T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
nee, jij hebt geen eerste postOp maandag 18 februari 2002 22:43 schreef GGS_VR6 het volgende:
Mijn post is vast nergens te vinden, dat weet ik bijna wel zeker
Nou, misschien dan binnenkort wel je laatste post?Op maandag 18 februari 2002 22:43 schreef GGS_VR6 het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
[topic=171255]Op maandag 18 februari 2002 22:33 schreef Robin Vreuls het volgende:
Ikke ook! Ikke ook! Ikke ook!
[topic=148553]Op maandag 18 februari 2002 22:41 schreef Cereal het volgende:
[..]
Dat jullie snappen 'm wel..
voor de duidelijkheid nogmaals, maar dan uitgetyped:
*!HINT!HINT!
Ben geboren in Eindhoven en dat maakt natuurlijk al weer veel goedOp maandag 18 februari 2002 22:41 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
hmmz naja helliemond is niet errug topmaar vooruit
omdat je t zow lief vraagt
Vraagje m.b.t. rijlessen en theorie
[topic=188080]Op maandag 18 februari 2002 22:43 schreef GGS_VR6 het volgende:
[topic=192381]Op maandag 18 februari 2002 22:44 schreef KroontjesPen het volgende:
/me ......
hmm grapjeOp maandag 18 februari 2002 22:48 schreef Exirion het volgende:
[..]
Nou, misschien dan binnenkort wel je laatste post?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik schaam me dood als ik die posts van zolang terug lees.
Afgrijselijk...wat heb ik me lomp gedragen.
Ik zou bijna die topics omhooghalen om mijn excuses aan te bieden aan weet ik veel wie allemaal.
Ik ben toch echt wel heel erg veranderd qua mening tav vele zaken.
En dat taalgebruik van mij toen.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Verwijderd
Kijkt u even naar bovenOp maandag 18 februari 2002 22:54 schreef GGS_VR6 het volgende:
[..]
hmm grapjemaar is die kan je ook achter die van mij komen? Ben wel benieuwd naar mijn eerste
Dat heet volwassen worden ofzoietsOp maandag 18 februari 2002 22:55 schreef asmoday het volgende:
Hmm ik heb even mijn verleden doorgespit op zoek naar de 1e post.
Afgrijselijk...wat heb ik me lomp gedragen.![]()
Ik zou bijna die topics omhooghalen om mijn excuses aan te bieden aan weet ik veel wie allemaal.
damn, valt me nog mee dat je het hier lang hebt uitgehoudenOp maandag 18 februari 2002 22:55 schreef asmoday het volgende:
Hmm ik heb even mijn verleden doorgespit op zoek naar de 1e post.
Afgrijselijk...wat heb ik me lomp gedragen.![]()
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
*kucht*Op maandag 18 februari 2002 20:11 schreef BreadFan het volgende:
* BreadFan denkt dat zijn 1e post over Hidden & Dangerous ging
Ik heb er ooit weleens een topic over geopend in de HK.
Maareh, klopt dat?
Verwijderd
eindhovenOp maandag 18 februari 2002 22:54 schreef nelske het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben geboren in Eindhoven en dat maakt natuurlijk al weer veel goed
Vraagje m.b.t. rijlessen en theorie
[..]
Op maandag 18 februari 2002 20:31 schreef Thunder het volgende:
Oe oe * Thunder wil het ook weten
En dan gelijk ook mn eerste topic als het kan
/me Will is eigenlijk ook wel benieuwd
Alhoewel mijn aller eerste post niet gevonden zal worden omdat de eerste The_Will is gestorven tijdens BC3
There is no magic.
Drie keer raden wat ik in mijn bak met CD's heb liggen..
Verwijderd
Waar woon jij dan kom ik ff langs om ze te kopierenOp maandag 18 februari 2002 23:20 schreef Kaj. het volgende:
Mijn eerste topic was geloof ik een SG-topic over wat men zoal als knaagvoer bij de hand had tijdens het computeren... Maar dat was al voor BC1, dus die vind je van z'n levensdagen niet meer terug, tenzij je in het bezit bent van de beroemde/beruchte BC1-CD.
/me Advany heeft een vreselijke eerste topic / post waar ik compleet word uitgelachen.. kan iemand hem ff te voorschijn halen ?
mirror eens?Op maandag 18 februari 2002 23:20 schreef Kaj. het volgende:
Mijn eerste topic was geloof ik een SG-topic over wat men zoal als knaagvoer bij de hand had tijdens het computeren... Maar dat was al voor BC1, dus die vind je van z'n levensdagen niet meer terug, tenzij je in het bezit bent van de beroemde/beruchte BC1-CD.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Iig weet ik mijn eerste topic
Die heeft dan ook een erg toepasselijke naam.
Hier kun je hem vinden
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/10617679#10617679
*hint*
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/356540Op dinsdag 19 februari 2002 00:03 schreef Kix@$$ het volgende:
ag, nu jullie toch al bezig zijn met dat zoeken
*hint*
Mijn echte eerste post was volgens mij een vraag hoe ik CANAL+ kon decoden en ik heb daarvoor ook een OW gekregen maar die is verloren gegaan met de BC3.
Ik heb me toen ook opnieuw moeten reggen maar wat toen mijn eerste post was weet ik echt niet meer.
Verwijderd
[topic=282628]Op maandag 18 februari 2002 23:02 schreef BreadFan het volgende:
[..]
*kucht*
[topic=27833]Op maandag 18 februari 2002 23:04 schreef Thunder het volgende:
[..]
/me
[topic=152173]Op maandag 18 februari 2002 23:07 schreef The Will het volgende:
Nieuwe rage dit ofzow? Ken je eerste post
/me Will is eigenlijk ook wel benieuwd
Alhoewel mijn aller eerste post niet gevonden zal worden omdat de eerste The_Will is gestorven tijdens BC3
Ik heb de prijs nog niet genoemdOp maandag 18 februari 2002 23:14 schreef Robin Vreuls het volgende:
Nelske: [afbeelding]
[topic=150583]Op maandag 18 februari 2002 23:27 schreef Rahman Advany het volgende:
[..]
Waar woon jij dan kom ik ff langs om ze te kopieren
/me Advany heeft een vreselijke eerste topic / post waar ik compleet word uitgelachen.. kan iemand hem ff te voorschijn halen ?
Yupz, dat krijg ik er ook uit. Wel erg toepasselijkOp maandag 18 februari 2002 23:33 schreef Sassie het volgende:
* Sassie weet haar eerste post d8 ik al...
Iig weet ik mijn eerste topic.
Die heeft dan ook een erg toepasselijke naam.
Hier kun je hem vinden
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/10617679#10617679
Mijn eerste keer hier
[topic=155346]Op dinsdag 19 februari 2002 00:25 schreef GaMbiNo het volgende:
En de mijne?
Mijn echte eerste post was volgens mij een vraag hoe ik CANAL+ kon decoden en ik heb daarvoor ook een OW gekregen maar die is verloren gegaan met de BC3.
Ik heb me toen ook opnieuw moeten reggen maar wat toen mijn eerste post was weet ik echt niet meer.
Overigens zijn dit de laatste die ik voorlopig opgezocht heb, Kijk een collega maar vriendelijk aan ofzo
Tenk joe ferry mutsOp dinsdag 19 februari 2002 00:37 schreef nelske het volgende:
[topic=155346]
Overigens zijn dit de laatste die ik voorlopig opgezocht heb, Kijk een collega maar vriendelijk aan ofzo
Ik bedoel niet die van mij maar gewoon de aller aller eerste (die niet meer brak is dan
En niet die van die tour de france
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
Op dinsdag 19 februari 2002 01:00 schreef Koffie het volgende:
Ne er toch gezocht word, * Koffie wil ook graag zijn eerste post en eerste topicstart weten als dat kan
Gewoon showtopic.php/1 werkt niet echt ??
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Verwijderd
Dit account had ahgi een eerste post over een gescande port 139.
Like this ?Op dinsdag 19 februari 2002 01:03 schreef SaURoN het volgende:
ja en ik ook
Als ik niet geheel gek ben:Op dinsdag 19 februari 2002 01:00 schreef Koffie het volgende:
Ne er toch gezocht word, * Koffie wil ook graag zijn eerste post en eerste topicstart weten als dat kan
[topic=17205]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/144252Op dinsdag 19 februari 2002 01:07 schreef wizzard het volgende:
Nelske kun je ook zoals ik al gevraagd had de allereerste post op GoT terughalen ik ben wel erg benieuwd
Gewoon showtopic.php/1 werkt niet echt ??
Hij bedoelt dus niet zijn eigen eerste post.Op dinsdag 19 februari 2002 01:11 schreef Jaymz het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/144252
Maar de eerste post of de eerste topic die ooit gedaan is op GoT.
En die dus nog bestaat en niet brak is ensow.
Tja dat waren nog eens tijdenOp dinsdag 19 februari 2002 00:37 schreef nelske het volgende:
Yupz, dat krijg ik er ook uit. Wel erg toepasselijk![]()
Mijn eerste keer hier
Toen je nog als newbie Junior Member zo'n topic in SG kon openen
Het stond me al zo bij dat ik mijn GoT-tijd met dat topic begonnen was, maar dit is dus een ("officiële") bevestiging
Ja idd dat bedoel ik de allereerste die er ooit is geweest ik dacht dat je dan gewoon showtopic.php/1 kon doen maar die doen het tot en met de 100 niet vandaar mijn vraagOp dinsdag 19 februari 2002 01:13 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus niet zijn eigen eerste post.![]()
Maar de eerste post of de eerste topic die ooit gedaan is op GoT.
En die dus nog bestaat en niet brak is ensow.
(maar bedankt voor het ophalen van mijn eerste
Verwijderd
Van ver voor mijn tijd dusOp dinsdag 19 februari 2002 01:16 schreef Sassie het volgende:
Het stond me al zo bij dat ik mijn GoT-tijd met dat topic begonnen was, maar dit is dus een ("officiële") bevestiging
Overigens ben ik er nog steeds niet zeker van dat het script dat wij gebruiken ook daadwerkelijk de eerste post teruggeeft.
Maar goed, je kan het als "Officiele"
Het eerste topic dat ik terug kan halen met Topix is:Op dinsdag 19 februari 2002 01:20 schreef wizzard het volgende:
[..]
Ja idd dat bedoel ik de allereerste die er ooit is geweest ik dacht dat je dan gewoon showtopic.php/1 kon doen maar die doen het tot en met de 100 niet vandaar mijn vraag![]()
(maar bedankt voor het ophalen van mijn eerste)
Van de teletekst
Vanaf 85 doen ze het wel, maar zijn ze niet echt chronologisch ingedeeldOp dinsdag 19 februari 2002 01:20 schreef wizzard het volgende:
[..]
Ja idd dat bedoel ik de allereerste die er ooit is geweest ik dacht dat je dan gewoon showtopic.php/1 kon doen maar die doen het tot en met de 100 niet vandaar mijn vraag![]()
(maar bedankt voor het ophalen van mijn eerste)
Het zijn iig wel stokoude topics: 22 en 23 september 1999.
deze is ook leuk
[topic=36755/1/100]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Jpz, dat issumOp dinsdag 19 februari 2002 01:09 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Als ik niet geheel gek ben:
[topic=17205]
Zie CF voor de rest van m'n carriere
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
Op dinsdag 19 februari 2002 01:30 schreef JvS het volgende:
[topic=14586/1/100]
deze is ook leuk
[topic=36755/1/100]
Agressief mannetje dat je bent
Deze is helemaal duidenlijk bij mij
Het valt wel op dat als je de lagere nr's gaat pakken je altijd is SU terechtkomt ???
Maar goed we dwalen af en ik ben moe veel suc6 met het opvragen van iedereen zijn 1ste topic
Je kunt dan gelijk vragen of ze er iets van geleerd hebben
en die van "The boss" ?
Hmm zie het morgen wel dit begind iets voor in de HK te worden
En die was zeer behulpzaam
Wat is het probleem dan?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ehm, misschien dat Kaj. dat kan beantwoorden.. Die heeft dus nog een archief van voor BC1Op dinsdag 19 februari 2002 15:06 schreef DataBeest het volgende:
En wat is de aller eerste post op heel GoT?
Maar die posts zijn dus verdwenen met de eerste big crash!
(overigens moet dat dus een post zijn van juli '98 zijn).
ik weet mijn eerste ook niet meer, destijds nog als gellie..
vermoed dat het met de AMD K6-2 serie te maken had
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 12:43 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
als je toch bezig bent, die van mij zal ook best stof verzameld hebben
Die zal dan ook wel verloren zijn gegaan na 'de big chrash'.Op dinsdag 19 februari 2002 15:41 schreef MUSTI het volgende:
heeft iemand de 1e van femme al gevonden, die moet flink oud zijn
als je toch bezig bent, die van mij zal ook best stof verzameld hebben
🌞🍃
Zeker weten..Op dinsdag 19 februari 2002 15:44 schreef DataBeest het volgende:
Die zal dan ook wel verloren zijn gegaan na 'de big chrash'.
Overings denk ik dat de 1e post op het forum ook de 1e post van Femme zal zijn!
Da's in ieder geval niet het eerste topic na BC2.. (en verder natuurlijk al vele malen nutteloos omhoog getrapt).Op dinsdag 19 februari 2002 16:11 schreef Snow_King het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1
waar slaat dit dan op??
Misschien heeft het iets te maken gehad met de overgang van ubb naar topix ofzo..
Ben nu wel een beetje nieuwschierig geworden eigenlijk
* Sassie herinnert zich die tijd ook nog wel jaOp dinsdag 19 februari 2002 17:28 schreef Thunder het volgende:
[..]
* Sassie *
Verder maar geen woorden over vuil maken, het is uiteindelijk toch nog goed gekoemen, of niet?
dus mijn eerste post en topic ajb
Niels: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1677685#1677685
Thahandy: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2259907#2259907 (met een extra pluspunt voor een 'tweakertijdstip-firstpost
Oh als er meer mensen willen, ik ben omkoopbaar
Tip, vrouwelijk zijn helpt
jonggoud.nl
(en ook jonggoud vroeger.. voor BC)
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Hier ga ik spijt van krijgenOp woensdag 20 februari 2002 21:14 schreef jonggoud.nl het volgende:
Kan ik het ook weten?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2355868#2355868 (beetje zielig topic voor jou.. helemaal niemand).
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Verwijderd
/me kijkt alleen nog maar toe nuOp woensdag 20 februari 2002 21:16 schreef IceStorm het volgende:
Hier ga ik spijt van krijgen
Me wants to see the very first femme post
/zeikmode uit
Dit is wel een haal de modjes van de straat af topic geworden zo
k wil t welles zien
zou een een topic start zijn of een reply
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1576089#1576089Op woensdag 20 februari 2002 21:20 schreef wizzard het volgende:
Me wants to see the very first femme post
Op woensdag 20 februari 2002 21:19 schreef nelske het volgende:
* IceStorm kijkt alleen nog maar toe nu
Verwijderd
Je moet eens weten hoeveel werk het wel net is om je eerste topic op te zoeken voor ons.Op woensdag 20 februari 2002 21:20 schreef wizzard het volgende:
Dit is wel een haal de modjes van de straat af topic geworden zo
Postinfo goed bekijken. Scriptje gebruiken. Relevantie veranderen. Berichtaantal aanpassen in de url. Knopje een paar keer inrammen voor de zekerheid dat je het laatste berich hebt. Kopieren en plakken
Mjah, houd je wel van de straat ja.
Verwijderd
Op woensdag 20 februari 2002 21:21 schreef IceStorm het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1576089#1576089
Je zit toch niet weet ik hoe vaak op die next knop te drukken he?Ik hoop niet dat ik zometeen op me flikker krijg van ACM dat ik de database aan het vervelen ben
Welke ik eigenlijk bedoel was de allereerste GoT post en ik denk bijna dat die van femme is toch ???
Als je gewoon 1 intikt dan doet hij dat niet vandaar
Ja halloOp woensdag 20 februari 2002 21:25 schreef nelske het volgende:
Lees de blaat voordat je draad (ofziets)
Huh? Kan het ook anders dan? Ik kreeg al een muisarm bij HlpDsKJe zit toch niet weet ik hoe vaak op die next knop te drukken he?
Hmm aardig in de richting maar je eerste post is bij mijn weten:Op woensdag 20 februari 2002 21:24 schreef Bigs het volgende:
Mijn eerste post was iets van Palm, Psion of PocketPC. 2 jaar later heb ik dan eindelijk maar een Palm gekocht
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/306991#306991
De tweede is wel over je Palm
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/169505#169505
Hmm, eens kijken of er nog iets van logica in die ankers zit
Verwijderd
Hij vroeg om Femme's eerste postOp woensdag 20 februari 2002 21:28 schreef IceStorm het volgende:
Ja hallo
WeheheHuh? Kan het ook anders dan? Ik kreeg al een muisarm bij HlpDsK
Prive-cursus voor IceStorm.
Bekijk het totale aantal posts in l337.
Bekijk posthistorie. Druk op sorteren op datum. Druk eenmaal op next. Verander in de adresregel het aantal posts naar het eerste het beste getal dat onder het totaal aantal posts zit (afgerond op 50-tallen). Snappieh?
Toch geinig om te weten
PS: er is één oplossing om dit topic definitief te beëindigen :o:
FiXXXXXXXXXXX TFS!!
Oei, heb ik hier nou zo'n non-tweaker reputatie opgebouwt dat je serieus dacht dat ik een ruime 600 keer had geklikt om bij HlpDsK zijn laatste post te komenOp woensdag 20 februari 2002 21:35 schreef nelske het volgende:
Prive-cursus voor IceStorm.
Bekijk het totale aantal posts in l337.
Verwijderd
Op woensdag 20 februari 2002 21:37 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Oei, heb ik hier nou zo'n non-tweaker reputatie opgebouwt dat je serieus dacht dat ik een ruime 600 keer had geklikt om bij HlpDsK zijn laatste post te komen?
Hmzz, ik dacht serieus dat je op next zat te drukken
tnxOp woensdag 20 februari 2002 21:37 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Oei, heb ik hier nou zo'n non-tweaker reputatie opgebouwt dat je serieus dacht dat ik een ruime 600 keer had geklikt om bij HlpDsK zijn laatste post te komen?
lekkere reacties ook
die hd hangt overigens nog steeds onderin mn kast, mét cooler, ging perfect toen ik een blikschaar had gekocht
Dat ik daar niet meer gereageerd heb komt omdat ik toen vooral in een ander forum kwam (heb daar nog meer posts dan hier), maar dat werd een beetje saai op den duur.
(Dacht ik dat ik afgekickt was toen
Hmmm dat is 100% zeker niet mijn eerste postOp woensdag 20 februari 2002 21:12 schreef IceStorm het volgende:
Ach, ik zal er ook nog 2 doen.
Niels: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1677685#1677685
Damn BC3
Hmm ja, hoe dat zit weet ik nietOp woensdag 20 februari 2002 21:47 schreef Nielsz het volgende:
Hmmm dat is 100% zeker niet mijn eerste post
Damn BC3
Ow die ja, klopt, maar ik zat toch aardig in de richting ja. Tnx voor het opfrissen van me geheugenOp woensdag 20 februari 2002 21:28 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hmm aardig in de richting maar je eerste post is bij mijn weten:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/306991#306991
De tweede is wel over je Palm:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/169505#169505
Hmmm zoek dan maar onder BC3_victimOp woensdag 20 februari 2002 21:48 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hmm ja, hoe dat zit weet ik niet. En ik heb genoeg vertrouwen in ACM dat ik geloof dat zijn script aardig kan sorteren op tijd en dat mijn antwoord dus 'goed' is (als je 'eerste post die we nog hebben' bedoeld).
http://flickr.com/photos/itommy/
Das net een maand geleden zegOp woensdag 20 februari 2002 21:56 schreef Exercy het volgende:
Ik ben ook benieuwd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11928849#11928849
Verwijderd
Nee sorry. Aan jouw eerste post kunnen we niet beginnen.Op woensdag 20 februari 2002 22:46 schreef Peter Power het volgende:
en mijnes?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/155090Op woensdag 20 februari 2002 22:46 schreef Peter Power het volgende:
en mijnes?
Verwijderd
/me wordt wel nieuwsgierig... (zal wel in spielerij geweest zijn oid
Op woensdag 20 februari 2002 22:55 schreef nelske het volgende:
Mjah, je kan wel duidelijk zien dat de ene mod aardiger is dan de andere mod![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/92069Op woensdag 20 februari 2002 22:54 schreef K-Mile het volgende:
als jullie toch bezig zijn...
/me wordt wel nieuwsgierig... (zal wel in spielerij geweest zijn oid)
Verwijderd
thanx m8Op woensdag 20 februari 2002 22:57 schreef Buzzman het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/92069
hehe.. wat was ik toen nog jong en onbezonnen...
Verwijderd
5 extra mods om de post te zoeken
(laten we hopen dat de nieuwe forum snel klaar is
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/27023Op donderdag 21 februari 2002 09:38 schreef Mr-FaTMeN het volgende:
* Buzzman wil eigelijk wel weten wat femme's eerst post was.