Peoples,
hier is ie dan: mijn casemod van de soyobarebone (HCC; mislukte inkoopactie). Ik gebruik 'm als home entertainment opstelling; dus draai er mp3 en DIVX mee. Af en toe nog een reio 1 DVD omdat ik geen zin heb m'n Sony DVD om te laten bouwen..
PICS:

Was mijn eerste mod en is wel te zien (vooral DVD speler beetje last van lekrandje)... Fanguards: 1* recht boven proc. koeler (intake) en 1* boven de intake van de voeding.
Verdere specs:
Soyo LI-7000
Cel500
256MB
60 GB WD@5400RPM
Hollywood+ voor DVD
Integrated Realtek 8139
Integrated Video-out
Besturing:
WinXP
www.turnstyle.com/andromeda
WinVNC voor remote control
Marmitek Mouse Remote (www.marmitek.nl)
Hiermee heb ik dus de beschikken over circa 600 CD's en 6000 losse nummers in de huiskamer zonder dat er een vriendin loopt te zeuren over CD's
MZL Spyro
hier is ie dan: mijn casemod van de soyobarebone (HCC; mislukte inkoopactie). Ik gebruik 'm als home entertainment opstelling; dus draai er mp3 en DIVX mee. Af en toe nog een reio 1 DVD omdat ik geen zin heb m'n Sony DVD om te laten bouwen..
PICS:
Was mijn eerste mod en is wel te zien (vooral DVD speler beetje last van lekrandje)... Fanguards: 1* recht boven proc. koeler (intake) en 1* boven de intake van de voeding.
Verdere specs:
Soyo LI-7000
Cel500
256MB
60 GB WD@5400RPM
Hollywood+ voor DVD
Integrated Realtek 8139
Integrated Video-out
Besturing:
WinXP
www.turnstyle.com/andromeda
WinVNC voor remote control
Marmitek Mouse Remote (www.marmitek.nl)
Hiermee heb ik dus de beschikken over circa 600 CD's en 6000 losse nummers in de huiskamer zonder dat er een vriendin loopt te zeuren over CD's
MZL Spyro
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!