C:\>_
RG ? RA2 kennik wel
Vinnie schreef op 13 augustus 2002 @ 16:51:
[...]
Pak iig GEEN Radeon 9000, de Radeon 8500 schijnt sneller te zijn
Die 2 gamez lijken me imho nix meer. Na C&C TS/RA2 vinnik het nix meer oan.
offtopic:
C&C Community
offtopic:
Command & Conquer Community. Zeer grote hoeveelheid fansites van C&C
kijk maar eens op http://www.cncgames.com daar staan wel links naar andere sites en het geeft je een indruk van wat de C&C community is
Command & Conquer Community. Zeer grote hoeveelheid fansites van C&C
Het lijkt mij trouwens tijd voor een nieuw draadje, ik zit op pagina 2
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
ReneGade.Vinnie schreef op 13 augustus 2002 @ 16:57:
[...]
RG ? RA2 kennik wel( al begin ik meer te voelen voor TS
)
Vraag het aan Sinterklaas ofzow
( voor een nieuw draadje
)
offtopic:
Ben van plan om C&C Tiberian Sun (+ Firestorm) legaal te kopen, weet iemand hiero nog een goedkope plaats?
Ben van plan om C&C Tiberian Sun (+ Firestorm) legaal te kopen, weet iemand hiero nog een goedkope plaats?
offtopic:
Via het internet?
Meestal zitten TS + TS:FS in zo'n combo box met RA + RA:CS + RA:TA en RA2
Maar als je een winkel vind zeg 't me dan ff, 'k zoek 'm ook nog. (TD + TD:CO trouwens ook nog
)
Via het internet?
Meestal zitten TS + TS:FS in zo'n combo box met RA + RA:CS + RA:TA en RA2
Maar als je een winkel vind zeg 't me dan ff, 'k zoek 'm ook nog. (TD + TD:CO trouwens ook nog
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
RA: TA?
Hoe goedkoop is goedkoop?
De combo-versie is bij Free Record Shop denk ik 25 euro. Ik denk niet dat je C&C tot en met RA2 in een pakket vindt, C&C, C&C: CO, RA, RA: CS en RA: AM wel, ook voor 25 euro denk ik.
Hoe goedkoop is goedkoop?
De combo-versie is bij Free Record Shop denk ik 25 euro. Ik denk niet dat je C&C tot en met RA2 in een pakket vindt, C&C, C&C: CO, RA, RA: CS en RA: AM wel, ook voor 25 euro denk ik.
Weet iemand nog een supergoed begin voor topic 2? Net zoals bij de Radeon topics enzo, ( en/of een leuk 3dfx fotofoep plaatje
)
Want ik denk dat een modje dees topic zo dicht gooit
Want ik denk dat een modje dees topic zo dicht gooit
Ik heb een combo box gezien waar TS ook bij inzat en volgens mij zijn ze er ook wel met RA2, kan het fout hebben natuurlijk.
En het is RA: TA niet RA: AM (The Aftermath)
Laatste keer dat ik zo'n combo box zag was ie volgens mij 50 GULDEN. Zal wel weer minder zijn.
En het is RA: TA niet RA: AM (The Aftermath)
Laatste keer dat ik zo'n combo box zag was ie volgens mij 50 GULDEN. Zal wel weer minder zijn.
Waar heb je die gezien?NitroX_infinity schreef op 13 augustus 2002 @ 17:26:
Ik heb een combo box gezien waar TS ook bij inzat en volgens mij zijn ze er ook wel met RA2, kan het fout hebben natuurlijk.
Ik hou het bij AM. De prefix "the" zet je meestal niet in een afkorting. Ik heb RA momenteel niet geinstalleerd, maar volgens mij bevat de versie string ook AM en geen TA.En het is RA: TA niet RA: AM (The Aftermath)
Anoniem: 21405
Het vervolg is in aanmaak... de link plak ik hier vanavond wel ff in 
Edit: als jij het niet doet dan doe ik 't wel
--- 3dfx must live on --- Deel II
Hoppa
Edit: als jij het niet doet dan doe ik 't wel
--- 3dfx must live on --- Deel II
Hoppa
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 24-08-2002 03:20 . Reden: appelsap! ]
Dit topic is gesloten.