Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu even een datakabel te leen, er zitten 4 pennetjes op, hoort zo, lees ik in de search, maar nu heb ik heb op com1 of 2 (kan zo niet zien welke) die staan allebei op AUTO in de bios. Maar met LogoManager kan ik nog steeds niet connecten. Ben ook al met die M/F bus aan het schuiven geweest maar dat hielp ook niet. Ligt het misschien aan Windows XP?

Wie helpt me, heb de kabel nog 1 dag

Verwijderd

Topicstarter
Net met XP geprutst, en op laptop met Win98 ..wil niet baten

Help :)

Verwijderd

ja ligt aan XP vrees ik helaas, heb zelf zowel een datakabel voor mijn M35i als voor m'n 3210 (beiden via com-poort) en die werkten perfect onder 98 maar onder XP "connection to phone failed".

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar heb het nu op mijn laptop (win98) en krijg hem daar ook niet aan de praat :'(

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:00
heb hier een, en op xp, dat werkt gewoon, je moet je f/m bus op FEMALE zetten, dus dan heb je maar 2 opties, com 1 of 2, mijn eerste datakabel deed ook niet, geruild, en u doet die het wel, ding was gewoon brak..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-11 21:47
Op donderdag 20 december 2001 23:30 schreef psygho het volgende:
heb hier een, en op xp, dat werkt gewoon, je moet je f/m bus op FEMALE zetten, dus dan heb je maar 2 opties, com 1 of 2, mijn eerste datakabel deed ook niet, geruild, en u doet die het wel, ding was gewoon brak..
ja klopt, ik heb pas ook z'n kabel gekocht, en aan de kant die op de telefoon moet, zit een kleine schakelaar, probeer die eens om te zetten

Verwijderd

Sommige data kabels switchen automatisch van F -> M bus. Mischien moet je even de niewste versie van logomanager downloaden.

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:51
verkeerde kabel misschien?

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 00:28 schreef harryslinger het volgende:
verkeerde kabel misschien?
dan past ie over het algemeen niet :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem te leen van een klasgenoot die ook XP draait en zelfde phone heeft, bij hem werkt ie perfect.. snap het niet
Pagina: 1