[CM] Soyo barebone casemod - Home theatre opstel..

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 660 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zijn zulk soort kastjes te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Veel mensen hebben er een gekocht op de HCC
Ze waren te koop [ahum] via een inkoopactie
Ze zijn nu nog te krijgen ergens in Delft ofzow. Check ff deze threads:
[topic=332295]
[topic=341368]

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.biosign.nl
Daar heb ik hem vandaan.
Schiet wel op want ze hebben er nog maar 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er niet gewoon een klein kastje te koop waarmee je zelf zoiets kan maken? Ik wil zoiets ook gebruiken als gewone PC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Je kunt erg veel alternatieven vinden in de threads die ik in mijn vorige post gezet heb.....Maar deze Soyo is wel een fijne, vooral de standaard TV out vind je niet zo snel op een barebone....

Verder kun je nog op zoek naar alternatieven van de bekende fabrikanten zoals:
-HP/Compaq
-Packard Hell

en je kunt barebone systemen kopen van
-MSI
-SOYO
-Asus Terminator
-Shuttle (SV24 :9; zijn ook een aantal topics over)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Laatst online: 12-09 11:51
Maar geen enkele zo goedkoop als de soyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Daarom is Spyro ook zo blij met z'n Soyo (wat was het ook al weer op de HCC; hfl 250 incl processor?) 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb effe een gat gemaakt boven de processor, dit omdat de fan van de processor bijna de bovenkant van de case raakt: <5mm :P. Het gat is gemaakt met een 73mm gatenzaag, waarna ik nog effe heb staan vijlen. Je kunt beter een te klein gat zagen, omdat die gatenzagen nogal eens willen gaan "zwabberen" tijdens het zagen. Ik heb de guard van onder ingebracht zodat ie mooi gelijk zit met het oppervlak van de kast, ziet weer net effe iets beter uit.
Hij zit nog met tape vast omdat ik hem er strax uit wil halen om goed te kunnen spuiten. Na het spuiten wordt hij zo vast gekit.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/armandputs/HTS_Top_w_Fanguard.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/armandputs/HTS_Top_w_Fanguard_Zoomed.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/armandputs/HTS_Top_w_Fanguard_UnderSide.jpg

Ennuh Spyro, heb jij met het spuiten het afdekplaatje van de IR-ontvanger eruitgehaald of heb je dat op een of andere manier afgeplakt? Volgens mij zit dat ding hier namelijk gelijmt. Datzelfde geldt voor de "lichtgeleiders" van de leds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[beetje offtopic]

Weet iemand hoe ik door winamp een cd kan laten openen?
ik bedoel dus... ik doe een mp3 cd in de cd speler en winamp opent al die mp3z...!? weet iemand hoe ik da doe?

[/beetje offtopic]

maar verder.. mooie mod, ik ga v/d week een mo3 bak maken! erg leuk gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op zondag 07 april 2002 10:14 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Heb effe een gat gemaakt boven de processor, dit omdat de fan van de processor bijna de bovenkant van de case raakt: <5mm :P.

Ennuh Spyro, heb jij met het spuiten het afdekplaatje van de IR-ontvanger eruitgehaald of heb je dat op een of andere manier afgeplakt? Volgens mij zit dat ding hier namelijk gelijmt. Datzelfde geldt voor de "lichtgeleiders" van de leds.
Hey Capone. Strak gedaan die Fanguard!

Voor het spuiten: het afdekplaatje v/d IR kon ik loskrijgen met licht mechanisch geweld.. Maar na het spuiten schadevrij erweer indrukken was veel moeilijker :(

Dus misschien de oplossing die ik voor de leds gebruikt heb: een tipje vasaline/vet erop doen: dan komt er geen verf op die lichtgeleider en na het spuiten veeg je het er zo af (als de verf droog is..). Dus je zou ook op dat afdekplaatje een klets vet/vasaline kunnen doen....

en nogmaals: strak gedaan die fanguard!

Welke kleur krijgt je kast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op zondag 07 april 2002 10:25 schreef _Robzilla_ het volgende:
[beetje offtopic]

Weet iemand hoe ik door winamp een cd kan laten openen?
ik bedoel dus... ik doe een mp3 cd in de cd speler en winamp opent al die mp3z...!? weet iemand hoe ik da doe?

[/beetje offtopic]
[erg offtopic reply]
Volgens mij kan dat niet met winamp.... Er zijn wel andere progs die het wel kunnen: tip ff searchen op dit forum.

Wat icm winamp wel kan is een autoplay CD met winamp op de CD zelf. Heb ik nog wel een vb van:

bestand autorun.inf:
[autorun]
OPEN=winamp dance.m3u
ICON=dexter.ico

in de root van je cd knal je dan winamp.exe; winamp.ini etc etc enzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 10:48 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

[erg offtopic reply]
Volgens mij kan dat niet met winamp.... Er zijn wel andere progs die het wel kunnen: tip ff searchen op dit forum.

Wat icm winamp wel kan is een autoplay CD met winamp op de CD zelf. Heb ik nog wel een vb van:

bestand autorun.inf:
[autorun]
OPEN=winamp dance.m3u
ICON=dexter.ico

in de root van je cd knal je dan winamp.exe; winamp.ini etc etc enzow.
kan je dat ff beter uitleggen want ik wil wel graag winamp want ik wil graag die programma's gebruiken met die knopjes weet je wel... alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus ik maak een playlist van de nummers die ik op de cd wil hebben... dan een autorun bestandje... en dan winamp.exe gewoon op de cd gooien met de nummers? klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
OK Dit is de laatste post hierover in dit topic, anders moet je ff een ander topic openen:

De uitleg:
- Installeer winamp op een andere plek als normaal (op D ofzow)
- Zet de mp3's in een map in de map warin je winamp heb geinstalleerd (hieronder de map MUZIEK)
- Start winamp vanaf de nieuwe plek
- Maak je playlist en sla deze ook in deze map op
- Cre-eer een autorun.inf zoals hierboven omschreven
- Brand de hele map op een CD. Test eerst ff met een CDRW als je geen CD's wil verneuken....

VB van een dirinhoud van een CD van mij:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
 Volume in drive I is DATA_SW_IMG
 Volume Serial Number is 2447-1CEF
 Directory of I:\03 - Tymon\00 Niet overzetten laptop\autorun cd

.         <DIR>   01-20-02 12:57p .
..       <DIR>    01-20-02 12:57p ..
DANCE    M3U      13,948  02-05-00  5:36p dance.m3u
AUTORUN  INF        49  02-05-00  5:37p autorun.inf
DEXTER   ICO       7,966  07-13-98 10:18p DEXTER.ICO
WINAMP   EXE     909,312  09-21-99  7:41p Winamp.exe
WINAMP   INI       1,591  10-03-99  4:58p winamp.ini
WINAMP   M3U         9  10-03-99  4:58p WINAMP.m3u
WINAMP   Q1     4,587  09-21-99  7:42p WINAMP.q1
PLUGINS   <DIR>   01-20-02 12:57p Plugins
SKINS       <DIR>     01-20-02 12:57p Skins
CD   TXT         0  04-07-02 11:41a cd.txt
MUZIEK     <DIR>      04-07-02 11:40a Muziek
       8 file(s)      937,462 bytes
       5 dir(s)     207.78 MB free

Het is dus eigenlijk een kopie van de map c:\prog fiels\winamp....... met muziek en een playlist erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keej, da's duidelijk... :) tenk joe... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja met die vaseline is wel een strak idee. Ut kastje wordt zwart, maar ik ben me alleen aan het afvragen of ik die fanguard ook mee moet spuiten? Misschien ziet goud op zwart er ook wel kewl uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Ik vind bij mij persoonlijk het contrast chroom-zwart wel stak (beetje industriele look) maar dat moet je voorjezelf ff uitmaken (vind goud niet echt mooi maar das mijn mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ennuh nog iets. Je hoeft (volgens mij) niet per sé die winamp te copieeren naar cd. Je kunt ook een systeemvariablele maken zoals %WINAMP% en die geef je dan de waarde "C:\proggies\WinAMP\WinAMP.exe". Dan zet je gewoon in die INI File: OPEN=%WINAMP% dance.m3u
Je kunt dan je eigen skins,plugins,enzo gebruiken. En als je hem dan op een andere computer gebruikt kun je die variabele heel gemakkelijk veranderen.

Dit heb ik wel nog niet getest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
he spyro, doet bij jouw de netwerkpoort het goed en de tvout via composite, die doen het bij mij nl niet, ik weet niet of ik die tvout kan instellen, maar alleen svhs doet het een voor het netwerk heb ik alle software geinstalleerd, maar ik zie de computer niet vanaf een andere computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt alles perfect. Als ik bij het aanzetten een composite aansluiting eraan heb ipv een svhs geeft ie gewoon beeld. Ook met het netwerk heb ik geen probs. Probeer hem eens te pingen vanaf een andere computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi gedaan en leuk idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hey XXX_AlCapone, wat een mooi stukje casemodding zeg :9~ maar komt er nu niet meer geluid naar buiten?

arjandijk, bij mij werkt ook alles perfect, netwerk en svhs tv-out, die laatste via NTSC full screen op mn 70cm JVC tv.
Alleen is de tv-out tijdens het opstarten niet te lezen totdat Win98se de driver heeft geladen en dan is alles perfect....nouja bijna hij is iets te rood maar dat moet volgens mij nog wel ergens in te stellen zijn.
Via composiet weet ik het (nog) niet, ga ik wel ff testen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op zondag 07 april 2002 20:31 schreef arjandijk het volgende:
he spyro, doet bij jouw de netwerkpoort het goed en de tvout via composite, die doen het bij mij nl niet, ik weet niet of ik die tvout kan instellen, maar alleen svhs doet het een voor het netwerk heb ik alle software geinstalleerd, maar ik zie de computer niet vanaf een andere computer
Netwerk -> Geen problemen mee in win9x en winXP. In W2K werkte het niet goed met de drivers die ik had, maar daar heb ik verder geen tijd ingestoken.

Het probleem wat jij schetst zou ook goed te maken kunnen hebben met windows instellingen. Probeer eerst eens een ping...

TV-out -> Werkt ook prima. Heb wel ook het "probleem" dat ik pas tv-out heb na het laden van de drivers in XP. In win98 had ik al beeld na het laden van het BIOS. Bij mij werkt S-vid en Composit beide OK. Je hoeft daar (bij mijn weten) ook niets voor in te stellen (welke van de twee je gebruikt). Heb wel al vna iemand anders met deze barebone gehoord dat een van de twee tv-outs niet werkte (of was jij dat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 23:21 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hey XXX_AlCapone, wat een mooi stukje casemodding zeg :9~ maar komt er nu niet meer geluid naar buiten?
Nee juist niet :).
Want omdat die case er eest zo dicht opzat maakte ie zo een zuigend geluid wat je ook krijgt bij een stofzuiger als je je hand op de opening van de slang legt. Veel harder dus als wanneer ie normaal loopt met voldoende lucht toevoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Op maandag 08 april 2002 08:34 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Netwerk -> Geen problemen mee in win9x en winXP. In W2K werkte het niet goed met de drivers die ik had, maar daar heb ik verder geen tijd ingestoken.

Het probleem wat jij schetst zou ook goed te maken kunnen hebben met windows instellingen. Probeer eerst eens een ping...

TV-out -> Werkt ook prima. Heb wel ook het "probleem" dat ik pas tv-out heb na het laden van de drivers in XP. In win98 had ik al beeld na het laden van het BIOS. Bij mij werkt S-vid en Composit beide OK. Je hoeft daar (bij mijn weten) ook niets voor in te stellen (welke van de twee je gebruikt). Heb wel al vna iemand anders met deze barebone gehoord dat een van de twee tv-outs niet werkte (of was jij dat?)
zou goed kunnen dat ik dat was, ik heb een svhs->compositekabel, daarmee werkt alles prima,

pingen naar een ip-adres wat ik instel? Waneer hoort dat netwerkstatuslampje voorop de barebone te gaan knipperen? Als je een kabel aansluit of als je iets verzend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 08 april 2002 16:44 schreef arjandijk het volgende:

[..]

pingen naar een ip-adres wat ik instel? Waneer hoort dat netwerkstatuslampje voorop de barebone te gaan knipperen? Als je een kabel aansluit of als je iets verzend?
Voorop gaat branden als er packetjes verstuurd worden.

Ping doe je op je barebone naar ip adres andere pc in netwerk; dus ping [ip adres]; bv ping 192.168.1.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé, cool ding, was zelf ook al zoiets van plan. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de voedingsfan aan de 5 volt hange en dat scheelt behoorlijk wat de herrie betreft. Ben nu nog effe met SpeedFan 4.04 bezig. Bes een stoer proggie.

Stats:
Cooling 100 % - CPU Idle:
25 *C
Cooling 100 % - CPU 100%:
35 *C
Cooling 20 % - CPU 100%:
39 *C
Cooling Idle - CPU 100%:
> 55*C :(

Ik heb de warning temp dus op 40 graden staan. Bij het passeren van deze waarde zal de fan maximaal op 50% draaien, een nog steeds aangename snelheid. De standaardsnelheid is nu 20 % (niet te horen dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delete me please. :) Foutje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 08 april 2002 18:25 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Ik heb nu de voedingsfan aan de 5 volt hange en dat scheelt behoorlijk wat de herrie betreft. Ben nu nog effe met SpeedFan 4.04 bezig. Bes een stoer proggie.
Ik heb de warning temp dus op 40 graden staan. Bij het passeren van deze waarde zal de fan maximaal op 50% draaien, een nog steeds aangename snelheid. De standaardsnelheid is nu 20 % (niet te horen dus).
Beetje dezelfde config als mij :) Werkt prima dat Speedfan, ben er erg blij mee. Enige wat wel jammer is dat je geen twee fans op het mobo kan aansluiten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op maandag 08 april 2002 18:25 schreef XXX_AlCapone het volgende:

Stats:
Cooling 100 % - CPU Idle:
25 *C
Cooling 100 % - CPU 100%:
35 *C
Cooling 20 % - CPU 100%:
39 *C
Cooling Idle - CPU 100%:
> 55*C :(

Ik heb mn voeding op 7volt gezet omdat ie met 5volt onstabiel werdt. Nu is ie nog steeds lekker stil.
Ik heb Speedfan ook zo ingesteld :) en mijn temp is nu 39° idle en 45° stressed.

Voor arjandijk mijn composiet uitgang doet het ook alleen is het beeld dan een stuk minder strak.
Ik krijg alleen die kleuren niet helemaal lekker neutraal, rood is meer hard roze.
Als ik PAL gebruik is het wel ok. Maar dat wil ik niet omdat ik dan of zwarte randen om mn beeld heb of de randen van mn beeld wegvallen...zeg maar buiten beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Op dinsdag 09 april 2002 00:01 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Ik heb mn voeding op 7volt gezet omdat ie met 5volt onstabiel werdt. Nu is ie nog steeds lekker stil.
Ik heb Speedfan ook zo ingesteld :) en mijn temp is nu 39° idle en 45° stressed.

Voor arjandijk mijn composiet uitgang doet het ook alleen is het beeld dan een stuk minder strak.
Ik krijg alleen die kleuren niet helemaal lekker neutraal, rood is meer hard roze.
Als ik PAL gebruik is het wel ok. Maar dat wil ik niet omdat ik dan of zwarte randen om mn beeld heb of de randen van mn beeld wegvallen...zeg maar buiten beeld.
edit:
daar ging ff wat fout, ik wilde zeggen dat de composite tvout bij mij helaas niets doet, ik zou dan best hard roze op de koop toe nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Wat wil je zeggen Arjan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 11:05 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Wat wil je zeggen Arjan?
Volgens mij was dat meer een "ROGER THAT, maar ik weet het ook niet meer" post. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Tja, die tv-out van de Soyo wil wel eens voor onoplosbare om niet naar huis over te schrijven problemen lijden...leiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 1 maand heb ik nog steeds geen LCD binne :'(. Ik begin lichtelijk de schijt te krijgen van de Regenboog :(. Morge maar weer eens gaan vragen. Damnz.....

Het kistje loopt nog steeds lekker, maar er zijn geen ontwikkelingen meer geweest, omdat eerst dat LCD erin moet voordat ik kan spuiten.....

To be continued ---->>>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Same here..ga ff niet verder omdat mn LCD onderweg is ...hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Nog steeds leven in dit topic???

Zit nu ook al twee maanden te wachten op de LCD uit de NUT inkoopactie (no offence)... en intussen al besloten dat ik een tweede versie ga maken, gebaseerd op de VIA Eden... [topic=471056].. custom alu/plex case eromheen....

Daar komt dan ook de LCD in.....

Wordt de SOYO barebone de PC van m'n vriendin... vindt ze zwart niet mooi |:( .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ja er is nog steeds leven hier, maar iedereen zit nog op zijn LCD te wachten..... Schiet echt niet op.

Maar dat VIA ding roeleert ook wel, maar dan moet je wel de 3,5" versie pakke :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ja ik houd dit topic ook in de gaten maar ben ondertussen met een laptop bezig -> [topic=482582/1/25]
En zit een beetje omhoog met een laptop HD met een wachtwoord erop...
* Gutteguttegut moet en zal deze schijf weer bruikbaar maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hèhè, zojuist heeft de Regenboog eindelijk gebeld. Het LCD is aangekomen !! :D
Morgen tegen het einde van de middag effe halen. Pffff... :)
Dus morgenavond pics van een (hopelijk ;)) werkend LCD en na het weekend pics van een ingebouwd LCD in mijn Soyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
is het mogelijk om ac3 van een divx door te geven via een Creative DXR3kaart. Ik heb deze namelijk afgelopen week binnengekregen, en als ik deze wil inbouwen in de barebone moet mijn geluidskaart eruit. Ik zou dus geen divxen met ac3 meer kunnen afspelen en het geluid doorgeven naar mijn dolby digital reciever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh ik ben bang van niet, maar ik weet het niet zekers want ik heb heel weinig ervaring met die kaart. Wat ik wel weet is dat er onlangs een kaart is uitgebracht die ook DivX hardwarematig kan decode. Weet alleen niet meer welk merk dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 06 mei 2002 22:16 schreef arjandijk het volgende:
is het mogelijk om ac3 van een divx door te geven via een Creative DXR3kaart. Ik heb deze namelijk afgelopen week binnengekregen, en als ik deze wil inbouwen in de barebone moet mijn geluidskaart eruit. Ik zou dus geen divxen met ac3 meer kunnen afspelen en het geluid doorgeven naar mijn dolby digital reciever
Denk van niet.. Die kaart is hardwarematig gemaakt voor DVD... Voor de Hollywood Plus (Sigma; Realmagic) bestond er een driver voor DIVX......
Op maandag 06 mei 2002 22:43 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Wat ik wel weet is dat er onlangs een kaart is uitgebracht die ook DivX hardwarematig kan decode. Weet alleen niet meer welk merk dat is.
Ook van Sigma; Realmagic, de Hollywood X ofzow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Klopt, het is deze kaart -> [url="http://http://www.sigmadesigns.com/products/xcard.htm"]Sigma Designs REALmagic Xcard[/url]

De creative kaart is gebaseerd op deze ->[url="http://http://www.sigmadesigns.com/products/hollywood_plus.htm"]Sigma Designs REALmagic® Hollywood Plus[/url]

Volgends mij kun je gewoon je geluidskaart eruit halen en de digitale uitgang van je Dxr3 gebruiken.
Dolby® Digital (AC-3®) or DTS® Audio* Output
Output high-fidelity, cinema-quality 5.1 channel or down-mix to 2-channel support on your PC sound system for the acoustical clarity of a surround-sound, theater-like experience.
Het gaat hier toch alleen om het audio gedeelte.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Op maandag 06 mei 2002 22:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
Klopt, het is deze kaart -> [url="http://http://www.sigmadesigns.com/products/xcard.htm"]Sigma Designs REALmagic Xcard[/url]

De creative kaart is gebaseerd op deze ->[url="http://http://www.sigmadesigns.com/products/hollywood_plus.htm"]Sigma Designs REALmagic® Hollywood Plus[/url]

Volgends mij kun je gewoon je geluidskaart eruit halen en de digitale uitgang van je Dxr3 gebruiken.
[..]

Het gaat hier toch alleen om het audio gedeelte.... :?
Het gaat er mij gewoon om dat ik divx bestanden met 5.1 geluid via de digitale uitgang naar mijn Dolby Digital versterker kan sturen. Als dit kan via de digitale uitgang van de DXR3 zou het prachtig zijn.

Als dit niet mogelijk is, kan ik misschien een geluidkaart met spdif out in het AMR-slot plaatsen, tips hiervoor zijn natuurlijk welkom

Als dit ook niet mogelijk is, kan ik misschien een externe geluidkaart met spdif out op de USB aansluiten, tips hiervoor zijn natuurlijk ook welkom, en kom dat niet met de soundblaster extigy, het moet betaalbaar blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oftopic maar sony dvd-speler, receiver en cd speler, philips video en Aristona tv, als ik me niet vergis.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie :) Mijn LCD werkt. Het is een PowerTip LCD van velleman. 16*2 extra grote karakters. Order Code: LCD1602LSL
Het LCD wordt uiteraard aangestuurd met LCD Smartie 5.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/armandputs/lcd1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/armandputs/lcd2.jpg

Het LCD komt achter de 3,5" bay. Dat wordt dus effe zagen maar dan heb je ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op dinsdag 07 mei 2002 20:19 schreef Overdrive_AMD het volgende:
Oftopic maar sony dvd-speler, receiver en cd speler, philips video en Aristona tv, als ik me niet vergis.

:P
Wil je specs? Of vind je het mooi???

Sony STR-DB930 [QS](en geen 940, vergis met nog wel eens)
Sony DVP-S735 [QS]
Sony CD???? [QS]
Philips Bagger Video (mono :r)
Artistona (=philips) 100 hz 72cm breedbeeld
Op dinsdag 07 mei 2002 21:10 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Yippie :) Mijn LCD werkt. Het is een PowerTip LCD van velleman. 16*2 extra grote karakters. Order Code: LCD1602LSL

[afbeelding]
[afbeelding]

Het LCD komt achter de 3,5" bay. Dat wordt dus effe zagen maar dan heb je ook wat :)
Ziet er leuk uit Capone; nu nog ff modden, jij had toch ook een Soyo??? Happy knutseling!

Waarvoor staat APs trouwens??? (uit APs theatre system op je LCD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.P. Dat zijn mijn initialen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er nuttig uit!! Maar voor een home theater system zie ik een beetje weinig 5.1 geluid in de specs staan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op woensdag 08 mei 2002 09:03 schreef TheReaper het volgende:
ziet er nuttig uit!! Maar voor een home theater system zie ik een beetje weinig 5.1 geluid in de specs staan.....
1. De Realmagic H+ heeft 5.1 out (voor DTS; Dolby weet-ik-wat-allemaal)
2. De DVP-S735 heeft DTS (duh ;) )
3. Voor MP3 hoef ik geen 5.1, luister ik gewoon stereo

dus......

Oja, de STR-DB930 heeft ook dobly -alles-wat-je-verzinnen-kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op dinsdag 07 mei 2002 21:10 schreef XXX_AlCapone het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]

Erug cool, dit wil ik dus ook gaan doen met mn LCDtje... maarja... dat duurt nog wel ff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me vanmiddag effe zitten uitleven op het LCD en het ziet er behoorlijk sappig uit nu. :D.

Tjek it uit:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/armandputs/lcd_ingeb_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/armandputs/lcd_ingeb_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/armandputs/lcd_ingeb_3.jpg

Yeah 8-)

Alleen nog zwart spuiten na de examens....

EDIT
----

Owja nog effe dit. Het LCD zit vastgeschroeft aan het frame, dus niet gelijmd aan het frontje, mochten jullie je dit soms afvrage. Dus ik kan altijd het frontje eraf halen als ik dat zou willen.
En ja, ik moet nog steeds theater in theatre verandere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
Op zaterdag 11 mei 2002 20:35 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Heb me vanmiddag effe zitten uitleven op het LCD en het ziet er behoorlijk sappig uit nu. :D.

Tjek it uit:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Yeah 8-)

EDIT
----

Owja nog effe dit. Het LCD zit vastgeschroeft aan het frame, dus niet gelijmd aan het frontje, mochten jullie je dit soms afvrage. Dus ik kan altijd het frontje eraf halen als ik dat zou willen.
SWEET :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Netjes gedaan hoor Capone.... Nu nog ff die case zwart maken idd en je hebt een mooie UNIT.....

ff is het nu theatre of theater????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik dacht Theater, maar toen zei jij Theatre en toen kwamen nog wat andere gasten en die zeiden ook verschillende dinge..... BLABLABLA. :)

Ik heb het maar effe opgezocht in de Dikke van Wolters en die zegt dat Spyro gelijk heeft, dus Theatre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 13 mei 2002 11:11 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Ja ik dacht Theater, maar toen zei jij Theatre en toen kwamen nog wat andere gasten en die zeiden ook verschillende dinge..... BLABLABLA. :)

Ik heb het maar effe opgezocht in de Dikke van Wolters en die zegt dat Spyro gelijk heeft, dus Theatre.
YES!!! ;) (was ook maar een gokje bij mij.... zal ook wel weer een verschil tussen Amerikaanse en Britse spelling zijn >:)... Maargoed,...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Damn zeg, dat ziet er goed uit..

Helaas is mijn Soyo op dit moment even onbereikbaar ;(
Stond tijdelijk als mailserver met win2kServer bij een bedrijf wat nu plotseling een faillisement heeft aangevraagd.
Kut.

Ik hoop dat ik 'm nog terug zie, voordat een of andere curator dat ding verloot :(

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Op dinsdag 14 mei 2002 00:53 schreef BackSlash32 het volgende:
Damn zeg, dat ziet er goed uit..

Helaas is mijn Soyo op dit moment even onbereikbaar ;(
Stond tijdelijk als mailserver met win2kServer bij een bedrijf wat nu plotseling een faillisement heeft aangevraagd.
Kut.

Ik hoop dat ik 'm nog terug zie, voordat een of andere curator dat ding verloot :(
Dat is zeker wel verrot ja, ik hoop voor je dattie nog terugkomt
Op zaterdag 11 mei 2002 20:35 schreef XXX_AlCapone het volgende:

Tjek it uit:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Yeah 8-)

EDIT
----

Ziet er zeer goed uit, zoiets wil ik ook gaan doen na mn examens, heb alleen zelf een 20*2 lcd gekocht, maar deze past wel héél mooi!!!

Hoeveel kostte dat lcdtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol moet dat op een PSX2 lijken :P >:)

wel mooi gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh ja dat was wel een wat duurderde 16*2, maar dat komt omdat hij extra grote karakters heeft om ze vanaf afstand goed te kunnen lezen. Het dingetje kostte €32.90. Maar dan hebbie ook wat. Hij paste inderdaad precies, maar zo had ik hem ook uitgemeten 8-)

En ja hier ook examens ;( Helaas.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog maar effe 2 pics gemaakt zonder front om maar eens te laten zien HOE goed dat ie past. :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/armandputs/lcd_ingeb_2_Zfront.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/armandputs/lcd_ingeb_1_Zfront.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Die versterker, cd speler en dvd speler in da kastje heb me broer ook, en ik heb ook die versterker.

Maar wel vet gadaan, je ziet amper dat het een pc is/was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op dinsdag 14 mei 2002 10:04 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Ik heb nog maar effe 2 pics gemaakt zonder front om maar eens te laten zien HOE goed dat ie past. :P
Netjes gedaan!! Erg strak afgewerkt hoor....
Op dinsdag 14 mei 2002 12:12 schreef wouterdeg het volgende:
offtopic:
Die versterker, cd speler en dvd speler in da kastje heb me broer ook, en ik heb ook die versterker.

Maar wel vet gadaan, je ziet amper dat het een pc is/was
Thanks... fijn spul he, dat QS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de geinteresseerden in een kleine pc ik heb nog een aopen 340 desktop micro atx met 1Ghz athlon te koop staan op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Op zondag 03 maart 2002 12:02 schreef Nicap het volgende:
Best eng, Nicap heeft dezelfde receiver, cd-speler en dvd-speler als jij.
haha ik ook, alleen die receiver niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog effe het kiertje links naast mijn LCD gestopt en de plaats waar je een logo ofzow kan plaatsen (onder de dvd) gelijk gemaakt met de rest van het kastje. Pics zal ik jullie maar besparen want het is nix bijzonders.

Ennuh ik had de lichtgeleider eraf gekregen :)
Je moet de twee plaatsen met gesmolten plastic van de case eraf krabben. Dat heb ik met een houtspatel gedaan. Daarna kon in de lichtgeleider gewoon eruit halen. Na het spuiten lijm ik hem gewoon weer erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op zondag 19 mei 2002 16:57 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Heb nog effe het kiertje links naast mijn LCD gestopt en de plaats waar je een logo ofzow kan plaatsen (onder de dvd) gelijk gemaakt met de rest van het kastje. Pics zal ik jullie maar besparen want het is nix bijzonders.

Ennuh ik had de lichtgeleider eraf gekregen :)
Je moet de twee plaatsen met gesmolten plastic van de case eraf krabben. Dat heb ik met een houtspatel gedaan. Daarna kon in de lichtgeleider gewoon eruit halen. Na het spuiten lijm ik hem gewoon weer erin.
netjes... je maakt m wel erg smooth......

voor mij binnenkort versie II van mijn MP3station; krijg vandaag m'n Via Eden binnen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begint een beetje d00d te worden :'(

Heb je nog nieuwe foto :S :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
nog een weekje of twee.... dan komen de foto's van versie II...... en morgen misschien van de VIA Eden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Gee
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:31

Mr_Gee

Ik Heb Gesproken

Op dinsdag 14 mei 2002 10:04 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Al werd die lcd geleverd aangesloten en wel?

Proffesioneel Platzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 07:57 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

netjes... je maakt m wel erg smooth......
Jaja, dat moet ook :P.
Op woensdag 22 mei 2002 23:14 schreef Mr_Gee het volgende:

[..]

Al werd die lcd geleverd aangesloten en wel?
Euh nee, die heb ik zelf aan moeten sluiten enzow. Het is niet speciaal voor dit systeem bedoeld ofzow. Gewoon een standaard LCD.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had effe een request gedaan op het Audio/Video forum om een sample te maken met de Win TV PVR kaart die in mijn systeempje komt, zodat ik effe kon zien hoe goed die kwaliteit van dat ding was. Nou, errug goed dus.
Threat hiero
Filmpje hiero

Let vooral op de snelle actie in de tunnel, waar schumacher (:r) helemaal geen rode strepen ofzow achterlaat. Bedenk daar ook nog eens bij dat dit hier op een tv wordt afgespeeld ipv op een monitor en je kunt wel tot de conclusie komen dat deze opname veel beter van kwaliteit is dan een standaard SVHS recorder. Ik ben er in elk geval zeer tevreden over en zoeen kaartje komt er dus zekers in.

En nu Wiskunde B examen..... :'(

[EDIT]
Owja, filmpje niet afspelen met WMP want dat werkt niet goed. Je kunt beter een DVD programma gebruiken. PowerDVD of MicroDVD ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Kan je dezelfde kwaliteit halen met je Soyo systeem?
Hij draaide een TB 1400...toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh ja dat hoop ik toch :)

Het is een hardware encoder dus ik neem aan van wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ben benieuwd, als het goed werkt wil ik er ook wel 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 24 mei 2002 11:53 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Euh ja dat hoop ik toch :)

Het is een hardware encoder dus ik neem aan van wel....
Maar wel altijd een beetje afhankelijk van de speed van het hele systeem hoor....

Ik heb een Hollywood + DVD kaart en die werkt in een P100 maar net.... (maar het werke wel :) ) zit nu in de SOYO op 500mhz en werkt erg fijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op vrijdag 24 mei 2002 11:56 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

..... zit nu in de SOYO op 500mhz en .....
Weten we toch :) :) :) :) :) :)
Aren't we all?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 24 mei 2002 11:58 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Weten we toch :) :) :) :) :) :)
Aren't we all?
Huh??? zitten jullie allemaal op 500???? ;)

Dacht dat al die tweakers hier m op 700 hadden lopen >:)

maar zonder gekheid, was vooral om het verschil 100 <> 500 ff aan te geven net als het verschil tussen een Cel500 en TB1400.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op vrijdag 24 mei 2002 12:02 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Huh??? zitten jullie allemaal op 500???? ;)

Dacht dat al die tweakers hier m op 700 hadden lopen >:)

maar zonder gekheid, was vooral om het verschil 100 <> 500 ff aan te geven net als het verschil tussen een Cel500 en TB1400.....
Snap ut wel :)
Heb hm ook ff overgeclocked maar omdat de temp dan te hoog wordt blijft ie mooi op 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist ook effe zitten "overklokken". Das een tragische bezigheid met dat ding.
Standaard is ie 66*8=533 MHz. Kreeg de FSB niet hoger dan 75 MHz, anders startte hij niet op. En de multiplieër gaat niet hoger dan 8. Meja, ik dacht toch wel lekker 77 MHz winst, maar toen bleek dat de geluidskaart niet meer werkte :'(.....
Dus voor mij helaas maar 533 MHz. ;(

Hoe krijgen die gasten hem dan zo hoog?? Heb geen zin om draaitjes te gaan solderen om het voltage aan te passen. Ik mag dan wel een doet-het-zelverd zijn, maar heb geen zin om dalijk mijn Soyo bij elkaar te kunnen vegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Overclocken is soms ook een beetje mazzel hebben... het hangt van zoveel factoren af...kwaliteit processor, geheugen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 24 mei 2002 22:05 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Hoe krijgen die gasten hem dan zo hoog?? Heb geen zin om draaitjes te gaan solderen om het voltage aan te passen. Ik mag dan wel een doet-het-zelverd zijn, maar heb geen zin om dalijk mijn Soyo bij elkaar te kunnen vegen. :)
zou idd zonde zijn.... zolang die van mij snel genoeg is.... ga ik m ook niet overklokken.....

Heb net m'n VIA Eden miniITX binnen. Denk dat ik die ga onderklokken 8-) want dan kan ik de hele boel passief koelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
volgens mij is die celeron 500 maar tot 600 a 633 mhz te klokken, dan houdt het toch snel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 22:19 schreef arjandijk het volgende:
volgens mij is die celeron 500 maar tot 600 a 633 mhz te klokken, dan houdt het toch snel op
Ja die celerons kunnen inderdaat veel harder, maar het systeem kan er niet tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jow heb vandaag effe primer en zwarte lak gehaald. Zaterdag maar eens wat aan gaan doen denk ik.

Ennuh Spyro, hebbie de pix verwijderd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Daim, ziet er mooi uit...

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op woensdag 29 mei 2002 19:30 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Jow heb vandaag effe primer en zwarte lak gehaald. Zaterdag maar eens wat aan gaan doen denk ik.

Ennuh Spyro, hebbie de pix verwijderd??
Endoria is down :( en heb geen andere plek...

toch wel: ff mijn freeserversaccount gecheckt:
Afbeeldingslocatie: http://spyrothedragon.freeservers.com/soyo/DSCN0187kl.JPG

Afbeeldingslocatie: http://spyrothedragon.freeservers.com/soyo/Dscn0189kl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pics werken niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Klopt. Ga er ook geen tijd meer in steken...... De meesten hebben m al gezien.

binnenkort fase 2...... nieuwe ronde nieuwe kansen....

toch ff mijn homepage gefikst.... check voor alle pics:
http://spyrothedragon.freeservers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op maandag 03 juni 2002 07:53 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Klopt. Ga er ook geen tijd meer in steken...... De meesten hebben m al gezien.

binnenkort fase 2...... nieuwe ronde nieuwe kansen....

toch ff mijn homepage gefikst.... check voor alle pics:
http://spyrothedragon.freeservers.com
Hey Spyro,

Weet jij waar je pci risers kunt krijgen die van 1 pci slot 2 pci sloten maken?
Ik heb het ooit ergens gelezen met betrekking tot "ons" Soyo systeem maar kan het nergens meer vinden (ja pci risers genoeg maar niet van 1 pci naar 2 pci).
Ik kan me nog iets herrinneren van mensen die het bij hun systeem kregen i.p.v. een riser met amr slot zoals wij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 03 juni 2002 10:30 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Hey Spyro,

Weet jij waar je pci risers kunt krijgen die van 1 pci slot 2 pci sloten maken?
Ik heb het ooit ergens gelezen met betrekking tot "ons" Soyo systeem maar kan het nergens meer vinden (ja pci risers genoeg maar niet van 1 pci naar 2 pci).
Ik kan me nog iets herrinneren van mensen die het bij hun systeem kregen i.p.v. een riser met amr slot zoals wij hebben.
nee, ben nu wel bezig met een riser voor de VIA eden:
[topic=500900]

Daar zit ook een riser tussen 1-2 pci. Maar of die universeel toepasbaar is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ja had ik ook al helemaal door gelezen (tenminste zo goed mogelijk... het is nog vroeg :) ).
Maar de riser die je op http://mimogang.tripod.com/viariser/ hebt staan kan ik niet terug vinden bij http://www.cofan-usa.com/ :?

p.s. je hebt het over universeel toepasbaar maar dat kan niet omdat, als je hm omdraait, de pci gleufjes niet meer kloppen en je er dus nooit meer een pci kaart inkrijgt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 03 juni 2002 10:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ja had ik ook al helemaal door gelezen (tenminste zo goed mogelijk... het is nog vroeg :) ).
Maar de riser die je op http://mimogang.tripod.com/viariser/ hebt staan kan ik niet terug vinden bij http://www.cofan-usa.com/ :?

p.s. je hebt het over universeel toepasbaar maar dat kan niet omdat, als je hm omdraait, de pci gleufjes niet meer kloppen en je er dus nooit meer een pci kaart inkrijgt :) .
met universeel toepasbaar bedoelde ik VIA <> SOYO :) Je moet volgens mij nl en soort besturing hebben om van 1 naar 2 te gaan en ik weet niet of je daarbij ook afh. bent van je mobo (chipset)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op maandag 03 juni 2002 11:09 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

met universeel toepasbaar bedoelde ik VIA <> SOYO :) Je moet volgens mij nl en soort besturing hebben om van 1 naar 2 te gaan en ik weet niet of je daarbij ook afh. bent van je mobo (chipset)...
Ik dacht ook in dat topic ergens gelzen te hebben dat je dacht dat je hm kon omdraaien... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 03 juni 2002 11:10 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Ik dacht ook in dat topic ergens gelzen te hebben dat je dacht dat je hm kon omdraaien... :)
Klopt... en dat denk ik nog steeds! :) Als die riser een beetje te doen is qua prijs dan koop ik m gewoon en dan kijk ik wel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op maandag 03 juni 2002 11:12 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Klopt... en dat denk ik nog steeds! :) Als die riser een beetje te doen is qua prijs dan koop ik m gewoon en dan kijk ik wel.....
Maar dat kan dus niet :) je kunt hm maar 1 kant op gebruiken.. anders kloppen de kleine dwarsstaande schotjes in het pci slot niet meer.
Maaruh..als je hm toch koopt probeer hm dan ook ff uit in je Soyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 03 juni 2002 11:14 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Maar dat kan dus niet :) je kunt hm maar 1 kant op gebruiken.. anders kloppen de kleine dwarsstaande schotjes in het pci slot niet meer.
Maaruh..als je hm toch koopt probeer hm dan ook ff uit in je Soyo.
daarom zijn er ook twee schotjes... symmetrisch zeg maar.... 't schijnt wel iets te maken te hebben met de busspeed enzo, maar daarom zit er ook een klein chippie verborgen tussen de twee slots. Dus ik ga t maar gewoon proberen (BTW makkelijk he HOTtopic....).

Maargoed weet het idd niet 100% zeker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op maandag 03 juni 2002 11:17 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

daarom zijn er ook twee schotjes... symmetrisch zeg maar.... 't schijnt wel iets te maken te hebben met de busspeed enzo, maar daarom zit er ook een klein chippie verborgen tussen de twee slots. Dus ik ga t maar gewoon proberen (BTW makkelijk he HOTtopic....).

Maargoed weet het idd niet 100% zeker....
Ik bedoel de schotjes in de 2 nieuwe pci sloten op de riser, als je daar een pci kaart (geluid, video netwerk etc.) in wil stoppen kan dat dus niet omdat die altijd het gaatje achteraan hebben en als je de riser omdraait zitten de schotjes vooraan :)

* Gutteguttegut is zeer happy met HOTTOPIC!

Pagina: 1 2 3 Laatste