Persoonlijk vind ik zonsondergangen wel mooi, als de foto goed geschoten is (scherp, goede sluitertijd e.d.)Maar dat er veel in dit topic komt dat niet scherp is en foto's zonder iets speciaals erop (en soms ook maar 80% van het object erop) en niet goed belicht. Kan nooit interessant zijn voor veel mensen.Op woensdag 13 maart 2002 20:38 schreef Molybdenum het volgende:
[..]
inderdaad! ik ben de zonsondergangen en de close-ups van toetsenborden ook een beetje zat.
hoe zouden we dit moeten aanpakken? er moeten een aantal regels worden opgesteld voor zo'n nieuw topic.
Nou ik geef een aanzetje voor een paar regels
niet meer dan 1 foto van een 'object' of je moet iets met zoom doen of andere instellingen hebben gebruikt.
Niet meer dan 5 foto's per post. Want we willen interessante foto's zien, niet de gehele collectie
Foto's moeten scherp zijn. (of je moet een vraag hebben, die je niet in de handleiding kan terugvinden)
En als we het echt interessant willen maken, alles op 640/480(of ietsjes kleiner als je een ander formaat gebruikt) met een link naar het origineel geschoten formaat. Met verkleinen kan je een onscherpe foto nog interessant maken.
Instellingen vermelden als je niet op 'auto' hebt geschoten
Just my 2 cents