Ik heb nog een VooDoo 2 van orchid, toen ik hem kocht ging er een wereld voor mij open. Ik vond de grafix er echt veel beter uitzien. Vooral in carmageddon 2
. de mensen zagen er beter uit
. Ik vind het jammer dat er geen VooDoo's meer vorden gemaakt.
Ik heb hier nog een Voodoo 1 liggen met 4MB, maar ik gebruik hem al 3 jaar niet meer.
Ik had hem destijds speciaal voor Final Fantasy VII gekocht.
Ik had hem destijds speciaal voor Final Fantasy VII gekocht.
Verwijderd
Als dat van 143 naar 166 het enige is kun je dat toch ook gewoon met powerstrip doen?
Of zijn er nog meer verschillen...
Verwijderd
HAPPY, HAPPY, Die Goat-drivers draaien als een trein, ook Glide.
Many thx to degene die ze mij aanraadde...
No Problem...Op donderdag 18 juli 2002 12:49 schreef dism het volgende:
HAPPY, HAPPY, Die Goat-drivers draaien als een trein, ook Glide.
[quote]
Als dat van 143 naar 166 het enige is kun je dat toch ook gewoon met powerstrip doen?
[quote]
Geen idee, misschien dat het geheugen ook iets hoger geklokt is. Wel even opletten dat je de juiste bios download (SGRAM of SD-RAM). Maar meestal gaat het flashen niet door als je de verkeerde type bios probeerd te flashen
Hmm, als ik die Vodoo 3 pci bij m'n Geforce 3 ti200 (jaja, had wat performance nodig voor gta3) zet. kan ik dan met dual monitor werken? Want het was in die tijd mij niet gelukt i.s.m. een ATI All-in-Wonder (nog zo'n vloek
[quote]
Op donderdag 18 juli 2002 14:13 schreef roelstreng het volgende:
[..]
No Problem...
[quote]
Maar probeer uns wat zou ik zegge
Op donderdag 18 juli 2002 14:13 schreef roelstreng het volgende:
[..]
No Problem...
[quote]
Het MOET kunnen zo'n dual setupje met je Voodoo3 en GeForce3Geen idee, misschien dat het geheugen ook iets hoger geklokt is. Wel even opletten dat je de juiste bios download (SGRAM of SD-RAM). Maar meestal gaat het flashen niet door als je de verkeerde type bios probeerd te flashen
Hmm, als ik die Vodoo 3 pci bij m'n Geforce 3 ti200 (jaja, had wat performance nodig voor gta3) zet. kan ik dan met dual monitor werken? Want het was in die tijd mij niet gelukt i.s.m. een ATI All-in-Wonder (nog zo'n vloek)
C:\>_
Met het flashen ging alleen mijn standaard clocksnelheid omhoog. Voor de rest helemaal niets..
Ik had nog wat van HSR verwacht van 3dfx in gehackte V5 drivers voor de V3, maar dat is nooit goed van de grond gekomen.
Ik had nog wat van HSR verwacht van 3dfx in gehackte V5 drivers voor de V3, maar dat is nooit goed van de grond gekomen.
Hmm, ben nu die Goat drivers die ik adviseerde aan het downloaden. Als ik die Voodoo als hoofd kaart gebruikt, dan zullen al m'n spellen die kaart gebruiken? Dus als het goed is kan UT dan weer in Glide draaien?Op donderdag 18 juli 2002 17:01 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Het MOET kunnen zo'n dual setupje met je Voodoo3 en GeForce3
In principe wel jahOp donderdag 18 juli 2002 17:52 schreef roelstreng het volgende:
[..]
Hmm, ben nu die Goat drivers die ik adviseerde aan het downloaden. Als ik die Voodoo als hoofd kaart gebruikt, dan zullen al m'n spellen die kaart gebruiken? Dus als het goed is kan UT dan weer in Glide draaien?
Dus zullen alle Direct-3D,OpenGL etc gaan draaien op je primaire kaart draaien.
Zelfs HSR met de Voodoo5 heb ik niet veel van gemerktOp donderdag 18 juli 2002 17:34 schreef Wekkel het volgende:
Met het flashen ging alleen mijn standaard clocksnelheid omhoog. Voor de rest helemaal niets..

Achjah, wie weet wat er allemaal gebeurt zou kunnen zijn als 3dfx er nog was
idd, HSR werkt hier ook nog steeds nietOp donderdag 18 juli 2002 18:55 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Zelfs HSR met de Voodoo5 heb ik niet veel van gemerkt
Achjah, wie weet wat er allemaal gebeurt zou kunnen zijn ALS 3dfx er nog was
* Barreljan moet toch maar weer wat meer op GoT rondhangen, zeker hier
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
hej, iemand dees al gezien 
[MOD] Voodoo5 5500 cooler mod :D : Fase2 + pics
check it out!
de oude mod, fase 1:
[MOD] Voodoo5 5500 cooler mod :D + pics
ben er gewoon trots op, daarom post ik het hier ook nog ffies
[MOD] Voodoo5 5500 cooler mod :D : Fase2 + pics
check it out!
de oude mod, fase 1:
[MOD] Voodoo5 5500 cooler mod :D + pics
ben er gewoon trots op, daarom post ik het hier ook nog ffies
Persoonlijke mening:Op donderdag 18 juli 2002 23:21 schreef Voodoo_man het volgende:
[..]
ARGH!

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Kvinner niks heiligschennis aanOp donderdag 18 juli 2002 23:36 schreef NitroX_infinity het volgende:
[..]
Persoonlijke mening:
ARGH!Welke eikel mod z'n voodoo 5 nou? Heiligschennis!
Dames het werkt. UT draait gewoon in glide... Scheelt een heel stuk met laden van mappen, omdat je geen precaching hebt. Als ik nu ga multi-playeren, ben ik meestal als eerste klaar met laden. Evenveel hoge framerate als die geforce3 in opengl met dezelfde resolutie
.
Precachen kun je gewoon uitschakelen in Direct3D en OpenGL hoorOp vrijdag 19 juli 2002 13:06 schreef roelstreng het volgende:
Dames het werkt. UT draait gewoon in glide... Scheelt een heel stuk met laden van mappen, omdat je geen precaching hebt. Als ik nu ga multi-playeren, ben ik meestal als eerste klaar met laden. Evenveel hoge framerate als die geforce3 in opengl met dezelfde resolutie.
Kun je zo in de .ini vinden
Verwijderd
Ghehe, kan me nog herrineren dat ik omdat ik over was gegaan op de middelbare school, me pa toen de voodoo2 net uit was, een spiksplinternieuwe voodoo2 voor 900 piek bij de Vobis voor mij had gekocht, toen voelde ik me wel verwend zeg
ik zal die eikel wel zijnOp donderdag 18 juli 2002 23:36 schreef NitroX_infinity het volgende:
[..]
Persoonlijke mening:
ARGH!Welke eikel mod z'n voodoo 5 nou? Heiligschennis!
kebt gedaan voor de levensduur, dan kan ik nóg langer van me voodoo5 genieten en nu ziet ie er nog wel bruter uit dan normaal.
ok, tis wel een beetje heiligschennis dat wel maar ik heb toch wel een goede reden daarom
Nee, jij kan geen eikel zijnOp vrijdag 19 juli 2002 19:37 schreef Voodoo_man het volgende:
[..]
ik zal die eikel wel zijn
kebt gedaan voor de levensduur, dan kan ik nóg langer van me voodoo5 genieten en nu ziet ie er nog wel bruter uit dan normaal.
ok, tis wel een beetje heiligschennis dat wel maar ik heb toch wel een goede reden daarom
Maar wel slim van je
[totally offtopic]
Hier wordt zelfs een nVidia-kaart met brakke 2D-filters van ziek. Kzit nu GVD te werken op een 15" ultravaag scherm. [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/553464/1?limit=192"]Me vette 17" scherm is kapot!! [/url]
[/totally offtopic]
Whoehahahahahahahahahahahaha
Ik heb nog een monster 3d voodoo 1 kaart hier liggen.
Heeft me destijds ongeveer 500 gulden gekost. Dat was mijn maandloon na veel gewerkt te hebben bij de appie hein (20 uur per week parttime)
Ik heb nog een monster 3d voodoo 1 kaart hier liggen.
Heeft me destijds ongeveer 500 gulden gekost. Dat was mijn maandloon na veel gewerkt te hebben bij de appie hein (20 uur per week parttime)
Assume there are no rules and it's one big free for all
Hmm, in Maart 1999 werd een ATI kaartje vervangen door een Voodoo3 2000. Dat wondertje
kostte 350 gulden,wat dus wel mee viel. Maar hoe zit het trouwens met de garantie? ik heb dus eigenlijk nog bijna 7 jaar garantie. Niet dat dat ding het binnenkort gaat begeven hoor, maar je weet maar nooit na 9 jaar
Heb net een maand een voodoo 3 2000 gekocht.
Ik kon gewoon niet zonder meer, en het 2d beeld in windows is veel scherper.
Maar heb er wel 65 euro voor moeten dokken
maar dan heb ik er ook weer 1.
Maar heb er wel 65 euro voor moeten dokken
wat voor koelblokjes heb je voor de achterkant gebruikt? de oude koelblokjes die er eerst standaard op zaten?Op vrijdag 19 juli 2002 19:37 schreef Voodoo_man het volgende:
[..]
ik zal die eikel wel zijn
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Hmm... toch niet in de winkel he?Op zaterdag 20 juli 2002 14:38 schreef gsjonnie het volgende:
Maar heb er wel 65 euro voor moeten dokkenmaar dan heb ik er ook weer 1.

Mensen met een Voodoo3,4,5 raad ik aan om hem lekker te houden
hmz.. beetje duur denk ik..Op zaterdag 20 juli 2002 14:38 schreef gsjonnie het volgende:
Maar heb er wel 65 euro voor moeten dokkenmaar dan heb ik er ook weer 1.
heb voor 50 euro voodoo5 gekocht
inderdaad. kan je wel zien op de pics btwOp zaterdag 20 juli 2002 14:55 schreef qrazi het volgende:
[..]
wat voor koelblokjes heb je voor de achterkant gebruikt? de oude koelblokjes die er eerst standaard op zaten?
zie die link maar(paar posts terug) van me van de mod fase2, daar staat alles in hoe en wat ik heb gedaan.
Hmm... heb die Voodoo3 2000 er weer eruit gehaald, was alleen maar vervelend met xp. hij ligt nu weer rustig op het bureau
.
plaatje: [url="http://home.planet.nl/~stren076/foto/5.jpg"]http://home.planet.nl/~stren076/foto/5.jpg[/url]
plaatje: [url="http://home.planet.nl/~stren076/foto/5.jpg"]http://home.planet.nl/~stren076/foto/5.jpg[/url]
OMG!Op zaterdag 20 juli 2002 19:59 schreef roelstreng het volgende:
Hmm... heb die Voodoo3 2000 er weer eruit gehaald, was alleen maar vervelend met xp. hij ligt nu weer rustig op het bureau.
Die heatsink is nog groter dan die van mijn Leadtek TI 4200!
tvw
Jaja, das habe ich nicht qewußt... Staat wel interessant zo'n mega koelblok
. tja, Creative he?
. Maar let's talk about voodoo
Hmmm, heb ik gelukOp zaterdag 20 juli 2002 16:58 schreef -Turbotetter- het volgende:
[..]
hmz.. beetje duur denk ik..
heb voor 50 euro voodoo5 gekocht
Ik heb een paar weekjes geleden een Voodoo5 verkocht voor niet minder dan 95 Euro
waaaaa! weet je waar ik net wéér achter kwam?? m'n Voodoo5 fannetjes stonden stil

das al de 2e keer
ik ga zo maar het soldeer werk checken

das al de 2e keer
Doe dat maar jah. Mischien is het ook niet verkeerd om het ff opnieuw te solderenOp maandag 22 juli 2002 11:55 schreef Voodoo_man het volgende:
waaaaa! weet je waar ik net wéér achter kwam?? m'n Voodoo5 fannetjes stonden stil![]()
das al de 2e keerik ga zo maar het soldeer werk checken
( en deze keer minder soldeer ofzow
waarom minder?Op maandag 22 juli 2002 13:12 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Doe dat maar jah. Mischien is het ook niet verkeerd om het ff opnieuw te solderen
( en deze keer minder soldeer ofzow)

is toch netjes zo?
Ok, ik heb niks gezegdOp maandag 22 juli 2002 15:09 schreef Voodoo_man het volgende:
[..]
waarom minder?
[url="http://home.quicknet.nl/mw/prive/ahoogenb/bj/mod/S_connector.jpg"][afbeelding][/url]
is toch netjes zo?

Ok, misschien weten jullie wel hoe ik dees moet veranderen 
Ik wil dus het logo veranderen wat je tijdens de intro van sommige spellen krijgt. Dat splashscreen dus. Nu zie ik heeel de tijd dat nieuwe logo, maar ik wil het originele logo
Iemand een idee hoe ik dit kan bewerkstelligen ( <- Mooi scrabblewoord
)
Ik wil dus het logo veranderen wat je tijdens de intro van sommige spellen krijgt. Dat splashscreen dus. Nu zie ik heeel de tijd dat nieuwe logo, maar ik wil het originele logo
Iemand een idee hoe ik dit kan bewerkstelligen ( <- Mooi scrabblewoord
het glide splashscreen? denk "gewoon" het glide2x of glide3x.dll'tje hackenOp maandag 22 juli 2002 21:53 schreef Vinnie het volgende:
Ok, misschien weten jullie wel hoe ik dees moet veranderen
Iemand een idee hoe ik dit kan bewerkstelligen ( <- Mooi scrabblewoord)
weet ik veel! das me te moeilijk hoor om bijna 23:00. Maybe weten ze het in de dev schuur
Kzal uns zoeke naar een oude dllOp maandag 22 juli 2002 22:59 schreef Voodoo_man het volgende:
[..]
het glide splashscreen? denk "gewoon" het glide2x of glide3x.dll'tje hacken
weet ik veel! das me te moeilijk hoor om bijna 23:00. Maybe weten ze het in de dev schuur
Woohoo! Voodoo Rules! Zou Femme stiekem ook een V5 6000 hebben?Op dinsdag 23 juli 2002 00:19 schreef Vinnie het volgende:
HET bewijs dat Femme Taken ook een 3dfx Voodoo heeft gehad![]()
![]()
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/211655#211655"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/211655#211655[/url]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Ja, mijn commodore 64 had ook bizarre graphics voor z'n tijd...maar om daar nou 30 pagina's over te lammeren?
sorry, maar besteed deze ruimte dan aan iets zinnigs!
ik doe trouwens lekker mee, dus het werkt wel.
sorry, maar besteed deze ruimte dan aan iets zinnigs!
ik doe trouwens lekker mee, dus het werkt wel.
dat gezeur is er nou wel genoeg.. trek je er dan niks van aan, er zijn blijkbaar mensen die het leuk vinden toch, en het is af en toe ook nog wel tech praat. What's the prob?
Zelf vind ik het ook wel leuk hoor, heb nog altijd een v4 in m'n 2e pc, hoewel m'n game-pc nu een ti4200 heeft.
Zelf vind ik het ook wel leuk hoor, heb nog altijd een v4 in m'n 2e pc, hoewel m'n game-pc nu een ti4200 heeft.
Die zal zeker een engineering-sample hebbenOp dinsdag 23 juli 2002 00:26 schreef NitroX_infinity het volgende:
[..]
Woohoo! Voodoo Rules! Zou Femme stiekem ook een V5 6000 hebben?
Verwijderd
en een extra voeding dan ok!Op dinsdag 23 juli 2002 01:33 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Die zal zeker een engineering-sample hebben
Da's niet persee nodigOp dinsdag 23 juli 2002 02:14 schreef STAYFAN het volgende:
[..]
en een extra voeding dan ok!
Optie1: via de externe adapter van 3dfx
Optie2: molex stekker op het PCB solderen en aan een sterke voeding aansluiten ( => 300W ).
Op dinsdag 23 juli 2002 02:32 schreef STAYFAN het volgende:
't is niet per se een BAD...wel grappig!
Probeer je techposts te scoren ofzow.
m.a.w. -> je bent erg irritant of ik volg je humor ff niet.
Verwijderd
ik bedoel het niet irri...het blijft gewoon een mooi idee dat een videoplank een eigen voeding nodig heeft.
jammer dat ie nooit echt is uitgekomen...hadden we nu allemaal nog steeds voodoo gehad..
jammer dat ie nooit echt is uitgekomen...hadden we nu allemaal nog steeds voodoo gehad..
Ehhh de Voodoo5 heeft in principe ook een eigen voedingOp dinsdag 23 juli 2002 22:11 schreef STAYFAN het volgende:
ik bedoel het niet irri...het blijft gewoon een mooi idee dat een videoplank een eigen voeding nodig heeft.
Maar nu al zie je videokaarten verschijnen met een 'eigen' voedingconnector omdat die kaarten gewoon veels te veel zuipen van de AGP bus
2x,4x,8x AGP enzo is allemaal wel aardug, maar als ze gewoon de 'sterkte' ff wat omhoogschroeven op de AGP bus dan heb je die connectors helemaal niet nodig.
Een beetje een loze uitspraak. Als we gewoon Voodoo5's gekocht hadden destijds ipv met zand in de ogen 32 bit marketing gereutel achterna zaten te chasen, was 3Dfx er misschien nog geweest.Op dinsdag 23 juli 2002 22:11 schreef STAYFAN het volgende:
Het blijft een verhaal met 'als', 'als'.
idd, altijd weer die "als".Op woensdag 24 juli 2002 09:39 schreef Wekkel het volgende:
[..]
Een beetje een loze uitspraak. Als we gewoon Voodoo5's gekocht hadden destijds ipv met zand in de ogen 32 bit marketing gereutel achterna zaten te chasen, was 3Dfx er misschien nog geweest.
Om terug te komen op een andere reply: Ati heeft nu toch ook een floppydrive stekkertje nodig voor de power?
Das niet waar, Het is algemeen bekent dat toen de V3 uitkwam, en slechte verkoop sijfers halde, en dat ze dit probeerde te redden met de V5 die 5MAANDEN telaat verscheen door foutjes hadden NVIDIA en ATI al een kaart waar de V5 niet meer aan kon tippen. Het is jammer maar men is toen 3DFX gewoon "vergeten" de VooDooII is eigenlijk de beste kaart geweest met als leuk extratje SLI.Op woensdag 24 juli 2002 09:39 schreef Wekkel het volgende:
[..]
Een beetje een loze uitspraak. Als we gewoon Voodoo5's gekocht hadden destijds ipv met zand in de ogen 32 bit marketing gereutel achterna zaten te chasen, was 3Dfx er misschien nog geweest.
Toen 3DFX dood ging hebben een aantal mensen van het bedrijf geprobeert om door te gaan onder de naam X3DFX en deze mensen hebben toen in een hand omdraai de V5 6K op de markt proberen te brengen MAAR omdat Nvidia en ATI voor een betere prijs goede kaarten kon neer zetten is ook de V5 6k mislukt en is die nooit verder gekomen dan show model of sampel versie... DAARNAAST was toen de prijs van het geheugen HOOG en konden ze maar 128Mb SDRAM gebruiken ipv DDR de Gf1 256 DDR was daardoor sneller en interesanter ook met maar 32Mb..
Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
Helaas moet ik mededelen dat ik de Diamond Monster 3D II 12MB PCI uit mijn computer heb moeten halen 
Het is namelijk zo dat ik na installatie van Windows 95/98/ME niet meer in de display properties kan als de Voodoo2 er nog in zit
En sja... dat is gewoon niet acceptabel. Dan maar geen Voodoo2 meer
Het is namelijk zo dat ik na installatie van Windows 95/98/ME niet meer in de display properties kan als de Voodoo2 er nog in zit
amd kwaaltje, moet je de AMD drivers zoeken op voodoofiles...Op donderdag 25 juli 2002 15:05 schreef Vinnie het volgende:
Helaas moet ik mededelen dat ik de Diamond Monster 3D II 12MB PCI uit mijn computer heb moeten halen
erg vaag maar die drivers moeten werken
als we eens met z'n allen een enquette opzetten met als inhoud dat nVidia een engineering sample moet maken van de Rampage dan kunnen we tenminste zien wat er nou val alle "alsjes" waar is. Ik bedoel, stel dat die kaart echt zo goed is dat ie zelfs de GF4 verslaat, zou dat nVidia niet leren om 3DFX technologie uitgebreid te gaan gebruiken?
dan moet je dit op het x3dfx forum ook voorstellen...Op donderdag 25 juli 2002 19:45 schreef NitroX_infinity het volgende:
als we eens met z'n allen een enquette opzetten met als inhoud dat nVidia een engineering sample moet maken van de Rampage dan kunnen we tenminste zien wat er nou val alle "alsjes" waar is. Ik bedoel, stel dat die kaart echt zo goed is dat ie zelfs de GF4 verslaat, zou dat nVidia niet leren om 3DFX technologie uitgebreid te gaan gebruiken?
Het zou wel wat zijn... maar ik denk dat ze weer beginnen met het zeuren vanwege de kosten. Je kan het allicht proberen, ik wil het wel zien wat ie nou kan die rampage
Nah... nu ff niet. Kga eerst me comp goed installen en ff LAN-nen en ( ff ook een image draaien ) en daarna ga ik wel ff klotenOp donderdag 25 juli 2002 18:43 schreef Voodoo_man het volgende:
[..]
amd kwaaltje, moet je de AMD drivers zoeken op voodoofiles...
erg vaag maar die drivers moeten werken
Verwijderd
kijk eens wie er weer is van vakantie... mmm ik dus ook (van croatie, keicoolneig hehe).
Weinig gemist hier? mmm, toch 3 paginas nieuwe stof. Ik heb net ground control geinstalleerd maar mijn voodoo5 levert ook hier weer fantastisch werk af. Alleen de 32 bit effectjes vallen wat tegen in verhouding tot mijn gf2 en op andere fronten haalt ie dan weer wat in...
Vreemd kaartje toch.
De rampage moet je qua power trouwens vergelijken met een geforce3 en NIET met een gf4.
.
Weinig gemist hier? mmm, toch 3 paginas nieuwe stof. Ik heb net ground control geinstalleerd maar mijn voodoo5 levert ook hier weer fantastisch werk af. Alleen de 32 bit effectjes vallen wat tegen in verhouding tot mijn gf2 en op andere fronten haalt ie dan weer wat in...
Vreemd kaartje toch.
De rampage moet je qua power trouwens vergelijken met een geforce3 en NIET met een gf4.
.
3dfx blijft gewoon relaxed, ik heb nog zo'n oud voodoo 3 kaartje, voornamelijk ff aangeschaft voor TV-out! draait super relaxed.
Ik heb dat kaartje ff overgeclockt van 166 Mhz naar 210 Mhz enige tips om em sneller te laten draaien zonder dat ie vastloopt! (bij 230 loopt ie vast)
3dfx lives on
Ik heb dat kaartje ff overgeclockt van 166 Mhz naar 210 Mhz enige tips om em sneller te laten draaien zonder dat ie vastloopt! (bij 230 loopt ie vast)
3dfx lives on
euh, knappe koeling? denk dat je dat al wel hebt anders haal je de 210 nietOp vrijdag 26 juli 2002 16:14 schreef Mystiqes het volgende:
3dfx blijft gewoon relaxed, ik heb nog zo'n oud voodoo 3 kaartje, voornamelijk ff aangeschaft voor TV-out! draait super relaxed.
3dfx lives on
Verwijderd
ach, je moet die voodoo kaartjes niet forceren he, ze doen al zo hun best!
Ik zou idd zeggen dat 210 al vrij hoog is want zo'n voodoo3 wordt al erg snel erg warm hoor.
Ik zou idd zeggen dat 210 al vrij hoog is want zo'n voodoo3 wordt al erg snel erg warm hoor.
gatver, ik lees hier vrij vaak voodookaarten voorbijkomen die gewoon zonder moeite naar de 190mhz en meer ploegen....
ach, op 166 mhz is me v5 snel genoeg....
ach, op 166 mhz is me v5 snel genoeg....
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
Hey mensen ik zoek nog een 3dfx TV card, is geloof ik nooit in EU uitgekomen. Weten jullie of die toch nog ergens te krijgen is??
Edit:
Weet iemand ook hoe je zeld die glide splash screen kan activeren, dus via een progje?
Edit:
Weet iemand ook hoe je zeld die glide splash screen kan activeren, dus via een progje?
Verwijderd
wat die TV kaart betreft: kijk eens op ebay.com
over het splash screen: die zat toch bij de 3dfx tools in?
Neuh hoor, bij een Voodoo Graphics en Voodoo2 zat het ook al en die hadden (nog) geen 3dfx tools in het beginOp vrijdag 26 juli 2002 22:34 schreef vincent-marion het volgende:
wat die TV kaart betreft: kijk eens op ebay.com
Verwijderd
hehe, ze moeten niet zeiken. 16 MB was mooi genoeg voor die lekkere Voodoo3.
Trouwens, mijn voodoo5 loopt de laatste dagen extreem lekkerr.. benieuwd hoe dat komt!
Voodoo Powerrrrrrrrrrr!
Trouwens, mijn voodoo5 loopt de laatste dagen extreem lekkerr.. benieuwd hoe dat komt!
Voodoo Powerrrrrrrrrrr!
idd, hier gaat ie nog steeds goed en roelt nog zwaarOp zondag 28 juli 2002 20:21 schreef vincent-marion het volgende:
hehe, ze moeten niet zeiken. 16 MB was mooi genoeg voor die lekkere Voodoo3.
Voodoo Powerrrrrrrrrrr!
alleen UT2003 dan niet
huh? zei ik da ik die had? nee hor, heel illegaal, doe ik niet aan hoor
Voodooo ZUIGT .... nietOp zondag 28 juli 2002 23:28 schreef Voodoo_man het volgende:
idd, hier gaat ie nog steeds goed en roelt nog zwaar
alleen UT2003 dan niet
Ik heb em wel, ik ben gewoon officieel betatester van DE
Tuurlijk is VooDoo geweldig als je antieke games blijft spelen dan kan je nog zeer lang doorgaan.Op zondag 28 juli 2002 23:28 schreef Voodoo_man het volgende:
[..]
idd, hier gaat ie nog steeds goed en roelt nog zwaar
alleen UT2003 dan niet
UT blijft wel leuk ja.
Alleen bij nieuwe games die nieuwe hardware supporten moet je die hardware ook hebben om ten volste van die nieuwe game te kunnen genieten en dan zit je daar met je voodoo.
D'r komt een tijd dat games DX8,1 T&L niet alleen maar recommenderen maar ook eissen.
Dus als je een verstokte voodoo fan wil zijn dan moet je nieuwe games ook mijden zoals UT2003 Doom3
Of je kan het spelen maar dan als slide show en veel minder 3D beeld zonder Eye candy tov mensen die met de tijd mee gaan.
Ik kijk liever uit naar de 9500 & 9700 van ATI
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Ik wacht eerst nog wel óf er een Voodoopatch komt voor UT2003 en anders: ATi 9700SuperG schreef op 29 juli 2002 @ 08:01:
[...]
Tuurlijk is VooDoo geweldig als je antieke games blijft spelen dan kan je nog zeer lang doorgaan.
UT blijft wel leuk ja.
Alleen bij nieuwe games die nieuwe hardware supporten moet je die hardware ook hebben om ten volste van die nieuwe game te kunnen genieten en dan zit je daar met je voodoo.
D'r komt een tijd dat games DX8,1 T&L niet alleen maar recommenderen maar ook eissen.
Dus als je een verstokte voodoo fan wil zijn dan moet je nieuwe games ook mijden zoals UT2003 Doom3
Of je kan het spelen maar dan als slide show en veel minder 3D beeld zonder Eye candy tov mensen die met de tijd mee gaan.
Ik kijk liever uit naar de 9500 & 9700 van ATI
of een compleet nieuw systeem en voodoo5 in deze bak laten hangen en als extra pc benoemen
bij de weg:
m'n eerste reply in The New And Improved GoT
Mijne is de tweede, forum grotendeels hetzelfde. Maar niets mis mee.
Ik heb een Voodoo3 3000 gehad in een pentium2 350 bak. Oh mijn god, half-life, UT, Quake3, geweldig. Ik heb hem verkocht.
Geloof me, de koper was impressed by the prestaties van de Voodoo kaart
!!!
Ik heb een Voodoo3 3000 gehad in een pentium2 350 bak. Oh mijn god, half-life, UT, Quake3, geweldig. Ik heb hem verkocht.
Geloof me, de koper was impressed by the prestaties van de Voodoo kaart
De meeste mensen deugen!
Ik heb mijn ouder V5 eruit gehaalt, en er een Geforce3 voor in de plaats gezet, en ik moet zeggen dat ik kwa 2d geen verschil merk. Wel merk ik dat ik spellen nu kan spelen op hogere resoluties, en met veel meer effecten.
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Denk dat het einde echt in zicht is voor de Voodoo community
www.tradealliance.nl
Zijn die graphic chippies eigenlijk te herprogrammeren? En zou je DDR geheugen erop kunnen pleuren? Mij benieuwd hoe een "geupgrade" V5 zou presteren.
Lijkt me een goed iets als er een progje uitkomt wat de architectuur van je chips compleet veranderd, ten goede natuurlijk.
Lijkt me een goed iets als er een progje uitkomt wat de architectuur van je chips compleet veranderd, ten goede natuurlijk.
Ja, moet je de Glide SDK vinden en de nodige functies aanroepen.Verwijderd schreef op 26 juli 2002 @ 22:10:
Hey mensen ik zoek nog een 3dfx TV card, is geloof ik nooit in EU uitgekomen. Weten jullie of die toch nog ergens te krijgen is??
Edit:
nou nou , iets positiever Ridge. OK, het wordt echt minder de community en het zal zeker eindigen. Maar voorlopig niet.
De enigste problemen voor de Voodoo Community:
Drivers (alleen winxp eigenlijk)
UT2003
Doom 3
Gooi je V5 in een dik AMD XP 2xxx+ systeem met een boel DDR en koel het goed en dan gaan met die banaan
maarjah, ik ga lekker door op m'n voodoo5...
BTW:
Als ik, geloof het niet, 3DMark 2001 SE start met demo op standaard of op de aanbevolen instellingen krijg ik bij het eerste stukkie met dat regen vette paarse vlakken en het flikkert. Later in het demo precies hetzelfde.
Wat kan dit zijn? Drivers of toch een instelling ergens verkeerd? V5 op 166 heeft ook geen nut.
Iemand een verklaring?
Lijkt op een ColorKey bug en dat is vaak driver related.
En dat is dan ook meteen 'n probleem drivers.
En dat is dan ook meteen 'n probleem drivers.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
ah, ik dacht dat je hier niet meer kon posten maar je moet blijkbaar eerst inloggen, hehe.
Maar goed, Hallo, terug van Croatie ben ik!!!
Maar nu wil ik weer stevig gammen. En ne, mijn eerste kwestie, eentje waaraan ik nog dacht toen ik zo'n duits mokkeltje probeerde te versieren: naar hoeveel mhz kan ik mijn v5 stabiel overclocken?
Een quick & painless antwoord zou fijn zijn...
dan nog: Earth 2150 op 4xFSAA @ 800x600x22 Roxxx! En dat op een PIII450 he.
Enne, dit forum is nog lang niet dood! Het is voor de nostalgie en natuurlijk zul je over een jaar vrijwel niets meer kunnen met je Voodoo5 maar ja, dat hoeft ook niet natuurlijk, je kunt hem altijd in je tweede peeceetje bewaren en over voodoo blijven lullen he..
Trouwens, ATi zie ik wel een beetje als 3dfx' 'sidekick'
. Dus, laat ze maar komen met die nieuwe Radeonnekes, ik wil wel zo'n 9000. student he
.
Maar goed, Hallo, terug van Croatie ben ik!!!
Maar nu wil ik weer stevig gammen. En ne, mijn eerste kwestie, eentje waaraan ik nog dacht toen ik zo'n duits mokkeltje probeerde te versieren: naar hoeveel mhz kan ik mijn v5 stabiel overclocken?
Een quick & painless antwoord zou fijn zijn...
dan nog: Earth 2150 op 4xFSAA @ 800x600x22 Roxxx! En dat op een PIII450 he.
Enne, dit forum is nog lang niet dood! Het is voor de nostalgie en natuurlijk zul je over een jaar vrijwel niets meer kunnen met je Voodoo5 maar ja, dat hoeft ook niet natuurlijk, je kunt hem altijd in je tweede peeceetje bewaren en over voodoo blijven lullen he..
Trouwens, ATi zie ik wel een beetje als 3dfx' 'sidekick'
Uh, 175MHz is veilig voor een V5, heb de mijne op 180MHz geprobeerd maar dan crasht ie
/quote: De enigste problemen voor de Voodoo Community:
dat toch het belangrijkste???
en volgens mij zijn er meerdere games die niet goed werken met een V5 bijv. Renegade of JK2.
dat toch het belangrijkste???
en volgens mij zijn er meerdere games die niet goed werken met een V5 bijv. Renegade of JK2.
www.tradealliance.nl
Niet in 3dmark maar wel in spellen. Als ik het spel Beetle Crazy Cup (of Crazy Beetle Cup, weet niet zeker) speel met m'n v5 op 166MHz schokt dat ding echt veel. Zet ik m'n v5 op 175 dan gaat ie hartstikke smooth.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 23:32:
Ah, thanks! Merk je ook performance verschil?
Maar ja, ik heb dan ook een Celly300a @ 450
ken je die 300a niet verder opkrikken? Het zal vast kunnen als ik je specs zie en het zal zeker uitmakenNitroX_infinity schreef op 01 augustus 2002 @ 11:52:
[...]
Niet in 3dmark maar wel in spellen. Als ik het spel Beetle Crazy Cup (of Crazy Beetle Cup, weet niet zeker) speel met m'n v5 op 166MHz schokt dat ding echt veel. Zet ik m'n v5 op 175 dan gaat ie hartstikke smooth.
Maar ja, ik heb dan ook een Celly300a @ 450
2 ridge:
Renegade en JK2, klopt. Maarjah, dat maakt 4 'goede' grote spellen. Nou gut wat erg, dan maar wat oudere games
Uh, heb jij m'n verhaal ewl goed gelezen, doe 't toch nog maar een keerken je die 300a niet verder opkrikken? Het zal vast kunnen als ik je specs zie en het zal zeker uitmaken
Verwijderd
de oude 3Dfx engineers gaan nu werken aan de NV30
meschien 3Dfx will reborn!
i hope so 3Dfx was het helemaal als je zon kaart had was je de men! nu moet je maar zonder best jammer geen V2 meer er in dat was vreet gewoon
maar meschien de NV30 kijken of 3Dfx terug komt let it be
meschien 3Dfx will reborn!
i hope so 3Dfx was het helemaal als je zon kaart had was je de men! nu moet je maar zonder best jammer geen V2 meer er in dat was vreet gewoon
maar meschien de NV30 kijken of 3Dfx terug komt let it be
Verwijderd
nou in mijn buurt is er niemand die zo 'into pc' is als wij (dat mag ik zeggent toch he jongskes
) hier, dus zoveel indruk maakte ik niet toen ik unreal en quake2 kon draaien op een 3dfx voodoo2. Maar nu heb ik een Voodoo5, de mensen om mij heen zijn iets meer into peecee en wee hun gebeente als ze kwade dingen over die kaart zeggen!
Voodoo5, mijn schatje he!
Ik ben nu trouwens helemaal de anti alias toer op. Unreal tournament in 640x480 @ 4xfsaa, undying idem, Wheel of Time idem, etc etc. Heerlijk, die glide games op 4x fsaa! Soms wil die interface wel in de weg, maar ja, daar kijk je op een moment wel langsheen he.
[belachelijke 3dfx fan mode]
Ik vind trouwens dat het geen biet uitmaakt of die NV30 nu 3dfx tech heeft of niet; het blijft een nvidia product en alles 3dfx erin maakt de herinnering aan HET Fallisement zuurder. Na mijn voodoo5 word het dan ook steevast ATi; da's nog eens een stoer bedrijf met lef! (check die nieuwe poster maar eens!)
[/belachelijke 3dfx fan mode]
Voodoo5, mijn schatje he!
Ik ben nu trouwens helemaal de anti alias toer op. Unreal tournament in 640x480 @ 4xfsaa, undying idem, Wheel of Time idem, etc etc. Heerlijk, die glide games op 4x fsaa! Soms wil die interface wel in de weg, maar ja, daar kijk je op een moment wel langsheen he.
Ik vind trouwens dat het geen biet uitmaakt of die NV30 nu 3dfx tech heeft of niet; het blijft een nvidia product en alles 3dfx erin maakt de herinnering aan HET Fallisement zuurder. Na mijn voodoo5 word het dan ook steevast ATi; da's nog eens een stoer bedrijf met lef! (check die nieuwe poster maar eens!)
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2002 00:58 . Reden: ff completiseren! ]
Kijk, daar ben ik het nou helemal mee eens. Wat nVidia maakt mag misschien wel goed zijn, maar 't bllijft nVidia. Big NO-NO!!Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 00:55:
[bla-die-de-bla]
Verwijderd
"Ja, moet je de Glide SDK vinden en de nodige functies aanroepen"
idd, en die heb ik ook. Ik weet ook welke functie het is, maar om de een of andere reden gaat het niet goed. Maar ik heb een idee en ik werk eraan
idd, en die heb ik ook. Ik weet ook welke functie het is, maar om de een of andere reden gaat het niet goed. Maar ik heb een idee en ik werk eraan
[absurde 3dfx fan mode]NitroX_infinity schreef op 02 augustus 2002 @ 11:04:
[...]
Kijk, daar ben ik het nou helemal mee eens. Wat nVidia maakt mag misschien wel goed zijn, maar 't bllijft nVidia. Big NO-NO!!
ik ook , opvolger voor mijn geweldige V5 is een Ati. Correct geschreven vincent-marion!
Nix geen nVidia voor mij.
[/absurde 3dfx fan mode]
Bij de weg:
Mijn voodoo5 fannetjes stonden dus maandag tot woensdag (precies de warmste dagen) wéér stil!!! ziek, maar ik merkte nix en er was niets overhit en ov.clock.
dus zit ik nu weer even op een Voodoo3 3000 AGP 16MB te kijken.
Me soldeerwerk was op een of andere manier los gekomen. Lekker is dat
3dhq (f.k.a. 3dfx-undeground) claimt dat unreal tournament werkt op hun (final?) drivers.....Voodoo_man schreef op 30 juli 2002 @ 21:27:
[...]
Ik wacht eerst nog wel óf er een Voodoopatch komt voor UT2003 en anders: ATi 9700
of een compleet nieuw systeem en voodoo5 in deze bak laten hangen en als extra pc benoemen
bij de weg:
m'n eerste reply in The New And Improved GoT
wie bevestigd dit? mijn v5 is ter reparatie
(lol) dus ik kan het ook niet testen
Verwijderd
waarom heet ik ook Vincent-Marion? Is de gebruikersnaam van mijn ouders bij HetNet.... dacht dat ik verplicht was van GoT om dat te doen... big error.... anders had ik wel een naam in de trand van 3dfx gehad natuurlijk.. vinnig zonder meer.
Maar eh... de Voodoo5 werkt toch bij Ut2003? Zo'n gast van DE claimde zelfs nog dat hij vrij GOED zou werken 'vanwege een hoge fillrate'. Nu, dat de kaart een stevige fillrate heeft, is toch wel een feit te noemen, maar de kaart werkt dus toch er niet bij? Vunzig!
Maar ja, zeg, hoe post ik screenies? Ik wil jullie laten meegenieten van een paar shots van Wheel of Time op mijn Voodoo5 in fsaax4... Lekker spul menschen!
En laat ATi maar lekker schuiven... die gasten zijn nog lang niet failliet. Iedereen vergeet dat, terwijl mensen hun aandacht aan het richten waren op die superdure voodoo1 en 2 kaartjes, Ati constant degelijke 4MB 2D kaartjes op de markt bracht met geweldige 2D kwaliteit en bescheiden Direct3D mogelijkheden.... volgens mij had pakweg vier, vijf jaar geleden de helft van de nederlandse computerdistributeurs wel default Ati kaartjes in hun geleverde systemen en nu ATi OOK nog eens de zware 3D consumer markt aan het bestormen is, nou ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij maken die eigenaren dikke winst hoor! En vergeet dan nog de laptop markt niet en ook de weg naar moederborden in de Trand van de Nforce is al een paar maanden opengebroken, alleen maakt Ati niet dezelfde fout als Nvidia: hun chipsets met south/northbridge zijn veel minder duur.
Maar goed, ik wijk van 3dfx af dus, ehh, hoe post ik die screenies?!@!
Maar eh... de Voodoo5 werkt toch bij Ut2003? Zo'n gast van DE claimde zelfs nog dat hij vrij GOED zou werken 'vanwege een hoge fillrate'. Nu, dat de kaart een stevige fillrate heeft, is toch wel een feit te noemen, maar de kaart werkt dus toch er niet bij? Vunzig!
Maar ja, zeg, hoe post ik screenies? Ik wil jullie laten meegenieten van een paar shots van Wheel of Time op mijn Voodoo5 in fsaax4... Lekker spul menschen!
En laat ATi maar lekker schuiven... die gasten zijn nog lang niet failliet. Iedereen vergeet dat, terwijl mensen hun aandacht aan het richten waren op die superdure voodoo1 en 2 kaartjes, Ati constant degelijke 4MB 2D kaartjes op de markt bracht met geweldige 2D kwaliteit en bescheiden Direct3D mogelijkheden.... volgens mij had pakweg vier, vijf jaar geleden de helft van de nederlandse computerdistributeurs wel default Ati kaartjes in hun geleverde systemen en nu ATi OOK nog eens de zware 3D consumer markt aan het bestormen is, nou ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij maken die eigenaren dikke winst hoor! En vergeet dan nog de laptop markt niet en ook de weg naar moederborden in de Trand van de Nforce is al een paar maanden opengebroken, alleen maakt Ati niet dezelfde fout als Nvidia: hun chipsets met south/northbridge zijn veel minder duur.
Maar goed, ik wijk van 3dfx af dus, ehh, hoe post ik die screenies?!@!
mooi,
das de melding die UT2003 geeft in Win2k prof.
logfile:
de meest naaierigste error in het hele log is dit:
en een TNT2 werkt wel
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| UT2003 Build [2002.05.31.18.31] OS: Windows 2000 5.0 (Build: 2195) CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 1015 MHz with 511MB RAM Video: 3dfx Interactive, Inc. Voodoo Series Driver Your graphics card is not supported - please consult the FAQ History: CheckDeviceCaps <- UD3DRenderDevice::Init <- UGameEngine::Init <- InitEngine |
das de melding die UT2003 geeft in Win2k prof.
logfile:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
| Log: Log file open, 08/02/02 23:16:31 Init: Name subsystem initialized Init: Detected: Microsoft Windows 2000 5.0 (Build: 2195) Init: Version: 927 (119.25) Init: Compiled: May 31 2002 18:39:30 Init: Command line: Init: Base directory: C:\UT2003\System\ Init: Character set: Unicode Init: Build label: UT2003 Build [2002.05.31.18.31] Log: Bound to Window.dll Log: Bound to Core.dll Log: Bound to Engine.dll Init: Object subsystem initialized Init: Computer: VOODOOMONSTER Init: User: bj Init: CPU Page size=4096, Processors=1 Init: CPU Detected: PentiumPro-class processor (GenuineIntel) Init: CPU Features: CMov FPU RDTSC PAE MMX SSE Init: CPU Speed=1051.814662 MHz Init: Memory total: Phys=523764K Pagef=622024K Virt=2097024K Init: Working set: 32000 / 159000 Log: Loaded [0.004ms : 38c3bdee66422ef36f429521e4ede47d] ../System/Core.u Log: Loaded [0.082ms : 831c34f7e67a2c2479b701b4f79f6364] ../System/Engine.u Init: Unreal engine initialized Log: Bound to WinDrv.dll Init: Client initialized Log: Bound to D3DDrv.dll Init: Direct3D adapters detected: Log: 3dfxvs.dll/3dfx Interactive, Inc. Voodoo Series Driver Init: D3D Driver: MaxTextureBlendStages=3 Init: D3D Driver: MaxSimultaneousTextures=2 Init: D3D Driver: MaxActiveLights=8 Init: D3D Driver: MaxPrimitiveCount=65535 Init: D3D Driver: MaxVertexIndex=65535 Init: D3D Driver: MaxStreams=16 Init: D3D Driver: MaxStreamStride=255 Init: D3D Driver: MaxVertexShaderConst=0 Init: D3D Driver: D3DVSDT_UBYTE4 allowed: Yes. Init: D3D Driver: VertexShaderVersion=0.0 Init: D3D Driver: PixelShaderVersion=0.0 Init: D3D Driver: MaxUserClipPlanes=0 Init: D3D Driver: WARNING : no AGP support detected Init: D3D Driver: WARNING: no support for DXT1 Init: D3D Driver: WARNING: no support for DXT3 Init: D3D Driver: WARNING: no support for DXT5 Init: D3D Driver: Supports trilinear Init: D3D Driver: Supports BLENDDIFFUSEALPHA Init: D3D Driver: Supports Z biasing Init: D3D Driver: Supports D3DTOP_MODULATEALPHA_ADDCOLOR Init: D3D Driver: Supports D3DTOP_MODULATECOLOR_ADDALPHA Init: D3D Driver: Textures (256x256), Max aspect 8 Init: Unreal Engine Direct3D support - internal version: SB2 Init: D3D Device: szDriver=3dfxvs.dll Init: D3D Device: szDescription=3dfx Interactive, Inc. Voodoo Series Driver Init: D3D Device: wProduct=5 Init: D3D Device: wVersion=0 Init: D3D Device: wSubVersion=2195 Init: D3D Device: wBuild=197 Init: D3D Device: dwVendorId=4634 Init: D3D Device: dwDeviceId=5 Init: D3D Device: dwSubSysId=5706266 Init: D3D Device: dwRevision=1 Init: D3D Detected: 3dfx video card Critical: Your graphics card is not supported - please consult the FAQ Critical: Windows GetLastError: Voor het opgegeven programma is een nieuwere versie van Windows vereist. (1150) Exit: Executing UObject::StaticShutdownAfterError Exit: Executing UWindowsClient::ShutdownAfterError Critical: CheckDeviceCaps Critical: UD3DRenderDevice::Init Critical: UGameEngine::Init Critical: InitEngine Localization: No localization: Window.IDDIALOG_CrashBox.IDC_CrashBox (int) Exit: Exiting. Log: Waiting for file streaming thread to finish... Init: CPU FP precision changed from 53 to 24-bit Uninitialized: Name subsystem shut down Uninitialized: Log file closed, 08/02/02 23:16:37 |
de meest naaierigste error in het hele log is dit:
ok: dit is niet van mijn Voodoo5 maar wel mijn Voodoo3 (omdat ik daar nu op werk) praktisch hetzelfde logfile.
Init: D3D Detected: 3dfx video card
Critical: Your graphics card is not supported - please consult the FAQ
en een TNT2 werkt wel

Verwijderd
Een TNT2 werkt wel? Heb je misschien de kans dat de game je Voodoo5 voor een Voodoo rush aanziet (ook je Voodoo3), of is dat nur in OpenGL/?
Vincent-Marion:
Plaatje moet wel ge-upload zijn naar webspace natuurlijk
Snappie?
En je kunt een nickchange aanvragen in Schop een Modje.
code:
1
| [img]http://sub.domein.landcode/folder/subfolder/image.img[/img] |
Snappie?
neen... ik zal een stapel drivers doorzoeken die geschikt zijn zodat ie zekerr weten een V5 ziet.Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 23:26:
Een TNT2 werkt wel? Heb je misschien de kans dat de game je Voodoo5 voor een Voodoo rush aanziet (ook je Voodoo3), of is dat nur in OpenGL/?
en echt! een TNT2 werkt wel, maar vraag niet hoe

Verwijderd
Hey Thanks! Mijn nickname wijziging heb ik aangevraagd, dus dat scheelt al een brok.NitroX_infinity schreef op 03 augustus 2002 @ 10:58:
Vincent-Marion:
code:
1 [img]http://sub.domein.landcode/folder/subfolder/image.img[/img]
Snappie?
En die plaatjes... waarnaar moet ik ze uplo... laat maar, hoor niet in dit topic he
He VoodooMan, misschien moet je eens ff naar een UT2003 forum of zo?
ben ik al geweest @ epic games: blijkt dat iedereen met een v5 zit te wachten op "voodoopatch"
x3dfx forum niet geweest, zal wel hetzelfde zijn
Verwijderd
Hey jongens... ben ik weer met me nieuwe Nick... ik dacht ik show hem ff
. Mijn echte naam is Dirk dus vandaar he
.
Zo, staat al heel wat beter niet!
Oei wat ben ik trots !
.
Ga nu speciaal een extra lang potje WoT en/of UT spelen!
Zo, staat al heel wat beter niet!
Oei wat ben ik trots !
Ga nu speciaal een extra lang potje WoT en/of UT spelen!
Verwijderd
Nouw, dan is er toch niets aan de hand? Gewoon ff geduld; ik kan dat spelleke sowieso niet spelen!Voodoo_man schreef op 03 augustus 2002 @ 17:51:
ben ik al geweest @ epic games: blijkt dat iedereen met een v5 zit te wachten op "voodoopatch"
Dit topic is gesloten.