Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Quake2 probs...:(

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Nu ik mijn nieuwe systeem heb, wil ik natuurlijk ook q2 spelen. Dat moet met mijn TNT2 kaartje van Asus toch wel kunnen dacht ik. Maar als ik switch van de software modus naar default OpenGL, krijg ik een foutmelding in ref_gl.dll. Iemand suggesties?

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik heb gehoord dat er met veel TNT2 kaarten problemen zijn. Behalve met de Viper 770. Misschien ligt het aan de kaart. Moet je eens kijken bij
http://www.m3dzone.com/
Daar staat iets over problemen met TNT2.

Alle wijzen komen uit het oosten....

Tjielp... een vogel.

• Femme
  • Laatst online: 17:52

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Werk jij bij Hastec ofzo?

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
wie werkt er bij Hastec en waarom?

-of snap ik hem ff niet... :)-

Verwijderd

Probeer eens om multitexturing in je config.cfg of autoexec.cfg uit te zetten.
Als ik het goed heb begrepen hebben de nieuwe drivers van nVidia geen SGI-multitexturing meer maar ARB. Op zich moet die nog niet zo vreemd gaan doen, maar je weet nooit....

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
en welk regeltje moet ik daarvoor hebben?

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Rick: wij (o.a. Femme en ik) zijn van mening dat de Kaarten van Diamond een zooi baut drivers hebben. als er iets dus naar onze menig NIET werkt is het wel de V770.

Alleen iemand die zij Hastec werkt zou dan dus nog die kaart kunnen promoten door te zeggen dat die wel werkt en de rest neit Afbeeldingslocatie: http://got.pair.com/forum/wink.gif

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik werk niet bij hastec. Misschien als ze mij goed betalen ooit wel eens.....
Maar, ik vertel alleen wat ze mij vertellen. Ik wil zelf ook een TNT 2 kopen. Ik weet nog niet welke...

Alle wijzen komen uit het oosten.....

Tjielp... een vogel.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Als ik jou was zou ik de Hercules nemen, niet Ultra, want je kan hem zelf wel overklokken. Ik wou eerst ook de Hercules halen maar die kon ik niet vinden op de beurs waar ik mijn nieuwe systeempje heb gehaald, en mijn tweede keus was de Asus, daarom heb ik die gehaald.

• Gert
  • Laatst online: 07-11-2024
D'r was hier BC2 ook iemand die witte vlekken had bij Quake. Nou heb ik die dus ook. Weet iemand nog waar dat aan lag? Volgens mij aan de TNT drivers ofzo.
Volgens mij heb ik ze pas sinds ik trillineair filteren aan heb gezet, alleen blijft het ook nadat ik het weer uit zet.

Verwijderd

RickJansen: set gl_ext_multitexture "1" in je config.cfg, moet dus op nul

Gert:set gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" is voor trilinear, check of die er nog staat (Quake2 vult dat in als je driver zo staat, maar reset het niet automatisch). Bdw: staat auto mipmapping wel aan (voor tri meestal aan te bevelen)

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Ik heb dat gedaan, die multitexturing op 0 gezet, maar het helpt geen reet.....Jammer...

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Ik heb inmiddels q2 opnieuw geinstalleerd, en de laatste patch eroverheen gereuteld. Nu werkt hij weer goed. Het is er een van de Twilight CD, en ik had hem via het netwerk gekopieerd. Ik denk dat het bestand (ref_gl.dll) beschadigt is tijdens het kopieren. enniewee, bedankt voor jullie replys.
<marquee>THANX!</marquee>

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

oeoeoeoeoeoe... shame on us... hebben we iemand met een Illegale RIP geholpen...

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
LOL

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Rick toch :o ;)

Verwijderd

Mijn TNT2 heeft geen problemen met Q2!!!!

>:)

Verwijderd

Probeer GLSetup eens (die zit bij Quake3)

Verwijderd

Bij mij was de eerste Quake 3 demo schitterend op m'n TNT2. Maar laatst had ik de volledige versie eens geprobeerd... GATVER!! Alles was BRUIN en vies en jek. Zouden driver problemen kunnen zijn, maar dit is het enige spel dat problemen gaf... Dikke 0 voor Quake 3! (heh heh, als op deze uitspraak niet vet gehakt gaat worden weet ik het niet meer! ;))

Verwijderd

Dikke 0?

Dikke 10 zal je bedoelen
:( :( :( :( :( :( :(

• FatalError
  • Laatst online: 22-11 21:40
(jarig!)
Ik was laatst op een lan Q3 aan het spelen en al die UT ventjes zaten serieus te kwijlen op de ontiegelijk geile plaatjes die Q3 geeft:):)

If it ain't broken, tweak it!

Pagina: 1