullie trouwens ook op de grafische kwaliteit van de pics? zoals AA enzo?
Nominaties? mis ik iets?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
oke, HET IS NU TELAAT OM PICS TE POSTEN VOOR DE CONTEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
we beginnen nu al, omdat we klaar moeten zijn vóór dat het nieuwe deel wordt geopend, wat dus niet het geval was bij het vorige deel..
we beginnen nu al, omdat we klaar moeten zijn vóór dat het nieuwe deel wordt geopend, wat dus niet het geval was bij het vorige deel..
Vanaf deel 14 zijn er nominaties van de mooiste pic van het topicdeel. Ik ben winnaar van deel 14Op vrijdag 08 maart 2002 16:34 schreef Bolk het volgende:
Nominaties? mis ik iets?

als ik een pic een bijzondere pic vindt, die echt precíes op het goeie moment genomen is, maar zonder AA etc. dan nomineer ik hem lekker toch, waarom zou iemand met een slechte computer niet mogen winnen, terwijl hij wel mooie pics maakt?Op vrijdag 08 maart 2002 16:34 schreef Robin Shrine het volgende:
Ohja, letten jullie trouwens ook op de grafische kwaliteit van de pics? zoals AA enzo?
oOp vrijdag 08 maart 2002 16:36 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Vanaf deel 14 zijn er nominaties van de mooiste pic van het topicdeel. Ik ben winnaar van deel 14, en de kans is groot dat ik ook deel 15 ga winnen
![]()
ok, dit zijn MIJN nominaties, dus van nu, tot pagina 18 (met standaard instellingen)
owk:
Blackhole

Duncan

Dutch planet

FrankO

Hello Goodbye

heel leuk om wat andere namen te zien dan vorige keer.
dit is dus absoluut niet op naam geselecteerd(dan had sheik wel gewonnen
), en ik heb ook niet mezelf gekozen.
(ik heb 2 van mijn nominaties terug getrokken
ik vin ze bij nader inzien toch niet zo mooi.)
owk:
Blackhole

Duncan

Dutch planet

FrankO

Hello Goodbye

heel leuk om wat andere namen te zien dan vorige keer.
dit is dus absoluut niet op naam geselecteerd(dan had sheik wel gewonnen
(ik heb 2 van mijn nominaties terug getrokken
Anoniem: 31124
bij mij zit je er wel tussen, maar nu ik je pic nog eens bekeek met mn nieuwe lenzen in had ik toch zo mn bedenkingenOp vrijdag 08 maart 2002 16:31 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH...
Wil je de nominaties eerst bekendmaken door de pics te posten?
Net effe met ons gewaardeerd jurylid Nealzi gesproken en ik krijg de indruk dat hij eerder zoekt naar een "leuk" en/of "spectaculair" screenshot. Want de definitie "mooi" geldt eigenlijk dan niet meer naar mijn mening, omdat hij deze pic te saai vond

Verander effe de naam van de contest, dan weet ik welke pics ik moet maken.
Over de uitslag valt niet te discusserenOp vrijdag 08 maart 2002 16:51 schreef Robin Shrine het volgende:
Net effe met ons gewaardeerd jurylid Nealzi gesproken en ik krijg de indruk dat hij eerder zoekt naar een "leuk" en/of "spectaculair" screenshot. Want de definitie "mooi" geldt eigenlijk dan niet meer naar mijn mening, omdat hij deze pic te saai vond![]()
[afbeelding]
Ennuh laat nealzie en Aerodynamic gewoon beslissen en dan komt het wel goed, en als je het niet met de regels eensbent dan doe je lekker niet mee
No offense tegen sheik hoor
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik was gisteren trouwens afwezig van een masterlijk gala in grandcafe engels. Het is toch altijd cool om daar een beetje naar chicks te kijken in galajurken met een biertje en een sigaartje
tampert, kriminalpolizei
wat ik meer bedoel is dat het makkelijker is om dit te maken, dan om bijv. even onder een brug door te sjeezen, thats all... sorry dat ik je pic saai vindt hoor eerbiedige sheikOp vrijdag 08 maart 2002 16:51 schreef Robin Shrine het volgende:
Net effe met ons gewaardeerd jurylid Nealzi gesproken en ik krijg de indruk dat hij eerder zoekt naar een "leuk" en/of "spectaculair" screenshot. Want de definitie "mooi" geldt eigenlijk dan niet meer naar mijn mening, omdat hij deze pic te saai vond![]()
[afbeelding]
bah sigaarOp vrijdag 08 maart 2002 16:55 schreef Evilernie het volgende:
Ik was gisteren trouwens afwezig van een masterlijk gala in grandcafe engels. Het is toch altijd cool om daar een beetje naar chicks te kijken in galajurken met een biertje en een sigaartje
Mja tis wel opvallend dat er van mijn pics in totaal 0 genomineerd zijn
De vorige keer was er 1, en die vond ik zelf eigenlijk niet bepaald spectaculair
De vorige keer was er 1, en die vond ik zelf eigenlijk niet bepaald spectaculair
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
LET OP, DIT IS PAS DE HELFT VAN DE NOMINATIES!!!!!!!!!!!!Op vrijdag 08 maart 2002 16:57 schreef Major Carnage het volgende:
Mja tis wel opvallend dat er van mijn pics in totaal 0 genomineerd zijn
SHEIK ÍS GENOMINEERD, DOOR AERO, EN JIJ MISSCHIEN OOK WEL!!
sorry, belangrijke post dus in caps
2 mensen die nomineren vind ik ook weining

tsja, we kunnen ook met ze allen nomineren ja!Op vrijdag 08 maart 2002 16:59 schreef Bolk het volgende:
2 mensen die nomineren vind ik ook weining
alleen wordt het dan denk ik wel een dolle boel, dan moeten we met een heel pennel gaan overleggen hiero, wie betaald het gebak?
Blackhole

blackhole

hellogoodbye

Loodeweickje

Loodeweickje

Robin Shrine

Rateltje

Ok Let ff op voordat we weer in discussie gaan, dit zijn de nominaties (en die van Shrine had ik al voordat ie em nu weer postte
BEETJE ONGEDUDLIG VIND JE NIET
)
Ik heb gelet op originaliteit (Las Vegas en verkeerstoren) en op 'schoonheid' (en inhoud uiteraard
)
Ben je het hier niet mee eens, dan heb je dikke pech

blackhole

hellogoodbye

Loodeweickje

Loodeweickje

Robin Shrine

Rateltje

Ok Let ff op voordat we weer in discussie gaan, dit zijn de nominaties (en die van Shrine had ik al voordat ie em nu weer postte
Ik heb gelet op originaliteit (Las Vegas en verkeerstoren) en op 'schoonheid' (en inhoud uiteraard
Ben je het hier niet mee eens, dan heb je dikke pech
Anoniem: 16235
Okay, en hoe gaat het stemmen nu...? Ze zijn niet genummerd en zo... Gewoon maar de naam van de maker en een soort van korte omschrijving?
O ja, nog ff voor de zekerheid: je mag NIET op jezelf stemmen én je mag sowieso maar 1 keer stemmen; lijkt me heel logisch, maar ik dacht, laat ik het maar ff zeggen...
O ja, nog ff voor de zekerheid: je mag NIET op jezelf stemmen én je mag sowieso maar 1 keer stemmen; lijkt me heel logisch, maar ik dacht, laat ik het maar ff zeggen...
Zo daar ben ik weer een keer aan gezien gister die *** verbinding plat lag en vanochtend geen tijd had is dit mijn eerste post. interesant
Is er nu al duidelijkheid over die planes van PSS?
Ik zag dat ik genomineerd was voor de wedstijd
alweer vorig deel ook al
Er is dit keer gelukkig op de "inhoud" geled
Ik zag dat ik genomineerd was voor de wedstijd
wij ledden altijd al op inhoudOp vrijdag 08 maart 2002 17:10 schreef The_FrankO het volgende:
Zo daar ben ik weer een keer aan gezien gister die *** verbinding plat lag en vanochtend geen tijd had is dit mijn eerste post. interesant
Ik zag dat ik genomineerd was voor de wedstijdalweer vorig deel ook al
Ik lees allemaal reacties dat ik niet moet klagen over de uitslag en, niet moet meedoen als ik niet tegen verlies kan, no offense tegen mij bla bla bla...ik zeur nergens over en laat het lekker aan anderen over.
Sheik boeit het niet veel, dus ben er ZEEEEEEKER niet boos ofzo over al wordt dat wel gesuggeerd.
McFlipp hopelijk ben je blij met de PIC
Noe gaon iech lekker naor hoes tow
Sheik boeit het niet veel, dus ben er ZEEEEEEKER niet boos ofzo over al wordt dat wel gesuggeerd.
zeg sheikie, mag ik jou pic (plaatje, niet pic) gebruiken voor een nieuw design van mijn faq page? vast wel toch?Op vrijdag 08 maart 2002 17:18 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik lees allemaal reacties dat ik niet moet klagen over de uitslag en, niet moet meedoen als ik niet tegen verlies kan, no offense tegen mij bla bla bla...ik zeur nergens over en laat het lekker aan anderen over.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
hmmm...voor een leuk bedrag kunnen we wel erover praten
Jippieeeee, weekend is begonnen!
Jippieeeee, weekend is begonnen!
Zijn dit Pim Fortuyn trekjes??Op vrijdag 08 maart 2002 18:13 schreef Robin Shrine het volgende:
Jippieeeee, weekend is begonnen!![]()
Eh...is het al zo errug met me gesteld dan?

ik ben pleite naar muziekles
Doeeieee en tot straks weer stelletje flightnerds
ik ben pleite naar muziekles
Doeeieee en tot straks weer stelletje flightnerds
blijkbaarOp vrijdag 08 maart 2002 18:14 schreef Robin Shrine het volgende:
Eh...is het al zo errug met me gesteld dan?![]()
goed, naja, het is een site voor alle gotters, en er zijn zelf al gotters die er aan mee hebben gewerkt maar als jij je zo opstelt, best...Op vrijdag 08 maart 2002 18:13 schreef Robin Shrine het volgende:
Jippieeeee, weekend is begonnen!![]()
* KIMBLE gaat zo vluchtje klax-eham doen
ik sta al klaar voor de vlucht vanavond
Tip: pomp je banden wat op, ze zijn wat zachtOp vrijdag 08 maart 2002 19:23 schreef KIMBLE het volgende:
* KIMBLE gaat zo vluchtje klax-eham doen
[afbeelding]
ja hij is ermee bezigOp vrijdag 08 maart 2002 19:26 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Tip: pomp je banden wat op, ze zijn wat zacht
vlucht duurt uur of 11/12Op vrijdag 08 maart 2002 19:34 schreef nealzie het volgende:
hoelang is dat? misschien vlieg ik een kort stukje mee als je dat niet erg vindt
Daar heb ik wel zin in want ik ga vanavond toch nietOp vrijdag 08 maart 2002 19:36 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
vlucht duurt uur of 11/12![]()

* KIMBLE gaat gewoon slapen in de tussentijd hoorOp vrijdag 08 maart 2002 19:39 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Daar heb ik wel zin in want ik ga vanavond toch niet [afbeelding] heb ik wat te doen vanacht
ik ga echt niet 12uur achter dat scherm zitte
Ben jij nou een echte piloot? Een echte piloot gaat toch ook niet slapen als hij naar Australië vliegtOp vrijdag 08 maart 2002 19:40 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
* KIMBLE gaat gewoon slapen in de tussentijd hoor
je moest eens wetenOp vrijdag 08 maart 2002 19:42 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ben jij nou een echte piloot? Een echte piloot gaat toch ook niet slapen als hij naar Australië vliegt

heheh, als ik dat doe zit ik al in sydney zolang slaap ikOp vrijdag 08 maart 2002 19:40 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
* KIMBLE gaat gewoon slapen in de tussentijd hoor
Is iedereen weer naar de kroeg ofzo? Het is zo rustig
WINNAAR SCREENSHOTCONTEST DEEL 15
Nealzie en ik vonden beiden de pic met de boeing van HelloGoodbye en de pic van Robin Shrine de mooiste van de genomineerden. Toch moesten we een keuze maken, dit hebben we net als de vorige keer gedaan d.m.v kop-of-munt en HelloGoodbye won daarbij. De winnende pic is dus:

Hellogoodbye! Van Harte Gefeliciteerd, aan jou de eer een nieuw deel te openen, en deze pic in de eerste post te plaatsen.
Nealzie en ik vonden beiden de pic met de boeing van HelloGoodbye en de pic van Robin Shrine de mooiste van de genomineerden. Toch moesten we een keuze maken, dit hebben we net als de vorige keer gedaan d.m.v kop-of-munt en HelloGoodbye won daarbij. De winnende pic is dus:

Hellogoodbye! Van Harte Gefeliciteerd, aan jou de eer een nieuw deel te openen, en deze pic in de eerste post te plaatsen.
He van harte Hellogoodbye ga zo door
Wie maakt er een splash screen van of heb jij nog de orginele bmp Hellogoodbye?
Wie maakt er een splash screen van of heb jij nog de orginele bmp Hellogoodbye?
He, ik wou ook nog meedoen
Alweer gemist. Alvast voor het volgende deel dan maar.

mijn favoriete plane echt superOp vrijdag 08 maart 2002 20:50 schreef biobak het volgende:
He, ik wou ook nog meedoenAlweer gemist. Alvast voor het volgende deel dan maar.
[afbeelding]
Zodra je icoontje het weer doet! (* Anoniem: 31124 ergert zich een beetje aan dat kruisjeOp vrijdag 08 maart 2002 20:33 schreef pilotincommand het volgende:
Wanneer kan ik weer screenies posten voor de contest?
Dat is zeker een erg mooie picOp vrijdag 08 maart 2002 20:50 schreef biobak het volgende:
He, ik wou ook nog meedoenAlweer gemist. Alvast voor het volgende deel dan maar.
[afbeelding]
wouwOp vrijdag 08 maart 2002 20:50 schreef biobak het volgende:
[afbeelding]
Deel 16 bedoel je waarschijnlijkOp vrijdag 08 maart 2002 20:59 schreef nealzie het volgende:
[..]
wouwpost hem ook in deel 15 als die er eenmaal is, hij is echt focking mooi

W00t, net ff MOHAA gedaan.. fet freed man 
Nagoed, ik ga ff een chart inscannen die ik geprobeerd heb te begrijpen heb alleen een check nodig...
Stdby
Nagoed, ik ga ff een chart inscannen die ik geprobeerd heb te begrijpen heb alleen een check nodig...
Stdby
OverloperOp vrijdag 08 maart 2002 21:08 schreef Bolk het volgende:
W00t, net ff MOHAA gedaan.. fet freed man
Stdby
iddOp vrijdag 08 maart 2002 21:00 schreef nealzie het volgende:
[..]
volgensmij heeft bio hier al eens een splash van gemaakt?
http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/splash.zip
Ik had hem net zelf al klaar maarja toch leukOp vrijdag 08 maart 2002 21:11 schreef biobak het volgende:
[..]
idd
http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/splash.zip
Ik heb die andere van het vorige deel ook nog maar ff een keer gedaan en die van biobak ook maar meteen want ik ben bang dat hij de winnaar is van deel 16
van biobak
van HelloGoodbye
ze zijn klaar voor gebruik
ûh hij is heel mooi hoor maar ik vond hem al tussen mijn splash screens dus dat is niet helemaal eerlijk.Op vrijdag 08 maart 2002 20:50 schreef biobak het volgende:
[afbeelding]
Als ik de jury was zal ik je diskwalificeren
Hard aanpakkenOp vrijdag 08 maart 2002 21:28 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
ûh hij is heel mooi hoor maar ik vond hem al tussen mijn splash screens dus dat is niet helemaal eerlijk.
Als ik de jury was zal ik je diskwalificeren![]()
gelukkig ben jij dat nietOp vrijdag 08 maart 2002 21:28 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
ûh hij is heel mooi hoor maar ik vond hem al tussen mijn splash screens dus dat is niet helemaal eerlijk.
Als ik de jury was zal ik je diskwalificeren![]()
net clearence gekregen voor pushback en taxie na de urenslopende bandenprobleem 
stearing ping inserted

pushing back

afscheid nemen

stearing ping inserted
pushing back
afscheid nemen
Ik zie..
ik zie... een
PUSHBACK TRUCK!!!
hoe doe je dat?
hoe doe je dat?
Ziet er goed uit maar hoe krijg je die tekst daar boven met die bootschappen?Op vrijdag 08 maart 2002 22:20 schreef KIMBLE het volgende:
net clearence gekregen voor pushback en taxie na de urenslopende bandenprobleem
stearing ping inserted
[afbeelding]
pushing back
[afbeelding]
afscheid nemen
[afbeelding]
edit:
ik zie het hier onderstaan
ik zie het hier onderstaan
fsassist 2002Op vrijdag 08 maart 2002 22:27 schreef Bolk het volgende:
Ik zie..ik zie... een
PUSHBACK TRUCK!!!
hoe doe je dat?
Ow dat heb ik ookOp vrijdag 08 maart 2002 22:28 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
fsassist 2002
* The_FrankO wilt het ook maar weet niet hoe hij er aan moet komenOp vrijdag 08 maart 2002 22:30 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ow dat heb ik ook.. ff installe dan
taxie:

take off:

cockpit view:

tower view:

tussestand
cruising at fl280
take off:
cockpit view:
tower view:
tussestand
cruising at fl280
Mooie Pics Kimble...!Op vrijdag 08 maart 2002 22:48 schreef KIMBLE het volgende:
taxie:
[afbeelding]
[afbeelding]
take off:
[afbeelding]
[afbeelding]
cockpit view:
[afbeelding]
tower view:
[afbeelding]
tussestand
cruising at fl280
thxOp vrijdag 08 maart 2002 22:50 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Mooie Pics Kimble...!
fl320
lady's and gentle men, let me be the first to welcome u in hell 
het wachten is op hellogoodbye...Op vrijdag 08 maart 2002 22:59 schreef pilotincommand het volgende:
Wanneer komt deel 16? Ik sta te trappelen om een contest picture in te sturen. Hij is erg fraai zal ik je vertellen.
als we bij 1000posts zijn moge we een mod roepe om het te close en een nieuwe te makenOp vrijdag 08 maart 2002 22:59 schreef pilotincommand het volgende:
Wanneer komt deel 16? Ik sta te trappelen om een contest picture in te sturen. Hij is erg fraai zal ik je vertellen.
Anoniem: 46189
Dan moeten we even doorposten. Schiet eens op KImble.Op vrijdag 08 maart 2002 23:02 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
als we bij 1000posts zijn moge we een mod roepe om het te close en een nieuwe te maken
reageer op mn pics zodat ik met "thx *D" het kan bedanke in een nieuw berichtOp vrijdag 08 maart 2002 23:03 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Dan moeten we even doorposten. Schiet eens op KImble.![]()
Nee hee w8 ff!!
, dat van die duizend posts doen we dus niet meer......hellogoodbye mag een nieuw topic openen als hij er is.....en ookal zitten we dan op 1100 posts, dat is dan jammer...
Vet mooie pics allemaal weer!!!!
En gefeliciteerd hellogoodbye met de contest, echt mooie pic van je.
En gefeliciteerd hellogoodbye met de contest, echt mooie pic van je.
Bedoel je deze quote serieus?Op vrijdag 08 maart 2002 18:15 schreef nealzie het volgende:
[..]
goed, naja, het is een site voor alle gotters, en er zijn zelf al gotters die er aan mee hebben gewerkt maar als jij je zo opstelt, best...
HEEEEEEEEEEEEEEEEE, shit zeg! Ik heb gewonnen! Niet te geloven! Alhoewel, hij is ook wel errug mooi, al zeg ik het zelf... 
Zal ik dan maar meteen het nieuwe topic openen? I zal het de mods ff vragen...
Ik begin dus met het screenshot en de gebruikelijke links, okay?
Doe dat!! Gefeliciteerd nogOp vrijdag 08 maart 2002 23:09 schreef hellogoodbye het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEE, shit zeg! Ik heb gewonnen! Niet te geloven! Alhoewel, hij is ook wel errug mooi, al zeg ik het zelf...
Okay, de nieuwe is geopend! Ik heb nog niets gehoord van de mods, maar het wel netjes gevraagd. Maar dat zal allemaal wel goedkomen, want ik heb de toestemming, nietwaar?
Dus: slotje op dit topic en NIET MEER HIER POSTEN!
Dus: slotje op dit topic en NIET MEER HIER POSTEN!
Anoniem: 28513
Jouw LAX is mooier dan de mijne? Is het extra scenery ofzo?Op vrijdag 08 maart 2002 22:48 schreef KIMBLE het volgende:
taxie:
[afbeelding]
[afbeelding]
take off:
[afbeelding]
[afbeelding]
cockpit view:
[afbeelding]
tower view:
[afbeelding]
tussestand
cruising at fl280
Tied vor un slotjuh
DEEL 16!!Op vrijdag 08 maart 2002 23:23 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Jouw LAX is mooier dan de mijne? Is het extra scenery ofzo?
Zal wel denk ikOp vrijdag 08 maart 2002 23:23 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Jouw LAX is mooier dan de mijne? Is het extra scenery ofzo?
Anoniem: 28513
OK! OK! Niet boos worden.Op vrijdag 08 maart 2002 23:26 schreef nealzie het volgende:
[..]
DEEL 16!!
Dit topic is gesloten.