Toon posts:

[poll] wat wil je betalen voor bannervrij T.net?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 433 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
naar aanleiding van [topic=423950]:
Hoeveel ben jij bereid per maand te doneren aan T.net voor ->

A een bannervrij T.net zonder extra service
B een bannervrij T.net met eventueel extra diensten

???

Mijn idee is:
A) EUR 1.50
B) EUR 2.50

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:49

Floor-is

5.2

Laten we ajb nog niet op de zaken vooruitlopen. :)

Daarnaast (hoe lullig ook) moet het bedrag wel ietsje omhoog, ik ga er niet van uit dat er meer dan 1000 mensen willen betalen en dat dat juist de meest actieve personen zijn, wat weer inhoudt dat ik minder bannerinkomsten kan genereren. Het moet elkaar dus wel opheffen.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 13:40 schreef Floris het volgende:
Laten we ajb nog niet op de zaken vooruitlopen. :)

Daarnaast (hoe lullig ook) moet het bedrag wel ietsje omhoog, ik ga er niet van uit dat er meer dan 1000 mensen willen betalen en dat dat juist de meest actieve personen zijn, wat weer inhoudt dat ik minder bannerinkomsten kan genereren. Het moet elkaar dus wel opheffen.
Een uiterst geinteresseerde vraag van mij: hebben jullie hier al een soort businessplan voor liggen? [ongetwijfeld]. Zo ja, in welke richting zitten jullie te denken dan?
Misschien was mijn gedachte wat aan de lage kant, maar je kan ook geen EUR 15 per maand gaan vragen.
Misschien iets gerelateerd aan 't aantal pageviews? Of alleen betalen voor pda.tweakers.net?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Meestal krijg je bij een "abonnement" iets extra's: korting of iets waaruit je mag kiezen.
Nu hoop ik dat als je mocht willen betalen voor een bannervrij T.net, dat er een extra dienst ervoor in de plaats komt :)

Kunnen jullie al iets kwijt over wat jullie eventueel extra willen doen voor de mensen die gaan betalen :?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als er abonnementen komen dan zullen er in ieder geval meer extra's bij zitten dan alleen een bannervrije website.

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-03 04:34

Brazza

Byte me!

Zoiets als gratis webruimte ofzo..

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 13:46 schreef Femme het volgende:
Als er abonnementen komen dan zullen er in ieder geval meer extra's bij zitten dan alleen een bannervrije website.
Sinds wanneer voel jij je verbonden met Legolas [sig]? ;)

ontopic: Da's dus iets wat al in jullie businessplan beschreven staat [hinthint]. Over welke extra's spreken we dan? Heb wel eens suggesties voorbij zien komen maar dat was meer het verplaatsen van diensten van de gratis naar de betaalde content.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op woensdag 27 februari 2002 13:49 schreef Patrickje het volgende:

[..]

Sinds wanneer voel jij je verbonden met Legolas [sig]? ;)

ontopic: Da's dus iets wat al in jullie businessplan beschreven staat [hinthint]. Over welke extra's spreken we dan? Heb wel eens suggesties voorbij zien komen maar dat was meer het verplaatsen van diensten van de gratis naar de betaalde content.
Ik heb in een ander draadje al het volgende gezegd:

Extra's kunnen bijvoorbeeld het volgende zijn:
- Pop-boxje
- Stukje status
- Banners weg
- Extra forumpje
- Skins? (Hint hint :P)

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 13:55 schreef Floris het volgende:
- Pop-boxje
- Stukje status
- Banners weg
- Extra forumpje
Status? Da's toch niet te koop? ;) ...en helpt dat op een glad wegdek? ROTFLMAO
Maarre, skins kan een goeie drijfveer zijn, evenals de pop-box en het bovengenoemde webruimte voor het eenvoudig kunnen plaatsen van images in de fora. Daar lopen veel mensen tegenaan...

• Robin
  • Niet online
Dus dat wordt er bedoeld met het nieuwe design :? :P

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik wil wel betalen voor een Tnetvrije banner. :P

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op woensdag 27 februari 2002 14:05 schreef Robin Vreuls het volgende:

[..]

Dus dat wordt er bedoeld met het nieuwe design :? :P
Neuh, ik heb het over skins, niet over een nieuw design :P
Op woensdag 27 februari 2002 14:40 schreef Ecteinascidin het volgende:
Ik wil wel betalen voor een Tnetvrije banner. :P
:D

Bericht hierboven

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

D: None of the above

MAW geen cent...

Pop-boxje - heb ik al genoeg, zijn overal gratis te krijgen
Stukje status - waarom wil ik/je dat?
Banners weg - da's wel een voordeel, maar ja, zolang ze geen geluid maken en m'n hele scherm vervuilen heb ik geen probleem met banners
Extra forumpje - zijn er genoeg buiten got
Skins - leuke functie maar of het geld waard is?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Mior
  • Laatst online: 20:02
Ik wil best betalen voor t.net. Niet zozeer omdat ik me stoor aan banners, of omdat ik geil op extra status, maar gewoon omdat t.net het waard is om in de lucht te houden.

En aangezien ik een full time baan heb, geen vriendin, en bijna nooit uitga, kan ik het best missen ;)

• The System
  • Laatst online: 09-03 11:37
als ik een @tweakers.net email adres krijg wil ik best betalen :) anders niet, ook niet voor bannervrije site die banner irriteren me toch niet thuis (19") op school wel (15")

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Die banners vind ik ook niet zo erg, wel zou ik graag zaken als een verbeterde search zien, of een goed gestructueerde product database.

Zelf denk ik dat zaken als de tweakers shop een prima manier zijn om op een positieve manier voor extra inkomsten te zorgen, zelf denk ik dat een vacature bank achtig iets ook zeer goed zou kunnen lopen.

Verwijderd

Ik zou wel willen betalen op voorwaarde dat er wat meer reviews, columns, features uit eigen keuken werden gepost.
Dan zou ik echt wel €1/week oid willen betalen...

• [ti]
  • Niet online
Floris: wat zou je ongeveer verdienen aan een iemand, per maand, die ongeveer per dag 'n uurtje op tnet/got zit? Ik denk niet dat je dan boven de 5 euro per maand zit. Lijkt mij dan ook 'n mooi bedrag voor een banner vrij tnet/got met evt, wat extra's.

'n heel all-in pakket lijkt me wat overdreven, als je ook dingen als hosting gaat doen e.d. heb je daar weer kosten aan, terwijl er genoeg mensen zijn die helemaal geen behoefte hebben aan hosting (even random voorbeeldje).

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

1) o,50 euro (je hebt ook blockers.. die mensen anders gaan gebruiken bij een te hoge prijs)
B) 1 euro pm. (en dan vooral een goed werkend emeeladres)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• michiel100
  • Laatst online: 20-02 21:07
Jongens, geld vragen voor een website werkt niet.

Er zijn al zoveel fora/websites die dat hebben geprobeerd.
Het gaat altijd zo:

Fase 0: Alles is gratis, hier en daar een banner om de onkosten te dekken.

De inkomsten van de banners lopen terug...

Fase 1: BV wordt opgericht, keuze tussen goedkoop abo zonder banners / geen abo met meer banners dan voorheen

Na enkele tijd lijkt dit niet te werken (niet winstgevend (genoeg)) ...

Fase 2: Goedkoop abo zonder banners / geen abo met nog wat meer banners.

mensen zonder abo gaan zeuren, of vertrekken...

Fase 3: Duurder abo zonder banners / geen abo met banners

Abo's gaan weglopen...

Fase 4: Bij fase 0 opgerichte BV gaat failliet.

• [ti]
  • Niet online
michiel100: en jouw verhaal is gebaseerd op? Je eigen mening ofzo?

• michiel100
Op woensdag 27 februari 2002 16:36 schreef [ti] het volgende:
michiel100: en jouw verhaal is gebaseerd op? Je eigen mening ofzo?
Nee, ervaringen bij DDS, nameplanet.com, yahoo, xoip, ex-gratis internet providers, en nog een aantal, waar ik nu even niet op kom.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 16:50 schreef michiel100 het volgende:

[..]

Nee, ervaringen bij DDS, nameplanet.com, yahoo, xoip en nog een aantal, waar ik de naam nu even niet van kan herinneren.
Ik ga je standpunt niet aanvallen (heb geen idee in hoeverre je (on)gelijk hebt). Maar een dingetje wil ik wel opmerken: Yahoo heeft het niet begrepen. Ze bieden nu een standaarddienst met redelijk veel webruimte en aardige features, en die is gratis. Wil je meer, dan krijg je *ietsje* meer, en daar ga je flink voor betalen. Wil je nog meer, krijg je ook wat meer, betaal je je bont en blauw. Gek dat niemand dat doet! Dit verschijnsel zie ik overigens te vaak terug op internet. Iedereen voelt toch aan zijn water dat het niet werkt op die manier?

/edit : xoip is ook een goed voorbeeld: alles-of-niets. Gewoon meteen een hoop moeten betalen voor de dienst, of je nu een fax per jaar of 10 per dag stuurt. Veel mensen haken dan af (waaronder ik!).

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik had nog een idee:

Als je nou T.net abbo's zou aannemen. Bijvoorbeeld::

Ik betaal 5 euro per maand en dan krijg ik:
Pop mailbox: DeX@tweakers.net
Webspace: 10 MB voor pics enzo
Wekenlijks nieuwsbrief..
en een casebadge..

• michiel100
Op woensdag 27 februari 2002 16:53 schreef Patrickje het volgende:

[..]

Yahoo heeft het niet begrepen. Ze bieden nu een standaarddienst met redelijk veel webruimte en aardige features, en die is gratis.
en is overgenomen door geocities (of was het andersom? geocities overgenomen door yahoo? Omdat hun nieuwe beleid nogal verliesgevend was.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 21:46
15 euro per maand vind ik echt teveel hoor..

• .GoO
  • Laatst online: 01-03 21:46
Op woensdag 27 februari 2002 16:55 schreef DeX het volgende:
Ik had nog een idee:

Wekenlijks nieuwsbrief..
en een casebadge..
Nice :+

• michiel100
Op woensdag 27 februari 2002 16:55 schreef DeX het volgende:
Ik had nog een idee:

Wekenlijks nieuwsbrief..
en een casebadge..
Dan heb ik nog een idee.
Zorg dat mensen giften kunnen geven.

www.deds.nl doet men dit ook, en ze vierden een week geleden hun 1 jarig bestaan (de giften hebben banners/lidmaatschappen onnodig gemaakt!)

[edit: Hehehe, slecht voorbeeld, deds.nl is down atm:) reden is hier te vinden: http://www.opendomein.nl/categories.php?op=newindex&catid=7

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op woensdag 27 februari 2002 16:27 schreef michiel100 het volgende:
*verhaal*
Je vergeet denk ik alleen dat T.net een site is met veel 'aanhangers'. Die willen de site gewoon helpen en hoeven daar echt niet veel voor terug.

• michiel100
Op woensdag 27 februari 2002 17:10 schreef Heineken het volgende:

[..]

Je vergeet denk ik alleen dat T.net een site is met veel 'aanhangers'. Die willen de site gewoon helpen en hoeven daar echt niet veel voor terug.
De digitale stad had er meer...

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op woensdag 27 februari 2002 15:19 schreef The System het volgende:
als ik een @tweakers.net email adres krijg wil ik best betalen :) anders niet, ook niet voor bannervrije site die banner irriteren me toch niet thuis (19") op school wel (15")
No chance dat je een @tweakers.net adresje krijgt, sorry maar zover wilde ik nog net niet gaan. :)

@tweakers.org of tweakotine.net ofzo kan wel, maar niet de main-url.

Ik ben nu ff druk met een andere draadm, dus reageer later weer.

Bericht hierboven

• Floor-is

Floor-is

5.2

Even nog een korte post (snel alles doorgelezen).

Het is de bedoeling dat wat je nu hebt gratis blijft en dat voor extra's er een vergoeding betaald wordt. Dei extra's moeten interessant genoeg zijn om ook daadwerkelijk te betalen (zie Ars technica, daar werkt het prima)

Bericht hierboven

• Ruudjah
  • Laatst online: 06-09-2025

Ruudjah

2022

Ik wil best wat meer dan 10 euro betalen voor een
• fully cutomizable (weg met die fok-nieuws, nieuws, reviews &features kopjes in de update tracker)
• skinnable
tweakers.net.

• Een eigen forum voor betalende gebruikers? Huh? zijn de huidige fora niet goed genoeg dan?
• Extra status door te betalen? |:( Dan krijg je zeker 'betalend lid' achter je naam ofsow... nee dank je.
• @tweakers mailadres? Neuj.
• Casebadge? als ik mijn kast er mooi uit wil laten zien, spuit ik hem wel...
• Banners pleite? Hoeft niet, ik vind ze vaak wel nuttig! Behalve dan die heel-bijdehand-met-geluid-over-je-hele-beeldscherm-zwevende- :r banners dan.

Als ik tweakers.net ga vergelijken met computer totaal of PCM, wat ~ 4 euro per maand kost, denk ik dat tweakers veeeel meer voordelen heeft... Eigenlijk is het einge, wat tweakers mist tov papierbladen zijn de reviews. Voor de rest is alles vertegenwoordigd, en beter :z

TweakBlog

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op woensdag 27 februari 2002 18:03 schreef Ruudjah het volgende:
Ik wil best wat meer dan 10 euro betalen voor een
• fully cutomizable (weg met die fok-nieuws, nieuws, reviews &features kopjes in de update tracker)
• skinnable
tweakers.net.
Het lijkt mij eigenlijk niet meer dan logisch dat als je kunt skinnen, je ook die updatetracker kunt customizen. :)

Bericht hierboven

• Ruudjah
  • Laatst online: 06-09-2025

Ruudjah

2022

Oh jah, wat ik net bedacht: een meldingssysteem voor betalende tweakers, voor het geval tweakers plat ligt. Dat je een SMSje/mailtje/icqtje or whatsoever krijgt. Gisteren bijvoorbeeld, zo ik heel erg graag willen weten wat er aan de hand was. Zo'n systeem zo ik erg :9~ vinden.

TweakBlog

Verwijderd

Een bannervrij T.net (en GoT?)...

vooral een email adres zie ik wel zitten, mits pop3 en smtp mogelijk. [BBL@users.tweakers.net]. Kan ik tenminste EINDELIJK eens fatsoenlijk mn mail verzenden.
(ipv een webbased mail-systeem).

ff kijken: maandelijks wil ik wel 3 Euro voor Tweakers.net betalen.

Voor GoT wel t dubbele, maar dan met dezelfde mogelijkheden (extra's) en geen verplichting tot een combinatie-abonnement T.net/GoT

simpelweg omdat ik heel wat langer op GoT rondhang als op T.net (weet mn username niet eens meer aldaar).

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Een goede gedrukte versie zou me misschien nog wel iets waard zijn, niet zozeer de nieuwtjes (die kun je overal op internet lezen) maar juist diepere stukken bv over programmeren, fotosoepen, case-modden enz.. lekker op de plee t.net lezen :)

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:52
Dat kan in principe mooi via pdf, zoals dacht ik ook bij Ars technica gebeurt, 'k heb geen flauw idee hoe het eruit ziet, maar ik neem aan dat dat een soort print-versie is.

Wat denk ik erg belangrijk is (misschien wel het belangrijkste) dat het voor de gebruiker erg eenvoudig is. Dat is nog het grootste probleem op Internet, het betalen. Aangezien micropayments nog een toekomstideaal zijn zit je toch vast aan ouderwetse methodes. Een gewone betaling per Bank/giro in Nederland en Belgie lijkt me op z'n minst noodzakelijk.

Misschien wel een nuttig iets: http://www.ecp.nl/nieuws/actueel/20020221inv.htm , maar volgens mij gaat dat tussen bedrijven onderling.

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Op woensdag 27 februari 2002 19:06 schreef CubicQ het volgende:
Dat kan in principe mooi via pdf, zoals dacht ik ook bij Ars technica gebeurt, 'k heb geen flauw idee hoe het eruit ziet, maar ik neem aan dat dat een soort print-versie is.

Wat denk ik erg belangrijk is (misschien wel het belangrijkste) dat het voor de gebruiker erg eenvoudig is. Dat is nog het grootste probleem op Internet, het betalen. Aangezien micropayments nog een toekomstideaal zijn zit je toch vast aan ouderwetse methodes. Een gewone betaling per Bank/giro in Nederland en Belgie lijkt me op z'n minst noodzakelijk.

Misschien wel een nuttig iets: http://www.ecp.nl/nieuws/actueel/20020221inv.htm , maar volgens mij gaat dat tussen bedrijven onderling.
PDF is een ernstig rot formaat, veel te traag en altijd plugin nodig. Kan ik nog steeds niet op de Wc, bad of in bed lezen terwijl dat nou zo lekker is. Gewoon kleuren kaftje drukken en zwartwit de artikelen (oid) (binnenkant) als het goed loopt kun je later altijd nog naar full color gaan.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:15

Kettrick

Rantmeister!

Op woensdag 27 februari 2002 18:25 schreef BBL the 2nd het volgende:
Een bannervrij T.net (en GoT?)...

mits pop3 en smtp mogelijk.
Waarom zou je dat willen ?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 27 februari 2002 19:15 schreef RoeLz het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen ?
smtp is redelijk handig als je mail wil versturen, werkt anders best wel lastig...

Virussen? Scan ze hier!

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Op woensdag 27 februari 2002 19:16 schreef wildhagen het volgende:

[..]

smtp is redelijk handig als je mail wil versturen, werkt anders best wel lastig...
Lekker zspamme via de t.net servers ;)

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:15

Kettrick

Rantmeister!

Op woensdag 27 februari 2002 19:16 schreef wildhagen het volgende:

[..]

|:(

Waarom zou je willen smtp'en via tweakers.net ?

POP box is leuk natuurlijk, bovendien lijkt het me redelijk serverbelastend als je voor een paar heel t.net authenticated smtp wil gaan doen.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-03 19:21

FastBunny

Give it the Works !

Mij boeit dat niet zo veeel hoor die banners :) Ga er echt niet voor betalen ze weg te krijgen.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 27 februari 2002 19:23 schreef RobzQ het volgende:

[..]

Lekker zspamme via de t.net servers ;)
Mwah, beetje goed configgen en dat lukt ook niet meer :)
Op woensdag 27 februari 2002 19:27 schreef RoeLz het volgende:

[..]

POP box is leuk natuurlijk, bovendien lijkt het me redelijk serverbelastend als je voor een paar heel t.net authenticated smtp wil gaan doen.

Als je geld betaalt mag je imho ook wel iets verwachten, en zo hoog lijkt de load me nou ook niet hoor... je kan er ook een maximumsize aanhangen....

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ik Tweakers.net betalen?

Tweakers.net moet MIJ nog betalen voor newspostings in nov en dec! Laten ze daar eerst eens de plichten nakomen voordat er gebedeld wordt om geld van bezoekers. Of is dat nodig om facturen te betalen, Floris?

(fact. 2002011)

• jhead22
  • Niet online
* jhead22 gaat echt niet betalen voor een inet site...

Ik gebruik wel een progie of een crackje tegen banners.

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 19:27 schreef RoeLz het volgende:

[..]

valt best mee. Alsof er meer als 2000 mensen zouden betalen
(5000 op heel T.net+GoT misschien :?)...

laat ik zeggen dat ik nu minder legaal kabelinternet heb en dus geen smtp server voor pop3. Ik heb wel webmail maar daar kan ik niks mee in een mailprogramma.

Da's bloedje-irritant: website intikken, username in Exchange Web-Frontend, en dan nog eens accountgegevens...

een voorbeeldje is http://studentmail.fontys.nl

je kunt de server die daarachter schuilt niet opnemen in je pop3-client.

Bovendien zal er toch een server smtp-authenticatie moeten doen zodra TWEAKDSL eenmaal fatsoenlijk aan de gang is.

• Paquito
  • Niet online
Op woensdag 27 februari 2002 21:54 schreef Otis het volgende:
Ik Tweakers.net betalen?

Tweakers.net moet MIJ nog betalen voor newspostings in nov en dec! Laten ze daar eerst eens de plichten nakomen voordat er gebedeld wordt om geld van bezoekers. Of is dat nodig om facturen te betalen, Floris?

(fact. 2002011)
Hmm je bent niet de enige.
Een kennis van mij (oCe) heeft ook nog geld te goed van Jan/Feb/Maart vorig jaar ofzo. Niet dat het hem veel uitmaakte, want het was toch niet zoveel.. Wat hem wel stoort is dat z'n naam overal is weggehaald en is vervangen door t.net poster.
Stank voor dank enzo... :r

Anyway, sorry ik heb m'n geld hard nodig voor andere dingen.
Dus ik kan helaas niks betalen.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik wil wel een eenmalige donatie doen :P Zegge €100

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

- Pop-boxje
Graag!, maar eigenlijk nog liever IMAP, als dat kan, en dan met een capaciteit van minimaal 15-25 Meg... *D
- Stukje status
Status is totaal oninteressant
- Banners weg
Graag! (mag duidelijk zijn)
- Extra forumpje
Waar is dat handig voor :?
Mmh, niet echt een functionele toevoeging, maar wel aangenaam...

Hier wil ik best 5,-- per maand voor betalen :)

Misschien is het wel interessant om verschillende abbo's te bieden?
- Free: Zoals het nu is (gratis)
- Lite: Alleen geen reclame, verder als Free (2,50/mnd)
- Normal: POP/IMAP-box, vrij aan te passen layout; verder als Lite (5,00/mnd)
- Heavvy: Skins, Xtra forum, status; verder als Normal (6,50/7,00 /mnd)

(Is maar een ideetje, hoop een goede ;) )

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• The System
Op donderdag 28 februari 2002 07:22 schreef brammus het volgende:
Misschien is het wel interessant om verschillende abbo's te bieden?
- Free: Zoals het nu is (gratis)
- Lite: Alleen geen reclame, verder als Free (2,50/mnd)
- Normal: POP/IMAP-box, vrij aan te passen layout; verder als Lite (5,00/mnd)
- Heavvy: Skins, Xtra forum, status; verder als Normal (6,50/7,00 /mnd)

(Is maar een ideetje, hoop een goede ;) )
ik vind het wel een goed idee... alleen vind ik dat je status niet moet kunnen kopen, dat moet je verdienen :)
hoe wil je mensen uberhaupt status geven ? naam in het rood op de FP ? :P

• Atomsk
  • Laatst online: 20:17
Ik wil een Tweakers lifestyle magazine.

-Uitklapposter van de crew
-Interviews met beroemde overclockers
-Koken met Tweakers :Y)
-Kortingsbonnen
-Koe van de week

:P

_██_
(ಠ_ృ)

Verwijderd

Ik Tweakers.net betalen?

(fact. 2002011)
Ga dat even op ICQ/MSN ofzo uitvechten met hemzelf....

Wat heeft dat nou voor zin omdat hier te posten :?

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 13:15 schreef Species_8472 het volgende:

[..]

Ga dat even op ICQ/MSN ofzo uitvechten met hemzelf....

Wat heeft dat nou voor zin omdat hier te posten :?
Zodat de mensen die denken dat je liefdadigheidsgeld moet geven aan deze site zich realiseren dat de werkelijkheid heel anders is.

• The System
ik ben maximaal bereid 89.95 Gulden per jaar te betalen ! (dan zeg ik gewoon mijn PCM abo af :P) maja dan eis ik wel meer en grotere reviews enzo !

• The System
Op donderdag 28 februari 2002 13:17 schreef Otis het volgende:
Zodat de mensen die denken dat je liefdadigheidsgeld moet geven aan deze site zich realiseren dat de werkelijkheid heel anders is.
snap ik even niet.. (zal wel aan mij liggen) het gaat hier niet om liefdadigheid maar om een product dat je koopt en waar je simpelweg voor moet betalen! dat is toch normaal lijkt me..

en trouwens de crew heeft nog helemaal niets bevestigd over een betaalde website dus we lopen eigenlijk allemaal een beetje voor op de feiten :)

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik erger me niet aan de banners, dus laat ze maar lekker staan...

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Ik Tweakers.net betalen?

(fact. 2002011)
mmm jij ook al Otis? Ach ja.. Er staat bij mij ook nog maar € 294,06 open..

[On-topic]

Ik denk dat de verdiensten amper(helemaal niet?) op gaan wegen tegen de kosten. Ook denk ik dat er maar weinig mensen ècht gaan betalen voor de content van t.net. Ik denk dat 250 personen al een onhaalbaar groot aantal is. Zeg dat je daar een €5 van vangt, niet echt een vetpot.

/edit

Trouwens in de enquete kwam naar voren dat "slechs" <5% bereid was te betalen voor diensten van deze aard. Zeg dat er 5000 die-hard t.netters, 5% daarvan is 250.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

*Buzzz* Wrong.

De enquete wees juist uit dat minstens 40% van de bezoekers zou willen betalen als de geboden extra's goed genoeg zijn. En nogmaals: EXTRA'S. Er zal nooit geld gevraagd worden voor wat er nu is.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 15:33 schreef Wouter Tinus het volgende:
*Buzzz* Wrong.

De enquete wees juist uit dat minstens 40% van de bezoekers zou willen betalen als de geboden extra's goed genoeg zijn. En nogmaals: EXTRA'S. Er zal nooit geld gevraagd worden voor wat er nu is.
Euhm..

http://www.tweakers.net/plan/115

FL 10,- per maand >> 4.5%

/edit

Ok die 1,7% van FL 12,50 doen we er ook nog bij. Komen we op 6.2%

Ik ging dus uit van €5,-

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 28 februari 2002 15:49 schreef René vd Veen het volgende:
FL 10,- per maand >> 4.5%
Wie heeft het over 10 gulden per maand gehad? Mensen zijn hier zo hard aan het speculeren dat de NASDAQ er niets bij is.

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 15:52 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Wie heeft het over 10 gulden per maand gehad? Mensen zijn hier zo hard aan het speculeren dat de NASDAQ er niets bij is.
Ik had het in mijn reactie over €5,-

Dan moet je niet aankomen met 40%. 40% op basis van FL 2,50, alleen aan admin & incassering ben je al meer kwijt. Maar goed we zullen zien.. :)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 28 februari 2002 15:53 schreef René vd Veen het volgende:
Ik had het in mijn reactie over €5,-
Juist ja, je roept maar iets. Gaat uit van een uit de lucht gegrepen bedrag en concludeert daaruit dat het hele idee nooit winstgevend kan worden.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 28 februari 2002 15:53 schreef René vd Veen het volgende:
Maar goed we zullen zien.. :)
Da's een betere mentaliteit ja :)

• WaarAnders
  • Laatst online: 20-07-2025
woei, komplete bios in Wouter Tinus z'n icon :P
[on topic]
Wat bedoelen jullie met status?
-server status?
-wie-is-on-line-status
-rangen
-statestieken van jouw verblijf op t.net

* WaarAnders zou een soort t.net alla startpagina erg handig vinden.
Dingen minimaliseren die je niet handig vindt en zeggen waar je ze wilt hebben op de site. Dat je dan kan kiezen tussen de simpele (startpagina achtige) en de "grafische versie" die we nu hebben.

• Thunder
  • Niet online
Hoeveel winst(/verlies :?) maken jullie nu dan ?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
- Pop-boxje
:?
- Stukje status
Tja, zoiets hoor je vind ik niet te kopen, maar gewoon te verdienen.
- Banners weg
Ik zie banners niet eens meer. Ik heb dan geen BannerBlokker hoor, maar je kijkt er gewoon overheen als je het vaak genoeg ziet.
- Extra forumpje
Waar niemand inkomt, omdat de meeste niet betalen, lijkt me.
Ik hoef geen skins, het ziet er nu ook goed uit.

Het ziet er naar uit dat T.net/GoT steeds commercieëler wordt, eerst banners, toen een webshop, toen werdt het een BV, en nu plannen voor dit.. :{

Misschien is het wel nodig, om het kostendekkend te maken, maar verstaan jullie een dik loon voor iedereen ook onder de kosten?

🌞🍃

• Femme
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het ziet er naar uit dat T.net/GoT steeds commercieëler wordt, eerst banners, toen een webshop, toen werdt het een BV, en nu plannen voor dit..
Tweakers.net wordt steeds groter en dus hebben we meer geld nodig. In 1,5 jaar tijd zijn de bezoekersaantallen verviervoudigd, maar de advertentieinkomsten niet gegroeid (juist lager geworden). De kwaliteit van de content is sterk verbeterd en er zijn veel meer mensen nodig om de site in stand te houden. Er moet dus ergens geld vandaan komen en het is dus duidelijk dat dit niet alleen met advertenties kan.

Verwijderd

Misschien is het wel nodig, om het kostendekkend te maken, maar verstaan jullie een dik loon voor iedereen ook onder de kosten
Was het maar zo'n feest...

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 28 februari 2002 17:45 schreef DataBeest het volgende:
Het ziet er naar uit dat T.net/GoT steeds commercieëler wordt, eerst banners, toen een webshop, toen werdt het een BV, en nu plannen voor dit.. :{

Misschien is het wel nodig, om het kostendekkend te maken, maar verstaan jullie een dik loon voor iedereen ook onder de kosten?
Personeel kost geld, simple as that. Als je wil dat mensen voor je werken moet je ze geld geven. Hoeveel er aan verschillende personen betaald wordt gaat niemand natuurlijk een snars aan, maar ik kan je verzekeren dat het geen vetpot is (ook niet voor Femme/Floris/Daniel), en zelfs dàt geld kost iedere maand de grootste moeite om op te hoesten.

Bezoekers eisen steeds meer inzet en vragen keer op keer om nieuwe of betere diensten, steeds meer mensen komen naar de site, waardoor nieuwe serverhardware nodig is en mensen nodig zijn om de problemen op dat gebied op te lossen. Maar o wee als wij proberen geld te verdienen, of wat geld voor de moeite terug willen zien. Dat is het ineens :{ en :( en zelfs :r. Erg frustrerend.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 28 februari 2002 17:45 schreef DataBeest het volgende:
Je denkt toch niet dat alles wat we hebben gratis was he?
Zelfs sponsoring regelen kost geld (al was het alleen maar omdat je steeds weer moet bellen en naar de sponsor toe moet gaan etc etc etc)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Oké, oké, ik neem het terug wat ik zei. :D

Het viel me alleen maar op, en omdat het eerst zonder banners was e.d. vond ik het een beetje vreemd.
Maar oke, ik snap het. :)

* kamerplant wenst jullie iig succes met de eventuele plannen, en hoopt dat er wat leuks uitkomt. :)

🌞🍃

• WaarAnders
Op donderdag 28 februari 2002 16:57 schreef WaarAnders het volgende:
Wat bedoelen jullie met status?
-server status?
-wie-is-on-line-status
-rangen
-statestieken van jouw verblijf op t.net
* WaarAnders wilt ff antwoord ;)

Waarom krijgen nieuwsposters eigenlijk betaald? Modjes krijgen niet betaald en dat is volgen mij meer werk, of zie ik dat verkeerd?
* WaarAnders wilt best wel wat nieuws gratis schrijven

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 28 februari 2002 21:13 schreef WaarAnders het volgende:

[..]

* WaarAnders wilt ff antwoord ;)

Waarom krijgen nieuwsposters eigenlijk betaald? Modjes krijgen niet betaald en dat is volgen mij meer werk, of zie ik dat verkeerd?
* WaarAnders wilt best wel wat nieuws gratis schrijven
Met status bedoelen ze bijvoorbeeld een gekleurde nick, of (Member) achter je naam (disclaimer: ik roep maar iets).

Nieuwsposters krijgen betaald omdat het een baan is die veel tijd kost, waar veel van je verwacht wordt en je veel verplichtingen hebt. Iedereen vind het wel leuk om 'een keer' nieuws te schrijven, maar weinig mensen hebben de motivatie om het lang vol te houden. Omdat wij als bedrijf serieus willen werken en van de medewerkers serieuze inzet vragen moeten we daar ook een serieuze tegenprestatie tegenover stellen.

Verder is het van een nieuwsposter makkelijk te meten hoeveel hij of zij bijdraagt en wat voor kwaliteit die bijdrage heeft, terwijl dat bij een moderator veel lastiger is. Modereren op dit forum wordt natuurlijk ook steeds meer werk, en als het geld er was zouden de moderators ook een vergoeding krijgen.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:09

-ET-

Phone Home

Ik heb niet het hele draadje gelezen. Maar als extra bij het abbo korting op tweakers kleding lijn (als die er nog komt). Tweakers fandag/beurs organiseren van een stukje van de inkomsten. Ik ben wel bereid te betalen

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-03 11:30

MF

Take a Seat

Op donderdag 28 februari 2002 18:12 schreef Femme het volgende:

[..]

Tweakers.net wordt steeds groter en dus hebben we meer geld nodig. In 1,5 jaar tijd zijn de bezoekersaantallen verviervoudigd, maar de advertentieinkomsten niet gegroeid (juist lager geworden). De kwaliteit van de content is sterk verbeterd en er zijn veel meer mensen nodig om de site in stand te houden. Er moet dus ergens geld vandaan komen en het is dus duidelijk dat dit niet alleen met advertenties kan.
Ik ben het er mee eens dat de kwaliteit van de content sterkt verbeterd is. Maar ik begin zo langzaam het echte tweakers nieuws te missen. (de mods, de tweaks, enz) Dit was er vroeger veel meer het begint nu meer een hardware site te worden met soms wat tweak nieuws en dat vin ik best jammer. (zoals die coole cube kast van vandaag)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
geen cent

• The System
Op donderdag 28 februari 2002 23:32 schreef Mister-Freeze het volgende:
Ik ben het er mee eens dat de kwaliteit van de content sterkt verbeterd is. Maar ik begin zo langzaam het echte tweakers nieuws te missen. (de mods, de tweaks, enz) Dit was er vroeger veel meer het begint nu meer een hardware site te worden met soms wat tweak nieuws en dat vin ik best jammer. (zoals die coole cube kast van vandaag)
ben ik het helemaal mee eens.. hoewel ik zelf ook altijd geintereseerd ben in financieel nieuws en dergelijke vind ik wel dat de duidelijke identiteit van t.net is veranderd van die-hard tweak nieuws (moederbord mod guide (chaintech was het geloof ik)) naar een wat algemenere en voor een groter publiek bereikbare nieuws...

het is natuurlijk de vraag wat beter is...:)

• Paquito
  • Niet online
Op donderdag 28 februari 2002 13:48 schreef René vd Veen het volgende:

[..]

mmm jij ook al Otis? Ach ja.. Er staat bij mij ook nog maar € 294,06 open..
Zozo, volgens mij kan t.net beter maar eerst even de interne geldzaken oplossen >:)

• Gé Brander
  • Laatst online: 19:29

Gé Brander

MS SQL Server

Ik zou best wel wat geld over hebben voor een banner vrij Tweakers en GoT. Maar denk je dat je daar dan genoeg inkomsten aan heb om wel uit te komen? Geen reclame maar inkomsten uit abo? Ik betwijfel het. Je zal naar mijn idee niet meer dan EUR 15,00 kunnen vragen, anders haken er teveel mensen af.
Een voordeel is wel dat er op GoT niet meer zoveel newbie vragen komen. Ze gaan eerst lezen of het wel waard is om die EUR 15,00 aan te besteden en komen dan misschien wel het antwoord tegen op de vraag die ze anders direct gepost hadden... ;)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 07:08 schreef c70070540 het volgende:
Ik zou best wel wat geld over hebben voor een banner vrij Tweakers en GoT. Maar denk je dat je daar dan genoeg inkomsten aan heb om wel uit te komen? Geen reclame maar inkomsten uit abo? Ik betwijfel het. Je zal naar mijn idee niet meer dan EUR 15,00 kunnen vragen, anders haken er teveel mensen af.
Een voordeel is wel dat er op GoT niet meer zoveel newbie vragen komen. Ze gaan eerst lezen of het wel waard is om die EUR 15,00 aan te besteden en komen dan misschien wel het antwoord tegen op de vraag die ze anders direct gepost hadden... ;)
GoT blijft voor iedereen toegangkelijk. De dienst zoals die nu aangeboden wordt, blijft voor iedereen beschikbaar. (Voor € 0,- dus.)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:56
Extra's waarvoor ik zou willen betalen:

50MB tot 100MB webspace (ondersteuning voor alle internet programmeertalen)
Nieuwsbrief

Oh ja:
Als Tweakers.net nou eens een computerblad gaat uitbrengen. Daar valt ook geld uit te halen! Voor de PCZone benelux betaal je 7,69 euro en voor PCConsument volgens mij ook.
CD'tje er bij met vooral de nieuwste drivers en tools en ingezonden stuff en je krijgt waarschijnlijk wel een grote aanhang.
Volgens mij is er geen computerblad voor de twweakers. Dit is dus eigenlijk een gat in de markt! :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 01 maart 2002 11:18 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Ach, ik denk niet dat er veel mensen een abbo van 10.000++ euro per maand nemen ;)

(ondersteuning voor _alle_ programmeertalen per klant levert zo'n beetje een dedicated machine per klant op... En dan ben je nog honderden talen vergeten of heb je niet genomen omdat de licentie kosten veel te hoog zijn)

Anyways, volgens mij is het niet de bedoeling dat t.net op een (door een hosting provider) gesponsorde inet-lijn hosting gaat aanbieden...

• NitroX infinity
Op vrijdag 01 maart 2002 11:22 schreef ACM het volgende:

[..]

Ach, ik denk niet dat er veel mensen een abbo van 10.000++ euro per maand nemen ;)

(ondersteuning voor _alle_ programmeertalen per klant levert zo'n beetje een dedicated machine per klant op... En dan ben je nog honderden talen vergeten of heb je niet genomen omdat de licentie kosten veel te hoog zijn)

Anyways, volgens mij is het niet de bedoeling dat t.net op een (door een hosting provider) gesponsorde inet-lijn hosting gaat aanbieden...
Ik zei dus:
Op vrijdag 01 maart 2002 11:18 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Extra's waarvoor ik zou willen betalen:

[bla]
Da's een stuk minder dan alle programmeertalen dacht ik zo.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 01 maart 2002 11:25 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Da's een stuk minder dan alle programmeertalen dacht ik zo.
Hap... :)

Maar het gaat vooral om het 2e deel van mijn reactie hierboven hoor ;)

• NitroX infinity
Op vrijdag 01 maart 2002 11:26 schreef ACM het volgende:

[..]

Hap... :)

Maar het gaat vooral om het 2e deel van mijn reactie hierboven hoor ;)
Nou ja, je kunt ook niet alles hebben! :) (zie sig :'( )

• WaarAnders
Is een betaalde nieuwsbrief dan niks?
1 keer per maand in je mailbox, met reviews, nieuws en meer..
Een soort van C'T via mail, die iedereen dus zelf kan uitprinten. Zit volgens mij niet veel extra tijd in en is wel erg handig.
* WaarAnders wil z'n PCM abo hier wel voor opzeggen dan

• AMDFreak
  • Laatst online: 13-03 16:30

AMDFreak

Intel is zo..

Ik denk dat het wel leuk is om zeg maar verschillende abbo's te leveren!

En als welkoms cado een t.net casebadge.. zal denk ik wel een zeer aantrekkelijke actie zijn

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• JT
  • Laatst online: 17:18

JT

VETAK y0

Op vrijdag 01 maart 2002 15:05 schreef WaarAnders het volgende:
* WaarAnders wil z'n PCM abo hier wel voor opzeggen dan
Durf jij jezelf tweaker te noemen ? >:)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• WaarAnders
* WaarAnders is tweaker :)
PCM is geen slecht blad, zolang je de stukjes er maar uitzoekt.
* WaarAnders leest ook C!T, C'T, PC Active en computable *D

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
* Plague gaat nu ff een echte poll starten in de Stuff Generalis :)

Hoe dan ook, ik ben zeker bereid voor t.net te betalen:

Skins: Leuk, niet echt nodig, maar wel grappig

Customizable design: ERG handig :9

Bannervrij: Hoeft niet.... Is wel handig voor de laadsnelheid... Verder stoor ik me er niet aan :?

e-mail: Geen noodzaak... Heb er genoeg :7 Als het toch in het paket zit, leuk meegenomen :)

Meer eigen reviews: JA, dat wil ik zien, is leuk om te lezen (niet zo "stijf") en verschaft nog de nodige info ook! :)

prijs per jaar maximaal: 50 euro (anders word ik lid van de computer totaal :P )

• JT

JT

VETAK y0

Op vrijdag 01 maart 2002 18:44 schreef WaarAnders het volgende:
* WaarAnders is tweaker :)
PCM is geen slecht blad, zolang je de stukjes er maar uitzoekt.
* WaarAnders leest ook C!T, C'T, PC Active en computable *D
Was ook maar een geintje :) Ik lees die ook allemaal behalve computable.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 20:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Ik heb dit ff door zitten lezen. Standaard banners vind ik niet erg (mag een beetje knipperen daar is ook nog overheen te komen). Ik zie momenteel alleen steeds meer irritante banners die zicht buiten de 'banner-balk' begeven (Voorbeeld = KPN).
Het zou erg prettig zijn om dat te zien verdwijnen, maar of ik daar nou geld voor over heb is de vraag.
Nu heb ik al (een paar keer) 'Webspace' gelezen. Dit is wel iets want ik interesant vind. Ik host namelijk vrij veel pic's @ GOT (en ik ben niet de enige) Het zou dus handig zijn om die op de zelfde servers te hebben staan zodat die lekker snel laden.

Die andere extra's : Status, Skins (gebruik ik nooit bij programma's e.d.) vind ik niet echt nuttig, maar er zijn vast wel mensen die dat leuk vinden.

Webspace is trouwens in mijn ogen minimaal 15mb

Edit : SmileY checked zijn /got/ directory en ziet dat daar inmiddels 50mb in staat

• JT

JT

VETAK y0

Op zaterdag 02 maart 2002 00:59 schreef CV_SmileY het volgende:
Webspace is trouwens in mijn ogen minimaal 15mb
Dat is veel hoor, vergis je niet...Ik denk dat 10 of 15 mb met php ondersteuning wel uitermate cool zou zijn, maar ik weet niet wat php voor extra's vraagt, veel cpu load ?

Ecodan warmtepomp

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 20:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op zaterdag 02 maart 2002 02:36 schreef JT het volgende:

[..]

Dat is veel hoor, vergis je niet...Ik denk dat 10 of 15 mb met php ondersteuning wel uitermate cool zou zijn, maar ik weet niet wat php voor extra's vraagt, veel cpu load ?
Er zijn bijvoorbeeld geregeld van die 'digi-cam-foto-topics' daarin worden dus orginele foto's gepost (on-resized e.d) om de kwaliteit v.d. camera te laten zien. Die foto's zijn al snel 1mb/stuk. Dan gaat het dus vrij hard met de mb's. EN ik moet er voor betalen (als dit zou gebeuren) dus dat moet ik toch wel iets terug mogen verw88

• Femme
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Webspace met een webbased upload waar je alleen onschuldige JPEG's, GIFjes en PNGtjes kunt uploaden lijkt me geen probleem. 15MB per user is ook geen probleem. Op een 120GB harddisk kun je heel veel users hosten. Het zou misschien zelfs omgetoverd kunnen worden tot een soort van freedrive.com idee.

PHP gaan we zeker niet doen, al was het alleen al vanwege het misbruik dat hiermee mogelijk is. Hostingdiensten behoren niet tot de core-business van Tweakers.net :) .

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 02:57 schreef Femme het volgende:
Webspace met een webbased upload waar je alleen onschuldige JPEG's, GIFjes en PNGtjes kunt uploaden lijkt me geen probleem. 15MB per user is ook geen probleem. Op een 120GB harddisk
Onschuldige .PDF's en DIVX's zouden ook mooi zijn.
En een directory in het forum voor betalende bezoekers. (kijken hoe hoog dat niveau zal zijn ;) )

P.S. dus traffic zijn de kosten niet?

• WaarAnders
Op zaterdag 02 maart 2002 00:48 schreef JT het volgende:

[..]

Was ook maar een geintje :) Ik lees die ook allemaal behalve computable.
Ik had begrepen dat het en geintje was, maar moest het ff kwijt :P Maar je moet computable eens lezen, vind ik beter de rest behalve C'T
Op zaterdag 02 maart 2002 10:11 schreef tweakerrrr het volgende:
Onschuldige .PDF's en DIVX's zouden ook mooi zijn.
En een directory in het forum voor betalende bezoekers. (kijken hoe hoog dat niveau zal zijn ;) )

P.S. dus traffic zijn de kosten niet?
Traffic wordt gesponsord ;)

Mijn vraag: zit een eigen schuif-design erin?
dus alles zelf ordenen en wegklikken, de [x] rechtsboven.

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op zaterdag 02 maart 2002 00:59 schreef CV_SmileY het volgende:
*verhaal
Plaatjes kun je uploaden bij Endoria, deze server staat in hetzelfde kabinet als de T.net servers en is dus ook even snel. :)
Pagina: 1 2 3 Laatste