Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CounterStrike vs StrikeForce

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We weten allemaal dat CounterStrike de vetste mod ever is*D, maar ja, StrikeForce ook...:'(

Welke is vetter?????
volgens mij kan SF beter worden zodra ze uit Beta komen, maar nu is CS nog beter...:)

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
ik vind Counterstrike het coolst, maar Strikeforce is ook wel vet :D De graphics van SF zijn iig veel mooier dan die van CS *D
Heb strikeforce nog maar 1x geprobeerd. Ligt dat nou aan mij of zijn er bijna geen servers voor SF?

Verwijderd

Strike force zuigt, ik vind dat de ut engine gewoon niet voor dit soort spellen is... counter-strike still rulez da galaxy :)

Verwijderd

Topicstarter
helemaal mee eenz
maar dat komt omdat StrikeForce nu nog een Beta|:( is, en de unreal engine is volgens mij heel geschkt hiervoor

Verwijderd

Ik heb nooit Strike Force gespeeld.
En ben ook niet van plan het ooit te gaan spelen, ik bedoel.. ik heb CS en das genoeg ;)

CS ownz you all ( jaja .. weet ik.. tis bullshit maar klinkt leuk)

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

CS was helemaal uber31337vetkewlebiqqulmod; maar toen CS 1.0 uitkwam en die models fucked up geraakten ben ik ermee gestopt. nu speel ik de laatste tijd geen half-life (mods) meer maar q3 dus ik weet niet of ze wat aan die models verbeterd hebben. (de models waren in beta 7.1 nog mooi; worden ze geremaked in cs1.0) iets wat goed WAS moet je niet verneuken |:(

gameplay, het IDEE zelf waren natuurlijk ERRUG kewl.

strike force nog nooit gespeeld ( iig niet origineel meer :) )

Verwijderd

Op donderdag 21 december 2000 20:59 schreef webskipper het volgende:
helemaal mee eenz
maar dat komt omdat StrikeForce nu nog een Beta|:( is, en de unreal engine is volgens mij heel geschkt hiervoor
wuh: mee eens :) de UT engine EN de Q3 engine zijn er beide erg geschikt voor ( niet zeggen dat een ervan beter is want je kan met beide HEEEEEEELE mooie spellen maken)

Verwijderd

das onzin van die models om daarom te stoppen met cs

ik vond ze ook sux maar als je ff speelt valt het wel mee, veel moves zijn veel echter geworden.

gwoon snel neerknallen dan hep je er geen last meer van :p

strike force moet ik nog proberen, maar denk ook dat de ut engine de gameplay minder tof maakt

Verwijderd

volgens mij zijn ze alletwee wel vet, alleen CS speelt wat makkelijker omdat dat al langer uit is en ook al in een ver stadium zit. ik dank dat SF over een tijdje CS wel voorbij gaat, omdat de UT engine gewoon wat krachtiger is.

Verwijderd

Op vrijdag 22 december 2000 20:52 schreef martun het volgende:
CS was helemaal uber31337vetkewlebiqqulmod; maar toen CS 1.0 uitkwam en die models fucked up geraakten ben ik ermee gestopt.
Is het niet een beetje onzin om te stoppen met spelen van een uitermate goed spel, omdat de models flut zijn?
En als je je er echt zo aan irriteert kan je volgens mij ze gewoon vervangen met de oude models (als je die nog hebt), zodat ze voor jou eruit zien als de oude models. Ik weet niet zeker of het werkt, maar met die nieuwe models speel je het toch niet. Dus wat heb je te verliezen??

Persoonlijk vind ik Counter-strike leuker dan StrikeForce. Op een of andere manier mist StrikeForce een bepaalde sfeer, die Counter-strike wel heeft.

Verwijderd

Is er iets met de models dan?
;)

Ze zijn als je naar 7.1a kijkt idd best wel anders.

Maarja... na een tijdje wen je er wel aan :)

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

Ik vind ook niet dat er iets mis met die models is, maar andere mensen denken daar kennelijk anders over.

Verwijderd

Alleen cs vreet al te veel van mn vrije tijd op, strikeforce erbij zou ik niet meer naar school kunnen:( (hee...wacht eens:o)

Verwijderd

Topicstarter
daar heb je gelijk in maar ik heb mazzel*D...
ik zit op school met laptop8-) en speel op school grotendeelz counterstrike en heb dan thuis wat tijd over voor strikeforce:)...

Verwijderd

sf is cool en cs dus niet zeieken en gewoon allebei spelen

Verwijderd

Ik vind ze allebei ruk. Ik weet niet of jullie Infiltration al hebben ontdekt, maar dat RULEZ echt big-time... DUSSSSSSS..

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:00

Damian

Insane Obtrusion

CS is echt wel beter dan die SF. SF ziet er niet uit man, en de gameplay is helemaal fucked up.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:02

MartNL

ik vind tactical operation leuker dan strikeforce moet ik zeggen.
En CS vind ik helemaal niks met dat gezeik steeds. :r

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik vind de gameplay van SF beter, en de community is kleiner dus je kent meer mensen :) en als binnenkort ook nog versie 1.65 uitkomt... :P

Verwijderd

Lijkt wel een sport ofzo... oude }:O uit de sloot halen... |:(

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:22
't is iig een interessante topic :P
Man... SF heeft veel meer toekomst :D 't rules nu al, die mietjes die de gameplay vinden sucken, ga toch bunnyhoppen enz. bij SF is dat juist goed geregeld :)
Pagina: 1